SCUDETTO


Pioli: "Nic nam dziś nie wychodziło, ale zrehabilitujemy się jak zawsze. Rebić? To chyba nic groźnego"

13 lutego 2021, 23:33, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Porażka? Musimy zareagować i na pewno to zrobimy. Spezia wygrała zasłużenie. To jest nasz pierwsza naprawdę zasłużona porażka. Zbyt mało było intensywności i jakości. To przykry wieczór, ale zdołamy się podnieść. Wystartujemy od nowa tak, jak zawsze to robiliśmy. Brak walki? Tak, nie potrafimy "przepchnąć" wyniku w takich meczach. Zawsze byliśmy nastawieni na rytm i jakość. Dzisiaj to nie funkcjonowało i byliśmy za mało zdeterminowani. Nie sprawdziły się moje wybory, a gracze nie pokazali się z dobrej strony. Typowy słaby dzień. Nie jesteśmy tą ekipą z dzisiejszego meczu, musimy się zrehabilitować. Jesteśmy świadomi słabego meczu, ale wierzymy w siebie i w to, że zagramy lepiej w kolejnych spotkaniach. Nie spodziewaliśmy się, że tak to będzie wyglądało - ani ja, ani moi gracze. Przeanalizujemy to, co nie funkcjonowało. Problem z konstrukcją gry? Przede meczem byliśmy pewni, że zrobiliśmy wszystko jak należy podczas przygotowań. Prawdopodobnie zabrakło dziś trochę przytomności umysłu, by zareagować na trudności. Przygotowaliśmy rozwiązania, które nie działały, mecz się skomplikował i popełnialiśmy błędy. Wolna gra? Na pewno brak rytmu ułatwił życie rywalom, którzy atakowali wolne przestrzenie i nie pozwalali nam rozgrywać. Technicznie był to występ niedostateczny. Niestety nic dziś nie działało, z piłka czy bez piłki. Musimy się zrehabilitować i zagrać z wielką determinacją, mamy możliwości, by się odbić po tej porażce. Rebić? Doznał urazu, lekkiego skręcenia, które uniemożliwił mu występ. To nie powinno być nic groźnego. Mam nadzieję, że będzie do dyspozycji w czwartek. Słowa Ibry po meczu? Po meczu panowało wielkie rozczarowanie i to normalne. Trzeba zejść z boiska z opuszczoną głową po takim meczu. W szatni nikt się nie odzywał, bo wszyscy byli przygnębieni tym występem".



39 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kusniak_22
kusniak_22
14 lutego 2021, 13:46
Dla mnie panika po przegranym meczu jest czymś zadziwiającym... Już przegraliśmy sezon, niezakwalifikujemy się do LM, a o mistrzostwie nie ma co w ogóle mówić . Pioli to dramat i taktycznie poziom Giampaolo, Zlatan to drewniak, większy od Lewandowskiego - nie powiem to chyba najlepsze co przeczytałem z komentarzy. Podejrzewam, że większość tych wypocin to "kibice" od paru miesięcy. Jeden mecz przegrany ze słabszym rywalem, a wychodzi na to, że drużyna i trener to banda patałachów, a pozycja w tabeli to dzieło przypadku. Ręce opadają. Co do meczu, słaby, zapomnieć i przygotowywać się do LE i starcia z Interem, amen.
10
milan2002
14 lutego 2021, 15:36
Fala niezadowolenia jest zupełnie uzasadniona. Nie zanotowaliśmy ani jednego celnego strzału na bramkę beniaminka. Graliśmy piach rodem z zeszłego sezonu. Osobiście jakoś przełknąłbym porażkę ze Spezią po dobrej grze. Gdybyśmy oddali 20 strzałów, w tym 15 celnych i nic by nie wpadło. Jak pech to pech. Ale tu oddali mecz zwyczajnie. Trudno liczyć na poklepywanie po plecach.
0
kusniak_22
kusniak_22
14 lutego 2021, 15:58
milan2002: zgadzam się, że można być niezadowolonym z tego meczu, ale porażka jest częścią sportu, poza tym krytyka jest ok, ale nie teksty, że Ibra to jest drewno, bo to drewno jest drugie w kwalifikacji strzelców w Serie A i wiele z pkt. i aktualną pozycję w tabeli zawdzięczamy jemu.
1
RuFFDante
RuFFDante
14 lutego 2021, 16:12
Ja taki po tym co obejrzalem bylem zdruzgotany, ze nawet jednego zlego slowa na pilkarzy i trenera nie powiedzialem. Bo mnie kur... Zatkalo.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
14 lutego 2021, 17:04
Tu nie chodzi o porażkę bo ta jest częścią sportu i zawsze może się zdarzyć. Chodzi o styl w jakim przegraliśmy. Drużyna dała się zdominować mizernej Spezi jakbyśmy grali z jakimś Realem albo City. Drużyna Milanu zwyczajnie przeszłą wczoraj obok meczu. Nawet nie próbowali walczyć. Niczego jeszcze nie przegraliśmy ale takie sytuacje nie mogą mieć miejsca i oburzenie kibiców jest zasadne.
0
Jaca23
15 lutego 2021, 14:53
Zgadzam się. Wstyd po wczorajszym meczu jest porównywalny z tym jaki odczuwam czytając komentarze tych "znafców" i sezonowców.
0
plotek
14 lutego 2021, 11:19
Wchodzimy w najbardziej ciekawy moment ligi. Milan wczoraj nie pokazał nic, Pioli został wyjedzony taktycznie i nie miał żadnych argumentów. Zawodnicy gubili piłkę i grali jakby w panice. Ciężko będzie się odbudować w LE a później czeka nas Inter, mam nadzieję, że odbijemy się i damy im radę w przeciwnym razie może to źle wyglądać dalej ...
Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 11:21
1
zbylon
zbylon
14 lutego 2021, 10:15
Leao powinien więcej czasu spędzać na treningach niż u fryzjera. Gdybym miał taką możliwość to po tym meczu kazałbym mu się ogolić na łyso i wziąć do roboty. Strasznie irytuje mnie ten dzieciak. Niewątpliwy talent z mózgiem Nianga...
3
kamilus
14 lutego 2021, 11:09
Niang przynajmniej wyglądał tak, jakby mu zależało...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 lutego 2021, 09:57
Przecież to wyglądało jakbyśmy wręcz czekali z tyłu aż nam Spezia strzeli. Bramka wisiała w powietrzu a nasi zamiast pressingu autobus i się skończyło każdy widział jak.

Po bramce drużyna rzuciła się do ataku, parła żeby strzelić gola, szkoda tylko że to była Spezia a nie Milan.

Mecze jak z Udinese, Hellasem i Lazio pokazały że drużyna ma charakter. Te z Atalantą i Spezią, że jak dostaniemy bramkę to niekoniecznie to wyciągniemy zawsze. Bez paniki na razie ale jak w LE i derbach nie będzie znacznej poprawy w grze (już niezależnie od wyników) to można mówić o kryzysie w naszej grze.

Wg mnie wczoraj najgorszy na boisku Zlatan. Wszystko psuł, wszystko. A pretensje do kolegów, trochę samokrytyki mister Zlatan.
2
Rafał0209
14 lutego 2021, 10:03
Zlatan jak zobaczyłem jaki on wolny i te próby dryblingu , jak ktoś kiedyś mówił że Lewandowski jest drewniany to przy Zlatanie czarodziej futbolu .
1
Rafał0209
14 lutego 2021, 09:31
Nie zdobywa się mistrzostwa za półmetek czy po 22 kolejkach nie wchodzi do LM , oczywiście wpadki się zdarzają , ale mnie nauczyły poprzednie lata , kiedy po porażce mówiło się a to jeden mecz wpadka , za tydzień wygramy . to wszyscy widzieli jak to się kończyło , w tym meczu jak i z Atalanta cała Seria A zobaczyła że MIlan można ograć łatwo , wystarczy zdecydowany pressing ofensywny styl i my się gubimy jak dzieci , przy tym skupić na wyłączenie środka , a skrzydła mogą sobie latać jak kamień rzucony w korytarzu , a sam Pioli nie ma pomysłu na inna taktykę , jak zobaczyłem przy prowadzeniu Spezii 2:0 nasze ataki , czyli Kessie z naszej połowy laga do Ibry , to jest sygnał żeby tej porażki nie lekceważyć i nie nazywać wypadkiem przy pracy .a wziąć na poważnie do roboty , bo za kilka kolejek możemy się obudzić zupełnie w innym świecie .
1
MariuszR06
MariuszR06
14 lutego 2021, 09:24
Coś się zacięło...
0
banan1899
banan1899
14 lutego 2021, 08:51
Rozumiem, że styl w jakim przegraliśmy powoduje frustracje. Zgoda w 100%. Tylko kto myślał przed sezonem, że będziemy liderem na półmetku? Doceńmy to co jest zrobione. Wpadki się zdarzają. Niektórzy już winią Piolego, już wywalają pół drużyny itd. Nikt nie zabroni marzyć o scudetto ale to by był wyczyn na miarę Leicesteru. Gramy o top 4 i to na razie mamy! Oceńmy drużynę na koniec sezonu.
Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 08:53
9
karp_fso
karp_fso
14 lutego 2021, 09:24
To już nie wpadki, od jakiegoś czasu zgubiliśmy formę, można mówić o lekkim kryzysie. Kompromitacja z Atalantą, potem porażka z Interem którą zapieczętował Eriksen (!!!!), wygrana z Bolonią na farcie. Crotone - tragiczna pierwsza połowa, w drugiej się odbiliśmy, ale Spezia pokazała, że Crotone było przebłyskiem, a nie wskaźnikiem wzrostu formy.

Jesteśmy w dołku, pytanie teraz czy będzie teraz seria meczów, które fuksem zremisujemy/wygramy bądź zasłużenie przegramy, czy też uda nam się odbić. Derby z Interem mogą być punktem zwrotnym sezonu. Jeśli uda nam się klepnąć Inter możemy wrócić do wygrywania, jeśli przegramy... to nawet top 4 może się oddalić.
Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 09:26
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 lutego 2021, 08:24
Już widzę jak prezentując taki futbol strzelimy z gry ''zapaśnikom'' z Udinese czy Veronie. Znowu będzię liczenie na bezmyślność rywali nagrodzoną w karnych oraz ekwilibrystykę 40 latka. Zresztą Ibra ze swoimi pretensjami powininen zostać szybko zgaszony, ponieważ to przez jego chore ambicje walki o tytuł króla strzelców Serie A wrócili do prymitywnej strategii ''pałowania'' z głębi pola na mobilną wieżę w ataku, co poskutkowało ogólnym spadkiem kultury gry względem powrotu po przerwie pandemicznej. A rywale niestety nie śpią. Póki jest jeszcze czas trzeba zareagować, bo bez planu B na koniec sezonu możemy jeszcze wplątać się w nerwową rywalizację o miejsca 3-4.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
14 lutego 2021, 09:30
Wreszcie nadeszła chwila dla Ciebie, kiedy możesz znów snuć swoje pseudo-teorie ;) Jak dobrze, że przez większość sezonu Milan trzyma poziom. Przynajmniej zbytnio się nie udzielasz ;)
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 lutego 2021, 11:16
Człowieku nie kompromituj się, bo akurat o potrzebie reakcji na niepokojące sygnały pisałem od pierwszych, wygranych derbów w tym sezonie, kiedy po tym właśnie meczu zaczęła się gra pod wynik bramkowy Zlatana i w ostatnich dwóch tygodniach nastąpiło apogeum tej negatywnej zmiany, gdy Milan wrócił do prymitywnej strategii sprzed dekady pt. ''laga/wrzuta na Ibrę''. A, że mniej piszę? Świat stanął na głowie, więc ludzie też są zmuszeni do zmiany swojej rutyny.
Edytowano dnia: 14 lutego 2021, 11:16
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
14 lutego 2021, 08:19
Mnie to nie dziwi. Juve wtopiło i tradycyjnie milan nie potrafi to wykorzystać. Nie zdziwie się jak inter też zgubi punkty
2
TR3V0R
TR3V0R
14 lutego 2021, 08:32
no raczej jest to mało prawdopodobne. Inter dzisiaj pewnie wskoczy na fotel lidera i wątpię, żeby go łatwo oddał ;p
0
Michał92
14 lutego 2021, 10:29
Inter dziś w cymbał, róbta skriny :P
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 lutego 2021, 08:14
Ja zaś jestem ciekaw, czy grając połowę sezonu ponad stan, na 120% możliwości, reszty nie dogramy na pół gwizdka, bo powietrze z nas zeszło.

Żeby nie było - nie zakładam pesymistycznie samych porażek i remisów, ale naszych 5 ostatnich meczów to trzy porażki i dwa zwycięstwa. Nawet średniej 2 punktów na mecz nie udałoby się zrobić, gdyby to były same spotkania ligowe. Także to nie jest jedynie pojedyncze potknięcie jak na jesieni z Lille, tylko stała tendencja spadkową. Bo o ile jeszcze parę kolejek temu w trakcie porażki z Juventusem zaważyła niepełna kadra, ale nie zabrakło woli walki i chęci narzucenia własnego stylu, tak w ostatnich meczach było, jak było.
Od początku nie zakładałem mistrzostwa, ale żeby się nie okazało, że ten boom formy nie odbije nam się czkawką i teraz będziemy do końca drżeć o LM.

Co do samego meczu, to bolał brak Rebicia z lewej, bo Leao jak zwykle przeszedł obok meczu, z rzadka presując i jeszcze rządziej walcząc z tyłu, więc Theo nie błyszczał. Z prawej strony Dalot to pomyłka, ogólnie nie wiem, skąd te plotki o chęci wykupienia go, bo chłopak miał u nas jeden dobry mecz, w LE, i w sumie to tyle, tak to się kopie po czole.
No i wypuszczenie od pierwszej minuty Bennacera, który już w poprzednim meczu po wejściu z ławki pokazał, że jest kompletnie bez formy, to strzał w stopę. Po dwóch miesiącach bez piłki powinien grać w ogonach i się ogrywać. Biorąc pod uwagę to, co wczoraj pokazał Ismael, to nawet Meite by się spisał lepiej, nie mówiąc o Tonalim. W defensywie zamiast Kjaera mógł grać Tomori, widać było brak szybkości w środku obrony.
Ogólnie Pioli się nie popisał w tym meczu.
5
roox
roox
14 lutego 2021, 10:56
Tak, też tak uważam że mecz na konto Pioliego. Na środku Tomori i na prawej Kalulu i zyskalibyśmy na szybkości i lepszym konstruowaniu akcji. Benek ten mecz sabotował schodził na libero i powstawała luka w środku pola - Pioli widząc co się dzieje powinien go już po 45 min. zmienić. Zresztą zmiany przyszły o wiele za późno. Styl i jakość gry nie podoba mi się już od 5-8 kolejek a niektórzy zawodnicy (Kessi) są już wyraźne wyeksploatowani. To samo Hauge - mega zjazd formy.
0
LunaS
LunaS
14 lutego 2021, 08:09
Spore pole do analizy dla Stefana, niestety inni trenerzy dostali kompendium wiedzy jak grać przeciwko Milanowi. Milan który słynął z gry kombinacyjnej, mnogości stwarzanych sytuacji nagle nie oddał strzału na bramkę że Spezia.
3
Misiegg
Misiegg
14 lutego 2021, 01:06
Problemem w tym meczu było to że Spezia podeszła wysoko i zabrała nam dużo miejsca do rozgrywania a wcześniej żadne drużyny nam tak nie utrudniały życia po prostu się bały. Spezia pokazała że nie będzie się bać i spróbuję i wyszło im to na dobre bo nie potrafiliśmy nawet na małym kawałku boiska wymienić w trójkącie choćby 3-4 podań i wyjść do przodu. Brak przyspieszenie, brak wyjścia do gry przez naszych zawodników i brak zaangażowania.
Do tego Spezia która grała tak cały mecz nie ustąpiła, dali radę kondycyjnie, z dużym zaangażowaniem i wolą walki.
Należą im się brawa za ten mecz. Jednak jestem świecie przekonany że w tym sezonie był to ich najlepszy mecz i tego raczej nie powtórzą w obecnym sezonie.
Chociaż nie obraził bym się gdyby urwali komuś punkty z TOP 6
3
Katan
Katan
14 lutego 2021, 04:35
To w takim razie panie kolego nie oglądałeś meczów Spezi :) Oni tak grają już od dłuższego czasu i nie bez powodu trenera Italiono wymienia się do zastąpieni Gattuso w Napoli.

Jeśli chodzi o beniaminków to jest to jedna z ładniej grających drużyn ostatnich lat, tym większe uznania dla ich trenera bo na papierze to jest drużyna na 20 miejsce.


A wygrali z nami, z Napoli, mega ciekawy meczyk był z Romą, przegrali 4:3, ostatnio odprawili też Sassuolo, a i Inter, Lazio i Juve się z nimi też namęczyli. ( mimo, że z Juve wynik na to może nie wskazywać).


Tak więc czy był to ich najlepszy mecz, być może ale na pewno jedyny taki dobry :)

Osobiście polecam mecze z ich udziałem, nudzić się nie będziesz :)
6
zbylon
zbylon
14 lutego 2021, 00:29
Problemem w tym meczu była cała prawa flanka, która została zbyt późno zmieniona. Lewą stronę rozbroił przeciwnik a prawą w ogóle nie musiał się zajmować, bo oni sami się o własne nogi potykali. Saelemakers udowadnia, że jego gra z poczatku sezonu, to był tylko epizod a Dalot... Szkoda w ogóle gadać... Czemu nie grał Kalulu? Nie wiadomo... Pioli zaczyna się gubić. Sam fakt wpuszczenia Mandżura, to była jakiś akt desperacji w tym meczu. Po przerwie na boisku nie powinno być Dalota i Saelemakersa a jestem pewien, że nie przegralibyśmy tego meczu.
4
Majkel69
Majkel69
14 lutego 2021, 00:04
Ten wieczór nie był taki zły. W przerwie meczu skapnąłem się, że na polsacie lecą strażnicy galaktyki 2.
2
Cisek666
Cisek666
13 lutego 2021, 23:53
To wszystko wina tłustego czwartku. Obżarli się pączków i nie chciało się im biegać. Gra wyglądała jak z ery przed Zlatanem. Katastrofa.
Edytowano dnia: 13 lutego 2021, 23:54
1
pazioni
Moderator pazioni
13 lutego 2021, 23:50
Wszyscy wyszli na boisko ciałem , ale głowa została w szatni i myślała gdzie jutro kupić kwiaty na Walentynki...
4
LunaS
LunaS
13 lutego 2021, 23:44
Zaciekawiło mnie pytanie o te słowa Ibry po meczu ?
Ktoś ? Coś ? wie co on im tam powiedział ?
0
inzaghi67
inzaghi67
13 lutego 2021, 23:44
No i znów to co mówiłem. Zespół kiedy grał co 3 dni był w rytmie meczowym, a teraz kiedy mecze są co 6-7 dni grają jak grają...
O nawet Romek mówi o tym co ja, że przyzwyczajeni są do gry co 3-4 dni.
Edytowano dnia: 13 lutego 2021, 23:45
1
Yabaye
Yabaye
13 lutego 2021, 23:39
Trenerze. Jak gramy jednowymiarowo, to przyjdzie taki czas, że nie odpowiem po wpadce. Inter w PW pokazał jak łatwo nas rozczytać, zablokować tam, gdzie trzeba i punktować.
1
Gzikuu
Gzikuu
13 lutego 2021, 23:38
Martwi to, że na konfie przedmeczowej mówił, że skoro weszliśmy źle w mecz z Crotone, to na pewno to się teraz miało poprawić a wyszło jak wyszło.
2
Nizial86
14 lutego 2021, 08:03
Pioli juz milanu wyzej niewyniesie to jest maks.weszlismy na szczyt a teraz pomalu na dół zawodnicy wrocili po kontuzjach covidach i niemaja wogole formy niewnosza kompletnie nic.
0
Maxiu
Maxiu
13 lutego 2021, 23:35
Na Crvene drugi garnitur? Co myślicie?
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 23:36
Sądzę że ambicja paru zawodników z 1 jedenastki im nie pozwoli by trener wystawił drugi garnitur. Będą chcieli się odbudować psychicznie przed derbami.
0
Yabaye
Yabaye
13 lutego 2021, 23:38
Stawiam raczej na pół drugiego garnituru. Raczej czas dla Benka, pewnie dla Tonaliego. Z przodu Ibra. Pytanie co z Rebiciem. W obronie pewnie będzie podstawowy skład, aby cementować to zgranie.
0
Maestro02
Maestro02
13 lutego 2021, 23:35
I się zgadzam z trenerem w 100%. Jedziemy dalej!
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się