SCUDETTO


Negocjacje z Raiolą w sprawie Donnarummy. Problemem także długość kontraktu

12 lutego 2021, 09:07, cinassek Aktualności
Negocjacje z Raiolą w sprawie Donnarummy. Problemem także długość kontraktu

To nie są łatwe dni dla zarządu Milanu. Paolo Maldini i jego współpracownicy negocjują bowiem z Mino Raiolą przedłużenie kontraktu Gianluigiego Donnarummy. Wola bramkarza jest jasna - kontynuowanie kariery na San Siro, co podkreśla dziennikarz Gianluca Di Marzio dodając, że w innym wypadku golkiper już dawno związałby się z kimś innym. Agent zawodnika stara się jednak o wypracowanie jak najlepszych warunków z perspektywy swojej i swojego klienta. La Gazzetta dello Sport donosi o żądaniach na poziomie 10 mln euro rocznych zarobków, a także kontraktu maksymalnie 3-letniego - do połowy 2024 roku. Milan wolałby zaś parafować umowę do końca sezonu 2025/2026 z pensją 7,5 mln euro rocznie.

Rozmowy trwają, a czas z każdym dniem naciska coraz bardziej.



80 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mufi
mufi
13 lutego 2021, 12:46
wszyscy zostaną, bo każdy jak już trafi do Milanu nie chce z niego odejść ! nikt z Nas kibiców nie był wewnątrz ośrodka, nikt nie trenował tam, ale mimo wszystko każdy z Nas kocha ten klub :) BO TO JEST AC MILAN ! :)
0
13 lutego 2021, 13:05
A kto powiedział, że nie idealizujemy klubu i może piłkarze, którzy tam grają nie są tak zajarani jak my? Może to dla nich tylko miejsce pracy i środek do osiągania celów w karierze?
0
mufi
mufi
13 lutego 2021, 16:43
bo jesteśmy AC Milan ! :) P.S. który z naszych byłych piłkarzy mówił źle o Milanie ?
0
Reszkapl
Reszkapl
13 lutego 2021, 11:58
Bye bye, Gigio...
1
Jaca23
Jaca23
12 lutego 2021, 17:10
Sporo osób piszę "przedłużyć nawet za 10 i sprzedać". Problem w tym, że z tą sprzedażą może być później naprawdę różnie. W dzisiejszym artykule LGDS poruszono kwestie zarobków bramkarzy i Gigio zajmuję 7 miejsce.

https://transfery.info/aktualnosci/najlepiej-zarabiajacy-bramkarze-swiata-lgds/145368

Jakby się rozejrzeć to oprócz PSG nie widzę klubu, który byłby w stanie zaproponować pensję na poziomie 10 mln. Do tego, w większości top klubów "jedynka" jest już obsadzona i nie potrzeba im tak drogiego w utrzymaniu golkipera. Kolejna kwestia to pandemia, która odcisnęła się na klubowych finansach w każdym kraju.

Reasumując mimo wygasającego kontraktu, Raiola może mieć problem, żeby znaleźć klub, który zaoferuje takie pieniądze. Jeśli jednak Donnarumma odszedłby do innego klubu i dostał pensję podobną do proponowanej przez Milan to byłoby to wielkie skur*****two. W tej sytuacji stoję za zarządem i nie podnosiłbym oferty, a jeśli nie pasuje to niestety, ale trybuny i ławka na EURO.
5
mufi
mufi
12 lutego 2021, 17:38
Popieram w pełni.

Niektórzy zapominają, że piłkarz to nie jest przedmiot i jak Gigi dostanie u nas 10mln to może nigdzie nie chcieć odchodzić nawet jeśli Zarząd dostanie za niego dobrą kwotę odstępnego.

Gdyby tylko postawić się okoniem i powiedzieć "7,5mln albo szukaj innego klubu ale do czerwca nie pokazuj się w Milanello" to może by do Dollara coś dotarło?
1
Skot Łilson
Skot Łilson
12 lutego 2021, 21:10
2 lata ławki i taki Dollar zaraz by się uspokoił. Fakt że Milanu może być nie stać na trzymanie takiego bramkarza na trybunach ale czy stać nas by mu przedłużać kontrakt co 2 lata na kupę kasy?
0
PaoloACM
PaoloACM
12 lutego 2021, 22:56
A czy historia pamięta takie przypadki gdy przedłużano kontrakt a potem od razu sprzedawano? Ja chyba nie kojarzę nic głośnego, jeśli coś było to musi być rzadkością.
0
Jaca23
Jaca23
12 lutego 2021, 23:14
PaoloACM
Kaka? T.Silva? Poprawcie mnie jeśli źle kojarzę.
3
PaoloACM
PaoloACM
13 lutego 2021, 00:28
Kaka w lutym 2008 podpisał kontrakt do 2013 (News znaleziony w archiwum eurosportu) a transfer do Realu jest datowany na lipiec 2009 czyli około 1.5 roku po podpisaniu nowej umowy. Już nie chce mi się googlować Silvy. Wydaje mi się ze to rzadkość. Na zdrowy rozsądek: transfery nie są przeprowadzane z dnia na dzień, strony dogadują się i flirtują przez jakiś czas. Jakbym robił podchody pod zawodnika który by potem podpisał nowy kontrakt żebym nie mógł go wziąć za darmo tylko wyłożyć 50mln to raczej bym mu niegrzecznie podziękował ;) wiec moim zdaniem taka opcja tak czy inaczej nie wchodzi w grę. Albo podpisuje i gra dalej albo odchodzi za darmo. No chyba ze odejdzie po roku.
0
stary_boss
12 lutego 2021, 16:38
to teraz pomyślmy że Gigio dostanie kontrakt 8-10 milionów lub więcej i zastanówmy się czy pozostali zawodnicy będą chcieli grać za 2 czy 4 miliony trzeba pamiętać że niedługo kończą się kontrakty Romagnoli, Kessi czy teraz przykład Hakana chce 7
Edytowano dnia: 12 lutego 2021, 16:41
1
PaoloACM
PaoloACM
12 lutego 2021, 16:48
Wedle ostatnich doniesień Hakan chce 5, a Milan i tak się nie godzi. Jeśli Dollar dostanie swoje 10 to będzie cyrk.
1
stary_boss
12 lutego 2021, 16:56
5 dla Hakana w mojej ocenie to i tak bardzo wysoki kontrakt a co do Gigi to chyba fakt przedłużyć i sprzedać za 50 komin placowy odejdzie
0
stary_boss
stary_boss
12 lutego 2021, 17:24
Tylko tu jest problem. Jak Gigi dostanie 10 to kto powiedział, że będzie chciał odchodzić? No i kto go kupi, skoro ma takie wymagania finansowe?

Kluby mogą mieć te 40-50mln na zakup ale mogą nie mieć 10mln na pensję.
1
El Diablo
El Diablo
12 lutego 2021, 16:34
Jak to ma tak wyglądać, to absolutnie jestem na nie. Nie dość, że konin płacowy, to jeszcze kontrakt tylko na trzy lata i za chwilę znów ten sam cyrk. Niech odejdzie i będzie szczęśliwy gdzie indziej. Co do następcy, jak wielu innych na tej stronie, uważam, że kandydatura Musso jest całkiem OK.
2
tommyb1
tommyb1
12 lutego 2021, 15:58
Meczy już ta saga... Musso przyjdzie za 2,5-3 banki i żadnej straty w jakości nie będzie. Moim zdaniem te 7,5 banki to już przesada. A co dopiero 10.
0
Kadet411
Kadet411
12 lutego 2021, 16:16
Dajemy Mandzu ponad 4 bańki a mamy problemy z najważniejszymi zawodnikami, jestem za kontraktem dla Donnarumy na tą sumę, to jest bramkarz na lata i śmiało można powiedzieć, że już jest jednym z najlepszym na świecie, a to kwestia czasu zanim nim będzie, potrzeba nam tylko wrócić na szczyt czego już się nie mogę doczekać po tylko latach oglądania tej padaki
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lutego 2021, 16:17
Dajemy Mandzu ponad 4 bańki

od kiedy 1,8 x2 to ponad 4 ?

rozumiem mamy fana polityki kontraktu Messiego i podbijania kontraktu Donnarummy co rok/dwa?
3
Vol'jin
Vol'jin
12 lutego 2021, 16:17
Dajemy Mandzu ponad 4 bańki

od kiedy 1,8 x2 to ponad 4 ?

rozumiem mamy fana polityki kontraktu Messiego i podbijania kontraktu Donnarummy co rok/dwa?
0
Zirytowany
Zirytowany
12 lutego 2021, 15:52
Gruby w swoim żywiole :)
0
Majki85
Majki85
12 lutego 2021, 14:41
Oczywiście jestem za kontraktem dla Gigio, ale na w miarę normalnych warunkach A nie takich jakie proponuje Raiola. Jeśli jednak musielibyśmy się z nim pożegnać to jako zastępcę widziałbym Pana broniącego w Udinese - Musso. Argentyńczyk już drugi sezon z rzędu jest w czołówce (w zeszłym sezonie zajął pierwsze miejsce) jeśli chodzi o czyste konta a umiejętności ma też duże. W dodatku jest w świetnym wieku- wciąż młody z perspektywą dalszego rozwoju.
1
AC Kamil
AC Kamil
12 lutego 2021, 14:25
Dobrze by było, żeby teraz udało się przedłużyć kontrakt Donnarummy na co najmniej 3 lata, w przyszłym sezonie wypromować go w LM i po sezonie opchnąć za jak największe pieniądze, kryzys dotyka wszystkie kluby, a on za sprawą swojego agenta chce wydusić z klubu każdy grosz, piękna to jest miłość. Donnarumma wykonuje swoje obowiązki bardzo dobrze, ale on sam dla Milanu nigdy nic nie wygrał, to cała drużyna zapracowała na obecny sukces, dopiero po przyjściu do klubu takich piłkarzy jak Zlatan, Kjaer, Theo czy Bennacer oraz powrocie do świetnej formy Hakana, Kessiego czy Calabrii wszystko odpaliło. Milan jest daleko od sytuacji by powiedzieć, że Donnarumma nosi cały zespół na barkach, a już teraz ma taką pensję i chce jeszcze więcej. Taki układ klubu z piłkarzem i jego agentem jest chory.
1
ceran1899
ceran1899
12 lutego 2021, 14:53
moim zdaniem bez niego jesteśmy o 15-20 % słabsi, ile ten chłopak nam wyciągną meczy to ciężko zliczyć
0
ceran1899
ceran1899
12 lutego 2021, 15:37
Poproszę o źródła tych wyliczeń. Czy (standardowo) Instytut Danych z Dołu Pleców? Bo tak wielką różnicę to może dał Zlatan mentalnie i ostatnio Hakan jak go zabrakło przez covid.

Ze szczelną defensywą, wydawanie 10mln netto rocznie na bramkarza, który nic jeszcze nie osiągnął to KPINA.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 lutego 2021, 13:50
Już dawno mówiłem, że w ową zadeklarowaną miłość Donnarummy do Milanu nie wierzę. Kochać Milan to może Calabria, który był chętny przedłużyć kontrakt na starych warunkach, byle go przedłużyć. To Milan wychodzi z propozycją podwyżki dla Davide. Podobnie nie powinno być problemów z przedłużeniem kontraktu z Kessiem.

Donnarumma pokazał ostatnio, że zależy mu na hajsie, nie na klubie. Milan był w czarnej d*pie, a młody rękami agenta wycisnął z zarządu, ile się dało. Aktualnie wszystkie kluby są w czarnej d*pie z powodu pandemii, a ten chce jeszcze więcej wydoić, kiedy mnóstwo klubów wręcz prosi piłkarzy o obniżenie apanaży. To ma być miłość? Chyba taka w myśl zasady "łobuz kocha najmocniej", bo i tu patologią trąci.

Jeśli nie będzie chciał rozsądnych pieniędzy, niech sobie idzie za darmo. Będzie to strata, ale trzeba z tym żyć. Nie pierwszy i nie ostatni piłkarz, który skorzysta z prawa Bosmana. Jeśli zaś przedłuży, niech pogra jeszcze rok czy dwa, a potem go i tak sprzedać. Na rynku pełno dobrych lub bardzo dobrych bramkarzy. Silvestri, Cragno, Musso, nawet nasz Drągowski. Do wyciągnięcia za 20-30 mln w sumie każdy z nich. A pensji by większej, jak 3-4 mln na pewno nie chcieli. I git. Kpina, żeby 22-letni bramkarz zarabiał 10 baniek i był bodajże trzecim najlepiej opłacanym piłkarzem w lidze. Na handel.
12
nadgnity
nadgnity
12 lutego 2021, 14:17
Ja mówię o tym od dawna (a konkretniej od tzw afery Dollarummy).
2
lukasz markowski
lukasz markowski
12 lutego 2021, 14:42
Niestety ale masz wiele racji. Ten klub dał mu wszystko o czy może marzyć 17 letni wychowanek. A tu za każdym razem cyrki z przedłużeniem kontraktu, ciężko to będzie przełknąć ale jak odejdzie to nie będzie koniec świata. Milan sobie poradzi, stracimy finansowo i to sporo ale nie może agent stawiać tak absurdalnych warunków.
4
kusniak_22
kusniak_22
12 lutego 2021, 13:45
Ja uważam, też, że wszystko jest dogadane. Gigi nie komentuje nic bo nie musi, od tego jest Raiola. Gigi powiedział że chce zostać więc zostanie. Gruby pewnie pracuje nad długością i wykupem, ale to że zostanie to jestem pewny. Raiola praktycznie potwierdził.
0
lukasz markowski
lukasz markowski
12 lutego 2021, 15:40
Jak odrzucał 4 lata temu 4mln i żądał 6 to też milczał (poza "Donnarumma i Raiola to jedność") ;)
0
Skot Łilson
Skot Łilson
12 lutego 2021, 13:38
Moim zdaniem przedłużyć kontrakt na 2-3 lata i dać mu nawet 12 mln i od razu gnoja wystawić na listę transferową i do klubu kokosa. I co wtedy by zrobili obaj inteligenci? I sprzedać choćby za 50 mln przy pierwszej okazji. Rzygam już tym gówniarzem. Ale lepiej dać kontrakt na 2 lata, 10 mln, klauzulę na 30 i jeszcze dorzucić brata pasożyta. I koniecznie podpisać miesiąc przed wygaśnięciem umowy żeby były emocje. Masakra to już powinno być załatwione rok temu wiedząc jaki jest Dolar z Raiola.
1
kamilus
12 lutego 2021, 18:24
Obecnie w czasach pandemii chyba żaden klub nie mógłby sobie pozwolić, by zapłacić bramkarzowi ponad 12 mln pensji, więc takie rozwiązanie jest bez sensu. :P
0
gorylmagila
gorylmagila
12 lutego 2021, 13:24
Ważniejszy jest klub a nie zawodnik. Negocjacje negocjacjami a na miejscu działaczy szukałbym potencjalnego zastępstwa. Młody bramkarz nie generuje takich zysków aby opłacało się mu dawać super kontrakt jak na warunki Milanu.
1
b4ry
b4ry
12 lutego 2021, 12:55
Na moje oko, warunki przedłużenia lub nie kontraktu są już dawno dogadane. Strony czekają tylko na koniec sezonu. Jeżeli Milan zajmie miejsce TOP4 to Gigio zostaje. Jeżeli LM nie dla nas, Raiola poszuka klubu dla bramkarza. Zwróćcie uwagę, że to nie Maldnini lata do mediów się wypłakać, to nie raiola zwołuje konferencje prasowe. To ciągle dziennikarze szukają sensacji, bo nie wiedzą co się dzieje wewnątrz klubu
1
Marcin1995
Marcin1995
12 lutego 2021, 13:16
Za 4 miesiące wygasa kontrakt bramkarzowi wartemu 60 mln euro, to nie jest szukanie sensacji, to jest sensacją samą w sobie
1
Marcin1995
Marcin1995
12 lutego 2021, 13:39
O tym samym już mówię od jakiegoś czasu. Może być inaczej, ale moim zdaniem jest tak jak twierdzi b4ry, więc jestem spokojny.
Mniej spokojny byłbym w kwestii Hakana. Tu uważam, że plotki są niepokojące. Ale też nie rozpaczam, bo po co? :)

W kwestii wygasających kontraktów, wystarczy wejść na transfermarkt i zobaczyć jacy zawodnicy mają jeszcze koniec umowy teraz i za rok. W obecnej rzeczywistości to nie będzie sensacja tylko normalność :) W ogóle mi nie szkoda tych co wydawali miliardy euro na piłkarzy, by ich po kilku latach stracić za darmo :)
1
Mil_online
12 lutego 2021, 13:40
Czasy są niepewne, zobacz ilu fajnych zawodników wciąż czeka na prolongatę kontraktów.
0
cbvirus
cbvirus
12 lutego 2021, 12:43
Patrząc na to, że mamy już połowę lutego, a rozbieżność w negocjacjach to 2,5 mln, to nie ma tu żadnego optymizmu, o którym mówiły media. Wygląda to wręcz tragicznie
1
shevchenko999
shevchenko999
12 lutego 2021, 12:26
"Negocjacje z Raiolą w sprawie Donnarummy. Problemem Mino Raiola"
0
Mil_online
Mil_online
12 lutego 2021, 13:02
Przestańmy usprawiedliwiać naiwnie Donnarummę. Sam przecież pisał "Donnarumma i Raiola to jedność".

Warto przejrzeć na oczy i zobaczyć pazerność w Gigim.
10
Marcin1995
Marcin1995
12 lutego 2021, 11:47
Di Marzio mówi że jak by chciał odejść to już by podpisał kontrakt w Anglii? To ja odbije piłeczkę i powiem że jakby chciał zostać to już by przedłużył kontrakt, po prostu chce jak najwięcej ugrać u nas czy gdzie indziej
7
Zuber
Zuber
12 lutego 2021, 11:44
Przedłużyć, sprzedać i Silvestri in.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
12 lutego 2021, 11:56
Kto go potem kupi jeśli przedłużymy na warunkach Raioli?
1
Zuber
Zuber
12 lutego 2021, 11:59
A co oddasz go za darmo? Poza tym kto napisał, żeby przedłużyć na jego warunkach? Paolo to ogarnie, ale prędzej czy później on i tak odejdzie.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
12 lutego 2021, 12:00
Jeśli "Paolo to ogarnie" to po co go sprzedawać?
2
kamilus
12 lutego 2021, 12:17
Czasami trzeba postawić klub ponad zawodnikiem i pozwolić mu odejść, bo nie "negocjuje się z terrorystami", vide przypadek Boatenga w Bayernie czy teraz Ramosa w Realu.
5
Zuber
Zuber
12 lutego 2021, 13:17
Nawet jak Paolo to ogarnie to chyba nie myślisz, że za 3 lata on nie będzie chciał następnej podwyżki? Podpisze ten kontrakt a następny będzie opiewał na ile 12 mln? Bez przesady to nie jest zawodnik co wygrywa mecze w pojedynkę, żeby mu tyle płacić, ratuje czasem nam dupe, ale jeszcze nic nie wygrał, żeby oczekiwać takiej pensji.
1
NuNoiser
NuNoiser
12 lutego 2021, 11:41
Powinni z nim przedłużyć i sprzedać. Nie jest niezastąpiony.10 baniek to topowi zawodnicy z pola zarabiają a nie jakiś gówniarz.Pazerny na maxa, tak niby kocha Milan. Sprzedać za 60 mln, kupić kogoś za 30 + 30 do Belottoego będzie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
12 lutego 2021, 11:43
Tylko kto go kupi z taką pensją? W Europie stać na niego byłoby może z 5 klubów i każdy ma już dobrego bramkarza. Chyba tylko Inter wchodziłby w grę.....
Edytowano dnia: 12 lutego 2021, 11:44
1
mpt1899
mpt1899
12 lutego 2021, 23:26
Chelsea:)
0
Leszek1964
Leszek1964
12 lutego 2021, 11:37
Moim zdaniem jak nie podpiszą konkratu to stracimy nie tylko bramkarza a pieniadze ktore za dannarume bysmy mogli dasta 40-50 baniek, wiec nie ma co pisac ze "niech se idzie i znakdziemy innego" bo to by byl duzy minus dla nas i jakosciowo i $$
0
mpt1899
mpt1899
12 lutego 2021, 13:07
No a policz ile zyskamy nie płacąc mu po 10 mln przez 5 lat? 50 mln netto, czyli ok. 100 mln brutto ;)

Jego coraz wyższe żądania sprawiają, że będzie się bardziej opłacało spuścić go z listy płac niż dostać te 40-50 baniek za transfer.
4
sebulba12
12 lutego 2021, 11:12
Prawda jest taka że przy poprzednim kontrakcje pokpiono sobie sprawę żeby tylko nie stracić Gigio. Wtedy powinien dostać 3-4mln,a teraz może 6, które jak na bramkarza jest bardzo dużą sumą. 10mln to może zarabiać Oblak albo Ter Stegen, a nie Gigio, który jeszcze sporo ustępuję obu z nich.
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lutego 2021, 11:18
Wtedy jak i teraz miał pół roku kontraktu do końca.. Więc no co mieli zrobić albo się fochna i powiedzą nie damy 2 mln więcej albo odejdzie za free i stracą 50 mln bo tyle jest warty.. No sorry kiepsko trochę
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lutego 2021, 13:05
Tylko że wtedy i teraz rozważamy kupienie go przez inny klub za 50-60 mln, a kontrakt coraz wyższy. Zaraz się okaże, że zejście z jego kontraktu uwolni nam przez 5 lat taką kasę jaką dostalibyśmy przy transferze.
0
Max82
Max82
12 lutego 2021, 11:03
Cenie sobie talent chłopaka ale nie dajmy się zwariować jakie 10mln i tak krótki kontrakt , 7.5 mln i 5 lat jeśli nie pasuje trzeba szukać nowego bramkarza bo nawet mamy dobrych rodaków na ta pozycję którzy świetnie sobie radzą w Seria A
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lutego 2021, 11:12
kto Skorupski który grać nogami nie umie? I teraz zachwyty bo ostatnim meczu z Milanem zagrał dobrze? (Przypomnij sobie jak zagrał w meczu Milan-Bologna pół roku temu kiedy zawalił właśnie przez grę nogami gola na 2-0, a skończyło się 5-1)
z Serie A jak kupować to tylko Musso na ten moment. Ewentualnie Silvestri/Gollini/Cragno/ i potem gdzieś Drągowski który też zaczyna być overhypowany
3
Vol'jin
Vol'jin
12 lutego 2021, 13:09
Sorry, ale Donnarumma nie umiał grać nogami, a daliśmy mu 6 baniek + milion dla brata-pijawki. Żaden argument.
4
Vol'jin
Vol'jin
12 lutego 2021, 16:28
tylko tam był potencjał do rozwoju/poprawy mankamentu (pominę poprzednie negocjacje bo to inny temat)

Skorupski poprawi ten element? nie sądzę Bramkarz idealny na Empoli/Bolognę ewentualnie jako nr 2 (Roma ;]) ale nie na bramkarza nr 1 w Milanie ^

Drągowskiego można przyjąć, że może element ten poprawić, i spoko, ale Viola krzyknie za niego tyle ile za Milenkovicia ;]
0
12 lutego 2021, 10:49
Przy poprzednim cyrku z kontraktem i dolarami rzucanymi przez MCP pisałem, że właśnie tak będzie teraz: Raiola będzie chciał 10 mln, a za kolejne 4 lata już z 14-15.
Wtedy wyśmiewano mnie, że "Gigi chce być legendą Milanu" oraz "teraz dostanie dużą podwyżkę to potem będziemy tylko przedłużać z korektą o 1-2mln".

Zachłanność Donnarummy (bo mam dość wmawiania, że jest on tylko niewolnikiem Mino Raioli) ewidentnie przekreśla jego rzekomą miłość do klubu i powinniśmy się go pozbyć.

Talent czy nie - pijawka i 22-latek na czele komina płacowego to zły pomysł.
2
Rafał0209
Rafał0209
12 lutego 2021, 10:17
Jakoś dziwnym trafem tylu dziennikarzy na świecie , tyle przecieków a jakoś nawet w oddali nie słychać by był ktoś chętny i wyskoczył z kontraktem plus 10 mln dla Donnarummy czy nawet wcześniej z propozycjami transferu definitywnego , czasami mam wrażenie że wszystkim dookoła wydaje się że to , Mbappe , Sancho , czy Haaland owszem może i na swojej pozycji tak , ale nie zapominajmy że to bramkarz , gdzie między pierwszą 10 a kolejną setką nie ma aż tak wielkiej różnicy jak między zawodnikami z pola , nawet na naszym podwórku można dostrzec Szczęsny vs Fabiański gdzie gra jeden a gdzie drugi a wielu kibiców do dziś ma ból głowy który jest lepszy .lubię Donnarumme ale nie za 10 mln na sezon , naprawdę za taką pensje ma się opłaconych dwóch dobrych graczy z pola .
3
comicowy
comicowy
12 lutego 2021, 10:58
Oczywiście, że Fabiański jest lepszy.
1
sebulba12
12 lutego 2021, 11:15
Oczywiście, że Szczęsny jest lepszy.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
12 lutego 2021, 13:41
Zdania ekspertów są podzielone.
2
TR3V0R
TR3V0R
12 lutego 2021, 10:17
Tak 10 baniek haha. Grubasowi sie już we łbie powaliło. Tak to jest właśnie jak się zostawia sprawę kontraktu na ostatnią chwilę. Teraz zarabia 6 baniek, można podnieść do 7-7,5 max i nic więcej. Bez przesady że 21-letni chłopak będzie zarabiał 10 baniek. W dodatku każdy z nas i tak chyba wie, że oni tego nie przedłużą na 4 czy 5 lat, jeśli w ogóle przedłuża. Obstawiam dwa max trzy lata kontraktu, a to też pewnie zależy od tego czy na stałe zagościmy w LM czy nie. Wydaje mi sie że w przeciągu 3-4 lat on i tak od nas odejdzie, bo i jemu i grubasowi ktoś sypnie kaską a to tam się tylko liczy. Byle by teraz przedłużyć ten kontrakt i żeby nie odszedł za darmo, bo to by była duża strata. A tak to jak będzie kontrakt i przyjdzie jakaś oferta za niego w wysokości 50-60 baniek to ja bym się skusił. Jak dla mnie ważniejszym graczem dla nas jest Hakan. Nie znajdziemy nikogo, kto by nam tak akcje tworzył i rozgrywał w srodku pola. I te jego wymagania w wysokości 5 baniek też nie są przesadzone, bo na tyle zasługuje. Natomiast Donnarumma, który chce dwa razy więcej niż turek to trochę to jest śmieszne. Jeżeli miałby zarabiać 10 baniek, to wolałbym go sprzedać, bo za 1/3 jego pensji mamy wielu bramkarzy na podobnym poziomie co on. Tak czy inaczej liczę że jego zarobki nie będą większe niż 7,5 bańki
1
artorn
artorn
12 lutego 2021, 10:20
wg mnie ani Donnaruma nie zasługuje na 10 ani Hakan na 5 :P

Donnaruma 8
Hakan 3,5-4 xD (ile on tam teraz ma?)
Edytowano dnia: 12 lutego 2021, 10:21
0
TR3V0R
TR3V0R
12 lutego 2021, 10:37
no obecnie Hakan zarabia 2,5. Ale jeżeli to miałaby być umowa na 4-5 lat, to dla mnie jak najbardziej zasługuje na 4,5-5. Bez niego nasza gra z przodu nie istnieje, o czym sie ostatnio przekonaliśmy.
1
12 lutego 2021, 09:58
nie wiem jak wy, ja mam już trochę dość, jest świetnym bramkarzem z potencjałem, ale nie mogę już słuchać co kilka miesięcy o kolejnych perypetiach z jego transferem i przedłużaniem kontraktu, rzygać się chce
4
artorn
artorn
12 lutego 2021, 10:18
Norma, jesteśmy póki co klubem aspirującym o powrót do LM w składzie którego jest chyba najbardziej uzdolniony bramkarz obecnie na świecie.
1
stary_boss
12 lutego 2021, 09:55
Nie kończąca się historia z tym kontraktem, będziemy co chwile szantażowani przez agenta i jak tak dalej pójdzie to przy następnym kontrakcie pojawi się kwota 15 albo i nawet 20 milionów za sezon, można trzeba faktycznie zacząć się rozglądać za innym zawodnikiem
1
majer1987
majer1987
12 lutego 2021, 09:51
Moim zdaniem będziemy negocjować dopóki jest czas. A jak czas się będzie kończył i nic nie ugramy, to powinniśmy podpisać taki kontrakt jaki chce Raiola, byle bez śmiesznej klauzuli na poziomie 30mln. Wtedy, nawet jeśli podpiszemy trzyletni kontrakt za 10 mln rocznie, to mamy rok, żeby znaleźć godnego zastępcę, a także klub, który zapłaci za Gigio chociaż 50-60mln. Biorąc pod uwagę, że to Gigio, wszystko z dużym bólem serca, ale tak to powinno wyglądać.
1
biedrus
biedrus
12 lutego 2021, 09:32
Czy Giogio może się zbuntować przeciw grubasowi?
0
Cisek666
Cisek666
12 lutego 2021, 09:34
Oczywiście, nie jest jego niewolnikiem.Skończy się na 8mln do 2025/2026 z opcją że może odejść jak nie będzie LM.
1
Cisek666
Cisek666
12 lutego 2021, 09:53
Nie wiemy jak wygląda umowa Gigio z Raiolą. Jeśli jest tam nieograniczony mandat do negocjacji, to Gigio siedzi cicho dopóki Gruby nie wynegocjuje sumy, która zadowala Gigio, ale i Raiolę mającego zapewne prowizję od rocznego wynagrodzenia i długości kontraktu. Wiadomo, im dłuższy kontrakt tym więcej kasy do podziału między agenta a zawodnika. Zerwanie umowy przez Gigio oznaczałoby wysokie kary umowne dla Grubego. W sensie praktycznym Gigio jest niewolnikiem Raioli.
0
Rafał0209
Rafał0209
12 lutego 2021, 09:31
A za dwa lata powtórka z rozrywki i co zarobki 15 mln i kontrakt na 3 lata :), Raiola myśli że ma idiotów przed sobą , max 8 mln i kontrakt na 5 lat jak nie to nara z klubu , wszyscy tutaj mówią podpisać i zaraz sprzedać chłopaka to może i jest opcja , tylko pamiętajmy o jednym Milan jest zbyt dobry i rodzinny by postąpić w tak wyrachowany sposób z Donnarumma , serce mu nie pozwoli podpisać i wywalić na zbity pysk przy najbliższej okazji w celach zysku , swoją drogą nie rozumiem tego tutaj Donnarumma kocha rzekomo klub chce zostać , facet widzi się codziennie z Maldinim ,kolegami środowiskiem drużyny jak ta rozmowa wygląda Maldini : słuchaj chcemy bardzo żebyś został ale nie możemy pozwolić sobie na wyższy kontrakt jak 7,5 mln wiesz jaka jest sytuacja ,Donnarumma : oczywście rozumiem ja też bardzo chce zostać kocham ten klub któremu tak wiele zawdzięczam ale zrozumcie i mnie za mniej niż 10 mln naprawdę nie mogę ... Gazidis :spoko nie ma sprawy pogadamy później dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają .
2
Adi.Milan
Adi.Milan
12 lutego 2021, 09:20
Oferta Milanu jest bardzo dobra. Grunt to długi kontrakt, im dłuższy kontrakt tym droższy piłkarz.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lutego 2021, 09:19
Niestety ale przy żądaniach Raioli temat Gigio jako legendy klubu można wsadzić między bajki. Gigio odejdzie i to w ciągu najbliższych 3-4 lat max. Nie można sobie pozwolić żeby doszło do sytuacji jak w Barcelonie, gdzie Messi w ten sposób doił klub rocznie na grubo ponad 100 mln. Co 2-3 lata po 4mln więcej to się skończy tak, żę będzie przy kolejnych kontraktach rzucał kwoty 15-20mln, gdyby Gigio został do końca kariery to po 30tce mowa o kontraktach jakie ma w tej chwili Ronaldo... nie uciągniemy tego po prostu.

3 lata ok ale 8mln plus 1 w bonusach to max i klauzula 70-80mln. Raiola to mistrz w swoim fachu ale największy wrzód na tyłku klubów, tacy agenci jak on rujnują kluby swoimi żądaniami.
Edytowano dnia: 12 lutego 2021, 09:20
13
pazioni
Moderator pazioni
12 lutego 2021, 09:19
Bardzo chciałbym żeby został ,ale nie za taką kasę.
1
szocik7
szocik7
12 lutego 2021, 09:15
Ma niespełna 22 lata. Pomijając aspekty mlodego talentu, już zdobytego doświadczenia i umiejętności - jeśli klub odpuści i podpisze na max 2-3 lata za 8cyfrowa gaże na sezon to jestem za takim podpisem...byle potem sprzedać w najbliższym letnim okienku za 50-60 mln ojro do jakiegoś PSG. Choć jestem zwolennikiem Gigio to niestety, ale idąc na ustępstwa z Mino strzelą sobie w dwa kolana jednocześnie bo sytuacja będzie sie powtarzała co kilka okienek transferowych (dojdą do tego oferty innych klubów i szantaże grubasa). Liczę, że to jakoś ogarną z korzyścią dla wszystkich a nie wyłącznie dla konta bankowego Gigio i Mino :)
1
matten
matten
12 lutego 2021, 09:13
Dać mu te 10 mln, ale bez żadnych klauzul i sprzedać przy ofercie powyżej 50 mln. Zawodnik ma wszystkie atuty po swojej stronie i prawdopodobnie trzeba się będzie zgodzić na jego warunki o ile chcemy na nim w przyszłości zarobić. Mam nadzieję, że zarząd wyciągnie lekcję na przyszłość z tego zamieszania.
0
Cisek666
Cisek666
12 lutego 2021, 13:11
A ty myślisz, że sprzedajesz worek ziemniaków? My zaakceptujemy ofertę 50 mln ale nie jest powiedziane że Gigi zaakceptuje kontrakt.

Bo skoro u nas zarabia 10 to przy przeprowadzce powinien dostać podwyżkę. Tylko kogo stać na taki kontrakt dla bramkarza?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się