SCUDETTO


MERCATO LIVE 22.01: Tomori podpisał kontrakt [19:30]

22 stycznia 2021, 07:54, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 22.01: Tomori podpisał kontrakt [19:30]

[07:54]: Wkrótce do Włoch przyleci Fikayo Tomori. Anglik od razu ma udać się na testy medyczne oraz sprawnościowe, a następnie jeszcze dziś złożyć podpis na kontrakcie. Gianluca Di Marzio informuje, że rossoneri wypożyczą defensora Chelsea na pół roku z opcją wykupu opiewającą na 25 milionów, ale funtów, a zatem około 28 milionów euro.

Celem jest powołanie 23-latka na jutrzejszy mecz z Atalantą Bergamo, skąd wynika pośpiech w jego dzisiejszym planie dnia.

[09:05]: Coraz więcej wskazuje na to, że Milan będzie musiał obejść się smakiem w kwestii Juniora Firpo. Hiszpan z uwagi na sytuację rodzinną nie pali się do przeprowadzki do Włoch, tym bardziej mając świadomość, jak mocna pozycja w ekipie rossonerich jest jego ewentualnego konkurenta o podstawową jedenastkę - Theo Hernandeza.

[09:47]: Fikayo Tomori jest już zarejestrowany do gry w Milanie - podają włoscy dziennikarze. Teraz "tylko" musi pojawić się w Mediolanie, przejść testy medyczne oraz sprawnościowe, a także dopełnić formalności podpisem. Klubowi zależy, aby Anglik już jutro zasiadł na ławce rezerwowych w starciu z Atalantą Bergamo.

[09:52]: Dziennikarz Daniele Longo podaje, że Fikayo Tomori przeszedł już część testów medycznych przed dołączeniem do Milanu w Londynie. Dokumnety złożone, zatem jak Anglik pojawi się w Włoszech czeka go jeszcze druga część badań oraz złożenie podpisu na kontrakcie.

[11:43]: Cały czas pojawiają się sprzeczne informacje odnośnie kwoty ewentualnego wykupu Fikayo Tomoriego. Spekulacje dziennikarzy zamykają się w ramach 23-28 mln euro.

[15:00]: Fikayo Tomori wylądował w Mediolanie. Wkrótce Anglik podpisze kontrakt z Milanem. [VIDEO]

[17:00]: Nowy nabytek Rossonerich Fikayo Tomori przechodzi właśnie testy wydolnościowe. [VIDEO]

[17:50]MNFikayo Tomori przeszedł już testy wydolnościowe. Jeszcze tylko podpis złożony w Casa Milan i będzie graczem rossonerich.

[18:08]: Anglik już w siedzibie klubu, gdzie nastąpi podpisanie dokumentów.

[18:27]Fikayo Tomori podpisał umowę z Milanem - donoszą włoscy dziennikarze. Pozostaje już tylko oczekiwać oficjalnego komunikatu klubu.

[19:30]: Fikayo Tomori już oficjalnie graczem Milanu.



152 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cervusius
22 stycznia 2021, 19:20
Jest oficjalka Tomoriego
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 stycznia 2021, 18:49
Roma ukarana walkowerem. Klub mem.
15
nokoments
nokoments
22 stycznia 2021, 18:55
Stołeczne kluby tak mają, że są na bakier z przepisami o zmianach. xD
Przynajmniej nie będzie ich to kosztować gry w LM i kilkudziesięciu dużych baniek, jak to było w przypadku Legii i 6 minutowego pobytu Beresia na boisku w rewanżu z Celtikiem. xDDD
4
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2021, 18:55
Szkoda, że nie w lidze znowu :D
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 stycznia 2021, 18:58
Komuś tam w sumie kupon uratowało z tego co pamiętam więc jakiś tam zysk dla kibica Milanu jest :)
3
GiveMeReason
GiveMeReason
22 stycznia 2021, 22:01
Dobry bajzel w Romie, wczoraj rano piłkarzyki odmówili wyjścia na poranny trening w geście solidarności z zwolnionym kierownikiem drużyny + konfrontacja z trenerem
0
Książę Mroku
Książę Mroku
22 stycznia 2021, 18:32
Czuje ,ze go wykupia lub przedluza i pozniej wykupia.
0
Gutek
Gutek
22 stycznia 2021, 18:24
Wygląda to obiecująco :] jeszcze tydzień...
0
tommyb1
tommyb1
22 stycznia 2021, 18:14
A w Marsylii się karają Milikiem jakby jakiś Messi przyszedł :) już widzę ich miny po sezonie :)
0
Zuber
Zuber
22 stycznia 2021, 18:19
A co Milik to zły napastnik?
11
AdamoX__
AdamoX__
22 stycznia 2021, 18:22
Ale Milik to bardzo dobry napastnik
7
Vol'jin
22 stycznia 2021, 18:23
dobry do gry w systemie z dwoma napastnikami, jako jedyna "9" już niekoniecznie

inna sprawa, że w Marsylii obecnie w ataku biegają paralitycy i Milik tam wygląda jak bóg
4
biedrus
biedrus
22 stycznia 2021, 18:34
Nie pogardziłbym Milikiem u nas. Dużo lepszy niż np. Piątek. Mógłby być zmiennikiem Zlatana albo grać obok.
4
Vol'jin
22 stycznia 2021, 18:36
Tylko De Laurentis by nie sprzedał Milika do Milanu za "drobne" ;]

a jak widać Polak zamiast miec kartę wolną na rynku za pół roku wolał już teraz odejść do pierwszego-lepszego klubu.
Jakoś Lipsk pół roku temu przeszkadzał ;]
1
tommyb1
tommyb1
22 stycznia 2021, 18:56
Może nie jest zły. Ale wg mnie był co najwyżej poprawnie działającym trybem świetnie działającej maszyny jaką było Napoli (teraz już tak perfekcyjnie nie jest, chociaż czasem im wyjdzie super mecz jak ostatnio z Violą). Oczywiście nie życzę mu źle ale jakoś srednio dowierzam w jego świetność...
0
BadMad
BadMad
22 stycznia 2021, 20:25
"a jak widać Polak zamiast miec kartę wolną na rynku za pół roku wolał już teraz odejść do pierwszego-lepszego klubu."
Ale herezja, przecież on zapierdziewal trybuny z Neapolu że wiało aż po Rzym, rok bez gry i jadę na Euro ?!! Ostatni brzęczek go wybudził z fantazyjnego zimowego snu, szczescie dla polskiej kadry (bo to jest oczywiście napastnik w formacji ofensywnej niezbędny) bo w lato byłby już cieniem profesjonalnego piłkarza na poziomie repr,a wuja pewnie powołałby go i tak.
Milion w dupie wte i wewte i jak widać mózg się gotuje.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 stycznia 2021, 17:52
Niech teraz tylko się zgłosi ktos z La Liga po Samu, za to kupić lepszego PS i okienko 11/10
2
biedrus
biedrus
22 stycznia 2021, 17:54
Zawsze mnie to bawi sprzedamy - słabego zawodnika X za 10 mln i kupimy za te 10 mln lepszego. A ten frajer co kupił naszego słabiaka czemu nie kupił tego lepszego?
12
nrt2
nrt2
22 stycznia 2021, 17:59
Samu pewnie dopiero w letnim okienku odejdzie (oczywiście jeśli przyjdzie do nas thauvin)
1
Skot Łilson
Skot Łilson
22 stycznia 2021, 18:24
Bo taki Thauvin nie pójdzie do byle frajera. W sensie nie zmieni OM na na słabszy klub, a sam Samu nie jest przymierzany do czołowych ekip. Dlatego np ale to trochę IQ trzeba mieć by pewne rzeczy pojąć. Poza tym jeden zawodnik od drugiego może lepiej pasować np do innej ekipy mimo że są podobnej klasy.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 stycznia 2021, 18:51
biedrus - prosty przykład, sprzedajemy Samu za 6-7mln i za tyle Thauvina spokojnie wyciągnięmy. Dlaczego on nie pojdzie np do Villareal ? Bo raz Milan to topowa marka a dwa że mu hiszpanie takiej pensji nie dadzą.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2021, 18:52
4
MrAncelotti
MrAncelotti
22 stycznia 2021, 17:31
Ile jest wart teraz Caldara? Rozumiem, że Atalanta go nie wykupi, skoro ma tylko 54 minuty rozegrane.
0
KosaX
KosaX
22 stycznia 2021, 17:38
Wedlug transfermarktu warty jest 9mln.Mysle ze to dobra wycena,z nim bedzie pewnie podobna historia co z Acebrim,dobrze zacznie grac dopiero po 30.
0
konrad1604
konrad1604
22 stycznia 2021, 17:57
KosaX o ile zdrowie dopisze, bo niestety jego historia u Nas jest bardzo podobna do Contiego. Obaj gdyby nie kontuzje pewnie byliby teraz solidnymi zawodnikami w Naszej kadrze
0
primo2p
primo2p
22 stycznia 2021, 17:29
Zęby zdrowe?
To witamy na pokładzie ;]
3
MrAncelotti
MrAncelotti
22 stycznia 2021, 17:33
Hehe, rozśmieszyłeś mnie z tym żartem o zębach, pierwszy raz go tu widzę.
26
kamilus
kamilus
22 stycznia 2021, 17:48
Pierwszy raz od wczoraj. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
Starosta
Starosta
22 stycznia 2021, 18:01
Mr Ancelotti sugeruje to że nie znasz historii Cisokho :) Czy znasz?
0
strzala
strzala
22 stycznia 2021, 19:16
Starosta, sugeruje to, że nie wiesz co to jest sarkazm. Czy wiesz? :P
7
M@sło
M@sło
22 stycznia 2021, 19:43
Niech ktoś zatrzyma tę karuzelę śmiechu.
3
muamba_kabumba
22 stycznia 2021, 17:26
Jakby jeszcze Maldini ogarnął tego Thauvina w to okienko to byłoby na kozaku ... chociaż już teraz jest świetnie. W zasadzie mamy problem jakościowy na PS i w sumie tyle... jeżeli założymy, że do końce tego sezonu zmiennikiem Theo będzie Dalot.
2
filipacm
filipacm
22 stycznia 2021, 17:23
jeszcze LO i PP i mamy całkiem fajną drugą jedenastkę, ale biorąc pod uwagę to, że w lecie może odejść 11 zawodników, to szykują się duże wydatki
1
vorti
vorti
22 stycznia 2021, 17:13
Lampard odleciał czy o co chodzi? Chodzi mi o jego wypowiedź, że nie ma potwierdzenia wypożyczenia Tomoriego?
0
kamilus
kamilus
22 stycznia 2021, 17:21
Źródło?
2
vorti
vorti
22 stycznia 2021, 19:14
https://milanreports.com/2021/01/22/lampard-discusses-tomoris-future/
0
GiveMeReason
GiveMeReason
22 stycznia 2021, 22:22
Lampard to niech lepiej pilnuje stołka bo zaraz wyleci i opinie to będzie mógł ogłaszać ale w telewizji
0
Cuchillo
Cuchillo
22 stycznia 2021, 15:32
Tomori ma kosztować 25mln£+5mln£ w bonusach. Czyli jakieś 34mln EUR... Tak twierdzi Matt Law, chyba dobre źródło.
0
LunaS
LunaS
22 stycznia 2021, 16:46
Lease and drive :)
1
olhan
olhan
22 stycznia 2021, 15:19
tak sobie oglądam filmiki z Fikayo i podoba mi się ten chłopak. Świetny odbiór i szybkość i taka pewność, którą zazwyczaj prezentują bardziej doświadczeni obrońcy. Chciałbym go już zobaczyć u nas na boisku bo, oczywiście rozumiem, że w kompilacjach z jutuba to można z Krzynówka zrobić najlepszego lewoskrzydłowego w historii ;)
4
becoccos
becoccos
22 stycznia 2021, 16:22
Nie wiem czemu bijesz akurat do Krzynówka....Ale spoko.
8
kamilus
kamilus
22 stycznia 2021, 16:48
Krzynówka to Ty szanuj! W swoim 'prime time' to z Jacka był kawał niezłego pomocnika. :)
13
siarek
siarek
22 stycznia 2021, 16:49
Krzynówek... i tak dużo lepszy od naszych "super" skrzydłowych... ;-)
8
olhan
olhan
22 stycznia 2021, 17:32
haha nie chciałem obrazić Jacka! Bramę którą zaaplikował Realowi to będę do śmierci pamiętał, bo z tydzień zbierałem szczękę z podłogi :)
1
Misiegg
Misiegg
22 stycznia 2021, 15:15
"Taki klub jak Inter powinien zawsze myśleć o tytule mistrzowskim !! ! A Milan ma poprostu farta , dobrego bramkarza i tyle !! ! Kto oglądał ich mecze to wie że prawie za każdym razem są gorsi od przeciwników a wygrywają tak było chociażby z Cagliari, ale teraz ich szczęście się skończy na meczu z Atalanta "!! !!

Cytat znalazłem na stronie Interu napisany przez jednego z użytkowników.
My tylko mamy farta i tyle XDDD a no i Bramkarza XDDD
20
Gzikuu
22 stycznia 2021, 15:22
piecze ich, że można zrobić skład z dzieciaków i drużynę, która trzyma pierwsze miejsce od początku sezonu z trenerem-średniakiem w warunkach Serie A a niekoniecznie wydawać miliony na gwiazdy i perukarzy.

Jednak, żeby nie było, to wciąż uważam, że Inter jest z oczywistych względów faworytem do Scudetto, a my robimy wyniki ponad stan personalny i finansowy.
27
hunga
hunga
22 stycznia 2021, 15:23
Wiesz to ewidentnie opinia człowieka który widział Milan tylko w derbach. Jednak jak się okazuje to nie jest przeszkodąby opisywać jakiś zespół który zagrał tych spotkań 18. Poza tym zaklinają rzeczywistość żeby dogonić ten szczęśliwy Milan zarówno kibice jak i zawodnicy. Więc co kolejkę nakeży wysyłać mentalnego liścia i zmienią retorykę.
Tam po wygranej z juve ego rozdęte nieprzyzwoicie. Wystarczy ze przegraja jakiś mecz i zacznie się szczekanie na trenera i piłkarzy.
3
Misiegg
Misiegg
22 stycznia 2021, 15:34
Ja również uważam że walka będzie zażarta do samego końca sezonu bo Inter gra dosyć dobrze, mają fajną kadrę i nie grają w europejskich pucharach co może im pomóc bo nie będą musieli grać tylu spotkań co 3-4 dni.

Ale..
Pisząc że my mamy tylko farta i bramkarza gdzie przez całą rundę mamy problemy z kontuzjami, covidem i zawieszeniami i co mecz nie mamy 6-8 zawodników ważnych dla naszej drużyny to jest niepoważne pisać takie bzdury a mimo wszystko i tak radzimy sobie świetnie...
My mamy przede wszystkim drużynę jako całość i to jest nasza siła tutaj każdy gra na 100 % i każdy za każdego biega i oddaje zdrowie. Nam to właśnie czasami brakuje tego szczęścia.
Na szczęście sytuacja kadrowa się poprawiła w ostatnich dniach i trzeba się z tego cieszyć.

Ja również odbije piłeczkę w drugą stronę...
Oglądam mecze Interu czasami i wystarczy że z przodu nie ma Lukaku lub jest bez formy i wtedy zaczynają się poważne problemy z przodu w Interze i taka jest prawda nie ma co dyskutować.
U nas ?
Nie ma Ibry, Rebicia, Theo, Leao, Hakana, Kjaera, Benacera, który ciągnie środek z Kessim
No problem i tak sobie radzimy

Tak się trochę rozpisałem bo mnie naszło wszystko to sobie podsumować :)
Komentarz tego użytkownika jednocześnie mnie rozbawił ale i lekko zirytował
5
Maxiu
Maxiu
22 stycznia 2021, 15:36
Tak samo kibice Romy twierdzą, że mają lepszy skład od nas, Napoli i Lazio. Milan tylko na farcie i Zlatanie.
1
Misiegg
Misiegg
22 stycznia 2021, 15:37
Każdy kto oglądał mecz Interu z Juve widział jak katastrofalnie zagrał Juventus..Gdyby oni jakimś cudem zremisowali w tamtym meczu z Inter to byłby wstyd dla Interu że nie potrafił wygrać z tak słabym Juventusem.
My mieliśmy bardzoo duże problemy z Juve a mimo do stracenia bramki na 2-1 byliśmy stroną lepszą i graliśmy dobrą piłkę.
Inter powinien wygrać tamten mecz z Juve 3, 4 lub 5 - 0 a to że wygrali tylko 2-0 świadczy o braku skuteczności w ich wykonaniu.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
22 stycznia 2021, 15:50
Inter ma problemy finansowe, zalegają z wypłatami, zmieniają logo, nazwę z Internazionale na Inter Milano to ich piecze dupa że nam idzie bardzo dobrze.
4
lyndonmilan
lyndonmilan
22 stycznia 2021, 15:50
Inter ma problemy finansowe, zalegają z wypłatami, zmieniają logo, nazwę z Internazionale na Inter Milano to ich piecze dupa że nam idzie bardzo dobrze.
1
mufi
22 stycznia 2021, 16:15
konkluzją Waszych wypowiedzi powinno być: inter vs. ACM 1:2 (dwie bramki dziadka) :)
1
becoccos
becoccos
22 stycznia 2021, 16:23
Nie trać czasu na wypociny 13 latka...
3
GiveMeReason
GiveMeReason
22 stycznia 2021, 22:29
taki klub jak inter to już 3 rok z rzędu pokazuje swoją klase w LM.
Jedyne czego im zazdroszczę to Lukaku.
1
Gieno
Gieno
22 stycznia 2021, 15:11
Ja nie wiem o co tu chodzi,zrobiła tu się taka nagonka na Romka ze już nawet mi się tego nie chce czytać .To jest nasz kapitan i wcale tak zle nie gra jak tu piszą.Widać ze z każdym meczem wyglada lepiej i zobaczycie jeszcze ze będziecie odszczekiwać to co tu piszecie na jego temat.
15
Gzikuu
22 stycznia 2021, 15:20
Dokładnie. Kilka meczów temu sprokurował karnego i już jest przeciętnym zawodnikiem. Co z tego, że poza tym nie popełnia błędów.
3
Olli666
Olli666
22 stycznia 2021, 15:26
Po prostu nie widać u Romka tego profesorstwa jaki można było zaobserwować kiedy grał w parze z Matteo czy Zapata.
3
kusniak_22
kusniak_22
22 stycznia 2021, 15:38
Ten kto krytykuje a zwłaszcza mówi, że Romagnoli się skończył i powinien odejść z Milanu, a Maldini pewnie za niego szuka już zastępstwa to albo nie zna się na piłce, albo lubi tylko hejtować dla sportu. Romagnoli jak każdy piłkarz, w pewnym okresie ma zwykły spadek formy i co to zmienia ? Popełnił 2 błędy ? A w ilu sytuacjach czyścił jak szalony ? To jest piłkarz, dla którego należy się mega szacunek, już nie mówię, że jest kapitanem, ale kiedy gorzej Milan grał, on ciągnął go do góry i dał jasno do zrozumienia, że zostaje kiedy mógł odejść. Ogarnijcie się.
2
Gol
Gol
22 stycznia 2021, 15:04
No i super, witamy w drużynie Fikayo ! Teraz tylko czekać na ujawnienie warunków.
2
GianpaoloM3
GianpaoloM3
22 stycznia 2021, 15:00
Wspaniale :)
0
kusniak_22
kusniak_22
22 stycznia 2021, 13:33
Na stronach Chelsea, mówią dobrze na temat Tomoriego i że to kolejny powód żeby wywalić Lamparda. Ja tam nie jaram się tym transferem, bo nie wiem na co stać tego zawodnika. Liczę jednak, że Maldini wie co robi, zwłaszcza, że jest to wypożyczenie z opcją wykupu, więc całkiem dobrze to wygląda. Liczę, że odnajdzie tutaj spokój i złapie formę i regularność, czyli to czego nie miał w Chelsea i zacznie się rozwijać.
1
filipacm
filipacm
22 stycznia 2021, 13:15
przeczytałem kilka komentarz, że i tak się go nie wykupi, że to tylko rezerwowy, że jak już to za Romagniolego itp, a ja widzę, że Maldini szuka już następcy Kjeara, bo ma już 32 lata i młodszy niestety nie będzie
10
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
22 stycznia 2021, 13:18
Chyba tylko idiota może pomyśleć że to mógłby być stałe zastępstwo za Romka a nie Kjaer..
4
ósmy
22 stycznia 2021, 13:23
Tym bardziej, że Tomori jest prawonożnym zawodnikiem, więc siłą rzeczy jest miejsce za Kjaera. Tak dla przykładu dodam, że Simakan też jest raczej prawonożny.
2
Vol'jin
22 stycznia 2021, 13:42
Znalezienie lewonożnego stopera na poziomie to jest dopiero sztuka :)
5
Vol'jin
22 stycznia 2021, 13:48
https://www.transfermarkt.pl/detailsuche/spielerdetail/suche/25913587

z tej listy to profilo pasuje Botman/Senesi/Badiashile/Wober

Pau Torres to jest marzenie
0
Manolas
Manolas
22 stycznia 2021, 14:10
DAN AXEL ZAGADOU
0
Seca
Seca
22 stycznia 2021, 13:15
Dziwnie jest budowana ta kadra. Bardzo ciesza wyniki Milanu ale dziwi troche brak symetrii w uzupelnianiu kadry.
Milan posiada obecnie nominalnych 3 prawych obroncow i jednego lewego.
Oczywiscie Dalot a nawet Calabria moga tam zagrac ale mimo wszystko sa pilkarzami prawonoznymi a nie kazdy jest Maldinim.
Co do stoperow, ok Musacchio odejdzie ale sprowadzenie Tomoriego troche przyblokuje rozwoj Gabbi. Boje sie ze wlasnie jego kosztem bedzie wprowadzany Anglik. A szkoda bo Gabbia to talent i na dodatek Wloch.
0
hunga
hunga
22 stycznia 2021, 13:43
Dziwnie budowana jest ta kadra?
Mamy dwie jedenastki potrzebowaliśmy środkowego obrońcy i mierzyliśmy w transfer Simakana nie wyszło, bierzemy na sprawdzenie innego zdolnego. Tak Gabbia jest Włochem, kontuzjowanym i nie prezentował się dobrze, Musachio odchodzi po sezonie więc lepiej niech ogrywa się już teraz wypożyczony anglik.
Potrzebowaliśmy pomocnik, wypożyczyliśmy z możliwością wykupu za w sumie niewielkie pieniądze. Lewa strona zarezerwowana dla Theo, jeżeli wypadnie mamy Dalota, który chyba nie przekonuje włodarzy dlatego pomysł z innym lewym jakim jest Firpo.

Ja raczej widzę bardzo przemyślane transfery i dziwie się że ktoś widzi to inaczej, ale okej takie twoje prawo.
15
mpt1899
22 stycznia 2021, 14:37
Gabbia nie prezentował się dobrze? Haha. Na pewno lepiej niż Romek teraz. Moim zdaniem działają super. Mamy teraz Romek (wierzę, że wróci do formy) , Kjear i Gabbia, Fik. Do tego jest Mussa no i Kalulu też tam może zagrać. Boki: Calabria, Kalulu i Theo, Dalot i tu liczę na nominalnego LO (wiemy, że zarząd już takiego poszukuje). Pomoc: Kessie, Isma, Tonali I Meite, który w 15 minut pokazał więcej dobrego niż Krunic przez cały sezon. Skrzydła : Alexis, Samu i Rebic, Hauge, Leao. 10ki: Hakan, Diaz. Napad: Ibra, Mario i Leao. Czyli potrzebujemy LO i PS i mamy dwie fajne 11ki.
2
Vol'jin
22 stycznia 2021, 14:47
Cała trójka (Gabbia, Kjaer, Romagnoli) to nie są też obrońcy którzy szybkościowo dawają radę ^ Skupiono sie na pewnym profilu ŚO - szybki, silny 1 na 1, z rozegraniem ^
7
hunga
hunga
22 stycznia 2021, 15:00
A prezentował się dobrze hihi
0
Marcin1995
Marcin1995
22 stycznia 2021, 15:03
Nie no Gabbia przed kontuzją naprawdę dobra forma
1
hunga
hunga
22 stycznia 2021, 15:15
Okej musiało mi umknąć jego dobra forma, nie popełniał błędów jak na początku ale nie czułem się spokojny kiedy przeciwnik zbliżał się do pola karnego. Oczywiście to nie znaczy ze go skreślam poprostu stawiam trochę wyżej niż Argentyńczyk czyli jakby był zdrowy to czwarty w kolejce wliczając Kabulu.
Gabbia potrzebuje sezonu na wypożyczeniu żeby regularnie grać i nadrobić braki fizyczne potem może wrócić jako wzmocnienie składu a nie uzupełnienie.
0
jasiom22
jasiom22
22 stycznia 2021, 16:01
Nie ma nic dziwnego w budowaniu kadry, juz tłumacze... jedyna roznica jaka mozna zauwazyc to taka ze Maldini szuka najlepszych mozliwych zawodnikow, ktorzy moga dołaczyc, a z czasem pozycje sie klaruja i czy pasuja do ukladanki, czy czuja wsparcie klubu, w dzisiejszej piłce tez jest wiecej uniwersalnosci, i kazdy zawodnik musi potrafic wiecej niz grac na jednej pozycji, w jednym ustawieniu...

Tez sie troche dziwiłem ze Milan kupuje "czwartego lewego obronce.. Za tyle kasy?" Jak Maldini jechał po Theo, teraz wszystko jest oczywiste.. Polecial laxalt, strinic.. Na cale szczescie, i mamy jednego z lepszych zawodnikow (ktorych dalo sie wyciagnac bez grania w LM) na swojej pozycji gotowego na Lm. Dalot był wypozyczony na lewa.. z braku laku, ale bardziej byl potrzebny na prawa jako alternatywa dla Calabri bo Conti mieszkał w szpitalu (kalulu nie byl jeszcze pewny), Dalot potrafil grac na obu stronach, pasowal jak ulał, tak samo Kalulu pozniej... kupiony na prawa obrone (jako czwarty) bardziej byl potrzebny w srodku (przez kontuzje innych) i sie spisal jak nalezy, hierarchi pioliego nie naruszył - wzmocnił opcje.

Teraz wszystko jest jasne i klarowne, Zeby bylo po dwoch podobnych zawodnikow na kazda pozycje, ale tez wiecej uniwersalnosci, jest mandzu pod Ibre (ale moga grac razem), jest meite pod kessiego (ale tez moga grac obok siebie). Odszedl conti, odejdzie po sezonie Musacchio. Dalot nie jest powiedziane czy zostanie (co wiecej dodam ze to samo z Tonalim, ale on sie raczej przebije - dobije do swojej wysokiej wyceny, oby), ale kontynuujac dalot jest poki co potrzebny. Sytuacja wyglada bardziej niz jasno, na kazdej z pozycji. Brakuje tylko zastepcy theo, ale tu tez nic dziwnego... malo kto by chcial przychodzic do klubu i z nim (w takiej dyspozycji) rywalizowac o miejsce. Wiec jest Theo/.?? Ktos nowy, Dalot poki co, Romek/Gabbia, Kjaer/Tomori (za odchodzacego Musacchio) i Calabria/Kalulu( do rywalizacji Dalot) wszystko jasne i klarowne/kazda pozycja kryta., pod dwoch nominalnych i jednego uzupelniajacego.

Dalej Benek/Tonali, Kessie/Meite (w odwodzie krunic, mozna go tez oddac, po sezonie powinno sie, jest juz meite) z lewej Rebic/Leao/Hauge, w srodku Hakan/Brahim, z prawej Alexis i Castilllejo mlody, nie taki zly jakim go maluje - rowniez ja. Ale to na po sezonie (thauvin jakis albokto) no i ibra/mandzu. (leao) - - Leao to tez osobna kwestia, problemy z kara, kontraktowe, nierowna forma, raz genialny, raz jakby go nie bylo, wiec jest Hauge i teraz Mandzu.

Jednak w pewnym sensie mozna powiedziec Wreszcie ! Wlasnie bez wydziwiania, wszystko jasne i klarowne w kwestii hierarchii. Kto gdzie gra w jakiej kolejnosci. A i rywalizacja nie mała. Kadra, z drugim lewym obronca pod theo, bedzie w pelni kompletna (jak dawno nie byla), i dopieeo wtedy na koniec jak bedzie wywalczona LM, bedzie mozna robic wymiany na lepszych zawodniko, np. Z castillejo. Dalot czy niestety chyba brahim tez, to rozwiazanie tymczasowe, tomori, jak odpali na tyle ze wygryzie kjaera to bez pytan 30 mln to bedzie adekwatna cena, zeby miec zgrany juz srodek obrony na kilka sezonow. A jak nie, to sie go nie wykupi. Tez mnie orginalnie troche dziwiły wysokie wyceny w tych wypozyczeniach, ale teraz to jest w pelni zrozumiale, po prostu milan sam wycenia ile ktos bedzie wart jak sie spisze (tak jak mowili na poczatku gazidis mowil, to milan wycenia), theo najlepszym przykladem. Rebic tez.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2021, 16:18
2
Thomas21
Thomas21
22 stycznia 2021, 13:03
Jeśli pokażę się z dobrej strony to będzie mógł zastąpić zarówno Romka jak i Kjaera, tym bardziej, że Simon ma ostatnio często drobne problemy zdrowotne i schodzi w trakcie meczu, więc lepiej nie przeciążać go , żeby mógł grać w najważniejszych meczach.
1
Zako
Zako
22 stycznia 2021, 12:49
Patrząc na ilośc wypozyczen i kwoty wykupu/ ich brak to ciekawe przemeblowanie w składzie moze być latem nawet pomimo potencjalnego awansu do LM.

Na ten moment najpewniejsze jest chyba wykupienie Sandro, a patrząc na sumy wołane przez UTD i fakt, ze Dalot raczej do tej pory tak nie przekonuje i szukamy zmiennika dla Theo wygląda na opcję najmniej realną.

Najtrudniejsza do oceny jest chyba sytuacja Brahima, bo cięzko uwierzyć, ze nawet jak chłopak wejdzie na obroty to Real po prostu go odda, pewnie chcieliby jakąś klauzulę odkupu/priorytet w negocjacjach, a chyba latem Maldini wolał juz suche wypozyczenie, niz wykup za 20 baniek i opcja odkupu za 25.


Tomoriego trzeba jeszcze zobaczyć w akcji, chociaz za taką kwotę to raczej musiałby stać się realnym zagrozeniem dla Romka w pierwszej XI, ciekawe ile pogra w te 6 miesięcy. No i na koniec Meite, mam wrazenie, ze nawet jak będzie grał dobrze to Milan te kwotę będzie chciał jeszcze renegocjować, zwłaszcza jesli Byki spadłyby z ligi.
0
PanX
PanX
22 stycznia 2021, 12:59
Diaz podobno ma zostać sprzedany przez Real w letnim okienku (czy to do nas, czy do kogoś innego), bo szukają kasy na transfer Mbappe. Jeśli cena wykupu Hiszpana byłaby niewygórowana, to szanse na jego pozostanie u nas będą wysokie. O ile Maldini i spółka nie znajdą lepszej opcji.
0
kamilus
kamilus
22 stycznia 2021, 13:01
Jakbym miał prognozować, to spodziewam się wykupu Tonalego (15-25 mln w zależności od bonusów) i Meite (jeśli nie zaliczy spadku formy). Diaz, Dalot i Tomori wydają się być zbyt drodzy jak na zawodników "do rotacji".
3
Zako
Zako
22 stycznia 2021, 13:35
kamilus

Tez tak sądzę, ze jezeli Hakan zostanie to wszyscy Ci gracze są zbyt drodzy i chyba na dłuzszą metę za młodzi, zeby siedzieć na ławce. Tonali potencjalnie w przyszłości ma wypełnić lukę po Benku. Nie bez powodu interesujemy się tym Otavio, który ponoć jest dość uniwersalny i miałby przyjśc za darmo.
1
Tutkovic
Tutkovic
22 stycznia 2021, 14:49
Kamilus zgadzam się z wykupem Tonalego oraz Meite. Moim zdaniem Tomoriego też wykupimy jeśli pokaże się z dobrej strony. To jest grunt pod Kjaera.
0
KKP19
KKP19
22 stycznia 2021, 15:48
Wtf jak Sandro najprawdopodobniej zostanie wykupiony?
Przecież my mamy opcję wykupu tylko dlatego, żeby te 35 mln zostało dodane na nast sezon ffp.
Maldini dal słowo, że i tak go wykupimy. Naprawdę wierzycie, że złamie dane słowo? Maldini?
0
kamilus
kamilus
22 stycznia 2021, 16:05
@KKP19
Jakieś źródło mówiące o tym, że Maldini "dał słowo"? Nic takiego nie pamiętam, a nikt z nas nie był prze bezpośrednich negocjacjach.
0
KKP19
KKP19
22 stycznia 2021, 17:55
Ja pamiętam, że media informowaly o tym, że mamy go wykupić, ale Brescia I tak się zabezpieczy przedłużeniem kontaktu o rok.
0
KKP19
KKP19
22 stycznia 2021, 17:58
Podobno wypożyczylismy go za 10 mln, opcja wykupu jest na kolejne 10, oraz 15 w latwych do spełnienia bonusach.


Dalibysmy 10 mln za wypożyczenie nie mając pewności czy na pewno go kupimy?
0
mpt1899
22 stycznia 2021, 12:21
Theo piłkarzem grudnia. Na 4 miesiące, 3 razy piłkarze Milanu zostali piłkarzami miesiąca, gdzie września nie można liczyć jako pełnego. Alez pięknie.
17
Manolas
Manolas
22 stycznia 2021, 14:12
Hakan został piłkarzem grudnia
1
mpt1899
22 stycznia 2021, 21:53
https://sempremilan.com/photo-maldini-presents-theo-hernandez-with-serie-a-player-of-the-month-award
0
Olli666
Olli666
22 stycznia 2021, 12:12
Niby nikt taki nie przyszedł ale jestem mega podjarany przyjściem Tomoriego i Mario. Chciał bym już zobac ich co sobą prezentują. Patrząc jakie Maldini robi do tej pory transfery to wątpię by byli wartością ujemna dla zespołu.
3
patoo_07
patoo_07
22 stycznia 2021, 12:09
Debiut w derbach? :D
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
22 stycznia 2021, 12:07
Brat Martina, kibic Chelsea Rafał mówił mi ze to dobry transfer. Tylko żeby grał.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2021, 12:07
0
Toxer
Toxer
22 stycznia 2021, 12:28
Kto to Martin?
2
Toxer
Toxer
22 stycznia 2021, 12:28
Kto to Martin?
0
lukasz markowski
lukasz markowski
22 stycznia 2021, 12:06
Ciekaw jestem tego Tomoriego. Jak wypali to 23 bańki to jak promocja
2
MrAncelotti
MrAncelotti
22 stycznia 2021, 12:06
Teraz idealnym wzmocnieniem byłby Antony Santos z Ajaxu.
Niestety jest drogi.
2
Cuchillo
Cuchillo
22 stycznia 2021, 14:14
Z Ajaxu to mi się marzy Gravenberch, środkowy pomocnik.
Podobno nawet był z nami łączony, nawet o tym nie wiedziałem : https://sempremilan.com/from-spain-maldini-fixated-on-ajax-sensation-compared-to-pogba-e20m-offer-possible
Tonali i Gravenberch mogliby stworzyć w przyszłości kosmiczną parę w środku pola.
Edit: Właśnie dopatrzyłem, że jego agentem jest Grubas, więc troche lipa.
Edytowano dnia: 22 stycznia 2021, 14:31
0
taurus_95
22 stycznia 2021, 12:04
Transfermarkt już go nam dał do składu.
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
22 stycznia 2021, 12:03
Lepiej mieć dwóch Kalulu jak jednego :) Dobra cena, dobry grajek, cieszę się że tu przychodzi.
1
cbvirus
cbvirus
22 stycznia 2021, 11:45
Tomori ma naprawdę potencjał. Kogokolwiek bym nie znał kto kibicuje Chelsea/ ogląda PL, to uważa, że to bardzo porządny grajek. To co go cechuje to dość duża szybkość jak na środkowego obrońcę, w czym przypomina charakterystyką Kalulu. Ma przy tym odpowiednie warunki fizyczne
0
22 stycznia 2021, 11:12
Ciekawe czy przywlecze ze sobą nową odmianę Koronawirusa ;)
5
Mateusz1982
Mateusz1982
22 stycznia 2021, 10:57
Ten Fikayo to jakaś bestia. Ciekawe co na to Crudeli jak wpakuje bramę z głowy.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
22 stycznia 2021, 10:52
Mój kolega, wielbiciel Chelsea stwierdził, że szkoda, że Tomori odchodzi, bo ma papiery na bycie kozakiem, a prawdopodobnie odchodzi tylko dlatego, że miejsce na rozwój blokuje mu T. Silva. Ciekawie będzie, co zrobi Milan jak okaże się, że Fikayo będzie lepszy od Romagnolego. Posadzą kapitana na ławce? To by się wiązało z zabraniem opaski.
4
M@sło
M@sło
22 stycznia 2021, 10:54
Nikt nie jest ponad klubem i powinni grać najlepsi ale faktycznie szkoda by było Romka. W dłuższej perspektywie pewnie prędzej poprosi o transfer niż zaakceptuje rolę zmiennika.
3
Mailand_91
Mailand_91
22 stycznia 2021, 11:00
Oby tylko takie probelmy miał Milan ;)
Konkurencja jest porządanym zjawiskiem w składzie, poniewaz zawodnicy wchodza na wyższy poziom.
12
Cimar94
Cimar94
22 stycznia 2021, 11:12
w Juve Chiellini nie jest już pierwszym wyborem, a jak gra zawsze ma opaskę.
7
muamba_kabumba
22 stycznia 2021, 11:19
To bardzo pozytywnie, że komuś może grozić ławka.. to znaczy, że kadra rośnie w siłę.
7
mpt1899
22 stycznia 2021, 11:37
Muszą grać najlepsi. Zresztą z Romka taki kapitan jak z koziej dupy trąbka. Ludzie wytykają błędy Kalulu, który zagrał w seniorskiej piłce kilka meczów i to nie na swojej pozycji a bronią Romka, który wali świece we własnym polu karnym jak jakiś nastolatek. Mam nadzieję, że nie będzie ruchów typu "o bo to kapitan". Nie ma nic lepszego jak zdrowa konkurencja.
7
Zako
Zako
22 stycznia 2021, 12:38
Problemem chyba jest nie tyle co Thiago Silva, co fakt, ze przed nim do gry są takie tuzy jak ten Duńczyk, co MIlan sie nim interesował swego czasu.
0
hyrus13
hyrus13
22 stycznia 2021, 12:39
Mnie to się wydaje, że Romka nikt ze składu nie wygryzie i to on będzie pierwszym wyborem. Sezon pokazał, że kartki, kontuzje i COVID mogą rozwalić wszystko, więc głębia składu jest potrzebna. Tymczasem znów zaczyna się gadka, że pierwszy lepszy gość przyjdzie i wskoczy do pierwszego składu. Przypomnę tylko, że przed sezonem dominowała opinia, że Kalulu będzie podstawowym prawym obrońcą.
0
vorti
vorti
22 stycznia 2021, 10:32
Facet już zawodnikiem, a zaraz się okaże, że nigdzie się z Londynu nie wybiera xD
0
Kuziu
Kuziu
22 stycznia 2021, 10:30
Mam nadzieję, że Fikajo został przywitany goździkami i odebrany z lotniska przez Maldiniego, który trzymał transparent z napisem Sz. P. Tomori.
9
GianpaoloM3
GianpaoloM3
22 stycznia 2021, 10:24
A to nie jest tak, że jak przyleci zza granicy to musi tam tydzień czy ileś przesiedzieć na kwarantannie?
1
dbmat
dbmat
22 stycznia 2021, 10:57
jak mu zrobią testy, to chyba nie.
1
suseljestem
suseljestem
22 stycznia 2021, 10:02
tak wgl, to ten cały @ObiektywnyFanatyk dalej komentuje czy trzeźwieje? bo wczoraj totalnie odleciał :D
2
Materazzone
Materazzone
22 stycznia 2021, 12:35
Ja od wczoraj próbuje złamać jego enigmę :D
0
Sakuragi
Sakuragi
22 stycznia 2021, 17:45
Przecież Obiektywny od dawna wypisuje takie farmazesy.
0
M@sło
M@sło
22 stycznia 2021, 09:55
I cyk pozytywny teścik na COVID w niedziele ;p!
1
Mailand_91
Mailand_91
22 stycznia 2021, 09:53
W podobnych jak nie niższych pieniadzach można na lewą obronę ściągnac Vitaliyego Mykolenko, Nuno Mendesa, Jayden Oosterwolde, Romain Perraud, ktos z nich na pewno się skusi.
0
Carlo88
Carlo88
22 stycznia 2021, 09:56
Niższych niż 0,5-1 mln za wypożyczenie?
2
olhan
olhan
22 stycznia 2021, 10:09
Nuno Mendes by siadł idealnie :)
1
becoccos
becoccos
22 stycznia 2021, 09:47
Juniorze Firpo jeżeli na starcie boisz się konkurencji to daj sobie siana.... Pozdro!!
1
Alessio_re6
22 stycznia 2021, 10:22
Po prostu urodziło mu się dziecko i woli nie opuszczać Hiszpanii na pół roku -_-
2
Nesta_13
Nesta_13
22 stycznia 2021, 10:58
Aha, czyli wcześniej nie wiedział, że dziecko w drodze i niebawem przyjdzie na świat ? :)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
22 stycznia 2021, 11:29
@Nesta_13 czytaj ze zrozumieniem. Niedawno mu sie dziecko urodziło. I nie chce na pół roku się przeprowadzać. Bo nie ma pewności że go Milan wykupi.
0
vorti
vorti
22 stycznia 2021, 09:44
Dokumenty Tomoriego złożone w legaseriea.
1
Rafał0209
22 stycznia 2021, 09:35
A czy z Romagnolim nie jest tak że on po prostu jest na swoim optymalnym poziomie, tylko obok jest świetny Kjaer i wypada zwyczajnie blado przy nim a i reszta zespołu zrobiła duży skok jakościowo , przy słabym Milanie wyróżniał się z tłumu przy mocnym zginął w tłumie , może to my kibice z niego zrobiliśmy ŚO światowego formatu a to zwyczajnie tylko dobry gracz .
1
ConradJethro
ConradJethro
22 stycznia 2021, 09:41
Patrząc na mecze w 2020 do czasu kontuzji Romagioli był genialnym obrońcą, mocnym filarem i razem z Kjearem prezentowali podobny poziom. Po kontuzji jeszcze mu trochę brakuje do optimum ale to samo ma po każdej dłuższej przerwie, przynajmniej odkąd go obserwuję.
Zważcie na to że każdy kolejny mecz wygląda ciut lepiej a nie gorzej więc jeszcze 3 do 5 spotkań i jestem dobrej myśli.
7
inzaghi67
inzaghi67
22 stycznia 2021, 09:42
Kiedy w Milanie na LO grał Ricardo Rodriguez to Romek wyglądał lepiej bo Szwajcar był bardziej nastawiony defensywnie.
Teraz kiedy jest Theo, Romek musi jakby zapełniać lukę po nim i wypada gorzej.
2
gieemce
gieemce
22 stycznia 2021, 09:44
Chyba nie, moim skromnym zdaniem po prostu jest bez formy, jest po przerwie a zespol w tym linia obrony gra w mieszance zawodnikow od 3-4 miesiecy. 4 defensywna powinna byc kolektywem zazwyczaj zmienianym tylko kiedy trzeba, to tez podnosi tez jakosc- jesli przypomnisz sobie jego gre, gdzie ewidentnie byl boiskowym liderem - strzelal bramki w decydujacych chwilach itp.

Na to licze, ze wroci do swojej formy, jest bardzo mlodym zawodnikiem takie spadki tez trzeba wkalkulowywac.

Pisalismy o Kessim ze w Milanie zgasl, i jest za maly na ten klub teraz jest punktem odniesienia dla calego skladu.

3
Tutkovic
Tutkovic
22 stycznia 2021, 10:26
Gieemce zgadzam się z Tobą i Romek pewnie potrzebuje czasu. Różnica jest taka, że w przypadku Kessiego nie miał kto za niego wejść. Teraz w Milanie na każdej pozycji jest "jakaś konkurencja" i może się okazać, że nie będzie miejsca w składzie dla Romka na wracanie do formy ( przynajmniej w lidze). Nie ma co też panikować zobaczymy co ten Tomori pokaże
1
KKP19
KKP19
22 stycznia 2021, 12:03
Ciężko, zeby to nazwać jego optymalną formą, skoro 2 lata temu był dłużej niepokonanym (bez błedu) obrońcą, niż Van Dijk, będący wtedy w swojej życiowej formie.
0
gieemce
gieemce
23 stycznia 2021, 07:31
No ja widzę to tak ze zawodnicy maja spadek formy imdolki, swoją normalna predyspozycje Ora czasem są w gazie i robią rzeczy na 140 % ale to ostatnie nigdy nie trwa ciagle, inaczej była by to normalna dyspozycja ;)
0
22 stycznia 2021, 09:29
No ale weźmy jakiegoś bocznego zamiast tatusia Firpo.
0
hyrus13
hyrus13
22 stycznia 2021, 09:14
O Firpo czytamy, przynajmniej od trzech dni, że nie chce się przenosić. Urodziło mu się dziecko i boi się rywalizacji. Zapewne Maldini już dawno skończył z nim dyskusje, ale w mediach dalej temat żyje...
0
kusniak_22
kusniak_22
22 stycznia 2021, 09:26
O czymś trzeba pisać (:
0
hyrus13
hyrus13
22 stycznia 2021, 10:04
To wymyśliliby jakieś nowe nazwisko, byłoby przynajmniej o czym podyskutować, a tu Junior już przerobiony na wszystkie sposoby ;)
0
Rafał0209
22 stycznia 2021, 08:35
W pół roku chyba nie zdąży przekonać zarząd na tyle żeby go wykupić za taką kwotę , zwłaszcza że nie będzie podstawowym graczem , chociaż z drugiej strony wygryźć Romagnoliego w takiej formie to też nie powinno być wielkie wyzwanie .
0
Manolas
Manolas
22 stycznia 2021, 08:50
Jak zachowa czyste konto z ManU w Lidze Europy to zobaczysz jaki potencjał marketingowi robią Anglicy XD
1
jarek2572
jarek2572
22 stycznia 2021, 08:52
To samo wczoraj pisałem, że może być ciężko aby się pokazał przez te pol roku. Może i nie byłoby ciężko wygryźć Romka, ale to kapitan i nie wydaje mi się aby od tak usiadł na ławce.
0
zycumilanista
zycumilanista
22 stycznia 2021, 09:11
Kapitan czy nie jak Tomori będzie lepszy sportowo to niestety ale nikt nie może być większy od klubu. W składzie grają zawodnicy prezentujący najwyższą formę sportową. Takie jest moje zdanie. Oczywiście darzę Romka sympatią i szacunkiem, więc niech się weźmie do roboty i pokaże na co go stać.
1
Gutek
Gutek
22 stycznia 2021, 08:24
No i elegancko :] jeszcze jakiś zmiennik Theo, w lecie Thauvin i Otavio i lecimy :] choć na tych dwóch ostatnich więcej klubów może mieć chrapkę...
Edytowano dnia: 22 stycznia 2021, 08:24
0
vorti
vorti
22 stycznia 2021, 08:08
Ciekawe czy wejdzie jutro. Tak dzisiaj oglądałem filmik jakiegos Anglika ze studia i chłop krzyczał, że barella to the best midfielder in serie a xD kosmos xD
Edytowano dnia: 22 stycznia 2021, 08:08
0
Cervusius
22 stycznia 2021, 08:13
bo to prawda
3
Aper
22 stycznia 2021, 08:16
czy najlepszy... jemu też zdarzało się przejść obok meczu. decyduje forma dnia wg której może pomiedzy powiedzmy pięcioma pomocnikami powiedzieć który z nich jest najlepszy w lidze
1
vorti
vorti
22 stycznia 2021, 08:18
No nie wiem. Ja osobiście bardziej stawiam Hakana. Gol i 6 asyst. Barella 2 gole i 5 asyst. Taki ból głowy mi pasuje :)
1
Rafał0209
22 stycznia 2021, 08:33
Hakan i Barella statystyki porównywalne owszem , ale nasz zawodnik ma zdecydowanie więcej słabych punktów , a do tego Barella jeszcze się rozwija , nikt by z nas nie zastanawiał się 5 minut gdyby przyszło nam Hakana wymienić na Włocha :)
1
muamba_kabumba
22 stycznia 2021, 08:48
SMS ma 3 bramki i 6 asyst więc idac droga statystyk to jest lepszy zarówno od Hakana jak i Barelli.
1
kamilus
kamilus
22 stycznia 2021, 08:57
Barella na pewno jest wśród najlepszych pomocników ligi, ale czy najlepszym? Ciężko powiedzieć, bo raczej nie da się wskazać tego "najlepszego". :P
0
Nesta_13
Nesta_13
22 stycznia 2021, 09:09
Kessie jest najlepszym pomocnikiem w lidze.
11
Tutkovic
Tutkovic
22 stycznia 2021, 10:30
SMS gaśnie jak gra mocna drużyna. Jak dla Mnie to Barella, Kessie, Locatelli chyba w tej kolejności.
0
malaka1995
malaka1995
22 stycznia 2021, 08:05
Pięknie, oby się sprawdził, bardzo w niego wierzę, a chyba nie trzeba mówić za ile później można opchnąć takiego Anglika do premier league ;>
1
Huczaj
Huczaj
22 stycznia 2021, 08:05
20 mln + 5 w bonusach
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się