SCUDETTO


Tuttosport: Raiola chce podwyżki pensji na nowej umowie Romagnolego

23 lutego 2021, 11:26, Redakcja Aktualności
Tuttosport: Raiola chce podwyżki pensji na nowej umowie Romagnolego

Kapitan Milanu Alessio Romagnoli w ostatnim czasie zbiera wiele niepochlebnych opinii dotyczących samej gry jak i dyspozycji na boisku. Wiele mówi się o tym, że jego miejsce w podstawowej jedenastce może być zagrożone, zwłaszcza, że Fikayo Tomori jest gotów wykorzystać swoją szansę, aby udowodnić pokładane w nim nadzieje. Wtorkowe wydanie Tuttosport informuje, że agent Romagnolego, Mino Raiola wysunął żądania podwyżki pensji dla swojego klienta na kwotę 4,5 mln euro. Według władz Milanu, suma ta jest zbyt wysoka, zwłaszcza, że defensor aktualnie może liczyć na 3,5 mln euro. Dziennik zaznacza jednak, że najważniejszym priorytetem dla zarządu klubu jest przedłużenie umów zarówno z Donnarummą jak i Çalhanoğlu. Kontakt z Romagnolim wygasa bowiem wraz z końcem czerwca przyszłego roku.



71 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tommyb1
tommyb1
24 lutego 2021, 11:23
powinni zrobić kompilację "the best of Romek" po kontuzji i powiedzieć tak: Mino chodź na kawę coś Ci pokażemy... także max 0,5 dodatkowo
a Mino powinien odpowiedzieć: No dobra... może przy następnym kontrakcie pogadamy o konkretniejszej podwyżce...
1
Rafalzki
Rafalzki
24 lutego 2021, 10:00
Uważam, że Romek pomimo słabego okresu zasługuje na podwyżkę. Jest jednym z najlepszych ŚO w Serie A, a powrót do formy to w mojej opinii jedynie kwestia czasu. Pamiętajmy ile do tej pory dał temu klubowi, i przede wszystkim jak lojalnym jest graczem. Wypychanie go teraz przy zjeździe formy do innego klubu to moim zdaniem czysta głupota...
0
25 lutego 2021, 21:29
Nikt go z klubu nie wywala ale pieprzenie o wielkich podwyżkach dla "kapitana" i konieczny pierwszy skład to kryminał.
Czemu ma grać słabszy gracz za zasługi, skoro jest obecnie cienki jak sik pająka?
0
adamos
adamos
24 lutego 2021, 09:26
niech się spotkają po drodze 4 i wystarczy. Kessie i Hakan tez mieli spadek formy i było sprzedajmy za czapkę gruszek, w tym sezonie profesorowie na swoich pozycjach i statut nie do ruszenia. Ja ufam Romkowi i wierze, że wróci do swojej formy. Kibicujmy wspierajmy nie krytykujmy.
2
Rafalzki
Rafalzki
24 lutego 2021, 09:57
Pomiędzy Bogiem a prawdą to jedynie Kessie jest w równej formie przez cały sezon, Hakan znacznie obniżył loty znowu a Romek właściwie jeszcze w tym roku nie miał dobrego okresu.
1
Rafalzki
Rafalzki
25 lutego 2021, 21:31
"nie krytykujmy"? WTF? I co może jeszcze? "Jest więcej niż jedna dobra odpowiedź?" XD

Trzeba krytykować, bo widać że głaskanie Romagnolego nic nie daje - gra coraz gorzej od tej pewności wyjściowego składu...
0
MediolMann
MediolMann
24 lutego 2021, 09:21
Tak, sprzedajmy naszego kapitana, po 5 słabych meczach i zostańmy z Tomorim, który (chociaż dobrze rokuje) na razie ma 5 dobrych. Romek jako jedyny obok Gigio reprezentował stabilny wysoki poziom przez ostatnie kilka lat. Nie odwrócił się od słabego przez 5 lat Milanu, to my nie odwracajmy się od słabego przez 5 meczy Romka. Tym bardziej że nie jest jakimś wiecznie niespełnionym talentem, tylko zawodnikiem który przez kilka lat dowodził że potrafi grać na najwyższym europejskim poziomie.
PS Nie neguje jego zniżki formy, ale odnoszę się do coraz liczniejszych głosów, domagających się jego sprzedania.
4
Rafalzki
Rafalzki
25 lutego 2021, 21:32
Tu nie chodzi o sprzedaż tylko o to, że jak władze Milanu nie dadzą się szantażować Raioli to gruby będzie chciał go sprzedać i zarobić na prowizji.

I na taki szantaż widzę, że tu niektórzy się nie godzą. Słusznie.
0
ConradJethro
ConradJethro
23 lutego 2021, 19:00
Jak tylko zobaczyłem ten tytuł to wiedziałem jakie komentarze tu znajdę xD
Wszyscy już wypychają Romagnioliego do innego klubu, kupa haseł typu "żadnej podwyżki" itp.
A w ubiegłym sezonie sikaliscie po gaciach jak to pięknie się spisywał w duecie z Kjear.
Prawda jest taka że od czasów Nesty i Silvy nie było w tym klubie ŚO światowego formatu, ale tacy zarabiają po 10-15 baniek, a nie 3,5-4.
Romagnioli ma słabszy okres, ale wielu konkretnych i świadomych ludzi pisało już z czego to wynika i dlaczego akurat teraz tak to wygląda.
Wracając do zarobków nawet Tomori ma wyższy kontrakt od Romka bo ok 4 mln £ rocznie.
Reasumując, pchamy się do LM a chcemy płacić piłkarzom jak Genoa. Czasy się zmieniły i byle szczaw jeśli gra w 1 z 5 najlepszych lig dostaje sporo monet. Uważam że Romagioli zarabia obecnie rozsądnie, ale czy Wy wszyscy pracowali byście np. 7 lat bez podwyżki? Głupie pytanie, zapomniałem że znakomita grupa tu zgromadzonych jedzie jeszcze na kieszonkowym, kiedyś zrozumiecie o czym pisałem
Forza MILAN
10
Jaca23
Jaca23
23 lutego 2021, 22:01
Po pierwsze to ja zachwycałem się dyspozycją Kjaera, który niejednokrotnie już w zeszłym sezonie ratował co najwyżej solidnego Romka. Kjaer spoił tę defensywę, a teraz gdy ma gorszy okres błędy kapitana się bardziej uwidaczniają.

Nie porównuj Alessio do Nesty czy Silvy, błagam.

Milan bardzo uszczuplił wydatki na pensje, obecnie jest to piąty wynik w lidze - 90 mln euro. Dla porównania regularnie grająca w LM Atalanta - 42,6 mln euro, czy Lazio - 83 mln euro.

Kolejny fake news to brak podwyżki od 7 lat. Romagnoli przedłużył umowę w 2018 roku, zwiększając swoją pensję do 3,5 mln.

Romek obecnie ma trzecią najwyższą pensję w zespole, czy jest w trójce najważniejszych zawodników? Szczerze wątpię. Gdy był w formie, lekką ręką zasługiwał na żądane 4,5, ale obecnie nie prezentuję się nawet na te 3,5.
3
WeahYeah
WeahYeah
24 lutego 2021, 10:40
Jaca, ale Ty mu imputujesz porównania do Silvy i Nesty, więc też trochę ochłoń ".. od czasów "
1
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 11:34
Jaca, czytaj ze zrozumieniem.
W sumie mogę Ci wyjaśnić
Ad1. Nikt tu Romka do nikogo nie porownuje, pisałem o klubie więc nie dopowiadaj sobie

Ad2. Jak przedłuży kontrakt na 4 lata bez podwyżki to w 2025 będzie dokładnie 7 lat za tą samą kasę.

Ad3. Chcesz kozaka klasy światowej szykuj się na 10 baniek minimum.

Zanim się ponownie nakręcisz na własne przemyślenia to najpierw rozchodź, przeczytaj 2 razy i wtedy się odnoś Panie Fake news
0
Jaca23
Jaca23
24 lutego 2021, 12:29
Nie wiem skąd twoje przypuszczenie, że "się nakręciłem", ja tylko wypunktowałem twoją wypowiedź. Rozumiem duma boli, ale trzeba brać odpowiedzialność za to co się piszę. Pewnie w twoim wypadku rada, żeby to rozchodzić pomaga, ale mi jej nie udzielaj, bo jej nie potrzebuje.

Teraz merytoryka:

"Panie Fake news" - podaj przykład, skoro mnie tak nazywasz.

Powiedz mi skąd miałem wiedzieć, że w domyśle sądzisz, że Romek przedłuży kontrakt na 4 lata?

"Ad3. Chcesz kozaka klasy światowej szykuj się na 10 baniek minimum." - Jak Romek będzie takim to trzeba będzie się nad tym zastanowić, póki co nie jest nawet w top 10 Seria A, więc nie widzę problemu.
Edytowano dnia: 24 lutego 2021, 12:31
0
GeorgeACM
GeorgeACM
23 lutego 2021, 18:47
Sprzedać i za hajs wykupić tomoriego
Kessie na kapitana
0
radecki11111
radecki11111
23 lutego 2021, 19:29
Takim podejściem to zbudujesz zamek z piasku a nie drużynę.
2
Jaca23
Jaca23
23 lutego 2021, 17:56
Kolejny bez formy chce podwyżkę. Może jeszcze starszy Donnarumma? Kpina. Z taką grą niech akceptuje przedłużenie kontraktu, albo transfer latem i będzie część funduszy na Tomoriego. Jestem za tym aby Romek został, ale jeśli wróci do swojej dobrej dyspozycji w innym przypadku nie ma mowy o żadnej podwyżce.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lutego 2021, 16:59
Mino: Nie moge teraz gadać, podwyżka dla Romka.
Paolo: ale to Ty dzwonisz.
Mino: Kończę, pa.

Tak było
8
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
23 lutego 2021, 16:35
Z Donnarummą sprawa jest prosta: będzie LM, przedłuży. Nie będzie, przechodzi do beniaminka Serie A, czyli do Monza. Oczywiście ostatniego dnia mercatto ;)
1
Rafał0209
Rafał0209
23 lutego 2021, 16:51
To się niedługo sytuacja Antonio wyjaśni :)
4
banan1899
banan1899
23 lutego 2021, 16:20
3,5 to godna pensja.
0
POE
POE
23 lutego 2021, 16:17
Podwyższyć to on może sobie wodę w piwnicy
0
Marcin1995
Marcin1995
23 lutego 2021, 15:59
Chciałbym żeby został ale na rozsądnych warunkach, trzymam za niego kciuki ale aktualnie ławka dla niego byłaby dobrym wyborem
0
Rafał0209
Rafał0209
23 lutego 2021, 15:49
Fajnie być piłkarzem w normalnej pracy , kiedy niezbyt dobrze nam ona wychodzi , człowiek unika szefa a nawet nie myśli by zajść z prośbą o podwyżkę :) , co do Romagnoliego ma słabszy okres ale mu się te 4mln za sezon zwyczajnie należą , nie wypiął się kiedy Milan grał piach a on wyróżniał się na tyle że nie pogardził by nim żaden Europejski klub , tak i ja bym z nim przedłużył kontrakt bo tacy ludzie z Milanem w sercu są nam potrzebni , i musi klub być przygotowany i liczyć z tym , że jeżeli da podwyżke Donnarummie czy Hakanowi tak znaczącą , to zlecą się może nie od razu ale powoli wszyscy. piłkarze to kumple gadają ze sobą , toż jak mi dał ty też się staraj dlaczego masz grać za mniej :) .
0
becoccos
becoccos
23 lutego 2021, 15:39
Ja bym go sprzedał... Dla mnie nigdy nie był wybitny...
2
ACstach
ACstach
23 lutego 2021, 15:10
Raiola chce, Milan nie.
2
goat333
goat333
23 lutego 2021, 15:03
X D
0
Dohtor
23 lutego 2021, 14:20
IKS DE !
0
artorn
artorn
23 lutego 2021, 13:52
3,5-4 to jest odpowiednia pensja i tylko. To samo Hakan, chcą więcej? pokazać na boisku...
4
sebulba12
sebulba12
23 lutego 2021, 17:26
dlatego ja zawsze jestem za tym żeby zawodnik miał trochę niższą podstawę pensji i bonusy za osiągnięcia na boisku
1
Zuber
Zuber
23 lutego 2021, 13:34
To się uśmialiśmy, niezły kabaret się zaczyna robić.
0
23 lutego 2021, 13:27
Aż mi się skojarzył cytat z "Nic śmiesznego" ;)
(dla wrażliwych językowo - nie wchodzić w link)

https://www.youtube.com/watch?v=fCd7iYhZBgU
6
Nesta_13
Nesta_13
23 lutego 2021, 13:32
Maldini do Raioli: https://youtu.be/Gsq8vAlujuo
7
Rocker
Rocker
23 lutego 2021, 13:23
Dolejmy oliwy do ognia! Może będzie zabawnie! :D
1
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 13:17
Dać mu te 4,5 bańki i bonusy:
- Liga Mistrzów + 1 mln
- każdy babol ewidentny, wstydliwy -100 tys euro.
0
MilanHomer
MilanHomer
23 lutego 2021, 14:55
To chłop nie zarobi za dużo :)
Chyba, że się ogarnie i zacznie grać jak kilka lat temu.
0
Ra.V
Ra.V
23 lutego 2021, 13:12
'Generałowie odchodzą, Rzeczypospolita trwa dalej'. Jak by Romek posiedział trochę na ławce, odpocząć, zobaczył grę z innej perspektywy - może wtedy się obudzi.
1
MilanFanJ
MilanFanJ
23 lutego 2021, 13:06
dać podwyżkę na 4 i tyle. sorry, ale w obecnej dyspozycji nijak nie daje powodów do większej kasy
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
23 lutego 2021, 13:06
Romek już pewnego poziomu nie przeskoczy, tak się przynajmniej wydaje. Nie dawałbym mu ekstra kasy tylko za to ,że jest wporzo gościem i kapitanem.
1
Semper Fideli
23 lutego 2021, 13:07
O Acerbim też tak mówili a obecnie jest podstawą reprezentacji. Włochow trzeba zupełnie inaczej oceniac niż inne nacje pilkarskie
4
hyrus13
hyrus13
23 lutego 2021, 13:53
Barzagli też miał nie przeskoczyć pewnego poziomu. Romagnoli ma przestój, ale to wielki talent i skreślanie go po kilku słabszych miesiącach to głupota. Tym bardziej, że nie jest kolejny z talentów typu Brożek i my nie czekamy kolejnego sezonu "aż wystrzeli", bo swoje umiejętności już udowodnił.
6
wojtekdio1234
wojtekdio1234
23 lutego 2021, 14:05
obyście mieli racje
0
kusniak_22
kusniak_22
23 lutego 2021, 13:01
A ja jestem niemal pewny, że Romagnoli odzyska pełną dyspozycję. Na podwyżkę nie zasłużył, ale ma Raiole więc takie newsy to nic dziwnego.
0
Książę Mroku
Książę Mroku
23 lutego 2021, 13:00
Grubemu powiedzieć szukaj klubu dla niego
My wykupimy Tomotirgo. Tam są drzwi
1
DarthImpaler
23 lutego 2021, 15:11
A Gruby powie klub już znalazłem,
A wy dostaniecie za niego kanapkę z masłem.
1
becoccos
becoccos
23 lutego 2021, 15:40
To biorę kanapkę... Nie będzie takich dziur w obronie jak w serze na kanapce :-)
3
hyrus13
hyrus13
23 lutego 2021, 12:33
Raiola to chyba meczów Milanu nie ogląda.
1
PaoloACM
PaoloACM
23 lutego 2021, 12:29
Swietny moment na taka wiadomosc - gwozdz do trumny kapitana w oczach kibicow ;) Zeby sie nie okazalo ze nam trzon druzyny odejdzie za chwile czyli bramkarz, podstawowy srodkowy obronca, motor napedowy i bramkostrzelny napastnik. Tym bardziej ze za cala 4 nie przytulimy nawet 10% kwoty potrzebnej na sprowadzenie zamiennikow. Jesli nie beda chcieli dac podwyzki Romanowi (a z tej na pewno nie zrezygnuje Riaola) to ostatni dzwonek zeby go sprzedac za korzystna kase bedzie latem. Szykuje sie prawdziwy sprawdzian mozliwosci Paolo i zamiarow Gazidisa/Singerow.
3
hyrus13
hyrus13
23 lutego 2021, 12:34
Ja jednak staram się rozgraniczać piłkarzy i menagerów. To mimo wszystko wielki biznes i nic więcej.
0
FX
FX
23 lutego 2021, 12:40
Dla mnie to nigdy kapitanem nie był. : Bo niby co On takiego dla klubu zrobił?
Edytowano dnia: 23 lutego 2021, 12:49
1
grayman88
grayman88
23 lutego 2021, 15:58
A co miał robić? Latać z karabinem w szatni?
2
FX
FX
23 lutego 2021, 12:29
Tak koło dwunastu. Więcej od gówniarza, by się mieli o coś bić. ;)
0
lukasz markowski
lukasz markowski
23 lutego 2021, 12:25
Jak ja bym chciał żebyśmy nie mieli zawodników w drużynie których agentem jest ten grubas. Nie ma zawodników niezastąpionych. A grubas sieje ferment w drużynie żądając takich kwot.
4
23 lutego 2021, 12:17
Hahhaha smieszni sa, czas go spieniezyc
3
szfarceneger
szfarceneger
23 lutego 2021, 12:13
Tak jak pisałem pod innym newsem - poczekać z przedłużaniem kontraktu i wysłuchać ofert w letnie mercato. Powinno znaleźć się kilka klubów, które mimo wygasającego kontraktu dobrze za niego zapłacą. A to może być niestety ostatni moment, żeby jeszcze na nim zarobić.
4
GianpaoloM3
GianpaoloM3
23 lutego 2021, 14:53
Dokładnie, zwłaszcza że na horyzoncie pojawił się bardzo obiecujący młody zawodnik. Zobaczymy jak to się wszystko potoczy do końca sezonu
0
mist22
mist22
23 lutego 2021, 12:04
W sumie nie mówi się o tym, ale być może właśnie przez te rozmowy o pensjach itp. w naszej szatni brakuje trochę koncentracji? Gigio, Hakan, teraz Alessio, wcześniej też Ibra (chociaż myślę, że do jego pensji nikt się w składzie nie czepia) + jeszcze paru zawodników, którym kontrakt kończy się w 2022. Wiadomo jak to jest, wszyscy grają razem, ale widzieć, że Twój kolega, który gra na podobnym poziomie zarabia 2x więcej może się odbić na wielu aspektach.
Edytowano dnia: 23 lutego 2021, 12:05
0
FX
FX
23 lutego 2021, 12:52
Zarząd jest od tego, choćby niejaki Maldini.
0
mmielczar123
mmielczar123
23 lutego 2021, 11:56
Zaraz każdy będzie chciał podwyżkę. Trzeba dać przykład innym i albo zostajesz z tym co masz albo wypad.
1
Nesta_13
Nesta_13
23 lutego 2021, 11:46
Trzeba przyznać, że trochę wdarł się chaos w naszym klubie, zarówno na gruncie sportowym, jak i kontraktowym. Jak będzie LM, to ja nie widzę problemu żeby trochę przebudować skład. Hakan i Gigio to bardzo dobrzy zawodnicy, ale uważam że są do zastąpienia, tym bardziej w kontekście ich wymagań płacowych. Odnośnie dyspozycji Romagnoliego chyba nie trzeba nic pisać, gość od niespełna roku jest cieniem samego siebie.
0
TR3V0R
TR3V0R
23 lutego 2021, 12:03
No dokładnie, jak zaczęło iść trochę lepiej, to nagle się obudzili z kontraktami i wysokimi podwyżkami. Z resztą też tak jak piszesz, jeżeli awansujemy do LM, może kibice będą wracać powoli na stadiony to i też dostaniemy spory zastrzyk gotówki, co pozwoli nam na przebudowę składu. Jak dla mnie, jeżeli Dollar miałby dostać 10 baniek, to lepiej go puścić wolno, niż miałby robić ogromy komin płacowy. W dodatku w jego miejsce jest masa bramkarzy na bardzo podobnym poziomie, nawet lepszych czasami, z 1/3 pensji którą on chce. Za Hakana to samo. Byłbym bardzo ciekawy, jak poradziłby sobie ten Otavio, ktorym podobno jesteśmy zainteresowani. Może i oni by wypalili i mielibyśmy większy pożytek, niż płacić naszym dwóm zawodnikom 15 milionów za sezon, co nie ukrywajmy jest sporą sumą. W przypadku awansu do LM, sam byłbym ogromnym zwolennikiem lekkiej przebudowy i tez nie ma co przedłużać kontraktów na siłę i ulegać na te kwoty które chce grubas. O romagnolim już nie wspominając, bo obecnie jakby on kasował 2 bańki to i tak byłoby za dużo patrząc jak on się reprezentuje na boisku
1
TR3V0R
TR3V0R
23 lutego 2021, 12:08
Na razie na LM to kupiliśmy trupa Mandzukica. Niedobrze to wróży...
1
Nesta_13
Nesta_13
23 lutego 2021, 12:12
Mandzu to kupiliśmy chyba żeby się doczłapać do tej LM, a nie na samą LM... Tak czy inaczej, jak na razie nie dowierzam w dyspozycję Chorwata.
0
Nesta_13
Nesta_13
23 lutego 2021, 13:14
Podobno jak awansujemy do LM, to ten emeryt zostanie...
1
Nesta_13
Nesta_13
23 lutego 2021, 13:24
@Nesta_13 - według mediów jeśli dostaniemy się do LM to mamy obowiązek przedłużenia umowy z Mandżukiciem i to na 3,5-4mln/rok...
0
robert18
robert18
23 lutego 2021, 11:44
chyba obnizki to sie zgodze jak nie to wypad z tym cieniasem
1
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 11:43
Kurde rezerwowy za 4,5 mln ? Grubo :)

A tak serio to zobaczcie jaki grubas jest spryciarz - jak u Dolara to przeciąga na koniec bo wie że to dobry towar - a jak widzi że Romek nurkuje to już by go chciał zabezpieczyć :) Teraz Maldini powienien mu powiedzieć:
"Grubas poczekajmy jeszcze pół roku - jesteśmy dobrej myśli, wszystko zmierza ku pozytywnemu rozwiązaniu, obie strony są zainteresowane itd ... "
7
FX
FX
23 lutego 2021, 12:39
Oj, oj. Lukaku nie narzeka z Interem i agentem.
0
TR3V0R
TR3V0R
23 lutego 2021, 11:36
Nie zasługuje nawet na 4, a co dopiero na 4,5. Zacznie lepiej grać, okej 4 mozna dać, ale nic więcej. Nie jest to taki zawodnik, bez którego nie damy sobie rady tak jak Dollar czy Hakan. Jak dla mnie to po wygaśnięciu kontraktu może odejść, ewentualnie mozna pomyśleć nad sprzedażą w letnim okienku i pieniądze z niego przeznaczyć na wykup Tomoriego.
1
imperator5000
23 lutego 2021, 11:33
Powinien na kolanach dziękować za brak obniżki. W W samej Serie A jest co najmniej 10 lepszych obrońców od niego.
3
Mercik
Mercik
23 lutego 2021, 11:34
z czego dwóch w Milanie na dzień dzisiejszy oczywiście ;) Oby wrócił do swojej optymalnej formy
4
Nizial86
Nizial86
23 lutego 2021, 11:29
Chyba obnizki
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się