SCUDETTO


Nerwowa końcówka na własne życzenie, ale jest wygrana w Bolonii!

30 stycznia 2021, 13:46, Leonardo 22 Główne newsy
Nerwowa końcówka na własne życzenie, ale jest wygrana w Bolonii!

AC Milan wygrał 2:1 w arcyciekawym, wyjazdowym meczu 20. kolejki Serie A z Bologną. Jedynego gola przed przerwą zdobył Ante Rebić, dobijając obronionego przez Łukasza Skorupskiego karnego wykonywanego przez Ibrę. W drugiej połowie znów mieliśmy jedenastkę dla Milanu, tym razem strzelał Kessie i nie pomylił się pewnie strzelając w środek. W końcówce nonszalancja Theo Hernandeza doprowadziła do gola kontaktowego Polego i ogromnych nerwów do ostatniego gwizdka. Ostatecznie jednak Rossoneri wywieźli komplet punktów z trudnego terenu!

Spotkanie od początku dostarczało mnóstwa emocji. W 13. minucie Theo o mały włos nie zdobył gola przeciągniętym dośrodkowaniem z rzutu wolnego! Skorupski koniuszkami palców w ostatnim momencie uratował swój zespół, zbijając piłkę na poprzeczkę! W 25. minucie polski bramkarz 3 razy fantastycznie interweniował przy strzale Ibry głową, a później przy dwóch kolejnych dobitkach! W niewiarygodnym transie był tego popołudnia reprezentant Polski! Jakby tego było mało aktywny w drużynie gości Leao był faulowany w polu karnym przez Dijksa i Daniele Doveri wskazał na 11. metr! Zlatan wykonywał ten stały fragment, ale i tutaj Skorupski okazał się lepszy! Na niesamowitą notę pracował Polak! Dobitka Rebicia dopiero sprawiła, że skapitulował, ale absolutnie nie można go za to winić. Po drugiej stronie Donnarumma też miał dużo pracy zazwyczaj po błędach w defensywie Calabrii - raz Gigio obronił strzał Orsoliniego i raz Domingueza! Przy obu tych okazjach wykazał się fantastycznymi interwencjami, a Bologna pokazała, że nie odpuści do końca meczu i emocji możemy być pewni również w drugiej połowie.

W drugiej połowie znów z animuszem zaczęła Bologna, stworzyli dwie sytuacje, ale wysiłki i starania drużyny jednym zagraniem zniweczył Soumaoro. Francuz ewidentnie w starciu ze Zlatanem w polu karnym zagrał piłkę ręką i arbiter nie mógł podjąć innej decyzji jak wskazać na "wapno". Tym razem już strzelał Frank Kessie i jak zwykle zrobił to bardzo pewnie, uderzył w środek i złapał Polaka na wykroku podwyższając wynik. Chwilę później mogło być już 0-3, ale piękny strzał Calabrii obronił Skorupski kolejną popisową paradą. W 63. minucie ku uciesze fanów Milanu na boisko powrócił Ismael Bennacer, Algierczyk zmienił Tonalego i znów od tej pory oglądaliśmy podstawowy zestaw środkowych pomocników. W 81. minucie Theo Hernandez fatalnie stracił piłkę przy indywidualnym wyprowadzeniu z linii obrony i skutkiem tego Poli, który dopiero co wszedł na plac gry, strzelił gola kontaktowego. W 83. minucie Danilo zagrał w pole karne do Soriano, a ten szczupakiem strzelił w krótki róg bramki, Donnarumma cudownie pofrunął w kierunku piłki i ocalił zespół! W końcówce było bardzo gorąco, ponieważ gospodarze uwierzyli w siebie i pokazali charakter, który cechuje ekipy prowadzone przez Sinisę Mihajlovicia. Otatecznie jednak to Milan zdobył cenne 3 punkty!

BOLOGNA FC (4-2-3-1): Skorupski – Tomiyasu, Danilo, Soumaoro, Dijks(79' Palacio) – Schouten(79' Poli), Dominguez(67' Svanberg) – Orsolini(67' Skov-Olsen), Soriano, Sansone( 67' Vignato) – Barrow

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma – Calabria, Tomori, Romagnoli, T. Hernandez – Kessie, Tonali(63' Bennacer) – Saelemaekers, Leao(73' Mandżukić), Rebić(63' Krunić) – Ibrahimović

Bramki: 26' Rebić, 55' Kessie (k), 81' Poli

Żółta kartka: 25' Dijks, 54' Rebić, 56' Soriano

Arbiter główny: Daniele Doveri (Rzym)

Miejsce: Stadio Renato Dall'Ara (Bolonia)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



767 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
GianpaoloM3
GianpaoloM3
1 lutego 2021, 08:33
Nie mogłem obejrzeć meczu. Jak zagrał Tomori? Wyróżniał się?
0
Misiegg
Misiegg
1 lutego 2021, 12:39
Tomori zagrał bardzo dobry mecz. Widać że posiada on trochę inną charakterystykę niż Kjaer i Romek i dobrze.
Wiele osób i w tym ja uważam że MVP meczu
Jeżeli będzie tak grał dalej i złapie pewność siebie to nawet jak nie będzie Kjaera to będę spokojny o środek obrony :D
1
plotek
plotek
31 stycznia 2021, 20:27
Mam taką małą prośbę do redakcji. Widzę, że podczas meczy dużo osób pisze tutaj komentarz do meczu i ogólnie jest dyskusja, może warto by było pomyśleć o jakimś czacie włączanym np właśnie na mecze lub kanale na mirc (jak miał acmilan.pl) lub jakąś alternatywę?

Pozdrawiam
1
Cimar94
Cimar94
1 lutego 2021, 00:36
Może i łatwiej i wygodniej, ale to chyba nie będzie to samo.
0
Mercik
Mercik
31 stycznia 2021, 13:54
https://www.milanlive.it/2021/01/31/milan-colpo-douglas-costa-verita-brasiliano/

Plotki z Costa zdementowane i Maldini rozpocznie atak na Thauvina latem. Szkoda trochę bo takie pół roku Douglasa by było dobre dla nas. Wzmocnienie pomocy szybkim i wnoszącym od razu linie pomocy na wyższy poziom.
1
kuna-acmilan
kuna-acmilan
31 stycznia 2021, 12:25
Skorupski przy główce Zlatana i dobitce... prawie jak Dudek w finale w 2005 i strzałach Shevchenki
6
Ernest1899
Ernest1899
31 stycznia 2021, 00:44
Was też irytuje ten cwel na serie A pl cebularonaldo 7? Piecze go dupsko, że jego rubentus jest za Milanem
Edytowano dnia: 31 stycznia 2021, 00:45
3
DarthImpaler
DarthImpaler
31 stycznia 2021, 01:17
co?? a po polsku można napisać bo nie zrozumiałem nic po za "was irytuje ten cwel" i "piecze go dupsko".

A o seriea.pl to nawet nie będę pisał.
Edytowano dnia: 31 stycznia 2021, 01:25
2
Kuba33
Kuba33
30 stycznia 2021, 20:39
A teraz niech Pippo zrobi sobie i nam mały prezencik wygrywając z Interem :D
2
Janik14
Janik14
30 stycznia 2021, 19:14
Widac ze Frank ma w nogach tyle grania, dobrze ze jest teraz te 8 dni odpoczynku. Kto wie czy nie lepiej w następnym meczu dac zagrac duo tonali- bennacer
6
Boro
Boro
31 stycznia 2021, 07:44
Po 8 dniach odpoczynku? Kessie od pierwszej z Bennkiem na 60 minut:)
0
LunaS
LunaS
30 stycznia 2021, 18:35
Po końcowym gwizdku kessie padł ... Ciekawe czy go nie zajadą, może być zjazd formy u niego. Ogólnie bez szału, ale tak to się gra w serie a. Zobaczycie Inter i Juve też mają takie zwycięstwa, a czasami dietokonczy remisem.
4
serginho83
serginho83
30 stycznia 2021, 18:39
Bennacer potrzebuje gry, a z Tonalim na Crotone powinni wystarczyć ;) Zobaczymy co zrobi Pioli...
5
serginho83
serginho83
30 stycznia 2021, 18:33
Mihajlović pięknie odleciał... Stwierdził, że Bologna grała lepiej od nas, a jakby mieli Ibrę to by wygrali 3-0... :D
5
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 18:37
Grali lepiej, ale ostatnie 15 minut razem z doliczonym czasem gry, wtedy się pogubiliśmy, jednak przez 75-80 to no niestety nie grali lepiej, my kontrolowaliśmy to spotkanie. Jeżeli Sinisa tak powiedział to przykro mi, że mocno odleciał.
10
serginho83
serginho83
30 stycznia 2021, 18:43
Jeszcze dodał, że nie wie czy te karne były prawidłowe...
1
Moris
30 stycznia 2021, 18:16
Dobrze,że teraz 8 dni do następnego meczu. Piłkarze trochę odpoczną,Bennacer dojdzie do siebie,wróci Calhanoglu i będzie dobrze.
16
Adiceusz
Adiceusz
30 stycznia 2021, 18:07
Jechaliśmy na zyciowkach Calabrii, Kessiego czy Kjaera. Do tego świetna forma Benka czy Theo. Swoje robił Rebic, ktiry w pewnym momencie co kopnął to wpadało.
Kessie i Calabria zajechani, biegają z workiem cementu na plecach.
Theo ostatnio kiepsko, dzisiaj fatalnie.
Benek długa przerwa. Kjaer to samo.
No i zaczelo to wyglądać dużo słabiej. Ale ważne 3pkt. Niech inni się teraz martwią.
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
30 stycznia 2021, 18:14
'jechaliśmy na dobrej formie tego tego i tego'

ale ty wiesz, że wyniki w każdym sporcie zależą od formy osób go uprawiających, to ty o tym wiesz? XD

no mamy połowę sezonu, no są zmęczeni, mają prawo, no słabiej dziś to wyglądało, no i co - ale są 3 pkt
26
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 18:18
Juve jedzie na Ronaldo, bez niego by mogli zapomnieć o pucharach.
5
Gianni Rivera
30 stycznia 2021, 19:10
Juventus to w 90% forma CR7. Portugalczyk przechodzi obok meczu, to Juventus potrafi przerżnąć/zremisować z każdym. Inter to w 60-70% dobry dzień Barelli i Lukaku. Wyjmij tych dwóch piłkarzy i Nerazzuri nie istnieją.
Każda drużyna ma piłkarzy, od których jest zależna. Z Atalanty odejmij Ilicicia i też zejdą nieźle. No kurde. Co w tym nadzwyczajnego? Po to kupujesz piłkarzy, by stanowili o sile zespołu. Gdyby gra drużyny nie była uzależniona od piłkarzy, to równie dobrze tych piłkarzy mogłoby nie być. :D
10
DarthImpaler
DarthImpaler
31 stycznia 2021, 01:25
No Calabria to dzisiaj wyglądał strasznie na zajechanego. Grał w pomocy na skrzydle i w obronie. Wszędzie go było pełno. Jeżeli tak gra "zajechany" to ja zaczekam aż odpocznie.

Wam ludzie jednak nie da się dogodzić. Wygrywamy. Mamy 1 miejsce w tabeli. Każdy mecz w 70-80 % kontrolujemy. A tu taki artysta. "Jedziemy na życiówkach Calabrii, Kessiego I Kjera". No Kur.. chyba po to oni tam są żeby grać swoje "życiówki".

Dlaczego w każdym meczu u naszych przeciwników bramkarz gra "życiówkę"??
1
Boro
Boro
31 stycznia 2021, 07:46
Jak dla mnie to jechaliśmy na tym że w meczu było 90 minut pracy. Aktualnie widać zmęczenie i brak Hakana. Ze wszystkich absencji w tym sezonie to bez niego jest widoczna obniżka poziomu gry
1
Dejv23
Dejv23
30 stycznia 2021, 18:02
teraz kibicujmy benevento!
4
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 18:17
I Sampdorii.
2
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 17:49
Mamy teraz dużo czasu do następnego meczu, Hakan wraca, Bennacer wrócił, oby obaj w następnym spotkaniu wyszli w pierwszej jedenastce, a gra będzie wyglądała inaczej, lepiej.
8
Willy
Willy
30 stycznia 2021, 17:48
Ważne 3 pkt. Kiedyś nawet tego nie było
1
lopezito84
30 stycznia 2021, 17:34
Jest wygrana i super, ale Milan sprawia wrażenie jak by złapał zadyszkę. Nie wyglądało to na gęa lidera. Milan nie przypomina drużyny z 2 połowy zeszłego sezonu i pierwszej połowy obecnego już od 3 ostatnich meczów. Nie chcę czepiać się jednostek ale Ibra to dziś dno jak na jego możliwości poza główką i dograniem do Calabrii. Dunnaruma nam tyłek ratuje.
0
RaveL
RaveL
30 stycznia 2021, 17:39
My nie mamy grać jak lider tylko mamy grać jak ktoś komu zależy. Milanowi zależy i to widać. Gorzej ze skutecznością. Ja rozumiem, że tutaj większość osób nastawiona jest na to że jesteśmy liderem, ale to nie jest naturalna kolej rzeczy i powinniśmy o tym wiedzieć. Mimo wszystko Forza i lecimy dalej!
1
BadMad
BadMad
30 stycznia 2021, 17:59
Powinniśmy zastrzegać byłym zawodnikom gry w meczach przeciwko nam%-)
Jest ewidentna zadyszka,musi złapać każdego,ważne żeby łapać te punkty cynicznie niczym Juve w poprzednich sezonach:) Trzeba wierzyć że to się wyprostuje przy czym nadal będziemy z góry patrzeć na innych w tabeli;)
1
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2021, 17:26
A widzieliście Kalulu z tym Benevento co wstawił na Insta xd?
2
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 17:27
Ta, nie popisał się :D
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 17:33
A co zrobił? Sugerował że Inter będzie miał dziś kłopoty?
1
RaveL
RaveL
30 stycznia 2021, 17:37
Nie, po prostu wstawił herb Benevento zamiast Bologni, po czym go przekreślił. Nothing special.
1
filipacm
filipacm
30 stycznia 2021, 17:37
https://pbs.twimg.com/media/Es_lXtXXcAI7TSb?format=jpg&name=large ale wybrnął z tego nieźle xd
1
Gzikuu
Gzikuu
30 stycznia 2021, 17:25
Na poziomie indywidualnym dobre zawody (prócz Theo i Zlatana). Nie działał jednak kolektyw. Nie może być tak, że Bologna stwarza więcej groźnych sytuacji z gry a my prawie wcale. Nie może być tak, że po wejściu Bennacera i Mandżukicia przestajemy grać w piłkę.

Hakan jest niezbędny, bez niego kolejny mecz gramy tylko na długie piłki. Rozgrywając na połowie rywala nie posuwamy się do przodu bez podań Turka.

Są 3 punkt, ale jeżeli chodzi o grę do przodu to stać nas na więcej.

PS. Porównywanie Tonalego do Meite, to jak porównywać Józefa Piłsudskiego do Jarosława Kaczyńskiego - krzywdzące jest tyko dla jednego. Także jeszcze raz publicznie wycofuję się z tego, że młody Włoch nam daje mało, przynajmniej w kontekście porównania do Francuza.
1
Gol
Gol
30 stycznia 2021, 17:34
Bologna stworzyła więcej sytuacji z gry niż my ?

Obejrzyj jeszcze raz mecz, zwłaszcza pierwszą połowę, sam Skorupski wybronił z 3-4 setki w pierwszych 20 minutach.

Bologna zaczęła w ogóle grać po tym jak 81 minucie Poli strzelił gola, wcześniej na boisku nie istnieli, a zagrożenie stwarzali praktycznie zerowe.

Skorupski ich utrzymał przy życiu tak naprawdę, gdyby Ibra miał nieco lepszy dzień to tutaj do przerwy mecz byłby już rozstrzygnięty, nie kolorujmy rzeczywistości na podstawie ostatnich 10 minut.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2021, 17:36
11
Gzikuu
Gzikuu
30 stycznia 2021, 17:37
Gigio w pierwszej połowie też cudem wyciągnął dwa sam na sam, gdzie ratować próbował Calabria i Tomori.

U nas strzał i dobitka Zlatana oraz główka Calabrii.

Także Bologna była bardziej konkretna, choć ich sytuacje były raczej po naszych błędach a nie składnych akcjach.
2
Gol
Gol
30 stycznia 2021, 17:43
Gzikuu - Nie opowiadaj bajek, fakt Gigio wybronił dwie dobre okazje Bologny, ale Milan miał ich o wiele więcej.

Główek Ibrahimovicia to Skorupski wybronił 3, w tym raz obronił dodatkowo dobitkę. Raz też Skorupski sparował strzał Rebicia na Ibrahimovicia który nie trafił czysto przy dobitce.

Na upartego były jeszcze strzały Leao i Calabrii, a także poprzeczka Theo.

Statystyki:

10 strzałów Bologny (z czego 3-4 w ostatnich 10 minutach), 5 celnych (4 interwencje bramkarza) vs 17 strzałów Milanu (!!!) 13 celnych strzałów (11 interwencji bramkarza).

Więc nie wiem jakim cudem Ci wyszło, ze Bologna tworzyła więcej sytuacji niż Milan.
Fakt, przez ostatnie 10 minut może i tak, ale mecz trwa 90 i przez 80 to Bologna na boisku nie istniała i była ratowana tylko fenomenalną dyspozycją naszego rodaka.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2021, 17:44
4
MR.Czips
MR.Czips
30 stycznia 2021, 17:57
Zero planu a,b,c...z
Jeśli celujemy wyżej bo każdy powinien stawiać poprzeczke wysoko.Nie powinniśmy iść na łatwizne.Z czym do ludzi.
Powiedziałbym coś jeszcze jednak nie chce mówić za dużo.Więcej robienia mniej gadania.
Za bardzo odpuszczamy w pewnym momencie.Meczu podobnie jak z "Interem "nie wygrywa się na stojąco kiedyś prędzej czy później się to może na nas zemścić.
Nie może być tak że w tym momencie jesteśmy uzależnieni od jednego piłkarza albo jego braku teraz na boisku .
Każdy jeśli ma cek który jest tuż przed Tobą bezwzględu na wszystko nie powinien baczać na nic a w "kryzysowych " momentach należy docisnąć jeszcze bardziej.
Nie ma co odpuszczać.Jak mawia
Andrea Agassi:"Nie mogę Ci obiecać że się nie zmęczysz.Zapamiętaj jedno:"mnóstwo dobrych rzeczy oczekuje na ciebie za granicą zmęczenia.Męcz się Andre.Za tą granicą poznasz samego siebie.
Po drugiej stronie zmęczenia.
0
Gzikuu
Gzikuu
30 stycznia 2021, 17:58
@Gol

Dlatego napisałem o groźnych sytuacjach a nie sytuacjach w ogóle. Bo dominować to my dominowaliśmy przez 80 minut, ale konkretów było z tego niewiele.
0
Gol
Gol
30 stycznia 2021, 18:17
Gzikuu - Już Ci podałem liczbę strzałów która brała się z dominacji i z tworzenia sytuacji bramkowych.

Czasami ma bramkarz dobry dzień i wyjmuje wszystko, dzisiaj trafiliśmy na dobrze dysponowanego Łukasza który utrzymał przy życiu Bologne do 80 minuty swoimi interwencjami, a miał ich mnóstwo bo ponad 2 cyfrową liczbę gdzie Gigo do interwencji był zmuszony jedynie 4 - krotnie.

A przypominam, że napisałeś że Bologna sobie stworzyła więcej groźnych sytuacji, a nie, że my byliśmy mało konkretni pod bramką rywala.

To jest zupełnie co innego, bo jeżeli mówisz, że nie wykorzystaliśmy okazji i to się zemściło w końcówce to ja się w pełni zgadzam, ale w poprzednich komentarzach o tym nic nie wspominałeś.

PS. Z tym porównaniem to też się nie popisałeś, Meite zagrał dla nas 2 spotkania jak do tej pory, nie wiem więc na jakiej podstawie wysuwasz wnioski wobec niego, ale na początku sezonu równie ochoczo jechałeś po Gabbi, że rzekomo dużo bramek przez niego tracimy, co okazało się zupełnie nie prawdą.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2021, 18:23
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 stycznia 2021, 17:23
A ja się cieszę, że końcówka nerwowa bo przynajmniej były jakieś emocje, do 80 minuty człowiek oglądał mecz pod kontrolą i był znudzony a tu coś się działo chociaż. Mamy 3pkt, jak dla mnie to do końca sezonu możemy tak wygrywać nawet, jedziemy do LM dalej. Forza ragazzi
8
Boro
Boro
30 stycznia 2021, 17:22
25 minut ostatnie koszmarne. Użytkownicy chyba powiedzieli wszystko. Dwie wieże w polu karnym i nawet jednej wrzutki...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 stycznia 2021, 17:22
Oczywiście słabymi meczami gdzie trzeba dopychać pozytywny rezultat realizuje się cele na sezon/wygrywa trofea lecz tutaj ten wynik nie był efektem gry Milanu tylko nadzwyczajnej głupoty obrońców Bolonii oraz jakości jednego piłkarza- Donnarummy. Zaś ogólna tendencja zarówno pod względem jakości gry jak i efektywności jest mocno zniżkowa. Póki mamy wygodnych rywali powinno dojść do wstrząsu, bo nie w każdym spotkaniu będzie tyle sprzyjających elementów losowych, a później może być ciężko otrząsnąć się z niespodziewanej wpadki, co przy tej intensywności gry co 3 dni przekreśli szanse na podium Serie A.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 17:30
Zatem cieszymy się że mimo wszystko punktujemy, liderujemy i czekamy na czasy gdy nasze chłopaki znowu złapią dryg i polot a to się stanie i kto wie może właśnie jest nam to potrzebne żeby na wiosnę grać jak z nut. Dziś Theo był słaby a Donna dobry ale jesteśmy drużyną i razem wygrywamy i razem przegrywamy, dobrze że jest duch zespołu a forma jeszcze wróci. O jakim wstrząsie piszesz, nie wiem bo Milan stara się jak może zarządzać sytuacją, kryzysami i radzić sobie z problemami, nie wiem co mieli by zrobić?! Moim zdaniem jest dobrze i nie ma powodów do paniki.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 stycznia 2021, 18:10
Pisanie o ''duchu'' zespołu w kontekście dzisiejszej słabości kolektywu jest trochę groteskowe. Odnośnie wstrząsu 2 podstawowe kwestie - Milan nie może cały czas grać długimi podaniami/''pałami '' na ofensywę w tym głównie Zlatana. Potrzebny jest powrót do wielowymiarowej gry, co wiąże się z potrzebą poszerzenia wachlarza możliwości poprzez jakiś transfer last minute jakościowej gwarancji ze strony dojrzałego piłkarsko, znającego włoskie boiska zawodnika powyżej 24/25 roku życia. Reszta zmian w zależności od rozwoju sytuacji.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 18:32
To zleży jak na to patrzeć, według mnie duch zespołu widać w tym że dostarczają wyników mimo tego ze piętrzą się przed nimi problemy, nie był to koncert życzeń ale robota została wykonana. Suma wysiłku wszystkich dała zadowalający rezultat, nie wszyscy grali na równym poziomie ale wszyscy zwyciężyli. Gra nie była ładna ale są ku temu uzasadnione powody i można mieć nadzieję na poprawę. Tomori był świetny ale on wciąż uczy się gry z nowymi kolegami, Leao też mógł się podobać a grał na nowej dla niego pozycji, inni też a to wracają po absencji i szukają rytmu, a to dołączyli i dopiero uczą się gry w ACM (Mario). Kessie jest przemęczony bo gra wszystko, a to że Milan gra długimi podaniami może być decyzją Stefana lub może wynikać z ograniczonych możliwości, braku sił i zawodników o odpowiednich cechach, znaczenie może mieć też jakość murawy a ta nie była najlepsza. Co do kolejnego transferu to trzeba wiedzieć że nie mamy na to pieniędzy a zima to nie jest dobry czas na takie ruchy, poważni zawodnicy raczej unikają transferu zimą. Jest też coś takiego jak harmonia i chemia w zespole którą nowy zawodnik może czuć lub nie a co gorsze może ją nawet zepsuć. Jakieś propozycje konkretne na "transfer last minute jakościowej gwarancji ze strony dojrzałego piłkarsko, znającego włoskie boiska zawodnika powyżej 24/25 roku życia." Maldini załatwił Mario M, kto jeszcze?
0
Milanboy
Milanboy
30 stycznia 2021, 20:22
Powyżej 24/25 roku życia na już? Science fiction to to nie jest a rzeczywistość.
0
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2021, 17:17
Do wszystkich narzekających. Jesteśmy kolejne 3 punkty bliżej LM, dziękuje dobranoc.
11
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 17:23
Dla niektórych jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz to taka trochę paranoja a może znacz czasu i oznaka tabloidyzacji umysłów.
0
dejnio
dejnio
30 stycznia 2021, 17:25
Oczywiście, niech to samo Pioli powie piłkarzom. Walić to, że gramy piach totalny, liczy się tu i teraz. Jakoś to będzie. Pełna profeska :)
0
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2021, 17:31
dejnio
Nie, lepiej im powiedzieć, że są ujowi, bo wygrali na wyjeździe z Bologną i mają lidera po 20 kolejkach.
3
olhan
olhan
30 stycznia 2021, 17:17
Czasem trzeba niestety cierpieć na boisku. Takimi meczami wygrywa się mistrzostwo. Lepiej w paskudnym stylu wygrać niż pięknie przegrać.
5
ForzaMilan!!!
30 stycznia 2021, 17:16
Takie mecze jak dzisiaj, czy następne dwa ze Spezia i Crotone musimy wygrać by później takie mecze jak z Juve czy Atalanta przegrać bez konsekwencji, mistrza czy upragnione top 4 zdobywa się właśnie z dołem tabeli.
8
lukasso95
lukasso95
30 stycznia 2021, 17:16
Cieszą 3 punkty bo to najważniejsze ale jeśli my myślimy o scudetto z taką grą jak na końcu meczu to nie widzę tego po prostu, pierwsza czwórka tak. Jest wiele silniejszych zespołów na drodze do końca i to by byłby cud gdybyśmy z taką grą nie tracili z nimi punktów na końcówkach meczu czy to remisując czy po prostu przegrywając. Strasznie mnie wkurza właśnie jak ktoś zauważył, że gdy mamy kontrę i więcej miejsca to zamiast z pełną prędkością toczyć akcje, szybkie podania i strzał to my zatrzymujemy się, kombinujemy jakby na utrzymanie piłki, cofamy, niejednokrotnie tracąc piłkę zamiast dobić przeciwnika! Tak być nie może! Zerknijcie na przykład jak robi to Atalanta z którą dostaliśmy 0:3, szybkie ciosy, do widzenia. Nie bez powodu potrafią deklasować kilkoma golami rywali. Takiej poprawy oczekuję w Milanie! #FORZAMILAN
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 17:21
Piszesz tak jak by Milan w każdym meczu grał tak jak z Bolonią, sezon jeszcze trochę potrwa liczy się forma na przestrzeni 38kolejek a nie w ostatnich 15min wyjazdu z Bolonią.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 17:14
Pozwolę sobie jeszcze zauważyć że Juve to kilka mistrzostw wygrało grając brzydko ale skutecznie punktując, więc niech to punktowanie trwa, bo wygrywanie jest ważne gdyż nie trzeba się oglądać za siebie a przeciwnicy mają na sobie dodatkową presję. Każda niemal drużyna bardziej lub mniej ale jednak przechodzi w ciągu sezonu cykl gdzie ta forma rośnie-opada-rośnie. Jako zespół obecnie mamy problemy związane z nieobecnościami bo nawet jeśli krok po kroku odzyskujemy kolejnych graczy to jednak oni nie są w rytmie meczowym zaś ci którzy byli zdrowi musieli grać więcej niż powinni i są zmęczeni dlatego te trzy spotkania wliczając dzisiejsze są nam potrzebne na odbudowę, odpoczynek i łapanie formy przez nieobecnych, przy tym musimy kolejne dwa spotkania również bezwzględnie wygrać.
11
Mil_online
Mil_online
30 stycznia 2021, 17:14
Aż nie chce się czytać tych lamentów, bo Milan dzisiaj zagrał naprawdę dobre zawody, a Bologna to nie jacyś kelnerzy, tylko silny środek tabeli, z charakterem. Była wymiana ciosów, gdyby Ibrze siadło wcześniej, to mecz byłby zamknięty w pierwszej połowie. Tomori turbokozak, do tego na swoim poziomie Gigio, Kessie i Calabria. Forza!
Edytowano dnia: 30 stycznia 2021, 17:14
1
Baloo
Baloo
30 stycznia 2021, 17:12
Brawo panowie! Kolejne 3 punkty dopisane!
3
Kaka#22
Kaka#22
30 stycznia 2021, 17:11
To jak już wszystkie minusy zostały wytknięte to teraz plusy:
-wygrana
-brak kontuzji (chyba), zawieszeń
-spory czas na regenerację, gramy dopiero w niedziele, niebywały luksus w tych czasach, szczególnie dla drużyny z czołówki
-wrócił Isma, wraca Hakan od następnego meczu
-Ibra już chyba na pewno zrezygnuje z karnych xd
10
serginho83
serginho83
30 stycznia 2021, 17:21
no i świetny mecz Tomoriego ;)
4
Kaka#22
Kaka#22
30 stycznia 2021, 17:38
serginho83

Fakt, super zawody, oby tak dalej grał
2
KrzysieKSC98
KrzysieKSC98
30 stycznia 2021, 17:10
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że na tej stronie jest parę osób czekających wręcz na potknięcia Milanu, dla których nawet złe podanie czy głupia strata są pretekstem do napisania, że Milan jest żałosny. Zastanówcie się komu kibicujecie. Theo zje*ał i wdarla się nerwowość, ale taki jest futbol. 3 punkty to 3 punkty i tyle. Swoje zrobili i teraz skupiamy się na kolejnyn rywalu. FORZA MILAN!
21
muamba_kabumba
muamba_kabumba
30 stycznia 2021, 17:15
Żałosne nie było to, że Theo zaliczył strate .. bo to się zdarza.. taka jest piłka. Żałosna natomiast była nasza gra przy korzystnym wyniku .. zamiast utrzymać się przy piłce to kopiemy się po czołach .. no i te zmiany Pioliego.

Za pozytywne aspekty należą się pochwały, za te negatywne zaś krytyka. To chyba normalna sprawa...
0
martin790
martin790
30 stycznia 2021, 17:16
Wiem że pijesz też do mnie. Ja chce MILAN walczący od początku do końca. A kibicuje MILANOWI od 1989 roku. To jak co to nie pij do mnie. POZDRO!!! FORZA MILAN!!!
0
Adamken
Adamken
30 stycznia 2021, 17:10
Ludzie, uspokójcie się! Milan wygrywa, a Wy i tak narzekacie, że w słabym stylu, że sabotują mecz, że nie będzie LM. Rozumiem, że końcówka zeszłego sezonu i pierwsza część obecnego rozbudziły niesamowicie emocje, ale słabsze mecze czy zadyszki będą zawsze się zdarzać. Ważne, żeby właśnie w takich meczach wychodzić mimo wszystko zwycięsko, tal jak to uczynił dzisiaj nasz klub. Ligę Mistrzów osiąga się właśnie takimi wynikami - kiedy nie wszystko idzie po myśli, ale i tak inkasuje się 3 punkty po męczarniach. Ja wiem, że chciałoby się w każdym meczu przekonujące zwycięstwo, ale nie zawsze tak będzie. Niektórzy chyba za bardzo uwierzyli w wygranie mistrzostwa i teraz po każdym gorszym meczu (nawet wygranym) będą psioczyć, bo znajdą sobie jakiś powód do narzekania. Naszym celem powinno być tylko i aż TOP 4. Wszystko ponadto będzie super wynikiem. Mamy kolejne ważne 3 punkty i cieszmy się z tego. Forza Milan!
12
MariuszR06
MariuszR06
30 stycznia 2021, 19:57
Sam rozbudzilem w sobie nadzieję... Zaczynałem kibicować Milanowi w 1988roku.Byli na fali...Teraz powraca STARY DOBRY MILAN i gdzieś w marzeniach zaczęła się tlić iskierka, że może uda się zdobyć tytuł po latach posuchy.Pozdrawiam serdecznie.Trzymajmy się razem na dobre i źle.Jak będzie to czas pokaże.
1
krystian.o1979
krystian.o1979
30 stycznia 2021, 17:07
Coś mi się zdaje, że za Tomoriego to my klauzulę będziemy płacić z uśmiechem na ustach, bo on już będzie wart znacznie więcej. Takie przeczucie mam, bo wygląda gość naprawdę dobrze.
12
Sqnman
Sqnman
30 stycznia 2021, 17:06
Not great, not terrible.
Najważniejsze 3pkt.
2
looko
looko
30 stycznia 2021, 17:05
Taki mecz a'la Gattuso, albo wczesny Pioli, no nic chlopaki teraz troche więcej odpoczną to złapią świeżość i będzię to wszystko lepiej wyglądać, a dziś najważniejsze 3 punkty
2
banan1899
banan1899
30 stycznia 2021, 17:05
Brawo za wygraną. 3 punkty nasze. Theo do zmiany był już wcześniej, katastrofalny mecz w jego wykonaniu.
1
ba_acm
ba_acm
30 stycznia 2021, 17:05
Ale to był ważny mecz! Brawo za 3 pkt oczywiście końcówka bardzo nerwowa, ale takich meczy będzie jeszcze dużo. Gdyby nie Skorupski to myślę że by się skończyło conajmniej 4. Forza!
2
TR3V0R
TR3V0R
30 stycznia 2021, 17:05
Kolejny bardzo słaby mecz Theo, a szkoda, bo liczyłem że pokaże się z lepszej strony. Na plus na pewno Tomori i Gigio, którzy nie raz nas ratowali. Cieszy że wraca wreszcie Isma, ale też taki występ bezbarwny. Ogólnie mecz w pierwszej połowie mielismy pod pełną kontrolą, początek drugiej też, ale w końcówce meczu oddaliśmy inicjatywę Bologni, co mogło się skończyć stratą punktów, a mieli parę ładnych sytuacji i mieliśmy ogromne szczęście że nam nie strzelili. Totalnie nie rozumiem też zmiany Piolego w postaci Krunica. Chłop to samo niby gra, ale ani razu praktycznie go przy piłce nie widziałem. To nie był bardzo dobry mecz i spokojna wygrana, jednak cieszy że z trudnego terenu wywozimy 3 pkt. Liczę że w przyszłym meczu pokażemy sie z lepszej strony i nie będziemy musieli tyle tracić nerwów, co w końcówce tego meczu :D
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
30 stycznia 2021, 17:07
Isma calkiem dobry powrót.. próbował pograć troche po ziemi.. ale koledzy nie bardzo byli chętnie do takiej gry, woleli posyłać świece w kierunku Zlatana .. jak to wyglądało to wszyscy widzieliśmy.
2
TR3V0R
TR3V0R
30 stycznia 2021, 17:16
no niestety. Przy wyniku 2:0, chłopaki zamiast jeszcze zabrać się, strzelić na 3:0 i zabić mecz, to woleli maszerować i klepać piłkę na własnej połowie kończąc to niedokładnym podaniem i narażając sie na atak Bologni. Mam nadzieję że lepiej się pokażemy z Crotone, bo nie oszukujmy się, trzeba się cieszyc z 3 pkt, ale nie był to najlepszy mecz w naszym wykonaniu :p
0
MrCostacurta
MrCostacurta
30 stycznia 2021, 17:03
Na głównej, przy wynikach z ostatnich 5 meczów, nie uwzględniono porażki z Interem.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 17:07
Bo to zdaje się odnosi się do zmagań ligowych
0
hunga
hunga
30 stycznia 2021, 17:08
Puchary?
0
MrCostacurta
MrCostacurta
30 stycznia 2021, 17:10
Rzeczywiście, spojrzałem że jest Torino i pomyślałem o pucharze, a nie ligowym. Masz rację.
0
satoshi
30 stycznia 2021, 17:01
93:41 Bologna wychodzi z atakiem. Zlatan idzie.

Ja rozumiem, że gość jest naprawdę niesamowity, ale warto go czasem zmienić w tej 70/80 minucie, gdy na ławce jest charakterystycznie jemu podobny MM
3
Orzelek79
Orzelek79
30 stycznia 2021, 17:03
Dokładnie, wchodzi MM i zasuwa w destrukcji .
1
ba_acm
ba_acm
30 stycznia 2021, 17:07
Też mnie ten widok zdenerwował. Na ostatni kwadrans aż się prosiło wpuścić tam Mandzu żeby pobiegał.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
30 stycznia 2021, 17:01
Miec wynik spokojny ... to zamiast dać pograć komuś kto potrzebuje zbierać minut .. i próbować utrzymywać się przy piłce (czego nie potrafimy robić ewidentnie) to Pioli wpuścił na 10 Krunicia który teoretycznie jest najniżej w hierarchi + 35 letnie Mandzu na skrzydło.. i pewnie w 90 minucie sie głowił czemu nie ruszamy do kontry ^^

Obowiązkowo musimy uczyć się utrzymania przy piłce przy korzystnym wyniku.. bo tego nam bardzo brakuje. My potrafimy grę przyspieszyć, stworzyć jakąś kombinacyjna akcję... ale żeby pograć piłką dłużej niż 30 sec to jest bardzo duży problem.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 17:01
Ufff całe szczęście że to była Bolonia bo Milan wygrał ale nie przekonał, trzeba przyznać że ten mecz pokazał wszystkie nasze bolączki, niemniej trzeba się cieszyć bo inkasujemy 3pkt a jak widzieliśmy nikt nie daje się ograć bez walki nawet Bolonia. Gratulacje za zwycięstwo, styl mnie nie przekonał ale takie spotkania trzeba umieć wygrywać, wydawało się ze druga bramka zamknęła nam mecz a ostatni kwadrans był lekko nerwowy. Fajnie widzieć znowu Benka ale brak gry robi swoje to samo tyczy się Mandzu a w mniejszym stopniu Theo i Rebica. Obydwa karne słuszne i sędzia był dziś dobrze dysponowany, nie można powiedzieć że był nam wrogi. Cóż Pioli zaryzykował ale udało mu się dowieźć to zwycięstwo. Gratuluję użytkownikowi o enigmatycznym nicku rk140685, wrzucił wczoraj swoje typy i trafił dwa pierwsze wyniki, szacuneczek bez względu na dalsze wyniki.
2
dejnio
dejnio
30 stycznia 2021, 16:59
Matko boska jaki ten Milan jest rzadki... Prostej akcji nie potrafią wyprowadzić. Tam gdzie wystarczy zagrać prostą piłkę to oni wymyślają jakieś dziwne podania zakończone stratą. A Bolonia zostawiała momentami dużo miejsca. Cieszy wynik, nic więcej.

Czy tak da się doczłapać do scudetto? Może i w sumie tak.
2
Nizial86
Nizial86
30 stycznia 2021, 17:03
Dokladnie i tak juz od paru meczow z tymi podaniami i kazdy tylko chce strzelac jak juz jest w polu karnym zamiast sie rozejrzec troche.trzy podania strata trzy podania strata i tak w kółko
0
milan78
milan78
30 stycznia 2021, 17:20
Tak grając będzie problem z top4.Cały styczeñ do zapomnienia.Na szczęście teraz można trochę odpocząć.
0
Vol'jin
Vol'jin
30 stycznia 2021, 16:58
Ogólnie to można się do zmian Pioliego przyczepić szczególnie wejście pupilka trenera i Mandżukicia na skrzydło.

+ można było dwie zmiany w końcówce przeprowadzić dać Maldiniego/Samu za zmęczonego Saelmakersa
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
30 stycznia 2021, 17:03
Mandzu mógł wejść jak najbardziej, za stojącego Zlatan któremu dzis po prostu nie szło.. natomiast na skrzydłach musimy mieć ludzi którzy w odpowiednim momencie ruszą... a nie w ataku w tym samym momencie 2 zawodników 35 lat +. Nie umniejszam ich wielkości ale jednak szybkościowo to oni już niewiele znaczą.. i w 90 min do kontry mieliśmy już tylko "wyeksploatowanego" Belga.
0
grzegorzzg
grzegorzzg
30 stycznia 2021, 16:58
Zauważyłem że nasz zespół jest zmęczony, ale najważniejsze jest zwycięstwo i mają czas teraz żeby się zregenerować.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2021, 16:58
Trzy punkty wpadają. Najważniejsze. Końcówka fatalna. I jeszcze tylko dodam, że bramkarz, który tak zachowuje się przy dośrodkowaniach, jak Donnarumma, nie zasługuje nawet na 3 mln euro rocznie. To między innymi dzięki niemu mieliśmy tę nerwówkę.
2
Kaka#22
Kaka#22
30 stycznia 2021, 17:00
No tak Donnarumme najlepiej sprzedać, hahaha
7
serginho83
serginho83
30 stycznia 2021, 17:00
Gdyby nie Gigio, to już w 1 połowie dostalibyśmy przynajmniej jedną bramkę...
12
Damy_Rade!
Damy_Rade!
30 stycznia 2021, 17:01
idź sie przewietrz
0
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 17:01
Kaka#22

Sprzedać to jeszcze pół biedy, on może zaraz odejść z ukochanego Milanu za frajer...
0
MisiuACM
MisiuACM
30 stycznia 2021, 17:01
Dokładnie. Też to zaobserwowałem. Strasznie słabe zachowania przy stałych fragmentach gry w momencie nerwówki. Trochę wyglądał jakby chciał każdą piłkę łapać "na bohatera", a jedyne co zagwarantował to nerwy.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2021, 17:03
Damy_Rade

Idź się umyć ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
30 stycznia 2021, 17:03
Pójdzie Gigi do Anglii to on tam zginie przez te dośrodkowania :)
2
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2021, 17:08
Vol'jin

Też tak sądzę. Zachowuje się, jakby nie wiedział, co się dzieje. W takich momentach bramkarz ma wprowadzać spokój, kasować dośrodkowania i nie ma dyskusji. A Gigio biega po polu karnym, jak poparzony. Fatalny jest w tym aspekcie. Na linii za to geniusz.
1
Milanboy
Milanboy
30 stycznia 2021, 17:13
Piotrek1899 - Zgodzę się z tym, że Gigio dzisiaj zachował się przy stałych fragmentach gry jak paralityk, bo to była masa niepewnych interwencji z jego strony, ale z drugiej strony ratował nam spotkanie swoimi interwencjami. Gigio poniżej pewnego poziomu nie schodzi.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2021, 18:19
Milanboy

Zawsze podkreślam, że na linii on jest genialny. Natomiast na przedpolu, przy dośrodkowaniach bramkarz klasy światowej, za jakiego się go tutaj uważa, nie może się tak zachowywać. Owszem, można się pomylić raz, czy dwa w meczu, ale nie przy każdej wrzutce.
1
Gianni Rivera
30 stycznia 2021, 16:58
Nie wiem ogólnie, skąd to marudzenie. Pierwsza połowa totalnie dla Milanu i gdyby nie to, że Skorupski wyciągał wszystko, to Milan by z pięć goli strzelił. No bez przesady. :)
8
klusus95
klusus95
30 stycznia 2021, 16:58
Panowie spokojnie, końcówka nerwowa to fakt ale są 3 punkty na ciężkim terenie, bo jednak Bologna to nie jakieś ogórki, a solidna drużna w dobrej formie ostatnio, potrafili nawet Atalancie urwać punkty więc wygraną należy szanować.
3
dykt4tor
30 stycznia 2021, 16:57
dzisiaj benevento niszczy inter i sie umacniamy na pozycji lidera
2
Milanboy
Milanboy
30 stycznia 2021, 16:57
Nawet pomimo takiego babola Theo to i tak wygrywamy mecz.

Tomori mvp spotkania, niesamowity mecz Anglika.
7
Majki85
Majki85
30 stycznia 2021, 16:58
Zajebisty mecz Fikayo.
3
gieemce
gieemce
30 stycznia 2021, 17:03
Szybki Fikayo sku*węsyn
0
flaqu666
flaqu666
30 stycznia 2021, 16:56
Udało się ale nie był to dobry mecz w naszym wykonaniu:) tak czy siak sobota udana:)
0
Rossoner1996
Rossoner1996
30 stycznia 2021, 16:56
Tomasz Zieliński - Pan komentator
6
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2021, 17:00
W porównaniu z Kapicą i Święcikim, to rzeczywiście gość jest na poziomie.
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się