SCUDETTO


Grała Liga Mistrzów

23 lutego 2021, 13:44, Purysta Aktualności
Grała Liga Mistrzów

We wtorek i środę zostaną rozegrane pozostałe cztery spotkania 1/8 finału Ligi Mistrzów. W tym tygodniu zobaczymy dwóch przedstawicieli Serie A - Lazio i Atalantę. Obie włoskie drużyny podejmą u siebie kolejno Bayern Monachium i Real Madryt. Tutaj zachęcamy do komentowania tych rozgrywek.

 

Wtorek:
21:00:
Atletico Madryt - Chelsea FC 0:1 (71' Giroud)

21:00: SS Lazio - Bayern Monachium 1:4 (49' Correa – 9' Lewandowski, 24' Musiala, 42' Sané, 47' Acerbi [sam.])

Środa:
21:00: Atalanta BC - Real Madryt 0:1 (86' F. Mendy)

21:00: Borussia Mönchengladbach - Manchester City 0:2 (29' B. Silva, 65' Jesus)



246 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dysha1992
dysha1992
25 lutego 2021, 17:02
Mecz Atalanta Real był tak słaby ze żałowałem poświęconego czasu. A czerwona kartka tylko pokazuje że potrzeba chłodnej głowy... Mega słaby Real, wystarczyło zagrać mądrze i mogli ich pyknąć. A tak to ciężko ocenić który z włoskich zespołów wypadł najlepiej. Wychodzi na to że Inter xD
0
Yankee Doodie
Yankee Doodie
25 lutego 2021, 07:23
Wie ktoś już może dlaczego Mateo Musacchio zszedł z boiska w przedwczorajszym meczu?
0
ConradJethro
ConradJethro
25 lutego 2021, 07:35
Bo był cienki jak sik komara i zawalił 2 bramki w 30 minut
3
dysha1992
dysha1992
25 lutego 2021, 16:57
Chłopina popisał się genialną asystą do Lewego a później było tylko lepiej xD
Oglądając ten mecz miałem w glowie: Wy nam Biglie, my Wam Musaczio i jesteśmy kwita ;D
2
Mil_online
25 lutego 2021, 06:44
Dla Milanu dobre wiadomości z Bergamo - Atalanta przez zdecydowaną większość meczu biegała za piłką, kontuzje, wynik wciąż dający nadzieję na awans w Madrycie... Do tego Gasperini grillujacy Ilicicia.

A na deser Czarnota - Bojarska I Dziekanowski w pełnej krasie w studiu Polshitu, dla pierwszej Gabriel jest Hesusem, a drugi połamał się na Freulerze,, zaś recenzując odważnie porażkę włoskich drużyn w Lidze Mistrzów wskazał, że dotyczy to Atalanta, Juve i Juventusu...

Zapomniał dodać, że Primera Division niewiele lepiej.
0
Rafał0209
25 lutego 2021, 06:20
Bayern ,City ,PSG i długo długo nic , z roku na rok coraz słabsza ta LM .
0
ksieciunio
ksieciunio
24 lutego 2021, 23:06
Serie A pokazała klasę - 3 mecze, wszystkie w pytę. Ale calcio jest naj naj więc wincej włoskich trenerów.
7
Milanboy
Milanboy
24 lutego 2021, 23:23
Dodajmy Inter który odpadł z CL.

Słabo to wygląda jeśli chodzi o Champions League.
1
Diavo
Diavo
25 lutego 2021, 05:26
Szkoda,ze Atalanta grała w 10..
0
Milanboy
Milanboy
24 lutego 2021, 23:01
Słabo Atalanta, naprawdę słabo. Z tak osłabionym Realem zagrać to to wstyd jest, do tego po raz kolejny załącza się agresja Bergamczykow. Czerwona kartka właściwie ustawiła spotkanie.

Rewanż będzie bardzo ciężki i wydaje mi się, że Real przejdzie dalej.
0
pawel1989
pawel1989
24 lutego 2021, 22:48
Ilicic wędka
0
pawel1989
pawel1989
24 lutego 2021, 22:48
Ilicic wędka
0
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 22:26
Ilicic to chyba mokry sen komentatora, słuchać się tego nie da
0
Cimar94
Cimar94
24 lutego 2021, 22:02
Atalanta jest tak nieprzewidywalna, że naprawde mimo niepowodzeń z pierwszej połowy może tutaj jeszcze ugrać korzystny rezultat.
1
viviek89
viviek89
24 lutego 2021, 21:35
https://www.sport.pl/pilka/7,65042,26821021,uefa-zaczyna-sledztwo-ws-ibrahimovicia-wstrzasajace-wideo.html
0
Starosta
24 lutego 2021, 21:31
Ślamazarne jakieś te mecze dzisiaj
0
FanACM
FanACM
24 lutego 2021, 21:21
A Freuler był faktycznie ostatnim obrońca?
0
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 21:22
Tak, za nim już tylko bramkarz
0
milan2002
milan2002
24 lutego 2021, 21:21
Szybko sędzia utemperował Atalante. W meczu z nami wlepił im pierwszą żółtą w 84 minucie
4
dejnio
dejnio
24 lutego 2021, 21:28
No i czego to Twoim zdaniem dowodzi?
0
milan2002
milan2002
24 lutego 2021, 21:39
To nie teoria spiskowa. Zwyczajnie zwróciłem uwagę na to.
0
dejnio
dejnio
24 lutego 2021, 21:42
Brzmiało to trochę jak wstęp do takiej teorii, ale skoro tak stawiasz sprawę to nie czepiam się ;)
0
Starosta
24 lutego 2021, 21:20
No to głupi faul Freulera załatwia Atalantę na cacy
0
ACstach
ACstach
24 lutego 2021, 21:20
Nie no dramat.
0
dykt4tor
dykt4tor
24 lutego 2021, 21:20
Bez przesady czerwo za takie coś
3
Edmunds
Edmunds
24 lutego 2021, 21:19
Niedałbym czerwonej, bo mendy odbiegał od bramki ( w sensie nie biegł na wprost niej tylko trochę w bok).
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 lutego 2021, 21:20
Nie ma to najmniejszego znaczenia. Wychodził sam na sam = czerwona.
2
Edmunds
Edmunds
24 lutego 2021, 21:22
Wcale nie, to w która stronę biegnie zawodnik ma znaczenie.
3
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 21:27
Edmund nie ma znaczenia jeśli zawodnik ma szansę wyjść sam na sam, a w takiej sytuacji szanse miał.
0
Edmunds
Edmunds
24 lutego 2021, 21:49
ConradJethro
Moim zdaniem ma to wciąż znaczenie, bo Mendy nie wychodził na czystą 100% sytuacje. Wyrzucił się trochę w bok i wypuścił piłkę trochę za daleko.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 lutego 2021, 22:55
Skoro wg Ciebie ma znaczenie, to powiedz mi dlaczego w sytuacji jak zawodnik w polu karnym wypuszcza mocno piłkę do przodu, ta już jest praktycznie poza boiskiem więc nie miał szans jej dogonić ale został sfaulowany i sędzia daje karnego ? Przecież i tak nie miał szansy na bramkę...

Nie ma to najmniejszego znaczenia w którą stronę biegł, ostatni obrońca go wyciął i to jest czerwona bezdyskusyjna.
2
Edmunds
Edmunds
24 lutego 2021, 23:45
grzesiekpl88
https://www.pzpn.pl/public/system/files/site_content/941/1679-KONKLUZJE%20KS%20PZPN.%20DOGSO.docx
Myślę, że w tej sytuacji sędzia mógł pokazać za równo żółtą i czerwoną kartkę, a i tak by się wybronił. Ja jednak skłaniam się bardziej ku żółtej kartce.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 lutego 2021, 07:57
Dobra kolego masz tu link na YT z faulem i przestań już pitolić o tym, że piłka mu na bok odskoczyła. Piłka leciała równolegle do linii pola karnego więc wprost a nie na żaden bok. Gość by wyszedł sam na sam mając piłkę w polu karnym bo nie wyrzucił piłki mocno i byłby spokojnie przy niej przed bramkarzem. Czerwona bez dyskusji i ja ją kończę bo proste fakty do Ciebie nie docierają.

https://youtu.be/hK9DEKfdka0
Edytowano dnia: 25 lutego 2021, 08:12
1
Vol'jin
24 lutego 2021, 21:19
to Freuler załatwił awans dla Realu
0
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 21:18
No to Atalanta spuchła i pękła. Gorące głowy i będzie w papę
0
FanACM
FanACM
24 lutego 2021, 21:15
Też ponawiam pytanie Milan ma jakieś prawa do wykupu Pessiny o czym mówi Laskowski?? Kurde już się podniecilem xD
0
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 21:20
Mamy 50% od przyszłego transferu więc jak sami go kupimy to 50% sumy wraca do nas
0
kamilus
24 lutego 2021, 21:20
Milan ma opcję wykupu za połowę kwoty, na jaką Atalanta go wyceni: https://www.acmilan.com.pl/news/30147/mercato_live_03_08_matteo_pessina_na_celowniku_milanu_21_45
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 lutego 2021, 21:21
Prędzej bym liczył na 50% od transferu i to zaniżonego sztucznie. Jakbyśmy go chcieli odkupić ze zniżką to Atalanta walnie zaporową cenę pokroju 20-30mln już po rabacie jak z Petagną.

Bez sensu są takie klauzule, chyba że dajesz zapis 50%, nie mniej niż 15mln np. Bo tak Atalanta sprzeda go za 1mln i za 1mln kupi gościa z innej drużyny (taka forma wymiany) i płaci nam 500k pozbywając się klauzuli. Jeśli myśleliśmy o odkupie kiedyś to ustalić konkretną kwotę i tyle.
Edytowano dnia: 24 lutego 2021, 22:57
0
GiveMeReason
GiveMeReason
24 lutego 2021, 21:06
O.o Jaca Laskowski twierdzi że mamy prawo pierwokupu za 50% ceny za Pessine. O klauzuli 50% od transferu wiedziałem, ale pierwokup?
3
Starosta
24 lutego 2021, 21:08
No też właśnie pierwsze słyszę.
0
kamilus
24 lutego 2021, 21:21
Ja za to nie słyszałem, by Milan miał 50% od transferu. :)

https://www.acmilan.com.pl/news/30147/mercato_live_03_08_matteo_pessina_na_celowniku_milanu_21_45
0
Nesta_13
Nesta_13
24 lutego 2021, 20:59
Taki czas dla tej Atalanty, Liga Mistrzów, drugi raz awans do fazy pucharowej, mecze z Realem. Szkoda mi kibiców Atalanty, że nie mają możliwości zająć miejsca na tym swoim skromnym stadionie i oglądać tego wszystkiego na żywo.
1
Starosta
24 lutego 2021, 20:57
Jakby ktoś chciał:
https://sports24.icu/football/atalanta-vs-real-madrid-ucl1_24feb.html
0
LunaS
LunaS
24 lutego 2021, 20:52
Tak apropos Mendy z Realu - zobaczcie jaka jest konkurencja w kadrze Francji na lewej obronie ... Theo, Brat, Mendy ... nasz niestety przegrywa.
1
Vol'jin
24 lutego 2021, 20:21
ławka realu ma moc
1
_GAHU_
_GAHU_
24 lutego 2021, 17:55
Liczę dzisiaj na Atalante. Niech przynajmniej jeden zespół z Włoch pokaże się w ten edycji LM z dobrej strony.
3
Rafał0209
24 lutego 2021, 15:34
bramki w LM Andrij Szewczenko - 48 w 100 meczach a Robert Lewandowski - 72 w 95 meczach , tak porównuje bo zdaje się że Sheva był równie świetnym piłkarzem a nasz Milan zdaje się nawet silniejszy od obecnego Bayernu , to pytanie czy teraz zwyczajnie w świecie łatwiej napastnikom strzelać bramki , czy po prostu nasz Lewandowski jest tak świetnym graczem i przewyższa takich graczy jak Sheva , Raul 71 w 142 meczach ,czy Thierry Henry 50 w 112 . i nasz rodak jest jednym z najlepszych napastników w Historii.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
24 lutego 2021, 15:50
W obecnych czasach piłkarskich łatwiej strzelać bramki ponieważ piłkarze mają niesamowite wahania formy. Dawniej tzw. Top zawsze trzymał formę i nie było takich zjazdów formy u piłkarzy jak obecnie. To co się stało na przykład z Umtitim to jest nieprawdopodobne. Wystarczy spojrzeć na zestawienia linii defensywnej zespołów z Topu w okresie 2000 - 2012 aby zdać sobie sprawę jaka jest przepaść z obecnymi czasami.
2
Nesta_13
Nesta_13
24 lutego 2021, 17:00
A moim zdaniem gra się otworzyła, jest szybsza, przez co napastnicy mają wiele więcej sytuacji a co za tym idzie więcej bramek.
4
Zielony2009
Zielony2009
24 lutego 2021, 17:34
Jednym z argumentów jest skrajny drenaż mniejszych klubów, co skutkuje skrajnymi dysproporcjami między klubami. Kiedyś mnóstwo średnich ekip typu Rosenborg, Dynamo Kijów czy nawet Legia w 96 potrafiły wejść do LM i stawiać się najlepszym. Dzisiaj czołówka ma taką wielką przewagę, że w grupie LM widok kiedy ktoś wygrywa kilkoma bramkami jest wręcz normom. Przy bardziej wyrównanym poziomie trudniej było strzelać gole. Dodatkowo teraz najlepsi piłkarze od razu grają w topowych klubach nie mając często nawet 20 lat i trafiają do ekip gdzie jest 20 kilku genialnych zawodników, dzisiaj Totti w Romie czy Juninho w OL by się nie uchowali.
6
daro12555
daro12555
24 lutego 2021, 17:45
Po prostu teraz gra jest bardziej otwarta .Jest moda na ofensywę a wtedy bardziej na defensywę ..
0
daro12555
daro12555
24 lutego 2021, 17:45
@IL Capitano 3
Serio, uważasz, że to jest powodem, kiedyś zawodnicy nie mieli wahań formy, a teraz mają? To jest najgłupsza rzecz jaką przeczytałem od... no nie wiem, chyba nigdy nie przeczytałem nic głupszego XD I to jeszcze według Twojej logiki tylko obrońcy mają wahania formy, no bo skoro ofensywni korzystają z wahań formy innych, no to sami muszą takich wahań nie mieć, hit roku 2021
Edytowano dnia: 24 lutego 2021, 17:54
10
sebulba12
sebulba12
24 lutego 2021, 17:59
Moim zdaniem tacy goście jak Lewy, Messi i Ronaldo po prostu dzięki wyrzeczeniom i pracy przedłużają jak mogą swój prime. Kiedyś to było nie do pomyślenia żeby grać na takim poziomie przez tyle czasu.
A co do otwartej gry to w ostatnich sezonach średnia goli na sezon wcale się jakoś strasznie nie podniosła
https://www.worldfootball.net/stats/champions-league/1/
0
Rafał0209
24 lutego 2021, 18:26
Kiedyś wydaje mi się kluby jak i zawodnicy nie mieli aż takiego ciśnienia na zdobywanie bramek i bardziej kalkulacyjnie podchodzili do spotkań , dziś jak zespół prowadzi 3:0 to chce strzelić na 4 : 0 , tak jak kiedyś Milan miał potencjał by demolować rywali przewagą kilku bramek , tak myślał po co kiedy zwycięstwo daje i jedna bramka więcej :)
1
LunaS
LunaS
24 lutego 2021, 19:16
Kolejna gównoburza kto jest lepszy ... ja już się nauczyłem że się nie porównuje - ani Federera z Samprasem, ani Jordana z Lebronem, ani Schumachera z Hamiltonem itd ... bo prawda jest jak dupa - każdy ma swoją.
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
24 lutego 2021, 20:10
@ Masterbar

Dzieciaku co ty możesz wiedzieć o obrońcach z lat 2000 - 2012 skoro w swoich komentarzach używasz znaki : XD
0
Zielony2009
Zielony2009
24 lutego 2021, 21:14
il Capitano sorry, ale faktycznie żeś głupotę napisał, zapraszam do kącika wstydu
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
24 lutego 2021, 22:08
Głupotę to napisałeś Ty że Totti i Juninho by się w Romie i OL nie uchowali.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
25 lutego 2021, 09:54
@IL Capitano 3
Typowe argumentum ad personam gdy brakuje merytoryki. Tak, jestem rocznik 95, więc może dla Ciebie jestem dzieciakiem, nie wiedziałem, że to, że Tobie bliżej do zdechnięcia to jakiś przywilej/atut/zaleta. Już naprawdę trzeba nie mieć się czym dowartościowywać, żeby pomagać sobie wiekiem. Ale co Ty możesz wiedzieć o znaczeniu "argumentum ad personam" skoro stawiasz takie zjebane tezy
1
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
25 lutego 2021, 11:16
@Zielony2009 normą chyba xDD
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
25 lutego 2021, 12:19
@Masterbar

Nie będę z tobą dyskutował bo w twoich komentarzach jest tyle jadu , żółci i braku szacunku że szkoda z tobą rozmawiać. Dalej podtrzymuje swoje zdanie że obrońcy z lat 2000 - 2012 miażdżą swoimi umiejętnościami obecnych obrońców i miewali mniejsze wahania formy niż obecni. Dotyczy to także zawodników ofensywnych. Dawniej trzeba było udowodnić przynajmniej dwa sezony z rzędu swoją wartość a dzisiaj po paru dobrych spotkaniach robi się z piłkarzy gwiazdy i później jest wielke rozczarowanie dlaczego nie potrafią zagrać dwóch pełnych sezonów na odpowiednim poziomie.
0
Zielony2009
Zielony2009
24 lutego 2021, 14:55
Cześć, poniżej jako ciekawostkę zamieszczam aktualne kursy na mistrza Włoch oraz na top 4. Jak widać szanse na mistrzostwo możemy już rozpatrywać w kategorii cudu jednak do top 4 ciągle jesteśmy wyraźnymi faworytami.

Mistrz:
1.44
Inter Mediolan
4.50
Juventus
8.00
AC Milan
29.00
Atalanta
34.00
Roma
41.00
Napoli
81.00
Lazio

Ukończy w Top 4
1.01
Inter Mediolan
1.05
Juventus
1.20
AC Milan
2.10
Atalanta
2.40
Napoli
2.40
Roma
3.00
Lazio
151.00
Sassuolo
251.00
Edytowano dnia: 24 lutego 2021, 14:55
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 lutego 2021, 10:53
Ja myślę, że Atalanta może zaskoczyć dziś wszystkich. Gdyby nie to, że kurs niski bo bukmacherzy widzą faworyta w zespole z Bergamo to bym coś na fsrta puścił.
2
LunaS
LunaS
24 lutego 2021, 11:36
Szansa dla Atalanty zapisania się w historii - jedna jedyna taka :)
1
banan1899
banan1899
24 lutego 2021, 16:39
Też dzisiaj będę im kibicował. Problem w tym, że Atalanta ostatnio nie gra rewelacyjne a Real zawsze może wypunktować rywala.
0
24 lutego 2021, 10:03
Zenujace wystepy makaroniarzy w Europie, Hiszpanie nie wiele lepsi..
0
Książę Mroku
Książę Mroku
24 lutego 2021, 09:47
Prawda jest taka ,ze musimy zdobyc mlodego dobrego napastnika. A taki Zlatan to powinien byc rezerwowym
0
24 lutego 2021, 07:13
Ja już od kilku lat nie sprawdzam LM. Na finalach zasypiam. Może to się zmieni:)
5
KKP19
KKP19
23 lutego 2021, 23:25
Giround, za słaby na Milan
Za mocny na Atleti
7
GiveMeReason
GiveMeReason
24 lutego 2021, 00:31
Za drogi *
2
POE
POE
24 lutego 2021, 01:39
Za drogi też nie to
0
Mirek99999999
Mirek99999999
24 lutego 2021, 06:26
Nie chciałbyć rezerwowym, a przy Ibrze za dużo by nie pograł.
1
dr Hector
dr Hector
23 lutego 2021, 23:24
Duże, żeby nie powiedzieć fatalne błędy Lazio.
0
ACstach
ACstach
23 lutego 2021, 23:03
Dwie drużyny z Włoch dostały po dupie, trzy z Hiszpanii też dostały w kaczan w swoich pierwszych meczach. Jutro Atalanta - Real, może w końcu jakaś drużyna z tych dwóch krajów odniesie zwycięstwo. Oczywiście może być tak, że padnie remis.
6
Demick
Demick
23 lutego 2021, 23:07
Atalanta jak będzie miała "swój dzień", powinna zmasakrować tak wybrakowany Real. Zresztą takie oceniania siły ligi na podstawie gry w LM jest moim zdaniem trochę słabe. Często o danym meczu decydują przypadki, zaangażowanie, kontuzje i sam trener.
9
ACstach
ACstach
24 lutego 2021, 06:42
Absolutnie nie oceniam tutaj siły danej ligi. Podałem to tylko jako fakt, ze żadna z drużyn z tych państw nie wygrała meczu jak do tej pory, ba, nawet nie zremisowała.
0
Matim
24 lutego 2021, 07:14
Mało tego. W LE Milan remis, a Napoli w czapę z Granadą. Póki co z 5 włoskich drużyn tylko Roma wygrała swój mecz.
2
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 22:53
No nic Lazio zostało odarte ze złudzeń ... sporo brakuje do Europy. Myślałem że będzie trochę lepiej w stylu 1-2. Ciekawe jak jutro Atalnata - jak będzie mizeria to może nie być włoskiej ekipy dalej ... największe szanse daję niestety Juventusowi.
1
Demick
Demick
23 lutego 2021, 22:59
Lipsk, który grał z najgorszym Liverpoolem od lat, też pokazał że im sporo brakuje do Europy ;)
3
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2021, 23:02
Juventus przejdzie Porto, jestem jakoś dziwnie tego pewien. Ronaldo gol, nawet 1:0 im starczy. Chociaż jak patrzę jak gra Bayern, City, czy nawet słabiutki Liverpool, albo Chelsea, to Stara Dama w następnej rundzie te rozgrywki zakończy. Myślę, że z tym Juve nawet Dortmund by nie był bez szans. :)
1
Demick
Demick
23 lutego 2021, 23:05
A ja czuję wręcz przeciwnie... Juve odpadnie, a Pirlo zostanie zwolniony.
0
LunaS
LunaS
24 lutego 2021, 11:37
Niech Pirlo jak najdłużej szlifuje swój warsztat w Juventusie :)
1
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2021, 22:38
City/Bayern/PSG, takie moje top3. City i Bayern blisko siebie, PSG ciut odstaje, ale nie lekceważyłbym.

Gdyby Klopp nie miał takiego szpitala, to pewnie Liverpool wstawiłbym w miejsce PSG.

Generalnie City to zagadka, bo Guardiola lubi czasem przekombinować w Lidze Mistrzów. Orali Premier League, to jednocześnie kompromitowali się w Champions League. Jednak widać, że teraz wyciągnął wnioski w kontekście defensywy, bo z obrony dziurawej jak ser szwajcarski, stał się monolit i mur, który ciężko skruszyć. Tutaj dużą robotę zrobił transfer Diasa. Defensywa w Lidze Mistrzów może być kluczowa. Zaufam im i dam ich na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o faworytów, ale jeżeli nie wygrają w tym sezonie, to już chyba nigdy. Na ten moment wydają się bardziej kompletni od Bayernu, głównie w obronie.
Edytowano dnia: 23 lutego 2021, 22:39
1
Demick
Demick
23 lutego 2021, 22:49
Klasyczne pompowanie balonika z City wygrywającym LM, jak co roku ;)
2
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 23:00
Guardiola to już chyba tam z 5 lat siedzi :) dożywocie ... jak nie teraz to kiedy ... mają cierpliwość szejki :)
0
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 22:29
Chelsea prowadzi z Atleti na wyjeździe - nieźle.
0
ACstach
ACstach
23 lutego 2021, 22:31
Do tego Atletico bez celnego strzału jak do tej pory.
0
Vol'jin
23 lutego 2021, 22:34
no jeśli mecz w Bukareszcie nazywasz domowym dla Atletico ^

imo to jest absurd co się wydarzyło ze spotkaniami Lipska i Atletico
0
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 22:35
Cholo po 2022 to zostanie trenerem Interu - róbcie screeny :)

A właśnie czemu Atheti nie grjaą u siebie ?
Edytowano dnia: 23 lutego 2021, 22:35
0
Demick
Demick
23 lutego 2021, 22:35
Zero zaskoczenia. Chelsea zaczęła grać piękną piłkę. Tottenham w lidze przy nich nie istniał. Moim zdaniem system, gdzie gol zdobyty na wyjeździe więcej znaczy w przypadku dwumeczu, jest bez sensu. Przecież bez kibiców i na neutralnym stadionie to zupełnie co innego. Na czas pandemii powinni z tego zrezygnować.
Edytowano dnia: 23 lutego 2021, 22:38
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lutego 2021, 23:50
LunaS - Cholo inkasuje w Atleti takie kosmiczne pieniądze, że Interu za cholerę nie stać na jego pensję. Z tego co kojarzę ponad 40mln brutto. Pensja Conte to przy nim drobne.
2
LunaS
LunaS
24 lutego 2021, 06:42
@Grzesiek Zszokowałaś mnie, sprawdziłem i faktycznie 43,6 mln. U panie ... Nawet nie myślałem że trener może tyle zarabiać.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 lutego 2021, 09:42
To jest poniekąd nagroda za to, że ze średniaka stworzyl klub z europejskiej czołówki. To jest obecnie najlepiej opłacany trener na świecie.
0
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2021, 22:27
Cholo tego Marcosa Llorente to już wrzucał chyba na wszystkie pozycje. Dzisiaj prawy obrońca, grał też w środku pola w tym sezonie, jako podwieszony napastnik, za plecami Suareza, jako skrzydłowy i wahadłowy. Piłkarz skarb, świetny sezon swoją drogą rozgrywa. Żołnierz, takich Cholo uwielbia. ;D
0
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2021, 22:16
No, ale co się dziwić, Bawarczycy to walec. Każdy zespół z Serie A obecnie by tak zmielili. ;D
0
Vol'jin
23 lutego 2021, 22:19
tylko ten walec nie do końca w Bundeslidze działa^

na moje w tym sezonie Bayern jest zbyt dziurawy w defensywie by stawiać ich zdecydowanie nr 1 do wygrania BL i LM...

Oni + City to są główni faworyci, Atletico też złapało dołek więc tak trudno trzeciego im dobrać do pary myślę
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 lutego 2021, 22:24
Vol'jin no rzeczywiście nie działa są na pierwszym miejscu..
3
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2021, 22:24
Forma ligowa i forma europejska to zupełnie dwa, inne lodowiska. Nie porównywałbym tego, bo to nie zawsze jest miarodajne. Real Madryt jak zamiatał trzy Ligi Mistrzów pod rząd, to tylko raz powąchali mistrzostwo Hiszpanii w tym czasie.

Ale tak, zgadzam się. Bayern i City obecnie, ale nie skreślałbym PSG. Jak wróci Neymar, Di Maria i Bernat (bo Kurzawa to nieporozumienie), to mogą być groźni, ale postawiłbym ich "za plecami" Bawarczyków i Obywateli.

W Bundeslidze mogą nie działać tak jak powinni, ale mistrzostwo znowu wleci. Lipsk jest zbyt krótki, żeby majstra zgarnąć, a Dortmund się już wykoleił dawno temu. ;)
1
Vol'jin
23 lutego 2021, 22:26
No niby są ale mają tylko 2 pkt przewagi nad Lipskiem

ale na tle liderów i ekip czołowych w innych ligach 31 bramek straconych w 22 spotkaniach jest sygnałem alarmowym^ wg mnie i znajdzie się klub/lub słabszy dzień w ofensywie i zostaną wypunktowani^ (jak z Arminią czy ostatnio w Frankfurcie)
0
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 22:27
Moim zdaniem w końcu City pociągnie LM. O ile utrzymają tą formę co jest teraz ... bo do ostatecznych rozwiązań to jeszze trochę czasu jest.
0
hunga
hunga
23 lutego 2021, 22:28
Bardzo ciężko dobrać trzeciego do pary hahaha
Pozdrawiam
0
LunaS
LunaS
23 lutego 2021, 22:15
Jednego z Bayernu jakbym mógł kupić do Milanu to byłby Kimmich.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 lutego 2021, 22:22
Zgadzam się, moim zdaniem najlepszy na świecie swojej pozycji.
1
Demick
Demick
23 lutego 2021, 22:12
Krótką macie pamięć... My pół roku temu z Lazio wygraliśmy 3:0 - 2:0 po pierwszej połowie. O zwycięstwach 4:2 z Juventusem, 1:2 z Interem, 1:3 z Napoli też jakoś nagle każdy zapomniał. Milan ma cholernie ciężki sezon w nogach i trzeba brać pod uwagę, że kryzys w końcu musiał nadejść. Doszły do tego jeszcze niestety kontuzje. Aha, uważam że w Milanie z formą, spokojnie znalazłoby się parę graczy na poziomie Bayernu.
2
Rafał0209
23 lutego 2021, 22:22
Na poziomie Bayernu nie przesadzajmy , fajnie że mieli fajne kilka miesięcy ale my niczego nie wygraliśmy nigdzie nie awansowaliśmy a w LE też nikt nie podziwia Milanu , dziwne jest to że my czasami zachwycamy się swoimi graczami porównując do najlepszych a dziwnym trafem nikt nie składa za nich żadnych ofert :)
2
Demick
Demick
23 lutego 2021, 22:28
Tak, bo ryzykowanie kontuzji w LE ma naprawdę sens. Nie na tym etapie, z tak krótką ławką. Już wymieniam graczy na porównywalnym poziomie: Donnarumma, Ibra, Bennacer, Hernandez, Kjaer, Hakan, Kessie, Leao. Nikt nie składa ofert? Widzę że śledzisz newsy.
Edytowano dnia: 23 lutego 2021, 22:32
0
muamba_kabumba
23 lutego 2021, 22:42
Zestawiając zawodników w formie to tylko Donnarumma by się załapał i może Theo. Chociaż Kessie też mógłby powalczyć. Reszta to bez jaj. Leao ? Nie oceniamy po potencjale tylko po realnym wkładzie w grę.. także on mógłby korki za Sane/Comanem nosić.
1
Demick
Demick
23 lutego 2021, 22:45
Ty chyba nie widziałeś jak Coman w wieku Leao partaczył akcje w Bayernie xd Bójka z Lewym dopiero pomogła, bo sam strasznie gwiazdorzył.
Edytowano dnia: 23 lutego 2021, 22:48
0
muamba_kabumba
23 lutego 2021, 22:53
Dlatego napisałem "zawodników w formie" ... bo u nas np. Leao żyje w alternatywnej rzeczywistości kiedy jest na boisku. Przynajmniej w ostatnich meczach.
0
Demick
Demick
23 lutego 2021, 22:56
Bennacer nie poradziłby sobie w Bayernie? To ciekawe czemu chce go PSG? Zresztą szkoda dyskutować, bo i tak wiesz lepiej.
0
muamba_kabumba
23 lutego 2021, 23:09
A którego z dwójki Kimmich/Goretzka by Bennacer miał zastąpić ? Bo mi się wydaje, że jednak do obu tych zawodników Algierczykowi jeszcze brakuje trochę. Poza tym nie narzucam Ci mojego punktu widzenia, masz prawo do swojego zdania jak każdy na tej stronie.
0
mmielczar123
mmielczar123
23 lutego 2021, 22:08
Atalanto ratuj honor serie a
0
Vol'jin
23 lutego 2021, 22:08
Kibice Romy to się pewnie modlą o 8-0 dla Bayernu to nikt im już nie będzie wypominał 1-7
0
OLRevan
23 lutego 2021, 22:08
Ładnie Correa porobił
0
ACstach
ACstach
23 lutego 2021, 22:07
No... Udało im się, nie będzie do jaja przegrana.
0
Starosta
23 lutego 2021, 22:06
Lazio dzisiaj dramatycznie słabe.
0
Zimer9009
23 lutego 2021, 22:05
Ale gwałt...

No ale może chłopaki z Lazio stracą pewność siebie po takim laniu :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 lutego 2021, 23:33
Tak jak my po 0-3 z Interem?
0
ACstach
ACstach
23 lutego 2021, 22:05
Jeszcze Acerbi zasadził swojaka. Bayern w cholere za mocny.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się