SCUDETTO


Leao zaciął się na dobre. Czternaście meczów bez bramki Portugalczyka

16 marca 2021, 10:06, Adam6 Aktualności
Leao zaciął się na dobre. Czternaście meczów bez bramki Portugalczyka

Po dobrym początku sezonu, u Rafaela Leao przyszła bramkowa posucha, która zdaje się nie mieć końca. W ostatnich tygodniach Portugalczyk, wobec absencji Ibrahimovicia i nierównej formy Rebicia, miał szansę godnie zastąpić kolegów i stać się punktem odniesienia dla ofensywy Rossonerich. Niestety, 21-latek zawiódł i ani razu nie wpisał się na listę strzelców. Leao nie trafił do bramki rywali już 14 spotkań z rzędu, a licznik bije dalej. Kibice narzekają również na nikłe zaangażowanie Portugalczyka, który wydaje się snuć po boisku, zwłaszcza gdy to przeciwnicy utrzymują się przy piłce. 



58 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
16 marca 2021, 18:53
Wybaczę Leao jak od następnego meczu będzie strzelal co najmniej dwie bramki , oczywiście dla Milanu...
0
Demick
Demick
16 marca 2021, 14:56
Naprawdę nikt nie zauważył, że Leao przestał grać bez Ibry na boisku? Dla mnie to skrzydłowy, który świetnie się odnajduje z dobrą 9tką.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 marca 2021, 15:41
Skrzydłowy który nie broni? Jakiś taki wybrakowany. Przy obecnej taktyce to jakoś nie widzę dla niego miejsca w Milanie.
Edytowano dnia: 16 marca 2021, 15:44
0
Demick
Demick
16 marca 2021, 15:44
Za to potrafi się błyskawicznie zerwać i stworzyć fajną kontrę. On ma dopiero 21 lat, takie rzeczy jak obrona, są do poprawy. Przydałaby mu się gra u boku Ibry.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 marca 2021, 15:51
Ile razy tak się "zerwał" w tym sezonie? 2 czy 3? Trochę za mało. Jemu potrzebna jest ochota do gry a nie Ibra.
1
hyrus13
16 marca 2021, 16:14
@Demick, uwielbiam teksty "ma dopiero 21 lat". Taki Gabbia w jego wieku musi być profesorem, a rok starszy Cutrone przez niektórych jest już uważany za nieudacznika.
I może Cutrone talentem Rafałkowi nie dorównywał, to jednak zaangażowaniem go zjadał. Efekt jest taki, że Cutrone w barwach Milanu załadował 27 bramek (gol co 170 min), a Rafałek 12 (gol co 297 min). W lidze Cutrone ma bramkę więcej i tylko 33 min gry więcej.
To już nie jest "dopiero 21 lat", bo od piłkarza, który kosztował tyle co Leao (i aklimatyzację ma za sobą) trzeba oczekiwać wyników. I zaangażowania. A on nie ma ani jednego ani drugiego.
3
Demick
Demick
16 marca 2021, 16:21
Ale fakty są takie że przy Ibrze Leao gra lepiej :D
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 marca 2021, 17:44
Panie szanowny, żeby cokolwiek poprawić to najpierw trzeba chcieć. Tutaj chyba warto temat zamknąć.
0
Jaca23
Jaca23
16 marca 2021, 14:20
Ciężko znaleźć pozycje w Milanie dla Leao. 9tka z niego marna, a na skrzydle w ogóle nie pomaga w defensywie. Według mnie Rafa najlepiej sprawdza się jako joker wchodzący w drugiej połowie na podmęczonego rywala. Jednak przy dobrej ofercie w lato bym się nie zastanawiał. Jest to nieliczny piłkarz na którym drużyna sportowo nie straci a jesteśmy w stanie coś zarobić. Absolutnie się nie zdziwię jak kiedyś odpali jak Andre Silva i tego mu życzę, ale to raczej nie będzie w Milanie.
0
tommyb1
tommyb1
17 marca 2021, 09:45
Nie odpali. Silvie przynajmniej widać że cały czas się chciało ino nie wychodzilo
0
MilanHomer
MilanHomer
16 marca 2021, 13:58
Sprzedać jak najszybciej z jak najmniejszą stratą. Koleś niech uderza w rapsy i esport, na konsoli.
Kalinić przy nim to bóg piłkarski, nie wspominając o Borinaldo.
0
nadgnity
nadgnity
16 marca 2021, 17:06
Bez przesady :)
2
ceci791
16 marca 2021, 12:58
Trezba zacząć od tego że on nigdy nie był odcięty...
2
Diavo
Diavo
16 marca 2021, 12:51
Leao nie wie co to mokra koszulka ;)
3
Carlo88
Carlo88
16 marca 2021, 12:45
Mnie szczerze zastanawia dlaczego nie popracują nad jego kardio. Chłopak technikę ma kapitalną, więc zamiast klepanek na treningach mogli by mu kazać pobiegać kilka km wokół boiska. I piszą to serio, a nie ze złośliwości. On po jednym sprincie, przez następne 5 minut drepcze, nie stosuje pressingu, nie wspomoże partnera w destrukcji itd. itp. Czasami mam wrażenie, że jeden sprint jest go w stanie tak zmęczyć, że NIC nie jest w stanie go zmusić do dalszego wysiłku. To jest problem, a nie to, że się nie odnajduje w polu karnym - bo to do pewnego stopnia przychodzi wraz z doświadczeniem.
4
Zachar
Zachar
16 marca 2021, 13:35
Powinien pobiegać razem z Theo to może zrozumiałby na jakim poziomie jest jego kondycja
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 marca 2021, 14:57
A podobno jest szybszy od Theo. Ale chyba tylko na konsoli.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 marca 2021, 17:45
Szybszy może i jest. Tyle, że Theo napierdziela sprinty przez 90 min ^^
0
hyrus13
16 marca 2021, 12:26
To, że on nie strzela to akurat najmniejszy problem. To co wyrabia na boisku to katastrofa. Przecież zawodnik w takim wieku, grający w Milanie powinien sobie dla tego klubu wypruwać żyły na boisku i na treningach. Tymczasem on nawet o piłkę nie chce powalczyć. Nie widzę żadnych powodów, dla których ma grać. Rozumiem, że można mu dać szansę, ale on nawet ich nie próbuje wykorzystać. Jeśli jest zmęczony to niech odpocznie na trybunach. Tym chłopakiem trzeba wstrząsnąć albo się go pozbyć, chociaż kto normalny zapłaci za niego przynajmniej połowę tego co Milan.
6
slavio
slavio
16 marca 2021, 12:13
Mial super okazje na wyrownanie z napoli zmarnowal dobre podanie od Rebicia Szkoda remisu i braku bramki
0
hunga
hunga
16 marca 2021, 12:11
Uuu co za fota
To pewnie łzy bo napewno nie jest spocony.
6
Fushnikov
Fushnikov
16 marca 2021, 11:28
Bardzo dobry piłkarz. Super jest gość polecam Adam Małysz
0
mmielczar123
mmielczar123
16 marca 2021, 11:22
Może na prawym skrzydle warto go sprawdzić mimo wszystko
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
16 marca 2021, 13:39
tez spróbowałbym ale mam wrażenie ,że mu się nie chce nigdzie grac:D
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 marca 2021, 11:21
Leao to jest zawodnik na pozycję SS. Ni to skrzydłowy (brak pracy w defensywie) ni to napastnik (stroniący od walki). Z drugiej strony nie jest to też zawodnik pod którego warto zmieniać taktykę. Potencjał ma ogromny, ale coraz bardziej się utwierdzam w tym, że swój talent Portugalczyk zmarnuje.

Poza tym to niezły przykład jak głowa nie nadąża za talentem.
Edytowano dnia: 16 marca 2021, 11:30
1
Jaca23
Jaca23
16 marca 2021, 14:10
Zgadzam się, dla mnie również Leao to żaden skrzydłowy, a 9tka tym bardziej. Chyba, że skrzydłowy, który nie będzie miał obowiązków defensywnych, no ale wtedy trzeba mieć konkretne liczby.
Edytowano dnia: 16 marca 2021, 14:11
0
Wolly
Wolly
16 marca 2021, 11:17
No niestety jak ktoś nie ściąga środkowych obrońców na siebie to nas Rafałek się gubi. On potrzebuje dobrego środkowego napastnika który go odciąży. A on wtedy może rozwinąć skrzydła i trochę podryblowac.
1
matten
matten
16 marca 2021, 11:09
No cóż, transfery młodych zawodników są zawsze obarczone pewną dozą ryzyka, szczególnie jeśli zawodnicy przychodzą z innej ligi i nie mieli szansy potwierdzić swojego potencjału w pucharach. Ja nie wieszałbym psów na zarządzie za transfer Leao, bo po prostu nie stać nas na kupowanie gwiazd i trzeba patrzeć w kierunku młodych piłkarzy z potencjałem.
Gdybym to ja decydował to pewnie skoncentrowałbym się na ściąganiu piłkarzy z rynku włoskiego, a do tego uzupełniłbym drużynę doświadczonymi zawodnikami z kartą na ręku, którzy mają przetarcie w pucharach i będą w stanie pomóc drużynie w trudnych momentach.
Jeśli uda nam się awansować do LM (a trzeba by to koncertowo schrzanić, aby nie udało się załapać chociaż na to czwarte miejsce) to Maldini i spółka będą mieli ułatwione zadanie, bo będzie czym skusić takiego Thauvina :)
0
Vol'jin
Vol'jin
16 marca 2021, 11:20
Problem taki, że za młodego Włocha też są ceny nieadekwatne ^ podobnie jak w Anglii czy w Portugalii.

Najciekawszymi rynkami "cenowo" jest Bundesliga/Ligue 1 oraz ligi belgijska (gdzie do Serie A trafiali Milanovsky czy Maehle do Atalanty) czy Holenderska
3
hyrus13
16 marca 2021, 12:31
Gdyby Leao kosztował 10 mln to pewnie nikt by nie miał pretensji. Tymczasem Milan za ciężkie pieniądze kupił chłopaka, który miał jakieś przebłyski. I na tym się skończyło.
0
Jaca23
Jaca23
16 marca 2021, 14:09
Jak się kupuje młodego zawodnika za 10-15 mln to różnie bywa, ale jak się wydaję tyle co za Leao czy Tonaliego to trzeba wymagać. Dobrze, że chociaż Sandro wygląda coraz lepiej.
1
KosaX
KosaX
16 marca 2021, 11:02
Jest wysoki,bardzo szybki,szybki z pilka i ma naprawde swietny drybling jak na swoje gabaryty.Niestety cos jest nie tak z glowa,nie porownywalbym go do Nianga bo jednak Leao jest nieco lepszy pilkarsko.Mam nadzieje ze to tylko lekki kryzys jego kariery i jesli odpocznie kilka spotkan to wroci silniejszy i zacznie wszystkich zachwycac.
0
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
16 marca 2021, 11:16
Jaki jest szybki to zweryfikował już Baily z Man Utd.
0
Diavo
Diavo
16 marca 2021, 12:52
Przy kontrze w meczu z Napoli też szybciutko go dopadli.
0
Zielony2009
Zielony2009
16 marca 2021, 10:58
Też mi info, od kiedy jest w Milanie gra mniej więcej to samo, jego przebłyski pojawiają się raz na ,10 spotkań. Nie ma co winić Leao tylko zarząd, który nie zapewnił dobrego zmiennika dla Ibry. Liczenie, że Szweda będą omijać kontuzje albo że Leao nagle wypali było naiwnością najwyższych lotów.
1
King_Gattuso08
King_Gattuso08
16 marca 2021, 10:55
Jego przebłyski są niewspółmierne do tego co prezentuje przez większość czasu. Nie możemy patrzeć na tego dzieciaka przez pryzmat tego, że z Sassuolo zdobył najszybszą bramkę w Serie A. Ten gość nie ma niczego więcej prócz imponujących umiejętności dryblingu. Jeszcze jak słyszę komentarze ludzi z Eleven, że w Ligue 1 robił furorę. Nie śledziłem jego losów we Francji, ale jeśli tak prezentuje się napastnik z jednego z czołowych klubów Ligue 1 to współczuje... on nie ma w sobie nic z napastnika.
W mojej opinii postawić ultimatum: bierzesz się w garść, pracujesz więcej, angażujesz się, zaczynasz biegać, pracować nad sobą albo won. Innej opcji nie ma
4
olhan
olhan
16 marca 2021, 10:43
cholera gość ma niesamowity potencjał ale ewidentnie coś tam u niego nie gra. Obserwuje go od kilku meczy jak gra bez piłki, to się tak snuje po boisku, że aż boli. Rozumiem, że jak Ibra gra to może nie biegać, ale ten synek ma 21 lat powinno go być w tym momencie wszędzie pełno.
1
artorn
artorn
16 marca 2021, 10:43
Wywalcie z tytułu hasło "bramki" i będzie lepiej odwzorowywało to mecze w jego wykonaniu.
0
TR3V0R
TR3V0R
16 marca 2021, 10:35
No co się dziwić. W ogóle nie angażuję się w grę, nie biega, nie stara się odzyskiwać piłek, źle podaje, jedyne co ma to to że czasami uda mu się minąć 1 czy 2 rywali. Niby taki szybki, a nawet tego nie potrafi wykorzystać. Nic nie mam do chłopaka, ale coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że to taki drugi Niang. Szkoda że tak wyszło, bo początek miał całkiem niezły, ale żeby od 14 spotkać ani razu nie pomóc drużynie to już jest coś nie halo. Zastanowiłbym się nad sprzedażą w letnim okienku gdyby wpłynęła jakaś ciekawa suma, nie wiem czy jest sens trzymać kogoś, kto nawet nie tymi bramkami pomaga drużynie, ale samym zaangażowaniem i zostawia serducho na boisku, a Leniao nie robi ani jednego ani drugiego.
1
Boro
Boro
16 marca 2021, 10:38
Baily go schował do kieszeni, podobnie jak obrona Napoli.
0
TR3V0R
TR3V0R
16 marca 2021, 10:42
no niestety tak, a nie jest to dobra wiadomość, bo ani Baily, ani przede wszystkim obrona napoli w tym sezonie nie należą do najlepszych :P
1
symbolic
symbolic
16 marca 2021, 10:33
Jak się mógł zaciąć, jak on zarostu nawet nie ma? Nogi golił? Niech używa Giletta, a nie Bic'a.
1
Manolas
Manolas
16 marca 2021, 10:28
Na współ z Hakanem są odpowiedzialni za ostatnie wyniki. Wraki zawodników sprzed miesięcy, zero kreowania akcji ofensywnych i jakichkolwiek korzyści w ataku dla drużyny. Jeden myśli o karierze rapera a drugi o umywalce z czystego mithrilu
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 marca 2021, 10:56
Na współ z Hakanem który co chwila pauzuje i wypada?
Ty tak na poważnie?
Chyba że chodzi ci o to że jesteśmy uzależnieni od Turka i nikt nie umie go zastąpić gdy go nie ma, ale nie wiem czy to jego wina
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 marca 2021, 10:27
No zaciął się.. serio to kogoś dziwi? ciągnie się za młodym widmo kilku milionów długu to się musi odbijać na psychice przecież to młody chłopak, do tego dochodzi to usilne stawianie go na pozycji nr 9 gdzie według mnie pasuje typowo na skrzydełko, na środek ataku brakuje mu przede wszystkim "zastawki" coś takiego jak miał Igła czy Robercik, o grze głową i dobrym wykończeniu nie wspomnę bo każdy widział co zrobił 3 metry od bramki Napoli.
Poza tym każdy młody zawodnik ma wahania formy, chwilę gra dobrze zaraz cieniuje i tak do pewnego momentu aż się ustabilizuje na dobre, dotyczy to tak samo Tonaliego, Hauge czy Kessiego z tym że ten ostatni to jest jakiś potwór i wyjątek no ale jak to mówią "wyjątek potwierdza regułę".
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 marca 2021, 11:20
Odbijać na psychice to się może komuś kto ma dzieci do wykarmienia a nie starcza mu od pierwszego do pierwszego. Skala talentu tego chłopaka jest tak duża, że wystarczy żeby się zmobilizował i po prostu pracował, biegał, angażował się w grę i taktykę .. i można śmiało powiedzieć, że po 1 lub 2 sezonach grałby gdzieś w Anglii kosząc przy tym kolosalne pieniądze. Wtedy długi pospłacałby w 3/4 lata. Nie żartujmy sobie, bo minimum instynktu samozachowawczego zmusza człowieka do działania w sytuacji tzw. "noża na gardle" zwłaszcza, że tak jak powyżej napisałem, Leao to nie jest typ wyrobnika.. to jest zawodnik z dużym talentem ofensywnym, tylko po prostu nie chce go wykorzystać.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 marca 2021, 12:36
Każdy człowiek jest inny nie zgadzam się z tym co napisałeś, inaczej może ktoś takie sytuacje znosić inaczej na nie reagować.
0
Corsa
Moderator Corsa
16 marca 2021, 10:15
Żeby ten komornik z Lizbony wleciał mu ze dwa razy na chatę, to zaraz odnalazłby motywację, aby zwiększyć swoją wartość i wynegocjować lepszy kontrakt.
4
spread
spread
16 marca 2021, 13:16
Puknij się w głowę z takimi tekstami.
0
lopezito84
lopezito84
16 marca 2021, 10:09
Nie widzę różnicy między nim a Silvą lub Cutrone w sumie byli nawet lepsi zawsze byłem przeciwnikiem ich sprzedaży
3
Gerada
Gerada
16 marca 2021, 10:18
Jako "9" to powiedziałym, że Cutrone, później długo nic i Leao z Silvą mniej więcej na równi w naszych barwach. A przecież Patrick nie był jednostką wybitną. Natomiast Leao ma duży potencjał i duże możliwości do gry na skrzydle i tu jego przewaga nad pozostałą dwójką. Po prostu porównujemy skrzydłowego z dwoma środkowymi napastnikami...
1
DonDamiano
DonDamiano
16 marca 2021, 10:26
A Silva to przypadkiem we Frankfurcie nie jest liderem strzelców? I gra na 9...
1
artorn
artorn
16 marca 2021, 10:44
@Gerada, potencjał to może mieć gość który ma talent i chłodną głowę, on ma tylko talent.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 marca 2021, 10:57
DonDamiano - no w końcu odpalił, ale ani u nas, ani na wypożyczeniu w Sevilli nic specjalnego nie pokazał
Znalazł swoje miejsce na piłkarskiej mapie europy i niech mu się wiedzie, ale nam nic by nie dał
2
Mirek99999999
16 marca 2021, 10:59
DonDamiano
We Frankfurcie to może nawet zdobyć złotą piłkę, nie zmienia to faktu że do Milanu i Serie A nie pasował.
2
karp_fso
karp_fso
16 marca 2021, 11:43
Cutrone przynajmniej zawsze wyciskał z siebie 100%, do tego jak już był w polu karnym to wykazywał się instynktem strzeleckim. IMO pozbycie się go było złe zarówno dla Milanu, jak i dla Cutro. Ciągłe zmiany środowiska i brak spokoju nie pozwalają mu rozwinąć skrzydeł, a my nie mamy dobrego zmiennika. Bo Patrick może gwiazdą by nie był, ale na solidnego jokera mógłby wyrosnąć.
1
Majki85
Majki85
16 marca 2021, 10:08
Odkąd ma ten makaron na głowie to przestał strzelać gole. Pora na zmianę fryzury panie Leñao.
3
Daniel93
Daniel93
16 marca 2021, 10:13
To fakt tak samo odkąd zaczal nagrywać te swoje piosenki lub jak kto woli odkąd zaczęło być o nich "glosniej" to gra tak dramatycznie ze szok.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się