SCUDETTO


Bolesna porażka bez konsekwencji w tabeli. Milan - Atalanta 0:3

23 stycznia 2021, 16:49, cinassek Aktualności
Bolesna porażka bez konsekwencji w tabeli. Milan - Atalanta 0:3

To był mecz na "nie" w wykonaniu Milanu. Rossonerim nie udawało się w zasadzie nic w domowym pojedynku z Atalantą Bergamo, przez co - niestety zasłużenie - przegrali aż 0:3. Punkty jednak stracił też Inter, wobec czego lider pozostał po czerwono-czarnej stronie Mediolanu.

Zgodnie z oczekiwaniami spotkanie rozpoczęło się bardzo żywo. Sporo szumu na lewej flance siał Rafael Leao, z drugiej strony odpowiadał natomiast Josip Ilicić. W zespole rossonerich brakowało jednak konkretów. Większość ataków gospodarzy rozbijało się przed polem karnym, ewentualnie defensorzy gości spokojnie wybijali piłki poza obręb "szesnastki". Próby przyjezdnych prezentowały się lepiej, ale mimo to Gianluigi Donnarumma nie miał za dużo roboty, gdyż często wyręczali go defensorzy.

Do czasu. W 26. minucie Robin Gosens posłał idealne dośrodkowanie na głowę Cristiana Romero, a Argentyńczyk wykorzystał gapiostwo rozgrywającego do tej pory udane zawody Pierre'a Kalulu i strzałem z bliskiej odległości otworzył wynik tego pojedynku. W ostatnim kwadransie przed przerwą ponownie brakowało konkretów, tym razem z obu stron, wobec czego La Dea zeszła do szatni przy jednobramkowym prowadzeniu. Mediolańczycy mieli zaś nad czym myśleć.

Niestety z perspektywy rossonerich, po przerwie nie zmieniło się w zasadzie nic. A już w 53. minucie Ilicić podwyższył golem z rzutu karnego - jedenastkę sprokurował Franck Kessie. Intencje Słoweńca wyczuł Donnarumma, ale nie zdołał skutecznie interweniować. Co więcej kontuzji doznał Kalulu i musał opuścić boisko na rzecz Mateo Musacchio. Gospodarze najwięcej w ofensywie zrobili zaś tuż po wejściu na murawę Mario Mandżukicia, jednak strzał Chorwata świetnie zbił Pierluigi Gollini.

Aż wreszcie goście z Bergamo wyprowadzili nokautujące uderzenie. W 77. minucie sam na sam z Gigio znalazł się Duvan Zapata i bez najmniejszych problemów ustalił wynik pojedynku na 0:3. Na szczęście jednak dla rossonerich Inter tylko zremisował 0:0 w delegacji z Udinese, przez co to podopieczni trenera Stefano Piolego wygrali pierwszą rundę sezonu 2020/2021 Serie A.

AC Milan - Atalanta Bergamo 0:3 (0:1)

Bramki: Romero 26', Ilicić 53' (k.), Zapata 77'

Żółte kartki: T. Hernandez 38', Kessie 51' - Gosens 84'

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer, Kalulu (57' Musacchio), T. Hernandez - Kessie, Tonali - Castillejo (70' Mandżukić), Meite (46' B. Diaz), Leao (70' Rebić) - Ibrahimović

ATALANTA BERGAMO (3-4-2-1): Gollini - Toloi, Romero, Djimsiti (90+1' Caldara) - Hateboer (67' Maehle), De Roon, Freuler, Gosens (90+1' Palomino) - Pessina (90+1' Malinowski), Ilicić (83' Muriel) - Zapata.

 

Sędzia główny: Maurizio Mariani (Rzym)

Miejsce: San Siro


*** SKRÓT SPOTKANIA ***

 

 



1133 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
DragonAC
DragonAC
25 stycznia 2021, 20:08
Dalej nie mogę dojść do siebie po tym meczu. Żeby tylko jutro nie było kolejnego gwoździa masakra
2
25 stycznia 2021, 20:12
Ja też mam traumę. Rozjechali nas po całości, a różne grzesie piszą tu, że to dlatego, że Hakana nie było.
2
Mateusz1982
Mateusz1982
24 stycznia 2021, 22:00
Co z Kalalulu?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 stycznia 2021, 21:37
Ten zimny prysznic był nam bardzo potrzebny wbrew pozorom .. bo tutaj ludzie już "wybierają garnitur do fotki z trofeum na koniec sezonu". To także jest lekcja dla trenera, który postanowił "podtuningować" bardzo dobra, sprawdzoną i przede wszystkim działająca taktykę jaką udało mu się w Milanie wdrożyć. Nasza gra jest oparta o wydolność środka pola, szybkość na flankach i błysk Ibry/Hakana.

ŚP nie ma tej wydolności co wcześniej, bo Tonali jest na te chwilę dużo słabszym pomocnikiem od Bennacera i w dodatku nadal gra w "ofajdanej zbroi" .. ale jest młody, można mu wybaczyć. Na skrzydłach nie istniejemy bez Rebicia i Saelemaekersa w formie ... Leao jest dobry jak sie mu chce i ma swój dzień -> bardzo chimeryczny zawodnik. Theo bez formy, Calabria chyba trochę odczuwa już zmęczenie mam wrażenie. Trener powinien z miejsca poprosić o dobrego skrzydłowego na prawą stronę, Samu niech idzie grać do Hiszpani.. nie mam nic do niego, ale jego gra irytuje strasznie. Zlatan dziś pozbawiony dobre 10 w mojej opinii .. Meite się nie odnalazł na tej pozycji a i tego siłowego szału nie zrobił .. niech Francuz będzie opcją do zluzowania Kessiego i to wystarczy.

Jeżeli nie sprowadzimy kogoś na PS, to lepiej dawać tam grać Diazowi wymiennie z Saelemaekersem .. bo na Samu nie da się patrzeć. Jego gra opierała się na szybkości którą gdzieś zatracił .. bo fizycznie to jednak nie można od niego wymagać prawie nic.
7
MariuszR06
MariuszR06
24 stycznia 2021, 18:35
Ja osobiście uważam, że coś się zacięło w naszej grze.Albo kryzys...Słabo ,to ostatnio wygląda.Oby to był tylko brak zawodników kontuzjowanych i zdiagnozowanych.
0
Corsa
Moderator Corsa
24 stycznia 2021, 18:50
Wychodzi ciągle inny skład, wciąż brak połowy pierwszego garnituru, dlatego wygląda to dość mizernie.
6
Corsa
Corsa
24 stycznia 2021, 22:07
Ja się zgadzam, ale tutaj nie można tak pisać, bo trzeba świętować mistrza jesieni. Wczoraj zagraliśmy fajny mecz, zabrakło szczęścia. Mamy przewagę i jesteśmy na dobrej drodze do scudetto. Kto tego nie rozumie, niech spojrzy na tabele na półmetkach ostatnich sezonów. 43 punkty przecież zawsze dawały majstra na koniec. Odlot.
0
Abece
Abece
24 stycznia 2021, 22:17
Wróci środek pola, czyli Bennacer i Hakan to wszystko powróci do normy. Oby tylko nie pojawiły się kolejne zbiorowe absencje.
3
MisiuACM
MisiuACM
24 stycznia 2021, 14:44
Już na chłodno, dzień po meczu kilka wniosków. Na pewno była to dla mnie ciężka gorycz do przełknięcia. Smutny wieczór, nie wiem czy nie jeden z najsmutniejszych. Głównie z tego powodu, że o ile przez te lata upokorzeń człowiek jakoś był przyzwyczajony do tego, że może być kicha, to w tym sezonie przystępując do meczu z Atalantą jednak pierwszy raz od dawien dawna była mobilizacja i chęć po prostu zmiażdżenia zespołu z Bergamo, a zostaliśmy brutalnie rozjechani piłkarsko. Nie wiem czy można to określać zimnym kubłem na łeb czy po prostu wpadką. Fakt jest jednak taki, że już od kilku meczów można było zauważyć niedokładność i wolne tempo rozgrywania akcji naszych piłkarzy. Z Cagliari czy Benevento to przechodziło, zwłaszcza z tymi pierwszymi widać było jak na dłoni, że wystarczy choć na chwilę przyspieszyć i tamci się gubili, a wczoraj to Atalanta przyspieszała z nami i nie wiedzieliśmy co się dzieje. Bardzo się boję tego, że ten mecz może być takim początkiem złych oznak i trudów sezonu, bo miałem wrażenie, że nasi kopacze są po prostu strasznie ociężali i wolni. Po prostu zmęczeni. Najbliższy miesiąc powie nam wiele. Jeśli drużyna się podniesie i pokaże dobrą piłkę, wrócą brakujące elementy to wróci nadzieja na super wynik w tym sezonie. Martwi mnie trochę styl, bo nawet jak się uda wyszarpać te TOP4 to pamiętajmy, że to nie ma być jednorazowy strzał na LM tylko chcemy w tym topie zagościć na dłużej i wynik musi być powtarzalny, a styl który oglądaliśmy wczoraj, no cóż... jest wątpliwy jeśli chodzi o tę powtarzalność.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 stycznia 2021, 13:28
Po raz kolejny Hakan pokazał niedowiarkom ile daje tej drużynie, będąc w domu przed TV. Bez niego nie ma rozegrania ani pomysłu na grę.
6
Abece
Abece
24 stycznia 2021, 15:48
A skąd wiesz, że jakby był, to by było rozegranie? Nie raz przechodził obok meczu.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 stycznia 2021, 16:21
Wiem bo jeśli chodzi o kreatywność i grę z przodu to jest nasz najlepszy gracz, nawet jak przechodzi obok meczu.
2
artorn
artorn
24 stycznia 2021, 17:59
To nie brak hakana nam źle wyszedł bo jak pojawił się Diaz to było o niebo lepiej. Chociaż na pewno z nim było by trochę lepiej jak z Meite od początku.

Według mnie wczoraj przegrywaliśmy w pomocy na każdej pozycji.
Nie uznałbym że Hakan ma lepszą wizję i przegląd pola niż Zlatan czy Bennacer...


Co do Turka, mnie dalej dziwią ludzie którzy go chwalą gdy jest teraz w gazie (o ile można to nazwać gazem, bo jakoś u innych jak widzę gaz to nakrywają grubo czapka resztę ligi przez kilka miesięcy) jak zaliczy drobny spadek to gra piach poniżej jakiegokolwiek poziomu i wtedy siedzą cicho xd

Sorry ale po pół roku dobrej gry, nie zgodzę się z taką opinią.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2021, 18:00
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 stycznia 2021, 18:47
Zobacz sobie jego liczby i napisz jeszcze raz, że gra dobrze tylko pół roku. Broniłem go jak grał piach i będę bronił bo to najlepszy kreator gry w Milanie i to nie jest opinia tylko fakt.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2021, 18:48
2
artorn
artorn
25 stycznia 2021, 20:31
Dziwna logika ale spoko ;), jeśli ostatnim podaniem nazywasz kreatywność... to spoko
Edytowano dnia: 25 stycznia 2021, 20:35
0
24 stycznia 2021, 13:01
Nie można tej porażki bagatelizować. Druga runda jest trudniejsza, a my dużo paliwa wylaliśmy w pierwszej. Zobaczymy, czy Pioli to tylko coach mentalny, czy pokaże jakieś pomysły taktyczne, bo na samej ambicji młodych zawodników daleko nie pojedziemy. Obawiam się wypadnięcia poza top4, gdyż poza punktowaniem z dołem tabeli trzeba jednak wygrywać też mecze z topem. Poza Interem, Napoli i Lazio, nie graliśmy dobrych zawodów z topem.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 stycznia 2021, 13:26
A to wg Ciebie w tej połówce sezonu nie pokazał pomysłów taktycznych ? Bramka Leao w 6 sekundzie to było na ambicji ? Dominowaliśmy 90% przeciwników więc dla mnie to coś więcej niż ambicja jednak.
3
Nelson_Dida
Nelson_Dida
24 stycznia 2021, 13:54
grzesiekpl88

przecież my jesteśmy dziadami, jesteśmy niby jakimś tam liderem, ale to przecież na farcie, nie można liczyć na wyciągnięcie wniosków i reakcję drużyny w następnym meczu bo Bologna to zbyt mocny przeciwnik..

.. a teraz przepraszam, wracam się biczować i oglądać zdjęcia Paletty, Bocchettiego i Montolivo tęskniąc za 10. miejscem w lidze
6
artorn
artorn
24 stycznia 2021, 18:03
No jak dla mnie nasza taktyka to tak trochę poleganie na bocznych obrońcach, jak Theo się uda rajd to coś z tego będzie.
0
gorylmagila
gorylmagila
24 stycznia 2021, 12:58
Miała być zemsta a dobrze, że nie było powtórki z poprzedniego spotkania między tymi zespołami .... Parę akcji Milanu na początku potem ,,dwie akcje" Kalulu i po meczu. Niesmak pozostaje, jednak teraz liczy się tylko spotkanie z niebieskimi sąsiadami. Oby Milan nie przedłużył serii negatywnych wyników.
1
Vol'jin
24 stycznia 2021, 18:20
u potem ,,dwie akcje" Kalulu

nie mów, że ta druga akcja to przez Kalulu był karny? Toć miał Illicica pod kontrolą, to Kessie mu z łokcia zdzielił
1
ACMarek
ACMarek
24 stycznia 2021, 12:58
Teraz liczą się tylko zwycięstwa z Bologna i Crotone i na dwie następne kolejki utrzymamy lidera.
0
gieksa51
gieksa51
24 stycznia 2021, 12:37
Daliśmy ciała to prawda nwm co powiedzieć natomiast jak słyszę że atalanta to za wysokie progi to mnie coś strzela jesteśmy Milanem i mamy zawodników obecnie lepszych niż Atalanta myślę że można to stwierdzić już obecnie po tych wszystkich transferach, więc poprostu to nie był nasz dzień ale wierzę że ta drużyna nasza ma ogromny potencjał aby konkurować z każdym Forza Milan teraz tylko lm się liczy i uzupełnienie tej układani jeszcze w letnie mercato
2
Barthezz99
Barthezz99
24 stycznia 2021, 23:27
Tak zawodnikow lepszych moze i mamy ale to Atalanta gra w lidze mistrzów. To nie jest latwy przeciwnie, na taki styl gry trzeba odpowiednie taktyki.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 stycznia 2021, 09:41
Kwintesencja głupoty Piolego. Jak można zdecydować się na oddanie inicjatywy La Dei poprzez ''fizyczne'' ustawienie, gdy ma się z tyłu Theo bez formy oraz takiego stopera (co innego gdyby grał na PO) jak Kalulu? Istne proszenie się o kłopoty. Mecze z Sassuolo oraz Lille niczego nie nauczyły. I teraz niezbędna jest szybka reakcja w derbach, co patrząc po indywidualnych popisach części zawodników nie może być takie pewne. Inaczej za 2-3 kolejki zrobi się nieprawdopodobny kocioł na górze tabeli, gdzie Milan zwyczajowo wychodził na tarczy z takich nerwówek. Reasumując najgorszy z możliwych momentów, żeby zaliczyć tak bezmyślną wpadkę.
4
Barthezz99
Barthezz99
24 stycznia 2021, 09:11
Tak na chlodno to Atalanta byla druzuna o klase lepsza w tym meczu. Mozna tlumaczyc, nas brakami kadrowymi ale szczerze z Atalanta w tej dyspozycji nie dalibysmy rady nawet przy optymalnym skladzie. Atalanta to druzuna ktory grywa w Lidze Mistrzów i o maly wlos nie zagrala w finale. Po za tym taktycznie Gasperini rozpykal Piolego, wysoki pressing i nasi nie mieli nic do powiedzenia. Z tak grajacym przeciwnikiem trzeba grac bardzo szybko I wprowadzac zabojcze kontry, cos moze w stylu Lipska. My nie gramy zle ogolem, ale nie jest to formacja I taktyka odpowiednia na Atalante. Boli ta porazka ale bedzie rewanz I miejmy nadzieje ze Pioli ogarnie taktyke na Atalante do wiosny. A poki co to my prowadzimy w tabeli i najwazniejsze musimy isc do przodu, nie ogladac sie za siebie, I wierzyc w mistrzostowo. Forza Milan
3
Barthezz99
Barthezz99
24 stycznia 2021, 09:56
Czy można powiedzieć po tym meczu, że my nie mamy stylu? Myślę, że tak. ALE. Ostatnie mistrzostwo Juve to też był brak stylu i ciułanie punktów, więc nie jesteśmy pierwszymi.
1
Lazarr
Lazarr
24 stycznia 2021, 08:50
Atalanta zalozyla wysoki, skuteczny szybki pressing jak próbowaliśmy z niego wyjsc to były błędy i nieskuteczność podan,niestety brakuje nam tej szybkiej intensywnej gry
0
mufi
mufi
24 stycznia 2021, 08:38
dzisiaj chyba wiemy dlaczego Hakan powinien u Nas zostać :)
1
artorn
artorn
24 stycznia 2021, 18:06
Bo? Przecież Brahim Diaz wszedł i było dużo lepiej. Sorry on gra dobrze dopiero pół roku, po pół roku gry Piątka sprzedawaliśmy z radością xd
0
Oraon
Oraon
24 stycznia 2021, 01:33
Nasz Kochany Milan... eh boli ta porażka cholera jasna..... ale odbudujemy się.............szybko
3
Oraon
Oraon
24 stycznia 2021, 01:05
Obyśmy się zrewanżowali w następnym sezonie tej Atalancie dwukrotnie.. boli ale co zrobisz jak już się to stało.. oby zawodnicy nie załamali się i nie dali wytrącić z dobrego toru. Wierzę w mistrzostwo, to jest naprawdę możliwe, poczekajmy, zobaczymy co wydarzy się w lutym, wiadomo.. że taka porażka boli.. mieliśmy sie odegrać za 0:5 a znow wpierdol.. Muszą się podnieść, zrobią to, ale na pewno ciężko jest Poliemu i zawodnikom, czuć to kurde mocno, ..... ale to droga wojownika... będzie okazja do zrewanżowania się.. może i dobrze się stało , moze to spowoduje ze sie bardziej zawezmą i wiecej uwaznosci bedzie....... spokojnie Milaniści, teraz spokój nasz musi wypelnic i zaufanie, a zawodnicy musza po prostu odbudowac sie mentalnie w nastepnych meczach... BĘDZIE DOBRZE, TERAZ JEST TROSZKĘ CIĘŻKO, ALE .. TO MILAN WYGRA MISTRZOSTWO A W NASTEPNYM SEZONIE WPIERDOLI ATALANCIE!!!!!!!
2
Oraon
Oraon
24 stycznia 2021, 01:07
hehe :P :) smiesznie albo glupio brzmi o tym wpierdolu , ale muszą te rany ''Atalanckie'' jakoś w końcu zagoic i bedzie trzeba naprawde to zrobic bo sie jakas trauma powoli z tą druzyna robi Nam
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 stycznia 2021, 00:57
I znowu nas zbili. Jak ja nie cierpię tej Atalanty. Kieduly w końcu ich ogramy?
3
24 stycznia 2021, 00:25
Ale nas wyjaśnili. Nie mogę spać jak Pioli.
0
elgollo93
elgollo93
24 stycznia 2021, 00:23
Panowie, męczyły nas te chude lata, problemy w zwyciężaniu łatwych spotkań, dzisiaj dostaliśmy baty, ale to co się stało przez rok, to coś niespotykanego. Ta Atalanta co dziś, ma szansę by wygrać LM .Wierzmy w naszych chłopaków. Walczymy o coś, co jeszcze rok temu, wydawało się tak odległe. Do boju!
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 stycznia 2021, 23:21
Ja powiem tak, nie do końca na trzeźwo - mamy mistrza zimy, na dobrej drodze do powrotu do LM. Przegraliśmy 2 mecz w sezonie na 19 więc dla mnie tragedii nie ma. Mecz nam nie wyszedł, to nie Atalanta była jakaś cudowna tylko my zagraliśmy tragicznie i tyle, zdarza się. Nie ma co rozpamiętywać, lecimy do przodu, Forza Milan !!
10
biedrus
biedrus
23 stycznia 2021, 23:38
Ja też coś napiszę, nie do końca na trzeźwo.
Ten mecz dla mnie słodko gorzki, oczywiście bardziej gorzki. Było tu paru "kibiców", którym bardzo przeszkadzała UZASADNIONA radość Gasperiniego po największym sukcesie w jego karierze (5:0 z Milanem). Coś Was piecze? Oby.
Do tego Inter - wchodzę sobie czasem na ich stronę i czytam jak OBRAŻAJĄ inną drużynę (Milan, Juve). Coś ich piecze? Oby.
Jak w bajkach - dobro zawsze zwycięża. I dobrze, że niektórych piecze.
A teraz mnie hejtujcie..."kibice", naiwnie myślę, że to przez Was przegraliśmy. Pamiętajcie - życie wszystko zwraca.
Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 23:44
1
biedrus
biedrus
24 stycznia 2021, 00:29
W mojej ocenie Atalanta była właśnie cudowna, każda formacja zagrała bardzo dobre zawody. Ibra z przodu nie istniał. W środku pola wyglądaliśmy jak juniorzy. Nie dlatego, że to nie był nasz dzień, tylko dlatego, że oni zagrali po mistrzowsku, o dwie klasy lepiej. Niestety, ale obawiam się, że przy naszej najlepszej dyspozycji z Hakanem i Bennacerem nie mielibyśmy dzisiaj szans na zwycięstwo. Może remis. Z resztą się zgadzam. Do przodu.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
24 stycznia 2021, 01:01
Tak przegrali przez nas kibiców bo wylał się hejt na Gasperiniego...
To już bardziej trafia do mnie że gracze "za bardzo chcieli" się zrewanżować
3
Woolfik92
Woolfik92
23 stycznia 2021, 22:43
Przegapilem mecz z powodu urodzin, moglby ktos w odpowiedzi pod tym komentarzem napisac w skrocie jak spisala sie druzyna, jak Meite i przedewszystkim: jak tam Mandzu?
0
Huczaj
Huczaj
23 stycznia 2021, 23:10
Meite to nie wiem, ciężko go było dostrzec na boisku. Jego główny problem był taki, że nie było go tam gdzie był zazwyczaj Hakan.

Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 23:11
0
kamilus
kamilus
23 stycznia 2021, 23:33
Cała drużyna zagrała bardzo słabo, to był chyba najgorszy Milan od wcześniejszego 0:5 z Atalantą. A MM zagrał całkiem nieźle, w kilkanaście minut zrobił więcej niż Samu przez większość meczu, plus Chorwat miał nawet okazję na gola, ale bramkarz Atalanty niestety strzał wybronił.
0
artorn
artorn
24 stycznia 2021, 18:13
@Huczaj, pytanie, czy miał takie same obowiązki wyznaczone jak Hakan?
0
Gattuso28
Gattuso28
23 stycznia 2021, 22:36
Było słabo,ale bez trzonu jesteśmy(Hakan,Benek i Roman )A przy remisie Interu to nawet mnie to nie boli.Forza Milan!
0
Rossoner1996
Rossoner1996
23 stycznia 2021, 22:33
Dobry wynik.
0
jasiom22
jasiom22
23 stycznia 2021, 22:27
Nie ma co płakać..

To była przede wszystkim świetna lekcja futbolu dla Pioliego, szczególnie.. ale też Ibry i boiskowych liderów... Na szczęscie pozycja lidera została zachowana, i to najważniejsze. Podobnie jak ostatnia demolka przez Gasperiniego, tak ta też.. mam nadzieję że przyniesie pozytywną reakcję, ostudzi trochę ega i drużyna wskoczy na wyższy bieg, od meczu z Bologną (bo na podrarzniony Inter trochę mało czasu żeby się pozbierać) Indywidualnych błędów też nie ma co wytykać bo tu zawiedli wszyscy.

Trzy kwestie, przed derbami puchrowymi... pierwsza oczywista Milan fizycznie odstawał, nawet Kessie. Czy to zmęczenie? czy zwyczajnie duzo lepiej przygotowana jednak silniejsza od Milanu ekipa (przez pryzmant sukcesów Atalanty), podobnie jak będzie z Interem.. w każdym razie tu ewidentnie coś nie grało.

Druga kwestia to jednak dużo nieobecnych, szczególnie zawodników którzy narzucją tempo w środku Bennacer i Hakan, do tego lidera obrony też nie było. Tu nie chodzi o to żeby sobie tłumaczyć przegraną tylko zwyczajnie takie są fakty, Atalanta jest w ostatniej 16 LM, drugi rok z rzędu, (czy więcej?) a Milan ma dobrą rundę za sobą, z perspektywy czasu czy doświadczenia ledwo co sklejony zespoł. Tak więc silna Atalanta, w pełnym składzie vs mocno osłabiony i wypruty Milan. Gasperini wyraznie wrzucił opcję "very hard tackling" a sędzia też zrobił swoje.

I trzecia wg.mnie najważniejsza porażka to jednak w tym akutat przypadku Pioli (który póki co statystki trenerskie ma lepsze niż Ancelotti) więc to nie krytyka jego osoby tylko ustawienia na ten mecz. Gasperini zaciesnił środek pola tak że zdominował Milan, Milan który ze swoim stylem utrzymywania się przy piłce i spokojnego budowania, nie mógł zrobić nic. Nie dość ze grali piątką w pomocy, to jeszcze duvan i ilicic mocno wracali. Prawie wszystko z pierwszej piłki, w Milanie co drugi zawodnik przyjęcie i zwolnienie. W Milanie było de facto trzech pomocników bo (Castillejo czy Leao, byli zbyt wysoko żeby wracać, nie ma co ich liczyć ze będą wracac do swojej linii, jak przy drugiej bramce to nawet Calabria był przy linii środkowej) do tego eksperyment z Keite,,, trochę nie do końca - okej mógł probować, ale reakcja - zmiany też przyszły za pózno. Z Diazem w środku od razu lepiej normalniej. Ale i tak dominacja w środku pola, twarde faule. Większa motywacja żeby pokonać lidera, i to wystarczyło.

Brawa dla Gasperiniego, ale i tak bym Pioliego na niego za chiny nie wymienił. Ocenimy na koniec sezonu, jedyne co irytuje to ża za plecami Inter.. przynajmniej dziś znów, dzięku Udine Milan dostaje mini prezencik.

Będzie dobrze. Jest Tomori, Mandżu, wrócic Romek, Benek i Hakan, Rebić Ibra ledwo co po kontuzjach się rozkręcą, i myslę ze z Bologną, Crotone i Spezię będzie 9 puntków. Tylko ten N'zola niezły całkiem.
Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 22:31
2
biedrus
biedrus
23 stycznia 2021, 23:41
Pozycja lidera interesuje tego co walczy o mistrzostwo. Mnie martwi, że jutro 5 drużyna może mieć 7 punktów straty do Milanu
0
ba_acm
ba_acm
24 stycznia 2021, 08:45
Mnie to zabrakło jeszcze jednej ważnej rzeczy. Brakowało mi takiej szarpanej gry, przerywania akcji, wyprowadzenia z równowagi Atalanty. Patrzcie np jak zagraliśmy z Interem w 2 połowie, mnóstwo fauli, wyprowadzenia z ich tempa gry, non stop przerywanie gry. Naprawde mi tego brakowało, a my graliśmy wręcz przeciwnie - im my szybciej próbowaliśmy grać to się odbijaliśmy od ściany i pare sekund później padały strzały na naszą bramke.
1
Dohtor
Dohtor
23 stycznia 2021, 22:24
Prawy pomocnik potrzebny na gwałt...

Sezon jest długi i pewnie nie raz zgubimy punkty.

Forza Milan!
0
jasiom22
jasiom22
23 stycznia 2021, 22:28
Nie na gwałt, będzie Madżu i wrócić Saelemaekers. A po sezonie Samu się wymieni.
0
artorn
artorn
23 stycznia 2021, 22:31
oj tak, oglądając Samu, czułem że oglądam Suso...
4
GianpaoloM3
GianpaoloM3
23 stycznia 2021, 22:19
Dawać ten inter, trzeba się odbić :)
1
Fanatic
Fanatic
23 stycznia 2021, 22:05
Najsłabszy nasz mecz w tym sezonie. Po raz pierwszy nie podjęliśmy walki. Wyglądaliśmy fatalnie pod względem mentalnym i fizycznym, nie próbowaliśmy pressingu i po za kilkoma zawodnikami przegrywaliśmy wszystkie pojedynki siłowe i szybkościowe. Mam nadzieję że to tylko wypadek a zapowiedź zapaści fizycznej. Najgorzej według mnie wypadł nasz środek pola który właściwie nie istniał a kessie i tonali wyglądali jakby mieli że 100 lat. Grunt to się pozbierać i golić gorsze zespoły a wpadki z Atalanta czy juve zawsze mogą się przydażyć a nic bardziej mnie nie denerwuje jak straty punktów z w teorii słabszymi rywalami
2
ba_acm
ba_acm
23 stycznia 2021, 21:16
Kalulu przypisujemy błąd z automatu przy stracie gola na 1-0 no bo jego gość trafił - okej, tylko niech kazdy mi powie kiedy niby mial zareagować i wyjść przed niego? I drugie pytanie - gdzie był Gigio wtedy? Piłka ląduje na 4 metrze na wysokości kolan, dla mnie to jest teren bramkarza i swoją interwencją Gigio powinien ubiec i Kalulu i Romero. Dla mnie brama na 1-0 wpływa na konto naszego GK.

Atalanta fizycznie nas rozniosła zły znak że odstaje nawet Kessie i Calabria. Kolejny fatalny mecz Theo, Ibry i Samu. Widoczny brak Hakana. Meite nie może grać na 10. Co to za pomylony pomysł Piolego w ogóle był. Mecz życia Romero, schował do kieszeni Zlatana i w pojedynke zblokował Kessiego i Mandzukicia. Teraz tylko Inter. Forza!
6
ACstach
ACstach
23 stycznia 2021, 21:21
Niestety z góry się tutaj przez wielu przypisuje straty bramek na konto Kalulu, a to nie prawda. Gigio przy pierwszej bramce to nie wiem co wymyślił ale to raczej nie była strategia na obrone tej piłki, bardzo złe zachowanie i bramka na jego konto.
6
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:26
Żeby nie było, że jadę po Kalulu - bronię go za każdym razem. Ale przy pierwszym golu (jasne Gigio też się nie popisał) nie można mówić, że Kalulu zachował się tak jak trzeba - doświadczony obrońca po prostu ustawiłby się lepiej. Chodzi mi o to, że krytykujący Kalulu mają swoje racje. Ja tam uważam, że z niego będzie kozak. Jak nie na środku to na boku obrony. Jest niesamowity fizycznie, zwinny i imponuje spokojem przy wyprowadzaniu piłki.
6
Vol'jin
23 stycznia 2021, 22:12
Jak Raiola przetransferuje Gigiego do Anglii to będzie miał wesoło z jego wyjściami do dośrodkowań :P
0
Michał92
Michał92
23 stycznia 2021, 21:14
Czuję się, jakby ktoś wyrwał mi kawałek serca po tym meczu, tak się człowiek przyzwyczaił do dobrego, masakra :P.
4
ACstach
ACstach
23 stycznia 2021, 21:18
Z Juve to bym nie powiedział, że zasłużona porażka zwłaszcza przy tylu absencjach, ale dzisiaj zasłużona. Wtedy czułem większy ból niż teraz. Wtedy na porażkę nasz Milan nie zasłużył, a dzisiaj tak, mimo błazenady sędziego.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
23 stycznia 2021, 21:14
My jak już przegrywamy to grubo. To mnie martwi. Kolejne 0:3 na swoim stadionie.
1
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:32
Jak to już niejednokrotnie pisano - lepiej wygrać 5 meczów i dostać w dupę raz boleśnie, niż ciągle remisować ;-) Ostudzenie głowy, żeby nie myśleli, że już są wspaniali się przyda.
13
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
23 stycznia 2021, 22:10
W ogóle nie przekonuje mnie takie myślenie :). Lider nie może być bity na swoim stadionie tak jak dziś i ostatnio z Lille. Przegrać można ale po walce.
0
BartekWydziu
BartekWydziu
24 stycznia 2021, 00:03
Fanatyk
To nie jest doświadczona drużyna, żeby od nich oczekiwać porażek 1-0 zamiast 3-0. Młodzi są, więc lepszy wpierd** niż lekki klaps.
0
looko
looko
23 stycznia 2021, 21:10
Nie chce nic mówić , ale dopóki nikt nie miał dziewiątki w drużynie, wszystko bylo dobrze:)
10
Jalapeno
Jalapeno
23 stycznia 2021, 21:09
Jak zagrał Mandzukić?

Niestety nie mogłem oglądać meczu... Z góry dziękuję za odpowiedź.
0
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:10
Na tyle co wszedł i na tyle co mógł, było naprawdę spoko. Będzie pożytek
3
Jalapeno
Jalapeno
23 stycznia 2021, 21:11
Na derby pewnie w podstawie wyjdzie. W każdym razie taką mam nadzieję.
2
ACstach
ACstach
23 stycznia 2021, 21:12
Po kilkunastu sekundach od wejścia mógł strzelić gola ale strzał zablokowany. Potem w sumie nie wiem o czym napisać bo nic nie zrobił w ofensywie tak jak cała drużyna, za to w defensywie wybił piłkę, która mogła paść łupem zawodnika Atalanty i mogło się skończyć golem dla przeciwnika.
0
Michał92
Michał92
23 stycznia 2021, 21:12
Parę sekund po wejściu miał okazję na bramkę przy zamieszaniu, potem wybił piłkę w naszym polu karnym po bardzo groźnym rzucie różnym, walczył szarpał, wygrał kilka górnych piłek, jak dojdzie do siebie fizycznie to myślę że da nam sporo jakości.
0
Gieno
Gieno
24 stycznia 2021, 13:09
Widze ze juz chwalicie Mandziukicia ,ale spokojnie ostatnio tak podniecaliscie się Maite ze wszedł i fajnie zagrał ,a wczoraj tragedia chłopa nie było tak wiec z tymi pochwałami to się wstrzymajcie.Na ocenę przyjdzie czas po sezonie.
0
TheoACM
TheoACM
23 stycznia 2021, 21:05
Oby tylko zimowe lanie od Atalanty nie stało się jakąś nową tradycją, bo to już 2 raz z rzędu;)
5
Maxiu
Maxiu
23 stycznia 2021, 21:47
Jeżeli reszta roku będzie wyglądać identycznie to można raz do roku przegrać z Atalantą
Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 21:47
1
patoo_07
patoo_07
23 stycznia 2021, 21:04
Trzeba liczyć, że na Bologne będzie już Hakan i Bennacer. Zaczynamy wtedy drugą rundę w najmocniejszym składzie z nowymi nabytkami. Trzeba zgarnąć 9 punktów do derbów!
2
Adamek189
Adamek189
23 stycznia 2021, 21:00
Bez Hakana jest duża czarna dziura na ofensywnym pomocniku. Eriksen tam akurat hula.... . I te prawe skrzydło.....
0
Jama Zła
Jama Zła
23 stycznia 2021, 20:58
Ess muss sein.. Atalanta w meczach o większym ciężarze gatunkowym zwykle wchodzi na wysokie obroty. Zagrali agresywniej, na większej intensywności. Boże jak ja bym chciał Josipa u nas widzieć. Mieszał naszymi chłopakami jak gównem w betoniarce :D

Pozdro!
0
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:21
To fakt, Atalanta dziś wspięła się na wyżyny. Chciałbym jednak obejrzeć ten mecz jeszcze raz (w jakiejś alternatywnej rzeczywistości) z rzetelnym sędziowaniem. Te detale, brak reakcji na brutalne faule, naprawdę mogły zrobić różnicę i zdeprymować tak młody zespół.
1
Jama Zła
Jama Zła
23 stycznia 2021, 20:58
Ess muss sein.. Atalanta w meczach o większym ciężarze gatunkowym zwykle wchodzi na wysokie obroty. Zagrali agresywniej, na większej intensywności. Boże jak ja bym chciał Josipa u nas widzieć. Mieszał naszymi chłopakami jak gównem w betoniarce :D

Pozdro!
Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 20:58
0
Jama Zła
Jama Zła
23 stycznia 2021, 20:58
Ess muss sein.. Atalanta w meczach o większym ciężarze gatunkowym zwykle wchodzi na wysokie obroty. Zagrali agresywniej, na większej intensywności. Boże jak ja bym chciał Josipa u nas widzieć. Mieszał naszymi chłopakami jak gównem w betoniarce :D

Pozdro!
0
DragonAC
DragonAC
23 stycznia 2021, 20:53
Pioli dzisiaj defensywnie i przez to w pale nie ma co gadać.
1
krasy
krasy
23 stycznia 2021, 20:49
Nie ma się co podniecać tym mistrzem półmetka. To żaden tytuł. Jeżeli nie poprawimy szybko gry to za chwilę zostaniemy z LE. Benacer i Hakan pilnie potrzebni.
0
patoo_07
patoo_07
23 stycznia 2021, 21:05
Bez przesady. Bez Bennacera gramy prawię od 2 miesięcy i wygrywamy. Z Hakanem jest większy problem, ale w meczach ze średniakami dajemy radę i bez niego. Mimo wszystko, oby był zdrowy do końca.
1
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:07
Tytuł żaden, ale po połowie sezonu jesteśmy PIERWSI. To jest powód do radości, a nie do smutku - nawet po przegranym meczu (pamiętajmy o brakach kadrowych). Ja się bardziej cieszę niż smucę dziś (no tak, piwo też swoje robi). Nawet jak nie wygramy scudetto, ale będziemy na podium, czy choć awansujemy do LM to po tych wszystkich latach, zdewastowanym budżecie przez beztroski duet M&F, ja będę szczęśliwy. Na wygranie LM przyjdzie czas (niedługo ;-)
3
olotek2
olotek2
23 stycznia 2021, 21:14
Nie no stary jak mnie wkurwiają takie komentarze. Nie ma się czym podniecać . Chłopie od ponad 7 lat gramy padakę, zmieniamy trenerów jak rękawiczki, jesteśmy na dnie a Ty mi mówisz ,że nie mam się czym podniecać. Chłopie pała mi furczy bo Milan jest LIDEREM( takie pierwsze miejsce w lidze)
6
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:23
@olotek2 - to dobre jest, już dzisiaj było, że dupa strzela, teraz pała furczy ;-)
0
ACstach
ACstach
23 stycznia 2021, 20:45
We wtorek DERBY. Oby nasi dobrze zareagowali i Inter z Pucharu Włoch przegnali.
0
Vol'jin
23 stycznia 2021, 20:56
wolę 3 pkt z Bologną niż awans w Pucharze Włoch
6
ACstach
ACstach
23 stycznia 2021, 20:58
Niby tak, ale nie jest powiedziane, że nie można mieć tego i tego.
6
Willy
Willy
23 stycznia 2021, 20:43
Yagi miałem 11 lat rok później piękne zwycięstwo z Barcą 4-0 i rok 95 Ajax porażka pamiętam te lata jak dziś Massaro Savicević i wielu innych
1
Huczaj
Huczaj
23 stycznia 2021, 20:47
Ja też pamiętam finał z Barcą. MIałem 10 lat. Potem, rok później nie mogłem patrzyć na kolegów w podstawówce jak Kluivert strzelił bramkę w 85. Wszyscy byli kibicami Ajaxu.
Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 20:49
1
Willy
Willy
23 stycznia 2021, 20:52
U mnie było podobnie w 94 cały plac za Barcą nikt się do mnie odzywał dzień później hehe
5
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 20:52
Kluivert = 1995
0
Willy
Willy
23 stycznia 2021, 20:55
Tak Kluivert pamiętam jak dołączył do nas totalna klapa 5 bramek strzelił chyba w sezonie ale później było lepiej i tu przyszedł Weah Bierhoff
0
Mil_online
Mil_online
23 stycznia 2021, 20:55
@yagi

Może i Kluivert w 1995 r., ale w 85 minucie.
1
MariuszR06
MariuszR06
23 stycznia 2021, 20:56
W końcu rówieśnicy:)Ja 81 rok produkcji;)U mnie też wszyscy za Barceloną byli.A tu taki psikus:))) Pozdrawiam serdecznie.
1
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 20:57
Weah przyszedł do nas wcześniej niż Kluivert - chyba od razu po sezonie 94-95, Kluivert później, a Bierhoff jeszcze później.
0
Willy
Willy
23 stycznia 2021, 21:08
Możliwe ale pamietam 99 wtedy siłą ataku był Weah i Bierhoff oraz Leonardo jak się nie mylę
1
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:09
@Huczaj - no tak ;-)
0
Materazzone
Materazzone
23 stycznia 2021, 21:15
A pamiętasz 2 metrowego Pippo na ścianie? :D
0
Willy
Willy
23 stycznia 2021, 21:19
Kluivert 97-98 Weah 1995-2000 Bierhoff 1998-2001 Weah mój ulubiony grajek z tamtej epoki wcześniej oczywiście Van Basten i oczywiście Rui Costa i Szewa
2
Willy
Willy
23 stycznia 2021, 21:26
Super Pippo Inzaghi bramka z Ajaxem strzelona przez Tomassona hehe to były emocje masakra
0
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 21:57
No cóż, jak już tak wspominamy to mój ulubiony skład to ten z lat 88-90. To jak Milan dominował mając Rijkaarda, Gullita i Van Bastena, o Baresim i Maldinim nie można nie wspomnieć, nigdy się juz nie powtórzyło, choć mega pakę i mega grajków mieliśmy jeszcze niemało. Wg ekspertów Milan z lat 88-90, to jedna z trzech ekip wszech czasów.
1
ksieciunio
ksieciunio
23 stycznia 2021, 20:41
Atalanta to team z którym za wuja Milan nie umie wygrać siebie. Dziś liczyłem chociaż na zwyczajowy remis, nie udało się - cóż, są drużyny z którymi nigdy nie idzie a La Dea jest tego idealnym przykładem.
0
Vol'jin
23 stycznia 2021, 20:40
Na pocieszenie możemy podnieść puchar za Scudetto na stadionie Atalanty xD
10
Nanti
Nanti
23 stycznia 2021, 20:52
Albo zagrać decider na ich stadionie, który przegraby, bo nie umiemy z nimi grać :/
1
yagi
yagi
23 stycznia 2021, 20:55
O to to - dokładnie tak będzie - róbcie screeny ;-)
1
papura79
papura79
23 stycznia 2021, 20:39
Teraz już wiem dlaczego nie jestem zawodowym piłkarzem, wyleciałbym z czerwoną kartką w drugiej połowie... Jednak obiektywnie trzeba przyznać byli lepsi...
Jak polecę do Mediolanu to już nigdy przez Bergamo, choć bym miał zapłacić dużo więcej :)
3
FanatykACM
FanatykACM
23 stycznia 2021, 20:37
Gdyby wystawił od początku Rebicia, Mandzukicia i nie wystawiać Meite to pewnie wynik mógł być inny... Tak czy siak jesteśmy wciąż liderem Serie A.
WINTER CHAMPION!
0
Sqnman
Sqnman
23 stycznia 2021, 20:50
Mandzukic wspierał się na udach łapiąc oddech pod koniec meczu, a Ty twierdzisz żeby dać go od początku?
Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 20:51
6
Huczaj
Huczaj
23 stycznia 2021, 20:36
To jest tak:

Theo potrzebuje ustablizować formę. Miewa dużę wahania formy. Normalne w takim wieku i z niedużym doświadczeniem.
Rebic, jak każdy gracz po długiej przerwie potrzeuje czasu na rytm meczowy.
Meite za szybko zbyt odpowiedzialna rola.
Ibra robi robotę ale jest trochę denerwujący kiedy nie walczy w defensywie. Nawet w tym meczu w II połowie, stracił piłkę zaczął wracać za stratą, został wyprzedzony i.. odpuścił i rozłożył ręce. W dodatku sporo strat. Tak nie gra lew.
Tonali dzisiaj miał kilka błędów i niedokłądnych podań ale chłopak rośnie. Dziś po raz pierwszy widziałem próby dryblingów i przede wszystkim walczył fizycznie cały mecz i nie odpuszczał, kilka razy ratował sytuacje.
Kalulu to złoty chłopak ale nie na ŚO. On powinien grać na boku obrony.
Kessie stłamszony. Mam wrażenie że więcej walczył Tonali. Kessie spóżniony albo niedokładny. Zdarza się. Karny trudno, bywa w ferworze walki.
Samu no niestety ale to nie jest gracz na lidera SerieA. Walczak ale bez jakości. Zwłaszcza z tak silnym fizycznie rywalem.
Leao dziś wracał, walczył i dawał coś z przodu. Jedyny, który próbował 1 na 1 i czasem się udało. Występ na +

Atalanta jest bardzo mocna fizycznie. Wydaje mi się, że Inter mógłby z nimi powalczyć w takiej grze.
Zły moment na porażkę. Za chwilę Inter i druga wtopa może zachwiać pewność. W tej sytuacji duża rola Ibry i Mandzukicia na treningach i w szatni.
Dobry moment na porażkę. Jest chęć reważnu i udowodnienia wartości.
Następny mecz: Mandzukic za Ibrę. Będzie więcej walki i poświęcenia. Ważny mecz z punktu widzenia mentalnego.
4
Vol'jin
23 stycznia 2021, 20:38

Kalulu to złoty chłopak ale nie na ŚO. On powinien grać na boku obrony.

tylko gra z musu, co też zapomina wielu i jest obiektem kpin ;] I tak wyglądał lepiej niż Musacchio po wejściu
6
Mateusz1982
Mateusz1982
23 stycznia 2021, 20:42
Dokładnie, oprócz zgubienia krycia > Musacchio.
0
Huczaj
Huczaj
23 stycznia 2021, 20:55
Vol'jin zgadzam się. Ale jakbym był na miejscu Piolego to od 1 minuty grałby Musacchio. Gość ma dużo większe doświadczenie. Nawet jak nie jest brany pod uwagę, to mógłby dać trochę spokoju. Wtedy Kalulu na ostatnie 20 minut za Calabrię.

Bardzo żałuję 2 sytuacji z początku meczu gdzie Ibra najpierw dostał piłkę odrobinę za późno a potem wyprzedził go minimalnie obrońca Atalanty (Toloi?)
0
DL7official
DL7official
23 stycznia 2021, 20:34
Meczu niestety nie mogłem obejrzeć, że względu na to, że jestem w pracy. Jak występ Mandzukicia po wejściu w 70 minucie?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
23 stycznia 2021, 20:36
Prawie strzelił bramkę po dosłownie paru sekundach po wejściu. Potem było pozamiatane i nie miał się czym wykazać. Natomiast wyglądał pewniej niż się spodziewałem
2
Adiceusz
Adiceusz
23 stycznia 2021, 20:34
Nic nie szło.
Meite beznadzieja.
Po co Samu trzymany prawie 70min? Przecież każdy inny zawodnik zagrałby tam lepiej.
Rebic wrócił do swoich początków gdzie piłki nie może przyjąć.
Tonali mizernie.
Kalulu ambitnie, z potencjałem, ale niestety kolejny błąd bramkowy.
Najsłabszy mecz od wielu wielu miesiecy Prezesa, brak Hakana i Milan nie istnieje.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
23 stycznia 2021, 22:28
A kto miał wejść? Saelemaekers zbłaźnił się dwiema żółtymi w 10 minut, więc został nam Samu :/
2
Semper Fideli
Semper Fideli
23 stycznia 2021, 20:34
Absencje w.kadrze swoją drogą ale wg mnie Stefan przegrał mecz, nie trafił ze składem, taktyka i nastawieniem pierwszej jedynastki. Nie potrafiliśmy zaskoczyć niczym Atalanty, za to Gasper wypunktowal nas jak chciał. Trudno, Pioli też się uczy mam nadzieję że wyciągnie wnioski. Z piłkarzy jak dla mnie chyba tylko GiGIO zagrał na poziomie, reszta poniżej bądź na równi swojego poziomu.
Cel.jest jeden, TOP 4
Edytowano dnia: 23 stycznia 2021, 20:35
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się