SCUDETTO


Remis rzutem na taśmę. Milan - Udinese 1:1

3 marca 2021, 19:39, Leonardo 22 Główne newsy
Remis rzutem na taśmę. Milan - Udinese 1:1

Milan zremisował 1:1, a o mały włos nie przegrał sensacyjnie na swoim stadionie z Udinese w spotkaniu 25. kolejki Serie A. Trafienie dla graczy Luki Gottiego zaliczył Rodrigo Becao, któremu zadanie ułatwił Gianluigi Donnarumma popełniając błąd przy obronie główki Brazylijczyka. Na wyrównanie trzeba było czekać do szóstej minuty doliczonego czasu gry i rzutu karnego podyktowanego po kuriozalnej ręce Strygera Larsena! Jedenastkę wykorzystał Franck Kessie, ale to tylko częściowo zamazuje fatalny obraz całego występu. Po dobrym spotkaniu z Romą, nad Mediolanem znów zebrały się czarne chmury.

Mecz nie rozpieszczał kibiców zgromadzonych przed telewizorami, wiało nudą i rywalizacja niczym nie przypominała ostatniej potyczki z Romą. W 18. minucie Brahim Diaz ładnie próbował uderzać z dystansu, ale Juan Musso wyczuł jego intencje i wyłapał piłkę. W 40. minucie niewidoczny Samu Castillejo w końcu przeprowadził indywidualny rajd zakończony groźnym celnym strzałem, gola jednak do przerwy nie udało się zdobyć.

Drugą  połowę świetnie mogli rozpocząć goście, ale Alessio Romagnoli jakimś cudem zdołał wybić z linii bramkowej piłkę zmierzającą do siatki po zagraniu Iliji Nestorovskiego. W 59. minucie Castillejo ponownie uderzał w kierunku bramki, tym razem z dalszej odległości, znów jednak lepszy okazał się Argentyńczyk pomiędzy słupkami Udinese.

W  67. minucie do piłki zagrywanej z rożnego najwyżej wyskoczył Rodrigo Becao i skierował piłkę w stronę bramki Donnarummy. Młody bramkarz Milanu popełnił błąd w tej sytuacji źle oceniając zagrożenie i nieodpowiednio się ustawiając. Zebrette dzięki temu wyszli na sensacyjne prowadzenie. Tuż przed końcem wprowadzony Davide Calabria ostrzeliwał bramkę rywali, ale dwukrotnie został zablokowany. Podopiecznym Stefano Piolego nie wychodziło absolutnie nic i mało brakło, by przegraliby tego wieczora, ale w ostatniej akcji meczu Stryger Larsen postanowił w swoim polu karnym odbić piłkę ręką i arbiter mógł tylko wskazać na wapno. Etatowy wykonawca Franck Kessie uratował honor Rossonerich, ale mecz pokazał, że ciągle przed ekipą z Mediolanu jest dużo do poprawy.

AC Milan - Udinese Calcio 1:1 (0:0)

Bramki: Kessie 90+'7' (k.) - Becao 67'

Żółte kartki: 24' Rebić, 32' T. Hernandez, 54' Zeegeelaar, 90+2' Kessie, 90+4' Romagnoli

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma – Kalulu (63' Calabria), Kjaer, Romagnoli, T. Hernandez – Kessie, Tonali (46' Meite) – Castillejo (75' Saelemakers), B. Diaz (63' Hauge), Rebić – Leao

UDINESE CALCIO (3-5-1-1): Musso – Becao, Bonifazi, Nuytinck – Molina, De Paul, Makengo (56' Llorente), Arslan (71' Larsen), Zeegelaar (71' Stryger-Larsen) – Pereyra (82' Samir) – Nestorovski

 

Arbiter główny: Davide  Massa (Imperia)

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1075 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rodzislaw
Rodzislaw
3 marca 2021, 23:04
Zawsze narzekam na rogi Hakana,ale jak jeszcze zszedł Tonali,to latały takie rogale na wysokości dachu SS w slow motion,że trwało to kilka dobrych sekund. Maaaasakra.
0
pawel1989
pawel1989
3 marca 2021, 23:16
Straszył gołębie na stadionie:)
0
wilku94
wilku94
3 marca 2021, 23:00
Wyłączyłem mecz 1 min przed końcem, nie dziękujcie za karnego :)
7
Levy11
Levy11
3 marca 2021, 23:05
Ja włączyłem w 89 minucie
0
petermilano
petermilano
3 marca 2021, 23:00
Manchester dzisiaj też szału nie gra może troszkę większe tępo ale też autobus na połowie i mecz zabity
1
kamilus
3 marca 2021, 23:02
Tempo. :)
6
petermilano
petermilano
3 marca 2021, 23:11
Tylko literówka. Z tych nerwów.
0
Maestro02
Maestro02
3 marca 2021, 23:00
Maldini po meczu to niech dzwoni do Eintrachtu że z tym Andre to głupia sprawa i my im możemy Leao dać za niego...
7
hyrus13
hyrus13
3 marca 2021, 23:01
No akurat Andrzej to się wiele od Leao nie różnił. Nie ma go co rozpamiętywać. Ale tak, Leao należałoby się pozbyć.
2
Maestro02
Maestro02
3 marca 2021, 23:06
To Kosticia mogą nam dać, nawet babcie jakiegoś młodego piłkarza byle Leao nie wiem... On to by musiał po twarzy taka serie od Ibry i Alexisa wraz z Ante dostać to może by się mu coś przestawiło. A Andrzej w takiej dyspozycji to by był piękny z ławki
Edytowano dnia: 3 marca 2021, 23:07
0
landik
3 marca 2021, 23:10
Ante to niech sam siebie pierw ogarnie
0
adi_avanti
adi_avanti
3 marca 2021, 23:00
Jak można zagrać taki zły mecz przeciwko Udinese... Bardzo szkoda straty kolejnych punktów. Całe szczęście, że "rywal" zapracował na pokaranie w 94 minucie.
0
artorn
artorn
3 marca 2021, 23:00
z taką grą to za kilka meczy spadek na 3...
0
kamilus
3 marca 2021, 23:02
Możemy spaść nawet i na 4., byle się tylko w tej czwórce utrzymać. :P
9
artorn
artorn
3 marca 2021, 23:29
wiesz... nie chciałem być tak pesymistyczny ale nawet to 5 miejsce jest blisko ;)
0
Krupini
Krupini
3 marca 2021, 22:59
Zachowanie Leao w końcówce poniżej wszelkiej krytyki. Co z tego, że chłop zagra jedno dobre spotkanie skoro potem rozgrywa pięć beznadziejnych. Dramat. Umiejętności mu odmówić nie można, ale do tego jest potrzebna dobra głowa, a takowej u Portugalczyka brakuje. Jeśli w letnim mercato znajdzie się chętny kupiec to sprzedać bez żalu, tylko gdzieś poza Włochy.

Depay jest do wzięcia za darmo, a jak już zakwalifikujemy się do Ligi Mistrzów to będziemy mieli solidny argument i grunt pod negocjacje.
6
Vol'jin
3 marca 2021, 23:00
Depay czeka na Barcelonę i rozwiązanie sytuacji z wyborami ^
2
Edmunds
Edmunds
3 marca 2021, 23:04
Rebić to samo jedno spotkanie dobre, a potem się kopie w 5 następnych po czole
0
pawel1989
pawel1989
3 marca 2021, 23:19
Tak tak a skąd to przekonanie że czeka na Barce? W Barcelonie taki sajgon że szok. Nikt tam nie pójdzie dopóki ktoś tam nie posprząta.
1
Gerada
3 marca 2021, 22:59
Najgorszy na boisku - mimo karnego w ostatniej akcji - Davide Massa. To dlatego, że regularne złe decyzje arbitra dość poważnie zaburzają możliwości oceny graczy.

Pomijając na moment parodystę z gwizdkiem: Leao w dramatycznej dyspozycji nie tylko dzisiaj, ale mam wrażenie, że i tak wisienka na torcie.
Ante - bardzo źle, bardzo dobrze, kiepsko - bilans ostatnich trzech meczy, trochę taka maszyna losująca.
Hauge - mam wrażenie, że ma ZBYT duże braki w sposobie gry żeby mógł nawet z czasem doskoczyć do poziomu i przede wszystkim tempa gry w Serie A - obym się mylił. Samymi umiejętnościami technicznymi raczej nie podoła.
Theo bardzo nerwowo - na niego niezrozumiałe decyzje Massy działały jak płachta na byka.
Kolejny pozytywny występ Tonaliego, szkoda, że zakończony po 45 minutach. Trzeba natomiast oddać, że Meite wyraźnie najlepsze (nie znaczy, ze jakieś wybitne) 45 minut w barwach Milanu.

Oczywiście bramka stracona na wyłączne konto Donnarumy, nie bardzo rozumiem, czemu w Eleven próbowali przekonywać, że "być może" nie wszystko zrobił najlepiej.

PS: @ milan78 Ależ Ty jesteś zafiksowany na punkcie braku jakiejkolwiek merytorycznej wartości Twoich wypowiedzi. Prośba - jeśli nie chcesz wymieniać argumentów, zwyczajnie nie odpowiadaj na moje wpisy, szkoda mi trzech sekund czasu na czytanie tak jałowych uwag.
5
Vol'jin
3 marca 2021, 23:00
ogólnie to jak bronił Musso to tak bez emocji, ale jakby to broniłby Gigio to byłoby ochy i achy ^
0
artorn
artorn
3 marca 2021, 23:02
wg mnie Theo wskoczył w Romka... ale reszta się raczej zgodzę
0
Gerada
3 marca 2021, 23:18
@ Vol'jin nie bardzo zrozumiałem nawiązanie Twojego komentarza ???
1
Gzikuu
3 marca 2021, 22:58
To, że Udine stworzyło bardziej klarowne sytuacje niech służy za podsumowanie. Ugrywamy coś tylko i wyłącznie dzięki stałym fragmentom. ZNOWU. Jak jakiś zespół, który broni się przed spadkiem.

Najgorszy mecz Leao w Milanie. Castillejo i Brahim do odstrzelenia w trybie natychmiastowym. Przy wejściu Hauge wiedziałem, że już nic nie ugramy.

Pioli też zawalił, bo dziś po prostu nie miał kto strzelić bramki. Powinien zacząć od mocniejszego składu, strzelić gola i dopiero dać odpoczywać a nie na odwrót.

Bardzo dobry mecz Tonalego, ale znów MilanLab rujnuje nam zawodników. Meite też na plus, bo nieoczekiwanie pare razy przepchał piłkę do przodu. Kessie wiadomo, że dobrze. Romek również wiadomo, że trzyma poziom - plus za kluczową interwencję.
1
Vol'jin
3 marca 2021, 23:02
MilanLab albo trenerzy Pioliego

śmieszna ta nagonka jakby to tylko MilanLab był winny. Przypomnę, że na przykłąd Montella miał w dupie wytyczne MilanLabu i macie gwarancję, że Pioli i jego ludzie biorą je za pewnik? Przecież to Pioli i jego ludzie najpierw odpowiadają za obciążenia treningowe
1
Gzikuu
3 marca 2021, 23:05
racja, to MilanLab albo trenerzy od przygotowania fizycznego, którzy bądź co bądź w czasie lockdownu pokazali klasę i doprowadzili naszych do wyśmienitej formy. MilanLab nigdy takiej klasy nie pokazał, stąd moja jednoznaczna opinia.
1
Janik14
3 marca 2021, 22:58
Nie wiem czy ktokolwiek z piszących mial styczność z jakąkolwiek piłka, ale jeśli gra sie 20 na 30 tak 30 metrach nie ma szans na jakąkolwiek gre, udinese to jest najgorszy zespol pod tym względem i bardzo rozbawił mnie o ucieszył ten karny. Tragiczna drużyna tego nie da się ogladac. Dobrze ze tylko 2 mecze w sezonie z nimi, bardzo trudny mecz. Kessie sprint w ostatnich akcjach niesamowity i spokoj przy karnym. Na ten moment to nasz najlepszy pilkarz. Natomiast leao czy casti.. tragedia Rafa totalnie nic przez 95 min chyba żadnego sprintu niczego, Gigio za te babole to również 10mln gdzie indziej raczej potrafi wybronic mecz a później babolek.Szkoda ze Roma wygra No ale z hellasem będzie lepiej. Ciezki mecz do oglądania, w następnym sezonie Napastnik musi byc. Forza Milan
3
Piotrek1899
3 marca 2021, 22:58
Na wstępie chciałem podziękować panu $$$€€€. Wybitna szmata ;) A poza tym, cóż, Udinese gra wyjątkowy antyfutbol i jak masz słabszy dzień, to ciężko ich ugryźć. Uważam, że taki właśnie dzień mieliśmy i trudno było cokolwiek zdziałać, zwłaszcza przy tak znaczących ubytkach kadrowych. Dlatego cieszę się z tego punktu, lepsze to, niż nic, aczkolwiek uważam, że "pan 10 baniek" mocno ułatwił gościom zadanie, bo gdyby nie jego idiotyczne zachowanie, to być może w końcu udałoby się coś umieścić w siatce, może szczęście by dopisało, jak z tym karnym. Głowa do góry i za wszelką cenę trzeba pokonać Hellas.
3
michalmisiu
michalmisiu
3 marca 2021, 22:58
Zastanawiam się jak to jest, że Bozia daje taki talent takim bezmózgom jak Leao. Przecież on co tydzień powinien na klęczkach zapieprzać do Fatimy i z powrotem za ten dar a gość ma wywalone na wszystko.
1
ACstach
ACstach
3 marca 2021, 22:56
Kessie to zasługuje na miliony podwyżki, Hakan czy Gigio to powinni się wstydzić.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 marca 2021, 22:58
Ty ale Hakan dziś nie grał
A jakby grał to chociaż rożne by jakoś wyglądały
1
kamilus
3 marca 2021, 22:59
Kessiemu to nawet dałbym opaskę kapitana, bo swoim zachowaniem na boisku i wypowiedziami poza nim pokazuje, że w sercu ma Milan, a nie pieniądze.
11
ACstach
ACstach
3 marca 2021, 22:59
@PanPrzemus313

Nie mówię tylko o dzisiaj tylko o całokształcie. Chłop robi taką robotę na boisku, że tylko się kłaniać.
Edytowano dnia: 3 marca 2021, 23:00
1
Cimar94
3 marca 2021, 23:00
A Gigio w trakcie sezonu obronił co najmniej 10 sytuacji, które były niemożliwe do wyciągnięcia. Wtopa dziś tak naprawdę pierwsza.
1
ACstach
ACstach
3 marca 2021, 23:01
Cimar94

Tak, obronił. Ale Kessie jest tak samo kluczowy jak nie częściej, a nie robi szopke. Powyższa dwója już swoje zarabia, no Turek mniej niż Gigio, a i tak mało.
Edytowano dnia: 3 marca 2021, 23:07
0
pawel1989
pawel1989
3 marca 2021, 23:24
Bo Gigio to taki typ co broni to czego nikt by nie obronił i puszcza takie których nikt by nie puścił:)
2
nadgnity
nadgnity
3 marca 2021, 22:56
Leao to drugi Niang.
4
ACMilansince1994
ACMilansince1994
3 marca 2021, 22:56
Dzisiaj słaby mecz praktycznie każdego od Gigio po Leao. Pioli nie ma już żadnych opcji na ławce. A jak jeszcze wypadnie Tonali to będzie masakra. Hellas nasz kolejny przeciwnik dzisiaj gładko 3-0 z Benevento więc w niedzielę grając tak jak dziś możemy zostać mocno zweryfikowani. Nie mam pojęcia co może wymyślić Pioli. Skrzydła nie działają i to bez względu kto tam gra, Theo nie może się odnaleźć, obrona i bramkarz niepewni no i nie mamy napastnika. Leao dzisiaj przeszedł obok meczu. To nie jest jeszcze piłkarz pierwszego składu. W lecie potrzebujemy 2 napastników jednego do podstawy i jednego zdrowego na ławę. Dzisiaj dramat może w niedzielę będzie lepiej choć nadzieji próżno szukać po dzisiejszym
2
artek1984
3 marca 2021, 22:56
Larson u buka obstawił remis...przecież kto tak wysoko podnosi rece w polu karnym?po co w góre te łapy pchał...mi coś tu nie pasuje...nie to zebym miał coś przeciwko ale taki remis to jak w dupie penis...!
2
Zimer9009
3 marca 2021, 22:58
Poczuł na plechach ręce Leao i wyskakując do piłki chciał przysymulować faul po to aby wyrwać dodatkowe sekundy, a miał pecha, że dostał w łapę.
1
Gzikuu
3 marca 2021, 23:03
Jeszcze jak się cieszył do Kjaera, jak wchodził na boisko :v
2
Mateusz1982
Mateusz1982
3 marca 2021, 22:55
Verona też gra 3-5-2 ? xD
0
Zimer9009
3 marca 2021, 22:55
Jeżeli przegramy 4-te miejsce z Romą to będzie dodatkowy ból tyłka bo będzie to najprawdopodobniej drużyna która nie wygra ani jednego meczu z topem, a goleniem frajerów może zapewnić sobie LM.

Oj czuje, że Hellas nas dojedzie.
0
nrt2
nrt2
3 marca 2021, 22:55
Najlepsze jest to że leao już raz tak zabrał piłkę alexisowi tylko nie wiem w którym meczu XD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 marca 2021, 22:55
Trzeba wierzyć, że będzie lepiej, Milan dziś nie był tragiczny, przynajmniej bywaliśmy na połowie przeciwnika, remis na maksymalnym farcie ale gol dla Udine też padł po dziwnej, rzecz jasna nieudanej interwencji Gigio, trochę Pioli niepotrzebnie mieszał składem aż tak. Remis to jednak 1punkt, więc zawsze coś, remis to nie porażka nawet jeśli na nią zasługiwaliśmy ale to na pewno próba dla społeczności ACM. Milan mógłby walczyć o mistrzostwo na poważnie tylko jeśli miał by to szczęście że kontuzje go omijają, jak wiemy jest inaczej takie ryzyko zatrudniania Zlatana. Mecz z MU staje się coraz mniej ważny, oczywiście prestiżowy ale w obliczu problemów w lidze i zbliżającej się do nas grupy pościgowej to Hellas odzyskujący wigor staje się dla nas zdecydowanie ważniejszym przeciwnikiem niz MU.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 marca 2021, 22:55
Diaz, Samu, Leao klasycznie ostatnio dramat. Hauge cień po wejściu. Alexis to samo. Dziś dodatkowo Theo i Rebić walczyli o miano największego paralityka z piłką przy nodze. Poziom trzymali tylko Kessie Romek i Kjaer
1
gago1145
gago1145
3 marca 2021, 22:56
oraz Tonali, ale zszedł
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 marca 2021, 22:58
gago1145 - pełna zgoda. Nawet powiem więcej, Tonali w 1 połowie był najlepszy na boisku.
1
Ketrab
Ketrab
3 marca 2021, 22:54
Nie ma kogoś w Primaverze na napastniku który by cokolwiek robił w przeciwieństwie do Leao?
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
3 marca 2021, 22:57
Roback gorszy od Leao w obecnej formie nie będzie
2
kamalh
kamalh
3 marca 2021, 22:54
Najzabawniejsze jest to, że z Veroną będzie to wyglądało podobnie.
3
MrCostacurta
MrCostacurta
3 marca 2021, 22:54
Kessie nr1 wśród piłkarzy Milanu w tym sezonie
9
sebastek888
sebastek888
3 marca 2021, 22:54
Już całkiem na chłodno - po tym spotkaniu jestem bardzo zniesmaczony. I nie - nie chodzi mi o postawę Udinese, a o naszych piłkarzy. Oglądam dużą większość meczów w Serie A i powiem Wam, że dziś Udine nawet można powiedzieć, że się odsłoniło, co z tego, skoro nikt z naszych nie chce gry przyspieszać tylko albo cofa, albo wracają do ataku pozycyjnego. Leao, Hauge to moim zdaniem NAJGORSI zawodnicy meczu. Jak można tyle zarabiając człapać po boisku, w tak młodym wieku? Ja już nie mówię o wirtuozerskich zagraniach lecz o chęci pracy. Owszem, Castillejo, Rebić czy nawet Hernandez zagrali jak pokraki, ale oni próbuja starają się, nawet ogień widać w Saelemaekersie.
Donnarumma - cóż, jego cykliczne, choć rzadkie błędy kuriozalne się zdarzają to wypadło na dzisiaj.
Punkt, który trzeba szanować a o meczu, jak i Leao i Castillejo w pierwszym składzie - zapomnieć. Forza Milan
2
Majki85
Majki85
3 marca 2021, 22:54
Ten karny to taki chyba nieco kontrowersyjny bo mimo wszystko dłonie Leao na plecach Larssena były. Remis ten jednak niewiele zmienia. Daliśmy dupy i nie zasluzylismy nawet na ten 1 pkt. Nie ma się co dziwić kontuzje i wcześniej covid nas prześladuja i boję się że właśnie przez ten szpital nie dostaniemy się do upragnionej LM. Tak naprawdę mamy spośród czołówki najgorsza sytuację kadrową a przed nami masa trudnych meczów. Hellas, 2x MU, Napoli, Fiorentina? Nie wiem co tam jeszcze, ale wiem jedno - będzie mega ciężko. Dzisiaj połowa zawodników pokazała że Milan dla nich to za wysokie progi. Castijello, Meite, Leao ze swoim podejściem do gry, czy drobniutki Brahim to są piłkarze na których w dłuższej perspektywie nie ma chyba co liczyć. Szczególnie należy nie wykupywać Meite i chyba mimo wszystko Diaza. Pozbyć się w trybie natychmiastowym Samu oraz Krunica. A Hauge być może dobrze zrobiłoby jakieś wypożyczenie, chyba że młody Norweg dobrze przepracuje okres przygotowawczy to wtedy może dostać szansę w sezonie 2021/2022. Na razie jednak myślimy o bieżącym sezonie a ten jest i będzie do końca ciężki.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 marca 2021, 22:56
Nie widze w tym żadnej kontrowersji. Leao zachował się jak napastnik walczący o pozycje w 99/100 przypadkach w polu karnym powinien a Stygerowi odwaliło
0
muamba_kabumba
3 marca 2021, 22:54
Nad Leao wisi spora kasa do spłacenia, a chłop tak jakby nawet się tym nie przejmował.. to jest człowiek bez instynktu samozachowawczego. Obdarzony talentem odwrotnie proporcjonalnym do poziomu IQ boiskowego i zaangażowania w to co robi.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 marca 2021, 22:58
A może jest tak, że ten dług mu ciąży i jednak konkretnie go dołuje i to na tyle mocno że rzutuje to na jego postawę w ACM
1
hyrus13
hyrus13
3 marca 2021, 23:00
Talent ma, ale czy taki gigantyczny jak niektórzy uważają? Myślę, że takich talentów jak on jest całkiem sporo. Dziwię się, że klub toleruje jeszcze jego zachowanie podczas meczów to jest zwykły brak szacunku do klubu, kibiców i kolegów.
1
muamba_kabumba
3 marca 2021, 23:00
Przecież to jest gość z takim potencjałem, że mógłby ten dług spłacić w 3 sezony w jakimś "bogatym" klubie. Można być zdołowanym, ale nawet przetrwanie zmuszać powinno do zapieprzania i pokazania trenerowi, że warto stawiać na niego oraz Maldiniemu, że nie pomylił się sprowadzając go do Milanu.
0
Maestro02
Maestro02
3 marca 2021, 22:54
No i mam nadzieję że Alexis który będąc w gazie robiący więcej niż 2 parodystów mających numery 7 i 17 wysprzeglił taką potężna lepe Leao na twarz za tą akcję.
0
Rossu
3 marca 2021, 22:53
Zastanawiam się czy po prostu Leao jest takim dzbanem, czy jawnie sabotuje? Albo te dwie cechy ze sobą łączy? W dzisiejszym meczu na to wyglądało...
Edytowano dnia: 3 marca 2021, 22:55
0
Maestro02
Maestro02
3 marca 2021, 22:54
Dzban. Niech da na sobie zarobić, talent może i ma ale my nie mamy do niego nerwów :D
0
Milanboy
3 marca 2021, 22:53
Zacytuję klasyka :

"Lepszy remis niż w dupe penis"
2
TR3V0R
TR3V0R
3 marca 2021, 22:55
My tego penisa w dupe to od paru spotkań dostajemy, wyjątkiem była roma XD
3
dejnio
dejnio
3 marca 2021, 22:53
Debilizm Leao na szczęście okazał się bez wpływu na wynik, bo nawet gdyby Snikers to trafił to już byśmy na 2:1 nie strzelili. Daje to jednak kolejny sygnał, że gość jest totalnym, snującym się po boisku dzbanem. Porównania do Nianga jak najbardziej wskazane.
1
Ernest1899
Ernest1899
3 marca 2021, 22:53
Hauge i Leao tragedia dziś, w sumie Diaz nie wiele lepiej
1
ksieciunio
ksieciunio
3 marca 2021, 22:53
Nie wiem co powiedzieć - piękny mecz Romą a już kilka dni później katastrofa (z małym happy endem) z Udine. Mecz na Olimpico musiał chyba kosztować Milan cały zapas sił bo tego co działo się przez 95 minut inaczej wytłumaczyć nie idzie. A końcówka to był prawdziwy kabaret strasznych panów, dwa dzbany - Leao i ten cały Stieg Larsson z Udine urządzili chyba sobie konkurs który z nich jest bardziej daremny i w sumie obrońca gości triumfował.. :)
0
Mateusz1982
Mateusz1982
3 marca 2021, 22:53
Wy piszecie, że nie mamy napastnika, przecież jest Mandzo xD
0
Jaca23
3 marca 2021, 22:52
Brawo Kessie za spokój, punkt URATOWANY.

Ciężko się na to wszystko patrzyło, wręcz oczy krwawiły. Od antyfutbolu jakie prezentuję Udinese i naszej bezsilności w ataku. Trudno jest wygrać mecz mając naraz w ofensywie trójkę Diaz, Samu, Leao totalnie bezproduktywni. Lepszy ten punkt niż nic, bo zapowiadało się na jeszcze większą wtope. Ja bym dzisiaj złych wniosków nie wysnuwał, bo zespół pokazał, że grać potrafi w meczu z Romą. Dzisiaj autobus Udine plus po prostu nasi słabi gracze ofensywni dali taki a nie inny obraz meczu. Niech kontuzjowani szybko wracają, bo w ataku nie istniejemy. Szkoda, szczególnie Sandro który rozgrywał dzisiaj naprawdę niezłe zawody.
6
Materazzone
Materazzone
3 marca 2021, 22:52
To już chyba drugi nagłupszy karny jaki widziałem i to tylko w tym sezonie :D
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 marca 2021, 22:53
Ten karny przebił nawet tą parodie która się działa w doliczonym czasie Sassuolo vs Napoli
1
zycumilanista
zycumilanista
3 marca 2021, 22:52
Tym razem nie na chłodno a na gorąco i przepraszam za język i ogólna obraze ludzi. Leao to jest kurwa jakiś żart. Gośc nie dość że chuja dziś grał to do tego zabrał koledze setkę po czym chamsko spuścił łeb. Talent może i ma ale etosu pracy za grosz. Więc gówno z niego będzie. Dla mnie gość jest skończony. Donnaruma następny. Jest wybitny ale takie błędy za te jego piniendze co on chce to są niewyba-kurwa-czalne. No przecież to jest okręgówka. O nim zdanie mam już wyrobione. Niech se idzie i da zarobić. Znaleźć bramkarza na poziomie to nie jest problem, a dla Nas problemem jest on. W dupie mam że jest wychowankiem. Skoro on nas tak traktuje to won! Cała reszta tak se. Nie ma z czego rzeźbić to i tak jest. Jak gra się tuzami pokroju Diaza co się nadaje do futsalu czy Samu który jest gorsza wersja Suso a to już jest dramat. Przepraszam, popuściłem no ale się nie da. Bilans punktowy tych dwóch meczów nie jest w sumie najgorszy bo równie dobrze z Roma jakby obrona wstała tam właściwa noga moglibyśmy dostać wpierdol.
6
MisiuACM
MisiuACM
3 marca 2021, 22:55
Mocne słowa, ale na dzień dzisiejszy ciężko się z nimi nie zgodzić...
1
Kaziu92
Kaziu92
3 marca 2021, 22:52
Pozytywy po tym meczu są takie że kolejny mecz z Udinese dopiero za jakieś pół roku. Nawet nie spodziewałem się dzisiaj zwycięstwa. Wiele drużyn z czołówki traci z nimi punkty skoro nawet nie idzie 1 minuty pograć w piłkę.
0
mix17
mix17
3 marca 2021, 22:52
Ten Mandzukic to wraca jakoś niedługo? Bo już chyba jego wolę niż jak mam patrzeć na Leao.
1
Lipido
Lipido
3 marca 2021, 22:52
O matko pilkarz Udine chciał przyaktorzyc w ostatniej sekundzie ale pan Leao nawet w ostatniej sekundzie nie chciał walczyć o piłkę. Marny pilkarz z głową miernego kurczaka. Katastrofa.
2
hyrus13
hyrus13
3 marca 2021, 22:55
Komentarz o panu piłkarzu wynagrodził mi wszystkie trudy tego meczu.
0
Maestro02
Maestro02
3 marca 2021, 22:51
No ja po tym meczu to powiem tak. Samu, pewnie jesteś sympatyczny facet ale dowodzenia, Leao... Ja ci serio życzę dobrze, nawet gdzieś tam nawet cię lubię, ale również, daj nam na sobie zarobić i dowodzenia.
1
MisiuACM
MisiuACM
3 marca 2021, 22:51
Heh, śmieszy mnie to nawet. Żeby wygrać z Milanem to wystarczy wbić bramkę i po co oddawać im inicjatywę i się murować? Wystarczy oddać im piłkę i sami się o nią potkną i przewrócą. Jak my możemy wygrywać mecze jak z przodu gramy takimi grajkami jak Castillejo? Ten piłkarz to jakiś mem i nieśmieszny żart. Kolejni po nim to Diaz, Saelemaekers, Krunić, Hauge. Ludzie, przecież tutaj nie ma kim kreować! Rebić dzisiaj wrócił do kopania się w czoło po ostatnim dobrym meczu z Romą. Jak chcemy wejść w końcu na wyższy poziom to nie możemy mieć w kadrze piłkarzy co grając jeden mecz dobry, a trzy słabe. Leao kompletnie niewidoczny, leniwy, snujący się tylko po boisku, zero zaangażowania... MA-SA-KRA... A za te sytuację w końcówce to zamknął bym go w pomieszczeniu bez klamek i kazał oglądać w zapętleniu to co zrobił. Theo i jego stałe fragmenty gry to jakiś koszmar. Co to za pomysł w ogóle żeby on bił rożne? Co za geniusz na to wpadł? Ciężko to widzę. Póki co wygląda mi na to, że misja pt. "Potrzymaj mi piwo i patrz jak przegrywam Ligę Mistrzów na finiszu rozgrywek" została wcielona w życie. A wiecie co jest najsmutniejsze? Że pomimo tego karniaka oni dobrze wiedzą co dzisiaj zrobili. Wymowne zejście do szatni Kjaera zaraz po końcowym gwizdku świadczy o tym najdobitniej. I nie obchodzi mnie to, że Udinese gra niby jakiś antyfutbol, itd. Jakoś Juve i Roma potrafiła im wsadzić trójasia. Nawet Benevento ich ogoliło.

PS. Podwyżka dla Gigio :)
2
mix17
mix17
3 marca 2021, 22:56
Sealemaekers to akurat dzisiaj na plus, jeden z lepszych na boisku, chodź wiadomo, że to żadne wyróżnienie po tym dramatycznym meczu.
1
karol 1980
karol 1980
3 marca 2021, 22:51
Tu nie ma gry. Kompletne dno . Z taką grą to nie ma co liczyć na top 4. Katastrofa .
2
boro215
boro215
3 marca 2021, 22:51
Już czekam na peany miłosne z fanpage'u Kuzynów, że dodrukowali karnego xd a tak serio...przykro ze potrzebujemy łudu szczęścia jakim jest karny żeby w ogóle coś ugrać...jak wcześniej napisałem fizycznie już spuchliśmy zmiennicy nie dają jakości, wszędobylskie kontuzje...plus chyba każdy z szatni powinien po ojcowsku złoić tyłek pasem dla Leao za jego poruszanie się bez piłki, bo z meczu na mecz jest coraz bliżej Nianga...Hellas gra jeszcze większe catenaccio od Udinese, także powodzenia...
2
Inter77
Inter77
3 marca 2021, 23:01
... xD
Spokojnie, walczcie tam o tą czwórkę i się trzymajcie. Powodzenia ;)
0
MediolMann
MediolMann
3 marca 2021, 22:51
Kto dorzucał przy tej ręce?
0
FanACM
FanACM
3 marca 2021, 22:59
Rebic
1
mmielczar123
3 marca 2021, 22:51
Trzeba było zostawić Colombo
2
Kaka#22
Kaka#22
3 marca 2021, 22:51
Nie ma co dramatyzować, z innym rywalem myśle ze nawet tym składem zagralibyśmy ciekawiej, a z Udinese bardzo było widac brak ofensywnych kontuzjowanych, nie mieliśmy jak ich zaskoczyć. Ja tam może nie tyle co się cieszę, co przyjmuje ten remis ze spokojem.
1
ACstach
ACstach
3 marca 2021, 22:51
Ja chyba już serducha muszę szukać na czarnym rynku, bo nie podołam do końca sezonu.
1
Boro
3 marca 2021, 22:51
Ja ten remis u siebie z Udinese traktuje jak stratę 2 punktów. Nie ma się z czego cieszyć.
6
zycumilanista
zycumilanista
3 marca 2021, 22:54
Patrz na to w ten sposób że bilans tych dwóch meczów mógł być taki : wpierdziel z Roma i tu remis... Także w sumie to co dali z Roma zabrali tu. Lipa ale nie jest w sumie najgorzej
0
Boro
3 marca 2021, 22:59
Na takie mecze powinni wychodzić podwójnie zmotywowani. Spotkania w lidze mogą się różnić tylko prestiżem a zwycięstwo jest punktowane za 3, tak samo z Romą jak Udinese.
0
TR3V0R
TR3V0R
3 marca 2021, 22:51
Ale kaleki haha jeden drugiemu przeszkadza. Fartem udało się wyrwać punkt, ale szkoda gadać w ogóle o tym meczu. Ile to ten donnarumma chcial? 10 baniek to on moze dostać co najwyżej za 3 sezony grania. Psychicznie człowieka wykonczy ten zespół takimi meczami. Az strach się bać co z nami zrobi United w LE.
2
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się