SCUDETTO


Liga Mistrzów - pierwsze rewanże 1/8 finału

9 marca 2021, 15:12, Purysta Aktualności
Liga Mistrzów - pierwsze rewanże 1/8 finału

W tym tygodniu poznamy pierwszych ćwierćfinalistów Ligi Mistrzów. W miarę spokojna o awans może wydawać się drużyna z Paryża, która ma trzybramkową zaliczkę z meczu rozegranego w Barcelonie. Zarówno Juventus jak i Sevilla mają do odrobienia jednobramkową stratę z pierwszego spotkania. Na straconej pozycji nie stoi też RB Lipsk, który mimo porażki 0-2 w poprzednim starciu, spróbuje powalczyć o awans na wyjeździe, zwłaszcza w kontekście kłopotów kadrowych i fatalnej passy Liverpoolu w meczach u siebie. W tym miejscu zachęcamy do komentowania europejskich pucharów.

 

Wtorek:
21:00:
Juventus FC - FC Porto 3:2 (49', 63' Chiesa, 117' Rabiot – 19' [k.], 115' S. Oliveira); (1.m. - 1:2, awans: FC Porto)

21:00: Borussia Dortmund - Sevilla FC 2:2 (35', 54' [k.] Haaland  – 69' [k.], 90+6' En-Nesyri); (1.m. - 3:2, awans: Borussia Dortmund)

Środa:
21:00: Liverpool FC - RB Lipsk 2:0 (70' M. Salah, 74' Mané ) (1.m. - 2:0, awans: Liverpool FC)

21:00: Paris Saint-Germain - FC Barcelona 1:1 (31' Mbappé [k.] – 37' Messi) (1.m. - 4:1, awans: Paris Saint-Germain



270 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
11 marca 2021, 10:25
I cyk - wszystkie mecze trafione ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
K@K@
K@K@
11 marca 2021, 09:15
Wczoraj oglądałem skróty LM i zobaczyłem co się wydarzyło w meczu BVB - Sevilla :D
Idzie akcja, brameczke strzela Haaland, Var, sędzia cofnął akcje o jakieś 2-3 minuty, bo dopatrzył się faulu na Haalandzie w polu karnym... Sevilli :D No to karny. Haaland podchodzi i nie strzela! Bramkarz wprowadza piłkę do gry, po chwili znowu wkracza sędzia z Varem i oznajmia, że karny do powtórzenia, bo bramkarz za szybko wziął nogę z linii bramkowej. Haaland strzela, gol. Uff Koniec historii.
Ja się pytam, po kiego grzyba ten sędzia anulował bramkę by cofnąć akcję o jakieś 2-3 minuty i podyktować karnego!? No jaja :D
4
milan2002
milan2002
11 marca 2021, 11:00
A ja się zastanawiam gdzie był sędzia podczas finału w Stambule w 2005r. Tam ze dwa karne Dudka były do powtórzenia.
1
Rafał0209
Rafał0209
11 marca 2021, 18:44
A w finale LM 2003 prawie wszystkie , bo tam wychodzili Dida i Buffon z 2 metry do przodu , zanim zawodnik kopnął piłkę :)
0
umbrella
umbrella
10 marca 2021, 23:27
PSG jeszcze musi się od nas nauczyć jak roztrwonić przewagę 4:1 z pierwszego meczu z hiszpańską druzyną ;)

2004-2021
0
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 23:32
Niestety Deportivo, pamiętam jak wczoraj. Leżałem chory pod kołdrą i myślałem, że Milan mi osłodzi ten czas bo przecież u siebie wygrali 4-1. A tu taka wtopa...
1
umbrella
umbrella
11 marca 2021, 03:10
Mamy w swojej historii kilka pojedynków rozstrzygniętych w niecodziennych okolicznościach. Dzisiaj rewanż z Deportivo wspominam z uśmiechem, ale wtedy faktycznie był to przykry wieczór.
Miejmy nadzieję, że pod koniec roku zaczniemy pisać nowy rozdział naszych przygód w LM.
Edytowano dnia: 11 marca 2021, 03:12
0
Kosmateus123
Kosmateus123
11 marca 2021, 10:57
PSG w 2017 roku roztrwoniło 4:0 z Barceloną w rewanżu przegrywając 1:6 więc mają doświadczenie (choć z tego co pamiętam tam sędzia strasznie ich przekręcił...)
2
umbrella
umbrella
11 marca 2021, 16:30
Kosmateus123
Dzięki! Zapomniałem ;)
1
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 22:55
Dziś bez niespodzianek. Liverpool przechodzi, przechodzi też PSG. W sumie wczoraj też bez niespodzianki bo Juve odpadło xD

Już jutro mecz United - Mian. Wydaje się, że Milan nie będzie miał zbyt wiele atutów z przodu w obliczu kontuzji tylu ofensywnych zawodników, ale jak zwykle trzeba wierzyć w pozytywny wynik.
Edytowano dnia: 10 marca 2021, 23:10
0
Jalapeno
Jalapeno
10 marca 2021, 22:53
Brawo PSG! O to chodziło.
1
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 22:37
Liverpool 2-0. Liga już stracona, w LM chcą jeszcze coś ugrać.
0
Jalapeno
Jalapeno
10 marca 2021, 22:35
Liverpool łatwo. Klopp cwaniaczek, oddał Lipskowi piłkę, Ci nie wiedzą co z nią zrobić, a strusie pędziwiatry z The Reds (Mane i Salah) kontrują. Ładnie to Niemiec rozegrał.
0
spread
spread
10 marca 2021, 22:16
Gra Dembele to jakiś żart xD
2
PanPrzemus313
10 marca 2021, 22:56
Gość sam na sam ładuje w bramkarza albo trybuny. Dramat
0
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 22:01
Ale co by nie mówić bramka Messiego z dystansu to palce lizać.
4
wielki prostownik
10 marca 2021, 21:53
Gdyby Messi nie zawalił to w drugiej połowie szejkom gacie mogłyby się zacząć zapełniać.
0
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 22:05
Tak naprawdę sędzia mógł pokazać za tamten faul żółtą kartkę, tym bardziej, że przy karnym dla PSG też była kartka. I gdyby dodać do tego Messiego strzelającego bramkę, to wtedy mielibyśmy dopiero ciekawe widowisko - ale niestety żadne z powyższych nie miało miejsca. :(
1
wielki prostownik
10 marca 2021, 22:34
Dokładnie. Tam powinien być gol i czerwona kartka. I emocje sięgnęłyby zenitu.
1
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 21:50
Messi mógł dać nadzieję ale zawalił.
1
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 21:52
Ale przynajmniej jest lojalny... $$$ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 21:54
U nas też lojalność ponad Dollary u niektórych wychowanków :P
1
10 marca 2021, 21:38
A tak na serio, myślicie, że Griezman byłby do wyjęcia na wypożyczenie? Strasznie się meczy w Barcie.
0
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 21:40
Barca ma tyle długów, że raczej mocno wątpliwe jest, by tak drogich piłkarzy oddawała na wypożyczenie. Do tego Griezzmann zarabia ponad 45 mln (pewnie brutto) rocznie: https://fcbarcelonalatestnews.com/fc-barcelona-players-wages/
1
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 21:45
No właśnie. Czyli przez najbliższe trzy lata nie będą sprzedawać, bo będą czekać aż ceny wrócą do tych sprzed pandemii. Nowy dyrektor ma ograniczać pensje, więc jest chyba jakiś cień nadziei, że zawodnik zgodzi się na obniżkę, a Barca opłaci z Milanem pozostałą część pensji.

Czy mam już więcej nie pić? ;)
0
wielki prostownik
10 marca 2021, 21:50
Nie pij już :)
0
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 21:51
Nawet jak zostanie sprzedany, to obniżka raczej będzie do poziomu 8-10 niż 3-4 mln, jakie mógłby mu zaproponować Milan. :P
1
daro12555
daro12555
10 marca 2021, 21:55
Griezman-jest po prostu beznadziejny 120mln w błoto i jaki kontrakt
1
10 marca 2021, 21:38
Messi całkiem dobry strzał a la Dalot.
1
Maestro02
Maestro02
10 marca 2021, 21:36
Milan ma Leao, Barcelona ma Dembele ¯_(ツ)_/¯
1
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 19:34
Tak z innej beczki - z pozdrowieniami dla wszystkich, którym się nie podoba VAR: https://streamable.com/tpup2t

( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
vorti
vorti
10 marca 2021, 20:44
Polska eklapa i już wszystko wiesz
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2021, 21:43
Co do wafla xD
0
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 21:50
"Ręka niziołka!" :p
0
Fifi22100
Fifi22100
10 marca 2021, 18:36
Nie wiem czy widzieliście,ale Romano podaje,że Pirlo zostaje na następny sezon także. No nie powiem Juve zachciało się swojego Guardioli i oby na tym skończyli jak my :D
2
PanPrzemus313
10 marca 2021, 19:54
Dobra, jeden kandydat do tytułu mniej. W tym roku dojeżdżamy do lm a od przyszłego sezonu walka na całego
0
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 21:02
Ja jestem ZA.
1
wielki prostownik
10 marca 2021, 18:09
No to najwyraźniej ten i kolejny weekend brutalnie pokażą Włochom ich miejsce w szeregu klubowej piłki.
0
Levy11
Levy11
10 marca 2021, 17:19
Dla nas odpadnięcie Juve wcale nie jest takie dobre patrząc pod kontem ligi. Im została tylko liga. Uważam, że w dwumeczu mamy szansę z Man Utd i możemy iść dalej w LE. Tylko boję się wtedy o ligę i nasze kontuzję.
0
wielki prostownik
10 marca 2021, 17:53
A co nas obchodzi w lidze Juventus? Nas interesuje Atalanta, Roma, Lazio, Napoli. Nawet lepiej że odpadł, może pociśnie jeszcze o mistrza z Interem i ogra naszych rywali do top 4.
3
iMmortal_1899
iMmortal_1899
10 marca 2021, 19:10
Mnie obchodzi, tak samo jak Inter + część tych zespołów co wymieniłeś.
0
Jalapeno
Jalapeno
10 marca 2021, 16:03
Fajnie, jakby Lipsk zaskoczył.
Edytowano dnia: 10 marca 2021, 16:05
0
boro215
boro215
10 marca 2021, 17:56
Obstawiałem Lipsk że awansuje...a że Liverpool gra u siebie... ;)
0
Rafał0209
Rafał0209
10 marca 2021, 15:25
Jakoś niezbyt smuci mnie odpadnięcie Juve , ale co do ewentualnych dogrywek i liczenie bramek na wyjeździe jako te podwójne to nie powinno mieć miejsca moim zdaniem , jeżeli dochodzi do dogrywki i w niej jest 1:1 to powinny być karne. u Juve środek pola chyba najgorszy w XXI wieku , trener jakby nie patrzeć jak uczeń na praktykach tylko bez profesora który go uczy , i to całe skupienie na Ronaldo który mimo że jest bardzo dobry wciąż , to już cień samego siebie tego z Realu .
0
wielki prostownik
10 marca 2021, 17:58
Też uważam że bramki w dogrywce nie powinny być wliczane do bilansu bramek wyjazdowych. To trochę nie fair. W ogóle przy obecnym natężeniu meczów uważam dogrywki za głupotę. Po 90 minutach powinny być karne od razu.
0
PanPrzemus313
10 marca 2021, 13:22
Co obstawiacie dzisiaj?
Myślicie że Liverpool to utrzyma mimo swojej formy?
No i Barca bądź co bądź w niezłej formie ma szanse?
Moim zdaniem Live mimo wszystko da radę a Barca oby nie bo no pamiętam tę "remontadę" na PSG która była tak obrzydliwym wałem że życzę paryżanom rewanżu
0
Rafał0209
Rafał0209
10 marca 2021, 15:31
Liverpool w LM to inna drużyna stary fachowiec a taki uczniak jak Lipsk mimo starań nic nie zrobi i myśle że spokojnie Liverpool wygra i drugi mecz , Barca by odrabiać straty musi wyjść ofensywnie a wyjść z tak ogromnym potencjałem ofensywnym jakim dysponuje PSG na szaleńczą bitkę , zły pomysł kontry mogą bardzo boleć :)
0
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 18:23
Ja mimo wszystko również bardziej obstawiam awans Liverpoolu. Do tego wygrali przecież 0-2 w Lipsku.

Co do Barcy to ostatnio gra lepiej, ale ciężko sobie wyobrazić żeby znowu z PSG odrobili sporą stratę. Jednak dopóki piłka w grze... :)
1
boro215
boro215
10 marca 2021, 11:50
Jeszcze wyjdzie, że Pirlo to V kolumna mediolańska xd a tak serio to sprowadzenie zagranicznego trenera (w kontekście innej filozofii futbolu) nic nie da włoskiemu klubowi, bo włoska mentalność nie pozwoli im na przyznanie się do błędów. To tak jak z Ferrari czy Lamborghini z lat 70-tych i 80-tych wszyscy naokoło widzą że prowadzi się to auto jak świnie na postronku a Włoch ci powie że to ocieka zajebistością i wara i w ogóle przecież to Ferrari i nie wypada. Zmieńcie Ferrari na każdy klub spod calcio i macie analogiczną sytuację od poziomu zarządów do sztabów szkoleniowych. Agnelli ostatnio gadał jak potłuczony żeby zakazać transferów miedzy klubami grającymi w jednakowych rozgrywkach (chyba dotyczyło to tylko poziomu międzynarodowego, poprawcie jeśli się myle). Chyba nie widzi że jakby nie takie transfery to włoska piłka zjechałaby do bazy jeszcze szybciej niż w przeciągu tego okresu licząc od Calciopoli.
Edytowano dnia: 10 marca 2021, 11:51
0
ACstach
ACstach
10 marca 2021, 12:26
Masz racje ale porownanie do Lambo i Ferrari jest absurdalne, szcegolnie Lambo ktore jest zdeycdowanie jedna z najlepszych i najbardziej pozadanych marek aut sportowych, zadne niemieckie nie ma do tego nawet podjazdu :)
0
boro215
boro215
10 marca 2021, 12:35
@Claymore

Porównywałem do aut z okresu lat 70tych i 80tych a to spora różnica xd
0
Jalapeno
Jalapeno
10 marca 2021, 10:26
Dopóki zespoły z Serie A nie spróbują odciąć pępowiny od włoskich trenerów, dopóty marazm w Europie będzie trwał.

Piłka się zmieniła, inaczej się teraz gra, inaczej musisz grać, żeby zwojować Europę. Włosi chyba o tym nie widzą, bo ich warsztat i filozofia się nie rozwijają z czasem. Archaiczny, brzydki futbol już nie przynosi rezultatów. Oczywiście nie mówię o wszystkich, włoskich trenerach, ale takich z nowoczesną filozofią jest jak na lekarstwo.

Dlaczego teraz niemiecka szkoła zaczyna dominować? Tuchel, Klopp, Nagelsmann, jeszcze można Flicka wrzucić. Ano dlatego, że ich warsztat jest nowoczesny. Każdy zespół, który oni obecnie prowadzą gra ładnie, ofensywnie w piłkę.

Też nie przez przypadek sezonu temu z włoskich ekip w Lidze Mistrzów najdalej zaszła Atalanta, czyli ekipa co prawda posiadająca Włocha na ławce trenerskiej, ale z innym, nowocześniejszym spojrzeniem na futbol.

Np, taki Inter, to moim zdaniem ma kadrę na fazę pucharową Ligi Mistrzów. Generalnie kto Conte zna, to wie, że on się w Europie od lat błaźni - robił to w Juve, wygrywając ligę, robił to w Chelsea, wygrywając ligę i robi to w Interze. Typowy, włoski beton, trener ligowy, nic więcej. Dajcie Interowi niemieckiego fachowca to robi ćwierćfinał Ligi Mistrzów na luzie.

Dramat. Oby ten marazm Serie A minął.
10
wielki prostownik
10 marca 2021, 18:06
To prawda. Mam wrażenie że Włosi zachłystnęli się swoim mega sukcesem z lat 90–tych i za cholerę nie chcą przyjąć do wiadomości że to już tylko historia. Dotyczy to zarówno trenerów jak i zarządy klubów. Świat poszedł do przodu a oni zostali zabetonowani, przekonani o własnej zajebistości. Czołowe kluby Europy to marketingowe maszyny a włoskie to archaizm kompletny. Dopiero od niedawna coś powoli się rusza ale idzie jak krew z nosa.
0
Giovanni Parafango
10 marca 2021, 10:23
no to jeszcze totalna kompromitacja barcelońskich śmieci tak z 10:0 i będę bardzo happy
5
Nesta_13
Nesta_13
10 marca 2021, 15:24
Ale brzydko piszesz.
0
10 marca 2021, 09:56
Co-come mai co-come mai la champions league tu non la vinci mai!

https://www.youtube.com/watch?v=FN7V5ez-fhc

Pozdrawiam
2
biedrus
biedrus
10 marca 2021, 09:11
No i cała prawda o włoskiej piłce.
0
kamilus
kamilus
10 marca 2021, 07:56
https://twitter.com/Eng_Farhan/status/1369435578597601280

( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
SNIPER
SNIPER
10 marca 2021, 08:40
You made my day xD
1
Starosta
Starosta
10 marca 2021, 20:42
Taka właśnie była moja reakcja na porażkę Juve. No zajebiste polałem się ze śmiechu :)
Edytowano dnia: 10 marca 2021, 20:45
0
Jalapeno
Jalapeno
10 marca 2021, 07:06
Włoskie drużyny w Lidze Mistrzów w tym sezonie to jakaś tragedia. Żadnej drużyny nie będzie w ćwierćfinale... Lazio to pewnie podobny wynik wyłapie w rewanżu co w pierwszym meczu, a Real Madryt, to cwane wygi i doświadczeniem wypunktują Atalantę. Ech... Kiedy ten marazm minie. Oczywiście, że nie życzyłbym wygranej w Champions League Juventusowi, ale zbłaźnili się po całości odpadając z niżej notowanym rywalem... Jeszcze dali sobie strzelić gola grając w przewadze. Frajernia!
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 marca 2021, 07:59
Żadna frajernia tylko Pirlo na ławce trenerskiej. Za takie sytuacje jak tamta bramka odpowiada trener, a że Agnelli wymyślił swojego Leonardo/Seedorfa ciężko o właściwą reakcję w takich momentach.
2
milan2002
milan2002
10 marca 2021, 08:00
Też bym nie życzył im wygranej, ale ten półfinał to czemu nie. Chętnie obejrzał bym ich starcie z PSG, Bayernem lub MC.
1
Jalapeno
Jalapeno
10 marca 2021, 09:59
Sarri był rok temu i odpadli z Lyonem.
Allegri był dwa sezony temu i odpadli z Ajaxem.

Oni w XXI wieku nie zdobyli żadnej Ligi Mistrzów, a od lat niszczą tę ligę. Coś jest nie halo.
4
gieemce
gieemce
10 marca 2021, 06:55
Na polskiej stronie Juve pod meczem 1/8 17 komentarzy tu właśnie pisze 200 :)
0
viviek89
viviek89
10 marca 2021, 10:37
Pod cwiercfinalem bedzie jeszcze mniej xDxP
1
Kadet411
Kadet411
10 marca 2021, 06:38
Mistrz Italii kolejny raz się kompromituje w lm, jaki wniosek? Włoska piłka nie istnieje? Dziwne, że taki zespół od lat niszczy Serie A, pora to zakończyć i niech wracają do starego szeregu bo czas na drużyny Mediolanu, wierzę od czasu kryzysu, że wrócimy do czołówki europejskiej i będzie jak kiedyś, że gdy ktoś nas losował(np real, barca) to się bał, w tym momencie nikt nas się nie boi i pora udowodnić swoją wartość tą młodą ekipą, która nabiera doświadczenia i jeśli zostaną na dłużej przy kilku wzmocnieniach i lepszej pracy naszych specjalistów od leczenia to mogą zdominować Europę na lata
1
hyrus13
10 marca 2021, 07:04
Przekombinowali swego czasu, bo przecież byli na dobrej drodze do wygrania LM. Nie wiem czy był im potrzebny CR7, no i przede wszystkim widać ile zawdzięczają Maxowi. Pirlo niestety trenerem jest marnym i wczoraj dał popis zdejmując Chiesę, który pewnie wcisnąłby trzecią bramkę.

Nie zmienia to faktu, że potencjał Juventusu jest ogromny i tylko potrzeba trenera, który poukłada te klocki.
0
daro12555
daro12555
10 marca 2021, 10:02
hyrus13-Jak dla mnie powinni się pozbyć Ronaldo .30 mln rocznie piechotą nie chodzi ,a nie daje nic wielkiego strzela tylko słabym drużynom a w mocnych pojedynkach zawodzi między innymi z nami .Aktualnie nawet nie potrafi nikogo przedryblować .
0
TR3V0R
TR3V0R
10 marca 2021, 06:25
Chyba najlepsze co nam się mogło przytrafić. Dosyć że grali dogrywkę, to jeszcze odpadli. I proszę nie tłumaczcie że włoska drużyna i trzeba było trzymać kciuki.
8
daro12555
daro12555
10 marca 2021, 07:41
Trzymaj sobie kciuki za kogo chcesz. Za kogo nie trzymasz to też Twoja sprawa. Tak jak innych za kogo trzymają lub nie trzymają
3
biedrus
biedrus
10 marca 2021, 09:10
To, że odpadli to akurat źle. Mogli sobie jeszcze z kimś popykać i pomęczyć się.
Mam nadzieję, że teraz będą ładnie punktować Romę, Atalantę i Napoli
1
10 marca 2021, 00:51
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1615331823lUI0rJFZabiqq0zVOwPVBO.jpg
( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 marca 2021, 01:24
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1615329896R2AwPuCKtbXtFdxyoTzy2d.jpg
( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 marca 2021, 01:29
CR7 równie dobrze mógłby grać w Crotone. Szansa na wygranie LM byłaby identyczna co z Juventusem XD
7
Milanboy
Milanboy
10 marca 2021, 00:41
Cieszę się niezmiernie, że Juventus odpadł z Lm, ponieważ jest to jedna z najbardziej przecenianych drużyn na świecie, do tego miło widzieć znów brak pucharu lm w ich gablocie.

1
DragonAC
DragonAC
10 marca 2021, 00:27
kuponik siadł po 90 min. reszta sie nie liczy
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 marca 2021, 00:16
Oj joj jooooj... https://webmshare.com/93aay
0
10 marca 2021, 00:14
Nie ma gorszych trenerow niz wloscy, no polscy sa poza skala
0
PanPrzemus313
10 marca 2021, 00:17
Anglicy nie mają swojego trenera w żadnym klubie big6 także wiesz ;)
Poza Rodgersem i Moyesem to też u nich krucho
4
mathiaz
mathiaz
10 marca 2021, 07:12
Rodgers to Irlandczyk, a Moyes jest Szkotem. Dalej krucho:D
2
mpt1899
mpt1899
10 marca 2021, 00:08
A to Pan milanese 55 nie ma teraz nic do powiedzenia czy to jego teraz dupa piecze? XD
1
PanPrzemus313
10 marca 2021, 00:19
Weź bo zaraz ci wyjedzie z jakąś bzdurą, że Milan nie zasłużył na żadnego karnego w tym sezonie czy coś i uzna że cie wyjaśnił xD
4
azsbp
azsbp
10 marca 2021, 00:00
tak z innej beczki, czy Porto mogło zrobić 6 zmian w tym meczu? Dodam, że do 90 min zrobili tylko 3 i w dogrywce kolejne 3 hm...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2021, 00:02
W dogrywce przysługuje 1 dodatkowa zmiana, w sensie zmian mają 5 ale zawodników z dogrywką mogli wprowadzić sześciu. Ostatnia zmiana była podwójna.
Edytowano dnia: 10 marca 2021, 00:03
1
azsbp
azsbp
10 marca 2021, 00:04
no u nas w pucharze był za to walkower hmmm, ale może w LM się da
Edytowano dnia: 10 marca 2021, 00:17
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2021, 00:26
W CI nie ma z tego co kojarze dodatkowej zmiany w przypadku dogrywki.
1
CandyAmigo
CandyAmigo
10 marca 2021, 00:00
Swoją drogą, znów kompromitacja Serie A w LM. Ranking znów leci na łeb, Bundesliga odjeżdża w ekspresowym tempie.
2
marcinomilano
marcinomilano
10 marca 2021, 00:02
Jeszcze nie odjeżdża, bo nadal jesteśmy 3 w rankingu. Ale żebyśmy stracili 4 miejsca w LM, to musiałaby nas przegonić Francja, a do tego jeszcze dosyć daleko.
8
Siwy98
Siwy98
10 marca 2021, 00:08
Narazie liczba drużyn w pucharach jest taka sama ;)
Niemcy skompromitowali się w LE.
0
wielki prostownik
10 marca 2021, 09:09
Punkty w rankingu spadną ale raczej nie ma szans aby Włosi wypadli z pierwszej czwórki. Piąta Francja to już cienizna nawet na tle Serie A.
0
ACMati69
ACMati69
9 marca 2021, 23:58
No niestety, Puchar Mistrzów zawędruje do Włoch dopiero wtedy, kiedy do gry w LM wróci Milan. Nie ma co liczyć na juve, czy inter.
10
marcinomilano
marcinomilano
9 marca 2021, 23:59
Inter ma fajny skład na puchary, tylko wybitnie niepucharowego trenera.
2
PanPrzemus313
10 marca 2021, 00:02
Cóż, tu nawet nie chodzi o bycie kibicem ale serio nie ma kto tego zrobić. Inter nie wygra lm dopóki bedzie tam Conte, za to bez problemu mogą zdominować z nim ligę, natomiast Juve musi się głeboko przebudować. Potrzeba zmiany w środku pola, doświadczonego trenera i wzięcia ciężaru przez młodszych graczy po kręgosłup Chiellini czy Bonucci nic im nie wygra, a Ronaldo też już nie da rady
1
M@sło
M@sło
9 marca 2021, 23:55
Juve wymęczone odpada. Ciekawe czy Pirlo wytrzyma do końca sezonu na ławce.
3
marcinomilano
marcinomilano
9 marca 2021, 23:56
Wydaje mi się, że do końca dotrwa, ale trudno mi sobie wyobrazić, że zostanie na kolejny sezon.
8
wielki prostownik
10 marca 2021, 09:13
Do końca sezony zostanie. W zasadzie przegrał już wszystko co mógł przegrać (LM out, scudetto tylko jakiś cud mógłby uratować) więc nie ma większego sensu zmieniać na wariata cokolwiek teraz.
0
marcinomilano
marcinomilano
9 marca 2021, 23:52
Szkoda, bo dla Serie A to zawsze gorzej, jak włoskie drużyny odpadają. Zasada bramek na wyjeździe klasycznie, archaizm i w aktualnych warunkach idiotyzm. To co zrobił mur przy rzucie wolnym na 2:2 to kryminał, ale Wojtek chyba też mógł stać nieco bliżej środka.

Zdecydowanie nie jest to sezon włoskich ekip w LM. Jedynie dają wody na młyn takim tuzom jak Hajto.
Edytowano dnia: 9 marca 2021, 23:54
6
pawel1989
pawel1989
10 marca 2021, 01:05
Szkoda? Nie szkoda bo odpada juve. Zasada bramek na wyjeździe? Jak dla mnie ma swój klimat. Kto bronił jufkom strzelić 3 sztuki na wyjeździe. :)
2
Piotrek1899
Piotrek1899
9 marca 2021, 23:52
Meczycho! Moim zdaniem, co najmniej dwóch graczy Starej Damy powinno wylecieć z boiska, a tu nic? Ciężko to wytłumaczyć, bo zarówno Rabiot, Alex Sandro i Chiesa na to zasłużyli zwyczajnie. A tak poza tym, przyznam się, że pierwszy raz widziałem tego Sergio Oliveirę. Cóż za zawodnik. Znakomity po prostu. Technika, wizja, wykonanie i ta elegancja. Ja na miejscu Maldiniego już teraz wymieniłbym go za Donnarummę ;)
2
rk140685
rk140685
9 marca 2021, 23:55
Brak czerwonej dla Alexa Sandro to skandal.Sedzia wyrzuca pilkarza za wykopanie pilki a nie daje nawet jednej zoltej za taktyczne faule Brazylijczyka.

Taktycznie dzis Conceicao zjadl Pirlo.
11
Piotrek1899
Piotrek1899
9 marca 2021, 23:58
Oczywiście, zgadzam się. Koleś chyba w ciągu 5 minut przerwał faulami dwie kontry, a sędzia nic. I nie były to też faule z gatunku soft, zwłaszcza ten drugi.
0
Fushnikov
Fushnikov
10 marca 2021, 10:44
Hauge też grał tak z nami :)
0
ksieciunio
ksieciunio
9 marca 2021, 23:50
Kolejny wielki sukces We are Calcio - odpaść grając ponad 70 minut w przewadze ze słabszym przeciwnikiem. Może takie były założenia taktyczne Juve by się dziś skompromitować, a może Wojtuś Szczęsny jak puszczał szczura to myślami był na odprawie taktycznej i zastanawiał się, w którą stronę powinien teraz zrobić ćwierć kroku by nie dostać po meczu bury? Nie wnikam, ale faktem jest, że już nawet pół-Włoch Zibi Boniek sam widzi, jaką wartość reprezentuje obecnie myśl trenerska We are Calcio i woli dać do prowadzenia kadrę Portugalczykowi.
1
Zuber
Zuber
9 marca 2021, 23:53
Wszystko spoko, ale tego Bońka to nie wiem po co tu wplotłeś. xD
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 marca 2021, 23:49
Ludzie znają Wall Street a Morata dziś pokazał światu Wall Shit:)
2
CandyAmigo
CandyAmigo
9 marca 2021, 23:48
Tak jak pisałem wielokrotnie - bez trenera Juventus nic nie osiągnie.
0
kusniak_22
kusniak_22
9 marca 2021, 23:48
Juve nie zasłużyło, żeby grać dalej. Wszedłem na stronę Juvepoland tam pod postem meczowym mają 74 komentarze.. u nas jak jest post o tym, że trawa jest skoszona jest więcej komentarzy, co za tym idzie, że Milaniści to chyba jednak największą społeczność ;)
9
artur297
artur297
9 marca 2021, 23:47
Juve..co za klubik?;p
1
szfarceneger
9 marca 2021, 23:46
Brawo Pirla.
3
Dusiek
Dusiek
10 marca 2021, 07:29
Nasz sabotażysta :)
0
mmielczar123
mmielczar123
9 marca 2021, 23:46
Żeby drużyny z serie a przestały się kompromitować w lidze mistrzów, to Milan musi do niej wrócić :P
13
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się