SCUDETTO


W piątek Milan pozna kolejnego rywala w Lidze Europy w przypadku awansu

22 lutego 2021, 10:13, cinassek Aktualności
W piątek Milan pozna kolejnego rywala w Lidze Europy w przypadku awansu

Jeśli Milan awansuje do 1/8 finału Ligi Europy, to rywala pozna w losowaniu zaplanowanym na piątek, 26 lutego o godzinie 13:00 w Nyonie. W tej fazie nie ma już żadnych obostrzeń - mogą na siebie trafić drużyny z tego samego kraju czy rywalizujące ze sobą w fazie grupowej. Nie ma także ekip rozstawionych i nierozstawionych.

Pojedynki w 1/8 odbędą się 11 i 18 marca, a dzień później dojdzie do ostatniego już losowania w obecnym sezonie LE.

Po pierwszych meczach 1/16 finału to te ekipy są bliżej awansu:

Clube Brugge (Belgia), Tottenham (Anglia), Manchester United (Anglia), AC Milan (Włochy), AS Roma (Włochy), Dinamo Zagrzeb (Chorwacja), Young Boys (Szwajcaria), Olympiakos (Grecja), Arsenal (Anglia), Rangers (Szkocja), Villarreal (Hiszpania), Hoffenheim (Niemcy), Granada (Hiszpania), Szachtar (Ukraina), Ajax (Holandia), Slavia (Czechy) / Leicester (Anglia) [w pierwszym meczu 0:0].



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kusniak_22
kusniak_22
22 lutego 2021, 18:40
Tylko przypominam, że zwycięstwo w LE to nie tylko kasa dobra, ale także bezpośredni awans do LM w przyszłym sezonie i mecz o superpuchar Europy, także mam nadzieję, że celujemy w to trofeum mimo wszystko. Wiadomo, że droga długa i daleka, ale chyba warto powalczyć.
Edytowano dnia: 22 lutego 2021, 18:40
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2021, 18:32
Dawać mi jakiegoś mocarza a nie. Jak już mamy odpaść to z drużyną pokroju Man Utd, Totków czy Ajaxu a nie jakimiś Slaviami Praga. Raz, że wstyd mniejszy, dwa że brakuje mi takich meczów z potęgami europejskimi a trzy, że przy wygranej wynik idzie w świat i prestiż rośnie. Forza Milan, widzimy się w Gdańsku na finale.
2
milanista1988
milanista1988
22 lutego 2021, 17:24
Przede wszystkim awansować. A kogo dostaniemy? Tu już słabych nie ma. Chociaż gdyby udało się uniknąć wyjazdu do Anglii, to nie będę miał nic przeciwko.
0
krasy
krasy
22 lutego 2021, 16:22
Trzeba grac i awansować ile się da . Dla klubu to ważne bo sponsorzy chcą oglądać nas w europie, poza tym każde punkty to pieniądze dla klubu . A poza wszystkim jesteśmy Milanem i mamy obowiązek walczyć o najwyższe cele. Kropka.
6
Rafał0209
22 lutego 2021, 16:09
Odpuszczać LE , takie myślenie , jakbyśmy po seryjnych występach w fazie pucharowej LM , w tym roku niechcący spadli do LE z fazy grupowej . dla samych graczy zwłaszcza młodych nie ma niczego lepszego jak możliwość rywalizacji w Europejskim Pucharze po to się gra w lidze by dała przepustkę do gry w Europie , Juve ma dwa razy tyle mistrzostw co my ale w świecie piłki to o nas się mówi jako obok Realu najlepszej drużynie w Historii bo do niej się przechodzi właśnie wygrywając w Europejskich rozgrywkach , a sama LE to bardzo niedocenione rozgrywki zwłaszcza od 1/8 finałów tam już naprawdę są dobre drużyny i ciekawe mecze , z takim podejściem dziś odpuszczam mecz , jutro mniej to nigdy niczego nie wygrają.
2
muchaq3a
muchaq3a
22 lutego 2021, 15:26
W piątek Milan pozna kolejnego rywala nie żeby coś ale jest jeszcze drugi mecz do rozegrania wystarczy jedna głupia bramka stracona goście zaczną się murować i będą jaja może nie ma co za bardzo wybiegać w przyszłość i krok po kroczku iść do przodu btw ale według mnie nie ma innej opcji jak rozjechanie ich ^.^
Edytowano dnia: 22 lutego 2021, 15:27
0
FossaDeiLeoni
22 lutego 2021, 15:39
W piątek Milan pozna kolejnego rywala w Lidze Europy w PRZYPADKU AWANSU

Przecież jest wyraźnie napisane.
0
GeorgeACM
GeorgeACM
22 lutego 2021, 14:35
A może odpuścić ligę i skupić się na wygraniu pucharu le, co i tak daje awans do LM i to z pierwszego koszyka :D
Żartuje, grać tu i tu na pełnym gazie, to jest MILAN!
1
Zuber
Zuber
22 lutego 2021, 13:50
A za rok kibice "odpuśćmy LM, trzeba przecież grać w lidze". Takie myślenie to porażka, to są profesjonaliści, niech się lepiej ogrywają bo za rok będą grać tak samo dużo jak teraz. Nie ma żadnego odpuszczania w LE też się można dobrze wypromować i zawsze to siano do przodu.
13
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 14:16
O jakim ty sianie mówisz ?
Za przejście 3 szczebli teraz 2.7 mln euro ...
6 meczy ... faktem że dochodzi dzień meczowy i kasa ze stadionu itd ... ale na dzień dzisiejszy nie aktualne :)

Niestety bardziej by się opłacało to co piszesz :) Awans do LM i odpadnięcie w grupie to jest prawie taka sama kasa jak wygranie całej LE :)

Promowanie się w LE to dobre dla Crveny :)
3
Vol'jin
22 lutego 2021, 14:20
niech sobie gra drugi garnitur/rotacja

chodzi mi o to by na ten moment w LE nie wykrawiać się kosztem pierwszego składu i ligi gdzie miejsce w top 4 jest bardziej potrzebne i to w perspektywie przez 2 lata (parafrazująć słowa Maldiniego niedawno, że granie 2 lata z rzędu w LM pozwoli wrócić na odpowiedni poziom. Inter też mógł pozwolić na większe transfery po 2x z rzędu zakwalifikowaniu się do LM)

2
Milanboy
Moderator Milanboy
22 lutego 2021, 15:05
Vol'jin - Masz gwarancję, że będzie to 4 miejsce? Zresztą ten minimalizm jest słaby. Skoro mamy okazję to można ją wykorzystać i przy okazji zarobić oraz mieć coś cenniejszego od kasy, czyli trofeum. Ktoś tu mówi kosztem pierwszego składu? No nie, ale po co w całości odpuszczać? To jest ten głupi minimalizm.
1
KosaX
KosaX
22 lutego 2021, 13:43
Po pierwsze niech odpocznie Romagnoli,Fikayo wyglada duzo lepiej i mysle ze na ta chwile bedzie bezpieczniej grac wlasnie anglikiem,na prawe skrzydlo dalbym Leao zamiast Alexa czy Castiego,mysle ze bedzie to duzo lepsze rozwiazanie.
1
krasy
krasy
22 lutego 2021, 13:37
Najpierw trzeba awansować a przecież nie można wykluczyć że zagramy jak ze Spezią i po wszystkiemu będzie. Niestety ostatnio niezmiernie łatwo dajemy sobie strzelać gole. Rywal niewiele musi zrobić żeby nas trafić.
0
olhan
22 lutego 2021, 13:36
kurka wodna, jesteśmy Milanem a mówimy o odpuszczaniu LE... Wiem, że nie jest to Liga Mistrzów, ale musimy grać w Europie, musimy przyzwyczajać się do grania co 3 dni, musimy wyrobić w sobie chęć wygrywania wszystkiego jak leci a nie kalkulowania.

Mamy najmłodszą drużynę we Włoszech chłopaki regenerują się zdecydowanie szybciej niż starsi gracze. Jeżeli obecnie mamy problemy z grą z Bodo, Rio Ave czy Czerwoną Gwiazdą to ewidentnie brakuje nam doświadczenia w europie i trzeba coś z tym zrobić. Ja osobiście czekam na Puchar
Edytowano dnia: 22 lutego 2021, 13:48
6
Zuber
Zuber
22 lutego 2021, 13:51
Popieram w 100%!
1
Danielinho7
Danielinho7
22 lutego 2021, 13:21
Ciekawy jestem co to będzie za rok jakby się udało do LM dostać. Też będziemy odpuszczać grupowe mecze żeby ligę w top 4 skończyć?

Gramy swoje i tyle! Zgadzam się, najmniejszym możliwym nakładem sił żeby wygrać itd. Ale jak zagramy z Arsenalem czy United to gramy żeby wygrać, więc raczej musi być pełny skład, a nie primaverka przypadkiem.

Swoją drogą, LE jest do wygrania jakbyś formę na wiosnę złapali. Na pewno prędzej niż liga. Wtedy też lepszy koszyk do LM chyba się dostaje.

Edytowano dnia: 22 lutego 2021, 13:22
4
kamilus
kamilus
22 lutego 2021, 15:08
W formie z ubiegłej wiosny to pewnie i moglibyśmy powalczyć o triumf w LE, ale w obecnej formie to już tak nie bardzo. :P
0
Vol'jin
22 lutego 2021, 13:20
kolejna aferka z dupy z Pellegrinim z Romy xD kibice wytykają mu że złożył przez social media życzenia urodzinowe Immobile ...

25 mln za Włocha to będzie promocja latem
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2021, 13:33
Klauzula to jedno, czy będzie chciał odejść z Romy to drugie. Jeśli tak to dawać go ino roz ;)
4
Jaca23
22 lutego 2021, 13:07
Również nie widzę sensu, żeby kompletnie odpuścić LE, jednak należy zachować priorytet jakim jest top4 w Seria A. Uważam, że rozsądnym rozwiązaniem będzie wystawianie w LE podobnego składu, który ostatnio grał z Crveną. Spora rotacja, więcej minut dla zawodników, którzy do tej pory grali mniej, odpoczynek dla najbardziej eksploatowanych. Im dalej zajdziemy tym lepiej, ale tragedia się nie stanie jak noga nam się powine, grając drugim garniturem.
0
Vol'jin
22 lutego 2021, 12:51
Cairo chce umowę z Belottim przedłużyć z podwyżką do 3,5 mln euro

jak on to podpisze to podpisuje na siebie wyrok siedzenia w Torino do końca kariery
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2021, 13:19
Dokładnie, jeżeli chce zagrać w lepszym klubie pod żadnym pozorem nie powinien podpisywać chyba że z rozsądną klauzulą
0
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 13:38
Musiałby być imbecylem aby zostać w Torino za 3.5 jak u nas będzie miał 4.5 :) z pocałowaniem rączki :) Ostatnia szansa Urbano to te lato na zarobienie czegokolwiek.
0
kamilus
kamilus
22 lutego 2021, 13:50
Tym bardziej, że on mając kartę na ręku bez problemu powinien być w stanie dostać przynajmniej ok. 3 mln netto rocznie, o ile nie więcej. I nie byłby niewolnikiem humorów właściciela klubu.
0
87acm87
87acm87
22 lutego 2021, 11:28
Jak się w rewanżu noga podwinie to rozpaczać nie powinniśmy. Celem nr. 1 jest awans do LM w przyszłym roku. Wg mnie może to przyciągnąć wartościowych graczy a takich potrzebujemy. Szeroka kadra o podstawa w walce o najwyższe cele a do tego potrzebny jest hajs, który w LM jest. Jeśli udało by się awansować, chciałbym żebyśmy trafili na Totki albo UTD. Cudownie byłoby zasmakować meczycha z wielkimi firmami.
0
acmti__
acmti__
22 lutego 2021, 12:16
Pamiętaj ze na tych zawodników trzeba mieć pieniądze, a przy braku dochodów z biletów i braku gry w pucharach Milan moze znaleźć się w sytuacji gdzie będzie musiał sprzedawać, a nie kupować.

Czasy głębokiej kieszeni Silvio juz minęły dawno.
1
Marcin1995
Marcin1995
22 lutego 2021, 11:23
Zawsze mam tak że jak czytam te wypociny o odpuszczeniu LE to mnie krew zalewa, po to poszerzyliśmy kadrę żeby w tej LE walczyć, niektórzy kibice to dramat
15
kamilus
kamilus
22 lutego 2021, 11:57
Niektórzy kibice nawet nie wiedzą np. kto może grać w danym meczu, a co dopiero posądzać ich o wiedzę, że dalsze rundy w LE przekładają się na lepszy ranking klubowy czy finanse (te z UEFY lub od sponsorów).
8
Marcin1995
Marcin1995
22 lutego 2021, 12:07
Dokładnie, dodajmy jeszcze możliwość zmierzenia się z zespołami pokroju Ajax czy Utd , które w kontekście ewentualnej LM może być piekielnie istotne i mamy obraz rozgrywek które przynoszą zdecydowanie więcej korzyści niż szkód
6
Corsa
Moderator Corsa
22 lutego 2021, 11:08
Chłopaki doświadczenia zdobyli, 8 spotkań, grosz zarobiony, to teraz trzeba odpowiedzieć na pytanie czy jest sens się szarpać dalej...

Hajsu dużego z tego nie zobaczymy, droga do finału daleka. Co innego gdyby Milan zajmował jakąś 8 pozycję, mając 10 punktów straty do LM, wtedy można.

Obecnie chyba lepiej skupić się na lidze, bo pierwszy raz od dawna jest czego bronić. Mamy zbyt wąską kadrę żeby grać teraz na dwóch frontach, szczególnie w obliczu kryzysu. Trafimy na fizoli pokroju Granady, Olimpiakosu czy Rangersów(a nawet w rewanżu ze Zvezdą) i kontuzje mogą się posypać hurtowo.
1
Marcin1995
Marcin1995
22 lutego 2021, 11:35
Najważniejsze w tej LE to przetarcie przed LM, potyczki z Tottenhamem Ajaxem czy Utd to świetny poligon doświadczalny który może sprawić że przyszłoroczny występ w LM nie będzie katastrofą, Roma jakoś ani myśli odpuszczać
0
Corsa
Moderator Corsa
22 lutego 2021, 11:58
@Marcin1995, tylko właśnie problem w tym, że na poligonie też może urwać nogę. Roma nie myślała odpuszczać i przypłacili to kontuzjami Cristante oraz Ibaneza, do tego doszły urazy losowe, pewnie z treningu i wczoraj widzieliśmy efekt w Benevento. Neapol już też zrobił pierwszy krok w skupieniu się na lidze.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 lutego 2021, 12:05
Kontuzje to można dostać w każdej chwili, nawet na treningu, LE to ranking,kasa(w dobie pandemii każdy grosz się liczy) i doświadczenie z drużynami z innych krajów co w perspektywie LM jest nieocenione
1
Corsa
Moderator Corsa
22 lutego 2021, 12:32
@Marcin1995, owszem, zgoda, ale akurat te kontuzje wypadły Romie w meczu LE, tak jak nam Bennacer. Co do kasy, ta runda to 500 tys euro, kolejna - milion. Niby każdy grosz się liczy, tak jak piszesz, ale w tym pucharze pieniądze są marne. Warto szarpać się o 2,5 bańki kosztem 4 spotkań, które mogą nam wypaść w kluczowych momentach sezonu? Zgodzę się tylko co do punktów rankingowych.

Nie mam nic przeciwko jeśli w LE będzie grał Samu, Krunic, Kalulu, Dalot, Maldini itd. Gra zawodnikami z pierwszego składu to proszenie się o kontuzje.
0
Jalapeno
Jalapeno
22 lutego 2021, 11:08
Nie ma co ani odpuszczać, ani też rzucać wszystkie siły na Ligę Europy. Przejdziemy - fajnie, odpadniemy - trudno. Nie chciałbym, żebyśmy odpadli, ale jakby się noga powinęła w tych rozgrywkach, to nie robiłbym zbytniego szumu o to.

Łatwiejsza na ten moment, choć ciągle trudna jest droga do Ligi Mistrzów poprzez ligę i to powinno być głównym priorytetem.
1
Diavo
Diavo
22 lutego 2021, 11:04
Slavia lub Young Boys byłoby cacy.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 lutego 2021, 11:11
Slavia gra wręcz automatycznie, zrobili ogromny progres, są zgrani, wcale nie jestem pewny czy damy im radę :)
0
Diavo
Diavo
22 lutego 2021, 12:47
Ale blisko :D
1
Janik14
Janik14
22 lutego 2021, 11:04
Jeśli tak kombinujemy (tu w komentarzach) to po co w ogole się dostaliśmy do tej LE? Od początku by byla tylko liga i puchar essa, tylko że raczej profesjonalnym piłkarzem po to się jest by grac w europejskich pucharach a nie tylko liga liga liga. Zresztą mamy tak mlody zespol ze kazdy mecz w Europie to dla nich cenne doświadczenie wiec niech graja na maxa jak najdłużej. Zupełnie nie rozumiem odpuszczania europejskich pucharów.
0
Corsa
Moderator Corsa
22 lutego 2021, 11:15
Dostaliśmy się żeby gracze tacy jak Tonali mogli zebrać nieco doświadczenia, minut. Plan został zrealizowany. Przesadnych pieniędzy z kolejnych rund nie będzie, a droga do pucharu daleka. Przy tej formie nie widzę szans na triumf, a szarpanie na dwóch frontach skończy się tak, że odpadniemy z pucharu, a i w lidze potracimy punkty.
2
adamos
adamos
22 lutego 2021, 11:03
Zlatan kolegów, którzy piszą, żeby odpuścić by zabił, jesteśmy Milanem gramy o wygraną...
6
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 11:16
E tam ... Zlatan to rozumie i nie anonsował się do pierwszego składu w Belgradzie. I tak będziemy grali aż do ćwierćfinału/półfinału.
0
Ernest1899
Ernest1899
22 lutego 2021, 10:52
Ja jestem zdania żeby nie odpuszczać LE, co z tego że granie co 3, 4 dni jak młodzi zbierają większe doświadczenie i oczywiście dodatkowy zastrzyk gotówki dla klubu.
5
Vol'jin
22 lutego 2021, 10:53
jaki zastrzyk? w LE to są grosze
3
kamilus
kamilus
22 lutego 2021, 11:58
Nawet "grosze" są bardzo przydatne w sytuacji pandemii...
5
Demick
Demick
22 lutego 2021, 10:46
Nie wiem czy jest sens się babrać w LE. Wypadnie nam Kessie albo Tonali i wszystko może legnąć jak domek z kart.
2
Manolas
Manolas
22 lutego 2021, 10:43
Szachtar chyba tak się nie pisze
0
patoo_07
patoo_07
22 lutego 2021, 10:26
Myślę, że należałoby przejść do momentu rozlosowania drabinki. Jak będziemy mieli ciężką, to odpuścić. Jak będzie szansa na finał, to grać do końca!
0
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 10:17
Przydałoby się teraz trochę sprytu i odpadnięcie z tą Crveną :) Wystarczy wstawić trzeci garnitur :)
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 lutego 2021, 10:18
Pierwszy też da radę.
10
szewczenko85
szewczenko85
22 lutego 2021, 10:27
No tak, po to w końcu wzieliśmy się w garść w lidze, sezon temu, żeby dzisiaj wystawiać primavere, żeby jak najszybciej odpaść Panowie, szanuje logikę.
7
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 10:31
A po co nam ta LE ? Przed nami druga część sezonu i jakieś "kontuzje" albo zmęczenie w LE to będzie przekleństwo ... wszystko trzeba poświecić aby wrócić do TOP4. Nie mamy szerokiej kadry aby grać na kilku frontach. Bennacer rozkraczył się z Crveną ...
2
Mercik
Mercik
22 lutego 2021, 10:45
LunaS - przecież nadal jesteśmy w Top4.
LE - myślę że po pokonaniu Crveny to już nie będzie miejsca na odpuszczanie i walka z mocnymi zespołami. To się przyda bardziej niż patrzenie na samą ligę. To są zawodowcy ale też ludzie. Kontuzje będą się trafiały nawet bez LE i tego nikt nie przeskoczy. Można się zastanowić też nad tym jakie morale będą jeśli przejdziemy np. taki Manchester United i nadal będziemy walczyć z Interem o majstra. (Piszę tak specjalnie ponieważ Top 4 myślę, że jest niezagrożone)
1
szewczenko85
szewczenko85
22 lutego 2021, 10:46
Może dlatego, że po to się gra w pucharach, żeby podnosić swoją poprzeczkę i grać co 4 dni, logika kibiców odpuścić wszystkie puchary bo piłkarze muszą odpoczywać. Kabaret. Dla Kibiców 2 -10 mln w tę czy w tę co za różnica. Po to jest 23 piłkarzy i trener, żeby mądrze decydować. Masakra , oczywiste rzeczy tłumaczyć.
4
LunaS
LunaS
22 lutego 2021, 10:56
Grać rezerwami - a jak będzie już półfinał to pełna butla ... a tam granie pierwszym składem z rzeźnikami to się nigdy dobrze nie kończy. Każdy z takich klubów chce się na tle Milanu zaprezentować i jak nam wypadnie np. Kessie to do widzenia. Takie jest moje zdanie. Tyle czasu nie byliśmy w LM że trzeba wszystko pod to robić - i tak myślę że Pioli wystawi drugi skład na rewanż.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 lutego 2021, 11:16
wystarczy wystawić Samu i Krunica :P
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się