SCUDETTO


Kessie: "Podstawowym wykonawcą karnych jest Ibra"

30 stycznia 2021, 17:44, cinassek Aktualności
Kessie:

FRANCK KESSIE: "Dziś mieliśmy ważny mecz, w którym istotne było odniesienie zwycięstwa. Kiedy gra się na wyjeździe to jest trudno, a zwłaszcza w Bolonii, oni nigdy się nie poddają. Dziś liczyły się tylko trzy punkty. Sezon taki jest, nie da się rozegrać wszystkich meczów na sto procent. Dwa razy przegraliśmy, ale podnieśliśmy głowy od razu. Rzuty karne? One są ważniejsze dla napastników, jeśli strzelają to czują się lepiej. Przy drugim karnym Zlatan zostawił mi piłkę i do niej podszedłem. Na treningach rzadko próbujemy z jedenastek - kto ma ochotę to uderza. Podstawowym wykonawcą jest Ibra, wszystko zależy od niego, jeśli nie czuje się na siłach to zostawia piłkę. Kiedy ja uderzam z wapna to patrzę na bramkarza do samego końca. Rywale o scudetto? Wszyscy do niego dążą, wszyscy są w grze. My musimy być najsilniejsi. Skupiamy się na sobie bez patrzenia się na innych. Myślmy o naszym meczu i patrzmy co się wydarzy. Trzeba walczyć do samego końca, by zajść najdalej jak to możliwej. Róbmy to co mówi trener".



45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cleaver
Cleaver
31 stycznia 2021, 12:23
Ale Panowie, szczerze mówiąc to te karne Kessiego też nie są wykonywane najbezpieczniej. Jeżeli bramkarz by się rzucił w stronę, gdzie Frank strzela to bez problemu by piłkę obronił.
0
Zuber
Zuber
31 stycznia 2021, 13:24
Ale przynajmniej trafia i nie strzela po raz 6 w to samo miejsce z nadzieją, że efekt będzie inny.
0
MisiuACM
MisiuACM
31 stycznia 2021, 02:14
Widzę, że już pojawiło się kilka komentarzy na temat liderowania u Kessiego i ja się z tym całkowicie zgodzę. Odniosłem ogólnie takie wrażenie, że Franck zaczyna być powoli takim liderem tego zespołu. Silny fizycznie, rządzi w drugiej linii, potrafi wziąć na siebie odpowiedzialność, przytrzymać piłkę, ruszyć z nią do rogu boiska. Do tego z tego co możemy przeczytać dość mocno trzyma szatnie. Oprócz tego perfekcyjne karne jego wykonaniu, kiedy podchodzi do ważnej piłki na wagę na 3 punktów nigdy nie pęka. Ja jestem powoli zdania, że po Romku śmiało można iworyjczykowi powierzyć opaskę :)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
31 stycznia 2021, 01:53
Kessie z całym szacunkiem do Ibry ale to ty powinieneś karne wykonywać jako nr1.

Szwed się za często myli a jego pomyłki mają za duży wpływ na wyniki tych meczy.

I już nie chcę wspominać, że te karne nietrafione przez Zlatana to były mówiąc wprost strzelone "na farfocla".
0
kusniak_22
kusniak_22
30 stycznia 2021, 23:40
Niea co gadać gość jest liderem, nie tylko pomocy ale i drużyny po Ibrahimoviciu to jest kolejny w kolejce do rządzenia w drużynie, ale mimo wszystko Romagnoli jest kapitanem i tak powinno zostać.
4
jasiom22
jasiom22
30 stycznia 2021, 21:50
Uwielbiam Kessiego! Kessie wie, ze jego czas nadejdzie, a Ibra teraz musi zbierac gole w rywalizacji o korone króla, ktora nalezy sie mu jak psu buda :-p nie jakies ronalda, lukaki... :-)
6
landik
landik
30 stycznia 2021, 21:19
W sumie był jeden mecz gdzie nie trafiony karny Ibry mógł wpłynąć konkretnie na wynik. Milan vs Hellas 2:2. Ibra wtedy karnego nie trafił na 2:2 w 65 minucie i Milan ledwo to wyrównał w 93 minucie Kessie powinnen być nr1 do karnych .
2
kamilus
kamilus
30 stycznia 2021, 21:59
Moim zdaniem tamten karny wpłynął na wynik, bo wydaje mi się, że gdybyśmy wyrównali w 65. minucie, to do końca meczu spokojnie wcisnęlibyśmy jeszcze przynajmniej jedną bramkę. A tak to zabrakło nam czasu.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
30 stycznia 2021, 23:56
Dokładnie. Patrząc na przebieg meczu to było duże prawdopodobieństwo że coś byśmy wcisnęli jeszcze. Tak czy inaczej gość który w sezonie spudłował więcej karnych niż trafił nie powinien ich wykonywać. Jaką gwiazdą by nie był. Na razie poważnych konsekwencji te pudła (dwa udało się dobić) nie miały ale sezon wchodzi w decydującą fazę i nie możemy sobie pozwolić na jakieś straty punktów przez czyjeś wybujałe ego. Jak wynik będzie przesądzony to niech sobie strzela. Nawet piętą albo z przewrotki. Ale póki nie jest karne powinien kopać Kessie albo Hakan.
0
LunaS
LunaS
30 stycznia 2021, 20:42
Nie widzę problemu - niech Pioli złoży podanie Zlatan rozpatrzy taką ewentalność :) A tak serio ciekawe jakie oni tam mają relację - bo coś czuję żę Zlatan to się wykreował na pomazańca tam.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 stycznia 2021, 20:21
Panie Ibra weź daj spokój z tymi karnymi. Albo wykup korepetycje u Lewandowskiego.
4
Cisek666
Cisek666
30 stycznia 2021, 20:12
Hierarchia powinna być taka:
1.Kessie
2.Hakan
3.Ibra
Chyba,że prowadzimy 3:0 i jest 70 minuta to wtedy Ibra niech sobie strzela.
9
Huczaj
Huczaj
30 stycznia 2021, 19:41
Dla mnie Franck powiniem byc kapitanem. Duza madrosc w wypowiedziach, poswiecenie dla zespolu i lider na boisku.
16
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2021, 18:49
Nie rozumiem w tej kwestii podejścia zespołu i Piolego. Ibra zmarnował w tym sezonie karnych na 2-3 sezony i nadal do nich podchodzi. Wiem jak dla napastnika ważne są bramki, że ściga się po koronę króla strzelców, ale na Boga ile jeszcze dadzą mu pudłować? Pora schować ego do kieszeni, bo nie wiadomo ile będzie nasz kosztował kolejny zmarnowany karny.
9
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 19:15
A może Zlatan zastrzegł sobie w kontrakcie lub zawarł umowę dżentelmeńską przy negocjacjach z AC Milan że będzie wykonawcą rzutów karnych?!
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 stycznia 2021, 20:24
To niech będzie na tyle mądry aby z tego zrezygnować. Na razie jego pudła nie przyniosły większych konsekwencji ale kolejne mogą. Są w zespole lepsi wykonawcy jedenastek. Chyba że chce się zapisać w historii jako ten który zrobił najwięcej pudel w sezonie. Nie wiem jaki jest rekord ale coś czuję że jest jego blisko.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 stycznia 2021, 22:58
@wielki prostownik: jak to nie miały większych konsekwencji? A pudlo z Weroną? Gdyby wtedy trafił, mielibyśmy 25 minut na wygraną zamiast wyszarpanego w ostatniej chwili remisu.
2
filipacm
filipacm
30 stycznia 2021, 18:19
Wg mnie najpewniej karne wykonuje Hakan, miał kilka okazji w tym sezonie i wszystkie w boczną siatkę, Kessie jakby od niechcenia podbiega pod piłkę, a Drągowski pokazał, że da się go wyczekać, Ibra wiadomo, bez komentarza
12
Nelson_Dida
Nelson_Dida
30 stycznia 2021, 18:17
Ibra nie zepsuł karnego

Ibra zaliczył asystę do Rebicia Skorupskim XDD
31
tommyb1
tommyb1
30 stycznia 2021, 18:19
Hahaha
1
chory
chory
30 stycznia 2021, 18:14
zlatan niech weźmie korki u lewego
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 18:12
A ja myślę że kiedy przyjdzie naprawdę ważny rzut karny którego ciężar gatunkowy będzie duży to Ibra da radę, strzeli a póki co, te rzuty karne które zmarnował nie okazały się dla nas jakoś kosztowne, gdyby zmarnował dziś dwa to byłby problem ale ustąpił więc nie jest tak bezrefleksyjny i myślę że ogarnia sytuację a za to że chce strzelać gole nie można go winić. Milan gra najlepiej wtedy kiedy Zlatan gra dobrze, strzela i błyszczy widać że wszystkim w zespole zależy na tym by "karmić" Zlatana, szukają go aż za bardzo taka to osoba że nie da się być wobec niego obojętnym, Zlatana nie da się ujarzmić czy utemperować on musi być sobą.
1
Zuber
Zuber
30 stycznia 2021, 18:23
No tak bo mecz nie był ważny to kopnął na odpieprz się pan. xD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 18:41
Mecz był ważny ale ten rzut karny nie był ważny, nie decydował o wyniku, wciaż było do rozegrania wiele minut, Milan nie przegrywał i tworzył sobie wiele okazji. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji że w ostatniej kolejce w ostatniej minucie będzie rzut karny który będzie decydował o tym czy zostaniemy mistrzem czy nie to będzie karny o dużym ciężarze gatunkowym. Myślę że Ibra nie strzelił bo miał zły dzień, a Łukasz przygotował się do tego meczu i na taką ewentualność. Bolonia i Sinisa nie wyzwalali w Zlatanie potrzeby zażartej rywalizacji, stąd dziś brakowało mu zacięcia, jak to napastnik albo jest genialny albo jest gamoniem taki los.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
30 stycznia 2021, 20:26
Coś sporo tych złych dni miał już w tym sezonie. To bodaj jego 5 zmarnowany karny. Chyba że bije się o rekord w tej dziedzinie to nie mam pytań.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2021, 20:36
Bo Zlatan nigdy nie przechodzi obok meczu obojętnie i nie gra na alibi, tylko zawsze chce być decydujący "live by the sword and die by the sword", owszem miał kilka słabszych spotkań ale więcej miał bardzo dobrych i suma jest tego taka że od kiedy dołączył to Milan wygrywa a w tym sezonie jesteśmy liderem przez pół sezonu, nie wszystko jest jego zasługą ale czy ktoś odważy się stwierdzić że bez Zlatana ta pierwsza część sezonu byłaby aż tak spektakularnie udana?
0
Maxiu
Maxiu
30 stycznia 2021, 18:12
Nie.
0
Demick
Demick
30 stycznia 2021, 18:10
To chyba też kwestia wieku. Ibra robi wszystko trochę wolniej i przez to finalnie marnuje karne. Przecież kiedyś aż tak się nie mylił, a strzela tak samo.
1
Umberto
Umberto
30 stycznia 2021, 18:08
Wygrać obowiązkowo dwa następne mecze i myślę odskoczymy coś rywalom
1
Adi.Milan
Adi.Milan
30 stycznia 2021, 18:07
Zlatan to stara szkoła, jak on wchodził do piłki to nie było truchtania, karnych na dwa tempa itp. liczył się tylko mocny dobry strzał
Edytowano dnia: 30 stycznia 2021, 18:08
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 stycznia 2021, 20:27
Jego nie był ani mocny ani dobry.
2
MR.Czips
MR.Czips
30 stycznia 2021, 18:05
Kessie już nie bądź taki skromny.
Zlatan mimo to że szanuje jego mental,jednakże jak widać jest mało konsekwentny odnośnie wykonywania jedenastek i w tym co mówi.
Nie można być od wszystkiego bo "kto jest do wszystkiego ten jest do niczego "
Ogólnie rzecz biorąc,i tutaj do nikogo bez urazy.
W tym czym mamy słabości powinniśmy się przykładać do tego jeszcze bardziej.
0
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2021, 18:04
Zlatana karne są przewidywalne , bramkarz ma 50% szans na obronę , bo albo kopnie w lewy dolny róg albo prawy dolny róg , do tego nie ma tej zmyłki truptania jak to robi chociażby Lewandowski czy Kessie że do końca nie wiadomo kiedy kopnie piłkę .
0
Gzikuu
Gzikuu
30 stycznia 2021, 18:00
Z 11 metrów Zlatan ma problem ze stojącej piłki, ale z 30 przewrotką to już nie. Nietuzinkowy napastnik.
13
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2021, 18:01
A ile bramek z 30 metrów z przewrotki strzelił że jest tak skuteczny :)
0
MR.Czips
MR.Czips
30 stycznia 2021, 18:07
Otóż to, cały Zlatan xd
0
artek1984
artek1984
30 stycznia 2021, 17:59
Jak sie nie myle to chyba na szczescie te nietrafione karne przez Ibre nie spowodowaly ze stracilismy punkty...a tak jeszcze gdyby to nie byl Zlatan to mozna byloby powiedziec ze ktos kto nie strzela tylu karnych to ma poprostu slaba psychike
1
goat333
goat333
31 stycznia 2021, 00:02
Hellas
0
Enter10
Enter10
30 stycznia 2021, 17:57
Jak Zlatan od 30lat strzela wewnetrznym podbiciem w lewy dolny rog
11
goat333
goat333
30 stycznia 2021, 17:47
Ibra nie umie strzelać karnych xd
0
Zuber
Zuber
30 stycznia 2021, 17:46
Niech zabiorą te karne Zlatanowi, bo po prostu nie umie ich strzelać.
6
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 17:46
Panie Kessie, nie jest Pan chucherko, podejdź pan do Zlatana i mu wyperswaduj strzelanie karnych. Tak po męsku, na spokojnie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 stycznia 2021, 20:30
Lepiej nie bo po takim perswawowaniu obaj mogą na dłużej wypaść że składu. A leczenie połamanych szczęk nie jest krótkie.
0
ACstach
ACstach
30 stycznia 2021, 20:32
Taki scenariusz też jest możliwy, jednak ufam, że Zlatan tak jak to dzisiaj pokazał odpuści i odda na zawsze naszemu Kessiemu wykonywanie jedenastek.
0
TR3V0R
TR3V0R
30 stycznia 2021, 17:46
no i właśnie to że głównym wykonawcą jest Ibra jest błędem. Już 5 raz w tym sezonie sie pomylił
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się