SCUDETTO


Wciąż bez przełomu w kwestii nowego kontraktu Calhanoglu

24 lutego 2021, 20:02, cinassek Aktualności
Wciąż bez przełomu w kwestii nowego kontraktu Calhanoglu

W środę obyło się kolejne już spotkanie zarządu Milanu z agentem Hakana Calhanoglu. Podobnie jak wcześniej, także i teraz nie udało się wypracować porozumienia w sprawie przedłużenia umowy - podaje serwis MilanNews. I zastrzega, że w kwestii nowego kontraktu Turka niezmiennie panuje jednak wyśmiewany już przez kibiców "optymizm". Strony nadal będą rozmawiały, a tymczasem pomocnikowi pozostały raptem cztery miesiącej ważnej umowy.

Media wcześniej donosiły, że maksimum oferowane przez Milan to 4 mln euro rocznych zarobków plus bonusy, piłkarz natomiast chce zarabiać co najmniej 5 mln euro za każdy sezon.



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
25 lutego 2021, 18:59
Coraz bardziej mi się wydaje, że sprawa z kontraktem Gigio jest dograna, a walczą z Hakanem by dopiąć obydwa i ogłosić.
0
kusniak_22
kusniak_22
25 lutego 2021, 13:01
I te wspomniane 130 mln dla Messiego rujnuje Barcelonę. Oczywiście, że można płacić i przed pandemia generowało się inne zyski. Teraz nie ma ich a płacić dalej trzeba. W dobie pandemii i ogólnego finansowego kryzysu, płacenie piłkarzom dużo, może zrujnować klub.
0
daro12555
daro12555
25 lutego 2021, 17:09
Zresztą Messi pokazuję jakie też ma podejście do Barcy ze nie chcę zejść z pensji .Dlatego szanuję się szczególnie takiego Gattusso .On dał mnóstwo Barcelonie ale to samo Barcelona dała mu jak nie więcej .Bo z Xavim ,Iniestą czy Alvesem stanowili idealne uzupełnienie Messiego .
0
Jaca23
Jaca23
25 lutego 2021, 12:15
Coraz częściej pojawiają się komentarze, że tacy piłkarze jak Hakan, Romek, Kessie, Theo, czy Bennacer grają dobrze, więc powinni zarabiać 4-5 mln. Po części się zgodzę. Jest jednak jedno ale, mianowicie oni nic jeszcze z Milanem nie osiągnęli. Przypomnę, że w poprzednim sezonie, po świetnej rundzie wiosennej wylądowaliśmy poza LM. Teraz jesteśmy lekko po połowie rozgrywek i topnieje nasza przewaga nad top4. Trochę w tym wszystkich logiki. Po awansie do LM te podwyżki można rozważyć, ale trzeba jakoś równoważyć sukcesy z premiami. Sytuacja Gigio i Hakana jest bardziej skomplikowana, bo zarząd z własnej winy wytrącił sobie argumenty tak długo czekając z podpisaniem nowych umów.
1
LunaS
LunaS
25 lutego 2021, 10:12
Ale ten świat jest zwariowany - Messi kosi 130 baniek rocznie a Hakan nie może 5 :)
1
daro12555
daro12555
25 lutego 2021, 10:30
Ten kontrakt dla Messiego to czysta głupota .
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lutego 2021, 10:37
Żadna głupota. Jeden z najlepszych piłkarzy w historii powinien tyle zarabiać, bo taka jego siła marketingowa. Problem stanowi obudowa nie sam rdzeń złożony z Argentyńczyka.
0
venomik
venomik
25 lutego 2021, 12:14
Pytanie czy klub jest w stanie w ten posób funkcjonować.
Wyobraź sobie, że w takiej Barcelonie wszyscy bardziej medialni zawodnicy dostają w pensji cały wygenerowany dla klubu przychód marketingowy.
W takiej sytuacji funkcjonowanie drużyny (pensje pozostałych, mniej medialych graczy, budżet transferowy netto, drużyny mlodziezowe, pensje zarzadu, wydatki marketingowe, utrzymanie infrastruktury, itp) będzie musiało być finansowane niemal wyłącznie z przychodów z biletów oraz zysków z LM.
Nie wiem jak Tobie, ale mi to wygląda na przepis na błyskawiczne bankructwo.
2
daro12555
daro12555
25 lutego 2021, 17:06
Marcos Salina-130 mln ?plus za zostanie kolejne 77 mln można było by zbudować nowy zespół .Ogólnie co płaci Barcelona piłkarzom to czysta głupota Busquets ponad 10mln za rok a od 3 lat gra słabo a do tego jeszcze kontrakt do 2023 roku a ma już prawie 33 lata .Pique też ogromny kontrakt tam powinna się odbyć totalna rewolucja ze starszych zawodników zostawić tylko Ter Stegen ,Alba.Liderem powinien tam zostać De Jong i po prostu sezon 21/22 powinni potraktować jako przejściowy .Mają potencjał Pedri,Fati ,Dest,De Jong,Trincão,Dembele .Powinni też ściągnąć nowego trenera który trochę zmieni styl ich idealny by był Julian Nagelsmann.W sumie dla mnie Julian Nagelsmann też jakby był w przyszłości idealny za Poliego.
0
Rocker
25 lutego 2021, 17:42
Marcos, jego siła marketingowa jest taka, że jak kiedyś jego wizerunek pojawił się na Nesquicku, to kupiłem Puchatka ;)
1
Rocker
25 lutego 2021, 10:00
Ciekawe jakich argumentów można używać podczas takich rozmów i czy to czasem nie wygląda tak:
- 5 mln.
- Nie.
- 5 mln.
- Nie.
Trzy godziny później.
- 5 mln
- Nie.
- Chyba kawa się skończyła.
- To co? Kontynuujemy za tydzień?
- OK. Do za tydzień.
4
tmqTV
tmqTV
25 lutego 2021, 07:51
Wyniki są, jakie są, bo piłkarze myślą o kontraktach, zamiast o piłce. Jeszcze do niedawna było jedno zgniłe jajo - Hakan. Teraz kwestie się mnożą - Romagnoli, Donnarumma. Do tego nie wiadomo, co będzie z Mario, Zlatanem, Dalotem czy Brahimem. Castillejo dostał konkurencję w postaci Saelemaekersa, a teraz Milan zaawansowanie rozmawia z Thauvinem. To dość jasny sygnał dla Samu - jak w takiej sytuacji dawać z siebie maksimum? Jestem przekonany, że nie wykupimy ani Tomoriego, ani Brahima, ani Dalota, ani Meite. Jest zbyt wiele niewiadomych, a po sezonie okaże się, że mamy połowę składu do uzupełnienia. Póki Rossoneri załatwiali wszystko po cichu to było dobrze, a jak głośno zaczęło się mówić o scudetto, o transferach i kontraktach - zaczęły się problemy.
Świetnie gra Calabria (może poza ostatnim spotkaniem), a wspólnym mianownikiem jest to, że chłopak gra z czystą głową. Przedłużył kontrakt i dostał podwyżkę. Sprawa załatwiona i przynosi to efekty. Mam wrażenie, że włodarze czekają, aż pewne kwestie się same rozwiążą. Trochę jak mój kierownik, gdy go pytam o podwyżkę - bierze na przeczekanie :P
1
Rocker
Rocker
25 lutego 2021, 08:21
"Zgniłymi jajami" w tej teorii od początku byli obaj: Hakan i Gigi. Zwłaszcza agent tego drugiego potrafi napsuć atmosferę (ale na życzenie klienta przecież).

Co będzie z Mandżukiciem wiadomo - wejdziemy do LM to mamy obowiązek przedłużenia mu kontraktu za 3.5-4mln/rok.
1
daro12555
daro12555
25 lutego 2021, 09:45
WinstonSmith-I to była głupota zarządu dać przedłużenie chorwatowi w przypadku awansu do LM .Może być bez formy i tak jakby na rok zarabia tyle co Rebić czy Romek .Zarabiają tylko więcej Ibra i Gigo .To nie można się dziwić piłkarzom ze chcą takich podwyżek jak wielka niewiadoma dostaje taki kontrakt a taki Theo czy Bennacer(1,5) ,Hakan czy Kessie zarabiają zdecydowanie mniej a są mega bardziej wazni dla drużyny.Za Silvo ta polityka wysokich kontraktów emerytom nas zniszczyła zamiast inwestowanie w młodych graczy.
1
daro12555
daro12555
25 lutego 2021, 11:03
A to nie jest tak, że największe zaangażowanie jest wtedy gdy się walczy o coś, a często motywacji brakuje gdy się dostanie podwyżkę, nowy kontrakt?
0
tmqTV
tmqTV
25 lutego 2021, 11:22
Jak się domyślam, są w karierze piłkarza momenty, kiedy motywacją jest kopniak w tyłek albo konkurencja w drużynie. Ale są też momenty, kiedy chcesz swoją robotę wykonywać w spokoju, wiedząc gdzie będziesz mieszkać za 4 miesiące.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lutego 2021, 07:48
Można nie lubić Hakana, Gigio, Romagnolego czy Rebicia, ale fakty są takie, iż wykorzystani w odpowiedniej formule, bez jakichkolwiek ''odważników'' u nogi są gwarancją konkretnych liczb czego na razie nie można napisać o większości nowych nabytków, dlatego najważniejsze aby nie były to zmiany dla samej zmiany jak na przykład przypadek Suso, gdzie zamiast uzupełnić ubytek po wypaleniu się Hiszpana, jednego z 3 kluczowych piłkarzy poprzedniego rozdania wymieniono na typowego, nieopierzonego jokera. Szczególnie, że formuła zespołu polegająca na tym, że 40 letni Zlatan z paroma dojrzałymi kolegami bierze na swoje plecy cały zespół powoli przestaje funkcjonować, więc i braki w poszczególnych sektorach stają się coraz bardziej wyeksponowane.
2
Siwus
Siwus
25 lutego 2021, 08:41
A teraz Suso by się przydał jak jest Zlatan. Bo co o nim nie mówić, nierówny i wolny to jednak potrafił precyzyjnie wrzucić a dla Szweda dobra wrzutka to prawie gol
2
MilanHomer
MilanHomer
25 lutego 2021, 19:51
/siwus
Wrzutki a'la Suso i mam przed oczami cudowne piłki na wysokości kolan :)
Dodam, że wychwalany tu Calabria, jeszcze sekundę temu był pierwszym do oddania z dopłatą, on również swego czasu dawał "doskonałe" dośrodkowania.
0
cbvirus
cbvirus
25 lutego 2021, 01:39
To może trzeba sobie zadać pytanie: komu powinno bardziej zależeć, Hakanowi czy Milanowi? Myślę, że oczywistym jest, że to Milanowi. Czy dopłacenie tych 4 mln (z podatkami 7) za cztery kolejne sezony jest lepsze niż szukanie teraz Pana X na tą pozycję? No oczywiście, że tak, bo ten Pan X na tym poziomie kosztowałby nas minimum 30 mln plus jego pensja i ponadto nie mamy wcale pewności co do tego czy by się sprawdził. Gdybyśmy zimą ściągneli Soboszlaia to dzisiaj może nie trzeba byłoby się aż tak o to martwić, ale to się nie stało i alternatyw nie ma, więc na miejscu zarządu ogarnąłbym się, bo jeżeli skończy się to odejściem Hakana, a co gorsza Donka, to będzie to tylko i wyłącznie ich wina.
5
zycumilanista
zycumilanista
25 lutego 2021, 07:23
Podpisałbym się pod tym dwiema rękami gdyby była pewność ze Hakan rzeczywiście będzie grał tak jak to się od niego oczekuje. Ostatnio był genialny, teraz już jest o wiele gorzej ale ja mu daję czas bo długo pauzował. Ale mając na uwagę, że przez większość pobytu w Milanie kopał się po czole to pewności, że wróci do formy nie ma żadnej. Jest strasznie chimeryczny. Całkiem prawdopodobne jest, że damy 4 melony statyście, którego nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie chciał od Nas kupić w razie W. Ale obym się mylił i Hakan zamknął mi usta swoją postawą na murawie :)
1
marunio
marunio
25 lutego 2021, 09:31
Jest alternatywa, mówiono przecież o typie chyba z porto który może przyjść za darmo po sezonie razem z thauvinem
0
cbvirus
cbvirus
25 lutego 2021, 13:47
^ Otavio to PP a nie ŚPO, więc mógłby być alternatywą co najwyżej dla Thauvina
0
pazioni
Moderator pazioni
24 lutego 2021, 23:36
Dziwna sytuacja, no ale jak nie wiesz o co chodzi,to chodzi o kasę.
3
24 lutego 2021, 23:34
Ah te szczyty w Arcore..
2
szewczenko85
szewczenko85
24 lutego 2021, 22:59
Pessine nie mamy prawo pierwokupu tylko 50 proc od kolejnego transferu.
1
Cimar94
Cimar94
24 lutego 2021, 21:59
Sprawa jest po prostu przeciągana do rozstrzygnięć ligowych. Jak wypadniemy z top 4 to nawet 7 mln nie przyjmie, tylko ucieknie. Obawiam się, że Gigio podobnie.
3
Książę Mroku
Książę Mroku
24 lutego 2021, 21:21
Pogonic go i tyle
4
cbvirus
cbvirus
24 lutego 2021, 22:15
I ile dokładasz do budżetu żeby kupić jakiegoś sensownego następcę?
4
Nefez
Nefez
24 lutego 2021, 22:32
Pessine z Atalanty mamy prawo pierwokupu.
Edytowano dnia: 24 lutego 2021, 22:33
0
Siwus
Siwus
25 lutego 2021, 08:39
Z tego co kojarzę Milan ma dostać 50%z transferu Pessiny i już go też chcieli kupić ale Atalanta się uparła i żądała 2 razy tyle (jak dobrze kojarzę chcieli za niego 30-40 mln)
0
Jago
Jago
24 lutego 2021, 21:20
5 mln w dzisiejszej piłce z jednej strony to nie są duże pieniądze, ale czy na tyle zasługuje? mam mieszane uczucia
4
Rafał0209
Rafał0209
24 lutego 2021, 21:20
To Chiesa w Juve zarabia 5 mln , a był świetny w Fiorentinie jest świetny w Juve rok w rok prezentujący wysoki poziom Serie A , a Hakan za co chce tyle zarabiać , maks 4mln a jak nie to niech idzie , przeżyłem odejście Kaki , to po Turku nawet nie będę płakać .
3
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 21:43
I Twoim sposobem odejdzie za darmo. Biznes 100 lecia. A nie pomyślałeś że jeśli będzie prezentował choć 70% formy z jesieni to możemy go popchnąć za 25-30 baniek i odzyskać 100% wydatków na kontrakt + parę euro na transfery. Donnaruma też puśćmy za darmo i dorzućmy jeszcze Romagnioliego bo bez formy.
Przy FFP Eliot nie wyłoży ani eurocenta i w ofensywie będzie biegał Krunić, w bramce stanie Cyprian, a w obronie przy kontuzjach będzie biegał Kalulu z Gabbią.
Skład na finał LM
14
Rafał0209
Rafał0209
24 lutego 2021, 22:12
Równie dobrze może dostać 5mln i grać piach a my się męczyć jak z Biglia prawie 5 lat , oczywiście masz rację nas nie stać na pozbywanie się graczy wyjściowego składu za darmo ,ale też nie możemy sobie pozwolić godzić się na każde zachcianki graczy ,dziś ulegniemy Donnarummie i Hakanowi ,jutro inni będą się burzyć bo niby dlaczego Turek ma zarabiać 5 a ja mniej powie Kessie czy Romagnoli .teraz wszyscy będą czekać do za 5minu koniec kontraktu ,bo Milan daje prawie 100%podwyzki .
1
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 22:37
Ok masz rację jeśli weźmiemy pod uwagę Salemakersa albo Leao, ale nie powiesz mi że Kessie, Bennacer, Calabria czy Theo nie zaslugują na 4-5 mln. Przecież takie pieniądze dostaną bez problemu w Sevilli, Lyonie, w Dortmundzie, w połowie angielskich klubów, o topie europejskim nie wspominam bo tam trzeba to mnożyć x2.
Mamy fajny rdzeń w oparciu o który można zbudować team na fazę pucharową LM więc niestety mamy 2 wyjścia:
1. Płacimy
2. Ściągamy młodzież za pół darmo i wróżymy z fusów.
Obie opcje niezbyt fajne, ale która daje większą szansę oceń sam.
3
Starosta
Starosta
24 lutego 2021, 20:57
Jakby ktoś chciał:
https://sports24.icu/football/atalanta-vs-real-madrid-ucl1_24feb.html
0
GiveMeReason
GiveMeReason
24 lutego 2021, 20:47
Ale rybka była pszna :)
8
LunaS
LunaS
24 lutego 2021, 20:44
Pewnie agent negocjuje żeby po słabym występie nie mówić na niego Kebab.
1
ACstach
ACstach
24 lutego 2021, 20:39
Ciekawe czy ktoś jest zdziwiony takim obrotem spraw.
0
szewczenko85
szewczenko85
24 lutego 2021, 20:33
No i niech wyp... Turas cały kontrakt grał gówno, obudził się na pół roku i wola podwojenia ,odpalić dziada . Wziac Ottavio i suma szczęścia będzie się równać zero. Fajnie ze da asystę z Crotone jak w meczach top zwyczajnie chłopak wygląda słabo.
2
ConradJethro
ConradJethro
24 lutego 2021, 22:17
Widzę, że poleciało samo gęste XD

Pół roku temu Hakanowi też wypominaliście "dobre pół roku". To jak to jest? Może jednak rok, czyli czas odkąd gra trequartistę? ;)
6
MilanHomer
MilanHomer
25 lutego 2021, 19:55
Winston
Łyżka dziegciu. Hakan w tym sezonie gra nie równo. Dodatkowy smaczek to jego strasznie długie powroty po jakimkolwiek urazie, choćby to miał być katar. Ostatnie występy (Crotone nie liczę, bo tam Podbeskidzie by wygrało) są mizerne i znowu w żaden sposób nie zasługuje na 5 mln.
Gdybym patrzył na okres rok wstecz to z ukłonem pod 5 się podpisuję, ale patrząc na 4 lata w Milanie, to nawet 4 jest za dużo.
0
MilanHomer
MilanHomer
24 lutego 2021, 20:32
Ciekawe ile prawdy w tych kwotach? Za te prawie 4 lata, to nawet te 4 mln to dużo. Za formę ogólnie (chociaż miał duże przestoje), z ostatniego roku to spokojnie 5 mln od ręki. Strasznie nierówny, długo wracający do formy nawet po mikroskopijnych urazach, jednocześnie w formie bardzo dobry i dający działające na wyobraźnię liczby.
Ciekawe jak się skończy saga z Niemcem i Italiańcem.
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lutego 2021, 20:13
Hahahaha xd
Inaczej się nie da tych rozmów skomentować
0
TR3V0R
TR3V0R
24 lutego 2021, 20:11
Nie wiem, jak dla mnie to już śmieszne są te informacje co tydzień że przedłużenie kontaktu Hakana już w środę, a w czwartek info że jednak no sory nie dogadaliśmy się znowu ale panuje optymizm także luz. Męczące to już się staje trochę, bo od miesiąca praktycznie co tydzień słyszymy o tym samym i tak samo się to kończy.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 lutego 2021, 20:11
Załatwić jego żonie karty rabatowe do Gucci, Versace, Lagerfelda i co tam jeszcze jest przy Duomo i podpiszą w sekundę.
5
Diavo
Diavo
24 lutego 2021, 20:30
I lavazze na rok za darmo:D
3
marcinomilano
24 lutego 2021, 20:32
@Diavo Lavazza to by ich tylko odstraszyła xd
2
MilanHomer
MilanHomer
24 lutego 2021, 20:34
Widać żem dziad i obszczymur, bo połowy nie znam. A z tych co znam (Gucci i Versace), to tylko dzięki mediom i jakimś wzmiankom:-)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 lutego 2021, 23:01
@up - powiem Ci tak, od jakiś 8 lat siedzę w handlu (odzież, obuwie) i jak nieraz blogerzy zaczynają wymieniać marki "fashion" czy projektantów to sam oczy wystawiam ;) te co wymieniłem akurat bardzo znane są. Bym Ci wyleciał z jakimś Phillip Plein (o którego istnieniu dowiedziałem się 3 dni temu), Burberry, YSL, Balenciaga itd to by był dopiero zonk :D
0
MilanHomer
MilanHomer
25 lutego 2021, 19:57
grzesiek
No zonk niezły :) To nie moja bajka :)
0
Jaca23
Jaca23
24 lutego 2021, 20:10
Jak panuje optymizm to jestem spokojny. W ogóle wystarczyło napisać, że panuje optymizm i reszta w zasadzie jest zbędna. I tak to się żyje w tym Milanie z miesiąca na miesiąc.
3
Diavo
Diavo
24 lutego 2021, 20:09
Za wszystkim stoi pewnie jego stara..
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
24 lutego 2021, 20:13
...miłość do Bayernu.
1
Gzikuu
Gzikuu
24 lutego 2021, 20:09
Czyli już OPTYMIZM a nie UMIARKOWANY OPTYMIZM! Widać, że rozmowy nabrały rozpędu.
16

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się