SCUDETTO


Zaccheroni: "Milan osłabł zwłaszcza w pomocy. Druga linia jest kluczowa dla jego gry"

5 marca 2021, 08:58, cinassek Aktualności
Zaccheroni:

Był trener Milanu, Alberto Zaccheroni, na antenie Sky następująco przeanalizował sytuację rossonerich: "Milan zanotował bardzo długą serię pozytywnych wyników, grając dobrze zarówno u siebie, jak i na wyjeździe. Nie ma najlepszej kadry w lidze, ale uzyskał to miejsce w tabeli grając jako drużyna. Teraz niestety zawodnicy utracil pewność siebie i z tego powodu wychodzą ograniczenia indywidualne. Nie dają już rady robić tego co potrafili wcześniej. Milan osłabł zwłaszcza w pomocy, gdzie doszły kontuzje i spadek formy niektórych pomocników. Druga linia jest kluczowa dla gry Milanu, zatracili zwartość".
 



25 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
krasy
krasy
5 marca 2021, 20:26
Brak kręgosłupa ofensywnego Milanu . Benacer Hakan, Ibra i nie potrafimy stworzyć sytuacji podbramkowej .
0
lopezito84
lopezito84
5 marca 2021, 15:26
Zaccheroni podsumował jak zwykle w 10
1
Demick
Demick
5 marca 2021, 14:24
A ja uważam że jak na taką ilość kontuzji i krótką ławkę, nie ma dramatu. Wrócą kontuzjowani, a wraz z nimi wyniki.
2
Dejv23
Dejv23
5 marca 2021, 13:11
Rozumiem w poprzednich latach mieliśmy powody do narzekania na środek pola ale teraz już tylu powodów nie ma (nie mówię, że mamy nieskazitelną pomoc).
Największą bolączką moim subiektywnym zdaniem jest brak dobrego napastnika grającego REGULARNIE oraz skrzydła.
6
damilano
damilano
5 marca 2021, 22:25
Częściowo się zgadzam,ale nie do końca. Myślę , że lewe skrzydło jako tako daje radę , natomiast prawe bardzo nas ogranicza bo większość zespołów już wie , że za wiele im nie grozi z tej stron i skupiają się na obronie głównie lewej strony. Kolejną rzeczą jest pozycja Hakana. Jest on bardzo himerycznym graczem ,raz gra bardzo dobrze ,raz bardzo słabo ,a od niego (lub pozycji na której gra) bardzo zależy w grze naszego zespołu. Najgorsze jest to , że nie mamy żadnego jakościowego zmiennika na tej pozycji i tu widzę największe osłabienie w porównaniu z wcześniejszymi meczami ,bo dopóki Hakan był w mega formie graliśmy jak z nut.
1
mix17
mix17
5 marca 2021, 12:21
Hakan jest potrzebny w formie lub bez, bo i tak w środku pomocy dużo więcej powalczy niż Diaz którego każdy przestawia jak chce.
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 12:23
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
5 marca 2021, 21:15
W przypadku Hakana nawet nie chodzi tyle o walkę (która, owszem, jest ważna, bo Turek nawet, kiedy był bez formy, to pracował w defensywie), ale o podania. Diaz technicznie jest świetny, potrafi przedryblować przeciwnika, ale to niewiele daje. Tu nie chodzi o to, by minąć piłkarza czy dwóch, ale o to, żeby dograć do zawodnika na lepszej pozycji. Hakan to właśnie ma - dogrywa piłki, co pokazują nawet statystyki, gdzie po jego zagraniach pada najwięcej strzałów na bramkę (we Włoszech czy w top5 ligach, już zapomniałem). Tego nam brakuje. Calhanoglu i Bennacer potrafią zagrywać nieprzewidywalnie, posłać zaskakującą piłkę otwierającą drogę do bramki. Aktualnie gramy na dwa sposoby - laga na Zlatana (jeśli jest na boisku) lub zagranie na skrzydło i potem wrzutka w pole karne (najczęściej nieudana, a nawet jak udana, to nie ma kto o piłkę powalczyć). Brakuje kreatywności.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 marca 2021, 12:20
Gdy z Meite próbuje się robić zmiennika Bennacera, a Krunicia upycha się w ofensywie to nic dziwnego, że nie idzie. W takim momencie zamiast próbować wsadzić poszczególnych piłkarzy w zbyt duży garnitur Pioli powinien skupić się na atutach dostępnego materiału i poprawie organizacji gry, co w chwili obecnej znacząco ogranicza uzyskiwanie pozytywnych wyników.
4
PaoloACM
PaoloACM
5 marca 2021, 13:28
Ładnie to brzmi w teorii a jakieś konkretne rozwiązanie? Fakt nie mamy Zastępcy dla Hakana ani Ismaela wiec powinnismy zmienić ustawienie, tylko na jakie niby? 4-4-2 z 2 napastnikami kiedy nie mamy ani jednego nominalnego, zdrowego napastnika, a na prawym skrzydle bieda aż piszczy? 3-5-2 podobnie brak ludzi. A ustawiając pomoc w linii przy 4-3-3 popełnimy samobójstwo w grze do przodu. Myśle ze Pioli doskonale zdaje sobie sprawę jakie są problemy tylko rozwiązań jest jak na lekarstwo.
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 marca 2021, 13:30
Edit.
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 13:36
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 marca 2021, 13:35
PaoloACM
Najgłupszym rozwiązaniem byłoby pozostanie przy obecnych karkołomnych próbach pressingu do którego nie ma wystarczająco wykonawców w odpowiedniej formie fizycznej.Teraz ważniejsze, aby wyeliminować te absurdalne dziury w formacjach przez które tracimy około 50% bramek, nawet kosztem gorszej gry do przodu.
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 13:36
0
PaoloACM
PaoloACM
5 marca 2021, 14:19
Nie zgadzam się. Już w tej chwili gramy lipę z przodu, jeśli jeszcze się w tym pogorszymy w zamian za lepsza grę w obronie to w najlepszym wypadku będziemy kończyć mecze remisami. Ta drużyna została zbudowana na pewnej mentalności. Eksperymentowanie z jej zmiana może wprowadzić jeszcze większy bałagan. Potrzeba odzyskać kontuzjowanych i zadbać żeby drużyna odzyskała pewność siebie. Już dość się naoglądałem „bezpiecznego” Milanu kalkulujacego w każdej minucie spotkania przez ostatnie lata. Nigdy nam to na dobre nie wyszło. Attacare!
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 marca 2021, 17:49
PaoloACM
Ciężko nazwać eksperymentowaniem zmiany do których stworzone są dostępne zasoby - większy bałagan Pioli robi wpychając Krunicia i Meite jako lludzi od ofensywnych zadań do aktualnego systemu. A momentami wyrahowany Milan to też jest przepis na sukces, o czym zresztą świadczy bohater tego artykułu.
0
Cimar94
Cimar94
5 marca 2021, 12:08
Kryzys był nieunikniony, ale nie spodziewałem się, że będą problemy z punktowaniem ze Spezią i Udinese. Z Romą wygraliśmy na entuzjazmie i pewności siebie, brakuje tego ostatnio. Przemowa Ibry przed meczem dała pozytywny sygnał. Jak nie wygramy z Hellasem to zacznie się robić bardzo ciepło.
0
hyrus13
hyrus13
5 marca 2021, 14:04
To jest właśnie ból, piłkarze potrafią przejść obok meczu jak ze Spezią, Gwiazdą czy Udine, a w międzyczasie krają kapitalny mecz przeciwko Romie. No coś tu naprawdę nie gra. Wygląda to na braki w motywacji. Ale taki Samu powinien w takich meczach grać na 110%, a przechodzi obok. O raperze nie wspomnę. Theo z Udine też zagrał "obłędnie". Milan musi wrócić do swojego zaangażowania. Inaczej będziemy mieć, jak to pięknie ująłeś, bardzo ciepło.
3
PaoloACM
PaoloACM
5 marca 2021, 14:23
Nie wyciągałbym daleko idących wniosków w oparciu o mecz z Udinese. W zeszłym roku jak z nimi graliśmy to tez rzutem na taśmę wygraliśmy dzięki Ibrze a wiadomo w jakiej byliśmy formie. Ten zespół jest ciężkostrawny dla każdego przeciwnika, jak się nie mylę nawet Inter z cyborgiem Lukaku tylko zremisował 1:1. Jest lekki kryzys ale głównie jesteśmy w dupie przez absencje.
1
Jaca23
Jaca23
5 marca 2021, 12:01
Duet Bennacer-Kessie zdominował środek pola w Seria A. Moim zdaniem to był klucz do naszej świetnej gry, idealne uzupełnienie się tych dwóch zawodników. Do tego dochodził Hakan w mega formie, obecnie tylko Kessie nam został.
12
Milanboy
Milanboy
5 marca 2021, 12:04
Ale fakt faktem to jednak linia ataku kuleje, bo nasi pomocnicy nawet jak Krunić coś potrafią wykreować, a piłkarzom z przodu brakuje wykończenia. Zobaczymy jak Milan rozwiąże problem w kolejnym sezonie z atakiem.
7
rossocarlonero
rossocarlonero
5 marca 2021, 12:29
To prawda, robili świetną robotę, jak środek pomocy dobrze funkcjonuje to każdemu gra się dużo łatwiej, a i obrońcy mają mniej roboty. Ale co by nie mówić, nasi ofensywni zawodnicy ostatnio są totalnie pod formą, sporo w tym wszystkim niedokładności, nieudanych dryblingów, a bez tego ciężko o stworzenie przewagi nad rywalem.
4
GianpaoloM3
GianpaoloM3
5 marca 2021, 12:00
Na tym zdjęciu nie wiem czy bardziej przypomina mi Dudę czy Messiego za x lat :D
1
milan78
milan78
5 marca 2021, 11:19
Złote lata calcio.Boban,Leonardo...Dzisiaj z takimi pomocnikami bylibyśmy na poziomie armady Conte.A tak to tylko dystans będzie się zwiekszać.I na koniec sezonu przepaść
0
Milanboy
Milanboy
5 marca 2021, 10:27
W drugiej linii? Trochę tak, ale przede wszystkim to my oslablismy w linii ataku gdzie prócz Rebićowi i Ibrze gdy jest zdrowy brakuje wykończenia a Theo nie może sobie hulać w ataku bo gra od bramki do bramki w jego przypadku kosztuje mnóstwo sił. I się zgadzam I się nie zgadzam, bo w naszym przypadku to atak najbardziej kuleje i mam osobiście nadzieję, że Milan kupi napastnika w nowym sezonie oraz prawoskrzydłowego.
4
LunaS
LunaS
5 marca 2021, 10:35
Gościu pije "pośrednio" do Hakana.

TOP1 - jeśli chodzi o asysty (8)
TOP3 - jeśli chodzi o kluczowe podania (20)

A ostatnio to albo go nie ma, a jak jest to tak średnio.

Hakan jeszcze jest kozak w strzałach w obramowanie bramki :) 5 sztuk.
Edytowano dnia: 5 marca 2021, 10:39
6
LunaS
LunaS
5 marca 2021, 10:25
Gościu jeden jedyny tytuł zdobył z Milanem :) No ale wtedy w pomocy to miał Leonardo, Bobana, Ziege, Donadonii, Ambrosini, Albertini, ... no było w czym wybierać.
4
MilanHomer
MilanHomer
5 marca 2021, 10:12
Nic dodać nic ująć.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się