SCUDETTO


1/8 LIGI EUROPY: MANCHESTER UNITED - AC MILAN!

25 lutego 2021, 23:08, cinassek Aktualności
1/8 LIGI EUROPY: MANCHESTER UNITED - AC MILAN!

Rozlosowano pary 1/8 finału Ligi Europy. AC Milan w tej fazie rozgrywek zmierzy się z Manchesterem United. Pojedynki odbędą się w czwartki 11 i 18 marca - pierwsze spotkanie na Old Trafford, rewanż natomiast na San Siro.


1. Ajax Amsterdam (Holandia) - Young Boys Berno (Szwajcaria)

2. Dynamo Kijów (Ukraina) - Villarreal CF (Hiszpania)

3. AS Roma (Włochy) - Szachtar Donieck (Ukraina)

4. Olympiakos SFP (Grecja) - Arsenal FC (Anglia)

5. Dinamo Zagrzeb (Chorwacja) - Tottenham Hotspur (Anglia)

6. Manchester United (Anglia) - AC Milan (Włochy)

7. Slavia Praga (Czechy) - Glasgow Rangers (Szkocja)

8. Granada CF (Hiszpania) - Molde FK (Norwegia)



319 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milanese55
milanese55
27 lutego 2021, 15:24
Będzie wysoka porażka Milanu, którą Milan przypomni, że w ogóle istnieje.
0
yelon
yelon
27 lutego 2021, 14:41
Jako kibic Man United jestem zachwycony dwumeczem. Pojedynek uśpionych gigantów. Liczę, że w najbliższych latach, będziemy się spotykać, ale w najważniejszych fazach CL. Ten mecz to wspomnienia z młodych lat, największa włoska drużyna z topowymi anglikami. Oby te mecze były zwiastunem dobrych lat!
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 lutego 2021, 09:45
No i pasuje, właśnie o to chodzi w końcu prawdziwy sprawdzian z poważnej europejskiej piłki, zobaczymy co maestro Pioli i jego kapela zagrają na dużej scenie Europejskiej.
Edytowano dnia: 27 lutego 2021, 09:45
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 lutego 2021, 01:19
Jak Dolar zobaczy pogodę w Anglii to od razu przedłuży kontrakt.
1
Kris82
Kris82
27 lutego 2021, 04:35
A kto go tam wpuści?
1
MK92
MK92
26 lutego 2021, 22:10
Powtórka sprzed trzech lat, gdy mierząc się z Arsenalem w Lidze Europy mieliśmy namiastkę dawniej Ligi Mistrzów. Będą emocje.
5
Milanboy
26 lutego 2021, 22:03
Proszę nie piszcie, że nic się nie stanie. Jeśli zostaniemy wyeliminowani z turnieju to oznacza, że utracimy szansę na jednak cenne trofeum jakim mimo wszystko jest trofeum za ligę Europy, co więcej będziemy musieli wręcz śpiąc dupe na tą LM w lidze jak cholera, a konkurencja nie czeka.
5
iMmortal_1899
iMmortal_1899
26 lutego 2021, 21:58
Jak tam Panie Panowie mija piąteczek? Alkoholizacja? Szkoda, że Polska to nie San Marino czy Escobar. Łatwiej by było się spotkać % pogadać. Nigdy nie piłem z żadnym Milanistą...może kiedyś...?
4
Milanista95
Milanista95
26 lutego 2021, 22:37
Zapraszasz? :D
0
GiveMeReason
GiveMeReason
26 lutego 2021, 22:39
Ja dzięki naszemu kochanemu rządowi mam gdzieś od grudnia ciągły weekendzik xD szef sobie elegancko wziął tarcze a nam wręczył wypowiedzenia i nara czekajcie na telefon bo gdzie ja później znajdę ludzi do pracy :)
2
iMmortal_1899
iMmortal_1899
26 lutego 2021, 23:13
Oczywiście. Zapraszam i stawiam. Augustów, kiedyś najmilsze miasto w Polsce, może nie koniecznie ja, ale każdy Minalista to jak brat, siostra.
GMR, to współczuję, ale jak branża budowlana, to pomogę
2
Corsa
Moderator Corsa
27 lutego 2021, 08:20
Jak tam sobota? Wstało się rześko? :D Takie spotkanie, szczególnie przy meczu to fajna sprawa, kiedyś można pomyśleć o jakimś zlocie, np. na finał LM :P

Ja niestety jestem skazany na zagorzałego fana Juve, który w dodatku preferuje tylko gorzałę. Zatem niezgodność w każdej kwestii, ale mimo docinek jest chociaż z kim o Serie A pogadać. Jak to się mówi - przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej :)
7
iMmortal_1899
iMmortal_1899
27 lutego 2021, 09:52
Wstało się, po prostu ;) Ale śniło mi się o dziwo, że Milan wygrał z Interem 2:0, z tym, że jedną bramkę strzeliłem JA, tak że s-f...

A co do "...kiedyś można pomyśleć o jakimś zlocie, np. na finał LM :P" czyli przyszły rok. Biorę w ciemno! :))
2
GiveMeReason
GiveMeReason
27 lutego 2021, 21:57
O.o kolega z Augostowa, to możemy się spotkać w połowie drogi czyli w białym :)
1
Robinowski
Robinowski
26 lutego 2021, 21:12
Fajne losowanie. Będzie mobilizacja i okazja powrotu na właściwą ścieżkę. A jak się nie uda przejść do kolejnej rundy to przynajmniej odpadniemy z dobrą drużyną.
6
ACstach
ACstach
26 lutego 2021, 21:34
Byle bez blamażu:)
2
Ra.V
Ra.V
26 lutego 2021, 21:35
+ doświadczenie.
3
Janik14
Janik14
26 lutego 2021, 21:01
Hej to po co chcecie by Milan awansował do LM skoro już Man utd nas zleje i jest 2 półki wyżej, to inne bayerny z 16 polek wyżej, po co grać, kibicować :D Śmiesznie.
3
zielikelo
zielikelo
26 lutego 2021, 21:36
Jak bys nie wiedział inteligencie to udział w LM niesie za sobą korzyści finansowe.
2
kusniak_22
kusniak_22
26 lutego 2021, 21:56
Zielikelo: jakbyś chciał wiedzieć samo wejście do LM to tylko 15mln, natomiast każde zwycięstwo jest płatne, więc jednak warto nie tylko tam wejść, ale i wygrywać..
0
primo2p
primo2p
27 lutego 2021, 00:07
LM -> KASA -> LM -> KASA itd.
1
TwojaStara
TwojaStara
27 lutego 2021, 02:44
Widzę, że nikt nie skumał istoty oryginalnego komentarza. Przykre.
1
26 lutego 2021, 20:51
No i elegancko. Tak jak pisałem, skupimy się na walce o TOP4 bo to priorytet.
1
PeterWarne753
PeterWarne753
26 lutego 2021, 20:37
Milan na ten moment nie ma żadnych szans z Manchesterem. Pomimo, że United od lat rozczarowują to jednak są drużyną dwie półki wyżej niż Ac Milan. Z przykrością to mówię, ale tak jest. Awans Milanu do dalszej rundy będzie sensacją.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 lutego 2021, 22:13
Tak, tylko że my gramy 11 i 18marca a wówczas sytuacja może się nieco różnić.
1
dysha1992
dysha1992
26 lutego 2021, 18:50
Cudnie... Potrzebujemy najlepszych rywali w 1/8 bo im słabsza drużyna tym słabsza nasza gra ;D
A tak przynajmniej jest jakiś fame
3
kamilus
26 lutego 2021, 20:29
No szczególnie było to widać w meczach z Interem, Juve czy Atalantą. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
dysha1992
dysha1992
1 marca 2021, 19:38
Lub teraz z Roma. Chyba że uważasz ze Roma < Spezia
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 lutego 2021, 18:41
Jestem bardzo zadowolony z tego losowania, Milan nie będzie faworytem ale dwumecz zapowiada się ekscytująco i nie jest powiedziane że MU okaże się lepsze.
9
TwojaStara
TwojaStara
26 lutego 2021, 18:37
61% United
39% Milan
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 18:37
0
Zimer9009
Zimer9009
26 lutego 2021, 18:18
Fantastyczne losowanie. Dwie ogromne firmy które podnoszą się z kolan. United przez dużo większe zaplecze finansowe zdecydowanie szybciej, ale też swoje przepalili na rynku transferowym.

Dodatkowo smaczek historyczny bo ja osobiście poza finałami LM nie zapomnę chyba nigdy tego co zrobił Kaka z obroną United (moim zdaniem jedna z najpiękniejszych solowych akcji).

Jak odpadać to z takimi rywalami. Szkoda, że bez kibiców.
6
DarthImpaler
DarthImpaler
26 lutego 2021, 20:05
do rewanżu może kogoś już zaczną wpuszczać na stadiony.


https://www.youtube.com/watch?v=0KIHSwdV0OQ
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 20:12
0
Bandon
Bandon
26 lutego 2021, 18:13
Nie rozumiem lament w sumie. Jeśli mamy wygrać LE, to musimy wygrywać z najlepszymi, jeśli nie, to lepiej szybciej odpaść. Wielkiej różnicy finansowej tam nie ma. Najwięcej faza grupowa generuje przychodu.
1
Skiner10
Skiner10
26 lutego 2021, 18:01
Kibicuje wszystkim włoskim drużynom w rozgrywkach europejskich oprócz chinterowi... Pamiętam jak oglądałem ten mecz https://youtu.be/NabwX1TYx_I
to były emocje... A ta bramka to arcydzieło. Takiego dwumeczu wam życzę.
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 18:14
1
El Diablo
El Diablo
26 lutego 2021, 18:17
Tacy kozacy już u nas nie grajo... ;)
0
adi_avanti
adi_avanti
26 lutego 2021, 17:57
Świetny klasyk. Na takie mecze czekają kibice. Dla takich spotkań warto piąć się w drabinkach LE i LM :)
0
milanista1988
milanista1988
26 lutego 2021, 17:35
No to skupiamy się na lidze
2
ACstach
ACstach
26 lutego 2021, 17:22
Na dzień dzisiejszy ciężko wyobrazić sobie żeby Milan mógł godnie przeciwstawić się United, zwłaszcza po wczorajszych wyczynach jakimi nas na boisku 'uraczyli' nasi pupile. Na szczęście mecz nie jest jutro, mamy trochę czasu żeby odbudować się mentalnie jak i jakościowo.
8
Cactus
Cactus
26 lutego 2021, 17:22
Cieszę się z tego losowania. Jeśli mamy się rozwijać to tylko mierząc się z najlepszymi. Starcia z Romą, United i Napoli w krótkim czasie mogą być dodatkowym bodźcem motywacyjnym dla zespołu.
9
primo2p
primo2p
27 lutego 2021, 00:11
Albo przez te mecze pójdziemy do przodu, albo znowu popadniemy w przeciętność, jak To było ostatnimi laty.
0
SanSiro87
SanSiro87
26 lutego 2021, 17:07
W sezonie 17/18 również na etapie 1/8 finału EL trafiliśmy na ekipę z Anglii (Arsenal), oby tym razem nasza przygoda na europejskiej arenie potrwała nieco dłużej, bądź co bądź przeciwnik z samego TOPu jeśli chodzi o ekipy, które pozostały w grze o trofeum :)
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 17:15
0
DarthImpaler
DarthImpaler
26 lutego 2021, 20:08
Z Arsenalem graliśmy wtedy.
Przegraliśmy z sędziami niestety.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 lutego 2021, 01:18
Ale teraz łysy z Brazzers... wróć... z Arsenalu jest u nas.
1
Demick
Demick
26 lutego 2021, 17:04
Myślę że ich wywalimy. Wszyscy się zepną na mecz o takiej randze.
1
pepe82
pepe82
26 lutego 2021, 16:46
WOW. Super. Na takie meczy czekalismy tyle lat. Pamietam jak Gattuso gral a Arsenalem , to byl pierwszy mecz po latach na , ktory sie czekalo z emocjami jak za dawnych lat.
Teraz bedzie podobnie. Plusem Milanu jest to ,ze jak odpadnie nic sie nie stanie.
Forza Milan
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
26 lutego 2021, 16:37
Czeka nas maraton ManU - Napoli - ManU i strach się bać jak sobie z tym poradzimy dysponując takimi zmiennikami jak Dalot & Krunić & Castillejo & Meite.
2
lukarion
lukarion
26 lutego 2021, 16:34
Jeżeli mamy wygrać ligę europejską to i tak musimy wygrywać z takimi zespołami.A jeżeli nie to lepiej odpaść teraz i skupić się na utrzymaniu pozycji top 4 w lidze.Na zwycięstwa przyjdzie jeszcze czas ponieważ mimo wszystko idziemy w dobrym kierunku.FORZA MILAN
0
Jalapeno
Jalapeno
26 lutego 2021, 16:11
Taki mały offtop:

Tak sobie zerknąłem na ranking lig, to wiecie, że w tym sezonie, liga włoska - miło błazenady w Lidze Mistrzów zdobyła więcej punktów od Bundesligi (na ten moment oczywiście). Nawet jeśli Bayern i Dortmund zagrają w kolejnej fazie Ligi Mistrzów, a z włoskich ekip, tylko Juve, to jeszcze jest Liga Europy, a tutaj 2:0 dla Włoch. Ciągle Roma i Milan maja szansę punktować, a Liga Europy jest bodajże tak samo punktowana jak Liga Mistrzów (popraw mnie ktoś, jeśli się mylę, ale z tego co widzę, to każda wygrana jest tak samo punktowana jak w LM). XD

Trochę niesprawiedliwie, trzeba przyznać. Bayern np dostaje tyle samo punktów za oklepanie w fazie grupowej mocnego Atletico, co np inny zespół w Lidze Europy klepiący jakiegoś cypryjskiego ogórka na przykład. Trochę to ratuje Serie A, ale trzeba przyznać, że niezła głupota.
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
26 lutego 2021, 16:09
Będzie to mecz dwóch klubów, które od długiego czasu starają się wrócić na należne im miejsce. W ostatnich latach oba kluby wydały fortunę(tu akurat United nieco więcej) i niewielu z kupionych piłkarzy gra dalej w składzie. Oba kluby popełniły w ostatnich latach wpadki, oba były często pośmiewiskiem, oba startują z tego samego miejsca i oba mają równe szanse.
Trudno być kibicem klubów, które muszą rok w rok uznawać wyższość lokalnych rywali i czekają na odrodzenie, a każdy nadchodzący sezon jest witany z nadzieją po to, aby później pragnąć jego jak najszybszego zakończenia. Zawsze chciałoby się wygrywać wszystko jak leci, ale tak się nie da.
Milanowi kibicuję od 2002, zawsze ten klub traktowałem z ogromną sympatią i dla mnie Milan od czasów Shevchenko, Inzagiego, Seedorfa, Pirlo, Gattuso i mojego ulubieńca Maldiniego był szczególny i niepowtarzalny.
Od 11 lat kibicuję też ManUtd i bedzie to również dla mnie szczególny mecz, ponieważ oba kluby darzę ogromnym szacunkiem i oba są bardzo bliskie mojemu sercu. Wierzę że ten sezon i ten mecz to jest taki symbol powstawania z kolan dawnych europejskich potęg. Kibice obu klubów dość się naczekały i chyba w końcu oba kluby wracają na właściwe tory, czego sobie i Wam życzę!
6
primo2p
primo2p
27 lutego 2021, 00:14
Nie żebym się czepiał, bo ten dwumecz mnie także nakręca, ale co zmieni wygrana Milanu lub ManU w tej fazie LE? Będzie to oznaczało powstanie z kolan? Na prawdę tak sądzicie?
0
26 lutego 2021, 16:09
Mamy 49 pkt po 23 kolejkach. ManUtd tyle samo po 25. Tak że tego.
0
Jaca23
Jaca23
26 lutego 2021, 16:32
Po co porównywać ilość punktów w dwóch zupełnie innych ligach? Crvena na 22 spotkania w lidze wygrała 20, a piłkarsko wyglądali bardzo słabo. Nie żebyśmy my wyglądali lepiej, ale jednak.
1
olhan
olhan
26 lutego 2021, 16:33
w lidze w której 10 zespól ma budżet większy niż u nas kluby z miejsc 3-6 w sumie ;)
0
olhan
olhan
26 lutego 2021, 16:34
To był żart.
0
ksieciunio
ksieciunio
26 lutego 2021, 15:40
Bardzo dobrze. Jak dostawać wpie..al to przynajmniej od silnego.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
26 lutego 2021, 15:32
Można powiedzieć że pojedynek dwóch upadłych gigantów którzy chcą powstać ale słabo im to idzie. Dobre losowanie. Jak już odpadać to z kimś konkretnym a nie jakąś Granadą.
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 15:35
0
Milanousz
Milanousz
26 lutego 2021, 15:32
buki:
MU 0.83
Milan 3.33
0
viviek89
viviek89
26 lutego 2021, 18:39
W koncu chlopaki nie musza sie podkladac zeby zagrac u buka xD
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 lutego 2021, 19:48
Taaaa... wkładasz 100 wygrywasz 83, biznes życia. W Buka nie ma kursów niższych niż 1.01
2
gorylmagila
gorylmagila
26 lutego 2021, 15:21
Biorąc pod uwagę aktualną formę to możemy pożegnać się z tymi rozgrywkami. Milan ledwo awansował a co dopiero może myśleć o pokonaniu tego rywala. Należy zastanowić się nad innym problemem a mianowicie przełamaniem kryzysu. Jest kryzys, nie ma sensu tego ukrywać. (chyba, że grali ponad stan swoich umiejętności a teraz wszystko wraca do normy.) Zakładając czysto hipotetycznie porażkę z Romą to wzrośnie presja i zmaleje dystans innych klubów. Wiemy, że Milan nie potrafi grać pod presją. Gdy ,,głowa" przestanie pracować to zmęczenie da o sobie znać ze zdwojoną siłą. Wciąż przygotowanie fizyczne do tego sezonu jest dla mnie zagadką, zagadką in plus. Nie wiem co stało się, jednak jeszcze dają radę. Czyżby to była fala entuzjazmu, nowy trener ... nie mam pojęcia. Presja, zmęczenie, Milan mamy problem ...
0
26 lutego 2021, 15:20
Gigio wypad z Milanu, kupić jeszcze 2 doświadczonych na poziomie Mandzukica, takich ala Modric i jedziemy z koksem!
Nasi przeciwnicy się wtedy posikają ze śmiechu i wygramy;)
0
bawolejaja
bawolejaja
26 lutego 2021, 15:54
Modrić nadal wciąga całą naszą pomoc nosem. Szydera szyderą, ale bez przesady.
5
bawolejaja
bawolejaja
26 lutego 2021, 15:58
Byłby zbawcą jak Mandzukic ;)
0
Jaca23
Jaca23
26 lutego 2021, 16:09
Modrić to nadal kawał piłkarza i porównanie go do Mandzukicia grającego wcześniej w Katarze to zupełne nieporozumienie.
6
Jaca23
Jaca23
26 lutego 2021, 16:51
To trzeba go brać ;)))
0
robert18
robert18
26 lutego 2021, 15:10
Ale będzie wpierdala
0
Corsa
Moderator Corsa
26 lutego 2021, 15:08
Trochę bawi mnie przeświadczenie, że na 100% odpadniemy. W końcu MU przez ostatnie lata nie pokazał niczego nadzwyczajnego w lidze ani tym bardziej w Champions League. Oczywiście wygrali LE, za to szacun, ale te rozgrywki wciąż są taka nagroda pocieszenia, piłkarską II ligą.

Jak patrzę na Premier League, to ManU i Arsenal stanowią dla mnie angielski odpowiednik Milanu. Potencjał, fundusze ogromne, a wyniki ledwo przyzwoite. Drużyna prowadzona przez OLG również zalicza się do upadłych gigantów. Niby odzyskują teraz regularność, ale wciąż w Europie znaczą niewiele, w tym roku ta uznana, zasłużona marka musiała pogodzić się z wyższością małoletniego tworu z RB.

Oczywiście ktoś powie - "co ty bredzisz, oni grają w LM non stop, dla nas to nieosiągalny poziom". Owszem, my jesteśmy od lat w dużo większym dole, ale ich możliwości finansowe znacznie przewyższają nasze, co nawet widać gołym okiem w wartości drużyny.

Oni są drudzy w tabeli, my również. Mamy teraz dołek, jest źle, ale nie przesadzajmy, że odbijemy się od nich jak od ściany. Wystarczy nieco szczęścia i to oni będą musieli gonić wynik, a wtedy różnie może być. Obojętnie od końcowego rezultatu mam pewność, że zapowiadanego blamażu nie będzie.
12
inzaghi67
26 lutego 2021, 15:14
Milan i Manchester podobni pod względem funduszy? Chyba ze strony marketingu, bo wynagrodzenia piłkarzy chociaż to niebo i ziemia.
2
M@sło
M@sło
26 lutego 2021, 15:16
Jak dostaniemy od Romy i nie wrócimy do punktowania w lidze to będzie problem. Pewnie wyjdziemy też znowu wynalazkami jak Krunić na trequ czy Hakan na skrzydle. Jestem jednak zgodny, że w 100% nie można być niczego pewnym ale na ten moment nasze szanse awansu stawiam na jakieś 30%.
0
inzaghi67
26 lutego 2021, 15:16
no i

>nie pokazali niczego w lidze ani Champions league
>oczywiście wygrali LE

Wybierz jedno xD przypominam że my gramy w LE a nie LM
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
26 lutego 2021, 15:21
Arsenal już raz nam pokazał jako to jest nasz "angielski odpowiednik" wyjaśniając nas w LE.
1
Corsa
Moderator Corsa
26 lutego 2021, 15:24
@inzaghi67, napisałem wyraźnie, że "ich możliwości finansowe znacznie przewyższają nasze".

Owszem, gramy w LE i dlatego uważam, że ten sukces(puchar) nie jest jakoś przesadnie prestiżowy, Sevilla co rusz wygrywa ten turniej, a w LM nie istnieją. Napisałem o tym żeby podkreślić, że MU to nie jakieś City, PSG czy Bayern, żaden hegemon, a tylko zespół z czołówki swojej ligi, który również może krwawić, nawet w starciu z teoretycznie dużo słabszym rywalem.
1
Corsa
Moderator Corsa
26 lutego 2021, 15:27
@muamba_kabumba, tamten Milan to by nie wygrał nawet pucharu Intertoto. Dzisiaj jesteśmy w zupełnie innym miejscu.
4
Demick
Demick
26 lutego 2021, 16:59
Wywalili z LM, faworyzowane do jej wygrania PSG, w 1 meczu przegrywając 0:2 u siebie. No rzeczywiście nic, jak na klub w dołku.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
26 lutego 2021, 20:26
Demic Wywalili PSG z LM i grają w LE?? No całkiem to logiczne jest.

https://www.flashscore.pl/pilka-nozna/europa/liga-mistrzow/tabela/?t=nHznn9qn&ts=OxWJIutM

Grupa Man Utd z LM. Gdzie oni tam wygrali z PSG?? O "wywalaniu" ich z LM nawet nie wspomnę.
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 20:28
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
26 lutego 2021, 15:06
Pisałem wcześniej, że Milan nie ma szans przy takiej dyspozycji. Podtrzymuje tą tezę. Ale Manu też lubi się wywalić także jakiś bramkowy remis w Manchesterze i bezbramkowy w Mediolanie biorę w ciemno. Oczywiście bramki w Anglii strzelane z karnych xd
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 lutego 2021, 15:01
Przynajmniej nie będzie demolki jaka mogła być z bardziej bezpośrednim rywalem typu Ajax, chociaż przy takich dziurach w fazie defensywnej to i podupadły Arsenal wypunktowałby nas bezlitośnie.
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 15:01
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
26 lutego 2021, 14:58
Chyba najmocniejsza drużyna w tej edycji Ligi Europy i główny faworyt do tytułu. Będzie prawdziwy test dla Milanu na jakim etapie przygotowania jesteśmy do upragnionej i długo wyczekiwanej Ligi Mistrzów :D
1
milan2002
milan2002
26 lutego 2021, 14:52
Mówisz i masz. Napisałem przed losowaniem, że chciałbym MU i jest. Ale szykuje się mecz. :)
1
KrzychuACM
KrzychuACM
26 lutego 2021, 14:44
Zapowiada się kapitalny dwumecz, prawdziwy sprawdzian jakości tej ekipy. :)
Biedny Alessio, znowu będzie się musiał ścigać :D
Edytowano dnia: 26 lutego 2021, 14:45
4
hyrus13
hyrus13
26 lutego 2021, 14:42
Miejmy nadzieję, że mecz z taką drużyną podziała mobilizująco na chłopaków.
2
szlik31
szlik31
26 lutego 2021, 14:38
skoro MU to dla nas koniec to po co gramy o pierwszą 4 ? trochę farta i wygramy, takie mecze to szansa na przełamanie
0
kamillo14
kamillo14
26 lutego 2021, 14:35
Ja tam się bardzo ciesze, po to gramy w Europie żeby grać z najlepszymi. Nawet jeśli odpadniemy i nawet jeśli dostaniemy po dupie, to jestem pewien, ze dla zawodników to będzie bardzo ważne doświadczenie. A wierze ze w następnym sezonie nie będzie łatwiej w Lidze Mistrzów ;)
7
olhan
olhan
26 lutego 2021, 14:35
jaram się! można mówić, że to tylko Liga Europy, ale ja właśnie dla takich spotkań kibicuje tej drużynie od ponad 20 lat :D
10
dykt4tor
dykt4tor
26 lutego 2021, 14:32
Ale tutaj optymistyczne nastawienie panuje, miło poczytać o tym jak to już koniec, jak już dostaliśmy w dupe mimo, że jeszcze mecz sie nie zaczął :P
6
Corsa
Moderator Corsa
26 lutego 2021, 15:13
z komentarzy można wywnioskować, że z top4 też wypadniemy i czeka nas walka o utrzymanie :)
3
BadMad
BadMad
26 lutego 2021, 17:07
Cagliari ma 15 pkt,pokaż mi kto choćby raz napisał, że czeka nas walka o utrzymanie ??????????
0
zycumilanista
zycumilanista
26 lutego 2021, 14:30
Boli tylko, że taki mecz wagi ciężkiej (przynajmniej historycznie) odbędzie się przy pustych trybunach. Dla Naszych młodzików zagrać przy pełnym Teatrze Marzeń to było by coś nie do zapomnienia. No i pełne SS również robi robotę. Dekoracje, śpiewy, oczekiwanie na mecz. Kurde ile ten nasz kochany futbol traci na tym zasrańcu z Wuhan.
8
cbvirus
cbvirus
26 lutego 2021, 14:29
Przynajmniej wiadomo, że to już koniec
0
szfarceneger
szfarceneger
26 lutego 2021, 14:21
Czyli od 19 marca skupiamy się już wyłącznie na lidze. Oby obyło się bez kompromitacji. Po tym co ostatnio pokazuje Milan, nie wierzę nawet w wymęczony szczęśliwy awans.
1
ACstach
ACstach
26 lutego 2021, 14:09
Ale jajca, wiadomo było. Jak już grać to takie mecze.
1
1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się