SCUDETTO


Porażka w istotnym meczu... Milan - Napoli 0:1

14 marca 2021, 19:36, cinassek Aktualności
Porażka w istotnym meczu... Milan - Napoli 0:1

To nie był porywający wieczór na San Siro. Milan i Napoli nie stworzyły najlepszego widowiska, ale po końcowym gwizdku to goście mogli rozpocząć fetowanie wygranej ważnej potyczki w walce o awans do Ligi Mistrzów. Przesądził gol Matteo Politano z początku drugiej połowy.

Pierwsza połowa spotknia zdecydowanie nie porwała. Oba zespoły skupiły się raczej na walce w środku bola, sporo było fauli i rwanej gry. Gdy już jednak dochodzło do czegoś pod bramką, to wzualnie groźniej prezentowali się raczej goście. W ich szeregach aktywny był zwłaszcza Piotr Zieliński - Polaka najpierw powstrzymał Gianlugi Donnarumma, potem pomocnik uderzył niecelnie. W rewanżu swoich szans szukał Rafael Leao, lecz napastnikowi rossoneri albo brakowało precyzji, albo na drodze bez większego wysiłku stawał mu David Ospina. Do przerwy utrzymał się zatem bezbramkowy remis.

A po zmianie stron boiska goście ukąsili niemal natychmiastowo. W 49. minucie wspomniany już Zieliński doskonale obsłużył Matteo Politano, a ten oko w oko z Gigio nie dał mu szans. Jak się okazało, w ten sposób padło jedyne trafienie w meczu. Goście z południa później pod bramkę gospodarzy wypuszczali się z rzadka, natomiast rossoneri nie wykazywali się skutecznością. W doskonałej okazji wprost w Ospinę uderzył Leao, Kolumbijczyk świetnie też interweniował po główce Ante Rebicia.

Kontrowersje wzbudziła sama końcówka. Najpierw sędzia Fabrizio Pasqua nie przyznał Milanowi rzutu karnego po analizie VAR za powstrzymanie Theo Hernandeza przez Tiemoue Bakayoko, potem natomiast wyrzucił z boiska Rebicia bezpośrednią czerwoną kartką. Chorwat najprawdopodobniej posłał w kierunku rozjemcy wyraźne obelgi. Azzurri wygrali 1:0, rossoneri wciąż mają nad czym myśleć.

AC Milan - SSC Napoli 0:1 (0:0)

Bramka: Politano 49'

Żółta kartka: T. Hernandez 87' - Maksimović 25', Di Lorenzo 69', trener Gattuso 89'

Czerwona kartka: Rebić 90+1' (bezpośrednia, za obelgi w kierunku sędziego)

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Dalot, Gabbia, Tomori, T. Hernandez - Kessie (67' Meite), Tonali - Castillejo (60' Saelemaekers), Calhanoglu (60' B. Diaz), Krunić (60' Rebić) - Leao (79' Hauge)

SSC NAPOLI (4-3-3): Ospina - Di Lorenzo, Maksimović, Koulibaly, Hysaj - F. Ruiz, Demme (80' Bakayoko), Zieliński (75' Elmas) - Politano (80' M. Rui), Mertens (59' Osimhen), Insigne

 

Sędzia główny: Fabrizio Pasqua (Nocera Inferiore)

Miejsce: San Siro


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



947 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Piotrek1899
Piotrek1899
14 marca 2021, 22:59
Słaby mecz w naszym wykonaniu. Napoli też nic wielkiego nie pokazało, ale na Milan dziś wystarczyło. Bardziej od tej porażki zdenerwowało mnie zachowanie Rebicia. Ok, sędzia się tam pomylił, ale to nie upoważnia Chorwata do takiego zachowania. W obliczu takich problemów kadrowych, ten bezsensownie funduje sobie kolejną przerwę. I obawiam się, że to nie będzie jeden mecz, bo musiał konkretnie arbitra obrazić, skoro ten od razu go wyrzucił z boiska. I na koniec takie przemyślenie, że Pioli tym razem chybił z wyjściowym składem. Przecież prawa strona w zestawieniu Dalot-Castillejo, to jest dramat. Obaj prezentują się tragicznie zarówno w obronie, jak i w ataku. Generalnie, dzisiaj wyszliśmy bez skrzydeł, a w tej formacji, to jest podstawa. Hakan po tych pauzach też nie może się odnaleźć. Uważam, że gdyby Pioli od początku ustawił Krunica na 10-tce, zamiast Castillejo i Calhanoglu graliby Rebić i Saelemaekers, to ten mecz Milan by wygrał. Szkoda.
3
FX
FX
14 marca 2021, 23:06
Podpisując kontrakt z "Jugolem" , bierzesz odpowiedzialność za to.
1
Jaca23
Jaca23
15 marca 2021, 00:34
FX
Z Brazylijczykiem, że będzie tańczył sambę, a z Polakiem, że będzie pił, bo wszyscy są tacy sami.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
14 marca 2021, 22:58
Dzisiaj Napoli wcale lepsze nie było. Można było ich ograć ale niestety za dużo słabych punktów w drużynie. Z graczami pokroju Dalota, Krunicia czy Samu nie da się regularnie ogrywać topki Serie A. Pioli popełnił błąd tak zestawiając pierwszą jedenastkę i ponieśliśmy tego konsekwencje. Trudno, trzeba walczyć dalej ale sytuacja zaczyna się komplikować.
0
Nizial86
Nizial86
14 marca 2021, 22:57
Nierozumie jednego skoro Leao od paru meczow nic niewnosi to dlaczego Pioli nie spróbuję z napastnikiem z primavery przeciez gorzej i tak niebedzie
1
OLRevan
OLRevan
14 marca 2021, 23:01
Z Colombo też miało nie być gorzej, a jednak było. Dajmy juniorom się rozwijać w swoim tempie
3
Nizial86
Nizial86
14 marca 2021, 23:04
Ja bym spróbował np z Robackiem .moze Leao by sie obudzil
0
brzydki
brzydki
14 marca 2021, 23:04
Już jednego dzisiaj widziałeś - Hauge - i mało Ci było? Chłopak obsrane kalesony od wczoraj jak usłyszał że jest mecz, a jak wyszedł na murawę to nic więcej niż podanie do najbliższego nie potrafił zrobić.

Leao jest jaki jest, ale umiejętności ma spore i potrafi wziąć odpowiedzialność na rozegranie w trudnym momencie na siebie. Nie wychodzi, trudno, ale to robi, podczas gdy Hauge ma paraliż odbytu ze strachu
2
banan1899
banan1899
14 marca 2021, 23:14
Panowie to nie Fifa. Gdyby ci z primavery byliby lepsi to już by Leao siedział na ławie od 2-3 meczów. To nie czas na eksperymenty.
2
Deus
Deus
14 marca 2021, 22:57
Milan jak zwykle walony w dupe przez sędziów i nawet już nie chodzi o tego karnego tylko ile razy tam Theo był wycinany, 4 dni temu Prezes ograbiony z bramki wcześniej Kalulu jeszcze wcześniej jakieś faule widmo Bennacera.
Mam dość, odechciewa się oglądać. Dziś nie dziwię się Rebiciowi ani trochę.
Odkąd oglądam mecze od 2012 ten klub nigdy nie miał szczęścia do sędziowania.
2
banan1899
banan1899
14 marca 2021, 23:01
A ja się dziwię. Mało mamy problemów kadrowych? Dostań czerwo w ferworze walki a nie za pyskówki.
0
Milanousz
Milanousz
14 marca 2021, 23:19
16 karnych, ayo
Edytowano dnia: 14 marca 2021, 23:20
0
Deus
Deus
14 marca 2021, 23:55
no i? któryś był niesłusznie podyktowany?
0
ConradJethro
ConradJethro
14 marca 2021, 22:56
Mariani, Valeri i Pasqua.
Tercet rzymski w akcji i ACM moczy z każdym w Serie A
2
zycumilanista
zycumilanista
14 marca 2021, 22:56
Rebica dopadła karma za to że zachował się jak dzban i nie podał do Hauge jak ten wychodził na pozycję. Tak się nie robi.
8
Andre
Andre
14 marca 2021, 23:27
On ma chyba jakiś problem z Hauge, bo to już nie pierwszy taki mecz, w którym kompletnie ignoruje na boisku Norwega...
0
ACstach
ACstach
14 marca 2021, 22:56
Jak w jakimś następnym meczu mając wybór między Kalulu a Dalotem Pioli wybierze Dalota to ja już dziękuje z miejsca.
6
Dejv
Dejv
14 marca 2021, 22:54
Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce. Pociąg jedzie dalej. Milan per sempre!
7
Lomaxini
Lomaxini
14 marca 2021, 23:02
Byle się nie wykoleił
0
Dejv
Dejv
14 marca 2021, 23:06
Wszyscy za to trzymamy kciuki.
0
Lomaxini
Lomaxini
14 marca 2021, 22:54
Podłożyć się w LE i skupić się na lidze. Fajnie by też było jakby lista nieobecnych nie była dłuższa od listy rezerwowych. Z innych pobożnych życzeń fajnie jakby Dalot i Castillejo nigdy już nie włożyli koszulki Milanu, a Leao nie wychodził w pierwszym składzie.
4
Maestro02
Maestro02
14 marca 2021, 22:54
Rebic- obraża sędziego (czerwona)
Ronaldo- o mało nie zabija piłkarza (żółta). Oczywiście z przymrużeniem oka Panowie ;) mecz przegrany na własne życzenie i przez Leao po części.
5
brzydki
brzydki
14 marca 2021, 22:57
a to prawda byku, pojąć nie mogę jakim cudem Ronaldo nie dostaje czerwonej kartki za coś takiego co zrobił...

1. Noga na wysokości głowy
2. i to wyprostowana
3. którą uderza w pysk bramkarza
4. nakładką

Za każdy z tych 4 powodów można wrzucić czerwo, tutaj mieliśmy kombinację wszystkiego, a ledwie była zółta kartka - śmiech na sali, następnym razem urwie komuś łeb to dostanie ostrzeżenie i sędzia mu pogrozi palcem
5
Maestro02
Maestro02
14 marca 2021, 22:59
A mógł Rebic sędziemu w swoim języku zagrozić żeby szykował chatę bo ten do szwagra dzwoni, God Dammit. No Ronaldo czerwonej dostać nunu ewidetnie.
0
kamilus
kamilus
14 marca 2021, 23:22
Ronaldo może robić takie coś: https://i.imgur.com/S8rwYfI.jpeg

I unikać kary, inni niestety nie mają takiego parasola ochronnego...
1
Gzikuu
Gzikuu
14 marca 2021, 22:53
Przynajmniej w końcu punktujemy adekwatnie do poziomu kadrowo-finansowego. :D

Fakt faktem, że dziś dało się wygrać, gdyby dzisiejszy zmiennicy wyszli od początku, ale jasne było, że kompletu punktów we wszystkich meczach nie zdobędziemy.

Są też plusy. Tonali znów świetnie. Tomori podobnie. Gabbia widać spokojnie daje radę być zmiennikiem. Klaruje się przyszłość Dalota i Diaza poza Milanem. Leao z powodu kontuzji trochę odpocznie od gry.
1
Gieno
Gieno
14 marca 2021, 22:53
Nie da się wygrywać bez napastnika,i przy tylu zawodników bez formy.A to co dziś zrobił Rebic to powinien dostać taka karę żeby się obsral dość ze teraz każdy jest potrzebny na miarę złoto ten odwala taki numer
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
14 marca 2021, 22:53
Na dziś patrząc po formie, kontuzjach i składach to walczymy o 4 miejsce z Napoli, Roma i jeszcze Lazio bym nie skreslał. Tabela na koniec: Inter, Juve, Atalanta i mam nadzieję Milan. Zwłaszcza, że gramy jeszcze z Juve i Atalanta. W I rundzie mieliśmy dobry bilans z pierwszą 7 w tej zapowiada się dużo gorszy. Wygrana chyba tylko z Romą. Stąd mój typ na Max 4 miejsce.
0
acmti__
acmti__
14 marca 2021, 22:52
Dwóch agresywnych Jugoli na ławce, a w ich miejsce przestraszony nastolatek, który z niewiadomych przyczyn został sportowcem,a nie lubi biegać.
Nie może być dobrze.

Edit.
Już w sumie nie nastolatek ;)
Edytowano dnia: 14 marca 2021, 22:54
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 marca 2021, 22:52
Ludzie szczerze
Dopiero się zachwycaliście świetnym ograniem Romy zdominowaniem Hellasu i bardzo dobrą grą z United a teraz już patałachy i koniec marzeń o top4?
Zluzujcie trochę
16
Zimer9009
Zimer9009
14 marca 2021, 22:55
Problem w tym, że Hellas dostaje w pysk od Sass, a Roma przegrywa z tragiczna Parmą.

Być może te zachwyty były nieadekwatne bo graliśmy z drużynami w słabej formie/kryzysie i być może właśnie takie mecze jak dzisiaj pokazują nasze miejsce ?
0
Gattuso888
Gattuso888
14 marca 2021, 22:56
Tak tu jest za każdym razem. Trzeba mię dystans do większości osób i tego co piszą.
2
Lomaxini
Lomaxini
14 marca 2021, 22:57
Serio ktoś się dziwi, że ludzie pod wpływem negatywnych emocji piszą takie rzeczy?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 marca 2021, 23:00
Lomaxini - nie, ale skala jest przerażająca
Zimer9009 - a United ograło 3 dni przed meczem z nami obecnie najsilniejszy zespół świata, także tego
0
Lomaxini
Lomaxini
14 marca 2021, 23:04
PanPrzemus313
Skala jest przerażająca z tego względu że waga tego meczu była bardzo duża i w przypadku porażki można było się spodziewać pogłębienia wątpliwości co do miejsca w 4
0
Fanatic
Fanatic
14 marca 2021, 22:52
Odnośnie jeszcze obecnej gry Milanu to bardzo łatwo przewidzieć jak będzie na koniec meczu...jeżeli od początku wjeżdżamy w rywala pressingiem tzn że jesteśmy zmotywowanie i skoncentrowanie i będzie dobrze . Jak wychodzimy i zaczynamy od spokojnego podejścia to gramy starą padake
1
Gerada
Gerada
14 marca 2021, 22:51
Największe pretensje do arbitra mam o to, że kazał piłkarzom biegać i tracić siły. Skoro i tak nie chciał żeby mecz został uczciwie rozstrzygnięty to 90 minut biegania było bezcelowe...
Dalot powoli śrubuje definiowanie stopnia hiper-najwyższego od zły i po gorszy i najgorszy raczej będzie można niedługo bez zająknięcia dodawać nazwisko Portugalczyka... Ja wiem, że graczom zdarzają się gorsze zagrania itp... ale u niego są praktycznie same złe wybory i co gorsza kiepskie wykonania... Przy bramce dla gości trochę swoją biernością pomógł mu Samu ale i tak podręcznikową kontrę Napoli zapoczątkował przede wszystkim Diogo... Jak sobie pomyślę jaka przepaść jest między nim i Calabrią to te występy mega kontrastowo wyglądają...
Zły mecz również Franka Kessiego, niezwykle naiwny i niechlujny występ jak na to do czego przyzwyczaił. Szkoda czerwonej kartki Ante, nawet jeśli miał rację to nieodpowiedzialne zachowanie...
2
Gieno
Gieno
14 marca 2021, 22:57
Kęsie ewidentne dziś nie miał sił co nie ma co mu się dziwić chłop zapier....co mecz ile sił,stad tyle dziś nie dokładności.Rebic to powinien dostać od Ibry w łeb żeby już nigdy w życiu dostał czerwonej.
0
emil373
emil373
14 marca 2021, 22:58
Sędzia był wporzadku.
Chlopaczki z Milanu byli do dupy !
1
milan78
milan78
14 marca 2021, 23:00
Tradycyjnie sędzia.Obsesję masz chłopie
1
Gerada
Gerada
14 marca 2021, 23:16
@ milan78
0
jacekk553
jacekk553
14 marca 2021, 22:51
Porażka w 100% zasłużona. Milan nie stwarzał żadnego zagrożenia. Patrząc na te "kontry". które próbowali zrobić, to ma się wrażenie że podania w fifie jednak są realistycznie odwzorowane i faktycznie profesjonalny piłkarz nie umie podać na kilka metrów tam gdzie chce. Widać brak napastnika i to bardzo. A mimo to, jak awansujemy do LM, to Mandzukic ma dostać 4,5 mln. Jak on ma mieć takie zarobki, to na miejscu Gigio czy Hakana też nie zaczynałbym negocjacji poniżej ośmiocyfrowych kwot.

Karny byłby na siłę - dotknięcie było, ale mimo wszystko sędzia się wybroni. Mam tylko nadzieję, że Rebicowi nie dowalą kilku kolejek zawieszenia, bo jednak co innego połamać komuś nogi, rozciąć butem twarz, a co innego obrazić sędziego. Wiadomo, że to drugie to najgorsze co można zrobić.
1
brzydki
brzydki
14 marca 2021, 22:53
No z tym Mandżukiciem to faktycznie beka xD Siedział pół roku na wakacjach jak nie grał, to teraz siedzi na wakacjach w Mediolanie, tylko mu płacą ciężki hajs za to ¯_(ツ)_/¯
1
kamilus
kamilus
14 marca 2021, 23:12
@jacekk553
Jesteś kolejnym, który pisze, że Mandzukic po awansie do LM ma mieć przedłużony kontrakt - może masz na to jakieś źródło? Bo póki co jedyne, co zauważyłem, to https://sempremilan.com/sm-mandzukic-set-to-join-milan-details-of-his-contract-including-clause-for-extension, ale tutaj jest informacja, że oprócz awansu wymagana jest również określona ilość występów, której Chorwat, będąc kontuzjowanym, nie "nabija".

Jeśli masz źródło mówiące o samym awansie to prośba o jego podanie, a jeśli nie, to prośba o niepowielanie niesprawdzonych plotek. Dziękuję. :)
1
jacekk553
jacekk553
14 marca 2021, 23:37
Dzięki kamilus za minimalną poprawę nastroju na wieczór. Dobrze wiedzieć, że jednak jest tam więcej warunków, przyznaję się bez bicia że powieliłem plotkę przewijającą się tu po komentarzach.
0
Gieno
Gieno
14 marca 2021, 22:50
No niestety przy tylu brakach w drużynie na dłuższa metę to nie przejdzie i widać ze zespół jest już zmęczony.Było to dziś widać ewidentne po naszym czołgu(Kessie).
0
brzydki
brzydki
14 marca 2021, 22:50
Milan poza dwoma akcjami nie potrafi stworzyć zagrożenia grając z cienkim Napoli, a tutaj festiwal wylewania rzadkiej sraki na sędziego xD

Bez przesady z tym karnym, Bambakoko go ledwie smyrnął i nie spowodował upadku Hernandeza, a jak gorący dekiel Rebić zaczął wyzywać sędziego od zwisłych worów to czego się można było spodziewać, jak nie czerwonej kartki?

Jakby dziś grał Zlatan zamiast Leao, to Milan wygrałby 2-1. Zlatan siedział na trybunach w kurtce, a więc Milan przegrał i tyle ¯_(ツ)_/¯
7
Semper Fideli
Semper Fideli
14 marca 2021, 22:53
zgadzam sie z wiekszoscia tyle ze rebicia uj strzelil po ewidetnym gownie sedziego gdzie gwizdnal mu faul z dupy i sie szmaciarz cieszyl. Mnie tez by poniosło
3
FX
FX
14 marca 2021, 22:58
Napoli punktowało nieżle przed tym meczem. Jakość też fajna, więć gratki za ogarnięcie tematu słabeuszu. :(
1
skoropian
skoropian
14 marca 2021, 22:50
KURWA !!!! Nic więcej nie powiem. Dobranoc
0
Michlan
Michlan
14 marca 2021, 22:49
Dwóch panów z Portugalii należy priorytetem odesłać do nadawców.
0
skoropian
skoropian
14 marca 2021, 22:49
KURWA !!!! Nic więcej nie powiem. Dobranoc
0
acmti__
acmti__
14 marca 2021, 22:49
Wynik niestety na minus, ale przy odrobinie szczęścia mogło być lepiej. Patrząc na zestawienie naszego składu trzeba się liczyć porażkami z drużynami górnej części.
Nasza obrona dzisiaj była posklejana z kilku odrębnych części, z przodu również bieda. Pierwszy skład Milanu jest na miarę top 4, ale jeżeli gramy ławką to nasz skład może rywalizować w środku tabeli.
0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
14 marca 2021, 22:49
Szczerze mówiąc karny się Milanowi nie należał i dobra decyzja arbitra.
Rebiciowi prąd urwało.
Walczymy dalej o LM!
9
slavio
slavio
14 marca 2021, 22:51
Mam podobne podejście Jutro każdy otrzeźwieje od głupich tekstow
1
Gerada
Gerada
14 marca 2021, 22:55
Karny się należał - kopnięcie w łydkę w - tu uwaga bo sprawa kluczowa - nogę postawną nie musi być mocne żeby w mniejszym lub większym stopniu wpływać na możliwość utrzymania równowagi gracza kopanego. Uważam, że tak jak przeciwko nam dyktuje się takie karne, tak i dla nas powinny być dyktowane - i w obie strony byłyby to słuszne decyzje. Podejmujesz próbę kopnięcia piłki -> nie trafiasz w piłkę -> trafiasz w nogę rywala = Faul. Czy chcący czy niechcący, czy w dobrej czy złej wierze, czy mocno czy lekko = faul.
1
Milanousz
Milanousz
14 marca 2021, 23:10
Gerada Milan dostal 16 karnych, takie Napoli 5, ochłoń
0
Gerada
Gerada
14 marca 2021, 23:18
@ Milanousz
A jak to się ma do przepisów gry w piłkę nożną? Przyznam się szczerze, że kilka razy od deski do deski czytałem przepisy do gry w ten sport i nigdzie nie było nawet pośrednio wzmianki, że "nie można dać więcej niż 16 karnych w jednym sezonie" albo, że " drużynie która w danym sezonie miała wcześniej więcej karnych, kolejne karne się nie należą"...
0
dejnio
dejnio
14 marca 2021, 22:49
No niestety, wciąż za dużo kasztanów gra w Milanie żeby być topem we Włoszech, a co dopiero grać w pucharach. Jedyna nadzieja na jakieś sensowne wzmocnienia to dociągnąć jakoś do końca sezonu i złapać tę LM. Także sytuacja nie jest ciekawa, bo z taką grą za 3-4 kolejki będziemy poza top 4.
1
Zimer9009
Zimer9009
14 marca 2021, 22:49
Wraca powoli Milan którego nie chce się oglądać.

Miałem kiedyś kryzys chyba za Montelli (ale ręki nie dam sobie odciąć), że przełączyłem w trakcie mecz bodajże z Torino który dostaliśmy w dupę bo piłkarze na boisku nie zwiastowali niczego poza stratą czasu. Obecnie zaczyna to wyglądać podobnie.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
14 marca 2021, 22:51
Zim
Niestety taka mamy kadre.. nie ma kto ograc przeciwko dobrze prezentujacym sie przeciwnikom.
A sytuacja w meczu jak dzisiejszy pokazuje przydatność takich piłkarzy jak Meite, on moze byc 5 w kadrze.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 marca 2021, 22:49
Cóż, gorszy mecz Kessiego i robią się problemy. Do tego rezerwowa defensywa i wracający po urazie Theo, to wszystko nie wróżyło dobrze. Wierzyłem z zwycięstwo bardziej niż ostatnio, ale po wypadnięciu Kjaera niestety entuzjazm opadł i cóż, nie udało się
0
zimzum
zimzum
14 marca 2021, 22:48
nie wiem czym my mamy atakować Leao to jakis aspirant napastnika... Zero skuteczności a co bardziej mnie martwi zero sprytu czy zaskoczenia czy boiskowego myślenia. Rebic? Bez komentarza... Strasznie słabo to wygląda od paru spotkań
Edytowano dnia: 14 marca 2021, 22:51
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 marca 2021, 22:48
7/10 punktów nad 7 miejscem przy 33/36 oczkach do zgarnięcia i takich problemach kadrowych to żadna przewaga. Żeby nam te Manchestery w LE nie wyszły bokiem w końcowym rozliczeniu.
1
Willy
Willy
14 marca 2021, 22:48
Jestem całym sercem za Milanem, ale my nie skończymy w top 4. To co gramy na własnym boisku to skandal ciężko będzie obym się mylił.
0
Jachu1899
Jachu1899
14 marca 2021, 22:48
Ja też bym karnego nie dał, mamy szczęście że Theo nie dostał czerwonej.
Rebic Dzbanek ale największy żal ze Leao mając taką Sete z 4 metrów oddaje piłkę GK Napoli zamiast rozerwać siatkę.
2
Maxiu
Maxiu
14 marca 2021, 22:48
No nic. Pozostało regularnie punktować z Fiorentinami, Genoami i Torinami.
Będzie LM
0
eMJay
eMJay
14 marca 2021, 22:48
Inter, Juve, Atalanta i Napoli zbili nas na własnym podwórku. Z taką grą na koniec sezonu będziemy oglądać plecy właśnie tych drużyn.
0
Jachu1899
Jachu1899
14 marca 2021, 22:52
Jedynie Atalanta nas " zbiła" z Jude nie mieliśmy kim grać, z Zynterem Handanovic zagrał mega mecz a z Napoli to patrząc na zestawienie obrony i braku napastnika to nim się zaczął mecz na papierze goście wygrywali minimum 3 bramkami ;)
0
Fanatic
Fanatic
14 marca 2021, 22:48
Jeżeli nie wezmą się w garść, nie będą do każdego meczu podchodzili tak jak to było w pierwszej części sezonu, jeżeli nie będą skupieni i będą robić takie kwiatki jak ten rebica i jeżeli w końcu nie odzyskamy podstawowych graczy to o top 4 będziemy mogli zapomnieć na koniec sezonu
0
FX
FX
14 marca 2021, 22:47
Hej. Sprawdzam.
0
umbrella
umbrella
14 marca 2021, 22:47
A wiadomo już kiedy ten zaległy mecz Juve-Napoli?
0
Maxiu
Maxiu
14 marca 2021, 22:48
7 kwietnia (?)
1
umbrella
umbrella
14 marca 2021, 22:56
Dzięki, Maxiu!
1
Adam1983
Adam1983
14 marca 2021, 22:47
Rebic = idiota
2
Semper Fideli
Semper Fideli
14 marca 2021, 22:49
w tej jedynej sytuacji nie zgodze sie ze rebic to idiota.
tutaj jestem w stanie go zrozumiec
0
Cimar94
Cimar94
14 marca 2021, 22:47
Naprawdę nie narzekajmy na decyzje arbitrów. Nawet z tym rzutem karnym. Zagraliśmy beznadziejnie, bez polotu, bez pomysłu, nie zasłużyliśmy na jeden punkt - i to jest problem. Kolejne problemy to nerwy Theo, IQ Rebicia i lenistwo Leao. Winnych szukajmy po naszej stronie.
9
Anduneril
Anduneril
14 marca 2021, 22:49
Popieram w stu
0
Jaca23
Jaca23
15 marca 2021, 00:21
Jeden mądry. Wszyscy źli, sędziowie, rywale, a my poszkodowani. Zagraliśmy słabo to trzeba to wziąć na klate.
1
Puszek
Puszek
14 marca 2021, 22:46
Stary smutny Milan wrócił ... Najgorzej, że rozbujali nadzieję, która już długo spała spokojnie pod pierzyną. Czy dowieziemy TOP4? Nie mam pojęcia i powoli zaczynam tracić nadzieję. Brakuje nam napastnika i to od tylu lat.
0
jasiom22
jasiom22
14 marca 2021, 22:46
flashback, jakby to był Milan Gattuso = mordęga, zmarnowane szanse i przegrali.
0
14 marca 2021, 22:46
Mam nadzieję że przy braku LM Piolego już tu nie zobaczę, narazie niech pracuje ale niech zepnie dupe
0
AdamoX__
AdamoX__
14 marca 2021, 22:49
Zabij się
3
Kadet411
Kadet411
14 marca 2021, 22:49
Żałosne takie podsumowanie trenera, który ma pomysł. Nie jego wina, że nie ma napastników tylko zmęczonego życiem Leao, wylejcie hejt bo porażka, a za tydzień będzie pompowanie balonika
3
Maestro02
Maestro02
14 marca 2021, 22:52
Akurat Pioli to szyje ten skład z tego co ma, a ma dostępnego z napastników tylko Leao z którego pożytku żadnego na 9. Mario Mandzukicic to się ustawił tak że my go leczymy i mu płacimy jeszcze za to. To jest skład na walkę o top 4 i tylko tyle więc na tym się trzeba skupić, a marzenia o czymś więcej trzeba jednak odłożyć w czasie.
0
zubo
zubo
14 marca 2021, 22:46
Wypchną ich za burtę na koniec sezonu. Jeszcze ze dwie porażki, a zapewne takowe będą i żegnaj Ligo Mistrzów...
0
FX
FX
14 marca 2021, 22:46
Bramka na konto hiszpana. :(
3
Semper Fideli
Semper Fideli
14 marca 2021, 22:47
dokładnie !
1
Fushnikov
Fushnikov
14 marca 2021, 22:49
Przecież to gol Dalota xD on stracił piłkę i jeszcze ręce unosił po bramce. Jaki gol Hiszpana xD
1
Semper Fideli
Semper Fideli
14 marca 2021, 22:55
i co z tego..
sytuacja ma miejsce na połowie boiska.. to co chłop ma grac kazda pilke do tylu zeby nie stracic ?

Theo totalnie w dupie ma przeciwnika który jest 5 metrow blizej bramki przeciwnika niz on...
Hiszpan niestety zapomina ze jest obronca
0
Rzetelny
Rzetelny
14 marca 2021, 22:55
Funshnikov

On normalnie podał piłkę, ale wirtuoz CR7, a przepraszam SC7 stwierdził, że przecież ma masę to się zastawi, odepchnie przeciwnika, przyjmie piłkę i dynamicznie ruszy na bramke przeciwnika. Proszę przestać czytać na "stwierdził".

Nie mam już siły na tego miernego kopacza.
0
FX
FX
14 marca 2021, 23:01
Samu chciał chyba przepuścić. VIVA ESPANA!!!
0
ACstach
ACstach
14 marca 2021, 22:46
Niestety skrzydła mamy jak nieloty, na szpicy chłopak który sobie jaja robi, na prawej obronie Dalot który podaje do przeciwnika i właśnie po takim zagraniu poszła kontra. Dzisiaj nie dało się tego wygrać, nie było jak.
6
pawel1989
pawel1989
14 marca 2021, 22:45
Brawo Ante^^^
2
Nizial86
Nizial86
14 marca 2021, 22:45
Jak to jest ze jak wkraczmy w pole karne to nas odcina i niepotrafimy strzelic.rywal jedna kontra i brama.a my atakujemy i nic to samo jak gralismy z interem sam lukaku wpadl w pole karne i brama a my kombinujemy kombinujemy i nic
1
Semper Fideli
Semper Fideli
14 marca 2021, 22:47
Nie ma kto tam strzelic tak naprawde..
1
Nizial86
Nizial86
14 marca 2021, 22:54
Theo na szpice
0
LunaS
LunaS
14 marca 2021, 22:45
Te mecze Big7 nie idą, niedobrze, bo to są mecze o 6 punktów. Zrobiło się bardzo ciasno, z Viola musimy wygrać, remis albo przegraną to już będziemy na 3 miejscu z minimalną przewagą nad 4 i 5. Cóż nie ma głębi składu, a gracze z powrotów są słabi. Hakan chyba zgasł na amen ...
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 marca 2021, 22:46
Z Romą 2 wygrane, z Napoli utrzymany korzystny bilans, ujemny z Interem ale jedne derby nasze, do tego na razie wygrana z Lazio. Tylko Atalanta i Juve nas zlały ale jest jeszcze rewanż

Edit:
Z Romą wygrana i remis oczywiście
Edytowano dnia: 14 marca 2021, 22:49
0
zbylon
zbylon
14 marca 2021, 22:45
Rebić się popisał głupotą. Nie dość, że mógł podać a Hauge miałby szansę na gola, to postanowił się wykartkować. Szkoda tego meczu, bo z perspektywy całego spotkania, najuczciwszy byłby remis. Zabrakło szczęścia. Widać było w drugiej połowie, że jak nie ma Krunica i Samu na boisku, to gra zaczyna się kleić. Zwłaszcza Diaz robił dzisiaj sporo szumu.
6
Grubber
Grubber
14 marca 2021, 22:49
Akurat Krunić nie zagrał dramatycznie, w porównaniu do prawego skrzydła. Szkoda że Rebić nie zagrał od początku, może byłby z niego lepszy pożytek bo samo wejście w mecz miał dobre.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
14 marca 2021, 22:44
Wulgarne zachowanie i obrażanie użytkownika @FDL
Edytowano dnia: 14 marca 2021, 23:56
1
Milanousz
Milanousz
14 marca 2021, 22:59
ścierwa? to sa zawodnicy AC Milan a ty jestes jakims anonimem z Polski
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się