SCUDETTO


Wynik korzystny, ale bolesny. Crvena Zvezda - Milan 2:2

18 lutego 2021, 17:42, FossaDeiLeoni Aktualności
Wynik korzystny, ale bolesny. Crvena Zvezda - Milan 2:2

Z zaliczką z Belgradu wraca do Mediolanu drużyna Milanu - ale polegającą wyłącznie na zasadzie goli wyjazdowe. Rossoneri zremisowali na Bałkanach z Crveną Zvezdą 2:2, dając się dopaść w doliczonym czasie gry. Gole dla podopiecznych trenera Stefano Piolego padły po samobójczym trafieniu Radovana Pankova oraz skutecznie wykonanym rzucie karnym przez Theo Hernandeza.

Kibice rossonerich szybko mogli unieść ręce w geście radości, bo Rade Krunić świetnie obsłużył Samu Castillejo, a ten zdobył gola. Hiszpan znajdował się jednak na spalonym. W 12. minucie natomiast goście ponownie trafili do siatki - tym razem Milan Borjan minął się z centrą Pierre'a Kalulu, a piłkę strąconą przez Mario Mandżukicia do bramki wbił Theo Hernandez. Po analizie VAR sędziowi dopatrzyli się jednak zagrania ręką Francuza i wciąż pozostawał bezbramkowy remis.

W Belgradzie oglądaliśmy żywy pojedynek. Serbowie starali się od czasu do czasu odcinać posiadającym inicjatywę Lombardczykom. Mocno i celne z dystansu uderzył Mirko Ivanić, lecz pełną koncentrację zachował Gianluigi Donnarumma, tak jak i w kilku innych przypadkach. Rossoneri powinni natomiast zamienić na gola kolejne świetne podanie dobrze wyglądającego Krunicia, ale tym razem piłkę zamiast do siatki posłał w trybuny Ante Rebić.

Pod koniec pierwszej połowy boisko musiał opuścić Ismael Bennacer, któremu odnowił się uraz uda - Algierczyka zastąpił Sandro Tonali. Natomiast w 42.. minucie Milan dopiął swego i objął prowadzenie. Castillejo zagrał piłkę z prawej flanki, a defensor mistrzów Serbii, Radovan Pankov, interweniował wślizgiem tak nieporadnie, że pokonał własnego golkipera. Do przerwy to zatem Włosi byli lepsi o jedną bramkę.

Po zmianie stron boiska zrobiło się nieprzyjemnie dla mediolańczyków. Szybko bowiem Crvena Zvezda egzekwowała rzut karny po tym, jak Alessio Romagnoli interweniował ręką po zagraniu Diego Falcinellego. Gigio wyczuł intencje Guelora Kangi, ale futbolówka została posłana tak mocno, że wylądowała w siatce. Serbowie poczuli krew i defensywa gości musiała zewrzeć szyki, ale kilka minut później kolejny rajd w swoim stylu przeprowadził Theo, który został podcięty w polu karnym i sam zamienił "jedenastkę" na gola.

Ostatnie pół godziny gry było już nieco spokojniejsze w porównaniu do tego, co działo się wcześniej. Mistrzowie Serbii kończyli pojedynek w dziesiątkę po drugiej żółtej, a w konsekwencji czerwonej kartce dla Milana Rodicia. Rossoneri starali się to wykorzystać, m.in. poprzez dobre zagrania aktywnego Krunicia czy główkę Soualiho Meite, ale nie zdołali już powiększyć swojej przewagi.

A gospodarze to wykorzystali. W doliczonym czasie gry świetną centrę z rzutu rożnego strzałem głową na gola zamienił Milan Pavkov i pozostawił wszystkich rossonerich w ogromnym niesmaku. Na Rajko Mitić Stadium w Belgradzie padł remis 2:2.

Crvena Zvezda Belgrad - AC Milan 2:2 (0:1)

Bramki: Kanga 52' (k.), Pavkov 90+3' - Pankov 42' (s.), T. Hernandez 61' (k.)

Żółte kartki: Milunović 54', Rodić 57', 77' - Romagnoli 51', Mandżukić 71'

Czerwona kartka: Rodić 77' (za dwie żółte)

CRVENA ZVEZDA (3-4-2-1): Borjan - Pankov, Milunović, Degenec - Gobeljić (74' Gajić), Kanga, N. Petrović (81' Sanogo), Rodić - Nabouhane (61' Falco), Ivanić (80' Bakayoko) - Falcinelli (81' Pavkov)

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Kalulu, Tomori, Romagnoli, T. Hernandez (77' Dalot) - Meite, Bennacer (39' Tonali) - Castillejo, Krunić, Rebić (46' Leao) - Mandzukić (82' Calhanoglu)

 

Sędzia główny: Anastasios Sidiropoulos (Grecja)

Miejsce: Rajko Mitić Stadium (Belgrad)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



837 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Woolfik92
19 lutego 2021, 19:41
Nie wiem czy juz bylo: Pomimo zakazu wpuszczania kibicow, na stadionie pojawilo sie 1000 osob, ktore rasistowsko obrazaly Ibre i paru innych pilkarzy. Zrodlo: niemiecki fanpage Milanu. Ciekawe co z tego wyniknie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 lutego 2021, 23:07
Jak to co ? Jako, że Ibra nie jest ciemny i nie może w związku z tym być ofiarą rasizmu, przeprosi za bycie Bośniakiem i Crvena w dobrym geście przyjmie jego przeprosiny, że miał czelność prowokować kibiców swoim pochodzeniem.

Teraz to jeszcze może brzmieć jak abstrakcja, ale w tym tępie to za 5 lat kto wie...
Edytowano dnia: 19 lutego 2021, 23:08
0
Woolfik92
20 lutego 2021, 15:05
Ale tak calkiem powaznie, to przy obecnej walce z rasizmem kto wie czy gospodarze nie dostana jakiejs sporej kary. Inna sprawa co tam robilo tyle kibicow.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 lutego 2021, 13:50
Stawiam 50zl na Inter, wygraną mamy w kieszeni.
1
ceran1899
ceran1899
19 lutego 2021, 15:18
nie możesz, to nie po chrześcijańsku
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 lutego 2021, 15:21
W miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone. Załatwiłem już tak raz Inter i Juventus, ponawiam atak.
1
ACMati69
ACMati69
19 lutego 2021, 17:18
postaw od razu, że inter wygra scudetto xd
2
ceci791
ceci791
19 lutego 2021, 10:59
Milanowi brakuje instynktu zabójcy.... Strzelić jedna góra dwie i tyle.... Ibra to dziadek, strzela to co mu zagrają pod nogi lub na głowę, sam już nie ma siły pociągnąć. Brakuje dobrego szybkiego napastnika jak np. Belotti i dobrego ofensywnego pomocnika, Hakan dogorywa piłki bo niby kto ma dograć jak wszystko przechodzi przez niego
2
krasy
krasy
19 lutego 2021, 10:21
To co mnie martwi najbardziej to fakt że u nas nie działają żadne mechanizmy. Większość wygranych spotkań to jakiś geniusz Ibry czy karne . Na palcach jednej ręki można policzyć gole po jakichś super akcjach. Nie mamy swojego stylu, schematów . Większość to długie piki do przodu i może coś z tego będzie. Za mało gry kombinacyjnej . Jesteśmy już bardzo dobrze rozpracowani przez inne ekipy a gdy do tego dochodzi dołek formy fizycznej jak teraz to mamy obraz nędzy i rozpaczy.
0
Zuber
Zuber
19 lutego 2021, 10:55
Ale farmazon, nawet wczoraj było kilka ładnych akcji a Ibra nie grał.
1
wielki prostownik
19 lutego 2021, 13:41
A ile bramek padło z tych "ładnych akcji"? Zero. Zgadzam się z przedmówcą że przynajmniej od dwóch miesięcy nie ma u nas żadnych automatyzmów. albo gole po karnych albo indywidualnych akcjach, często na farcie. Do listopada jeszcze były jakieś mechanizmy teraz nie ma.
0
Rafalzki
Rafalzki
19 lutego 2021, 09:48
Panowie apeluję o spokój. Oczywiście ja tez jestem zły na ten mecz, nawet nie tyle na wynik co na to jaką formę prezentujemy. Praktycznie przez rok graliśmy jak w transie, przyszły kontuzje, covid i musiał też przyjść kryzys. Pisałem o tym po meczu z Atalantą. Najgorsze moim zdaniem co można robić w takiej sytuacji to szukać winnych i wpadać w panikę, tylko spokojem przezwyciężymy ten kiepski czas, skoro potrafiliśmy grać świetnie to zapewne można to powtórzyć. Tak, też obawiam się o wynik starcia z Interem, najgorszy możliwy moment jest na ten mecz, oni w gazie a my w dołku. Ale pamiętajmy, derby rządzą się swoimi prawami i w tym upatruje promyk nadziei na pozytywny wynik...
2
Kosmateus123
Kosmateus123
19 lutego 2021, 12:18
Zgadzam się. Nawet będąc w gazie wynik derbów byłby niepewny. Po spotkaniu z Interem oczekuję zaangażowania i walki do upadłego, bo rezultat może być różny.
0
Fushnikov
Fushnikov
19 lutego 2021, 07:36
To jest dramat nie wykorzystać tylu sytuacji. Mecz mi strasznie źle chodził ale coś tam oglądałem. Mandzukic grał w tym meczu? Straszna lipa. Jeżeli ktoś napisze ze nie ma co się stresować że korzystny wynik to niech sobie przypomni zaliczkę PSG nad Barcą.
0
acmilan95
acmilan95
19 lutego 2021, 00:49
Znowu nie potrafimy zdominować rywala. Przegrywamy środek pola, przez co nie wypracowujemy sytuacji strzeleckich. Przez większość sezonu Kessie czyścił pole, a Calhanoglu miał sporo szans na kreacje gry, w ostatnich spotkaniach tego zabrakło. Naszym pomysłem stała się walka o górne piłki albo gra z kontry. Nie potrafimy utrzymać się przy piłce na połowie rywala, wejść w jego pole bramkowe. Pressing, który tyle pożytecznego dawał nam we wcześniejszych spotkaniach zniknął. Oby to była tylko chwilowa zniżka formy i wrócimy do gry na naszym optymalnym poziomie. Martwi blok defensywy, który nie wygląda stabilnie. Romagnoli sprokurował już kolejny rzut karny w tym sezonie (nie wspominając już o asystach jak chociażby w spotkaniu ze Spezia). Rywale zbyt łatwo tworzą sobie dogodne sytuacje, brakuje dojścia do rywala, wyprzedzenia. Oby zimny prysznic w spotkaniu ze Spezia i remis z Crvena był tylko wypadkiem przy pracy...
2
Yabaye
Yabaye
19 lutego 2021, 00:24
Tracimy zwycięstwo i bardzo korzystny rezultat w ostatniej minucie z osłabionym rywalem, który nie należy do europejskiego topu. Wcześniej po ŻADNEJ grze oddajemy 3 oczka z beniaminkiem (świetnym, nomen omen, ale nadal beniaminkiem). Styczeń i luty to u nas ewidentne tąpnięcie z formą. Oby chłopcy jak najszybciej odnaleźli ciągłość, bo wszystkie cele na ten sezon nam zaraz uciekną.
1
Maiden41
Maiden41
19 lutego 2021, 00:00
Obyśmy skończyli w lidze na top 4.
2
Ves
Ves
18 lutego 2021, 23:37
Czy gole na wyjeździe w LE nadal liczą się podwójnie czyli jest w sumie 4:2?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 lutego 2021, 23:55
Jak może być 4-2 jak mecz skonczył się 2-2 ? ;) gole na wyjeździe są liczone podwójnie tylko w przypadku remisu w dwumeczu aby go rozstrzygnąć. Czyli mamy 2-2, na San Siro 1-1 to w dwumeczu przy podwojeniu goli wyjazdowych z racji na remis 3-3 wynik "wirtualny" dwumeczu wynosi 5-4. Gole te nie tyle są podwajane co mają większą wagę i przy remisach awansuje drużyną która strzeliła więcej na wyjeździe.

W sytuacji jak wygrywamy u siebie 1-0 i na wyjeździe prowadzimy 2-0 to przeciwnik musi strzelić 4 bramki do awansu bo w przypadku strzelenia większej ilości goli od przeciwnika gole na wyjeździe nie mają znaczenia. Przy Twoim założeniu musiałby ich strzelić 6.
4
Yabaye
Yabaye
19 lutego 2021, 00:16
Panowie, do jasnej ciasnej. Nie ma od kilkunastu lat "bramek na wyjeździe liczonych podwójnie"! W przypadku remisu bramkowego po dwumeczu patrzy na się na ilość bramek zdobytych na wyjeździe. Tyle.

W Waszym układzie w przypadku 0-1 w rewanżu Milan wychodzi, bo ma "4 gole", a Crvena tylko "3 bramki".

Litości. Trolle, jakich mało. Trzeba pamiętać - NIE MA PODWÓJNYCH GOLI NA WYJEŹDZIE. Ich stosunek jest ważniejszy w przypadku remisu bramkowego.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 lutego 2021, 07:52
Yabaje - czemu piszesz "w waszym układzie" skoro wyraźnie zaznaczyłem, że gole wyjazdowe są decydujące tylko w przypadku remisu w dwumeczu ?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 lutego 2021, 23:36
Nie mogłem oglądać meczu po raz pierwszy w tym sezonie no i masz. Muszę was Panowie przeprosić ale przyczyną porażki nie jest nasza gra, ale fakt, że postawiłem dziś na wygraną Milanu :/ na derby obiecuję poprawę i stawiam na Inter żeby nie było smutku.

A tak na poważnie, szkoda tej straconej bramki na 2-2, z relacji i skrótu widzę że mecz średni ale przeważaliśmy, myślę że rewanż spokojnie ogarniemy u siebie. Też warto brać pod uwagę, że nasi pewnie już myślami przy derbach są, a gola straciliśmy bo błędzie Romka. Ten kontrakt który proponowałem dla niego (15mln netto minus 1mln za każdy błąd kosztujący nas utratę gola) to wcale nie taki głupi pomysł.

Liczę na walkę z Interem, wygrana by tchnęła w nas nowe życie, Milan musisz !
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 lutego 2021, 23:51
Żałuj, że nie widziałeś strzału Dalota.
2
Yabaye
Yabaye
19 lutego 2021, 00:20
Nie przyjmuję bycia "głową przy meczu z Interem". Po prostu nie. Tracimy jak frajerzy bramkę w ostatniej minucie meczu z rywalem grającym ze stratą jednego zawodnika - właśnie do Interu przesłaliśmy świetny komunikat, że beton naszego monumentu kruszeje. W niedzielę oczekujemy walki, bez względu na wynik. Ale walki, czyli walki, czyli gryzienia trawy do ostatniej minuty. Przestrzeń na wpadki właśnie się skończyła, jeżeli chcemy wracać do LM.
2
Yabaye
Yabaye
19 lutego 2021, 07:10
Strzał Dalota palce lizać.
1
Vol'jin
Vol'jin
18 lutego 2021, 22:39
Napoli nie lepsze xD
4
Maiden41
Maiden41
19 lutego 2021, 00:07
Roma już nie :)
0
Sosojowy
Sosojowy
18 lutego 2021, 22:28
uwazam, ze Pioli niedlugo powinien odejsc, a my powinnismy sie postarac o trenera z topu. i nie, nie jest to zaden troll. uwazam, ze gdyby nie przyszedl Ibra, to papralibysmy sie po 6-7 miejscu. ok, powiecie, ze nie gral Ibra i wygrywalismy - prawda, ale pilkarze mieli swiadomosc, ze ten Ibra na nich patrzy, ze Szwed jest w kadrze i moze ich opierdzielic na przyklad. Naprawde myslicie, ze Pioli nagle stal sie geniuszem trenerskim, albo chlopa oswiecilo? po tym, jak viole z potencjalem na LE spuscil prawie do Serie B? po tym, jak jego krotka przygoda w Interze wygladala katastrofalnie?

poza tym, widac jego ulomnosci taktyczne momentami, nie umie lepszych trenerow rozgryzc. my te mecze wygrywalismy dzieki mentalu ibry, ktory wskrzesil te ekipy, jechalismy na pewnosci siebie gdzie moim zdaniem nawet w swoim peaku moglismy walczyc z bayernem o korzystny wynik, ale w koncu to siadlo. jestem pewien, ze Pioli sam sie dziwi, ze tak dobrze mu tutaj idzie. nie krytykuje go absolutnie, ale mowie to co widze ze swojej perspektywy. jako taki przystanek - ok, na ten okres Milanu - ok, ale jak chcemy walczyc o jakis puchar, to na pewno nie z tym gosicem na lawce trenerskiej.
4
Inter77
Inter77
18 lutego 2021, 22:36
Całkiem sensownie pisałeś do momentu jak wyskoczyłeś z tym Bayernem... nie no z całym szacunkiem ale Bayern to by was rozsmarował jak Barecelonę. Obiektywnie Inter też by rozsmarował i każdą włoską ekipę bez wyjątku ;)
1
Vol'jin
Vol'jin
18 lutego 2021, 22:38
ale który Bayern? ten z zeszłego sezonu? czy ten z obecnego który ma dziurawą obronę
0
Sosojowy
Sosojowy
18 lutego 2021, 22:40
wlasnie najlepsze jest to, ze nie. uwaga - nie mowie, ze Bayern bysmy pykneli, ale mowie, ze mielismy takie moment, w szczytowej formie, na pelnej pewnosci siebie, ze moglibysmy z nimi chociaz powalczyc, o to mi chodzilo, takie porownanie, ze bylismy po prostu bardzo silni. :) krotko to trwalo, ale bylo, potem powolny spadek - szlo to przewidziec.

ja piolego dobrze zapamietam niezaleznie co sie stanie, ale bez kitu, z nim zespol juz wiekszego kroku do przodu nie zrobi, on nam pucharow nie da, bedzie awans do LM raczej na pewno, ale to wieksza zasluga mentalu Ibry :)
1
Adamek189
Adamek189
18 lutego 2021, 22:42
Po derbach zmienisz zdanie a po sezonie będziesz dawał mu podwyżkę :)
1
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
18 lutego 2021, 23:12
Gdyby nie przyszedł Ibra
.. Co prawda wygrywaliśmy bez Ibry ale gdyby Ibra nie patrzyl.. Co prawda dzisiaj patrzyl ale gdyby nie przyszedł...
0
chory
chory
18 lutego 2021, 23:13
to sie zobaczy po sezonie czy powinien odejść, póki co mamy słabszy okres ale zobaczy się czy potrwa on do końca sezonu czy zaraz znowu wrócimy do grania
1
Ra.V
Ra.V
18 lutego 2021, 23:54
Jeszcze za wcześnie, żeby zwalniać Piolego. Mamy młody skład, nie potrafi jeszcze grać z wyrachowaniem. Okładka przeciwnika, ale zadanie kończącego ciosu nie zawsze wychodzi.
0
wielki prostownik
19 lutego 2021, 08:39
Z tym odchodzeniem to poczekajmy do końca sezonu. Na razie wynik jest ok. Słabszy okres przechodzi każda drużyna. Zobaczymy na koniec sezonu.
0
Adiceusz
Adiceusz
18 lutego 2021, 22:21
Słabo graliśmy.
Nie rozumiałem tego w połowie rezerwowego składu. I po meczu tez nie rozumiem. Nie grali nasi ostatnio duzo. Tygodniowe przerwy, masa absencji i rotacji. Nie nagrali się. A jak grali to wypadali blado. Trzeba im jakiejś stabilizacji, rytmu i powrotu na właściwa drogę. A tu od 3 miesiecy praktycznie co mecz to inny skład. Nie bardzo wiem jak taka mizerna gra miała wpłynąć pozytywnie na morale przed derbami. Samo oszczędzanie zawodników nie jest wartością sama w sobie. Ma czemuś służyć. A my mamy absencji tyle ile nikt w czołówce i moim zdaniem kolejny mecz z wywrócona kadra raczej się nie przysłuży zbudowaniu pewności siebie. Takie moje zdanie. A jeśli komuś dać odpocząć to Romkowi.
0
zbylon
zbylon
18 lutego 2021, 22:39
Zgadzam się jedynie w kwestii Romka. Reszta to bzdury. Gramy w niedzielę najważniejszy mecz w sezonie, który może zaważyć o wygraniu ligi a w dodatku są to derby. Dla nas w tej chwili ten mecz ma podobne znaczenie jak dawniej finał Ligi Mistrzów. Pioli wie co robi.
4
Adiceusz
Adiceusz
19 lutego 2021, 08:15
Zbyło,
I w jakim to rytmie meczowym, w jakim ciągu sportowym (którym wcześniej zabijaliśmy przecieków sama sila rozpędu), z jakimi morale przystąpimy do tego najważniejszego meczu sezonu, a jakim nasz przeciwnik?
Jeśli pokonamy Inter świeżością np Hakana, to będę przeszczesliwy i bardzo chętnie przyznam Ci tu racje.
0
zbylon
zbylon
18 lutego 2021, 22:05
Czy Mandżur oddał jakiś strzał dzisiaj?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
19 lutego 2021, 07:27
Czy koledzy wypracowali mu jakaś sytuację?
1
lopezito84
lopezito84
18 lutego 2021, 22:02
Patrząc całkiem obiektywnie Milan w LE a także w ostatnich meczach Serie A gra tragicznie . Bardzo mało efektywna gra ospała, siermiężna i przede wszystkim nie dokładna, a dziś to już nawet patrzeć się nie dało. Przestali całe spotkanie nawet okręgówki grają efektowniej. Mam nadzieję jako wieloletni kibic, że Milan szybko się obudzi, bo rywale za naszymi plecami się rozkręcają i grają coraz lepiej a do końca sezonu jeszcze połowa.
Edytowano dnia: 18 lutego 2021, 22:03
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 lutego 2021, 21:53
Nawet w... a może szczególnie w trudnych chwilach warto się zastanowić jak dobrze wyrazić swoje odczucia tak by nie okazywać braku szacunku dla Milanu wliczając w to totalnie wszystkich a w pierwszej kolejności zaczynając od samego siebie, bo tak naprawdę każdy wyraża siebie. To jest piłka i jej urok, sezon jest długi, wiadomo że będą wzloty i upadki ale nic nie trwa wiecznie a zaskoczenia są częscią tego sportu, liczę na zaskoczenie w niedzielę. Mądre słowa powiedział Paolo Scaroni: "...nie ekscytujemy się gdy jesteśmy pierwsi i nie rozpaczamy gdy jesteśmy na drugim miejscu", w życiu warto mieć trochę dystansu który jest cechą zazwyczaj idącą w parze z doświadczeniem. Każdy ma prawo krytykować, nawet ma prawo trochę przesadzać, bo ma prawo czuć czy to złość, czy to obawy czy to żal czy to dystans... ale odradzam popadanie w skrajności i bezrefleksyjne dyskredytowanie i odbieranie zasług. Kibica ACM w moim subiektywnym odczuciu powinna obowiązywać wewnętrzna potrzeba prezentowania jakiegoś minimalnego-minimum jeśli chodzi o klasę.
9
Inter77
Inter77
18 lutego 2021, 22:19
Fajnie napisane ;)
1
Inter77
Inter77
18 lutego 2021, 21:44
Nie mogę się doczekać derbów. Tyle było gadania przez tyle czasu, tak wiele słów padło, że zobaczymy, wszystko się wyjaśni i mam nadzieje, że tak będzie. I bez żadnych wymówek, jak Inter przegra to przyjdę tu i pogratuluję i uznam Milan za równorzędnego kandydata do mistrzostwa i lepszą drużynę w tym sezonie w Mediolanie, natomiast jeżeli wygra Inter i to znacząco to nie będziecie szukać wymówek jak po dominacji w Pucharze Włoch, że sędzia, że kartka, to czy siamto tylko przyznacie, że na ten czas Inter jest jeszcze drużyną klasę lepszą i półkę wyżej. Dobrego meczycha wszystkim ;)
3
Rodzislaw
Rodzislaw
18 lutego 2021, 21:49
A kto tu szuka wymówek? Gramy slabo od dawna i każdy to widzi. Taki Leao,to powinien być oddany za paczkę gwoździ. Zero zaangażowania i maślane oczy.
4
Inter77
Inter77
18 lutego 2021, 22:16
Niektórzy lubią zakrzywiać rzeczywistość ;)
2
nadgnity
nadgnity
18 lutego 2021, 23:58
Ale nikt tu nie twierdzi, że Milan jest lepszy. Inter ma szerszą kadrę, wasza pomoc zjada naszą. Ale to normalne, Inter wcześniej zaczął wracać na prostą i jest krok lub dwa przed nami. Gdybyśmy utrzymali ten entuzjazm, pewność siebie i styl gry z pierwszej części sezonu to moglibyśmy mówić, że Milan jest równorzędnym kandydatem do mistrzostwa. Ostatnie mecze pokazują jednak, że tak nie jest. Kadrowo nie jesteśmy przygotowani na tak równą grę przez cały sezon. Dlatego dla mnie Inter pozostaje głównym kandydatem do scudetto. Co nie zmienia faktu, że nadal mamy nadzieję żeby sprawić niespodziankę:)
2
Gerada
19 lutego 2021, 01:11
Nie rozumiem tylko próby chełpienia się prognozowaną wygraną. Za Interem przemawia absolutnie wszystko na ten moment. U bukmacherów 3,70 na Milan - 2,05 na Inter. Inter w optymalnej formie, Milan wciąż mozolnie szuka formy po spustoszeniach kartkowo-kontuzjowych. Inter mocniejszy kadrowo i główny kandydat do Scudetto. Równorzędnym konkurentem do tytułu Milan obecnie jest dla Interu - niezależnie czy to uznasz czy nie, bo mówi o tym tabela... Jest to duża niespodzianka, ale również na chwilę obecną fakt. Ogólnie warto byłoby Ci odnotować, że każdy inny wynik niż wygrana Interu będzie mniejszą lub większą niespodzianką, bo drugi mecz z rzędu próbujesz nakręcać jakąś retorykę, że mocniejszy zespół w dobrej formie, pokonując słabszy w słabszej dokona jakiegoś mega wyczynu...
2
Inter77
Inter77
19 lutego 2021, 02:14
nadgnity zgadzam się z Tobą, też tak uważam dokładnie jak Ty, ale wielu kibiców Milanu(nie mówię, że wszyscy) uważa inaczej.

Gerada to nie jest próba chełpienia się, to jest piłka nożna i wszystko może się zdarzyć, podobnie jak w pierwszym meczu Milan wygrał i zakładam taką możliwość, że może to się powtórzyć. Chodziło mi o to, że wielu kibiców Milanu twierdziło po meczu w CI, że to przypadek, że karnego nie powinno być, że kartka umniejszając Interowi i twierdzili, z pełnym przekonaniem, że za 3 tygodnie Milan wygra derby, więc mam nadzieje tylko, że pokażą klasę i po meczu nikt nie będzie szukać żadnych wymówek. I nie nakręcam, żadnej retoryki, dużo osób tu uważa, że Milan ma po prostu lepszych piłkarzy, praktycznie na każdej pozycji itd. tego nie rozumiem akurat, dlatego boisko zweryfikuje. A czy jest równorzędnym kandydatem do walki o scudetto zweryfikuje koniec sezonu i pozycja w tabeli. I życzę Milanowi TOP4 bo brakuje ich w LM, silny Inter i Milan to silny Mediolan a tego brakuje w Europie :)
0
Gerada
19 lutego 2021, 10:28
Jak wszędzie tak i u nas są kibice normalni, są sezonowcy i są internetowi napinacze. W CI uważam, że nie wszystko arbitrzy zrobili poprawnie, ale koniec końców wygrał Inter i nie zamierzam nad tym się za długo rozwodzić. Prawdą jest też, że pucharowe derby wyglądały bardziej na grę słabego ze słabszym niż starcie wielkiego Interu z wielkim Milanem i z perspektywy kibica Milanu mogło to wyglądać tak, że chwilę wcześniej Atalanta nas zdominowała, a Inter był bez blasku i wyglądał zdecydowanie na ekipę do ogrania. Stąd niektórzy mogli być rozżaleni po tamtym spotkaniu. W tym całym zamieszaniu jednak proponuję zastanowić się czy chcesz czerpać wzorce z "naszych" napinaczy i internetowych prowokatorów, którzy faktycznie są i nie zamierzam zamiatać problemu pod dywan, czy jednak spróbować być ponad to i skupić się na merytorycznym dopingowaniu swoich. Nie zrozum mnie też źle - uszczypliwości między Interistami i Milanistami były i będą - po prostu nie rób tego w formie rewanżu bo ktoś coś kiedyś. Wierzę, że stać Cię na więcej. Pozdrawiam.
1
Inter77
Inter77
19 lutego 2021, 10:52
Jasne, zgadzam się. napinacze i przygłupy są po obu stronach. Co do meczu w CI mam trochę inną optykę. Uważam, że Inter akurat też zdominował ten mecz o czym świadczą statystyki i moim zdaniem czerwonka kartka nie zmieniła obrazu meczu, bo do tego momentu Milan wyglądał tak samo ze Zlatanem a bramki były kwestią czasu. Tu też się zgadzam, że trzeba być ponad to i skupić się na merytoryce. Wiadomo zdrowa rywalizacja jest potrzebna. Dobrze, że Milan wstaje z kolan i wygrał pierwsze derby od chyba 5 spotkań bo ta rywalizacja jeszcze ma znaczenie, gdyby Inter wygrywał ciągle to już by nie było to takie niezwykłe. Dzięki i również pozdrawiam :)
0
Gerada
19 lutego 2021, 11:23
Co do przebiegu meczu faktycznie mamy odmienne opinie. Do momentu czerwonej kartki Inter miał lekką przewagę optyczną, z której jednak nie wynikało nic konkretnego (do przerwy w strzałach było bodaj 8 - 4, więc nie była to żadna przełomowa dominacja w żadnym razie). Próba odgadywania wyniku gdyby obydwie drużyny kończyły po jedenastu to wróżenie z fusów. Ja bardziej widzę to tak, że Ibra dostał słusznie drugą żółtą kartkę (osobiście na pewno dałbym czerwoną Lukaku jeszcze przed przerwą i być może wtedy też czerwoną Ibrahimovićowi, jednak Belg znacznie mocniej zapracował na swoją i pod tym względem na przykład nie do końca rozumiałem decyzje arbitra) i to był przełomowy punkt tego spotkania. Moim zdaniem Inter po prostu dobrze wykorzystał grę w przewadze, absolutnie wtedy zamykając Milan. Inter raził nieco nieskutecznością i nieporadnością, ale grając w przewadze w pełni wykorzystał to w tym sensie, że nie pozwolił Milanowi na nic w ofensywie. Karny słuszny bez dwóch zdań. Odnośnie wolnego się nie wypowiadam, bo nie było w moim odczuciu właściwej powtórki żeby jednoznacznie ocenić, ale zakładam, że faul był.
0
BadMad
BadMad
19 lutego 2021, 11:40
"dużo osób tu uważa, że Milan ma po prostu lepszych piłkarzy, praktycznie na każdej pozycji itd."
No tutaj to już konfabulacja, czytam praktycznie wszystkie posty z wszystkimi komentarzami i takich herezji(bo za takie należy je uznać) nigdzie nie zlokalizowanej,więc trochę Cię poniosło.
0
Inter77
Inter77
19 lutego 2021, 13:40
Gerada ja ten mecz widzę trochę inaczej. Milan dobrze rozpoczął spotkanie, dobrze weszli w mecz, groźna sytuacja Leao i do momentu strzelania bramki przez Ibre mecz był całkiem wyrówany. Natomiast od 30 min Inter zaczął przejmować inicjatywę i od 30 do 60 min(okolice czerwonej kartki) to Inter był stroną zdecydowanie przeważającą. Świadczą o tym statystyki(cały mecz Sytuacje bramkowe 28 do 4 dla Interu, strzały na bramkę 14 - 1. W 1 połowie tak jak napisałeś 8 - 4, 3-1. Milan dobrze się bronił ale to Inter był stroną przeważającą. Natomiast druga połowa, posiadanie piłki 77% - 23%, sytuacje bramkowe 20-0, strzały na bramkę 11-0, chyba nie pozostawiają złudzeń, że Inter dominował w tym meczu zdecydowanie) Co do sytuacji Ibra-Lukaku to oczywiście bałem się że Lukaku może dostać tam czerwoną ale na szczęście się opanował i nie doszło do rękoczynów, Szwed prowokował z premedytacją, wiedział co robi i na szczęście karma wróciła w drugiej połowie, zginął od własnej broni. Uważam, że Ibra przesadził i jak ktoś powinien otrzymać bezpośrednio czerwoną kartkę to raczej on rozpętując całą sytuacje aniżeli Lukaku. Ale co by nie mówić obaj słusznie dostali po żółtej kartce.

BadMad a ja widziałem tutaj takie kwiatki, pozycja po pozycji, że Donnaruma lepszy od Handanovicia, Kjaer i Romangoli lepsi od Skriniar - De Vrij, Ibra od Lukaku, Theo od Hakimiego i Kessie, Hakan, Bennacer od Barelli, Brozo i Vidala :)
0
Gerada
19 lutego 2021, 15:10
Jak sam zauważyłeś Inter zaczął przejmować inicjatywę po objęciu prowadzenia przez Milan, a mecz zdominował po czerwonej kartce. Nie zamierzam próbować umniejszać potencjału Interowi, ale to normalne w meczu z groźnym rywalem, że prowadząc pozwalasz rywalowi na prowadzenie gry i liczysz na kontry, a zważywszy na to, ze Inter nie stwarzał przed czerwoną kartką zbyt klarownych sytuacji to bardziej można było odnieść wrażenie, że to jednak Milan mniej lub bardziej dyktuje warunki, a przynajmniej kontroluje przebieg spotkania. Na ile tej kontroli by wystarczyło - nie wiadomo, ale Inter na tym etapie nie zdołał stłamsić jeszcze Milanu. Co do sytuacji z Lukaku i Ibrą - bardzo nie podobało mi się zachowanie Szweda, oczywiście, ale Lukaku wbrew temu, co napisałeś się nie opanował, tylko go inni musieli odciągać. Zlatan zachował się jak buc ALE poza słowną agresją (z której potrafił w odpowiednim momencie odejść) nie stosował jakichś innych eskalujących zachowań. Inaczej było z Romelu i dlatego uważam, że bardziej zasłużył na czerwień. Jakbym miał oceniać po ludzku postawę obu - pewnie gorzej wypadł Ibra, jeśli wg zasad boiskowych to absolutnie Lukaku.
0
Inter77
Inter77
19 lutego 2021, 16:17
Inter ma spory potencjał i nie raz go pokazywał, ale niestety też nie raz miał problemy z teoretycznie słabszymi drużynami, które bronią się całym zespołem. W moim przekonaniu, wydaje mi się, że nie można powiedzieć aby Milan dyktował warunki i kontrolował przebieg spotkania. Owszem drużyna może strzelić bramkę i chcieć grać z kontry i tak było przykładowo w meczu z Lazio, gdzie Inter można powiedzieć oddał pole gry Rzymianom, zaporisł ich na własną połowę ale z tego nie wiele wynikało, Lazio tak naprawdę nie zagroziło chyba ani razu bramce Interu, a kontrataki nasze były o wiele groźniejsze i śmiało można powiedzieć, że Inter w pełni kontrolował ten mecz i stwarzał większe zagrożenie. Natomiast czy Milan oddając jeden celny strzał na bramkę i tworząc 4 sytuacje bramkowę przy 28 Interu coś kontrolował ? Nie wydaje mi się by tak chcieli grać i to była ich świadoma decyzja, raczej wynikająca z bezradności, przecież to był puchar, remis nie dawał im punktu tylko dogrywkę, więc to Inter dyktował warunki w tym meczu i to taki obraz był od początku drugiej połowy. Wracając do sytuacji Ibra - Romelu to tak, masz rację, Lukaku był wyprowadzony z równowagi i trzeba było go uspokajać, dlatego napisałem, że bałem się, że może to się nie udać, natomiast powstrzymał się od rękoczynów, więc obaj dostali sprawiedliwie po żółtej kartce. Nie można wyzywać drugiego piłkarza prowokując go w ten sposób, ile razy piłkarze dostają czerwone kartki za odzywki do sędziów(Vidal z Realem np.) więc tu moim zdaniem Szwed przekroczył granice i zrobił to świadomie bo widział, że Belg jest podgrzany. Oby w niedzielę było jak najmniej kontrowersji.
0
Gerada
19 lutego 2021, 17:25
Zdaje się, że ciągle pomijasz te same fakty, o których ja piszę. Przytaczanie statystyki za cały mecz mija się kompletnie z celem kiedy mówimy o spotkaniu do momentu czerwonej kartki. Czy Milan chciał tak grać? Myślę, że to bardziej wyglądało tak: Inter musiał zaatakować, Milan nie bo miał wynik. Mam wrażenie, ze dopóki oba zespoły były w komplecie obydwa bardzo skutecznie neutralizował ofensywę rywali. Inter zdominował posiadanie piłki i potrafił ją przetrzymywać na połowie Milanu. Koniec końców jednak nie stwarzał faktycznego zagrożenia, więc raczej gra toczyła się po myśli Milanu. Zgodzę się jedynie, że Inter na prawdę mocno się postarał żeby być w posiadaniu piłki i inicjatywy, po prostu była to optyczna przewaga, która nie przekładała się na konkrety. Milan zdawał się robić tyle ile wystarczało, nawet jeśli inicjatywy nie miał. Co do Lukaku i Ibry - Odzywki do sędziów, a odzywki do innych graczy to jeśli chodzi o karalność to dwa światy. Jeśli chodzi o zachowanie Lukaku to dla mnie to był klasyczny przykład do ukarania kartką czerwoną. Czemu? Dostaje żółtą kartkę i... gotuje się dalej... nie przez 5 sekund czy 10, tylko non stop, włącznie z czasem schodzenia do szatni. Jeśli sędzia tego nie kara, to znaczy, że nie miał podstaw tez do pokazania pierwszych kartek obu graczom. Jeśli pierwszy wybuch był na napomnienie, to drugi identyczny już nie? Jak mówię, dla mnie po ludzku mogłoby być szkoda Lukaku, natomiast to jest ten sam casus co "nie dawać karnego za faul w polu karnym bo faulujący to w sumie fajny chłopak i nie chciał przewinić". Kartki i karne nie są za otoczkę tylko za konkretne przewinienia. Co do świadomości zachowania Ibry to bardziej niż oczywiste, że robił to po to żeby Lukaku się zagotował i wyleciał z boiska... I udało mu się. Zachowanie nieeleganckie ale w przeciwieństwie do reakcji Belga - bardzo rzadko karane... W piłce kara spotyka tego, który dał się sprowokować, nie tego kto prowokuje - nie twierdzę, że to dobrze, ale takie są realia.
0
Inter77
Inter77
19 lutego 2021, 18:00
Nie pomijam, tylko mam odmienne zdanie. Ok w takim razie przytoczę statystyki do momentu w którym Ibra był na boisku: https://sempreinter.com/2021/01/29/italian-media-dismiss-claim-made-by-ac-milan-coach-stefano-pioli-about-how-recent-milan-derby-went/
Z których wynika, że Inter też dość znacząco dominował do momentu czerwonej kartki. Od samego początku drugiej połowy Milan już nie zagrażał, i chyba nie stworzył żadnej sytuacji(prawie 15 min ze Zlatanem). Oczywiście to wszystko to jest gdybanie, nie wiemy co by się wydarzyło, ale Inter tak i tak mocno cisnął i potrzebował tylko 1 bramki do dogrywki. Inter miał groźne sytuacje wcześniej, gdzie Tatarusanu bardzo dobrze bronił, więc nie uważam, żeby Milan miał kontrole tylko raczej dobry wynik, którego rozpaczliwie bronił. Do pewnego momentu bardzo skutecznie swoją drogą i szacunek za to. Znowu wracając do sytuacji Ibra-Rom nie wiem na ile piszesz obiektywnie a na ile z perspektywy kibica i czy w drugą stonę pisał byś tak samo gdyby Zlatan wybuchł i dostał czerwoną kartkę. Może tak, nie twierdzę, że nie. Mi też się bardzo nie podoba to, że nie zawsze umiejętności sportowe są najważniejsze, jeszcze brakowało, żeby któryś z nich padł rażony jak piorunem i łapał się za twarz, wtedy czerwona byłaby bankowo. Dlatego nie lubię Barcelony, zamiast grać w piłkę to jakieś słabe zagrywki, żeby złapać sędziego na karnego. Dlatego napisałem, że fajnie wyszło, że prowokator chciał sprowokować a sam wyleciał z boiska, taka sprawiedliwość mała wyszła.
0
Gerada
19 lutego 2021, 23:47
Akurat z obiektywnością nie mam problemu, sam też gram w piłkę bardzo regularnie stąd moje odczucie jest takie, że prowokacje prowokacjami, ale to zachowanie Lukaku było "kartkowe", a nie Zlatana i żaden savoir vivre czy inne dobre obyczaje, w których Zlatan dał plamę tego nie zmieniają. Co do przewagi Interu boiskowej: jeszcze raz zaznaczę, że owszem Nerazzurri mieli przewagę optyczną i to wyraźną, ale była ona stosunkowo jałowa. Nie było tak, że Milan bronił się rozpaczliwie, chociaż nie był to też monolit. Ot kolejny mecz, w którym rywal goni i próbuje i raz na jakiś czas coś tam zagrozi. Co do "kluczowości" kartki Ibry: jak myślisz jak gra Inter mając z tyłu głowy, że w każdej chwili trzeba uważać na długą lagę na Zlatana, a jak wiedząc, że Milan nawet w teorii nie ma na kogo piłki wybijać? Różnica z poziomu boiska jest ogromna. Praktycznie bezboleśnie wszyscy obrońcy Interu mogli angażować się w akcje ofensywne, czego do felernej 60 minuty robić nie mogli. W moim odczuciu obraz ostatnich 40 minut tamtego meczu to w znakomitej większości pokłosie głupoty Szweda, w drugiej kolejności postawy zaprezentowanej przez Inter. Ja po prostu nie wykluczam, że Inter tak czy siak wyciągnąłby wynik. Ale akurat w tym co zobaczyliśmy czerwień dla Ibry była kluczowa.
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
18 lutego 2021, 21:44
Najważniejsze, że jutro już piątek (nie Krzysiu), piąteczek, piątunio. Pewnie sobie jakieś piwko wypije, albo pięć. Na pewno będzie przyjemnie.

Pozdrawiam
4
Max82
Max82
18 lutego 2021, 21:42
Wynik na pewno nie taki jaki byśmy chcieli ale jest rewanż i jesteśmy w grze, ale na derby to musi być optymalny skład i gra na 110% bo w innym wypadku słabo to widzę.
2
Rodzislaw
Rodzislaw
18 lutego 2021, 21:43
Wynik jest lepszy, niż gra.
0
MariuszR06
MariuszR06
18 lutego 2021, 21:59
Tak jak miałem "apetyt"na derby,tak teraz wolałbym, żeby je przełożono,albo odwołano:)Inter w gazie,a my że słabą formą.. Wiadomo, że wierzę i będę kibicował,ale mam duże obawy,co do pozytywnego wyniku.
1
Rodzislaw
Rodzislaw
18 lutego 2021, 21:41
Jak czytam,że mieli zagrać jak najmniejszym nakładem sił,to aż mnie skręca. To my idziemy do Europy żeby tak grać? Oni zapowiadali rewanż i rehabilitację,a dostali gola w 94min.grając w przewadze. Dajcie spokój. Jestem kibicem od dziecka i bliżej mi do 40,niż 30ki i jestem zły oraz zdegustowany tym co się stało. Nie wiem jsk niektórych to nie rusza. Może i sędzia zrobił błąd, ale ten mecz miał być zamknięty wcześniej. Dobić ich i głowa do góry,a tak mental na pewno opadł po takim czymś. Dobrze, że derby idą,to może zobaczę, to o czym tyle się nagadali. Ta ich cała sportowa złość. Ja bym na ich miejscu dzisiaj mocno wyzywał.
3
Rafał0209
Rafał0209
18 lutego 2021, 21:33
Ten ktoś kto krytykuje zespół za słabszy mecz , czy wypowie coś w emocjach nie zawsze miłego nie oznacza że nie kocha klubu tak jak ten co głaszczę po główkach w każdym momencie i za każdym razem , jeden kibic przytuli pocieszy , drugi zjebxd do suchej nitki zespół ,ale oboje mają w głębi serca jedno dobro klubu . więc błagam nie dzielmy kibiców na dobrych i złych .
11
milan2002
milan2002
18 lutego 2021, 21:33
Meczu nie oglądałem, ale wynik dość korzystny. To dwumecz więc w rewanżu wystarczy 0-0, 1-0 , 1-1 lub 2-1. Także powinno się udać. Teraz pora na derby i prawdziwe emocje.
1
per93milan
per93milan
18 lutego 2021, 21:31
Jesteśmy w dołku fizycznym już od kilku spotkań, więc remis jest ok. W najbliższych meczach niestety trzeba w cierpliwość.
0
Gol
Gol
18 lutego 2021, 21:19
Ale chorągwi tutaj ostatnio naleciało strasznie, tzw. "kibice sukcesu" dają popis, że aż się odechciewa wchodzić i czytać.

Redakcjo, raz jeszcze apeluje, dajcie tą możliwość blokady użytkowników bo naprawdę poziom spada tak drastycznie w czasie meczu, że oczy aż bolą od wypowiedzi poszczególnych amatorów piłki nożnej.

Zaraz przestaną tutaj przychodzić faktycznie kibice Milanu bo po prostu tego się czytać nie da.

Jesteśmy w słabszej formie, część zawodników wróciła po urazach, część nie doszła jeszcze do swojej formy, etc. część w ogóle dołączyła do drużyny mniej niż miesiąc temu, gramy na trudnym terenie na którym Liverpool który potem wygrał LM czy Napoli dostało 2 lata temu, wiadomo, wtedy stadion zapełniony kibicami, teraz to wygląda trochę inaczej, ale bez przesady, jechanie po zawodnikach, wyzywanie od najgorszych, wracanie do gry o LE i miejsca 7-10, po remisie 2-2 na wyjeździe grając 5 podstawowymi zawodnikami.

Ludzie, serio ? Ogarnijcie się bo to co wyprawiacie to jest po prostu żenada kibicowska, jak w ogóle można się kimś takim nazywać i tak płakać.

Nie ma na świecie drużyn, które nie miewają słabych momentów, czy to Liverpool, czy Manchester City, czy Barcelona, nie ma, ale kibicem się jest i na dobre i na złe, a jak wy tak super wspieracie Milan, że już widzicie sukces Interu (Interu który notabene odpadł z Europy już jesienią) to przynosicie jeszcze większy wstyd niż ten remis z Crveną.
Edytowano dnia: 18 lutego 2021, 21:20
17
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
18 lutego 2021, 21:23
Człowieku. Czy ty naprawdę będziesz się kolejne 10 lat oszukiwał, że Milan wróci na szczyt Europy? Czy po kolejnych meczach, choćby Milan dostawał w dupę 8:0, będziesz pisał, że przecież nic się nie stało, bo "Hellas jest ciężką drużyną"? Kibicujesz Milanowi od 2015 roku? Bo inaczej nie potrafię sobię wyobrazić przechodzenia bez emocji i kszty zwykłego wkurwienia, patrząc na to, co wciąż prezentujemy.
8
LunaS
LunaS
18 lutego 2021, 21:23
Każdy jest inny, jeden lubi sobie pomarudzic, drugi jest rzeczowy, trzeci gloryfikuje Krynica :-). Ważne że jak nie łamiemy zasad współżycia to każdy może na swój sposób wyrazić swoją opinię. Nawet jak jest chorogiewka to też ma swoje prawa. Hawk.
3
Szymson
Szymson
18 lutego 2021, 21:23
znaleźć taki komentarz po meczu to większy fart niż 50zł na ulicy, a i też o wiele milej się robi na sercu
3
Gzikuu
Gzikuu
18 lutego 2021, 21:25
Czyli, jak drużyna zagra słaby mecz, to nie można tego skrytykować, bo wtedy jest się "żenadą kibicowską"?

Pokrętna logika. Oczywiście można odwoływać się do przykładów wyników innych zespołów sprzed lat, ale nie zmieni to tego, że jesteśmy w dołku i słuszna krytyka jest wskazana. Tak samo, jak zachwyty po dobrej grze.
16
Milanousz
Milanousz
18 lutego 2021, 21:27
Inter w dwumeczu był gorszy tylko od Realu, więc upokorzony nie został.
Crvena też nie miała optymalnego skłądu, ale nawet grając w 10 walczyła z pełnym zaangażowaniem, a Milan? ...
1
looko
looko
18 lutego 2021, 21:29
To lepiej zakłamywać rzeczywistość i pisać ,że jest dobrze i wspaniale, myślisz, że kibice Liverpoolu teraz tak pieją z zachwytu, pewnie każdemu zdarzają się spadki formy, ale na ten moment jest jak jest i każdy ma prawo wyrazić opinię, piszesz tak jakby ktoś napisał, że przestaję kibicować , bo jest słabszy moment, a żadnego takiego wpisu nie widzę,
2
Gol
Gol
18 lutego 2021, 21:31
Gzikuu - Przeczytaj uważnie mój komentarz i napisz mi jeszcze raz, czy ja tutaj odnoszę się do osób które krytykują argumentami postawę drużyny czy jednak do osób które, jak to napisałem:

"jechanie po zawodnikach, wyzywanie od najgorszych, wracanie do gry o LE i miejsca 7-10, po remisie 2-2 na wyjeździe grając 5 podstawowymi zawodnikami"

Bo nie chce mi się odpowiadać "pokrętna logiką".
6
Gol
Gol
18 lutego 2021, 21:35
Milanousz - Inter odpadł po fazie grupowej LM trzeci raz z rzędu, drugi raz mając w ostatni meczu wszystko w swoich nogach i grając z drużyną walczącą o nic i to grając na San Siro.

looko - A co pisałem, że "kibice" przyciągnięci sukcesami w przypadku którejkolwiek z tych drużyn nie piszą bzdur, czy jednak, że każda drużyna miewa słabe momenty ?
4
Vol'jin
Vol'jin
18 lutego 2021, 22:24
mi osobiście ta LE zwisa i chyba w klubie też tak traktują przejdziem fajnie, odpadniem trudno nic się nie stanie bo finansowo też to wygląda śmiesznie w porównaniu do LM

wczoraj podawałem info, że skoro faza grupowa jest płatna z góry 2x lepiej od wygrania LE to wygląda to śmiesznie ^
3
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
18 lutego 2021, 23:08
Brak banowania niektórych użytkowników to jest skaza tej strony.. Nie rozumiem redakcji, która pozwala jakimś dzbanom na wyzywanie zawodników itp. Jasne, można nie czytać komentarzy i mieć wywalone ale ze serce kibica nie krwawi widząc niektóre wypowiedzi...
1
ba_acm
ba_acm
18 lutego 2021, 21:19
Jak myślicie kto obok Franka na derby? Tonali czy Krunic? Wg mnie dzisiaj Krunic wcale najgorzej nie zagrał
0
LunaS
LunaS
18 lutego 2021, 21:24
No Tonali to zgasł na amen. Może Calabria :-)
1
Majki85
Majki85
18 lutego 2021, 21:36
LunaS, zgasili to w Milanie jak peta tego fraglesa którego masz w avatarze. A Tonali zagra dziś bardzo dobry mecz. On też obok Francka powinien wyjść na derby.
3
Bufor85
Bufor85
18 lutego 2021, 21:18
Dobranoc wszystkim.
0
ACstach
ACstach
18 lutego 2021, 21:16
Niedziela to będzie inny dzień, inny skład i oby inny Milan. Ufam, że w derbowym starciu prędzej zjemy swoje zęby niż damy Interowi znowu wygrać.
1
El Diablo
El Diablo
18 lutego 2021, 21:15
Ktoś wie czemu Leao został w Mediolanie i nie poleciał z drużyną na mecz?
4
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
18 lutego 2021, 21:20
Leao zmienił Rebića w 46 minucie...
2
Diavo
Diavo
18 lutego 2021, 22:05
Zakładam,że chodziło El Diablo o to,ze Leao mimo wejścia na boisko gral jakby go nie było:p
2
Fushnikov
Fushnikov
19 lutego 2021, 07:52
Przestań gola w 6 sekundzie strzelił. Zapisał się w annałach historii Calcio i teraz nie musi już biegać i grać.
1
El Diablo
El Diablo
19 lutego 2021, 16:24
@Diavo Bardzo dobrze zakładasz :)
0
TisonHD
TisonHD
18 lutego 2021, 21:15
Szkoda tej bramki ale teraz maksymalne skupienie na derby i jedziemy z nimi
0
ksieciunio
ksieciunio
18 lutego 2021, 21:14
Remis w rezerwowym składzie na niełatwym terenie. Chyba nie ma co jojczyć.
3
Gzikuu
Gzikuu
18 lutego 2021, 21:17
Jakim znowu rezerwowym składzie? Przecież od dłuższego czasu nie mamy pierwszej ani drugiej jedenastki, gra ten kto może. Dziś tylko Kalulu i Krunić zagrali, jako typowi piłkarze, którzy grają tylko w LE. Reszta gra regularnie.
0
ksieciunio
ksieciunio
18 lutego 2021, 22:18
Bez Ibry, Kessiego, z 10-minutowym epizodem Calhanoglu, a jeśli dodamy jeszcze do tego że Fikayo, Kalulu, Meite i Mandzukić byli sprowadzani do Milanu jako uzupełnienia składu to jak inaczej nazwiesz dzisiejsze zestawienie...?
2
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
18 lutego 2021, 21:11
Szkoda że nie 1:2. Wynik jednak korzystny, zważywszy jakim składem graliśmy.
0
SzeregowyNWJ
18 lutego 2021, 21:10
Nie wierzę abyśmy nie awansowali dalej. Ale to jest kpina. Prawda jest taka że rebic marnował setki, tam gdzies spalony, Romek kolejny sabotaż. Do tego nadal nie mamy zmiennika dla Zlatana. Sorry ale na razie mandzukic to taki drugi higuain. Po tym co zobaczyłem już nie jestem napalony na derby. Chodź ten mecz nic nie mówi o tym co będzie w niedzielę bo wybiegnie inny skład. Oby tylko nie było jak ze spezia
Edytowano dnia: 18 lutego 2021, 21:14
1
yagi
yagi
18 lutego 2021, 21:14
Awansować to pewnie awansujemy, ale z taką grą, to nam Inter w niedzielę zrobi z dupy jesień średniowiecza.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lutego 2021, 05:52
Rebic miał jedną setkę i fakt że ją zmarnowal. Na spalonum był samu. A romek poprostu dostał pilka w rękę - pech
0
LunaS
LunaS
18 lutego 2021, 21:09
Martwi mnie Romek ... Nie może wrócić do siebie ...

Ciekawe co z generałem ... Pewnie z miesiąc wypadnie. Straszny pech, chyba za szybko go uruchomili, takie mikrourazy a potem wypada na parę kolejek.
Edytowano dnia: 18 lutego 2021, 21:15
0
patoo_07
patoo_07
18 lutego 2021, 21:09
Nie mogłem oglądać niestety i mam pytanie. Wynik wynikiem, ale jak gra? Czy to już można nazwać kryzysem?
0
LunaS
LunaS
18 lutego 2021, 21:10
Powiem Ci w niedzielę.
2
SzeregowyNWJ
18 lutego 2021, 21:11
Pioli wraca do korzeni. Tak jak w lazio, Interze czy Fiorentinie po świetnym okresie przychodzi gorszy w którym każdy ogrywa jego zespół
1
ACstach
ACstach
18 lutego 2021, 21:13
Gra jak gra, zespół w połowie rezerwowy. Fajerwerków absolutnie nie było. Crvena miała okazje, zbyt dużo nawet jak na taki nasz skład. Trzeba było jak zwykle zamknąć spotkanie wcześniej, a tak to przez dzbaniarstwo sędziego mamy remis.
1
mufi
mufi
18 lutego 2021, 21:08
grzesiu BANUJ ! :) k...a pier.... bez sensu ludzie, którzy są tu parę dni ! :) może czarny ekran na nich ? :)
0
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
18 lutego 2021, 21:14
Sugerujesz, że jeśli ktoś używa wulgaryzmów w swojej wypowiedzi (biorąc pod uwagę, że ma dosyć kolejnego marazmu), jest tu na parę dni, czy ujmujesz mu inteligencji? Zluzuj.
0
mufi
mufi
18 lutego 2021, 21:06
FORZA MILAN ! :) ma to znaczenie jak, z kim i przeciwko komu ? moim zdaniem nie.....Maldini będzie wiedział za jakiś czas z kim podpisać, a kim nie :) P.S. a, że Paolo grał z najlepszymi, WIE WIĘCEJ OD KAŻDEGO Z NAS ! :)
0
looko
looko
18 lutego 2021, 21:05
Tak się po tym meczu wkurzyłem, że pierwszy raz od 1,5 roku zapaliłem fajkę do czego ten nasz Milan doprowadza.
0
pawel1989
pawel1989
18 lutego 2021, 21:09
to tylko wymówka, nie potrafisz nawet zapanować na nałogiem a wymagasz od naszych zeby wygrywali wszystkie mecze xDD
3
pawel1989
pawel1989
18 lutego 2021, 21:09
to tylko wymówka, nie potrafisz nawet zapanować na nałogiem a wymagasz od naszych zeby wygrywali wszystkie mecze xDD
0
Mieszko
Mieszko
18 lutego 2021, 21:09
Pls nie wracaj do tego!
0
looko
looko
18 lutego 2021, 21:13
Wymagam tylko przyzwoitości, a tym meczu zabrakło nawet tego, zresztą w meczach ze Spezią i Atalantą też, a nawet wtedy zdołałem zapanować nad nałogiem. Dzisiaj przelała się fala goryczy.
0
Majki85
Majki85
18 lutego 2021, 21:00
Ja pierdole tracimy gola, którego nie powinno być. Samu był faulowany przed polem karnym, a tępy sędzia dał rzut rożny dla Crvenej i po nim właśnie gospodarze strzelili gola. Masakra!! Niestety nie potrafimy wygrać nawet z tak słabą drużyna która owszem w ataku coś grała ale w defensywie u nich byl dramat a my nie potrafiliśmy do końca tego wykorzystać. U nas obrona nie grała źle ale mieliśmy w jej składzie Romagnoliego który zagrał już nie wiem który fatalny mecz w tym sezonie!! Znów niepewny, znów sprokurowany karny, znów moczary! Na Inter powinien wyjść duet Kjaer-Tomori ale Pioli się na to nie zdecyduje. Nie będzie chciał robić aż takiej roszady w tak prestiżowym meczu. Ale niestety o ławkę dla Romagnoliego aż się prosi. Fatalna zmiane dał również Leao. Owszem nawet się wracał do obrony ale w ofensywie zero zagrożenia z jego strony. Grał jakby za karę. Mandzukič też wyróżnil się tylko żółtą kartką. Ja nie wiem i mam wątpliwości czy ten facet ma formę na to żeby grać w takim meczu jak ten z Interem skoro przeciwko Belgradowi nie pokazał kompletnie nic. Na plus w tym meczu Kalulu, Tomori, Theo, Tonali (dla mnie MOTM) i w pierwszej połowie Krunic, bo druga przeciętna w wykonaniu Bośniaka. Reszta przeciętnie lub słabo, jak właśnie Roman i Mandzu. Jestem zażenowany tym występem. Znów gadamy i opowiadamy bajki jak za starych (nie)dobrych czasów, że w następnym meczu się zrehabilitujemy, że chcemy wygrać dla poprawienia morale a poza kilkoma wyjątkami gramy tak jakbyśmy chcieli odbębnić ten mecz. Czarno widzę derby w tej formie, ale może jakimś cudem, Ibra, Theo, Donna, Kessie, czy Calabria zrobia różnicę i osiągniemy korzystny rezultat.
7
LunaS
LunaS
18 lutego 2021, 21:03
Sami nie był faulowany ... To jest sierota który razem z meite powinni spawarkę do ławki zaciągnąć.
4
Bufor85
Bufor85
18 lutego 2021, 21:04
Dobra nie spinaj się, dostrzeż w tym meczu dobre cechy np. to, że prowadziliśmy:).
1
olotek2
olotek2
18 lutego 2021, 21:10
Ojej długo czekałeś żeby tak się wyżalić.
Masz swoje 5 minut jedziesz.
Stary mieliśmy grać najmniejszym nakładem sił, przed nami derby o pierwsze miejsce.
Wynik okej przed rewanżem, ale płakać trzeba.
Weź chusteczke i wytrzyj oczka.
I tak mieliśmy odbębnić ten mecz i tak zrobliśmy.
Poczekajmy na derby, ten mecz da nam odpowiedź czy ostatnie niepowodzenia to kryzys czy tylko wpadki.Nie wyciągaj wniosków z tego meczu.

1
Majki85
Majki85
18 lutego 2021, 21:28
Olotek,

Cos tam jęczysz siersciuchu bo nie rozumiem?

Kto ci powiedział że mamy grać jak najmniejszym nakładem sił? Ja od Piolego i piłkarzy slyszalem że jadą do Belgradu wygrać, żeby poprawic morale po meczu że Spezia i przed Interem. A będzie tak że dziś daliśmy dupy z Crveną a w weekend w derbach. Tak się właśnie kończą kalkulacje i oszczędzanie sił.

A teraz baju i dobranoc, bo "Rybka śpi, śpij i ty".
1
kondi
kondi
18 lutego 2021, 21:00
Postawmy sprawę jasno - zespół jest w kryzysie, zarówno fizycznym jak i mentalnym. Można dzisiaj docenić fajną grę Krunicia, Tonalego czy Kalulu ale Milan całościowo znów wyglądał bardzo źle.

Przed nami derby. Jeśli wygramy to zespół na pewno dostanie potężnego kopa na resztę sezonu. Wierzę w Milan do samego końca, ale czekam na niedzielę z wielkim niepokojem..
7
banan1899
banan1899
18 lutego 2021, 20:58
Panowie i panie kibicem się jest na dobre i na złe. Nad czy lamentować? Mamy 2:2 na wyjeździe. Odpadliśmy> Nie! Celem jest top 4. Na to liczę ponieważ to może pomóc finansowo.
17
ConradJethro
ConradJethro
18 lutego 2021, 21:00
Lament jest bo Crvena Zvezda to poziom Monzy, no może Crotone. Powinniśmy swoimi rezerwami przejść gładko 2:0, a nie męczyć bułę przez 90 minut
Poza tym my w LM chcemy grać podobno
Edytowano dnia: 18 lutego 2021, 21:01
4
Gzikuu
Gzikuu
18 lutego 2021, 21:01
To nie o wynik chodzi, tylko o to że oglądając mecze Milanu przeżywa się katorgę. Jasne, że nie zawsze będziemy wygrywać i mamy swoje ograniczenia, ale 90 minut meczu ZNÓW męczy, jak przed pandemią.
0
Bufor85
Bufor85
18 lutego 2021, 21:03
W sumie masz rację liczymy na top 4, a kto się spodziewał, że po tylu kolejkach będziemy na drugim miejscu? Ja nie.
3
KosaX
KosaX
18 lutego 2021, 20:58
Widze ze juz polowa ludzi zaczyna kazdego wyrzucac powoli ze skladu.No tak od dobrobytu sie w glowach przewraca,gdyby ktos mi zaproponowal zeby Milan byl w takim polozeniu jak jest teraz to bym bral w ciemno.Niektorzy juz nawet na Pioliego i Romka najezdzaja.Ludzie kazdemu zdarza sie slabszy okres,jestem pewny ze to przejsciowe i za 2-3 mecze a moze juz w niedziele Milan sie ogarnie i zacznie grac tak jak gral w 2020.Troche wiecej wiary i dystansu,mamy 2-2,to rywal bedzie musial atakowac nie my,a jestem i tak przekonany ze zamkniemy ten dwu mecz w rewanzu w ciagu pierwszej polowy.Milej nocy zycze!
9
DarthImpaler
DarthImpaler
18 lutego 2021, 21:00
Bo od wyników wiele chorągiewek się pojawiło. Pewnie chodzili w koszulkach Milanu z głową do góry po szkole. A teraz gdy jest trochu ciężej to już "jesteśmy marnym klubem/ legia nas zezre i wysra" tragedia
7
milan78
milan78
18 lutego 2021, 21:08
Zespół nie gra od początku roku a Ty mentalnie dalej w 2020
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lutego 2021, 10:57
Nie mentalnie w 2020 tylko trzeba patrzeć spokojnie na to co sie widzi.

Nie mówię że grają dobrze. Ale moj komentarz odnosi sie do innych komentujących. Którzy już połowę składu by zwolnili. Wyszliśmy rezerwami na ten mecz. 2-2 to też nie jest zły wynik.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 lutego 2021, 20:57
Chcieli wygrać najmniejszym nakładem sił, zamiast tego zwyczajnie się ośmieszyli. Mogli dobić przeciwnika, załatwić sobie sparing po derbach, to po raz kolejny przyrżnęli głupa. Uważam, że to ten moment, gdzie do szatni wpada Maldini i jedzie z nimi równo. Od trenera, po sprzątaczkę.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
18 lutego 2021, 21:02
Głupa to przyrżnął sędzia w 92 min
5
Piotrek1899
Piotrek1899
18 lutego 2021, 21:07
Proszę Cię... Grać w przewadze z ekipą na poziomie Crotone i wdać się w taką kopaninę? Na własne życzenie ten remis, sami to sprowokowali. I uważam, że tam faulu na Castillejo nie było. Piłka mu uciekła i wpadł na przeciwnika.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lutego 2021, 10:54
Piotrek spalonego też nie widziałeś?
0
ACstach
ACstach
18 lutego 2021, 20:57
Anastasios Dzbanopoulos, dziękujemy za dzisiejszy mecz.
5
yagi
yagi
18 lutego 2021, 20:57
Ale przynajmniej Krunic choć trochę dał dziś Rade
9
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 lutego 2021, 20:56
Na plus to że ten mecz mimo że był nudny to był ciekawy, były bramki w sumie 6szt w tym 2szt nieuznane. Dla Milanu ten wyjazd to był upierdliwy obowiązek, decyzje personalne to tylko potwierdzają, dla mnie ten wynik wcale nie jest zły, gra oczywiście była kiepska i na pewno wielu kibiców drży na myśl o niedzieli dlatego zapewne nastanie teraz czas ascezy dla co bardziej "wczutych" fanów. Dla mnie ten mecz nic nie znaczy, oczywiście nie da się zaprzeczyć że jesteśmy w dołku ale tego przecież można było się spodziewać, nie jestem jednak przekonany że trzeb się Interu bać, trzeba zagrać dobre spotkanie i mocno się przygotować taktycznie aby nie popełnić błędów trenera Lazio. Ten remis nie ma żadnego znacznia, jeśli derby pójdą nie po naszej myśli wówczas rewanż nabierze na znaczeniu ale dziś to był sparing, niestety zremisowany w słabym stylu.
3
Bufor85
Bufor85
18 lutego 2021, 21:00
Co do ascezy to mamy ją od marca ubiegłego roku. Myślę, że z merdami zagramy w miarę swoich możliwości kadrowych i fizycznych. Nie powinniśmy się bać merd aczkolwiek wyczuwa się spadek formy i obawiam się, że nasza ławka nie wytrzyma w tym rajdzie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 lutego 2021, 21:10
Zgadza się, dlatego nie ma co dokładać sobie zmartwień i martwić się na zaś. Milan przechodzi przez zwyczajowy kryzys ale wcześniej rok czasu grał ponad stan. Okazuje się jednak że bez "magii" Zlatana Milan nie jest samowystarczalny i zwyczajnie potrzebujemy wielkich zawodów naszego lidera a przy okazji ogólnie dobrej zespołowej gry. Milan może wygrać z Interem ale będzie to bardzo trudne, są przesłanki i powody by się obawiać ale warto pamiętać o tym że takie mecze są stymulujące i każdy będzie starał się zagrać na 100%. Będę zaskoczony jeśli Inter wygra gładko, jeśli wygra to im pogratuluje ale dopiero kiedy to stanie się faktem do tego czasu wolę myśleć o tym jakie są powody by wierzyć że nie będzie aż tak źle.
0
cbvirus
18 lutego 2021, 20:55
Tak jak doszło do niespodziewanej przemiany Milanu na plus, tak od miesiąca dochodzi do niewyjaśnionej przemiany na minus. Theo daje się ogrywać przez każdego, gubi piłkę, w ataku nie ma pomysłu, obrona popełnia głupie błędy, nie umiemy wykorzystać przewagi. Wygląda to coraz gorzej. Chyba coś w tym jest, że Pioli po kilkunastu miesiącach się przejada, bo w Lazio był podobny kazus. Super pierwsze miesiące, Lazio na czołowych pozycjach, a potem jeden wielki zjazd.
0
yagi
yagi
18 lutego 2021, 20:55
Nie wolno popadać ze skrajności w skrajność, z euforii po czarny pesymizm, choć bardzo chce mi się zacytować pewnego klasyka "... to wiedz, że tam się już coś dzieje...:
0
Misiek94
18 lutego 2021, 20:55
Płonie łęcina i szumi rdeeest
Echo niesie RKeeeS
Sędzia niesłusznie podyktował różny nanannana..
1
Milanboy
Milanboy
18 lutego 2021, 20:55
A jeszcze coś, fatalna decyzja sędziego z rożnym dla Zvezdy, Castillejo brutalnie sfaulowany, do tego był spalony, a arbiter dał rożny.

3
Gol
Gol
18 lutego 2021, 20:57
Od tego w ogóle się powinno zacząć jakąkolwiek dyskusje.
W jednej akcji sędzia zrobił dwa błędy i dał rożnego w 93 minucie.

Nawet jak mogliśmy wcześniej dobić rywala, to jednak to nie tłumaczy takiej pomyłki sędziego.
1
Milanboy
Milanboy
18 lutego 2021, 20:58
Gol- dokładnie, w ogóle znowu błędy arbitra wypaczają mecze i to akurat Rossonerich. Mamy strasznego pecha w stykowych sytuacjach.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
18 lutego 2021, 21:02
A moim zdaniem, Castillejo za daleko wypuścił sobie piłkę i wpadł na przeciwnika. Powtórek nie oglądałem, tak na gorąco oceniam.
0
Milanboy
Milanboy
18 lutego 2021, 21:05
Piotrek1899- Po powtórce widziałem jak zawodnik Crveny brutalnie sfaulował Castillejo, nie było nawet faulu, bo żółta to minimum, co więcej Samu chyba odpada nam na derby, bo po rozpoczęciu gry gdy Crvena dopieła swego Castillejo już się normalnie nie poruszał.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 lutego 2021, 21:11
Panowie ... trochę obiektywizmu ... bo karnego to my z czapy dostaliśmy. Więc mowienie, ze sędzia wypaczyl mecz na naszą niekorzyść jest niedorzeczne. Mogl co prawda odgwizdac faul tak jak piszecie.. Ale tego nie zrobił A Hiszpan swoją głupotę przyplacil bramka.
2
Milanboy
Milanboy
18 lutego 2021, 21:13
muamba_kabumba- Przecież tam był ewidentny faul na Theo. Hernandez wyprzedził obrońcę Crveny po czym zawodnik drużyny przeciwnej dopuścił się faulu na Theo powodując upadek Francuza, a będąc tak rozpędzonym nie trudno o taki upadek przy kontakcie zawodnika.
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się