SCUDETTO


Hellas - Milan: przewidywane składy według LGdS

5 marca 2021, 08:35, cinassek Aktualności
Hellas - Milan: przewidywane składy według LGdS

HELLAS WERONA (3-4-2-1): Silvestri - Ceccherini, Gunter, Magnani - Faraoni, Tameze, M. Veloso, Lazović - Barak, Zaccagni - Lasagna

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer, Romagnoli, T. Hernandez - Kessie, Meite - Saelemaekers, Krunić, Rebić - Leao



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 14:11
Czytajac wpisy i nowe pomysly ustawienia czy zmian taktycznych chcialbym powiedziec, ze moim zdaniem problem nie lezy w tych aspektach. Mysle, ze w Milanie widac pewne wypracowane schematy oraz przygotowanie taktyczne. Uwazam, ze klopoty biora sie z 3 rzeczy:

1. Ciagle absencje kluczowych zawodnikow przez co Pioli musi rzezbic z graczy o mniejszej jakosci, ktorzy oczekiwane schematy moze i znaja, jednak nie do konca potrafia je wykonywac tak dobrze.

2. Przeciwnicy juz nieco poznali sie na grze Rossonerich i w polaczeniu z punktem pierwszym skuteczniej potrafia ja zneutralizowac, a nawet zmusic do sytuacji, kiedy to Milan musi improwizowac na boisku.

3. Presja. Poprzednie dwa aspekty plus jeszcze kilka innych w polaczeniu z coraz to wieksza presja na tych mlodych zawodnikach powoduje, iz nie da sie jechac tylko na zaangazowaniu i determinacji. Brakuje troche pewnosci siebie i po prostu jakosci.

1
Jaca23
5 marca 2021, 16:08
Oczywiście, że tak. Jak my mamy dominować jak wcześniej skoro ostatnio mamy: zamiast Bennacera Tonaliego lub Meite, za Hakana Diaza, za Ibre Leao. Cała ofensywa leży. Dodatkowo kilku innych zawodników jest w gorszej formie i mamy tego wszystkiego efekt, tutaj żadne 3-5-2 nie pomoże.
0
jarek2572
jarek2572
5 marca 2021, 13:59
Ibra kontuzja i gramy bez napastnika. Jest to na prawdę smutne. Niby Leao i Antek mieli być alternatywą, ale Rebic na tym środku ataku nie jest próbowany, a Leao to jest ostatnio paradoks dla mnie. Przyszedł Mandzukic. Tak długo szukał rytmu, aż dostał kontuzji... Na następny sezon zaraz po obsadzeniu prawego skrzydła, to napastnik jest pierwszą pozycją potrzebną do obsadzenia jak nic. Nie pozostaje nam nic innego jak na prawdę trzymać kciuki za to, aby Torino spadło z ligii, bo wtedy może w końcu uda się wyciągnąć Belottiego o ile się nim zarząd wgl zainteresuje. Swoją drogą jak po tym sezonie on się nie ruszy to później już to nie będzie miało dla niego sensu, bo w tym roku 28 lat już mu stuknie. Ale gdyby nie Belotti to kto wtedy do tego ataku ? Ja nie wiem czy bym Lacazette nie spróbował ściągnąć, tym bardziej że chodzą słuchy że Arsenal chce go spylić latem. Rok kontraktu mu zostaje i teoretycznie drogi by nie był. Co prawda 30 lat niedługo, ale kawał napadziora z niego moim zdaniem i widać że się dusi w tym Arsenalu, chociaż liczb aż tak złych nie ma. A podejrzewam ze by odżył jakby zmienił ligę. Więc jak nie Belotti, to może on byłby dobrym rozwiązaniem? A Wy kogo byście widzieli u nas w ataku ?
1
Jaca23
5 marca 2021, 16:03
Rebić grał na 9tce i jest tam tak samo beznadziejny jak Leao.

Pierwszym zmiennikiem Ibry miał być Mandzukić, ale praktycznie w ogóle nie jest dostępny do gry, istna masakra z Chorwatem.

Lacazette spoko, chociaż ostatnio mocno obniżył loty. Ogólnie grając na jednego środkowego, moim zdaniem trzeba nastawić się na profil podobny właśnie do Ibry/Mandzu, czyli dobra zastawka, silny fizycznie, wygrywane pojedynki główkowe. Kupowanie kolejnych Piątków nie ma sensu. Moim marzeniem jest wspomniany przez Ciebie Belotti. Może nie jest tak wysoki, ale spełnia pozostałe wymagania plus to gwarancja bramek w Seria A.

Typy 9tek ode mnie, które pasują profilem, a nie kosztują fortuny to: Duvan Zapata, Weghorst, En-Nesyri czy nawet Bas Dost.
2
mix17
mix17
5 marca 2021, 13:41
Ja bym spróbował tego ustawienia 3-5-2, skład mamy pod to ustawienie i Rabic z Leao może coś powalczą we dwóch w ataku, bo sam Leao tam to jak gra bez napastnika. Ostatnio nam i tak przeciętnie idzie, więc może warto zaryzykować.
0
POE
POE
5 marca 2021, 13:46
Nie mamy trenera do takich kombinacji
0
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 13:51
@mix17

Mysle, ze to w zadnym wypadku nie jest dobry moment na takie eksperymenty. Calkowita zmiana ustawienia i taktyki w tak newralgicznym momencie sezonu nie zwiastowalaby raczej niczego dobrego. Jak ciezkie moze byc przejscie z 4ki obroncow na 3ke pokazal chociazby casus Skriniara, ktory praktycznie caly poprzedni rok kopal sie po czole i dopiero w tym sezonie wrocil do swietnej dyspozycji.

Poza tym Milan w dalszym ciagu jest w walce o Scudetto, ale przede wszystkim o top4 i to nie jest czas na desperackie ruchy tego typu. Juz lepiej (chcac zaskoczyc rywala) moim zdaniem zamienic pozycje Leao i Rebicia co opisywalem nizej.

Aczkolwiek bardzo chetnie zobaczylbym Theo grajacego na wahadle. Mysle, ze to idealna pozycja dla tego zawodnika.
0
mix17
mix17
5 marca 2021, 13:54
Pioli nigdy nie korzystał z tego ustawienia? Bo u nas wiadomo, że dopiero jak teraz Tomori przyszedł to można zacząć myśleć o tym ustawieniu.
0
mix17
mix17
5 marca 2021, 14:13
@Kamciu

Możesz mieć racje, ale aktualnie mamy problem ze zdobywaniem bramek i jak nie ma Hakana, a w ataku mamy samego Leao, to nie wygląda to dobrze, teraz praktycznie jedyną naszą nadzieją jest to, że po lewej stronie Theo z Rebicem coś pociągną.

Co do zmiany Rebica z Leao to już wcześniej parę meczy tak graliśmy i Ante nie przekonywał swoją grą, zdecydowanie więcej pożytku z niego jest gdy gra po lewej stronie.
0
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 14:24
@mix17

Tak, ale zauwaz prosze, ze gdy Leao gra na ataku to rowniez wielkiego pozytku z niego niema. Wiadomo, to tylko czyste spekulacje, ktore pewnie nie beda mialy aktualnie racji prawa bytu u Piolego, jednak bylby to jakis element zaskoczenia. Dla tak madrze grajacej defensywy Hellasu moglby to byc nie lada problem i wyzwanie. Mysle, ze to ciekawe rozwiazanie na ten mecz, zwlasza, ze pamietam chociazby z pierwszych Derbow Mediolanu jak Leao na lewej stronie zrobil roznice. Natomiast pewnie bedzie jak mowisz i to Rebic zagra na skrzydle.
0
PanPrzemus313
5 marca 2021, 16:27
3-5-2 to mrzonka i bynajmniej nie tak jak mówi POE ze względu na trenera tylko piłkarzy. To nie fifa, Kjaer jest z nami dlatego że nie umiał się kompletnie odnaleźć w grze trójką z tyłu, Romagnoli też nie potrafił, także darujcie sobie to wypisywanie bzdur bo nie mamy graczy do tej taktyki
1
Majki85
Majki85
5 marca 2021, 13:37
Meite, Krunic i Leń oraz brak Tomoriego - mamy powody do niepokoju.
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 13:37
1
Piotrek1899
Piotrek1899
5 marca 2021, 13:25
Obstawiam, że ekipa się zmobilizuje niesamowicie i powiozą Hellas, jak to zrobili z Sassuolo. Dwa szybkie gongi i Juriciovi gacie spadną ;)
0
Jaca23
5 marca 2021, 11:56
Tak podejrzewałem, że ta ostatnia "rotacja" na środku obrony się tak skończy. Mega słabe to jest, że najlepszy obecnie stoper będzie siedział na ławce. Hellas zagra podobnie defensywnie co Udinese jednak ma o wiele więcej jakości z przodu w tym kreatywnego Zaccagniego i szybkiego Lasagne, który lubi nam strzelać. Nie chce być złym prorokiem, ale mam złe przeczucia.
0
zadi
zadi
5 marca 2021, 11:54
Ktokolwiek z Primavery za Leao...
1
jarek2572
jarek2572
5 marca 2021, 11:43
Wyczuwam wpier...
0
marcinomilano
marcinomilano
5 marca 2021, 11:28
Btw widzieliście występ Ibry w San Remo? xD Kisnę srogo, Zlatan spięty okrutnie, Sinisa za to nie daje lipy xD

https://twitter.com/i/status/1367614051073810452
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 11:43
4
filipacm
5 marca 2021, 11:32
ibra chyba przed żadnym meczem się tak nie zestresował, jak na scenie xdd
2
Jaca23
5 marca 2021, 11:52
Hahahaha you made may day :D
0
paweł_piotr
paweł_piotr
5 marca 2021, 11:59
xkurład
0
FanACM
FanACM
5 marca 2021, 11:10
Kjaer z Romagnolim na Lasagne i Zaccagniego...
2
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 11:35
@FanACM

Romagnoli zaliczyl dobry wystep z Udinese, jednak nie tylko to determinuje moje zdanie o tym, ze dobrym rozwiazaniem jest wystawienie go w wyjsciowym skladzie. Facet potrzebuje sie odbudowac, a ciaglosc (pod warunkiem dobrej gry) bedzie kluczem. W formie jest swietnym zawodnikiem. Po drugie nie robmy z niego slimaka, bo tak tez nie jest. Owszem Lukaku go wyprzedzil, ale raz, ze mial lepsza pozycje startowa, a dwa wiecej sily w razie kontaktu fizycznego. Lasagna jest szybki, jednak to nie to samo co Romelu - w tym przypadku (z napastnikami Hellasu) oprocz predkosci liczyc sie bedzie rowniez doswiadczenie wzgledem ustawienia sie i asekuracji. Poza tym Romagnoli jest silniejszy fizycznie od Tomoriego co bedzie mialo znaczenie przy grze cialem w czasie biegu, ale tez przepychankach w polu karnym zarowno swoim jak i przeciwnika. Taktycznie Alessio wraz z Simonem w mojej opinii beda lepszym rozwiazaniem na te batalie, zwlaszcza, ze Hellas swoje ewentualne kontry bedzie staralo sie wyprowadzac juz od przejecia pilki w srodku pola gdzie beda czekac na bledy pomocnikow Milanu, a nie jak Inter od niemalze swojej bramki gdzie gracze byli porozciagani na boisku jak stare galoty mojej ciotki co determinowalo wieksze szanse w pojedynkach biegowych dla atakujacych graczy Nerazzurrich - z uwagi na ogromna przestrzen. Po kolejne, uwazam, ze zbyt czesta rotacja zawodnikow, szczegolnie na tak newralgicznej pozycji tez nie jest zbyt dobra. Wezmy tez pod uwage, ze presja jest coraz wieksza, a Fikayo dopiero co wprowadza sie do druzyny i nie jest pewne, ze powtorzy to co prezentowal przeciwko Romie. Udinese gra podobna pilke (z gorszymi efektami) do Hellasu i Romagnoli wzgledem tego wyzwania spisal sie dobrze, dlaczego wiec mu nie zaufac teraz?
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 11:38
2
POE
POE
5 marca 2021, 10:51
Ten skład jest z dupy
0
Mieszko
Mieszko
5 marca 2021, 11:08
Bez przesady, mnie tylko De Krunic trochę szczypie w oczy...
0
marcinomilano
marcinomilano
5 marca 2021, 10:50
Trochę nie wiem co myśleć, z jednej strony Romagnoli zagrał dobry mecz i pewnie trudno go odsunąć na kolejnym. Nie chce mi się też wierzyć, że nie dają grać Tomoriemu, bo nie chcą go wykupić, bo tak czy siak głównym celem jest LM, a on ma nam pomóc ten cel osiągnąć. Wydaje mi się, że po prostu jest szykowany na LE. Jeśli jednak mają w planach go wykupić, dobrze by było stawiać na niego jak najwcześniej. On wbrew pozorom nie jest najmłodszy, jeśli ma być topowym obrońcą, to 23 lata to idealny wiek, żeby wchodzić w pierwszy skład.
0
pawerrs22
pawerrs22
5 marca 2021, 10:25
Hellas prawdopodobnie zagra podobnie jak Udinese. My będziemy prowadzić grę, a oni staną nisko, wyczekując kontr. Jeśli wyjdziemy duetem Romagnoli - Kjaer to szybkościowo Zaccagni z Lasagną ich zjedzą i wyplują, a każda kontra będzie śmiertelnym zagrożeniem. W tym meczu ogromnie potrzebujemy szybkości i zdecydowania Tomoriego
2
Dewols
Dewols
5 marca 2021, 10:04
Rozumiem, że fajnie Romagnoli wybronił ten strzał z Udinese ale to Tomori powinien grać
1
5 marca 2021, 10:02
Offtop: transmisje LE i tego nowego tworu od nowego sezonu tylko w streamingu. Ciekawe co z LM.

https://media2.pl/media/164644-Polsat-traci-prawa-do-Ligi-Europy.-Od-2021-roku-rozgrywki-na-platformie-online-Viaplay.html
0
Rafalzki
Rafalzki
5 marca 2021, 10:07
Liga Mistrzów nadal w Polsacie.
0
Rafalzki
Rafalzki
5 marca 2021, 10:14
Skąd wiesz?
0
dbmat
dbmat
5 marca 2021, 11:11
też czytałem, że POLSAT odpuścił LE ale wygra prawa do LM.
( informacja z netu bez rzetelnego potwierdzenia)
0
filipacm
5 marca 2021, 11:30
polsat z LM, viaplay z bundes i LE, eleven z włoską i hiszpańską, canal + z angielską, majątek trzeba zapłacić, żeby pooglądać mecze xd
1
goat333
goat333
5 marca 2021, 09:49
Ten skład jest tragniczy...Krunic na 10, 2 bardzo wolnych stoperow, i do tego napastnik z którym gramy w 10. Meita też jest typowym sredniakiem, A Alexis to nie jest jeszcze klasa światową zeby ciągnąć drużynę.tak naprawdę tylko Rebic może coś zrobić jak będzie miał swój dzień. Będzie znowu bicie głowa w mur..tym razem jednak wątpię że uratuje nas karny. Mam nadzieję że wrócą wszyscy i od kwietnia znowu będziemy bic się o top4, bo nie ma co jak przegramy z Hellasem to już mamy tylko 3 pkt nad 5 drużyna.
0
nrt2
nrt2
5 marca 2021, 09:41
Tomori niby miał odpocząć a kjaer by miał zagrać 3 spotkanie z rzędu? XD
1
Jalapeno
Jalapeno
5 marca 2021, 09:35
Jak Tomori nie wyjdzie w podstawie, to jedno, wielkie XD

Razi ten Leao, ale nie ma innej opcji w ataku niestety... Szkoda, że Pioli nie ma planu b, tylko trzyma się kurczowo jednej formacji, która kuleje, jak brakuje jakiegoś zawodnika z tej układanki.
2
Cleaver
Cleaver
5 marca 2021, 09:32
To będzie jeszcze większy dramat do oglądania niz z Udinese
0
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 09:26
Uwazam, ze podczas tego spotkania kluczowa role moze odegrac fizycznosc. Hellas bedzie gral brudna pilke probujac wykorzystywac bledy Milanu groznymi kontrami. Gospodarze potrafia grac na sporej intensywnosci wiec to jak poradzi sobie srodek pola Rossonerich moze byc bardzo istotne. Nie wystawialbym w tym starciu Diaza, bo owszem pilkarz techniczny i przebojowy z przodu by sie przydal, jednak Brahim mimo, ze cechuje sie wlasnie tymi aspektami to nie posiada az takiej jakosci by to bylo nadto widoczne i robilo roznice. Poza tym jest slaby fizycznie i podobnie jak Castillejo w tym spotkaniu nie powinien miec racji bytu. Stad trojka Krunic, Kessie i Meite moim zdaniem jest calkiem rozsadnym wyborem - no w sumie troche tez takim z koniecznosci. Para stoperow w postaci Simona i Alessio powinna byc optymalna na ten mecz. Jest silna fizycznie, no i Romagnoli rozegral ostatnio calkiem przyzwoite zawody z Udinese wiec nie powinno byc tak zle. Rotacja co kazde spotkanie tez nie jest do konca dobra. Najwiekszy zgryz mam w ofensywie. Zastanawiam sie czy nie lepszym rozwiazaniem byloby zamienic pozycje Leao z Rebiciem? Rafael mimo, ze len to moglby zaskoczyc przeciwnika na skrzydle, szarpnac, zagrac cos niekonwencjonalnego. Mysle, ze Hellas bedzie mial do bolu rozpracowanego Ante grajacego po lewej i ciezko bedzie mu stworzyc realna przewage tamta strona, szczegolnie, ze nie jest to przebojowy gracz - raczej walczak z wypracowanymi schematami. Weronczycy beda na to przygotowani, a kazdy dobrze wie, ze Juric wszczepia swoim pilkarzom odpowiedzialnosc taktyczna - zazwyczaj sa bardzo dobrze zorganizowani i trzymaja sie rysow taktycznych. Pioli moglby odrobine zaryzykowac i sprobowac zaskoczyc przeciwnika. Z drugiej zas strony jaka jest pewnosc, ze Leao bedzie chcialo sie pracowac na skrzydle dla zespolu tak jak ma to w zwyczaju Chorwat? Zadna i tu jest problem. Mimo wszystko uwazam, ze to zmiana godna poswiecenia uwagi i moglaby przyniesc sporo korzysci, jednak Stefano tego nie zrobi.

Z calym szacunkiem, ale patrzac na dostepnosc kadry Milanu, forme zawodnikow i sposob gry Hellasu, mysle, ze bedzie bardzo ciezko wywiezc 3 oczka z Werony. Wydaje mi sie, ze to moze byc walka o remis, podobnie jak w meczu z Udine, ale obym (dla Was) sie mylil!
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 09:30
1
patoo_07
5 marca 2021, 09:41
Co z tego, że Krunic i Meite są "silni", jak nie dojeżdżają piłkarsko i umysłowo. Co z tego się poprzepychają i nie będą pękać w środku, jak nie potrafią prosto kopnąć piłki. Jakikolwiek balans powinien być zachowany. Tutaj niestety stawiamy wszystko na jedną kartę. Ten skład wygląda mi niestety na założenie "nie stracić gola" (chociaż brak Tomoriego może temu przeczyć), a wolałbym mimo wszystko strzelać bramki.
0
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 10:05
@patoo_07

Oczywiscie, ze masz racje w tym, ze ani Meite, ani Krunic nie sa dobrymi technikami patrzac strikte pod tym katem. Nie zapominaj jednak, ze kadra Milanu na ten mecz jest bardzo ograniczona. Wlasciwie w srodku pola mozna wybrac miedzy roszadami miedzy wyzej wymienionymi zawodnikami, a Diazem, ktory jednak rowniez nie prezentuje odpowiedniej jakosci. Raczej jest to taki jezdziec bez glowy w dodatku bez dobrych warunkow fizycznych. On w tym meczu nie wymysli prochu na 10tce, bo Hellas by go tam zajechal taktycznie i fizycznie. Dlatego tez z braku laku uwazam, ze gdy nie sa dostepni tacy gracze jak Hakan, Tonali i Bennacer, ktorzy juz te jakosc maja, Pioli powinien postawic na fizycznosc i walczyc z przeciwnikiem tym sposobem - przeciwstawic sie.

Owszem bramki wypadaloby strzelac, w koncu to klucz do sukcesu - dlatego tez uwazam, ze wymiana pozycji miedzy Leao, a Rebiciem moglaby pozytywnie zaskoczyc w tym meczu. Pamietaj rowniez, ze oprocz strzelania goli wypadaloby pilnowac sie w defensywie, a w tym Meite, Kessie, a takze Krunic, ktory nawet grajac na 10tce da sporo wiecej cofaniem sie do wspomagania obrony niz Diaz.
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 10:08
0
mix17
mix17
5 marca 2021, 10:12
Kamciu jak już miałeś zmieniać awatar, to chociaż mogłeś ustawić ten aktualny ładniejszy herb Interu :), bo chyba jeszcze go nie zmieniliście?
0
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 10:26
@mix17

Sprawa, ktory herb jest ladniejszy (nie tylko w przypadku Interu, ale i ogolnie) zawsze pozostanie tylko i wylacznie kwestia gustu. Dla mnie osobiscie ten nowy jest swietny - uproszczony z pieknym odcieniem niebieskiego. Zdecydowanie sie z nim utozsamiam.

Z tego co mi wiadomo zostal juz zawnioskowany do rejestracji nowy herb, czy moze inaczej - logo i z wielkim prawdopodobienstwem oficjalnie zmieni obecne w najblizsze urodziny klubu (tj. 9 marca), a zadebiutuje na koszulkach w meczu z Cagliari.
0
mix17
mix17
5 marca 2021, 10:44
Kamciu, spoko, rozumiem, według mnie ten obecny dużo ładniejszy.
0
Kamciu
Kamciu
5 marca 2021, 10:51
@mix17

Rozumiem i szanuje Twoja opinie. Tak jak wspomnialem wyzej - kwestia gustu.
0
dbmat
dbmat
5 marca 2021, 09:19
brak gry Tomoriego może sugerować, że nie planujemy go wykupić. Dlatego jak trener wybiera inne opcje.
0
szewczenko85
szewczenko85
5 marca 2021, 09:16
Niestety Tomori nie ma tej fizycznosci co Romagnoli. Najlepszy mecz Milanu w tej rundzie jeśli nie sezonie w Rzymie. Tomori Kocur w nagrodę obejrzy 2 kolejne mecze z lawki, wyjdzie w czwartek uszkodzi mięsień i już go nie zobaczymy. W zamian fizyczny Romagnoli, z którym e składzie nie pamiętam już kiedy wygraliśmy. Coraz bardziej zaczynam myśleć, że Pioli nie chce tej lm
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 marca 2021, 09:04
Jeżeli nie zagra Tomori to zostanie nieźle wydymany.
6
5 marca 2021, 09:03
Co ma być to będzie. Na wyjazdach gramy lepiej. Wierzę w trzy punkty.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
5 marca 2021, 09:03
To znów liczyć na karniaczka albo błysk Theo z Ante.
0
PanPrzemus313
5 marca 2021, 09:00
Tonali nie miał być dostępny?
1
roox
roox
5 marca 2021, 08:58
Szkoda że Pioli nie ma jaj i nie zrobi 3-5-2 ustawienia z Theo i Calabrią na skrzydłach a w obronie Romek, Kjaer i Tomori. Tym ustawieniem 4-2-3-1 znów będzie się kopanie po czole w pomocy i ataku.
2
Vol'jin
5 marca 2021, 12:15
A przypomnij mi dlaczego Kjaer nie grał w Atalancie i jak Romagnoli grał w trójce stoperów ...
1
roox
roox
5 marca 2021, 12:32
Oboje są za wolni. To może na środku Romek i Kalulu + Tomori obok Romka.
0
TR3V0R
TR3V0R
5 marca 2021, 08:55
No jak wyjdziemy takim składem z kolejnym świetnym pomysłem piolego z ,,defensywnym ofensywnym pomocnikiem'' to nie liczmy na nic dobrego :P
0
szewczenko85
szewczenko85
5 marca 2021, 08:54
Jakim trzeba być dzbanem żeby po meczu z Tomorim w Rzymie sadzac go później 2 razy na ławce. Oj Pioli , Pioli.
6
Sqnman
Sqnman
5 marca 2021, 08:52
o ile Rebic nie zgara jak z Romą to trzeba liczyć na karne :)
0
boro215
boro215
5 marca 2021, 08:49
Jak dla mnie na szpicy mógłby nawet Gabbia zagrać, byle nie Leao....
4
patoo_07
5 marca 2021, 08:43
Jak nie zagra Tomori to znowu nie wygramy meczu. Fatalnie ten skład wygląda...
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się