SCUDETTO


Pioli: "Trudny moment? Rok temu skakalibyśmy z radości na myśl o drugim miejscu"

21 lutego 2021, 18:06, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Co najbardziej zaważyło na porażce? Gol stracony po 5 minutach. Ciężko było znaleźć odpowiednią jakość i intensywność. Pozwalaliśmy Interowi na to, żeby nasz wyczekał i skontrował. Nie potrafiliśmy zdobyć gola w najlepszym momencie naszej gry, kiedy zasłużyliśmy na wyrównanie. Przy drugim trafieniu trzeba było wcześniej przerwać akcję. Postawa Ibry? To jasne, że występ napastnika zależy w dużej mierze od gry całego zespołu. Handanović od dawna nie bronił tak dużo i dobrze jak dzisiaj. To dla nas trudny tydzień, ale pozbieramy się. Brak jakości w pressingu? Nie byliśmy aż tak bardzo agresywni, bo nie chcieliśmy stwarzać przestrzeni Interowi do ataku i pojedynków jeden na jeden. Nie jest łatwo odebrać im piłkę, bardzo umiejętnie ją szanują. Trudny moment dla młodej ekipy? Naszą siłą zawsze była równowaga i wiara w naszą pracę. Gdyby rok temu ktoś powiedział, że dziś będziemy na drugim miejscu w tabeli, wszyscy skakalibyśmy z radości, więc czemu nie zachować teraz spokoju. Na pewno nie możemy zapominać o drodze, którą przebyliśmy. Ta sytuacja musi nas nauczyć, że trzeba dać z siebie więcej. Słaby mecz to był ten ze Spezią, nie dziś. Przykro nam z powodu tego wyniku, ale staraliśmy się grać swoje. Trzeba podnieść poziom w różnych sytuacjach, które miały miejsce w tych ostatnich meczach. Kiedy przegrywasz, musisz więcej i lepiej popracować. Kondycja fizyczna? Dane pokazują, że nie jesteśmy gorsi od rywali. Jako jedyni graliśmy mecze eliminacji do Ligi Europy. Są gracze, którzy grali więcej z powodu różnych urazów, inni zaś muszą odzyskać formę po kontuzjach. To są jednak sytuacje normalne w trakcie sezonu. To pierwszy tak negatywny tydzień w tym sezonie. W czwartek musimy być lepsi od rywali i przejść do następnej rundy, a potem znów skupić się na lidze. Zmiana Ibry? Poprosił o zmianę ze względu na skurcz łydki, nie był w stanie już skakać. Zobaczymy potem, kto zagra w kolejnych meczach".



93 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
22 lutego 2021, 11:05
Milan grał w piłkę a Inter strzelał... Bramkarz Interu miał dzień konia chyba w całej swojej karierze...
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
22 lutego 2021, 09:39
Obecnie optymalne byłoby ustawienie 442 :
Gigi -
Kalulu Tomori Kjear Theo-
Snikers Calabria Kessie Rebic-
Leao Ibra
0
dextermorgan
dextermorgan
22 lutego 2021, 15:37
chyba z choinki się urwałeś z takim ustawieniem xD
1
ksieciunio
ksieciunio
21 lutego 2021, 23:01
Pronto, herr Rangnick? Tutaj Gazidis, niech pan słucha, głupio wyszło... porozmawiamy?
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2021, 22:16
Trochę zaczyna martwić retoryka wypowiedzi Stefano ... a to jest czas właśnie kiedy będziemy mogli zobaczyć jak szeroki wachlarz rozwiązań ma Pioli. Oby to co do tej pory zdziałał nie było wszystkim na co go stać. Choć trzeba przyznać, że zdziałał bardzo dużo.
Edytowano dnia: 21 lutego 2021, 22:21
4
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 09:45
Jak wypadnie poza top4 to można powiedzieć że nic nie osiągnął niestety ... ale jeszcze jest w grze - teraz się okaże jakiego mamy trenera. Wierzę że uda mu się dobrze finiszować - bo przewaga nad 5 zespołem jakaś była ... pare ogórków po drodze jest - a każdy z TOP6 nie będzie non-stop punktował.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 lutego 2021, 10:00
Moim zdaniem trochę przespał komfortowy czas na rozwijanie tej dobrej taktyki którą już wdrożył. Osobiście nie mogę się nadziwić .. jak to jest, że jak wygrywamy piłkę broniąc rzut rożny to nie robimy z tego mega szybkiej kontry mając na placu Theo i Leao. Przecież Ci goście powinni iść jak z procy po lewej i prawej flance i kończyć to strzałem. Takie rzeczy to się nawet w juniorskiej piłce trenuje, bo tutaj nie ma filozofii.
Edytowano dnia: 22 lutego 2021, 10:00
0
MK92
MK92
21 lutego 2021, 21:55
Niech Pioli dowiezie nas do tej Ligi Mistrzów i wszystko będzie dobrze. Scudetto byłoby zdecydowanie na wyrost w stosunku do jakości i doświadczenia naszej kadry. 2021 rok to weryfikuje.
5
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 09:35
Apetyt rośnie w miarę jedzenia - jak wszyscy byli w mega formie to żarło to ... i już myśleliśmy że może żreć do końća - a tu Romek się popsuł, Generał popsuty, Calabria spadł piętro niżej, Snikers to samo, Leao źle znosi konkurencję i zanurkowliśmy. TOP4 jest do uciągnięcia - jakbyśmy wypadli poza TOP4 to byłaby największa porażka Milanu od lat ... Pioli z automatu straciłby robotę, a Zlatan już nie podpisze nowego kontraktu. Reszta może się rozbiegnąć. Gramy o przyszłość tego klubu w perspektywie paru letniej ... Stefan musi nabrać odwagi - bo wystawiając Romka pociągnie go na dno ...
4
goat333
goat333
21 lutego 2021, 21:43
Na rome
Donnek
Calabria Tomori Kjear Theo
Kessi Tonali
Snikers Hakan Rebic
Zlatan
Na LE
Donnek
Kalulu Tomori Romek Theo
Meita Tonali
Samu Diaz Leao
Mario
widać zmęczenie dlatego rotacja obowiązkiem, teraz taki Jack byłby 12 zawodnikiem brak nam jakościowych zmianikow
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 lutego 2021, 22:11
Hakan powinien zagrać z Crveną, tak samo jak Rebić. Obaj potrzebują minut żeby złapać rytm. Na Crvenę dałbym Leao na szpicę, a nie Mandżukicia
3
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 09:32
Jak kapitanowi powiedzieć że jest za cienki na podstawę w tym momencie ?:)
"Oddaj opaskę sieroto !" :)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
21 lutego 2021, 21:26
Jest ciasno w tabeli, ale ciągle mamy los we własnych nogach i głowach. Będzie dobrze ;)
5
szewczenko85
szewczenko85
21 lutego 2021, 21:19
Posadź Romagnoliego. Kolejny mecz nie daje rady z Crvena nie poradził sobie to dlaczego miał sobie poradzić z Lukaku. Przecież on jest wolniejszy od wszystkich naszych obrońców jakie on ma atuty? Mało agresywny, wolny i się zatrzymał w rozwoju. Tomori jest Kocurem i widać to przy każdym występie. I bez gadania że łatwiej zatrzymać Lukaku Romagnolimm bo jest bardziej fizyczny, skoro on swoją zwrotnością szybkością nawet nie zdąży z niej skorzystać w walce z silnym napastnikiem.
Edytowano dnia: 21 lutego 2021, 21:21
4
DarthImpaler
21 lutego 2021, 21:54
A ja tam kilka razy w meczu widziałem romka zatrzymującego lukaku w sytuacjach dość groźnych. Wiadomo że nie jest to ten sam Romagnioli co wcześniej i może ławka dobrze by mu zrobiła. Jednak nie wiemy co by było gdyby grał dzisiaj np kalulu zamiast calabrii i tomori zamiast romka.

Bo gdyby babcia miała wąsy to by dziadkiem była.
0
szewczenko85
szewczenko85
21 lutego 2021, 22:06
Szkoda, żeby żadnego pojedynku nie wygrał w kluczowych zawiódł na całej linii.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2021, 22:17
Wy serio wymagacie, żeby Romek wygrywał pojedynki z Lukaku? Toż to ani półka fizyczna ani szybkościowa w stosunku do Belga.
1
Majki85
Majki85
21 lutego 2021, 20:26
Zauważyłem że przegraliśmy wyraźnie mecze z drużynami które owszem były/są w danej chwili w formie ale które stosowały też to samo ustawienie 3-5-2 (Atalanta, Inter). Może by pomyśleć na przyszłość o takim ustawieniu przeciwko ekipom tak grającym. Skoro 4-2-3-1 nie zdaje egzaminu (przynajmniej przeciwko tym wielkim z Serie A).
5
Yabaye
Yabaye
21 lutego 2021, 21:13
A co z Juve, Lille i Spezia?
2
Majki85
Majki85
22 lutego 2021, 10:19
Na Juve, Lille i Spezie wymyśli się coś innego.
0
Książę Mroku
Książę Mroku
21 lutego 2021, 20:19
Zaczyna sie. Ze rok temu bysmy byli szczesliwi. Ale mamy 21 rok. Tak Ciezko zrozumiec? A nie zyc tym co bylo
4
patoo_07
patoo_07
21 lutego 2021, 20:16
Zaczyna się biadolenie niestety. Trzeba spojrzeć kryzysowi w oczy i wymyśleć nowy sposób na konstrukcje akcji, bo staliśmy się wolni i przewidywalni. Jak dostaniemy od Romy, to będziemy w konkretnej dupie. Trzeba się obudzić i to już od czwartkowego meczu.
7
Michlan
Michlan
21 lutego 2021, 20:15
Samir sie nie rzucał pół roku dziś nadrobił ;) gdyby na początku 2 połowy coś wpadło, mecz byłby inny. Dla Milanu liczy się top 4, pamiętajcie, że wszystko ponad 4 miejsce będzie ogromnym sukcesem, liga jest silna i długa, a Milan nie jest jakościowo na poziomie Interu, Napoli i Juve, oby to sprowadziło wielu z Was na ziemię, bo Milan jest cudowny, ale jeszcze nie jest Wielki! Będzie liga mistrzów, będzie kasa, będzie jakość i przyjdzie Scudetto! Ból zawsze jest po porażce, w dodatku z Interem, ale bądźmy obiektywni
Forza Milan!
11
cbvirus
cbvirus
21 lutego 2021, 21:39
Wszystko byłoby w porządku gdybyśmy byli wiceliderem z przewagą 10 pkt nad 5. miejscem. Teraz nic nie jest w porządku
0
GiveMeReason
GiveMeReason
21 lutego 2021, 20:04
Merdy tez znajda sie w kryzysie, wystarczy robic swoje czyli punktowac we wszystkich pozostalych do konca sezonu meczach
3
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
21 lutego 2021, 20:08
Oni już mieli kryzys. Pamiętasz tą przewagę na początku jaką mieliśmy? Wyszli z kryzysu i powoli punktowali wtedy kiedy Milan tracił. Dzisiaj zadali cios po którym będzie ciężko wrócić
9
patoo_07
patoo_07
21 lutego 2021, 20:11
Inter już się nie zatrzyma, to Ci gwarantuje. Trzeba przestać biadolić o Scudetto i skupić się na tym, żeby nas nie dojechała Roma, Atalanta lub Lazio.
15
Jaca23
Jaca23
21 lutego 2021, 19:58
Moim zdaniem Pioli zdaję sobie sprawę, że dzieję się źle, ale przecież tego nie przyzna. To by jeszcze bardziej obniżyło nasze morale. Jak ktoś pod postem meczowym napisał, potrzebny jest bodziec. Ja bym zaczął od posadzenia na ławce kapitana, który zawalił już dość bramek w tym sezonie.
23
krisss811
krisss811
21 lutego 2021, 20:12
On już powinien dzisiaj usiąść na ławie, uważam że Pioli popełnił błąd wystawiając dwóch wolnych środkowych obrońców na piekielnie szybkiego Lukaku. Przy pierwszej i trzeciej bramce pokazał co to znaczy szybkość.
2
kusniak_22
kusniak_22
21 lutego 2021, 19:58
Ważą się losy sezonu i przyszłości Milanu, bo wejście do LM to podejrzewam 2-3 transfery na wyższym poziomie piłkarskim i finansowym plus wykupienie Sandro czy Tomoriego. Już odpuście sobie gadanie, że Sandro nie gra i zawodzi, bo to nie jest piłkarz, którego sprowadzono na już, tak jak Ibrahimovicia, tylko piłkarz na przyszłość. LM to pieniądze i wyższy poziom, to jest cel na ten sezon. Jasne, że Scudetto byłoby czym wspaniałym, ale trzeba wziąć pod uwagę, że mamy młody skład i jeszcze będzie na to czas.
3
Max82
Max82
21 lutego 2021, 19:55
Ewidentnie jesteśmy w kryzysie i pytanie czy zespół da radę wstać z kolan czy każda kolejna wpadka będzie powodować jeszcze większe spustoszenie w mentalu całej drużyny. Jesteśmy wiceliderami ale 3kolejne mecze zakończone porażka i lądujemy po za top4 i nie ma co oglądać się na innych trzeba robić swoje .
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lutego 2021, 19:44
Damy radę trenerze. Osobiście liczę że w czwartek konkretnie wejdziemy do kolejnej fazy LE.
0
DragonAC
DragonAC
21 lutego 2021, 19:35
Widać ze Pioli pije do Romka za nie przerwanie akcji przy golu na 2:0 tez mnie to cenzura. Dla mnie stoperzy cenzura mecz tyle w temacie. Pioli zmiany musza. Yc w następnym meczu!!!!!
Edytowano dnia: 22 lutego 2021, 07:16
3
Diavo
Diavo
21 lutego 2021, 19:34
Ibre zszedł bo łapały go skurcze w łydce, mamy w napadzie klęskę urodzaju.. Mandzukic z Ibra zaczną grac po 45 minut bo żaden nie uciągnie całego meczu..
3
wielki prostownik
wielki prostownik
21 lutego 2021, 19:33
W 5 meczach 3 porażki. Za tydzień mocna Roma. W przypadku przegranej zrobi się nieciekawie.
0
Dohtor
Dohtor
21 lutego 2021, 19:33
To jest akurat racja. Że żaden z nas nawet nie marzył o 2 miejscu w zeszłym roku. No ale kurde nie można tak tłumaczyć porażki w tak kiepskim stylu... Nowy rok nie zaczął się dla nas dobrze.
Ciężko mi to pisać bo nie cierpię Interu, ale dali nam lekcje niczym "stary" Juventus. Z drugiej strony jakby wziąć ławkę Interu a nasza to jest przepaść. Trzeba wziąć się w garść i na Rome wyjsc z podniesionym czołem.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lutego 2021, 19:31
Albo nauczy chlopakow rozgrywać i odpowiednio rozpracowywac rywala (dostosowywać tempo) ... Albo skonczy jak poprzednicy na tym stanowisku. Wierzę głęboko, ze Pioli ma jeszcze pomysl na rozwój tej drużyny. Trzeba przyznać, ze ustawienie i bazową (!!!) taktykę dobral świetnie. Niestety to już zaczyna być notorycznie odczytywane przez rywali + dochodzi brak formy i kontuzje. Obyśmy wywalczyli to top4 na koniec. Forza!
1
Nizial86
Nizial86
21 lutego 2021, 19:30
Fajnie ze druigie miejsce ale to niebyl wypadek przy pracy bo od paru meczu widac spadek formy i problemy z gra obrona slaba skrzydla tez i gramy wiecznie na Ibre co jak widac niedaje rezultatow niemowiac juz o stratach w podaniach i kombiniwaniu w polu karnym.Lukaku nam pokazal jak sie gra prosto i skutecznie
2
hyrus13
hyrus13
21 lutego 2021, 19:28
Wynik jest dramatyczny, ale przebieg meczu był zupełnie inny. Nawet mieliśmy więcej celnych strzałów, ale zatrzymał nas SH. Osobiście bym sobie życzył, żeby następne mecze rozpoczynali w większym skupieniu, bo dzisiaj wyglądali jak Gołota w swoich sekundowych walkach.
3
Rafał0209
Rafał0209
21 lutego 2021, 19:19
15 kolejek do końca a my przed sobą mecze z Roma , Lazio , Napoli , Juve , i Atalanta z zawodnikami szukającymi formy gdzieś w lesie i trenerem z całym szacunkiem , z niewielkim wachlarzem jeżeli chodzi o pomysł i taktykę na poszczególnych rywali , fajnie to wyglądało kiedy wszyscy grali na 150% swoich możliwości , teraz mam wrażenie że Pioliego czyta każdy trener z którym by się nie mierzył od Atalanty po Spezie . i to że Inter dał nam przeprowadzić kilka akcji pod bramką nie znaczy że nas nie zmiażdżyli , ja odniosłem inne wrażenie że gdybyśmy nawet do 70 minuty prowadzili 2:0 to Inter i tak by wyciągną na 3:2 bo byli miażdżąco lepsi i tyle , trzeba może znów rozesłać plotkę o Rangnicku , gracze tak kochają Pioliego że się wystraszą że ten poleci na pysk i zaczną znów grać jak w zeszłym roku to było :)
1
Yabaye
Yabaye
21 lutego 2021, 19:18
O nie, już się pojawiają argumenty "gdyby ktoś nam rok temu powiedział". Bardzo niedobry sygnał.
7
Rafał0209
Rafał0209
21 lutego 2021, 19:22
Skądś to znamy zaraz spadniemy na 4 miejsce , będzie gadka że wciąż jesteśmy w top 4 , później na 5 że jesteśmy blisko top4 walczymy do końca , a jak spadniemy na 6 to że ważne są europejskie puchary i LE też jest fajna :)
1
Wolly
Wolly
21 lutego 2021, 19:14
Brak formy po kontuzjach i kovidach. Oby się przebudzili jak najszybciej.
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 lutego 2021, 18:46
3 bramki z Juve, 3 bramki z Interem, 3 bramki z Atalantą, 3 bramki z Lille... aż skaczę z radości.
2
Rafał0209
Rafał0209
21 lutego 2021, 19:23
I ktoś tu powie że zespół równo nie przegrywa , jest równa forma jest :)
1
cbvirus
cbvirus
21 lutego 2021, 18:46
A za tydzień jak przegramy z Romą to powiesz, że rok temu byśmy skakali na myśl o 3. miejscu?
2
TR3V0R
TR3V0R
21 lutego 2021, 19:22
Tak, aż dojdziemy takim sposobem do 6 miejsca
0
cbvirus
cbvirus
21 lutego 2021, 19:26
TR3V0R

I będzie: no i zaj***iście. W koncu mamy miejsce, o którym marzyliśmy xD
0
TR3V0R
TR3V0R
21 lutego 2021, 20:06
Tak jest, awans do LE był celem na ten sezon ;P
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 lutego 2021, 21:22
Jak będziemy mieć 3 sezony pod rząd z 6 miejscem, to ku*** diabeu!
0
Adi.Milan
Adi.Milan
21 lutego 2021, 18:46
Oho zaczyna się. Nie krytykujcie mnie bo jest dobrze
1
Majki85
Majki85
21 lutego 2021, 18:36
Tu nie chodzi Stefano o to że się powinniśmy cieszyć z 2 miejsca, ale martwimy się wszyscy tym że w tym roku niemal co drugi mecz kończy się nasza porażka i jeśli ta tendencja zostanie podtrzymana to nie utrzymamy miejsca w pierwszej czwórce. Nie ma się co czarować i cieszyć z drugiej pozycji tylko chwycić się za jaja i do roboty.
13
Diavo
Diavo
21 lutego 2021, 18:42
Dokładnie, takie gadanie trenera to alibi, po co się starać,skoro i tak mamy drugie miejsce.. mamy walczyć w każdym meczu do uja!
Edytowano dnia: 21 lutego 2021, 18:42
0
MariuszR06
MariuszR06
21 lutego 2021, 19:38
Zapuerda....
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 lutego 2021, 18:35
Ogólnie, jak pisałem pod konferencją przedmeczową, Milan jest (?) w kryzysie.

Skąd ten pytajnik? Ano stąd, że to był nasz najlepszy mecz od spotkania z Juventusem, nawet wliczając w międzyczasie zwycięstwo 4:0 z Crotone. Nareszcie Milan nie próbował grać ciągle na Zlatana, nareszcie znów był pressing i próby szybkiego grania piłką.

Powtórzę słowa jednego z najmniej lubianych przeze mnie komentatorów, który zawsze wychwala Juventus - wygrała drużyna, która zagrała cynicznie. I tyle. Inter nas nie zdominował, Inter nas nie stłamsił. Mecz mógł się potoczyć zupełnie inaczej, gdyby nie te trzy wybitne parady Handanovicia, który wyciągnął trzy setki na początku drugiej połowy (swoją drogą, czy ja mam coś z oczami, czy w większości przypadków bramkarzom drużyn przeciwnych to w meczach z nami trafiają się tzw. "dni konia", gdzie wyciągają piłki będące dla nich nie do wyjęcia na ich normalnym poziomie? Handa też zwykle elektryczny, potrafi machnąć babola, a tu mecz z Milanem i rozgrywa najlepsze spotkanie w sezonie...). Zamiast 1:1 czy 2:1 dla nas, nagle robi się 2:0 po idealnej kontrze Interu. I mecz zabity.

Nie twierdzę, że było dobrze - w końcu przegraliśmy derby 3:0 - ale wreszcie znów zaczęli grać, zamiast słać długie piłki na Ibrę. Zobaczymy, czy to jednorazowy zryw, bo rywal godny, czy może wracamy na odpowiednie tory. Mecz z Romą zweryfikuje.
19
ElToro
ElToro
21 lutego 2021, 18:58
Handanović po prostu wrócił do swojej formy. To nie pierwszy taki mecz Słoweńca, tylko już któryś z rzędu. A Donnarumma też wybronił choćby setkę Lukaku, więc usprawiedliwianie tej porażki dniem konia Handanovicia nie trafione.
0
Corsa
Moderator Corsa
21 lutego 2021, 19:00
Pisałem już o tym w poście meczowym - Inter nas nie stłamsił, bo i po co? Dominowali totalnie przez pierwszy kwadrans, od gwizdka narzucili swój rytm, w piątej minucie strzelili bramkę, przez kolejnych 10 nadal nie mieliśmy nic do powiedzenia, bo badali czy stanowimy jakieś konkretne zagrożenie. Kiedy mieli pewność, że gubimy się jak dzieci przy ich stylu, to odpuścili, dali nam grać. To był właśnie ten cynizm, wyrachowanie.

Gdyby na początku drugiej połowy wpadła chociaż jedna bramka, to obraz gry momentalnie by się zmienił na ten z pierwszych minut spotkania. Inter mógł nas zgromić dzisiaj, nie mieliśmy szans i taka jest niestety prawda. Wszelkie tłumaczenia, że wizualnie nie wyglądało to źle z naszej strony są niestety przekłamaniem rzeczywistości.
3
Jaca23
Jaca23
21 lutego 2021, 19:53
Zdecydowanie popieram to co napisał Corsa. Inter dzisiaj na maksa zagrał może 40 minut. Resztę dał nam sobie pograć, cały czas kontrolując mecz. Nawet jak byśmy strzelili na 1:1 to i tak byśmy tego nie dowieźli.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 lutego 2021, 21:06
Ogólnie rzecz biorąc, to uwielbiam jasnowidzów. Podrzucilibyście numery w Lotka, skreśliłoby się, pieniądze w dobie pandemii by się przydały. :)

W futbolu możliwe są wszelkie scenariusze. To nie sport, w którym faworyt zawsze zwycięża. I to jest piękne. Milan potrafił roztrwonić totalną dominację i przewagę 3:0. Z czasów nowszych - Barcelona po zwycięstwie 4:0 w pierwszym meczu odpada mimo wszystko z Ligi Mistrzów. Piękno futbolu.

Gdyby Milan strzelił na 1:1, sytuacja mogłaby się potoczyć trzema scenariuszami - Inter wraca do gry i nas punktuje, obie drużyny atakują i nie przynosi to efektów, więc kończy się remisem, albo Milan łapie wiatr w żagle i zwycięża. Wy już jednak macie 100% pewności, że po stracie gola Inter by na nas wsiadł. No tak, pokazali to w meczu z Juve, gdzie prowadząc 1:0 dostali bramkę na 1:1 i wybili Juventusowi zwycięstwo z głowy... A nie, czekaj, to chyba nie tak było...

Każdy ma prawo do własnej opinii i każdą szanuję. Ale ferowanie wyroków i przedstawianie własnej wizji jako jedynej słusznej w myśl zasady "tak by było i już" jest trochę bez sensu. Bo nikt nie zna przyszłości i nieważne, jakie się przedstawi argumenty przemawiające za własną tezą - to nadal będzie tylko mniej lub bardziej prawdopodobne, nigdy pewne. Bo w sporcie pewności nie ma nikt nigdy.
2
MK92
MK92
21 lutego 2021, 22:40
Gianni Rivera, bardzo mądre słowa dotyczące rozwoju sytuacji w meczu - ja również staram się patrzeć szeroko, bo futbol to nie matematyka. Nawet sobie sprawy nie zdajemy, ile jest w piłce przypadkowości, nad którą trener nie ma żadnej władzy. Napisałeś to tak trafnie, że jestem w stanie uwierzyć, iż jesteś legendarnym "Złotym Chłopcem" i posiadasz już bagaż doświadczeń, który podsuwa Ci takie spostrzeżenia :) Pozdrawiam!
1
Willy
Willy
21 lutego 2021, 18:31
Pioli ma przeciętną kadrę, taka prawda zrobił dużo sezon trwa boję się tylko żebyśmy nie skończyli po za top 4 na więcej nie liczyłem
0
milan78
milan78
21 lutego 2021, 18:17
Pioli ma szansę zostać najbardziej znienawidzonym trenerem dekady w naszej części Mediolanu.Rozbudził nadzieje,nic realnie nie wygrał a na koniec uczynił pośmiewiskiem piłkarskiej Europy.Pippo czy Giampaolo przynajmniej nie robili nadziei.
2
Gzikuu
Gzikuu
21 lutego 2021, 18:18
CO XD
31
Maestro02
Maestro02
21 lutego 2021, 18:20
God Dammit, mocny towar xD
9
Zimer9009
Zimer9009
21 lutego 2021, 18:20
„Uczynił pośmiewiskiem piłkarskiej Europy” ?

Ale Ty tak serio?

Ja też nie jestem zadowolony po ostatnich meczach, ale jeszcze mi się nie rzuciło na mózg.
17
Milanista95
Milanista95
21 lutego 2021, 18:21
Weź wyjdź
1
Dusiek
Dusiek
21 lutego 2021, 18:22
Ale ile mozna tak sie odbijac od LM czy LE ? Te rozgrywki sa nam potrzebne jak powietrze. Zaczynajac od korzysci finansowych, przez wizerunkowe do aż "glupiego zadowolenia kibicow" (w koncu). Dodatkowo bedziemy mogli kusic innych obiecujacych/duze nazwiska europejskimi rozgrywkami, a nie samą historia milanu. O naszej ostatniej historii wolalbym zapomniec i czas zaczac pisac nowa, podobna do tej sprzed kilkunastu lat :)
Edytowano dnia: 21 lutego 2021, 18:23
0
Vol'jin
Vol'jin
21 lutego 2021, 18:24
xD

do Giampaolo, Brocchiego,to daleko mu brakuje ^

Ps. a jak tam Conte w Europie nie robił z siebie pośmiewiska w Interze czy w Turynie ?
5
Vol'jin
Vol'jin
21 lutego 2021, 18:24
xD

do Giampaolo, Brocchiego,to daleko mu brakuje ^

Ps. a jak tam Conte w Europie nie robił z siebie pośmiewiska w Interze czy w Turynie ?
0
LunaS
LunaS
21 lutego 2021, 18:26
Każdy inaczej reaguje na sytuację stresową. Tobie odebrało wiarę i chęć walki. Pracuj nad sobą.
3
milan78
milan78
21 lutego 2021, 18:31
Vol'ijn

do Giampaolo, Brocchiego,to daleko mu brakuje ^

Brocchi pracował kilka tygodni więc jakiekolwiek porównanie mija się z celem
Uważasz,że gramy w tym roku lepszą piłkę niż za Giampaolo?

Czy Spezia czy Inter bez różnicy.Robią z nami co chcą.Być może mentalnie tkwisz jeszcze w roku ubiegłym .Wake up
0
Corsa
Moderator Corsa
21 lutego 2021, 19:22
Trochę przesadzasz, pośmiewiskiem Europy to może być Arsenal czy Tottenham. Zespoły z niesamowitym zapleczem, kasą, mocną kadrą, a które rozbijają się obecnie w połowie tabeli.

Zobacz na wydatki Milanu, piłkarzy i miejsce, które zajmujemy. Jesteśmy największą niespodzianką, jeszcze. Czas pokaże jak to się wszystko skończy, wciąż dużo grania przed nami. Sam nie jestem entuzjastą warsztatu Piolego i też mam obawy, ale musimy w niego wierzyć, oby wrócił z tarczą.
Edytowano dnia: 21 lutego 2021, 19:26
3
Jaca23
Jaca23
21 lutego 2021, 19:49
"Uważasz,że gramy w tym roku lepszą piłkę niż za Giampaolo?"

Nooo w sumie racja, tylko Suso na 10tce brakuje. Punktowo też podobnie stoimy.
2
krisss811
krisss811
21 lutego 2021, 20:21
To że Ty miałeś nadzieję to nie znaczy że inni mieli, Pioli nigdy nie mówił o mistrzostwie tylko o lidze mistrzów a my ciągle jesteśmy w wyścigi o nią.
3
milan78
milan78
21 lutego 2021, 18:14
Mecz otworzy nam Tonali,
za nim ruszą pozostali!
Strzeli Ante - piękna brama,
chwilę później gol Zlatana!

Inter w szoku, nic nie idzie,
grają niczym Podbeskidzie.

Rymowanka jednego z użytkowników kilka godzin przed meczem...
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 lutego 2021, 18:22
Rymowanka która dostała coś około 30 polubień, nieosiągalne dla ciebie.
19
Dusiek
Dusiek
21 lutego 2021, 18:23
VVD salty ;s
0
milan78
milan78
21 lutego 2021, 18:33
Victor Van Dort

'Rymowanka która dostała coś około 30 polubień, nieosiągalne dla ciebie.'

Budujesz poczucie własnej wartości na ilości polubień?
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 lutego 2021, 19:08
Tu nie o mnie mowa, tylko o twoim dążeniu do szukania podziałów. Uważam, że takie zachowanie jest niegodne i pozbawione klasy, co chciałeś osiągnąć nie wiem? Może chciałeś zadrwić z uczuć innego kibica który miał swój oryginalny sposób by wyrazić swoje emocje oraz pokazać wsparcie zespołowi przed derbami? Czy może chciałeś się dowartościować co najłatwiejsze jest po fakcie? A może twój sposób na odreagowanie i poradzenie sobie ze porażką to zarzucać komuś dobre intencje, co by to nie było nikomu to nie imponuje. Przegrywać też trzeba umieć.
8
Corsa
Moderator Corsa
21 lutego 2021, 19:09
Człowiek ślepo wierzy w wygraną, przed meczem serce zawsze zwycięży z rozumem, tak to już jest z kibicowaniem :)
Edytowano dnia: 21 lutego 2021, 19:12
5
milan78
milan78
21 lutego 2021, 19:33
Victor Van Dort

Tak się niezdrowo podnieciłeś przytoczeniem przeze mnie rymowanki tymczasem autor tejże z humorem sie do tego odniósł...Przebodźcowany jesteś widzę
0
Demick
Demick
21 lutego 2021, 19:48
Ja akurat tej rymowani nie widziałem, więc dzięki za umieszczenie. Sowa, zluzuj sam wiesz co ;)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 lutego 2021, 19:56
Widzieć to ty możesz najwyżej czubek własnego nosa a odwracanie kota ogonem nie zmieni tego że brakuje ci klasy.
2
milan78
milan78
21 lutego 2021, 20:16
Victor Van Dort

Intensywne korzystanie z internetu (piszesz praktycznie pod każdym tematem) sprawia,że jesteś niespokojny.Reagujesz alergicznie na każda krytyczna uwagę.
Twoja pogoń za lajkami tylko to uwiarygadnia.Nie czujesz,że to jest tak jakby ...puste?

Istnieje obszerna literatura fachowa na ten temat.Czytanie ma przyszlość
0
Demick
Demick
21 lutego 2021, 20:21
Victor widać że masz problem z odczytywaniem emocji. Trochę to autystyczne, także jestem wyrozumiały.

"Widzieć to ty możesz najwyżej czubek własnego nosa"

Pośmiałem się xD Mówi to osoba, która zieje nienawiścią, co za imbecyl i hipokryta.
Edytowano dnia: 21 lutego 2021, 20:29
1
LunaS
LunaS
21 lutego 2021, 18:14
Mówiłem odpuścić LE to nie słuchał. Krótka ławka to się musiało tak skończyć. Każdy prawie wraca po kontuzji i wygląda marnie .... Hakan, Calabria, Romek, Bennacer grają dużo gorzej niż pół roku temu ...
2
Demick
Demick
21 lutego 2021, 18:16
Giampaolo na asystenta!
2
Dejv23
Dejv23
21 lutego 2021, 18:21
to niezły żart na otarcie łez
0
Jaca23
Jaca23
21 lutego 2021, 19:45
W pierwszej części sezonu może tak, ale teraz? Obecnie mamy do dyspozycji praktycznie cały skład, a tydzień temu baty i dzisiaj to samo. Mieliśmy plagę kontuzji to szliśmy jak burza, tu nie LE jest problemem.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 lutego 2021, 18:14
Teraz co by Pioli nie powiedział to i tak ani jemu ani zespołowi nie pomoże, trzeba przyjąć cios i walczyć dalej, sezon jest długi.
8
Demick
Demick
21 lutego 2021, 18:14
Nawet gdybyśmy strzelali, to i tak Milan by przegrał. Romagnoli, co się z tobą stało...
2
Posmak
Posmak
21 lutego 2021, 18:11
Za tydzień Roma w gazie.
Jak się nie obudzicie to za chwilę będzie śpiewka o walce i 4 miejsce.
Czuć efekt Pioliego, czyli od serii do serii tym razem porażek
0
Gzikuu
Gzikuu
21 lutego 2021, 18:10
"Nie byliśmy aż tak bardzo agresywni, bo nie chcieliśmy stwarzać przestrzeni Interowi do ataku i pojedynków jeden na jeden"

Dziwne te słowa akurat po tym meczu, bo w ostatnich kilku w ogóle nie podchodziliśmy takim agresywnym pressingiem, jak dzisiaj.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się