SCUDETTO


Koniec europejskiej przygody: Milan - United 0:1

18 marca 2021, 19:51, cinassek Aktualności
Koniec europejskiej przygody: Milan - United 0:1

Licznik rozegranych meczów Milanu w europejskich pucharach w sezonie 2020/2021 zatrzymał się na trzynastu. Rossoneri przegrali 0:1 z Manchesterem United w rewanżowym starciu 1/8 finału Ligi Europy i tym samym ulegli Anglikom 1:2 przez 180 minut gry. Jedynego gola na San Siro zdobył Paul Pogba.

Pierwszy kwadrans z pewnością należał do przyjezdnych. To oni utrzymywali się przy piłce, ale nie zmuszali Gianluigiego Donnarummy do znacznej pracy. Jeśli już to robili to m.in. za sprawą strzałów z dystansu, z którymi jednak Włoch radził sobie bezproblemowo. Rossoneri odpowiadali najpierw za pomocą kontr. Theo Hernandez w swoim stylu przeprowadził rajd przez bół boiska, ale uderzenie zablokowali obrońcy. Później piłkę w doskonałej okazji fatalnie rozprowadził Samu Castillejo, przez co obiecująca sytuacja spaliła na panewce.

Pod koniec pierwszej odsłony mediolańczycy mieli jeszcze dwie dobre szanse. W 41. minucie Dean Henderson czujnie sparował uderzenie z daleka Alexisa Saelemakersa. Tuż przed przerwą zaś Rade Krunić chybił strzałem głową. W efekcie do szatni oba zespoły zeszły przy stanie 0:0, który premiował Milan, ale też nie pozostawiał wątpliwości, że o awans nadal będzie bardzo trudno.

A tuż po zmianie stron boiska goście wyprowadzili cios - jak się później okazało, decydujący. W ogromnym zamieszaniu podbramkowym rossoneri nie byli w stanie wybić piłki - na czele z Soualiho Meite - i skorzystał z tego wprowadzony na drugą odsłonę Paul Pogba. Francuz mocnym strzałem z bliska nie dał szans Gigio na skuteczną interwencję.

W kolejnych fazach spotkaniach gospodarze walczyli o doprowadzenie do dogrywki przede wszystkim po wprowadzeniu Zlatana Ibrahimovicia, co nastąpiło w 65. minucie. Szwed bardzo groźnie główkował po centrze Hakana Calhanoglu, kunsztem jednak wykazał się Henderson. Ostatecznie rezultat nie uległ zmianie i Milan pożegnał się z Ligą Europy 2020/2021 z poczuciem goryczy. Z tego dwumeczu z pewnością dało się wycisnąć dużo więcej...

AC Milan - Manchester United 0:1 (0:0)

Bramka: Pogba 49'

Żółte kartki: Kalulu 65', Dalot 77', Kjaer 85', T. Hernandez 90+5' - Shaw 90+4'

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Kalulu (65' Dalot), Kjaer, Tomori, T. Hernandez - Kessie, Meite - Saelemaekers, Calhanoglu, Krunić (72' B. Diaz) - Castillejo (65' Ibrahimović)

MANCHESTER UNITED (4-2-3-1): Henderson - Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Shaw - McTominay, Fred - James, B. Fernandes, Rashford (46' Pogba) - Greenwood

Sędzia główny: Felix Brych (Niemcy)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1075 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
szfarceneger
szfarceneger
18 marca 2021, 23:10
Mogliśmy dostać oklep w Anglii ze 2:0, to by się człowiek dzisiaj nie łudził. Niby w obu meczach wyglądamy bardzo dobrze w pierwszej połowie, ale nie potrafimy przekuć tego na dobre okazje bramkowe, nie wspominając już o golach (abstrahując od bramki, z której obrabował nas debil z gwizdkiem w pierwszym meczu), w drugiej połowie United podkręca tempo, zmiennik szybko strzela gola i mają mecz pod kontrolą. Dzisiaj po utracie bramki przez 45 minut oddaliśmy tylko jeden groźny strzał. Atak strasznie kuleje, a przecież on był naszą największą zaletą w 2020. Na gwałt potrzebujemy Hakana w formie i zdrowego Ibry, bo skończy się nie tylko na braku jakiegokolwiek trofeum, a na wypadnięciu z top 4.
1
krisss811
krisss811
18 marca 2021, 23:09
Wracamy do walki o cel nadrzędny, dużo momentów fajnych w tym dwumeczu, kadrę mamy na jedne rozgrywki, niestety zwłaszcza przy tych kontuzjach. Koniec przygody, czas wracać do Włoch i do walki o powrót do LM.
0
vatoloco8001
vatoloco8001
18 marca 2021, 23:09
Powiem krótko, z baby Milan i tak zaszli daleko,przez męczarnie w eliminacjach itd.... slaba kadra by grac na kilku frontach.... pełno kontuzji i laga na Zlatana, to już każdy rozczytał. Wypozyczeni gracze,typu Diaz i Dalot graja piach ,bo wiedza ,ze ich nie wykupią. I teraz,albo ogarną się w lidze,albo znów 5 czy 6 miejsce bedzie. Kontrakty nie przedłużone przed czasem. Panie i panowie... Pioli nie gra tylko zawodnicy, wiec pomyślmy sami zanim coś nasmarujemy. FORZA MILAN
3
swatek
swatek
18 marca 2021, 23:10
Mamy teraz taki szpital, że nie ma co oczekiwać cudów. Bardziej mnie zaskoczył słaby Manchester.
1
vatoloco8001
vatoloco8001
18 marca 2021, 23:09
Powiem krótko, z baby Milan i tak zaszli daleko,przez męczarnie w eliminacjach itd.... slaba kadra by grac na kilku frontach.... pełno kontuzji i laga na Zlatana, to już każdy rozczytał. Wypozyczeni gracze,typu Diaz i Dalot graja piach ,bo wiedza ,ze ich nie wykupią. I teraz,albo ogarną się w lidze,albo znów 5 czy 6 miejsce bedzie. Kontrakty nie przedłużone przed czasem. Panie i panowie... Pioli nie gra tylko zawodnicy, wiec pomyślmy sami zanim coś nasmarujemy. FORZA MILAN
1
szfarceneger
szfarceneger
18 marca 2021, 23:20
1/8 to tak daleko? Bez przesady, w 1/4 zagrają takie drużyny jak Dynamo Zagrzeb, Slavia Praga czy Granada. Daleko to by był półfinał czy finał. Tylko wystarczyło mieć więcej szczęścia w losowaniu. A my całe szczęście wykorzystaliśmy w eliminacjach, w ostatniej kolejce fazy grupowej i w słabym dwumeczu z Crveną Zvezdą.
0
Hayemaker
Hayemaker
18 marca 2021, 23:09
Ż E N A D A

Rzadko wypowiadam się w takim tonie ale po dzisiejszym meczu zwyczajnie inaczej nie potrafię. Wolałbym żebyśmy zostali rozklepani 3-0 i żadnych złudzeń. A to było spokojnie do wygrania - wystarczyło pokazać cokolwiek. Puchar w plecy, LE w plecy. Dziś trudno być optymistą w jakiejkolwiek kwestii więc nie chcę nawet pisać jak widzę zakończenie ligi na ten moment.
3
Milanboy
Milanboy
18 marca 2021, 23:09
Szkoda, mogliśmy mieć pozytywny rezultat w tym meczu, a tak naprawdę jeden poważniejszy błąd przy wyprowadzeniu piłki doprowadził Milan do odpadnięcia.

Football bywa niestety okrutny, ale jestem dumny, że podjęli walkę.
2
jasiom22
jasiom22
18 marca 2021, 23:08
Ale mnie ten mecz zdenerwował. Niby nic "liga ważniejsza", ale tak oddać ciała to naprawdę trzeba potrafić... Nikt chyba nie ma wątpliwości że Milan sam sobie to zrobił.
5
mmielczar123
mmielczar123
18 marca 2021, 23:08
Teraz można w pełni skupić się na lidze, a po sezonie kupić kilku graczy i powalczyć o coś więcej, bo z takim Castillejo, Kruniciem, czy Dalotem ciężko coś ugrać. W każdym razie teraz kontuzje powinny trochę odpuścić i lecimy po 2 miejsce.
Forza Milan!
2
Inter77
Inter77
18 marca 2021, 23:08
Szkoda mi trochę Milanu bo odnoszę wrażenie, że nie awansowała drużyna lepsza. Manchester był do ogrania spokojnie. Nie mniej z perspektywy wszystkich Włoskich drużyn które teraz odpadły z pucharów to jak dla mnie Milan zaprezentował się zdecydowanie najlepiej i może czuć spory niedosyt, bo awans był w zasięgu :)
10
primo2p
primo2p
18 marca 2021, 23:10
Dzięki. Miło to słyszeć z ust drugiej strony Mediolanu. :]
2
Starosta
Starosta
18 marca 2021, 23:10
Szacunek
2
Boro
Boro
18 marca 2021, 23:11
Mam takie same odczucia ale jestem bardziej zasmucony.. Przegrali wygrany mecz.. No nie można tak knocić sytuacji w takich meczach.. Inna kwestia że jeden błąd Meite zaważył o naszym odpadnięciu.. Masakra.
2
vatoloco8001
vatoloco8001
18 marca 2021, 23:08
Powiem krótko, z baby Milan i tak zaszli daleko,przez męczarnie w eliminacjach itd.... slaba kadra by grac na kilku frontach.... pełno kontuzji i laga na Zlatana, to już każdy rozczytał. Wypozyczeni gracze,typu Diaz i Dalot graja piach ,bo wiedza ,ze ich nie wykupią. I teraz,albo ogarną się w lidze,albo znów 5 czy 6 miejsce bedzie. Kontrakty nie przedłużone przed czasem. Panie i panowie... Pioli nie gra tylko zawodnicy, wiec pomyślmy sami zanim coś nasmarujemy. FORZA MILAN
1
FX
FX
18 marca 2021, 23:26
Dupa zbita.
0
ksieciunio
ksieciunio
18 marca 2021, 23:07
Włoscy geniusze calcio na ławkach to jest w tej chwili ten sam poziom co Michał Probierz. A więc panowie po łyskaczu i wypad, uczyć się od tych którzy kumają co to jest nowoczesny futbol.
0
filipacm
filipacm
18 marca 2021, 23:12
cooo? Gasperini i Inzaghi z ich kadrami zagrali i tak bardzo dobrze, roma ciągle gra, Pioli z tym składem poklejonym na taśmę i trytytki gra jak równy z równym z drugą drużyną premier League, Conte zdominował Serie A
2
ksieciunio
ksieciunio
18 marca 2021, 23:16
:))) Gasperini dostał w dwumeczu czwórkę od Realu, Inzaghi tyle samo od Bayernu tylko w jednym spotkaniu. Conte odpadł w grupie z Borussią Monchengladbach i Szachtarem. Dlaczego ciągle gra Roma łatwo sprawdzić patrząc na narodowość ich trenera..
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
18 marca 2021, 23:07
Ludzie ja rozumiem że mamy gorszy rok niż poprzedni, ale to co się stało z sekcją komentarzy to jest jakaś paranoja
2
artek1984
artek1984
18 marca 2021, 23:07
Od początku celem było zajęcie min. 4 miejsca w seria A a nie jakaś LE.jestesmy nadal na drugim miejscu...depczą nam po piętach ale to chyba lepiej niż byśmy to my mieli im deptać po piętach...Juve pewnie nas przescignie ale jest naprawdę szansa na 4 miejsce.Przed sezonem większość by brała w ciemno nasza sytuację na tym etapie...
3
jasiom22
jasiom22
18 marca 2021, 23:10
nie mówmy hop...
0
Jago
Jago
18 marca 2021, 23:11
zobaczymy co powiesz jak nie będzie ani pucharu, ani LE ani top4
1
LunaS
LunaS
18 marca 2021, 23:11
No może i jesteśmy na 3 pozycji z przewagą 6 punktów ...
0
patoo_07
patoo_07
18 marca 2021, 23:20
Mnie martwi szukanie pozytywów na siłę. To że jesteśmy na drugim miejscu, to zasługa gry w pierwszej połowie sezonu. To co gramy teraz, nie ma z tym nic wspólnego i trzeba zacząć się martwić.
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
18 marca 2021, 23:07
Manchester miał Nas zniszczyć, wygrali ledwo 1:0. Milan miał olać ten puchar, bo liga ważniejsza i tak też się stało. Porażka boli, ale są inne priorytety. Wygrać najbliższy mecz i nastroje się poprawią. Co by nie było, zawsze Forza Milan!
1
Piotrek1899
Piotrek1899
18 marca 2021, 23:06
No cóż. Tego się nie spodziewałem. Już abstrahując od tej idiotycznie straconej bramki, to najbardziej mnie wkurza fakt, że my przy kontrach, kiedy mamy rywala na widelcu, zachowujemy się, jak trampkarze. Dzisiaj było chyba z pięć takich sytuacji, gdzie gość z piłką, gdy wystarczy tylko wyłożyć piłkę, dostaje jakiegoś zaćmienia i psuje wszystko. Jak nie Hakan, to Castillejo. I tak w kółko. Bardziej wyrachowana ekipa by dzisiaj Manchester zniszczyła. Niestety, Milan dzisiaj sam ten mecz przegrał, bo zmarnować tyle kontrataków i kilka innych okazji, a w dodatku praktycznie samemu wbić sobie gola... Szkoda gadać. Jestem zły.
8
jasiom22
jasiom22
18 marca 2021, 23:11
...dokładnie.
0
primo2p
primo2p
18 marca 2021, 23:13
To prawda. Dzisiaj przegraliśmy sami z sobą. Bardzo szkoda, bo ManU było w obydwu meczach po prostu słabe. A nam najbardziej brakuje napastnika. Tak jak narzekaliśmy na Berlusconiego i Gallianiego (w ich ostatnich latach), że kupują głownie napastników, tak teraz mamy ich brak.
0
urugwajczyk
urugwajczyk
18 marca 2021, 23:06
Wreszcie będzie można skupić się na lidze. Oby chłopaki wracali po kontuzjach i grali na swoich pozycjach czyli Krunic za plecami Ibry oraz Tomori obok Kjaera. Strsznie mnie zdołowała kontuzja Davide, znacznie bardziej niż odpadniecie z ligi pocieszenia. Coco Jambo i gramy o top4 Serie A
1
Majki85
Majki85
18 marca 2021, 23:06
No i niestety kończymy przygodę w Lidze Europy. Odpadamy z MU, które nie było lepsze w tym dwumeczu. Ba... Na Old Traford, to my przeważaliśmy. Niestety zadecydowały znowu (jak w wielu meczach z klasowymi rywalami) detale. Konkretnie mam na myśli jednostki. Dziś różnicę zrobił Pogba, który zachował zimną krew w polu karnym Milanu i zmieścił piłkę pod poprzeczką Donnarummy. Dla nas niestety po raz kolejny w tym sezonie prawdopodobnie o porażce zdecydowały kontuzje i absencje. Brak Calabrii, Rebica, Bennacera, Leao czy Tonalego (ktoś wie dlaczego młody Włoch nie wszedł na murawe? Zmiana za Meite az sie prosiła) to duże osłabienia. Dlatego tak jak wspomniałem, podobnie jak w meczach z Juve, Interem, tak i dziś o końcowym wyniku zdecydowały kontuzje, albo jak kto woli ławka. W United wchodzi z ławki Pogba, podczas gdy u nas wchodzi nic nie wnoszący Diaz za nic nie grającego Krunica. Wchodzi bez rytmu meczowego 40- letni Ibra za po raz kolejny fatalnego Castijello. To są te różnice... Szkoda, bo ja osobiście nie odnoszę wrazenia zeby Milan w tym dwumeczu był gorszy, wręcz przeciwnie. Pozostaje nam juz tylko Serie A. Miejmy nadzieje ze kontuzje chociaz w koncówce sezonu zaczną nas omijać (nie liczę Calabrii, który praktycznie może zacząć wakacje) i mimo przeciwności losu utrzymamy miejsce w Top 4. To jest głowny cel, który mam nadzieję zrealizujemy.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2021, 23:06
Domagaliśmy się wejścia Ibry.. a paradoksalnie lepiej graliśmy w 1 połowie jak Szweda na boisku nie było. Potrzebujemy napastnika jak tlenu latem. Zlatan jest świetny, ale swój wiek już ma.
2
Jaca23
Jaca23
18 marca 2021, 23:09
Dokładnie, Ibra na boiska = laga na Szweda. Koniec z jakąkolwiek kreatywnością w ofensywie, byleby tylko dostarczyć piłkę do Ibry, a ten niech zdziała cuda.
0
Starosta
Starosta
18 marca 2021, 23:10
To nie o to chodzi w przerwie wszedł Pogba i od razu druga linia United zaczęła lepiej grać.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 marca 2021, 23:11
Nie no Ibra na boisku okej.. ale chlopakom odrazu przestawia się w głowie i co druga piłka to laga na Szweda.
1
Kakashisensei93
Kakashisensei93
18 marca 2021, 23:05
Prawdziwi kibice, myślałem że kibicem jest się na dobre i na złe,
i że za ukochaną drużynę idzie się w ogień, ale tutaj to standard że jak wygrywamy mecz to każdy wychwala a jak chłopaki mają słabszy dzień to już lecą bezsensowne rasistowskie obelgi i przekręcanie nazwisk.
Żałosne jaki poziom reprezentujecie w internecie panowie, ale cóż,
zapomniałem że to strona fanów milanu z polski, słoma z butów wystaje,
szkoda bo kiedyś się fajnie tutaj zaglądało, a coraz gorzej się czyta te wasze mierne wypociny.
Pamiętajcie kibicem się JEST a nie bywa...
Plus jest taki że chłopaki mogą się bardziej skupić na lidze.
FORZA MILAN
2
brzydki
brzydki
18 marca 2021, 23:06
nie zesraj się xD
11
Kakashisensei93
Kakashisensei93
18 marca 2021, 23:11
brzydki ... idealny przykład pewnie siedzisz przed TV 4 harnasie już wypiłeś teraz frustracja ładowana w internet
1
Gzikuu
Gzikuu
18 marca 2021, 23:12
ten post ma tyle sensu, co polityka podatkowa Prawa i Sprawiedliwości.

Krytyka po przegranym meczu nie ma nic wspólnego z nie kibicowaniem klubowi. Nie zauważyłem żadnych obelg na zawodników, tym bardziej rasistowskich. Nie wiem co do krytyki po przegranym meczu ma fakt bycia Polakiem. Nie wiem po co tutaj zaglądasz, skoro tak Ci źle. Komplementuj drużynę po mizernych meczach, skoro to jest wyznacznik bycia kibicem, ale nie uważaj tego za jedyną i oświeconą drogę kibicowania, bo tak nie jest.
5
brzydki
brzydki
18 marca 2021, 23:14
CO 4 HARNASIE, JA JUŻ TU KOŃCZĘ TRZECI 4-PAK A RANO MAŁPKĘ Z ŻABKI ZROBIŁEM
2
Kakashisensei93
Kakashisensei93
18 marca 2021, 23:16
Gziku jeśli uważasz że kebab , snikers czy najgłupsi murzyni z plemienia są w porządku określeniami to nie wiem skąd się urwałeś, krytyka jest jak najbardziej w porządku ale konstruktywna a nie rzucanie obelgami w zawodników
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 marca 2021, 23:05
Uff tyle mojego szczęścia w nieszczęściu że nie zdążyłem na mecz z popołudniówki..
1
100f
100f
18 marca 2021, 23:05
Co myślicie o grze w następnym meczu 4-3-1-2? Skrzydła mamy tragiczne a zawsze drugi napastnik obok Ibry może schodzić do boku, plus boczni obrońcy mogą grać wyżej. A środek pola wydaje się najsolidniejszy w tej chwili - Meite (oprócz tego babola w swoim polu karnym coraz lepiej), Tonali/Bennacer, Kessie.
0
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:07
Ja proponuję 3-5-2 albo najlepiej 3-5-8. Wyłącz FIFĘ
1
Jaca23
Jaca23
18 marca 2021, 23:08
My w ofensywie to obecnie nic nie mamy.
0
filipacm
filipacm
18 marca 2021, 23:08
mamy 4 dobrych ŚP, na 10 Hakan, Krunic, Diaz, w ataku Rebić/Leao i Ibra/Mandżu, jestem na tak
0
100f
100f
18 marca 2021, 23:12
Akurat w Fifie 4-2-3-1 sprawdza się najlepiej :D
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
18 marca 2021, 23:05
Dwumecz był wyrównany. Tym bardziej szkoda odpadnięcia z LE. Pozostaje SA i utrzymanie pozycji w czwórce.
2
Meet
Meet
18 marca 2021, 23:05
Oczy bolą od czytania niektórych komentarzy, Milan z Samu na szpicy, Krunicem i Kalulu gra w miarę dobra piłkę z Manchesterem United, rok temu by nas zmietli 5:0 pewnie. Na dodatek ledwo jest obecnie kadra na ligę, a wy kolejne mecze LE chcecie chyba żebyśmy grali Primavera. Szkoda meczu ale na chłodna głowę może to nam wyjść na plus.
6
banan1899
banan1899
18 marca 2021, 23:04
Dobra LE mamy za sobą. Była szansa na wyeliminowanie MU ale czego się spodziewamy jak Samu gra jako napastnik? Wstydu nie było, a teraz zapierniczać w serie A.
0
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:04
Nie ma ofensywnego kolektywu, to nie ma bramek. Co z tego, że dochodzimy do pola karnego jak na tym pomysły się kończą. W dodatku ewidentnie jesteśmy już zajechani kondycyjnie sezonem, zdziesiątkowani, boję się bardzo o to top 4, ale jestem szalenie daleki od zwalniania Piolego.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 marca 2021, 23:04
MU było do pokonania i to nie jest twierdzenie na wyrost, sami prosili się o porażkę ale Milan nie chciał bo nie potrafił, wykorzystać swoje szanse trzeba umieć. Mam ambiwalentne odczucia z jednej strony Milan zaskoczył mnie pozytywnie grając i tak całkiem nieźle, dobrze się oglądało grę Milanu w tym dwumeczu, jednak finalizacja akcji to była pięta Achillesowa naszego teamu, dlatego musieliśmy odpaść bo ten co nie strzela bramek nie może wygrać bez napastnika nie dało się ograć MU i człowiek się tylko zastanawia co by było gdyby w tym meczu zagrał Milan z 2020? Wierzę że ta porażka przychodzi we właściwym momencie, czas porzucić marzenia o podbiciu zaplecza europejskiego i skupić się na Serie A. Życzę Romie zwycięstwa w całych rozgrywkach i awansu do LM przez LE a nam życzę dobrej gry popartej bramkami w kolejnych spotkaniach bo od teraz każdy kolejny mecz jest tak samo ważny.
1
POE
POE
18 marca 2021, 23:04
Nie wylądowaliśmy źle na tle UTD wicelidera PL w calym dwumeczu
Stworzylismy sobie sytuacje do zdobycia gola i to nie jedna a w 1 meczu jeszcze ten wysoki ladny pressing
Bramka dziś z dupy
Po przerwie reprezentacyjnej jak dojda nam zawodnicy to nie powinno być źle i ta LM na prawdę może snem na jawie Ja sie cieszę,że przegralismy tylko 1 bramka z takimi brakami w kadrze i pokazalismy kły :D
3
Janik14
Janik14
18 marca 2021, 23:04
Szkoda znowu głupio straconej bramki, fajnie graliśmy manu nic nie pokazało. Zabrakło kontuzjowanych w ataku niestety.
0
plotek
plotek
18 marca 2021, 23:04
Tak jak pisałem na przerwie, ManU wpierniczy bramę. Klasyczne porzekadło 'niewykorzystane sytuacje lubią się mścić'. Frajerski Calhanoglu który nie potrafi dobrze uderzyć w piłkę a jest to bodajże 2ga taka sytuacja, gdzie ma piłkę na takiej wysokości z przypadku co prawda i marnuje. Chociaż dośrodkowania mu nawet dziś wychodziły ale to co w końcówce zrobił przy lewej flance to nawet wolę nie komentować. Ogólnie chyba pierwszy raz Klacz grała na szpicy co też było wprost zajebistym posunięciem Pioliego. Zmiany też o wiele za późno. Szkoda, mimo, że mecz był ciężki do oglądania odnosiłem wrażenie, że to my powinniśmy przejść dalej. Teraz nie ma wymówek, że gramy co trzy dni i zobaczymy co wyjdzie z tego top4 xD
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
18 marca 2021, 23:04
No to Arsenal i kluby z Hiszpanii są moimi faworytami bo w ligach nie mają szans ba LM. Będę kibicował Ajaxowi
0
dejnio
dejnio
18 marca 2021, 23:03
Myślę, że z Piolim trzeba się już żegnać. Mieliśmy z nim naprawdę bardzo przyjemne kilka miesięcy, ale widać że wypalił tę drużynę do cna i nic już tu raczej nie wskóra.
1
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:06
A ja myślę, że skłamałeś w pierwszym słowie swojego komentarza.
4
AnonimowyKibic
AnonimowyKibic
18 marca 2021, 23:03
Przegrać z tak słabym Manchesterem po takiej bramce coś okropnego.. Pioli zamiast wpuścić Tonaliego za bezproduktywnego Meite, to każe im grać lage na Zlatana xD
2
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:06
Bo do momentu lagi na Zlatana to mieliśmy mega pomysł na ofensywę, co nie?
0
AnonimowyKibic
AnonimowyKibic
18 marca 2021, 23:20
Do momentu stracenia gola wyglądaliśmy dużo lepiej w ofensywie od Manchesteru, a tak a propos, to My od kilku spotkań mamy problem z ofensywą :)
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 23:21
0
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:03
Ja rozumiem, że Ibra ma już swoje lata, ale nie wiedziałem, że dopadła go skleroza i zapomniał, że w piłce nożnej są spalone
1
Gerada
Gerada
18 marca 2021, 23:09
Akurat to nie jednorazowy wyskok, bo Ibra jest obecnie prawdopodobnie najgorzej trzymającym linię spalonego graczem w lidze ^^
0
FX
FX
18 marca 2021, 23:33
Gerada Piłka się zmienia, jest szybsza, obrońcy szybsi, Ibra wolniejszy.. Dostrzegasz tą "drobną " różnicę??
0
Gerada
Gerada
18 marca 2021, 23:03
Zdecydował brak jakości z przodu. Byłą odpowiednia walka, odpowiednie nastawienie, ale byliśmy w tym wszystkim bezzębni do bólu. Szkoda, że Meite wyglądał w tym meczu na zagubionego i przerażonego wielkim rywalem chłopca ilekroć miał kopnąć piłkę - jak chociażby w sytuacji kiedy zaliczył asystę do Pogby...

Nie jestem zły po tym meczu i nawet mnogość kompletnie niezrozumiałych decyzji sędziego Brycha na niekorzyść Milanu tego nie zmienia, gdyż mam wrażenie, że nam tego dnia po prostu nie mogło nic wpaść i poprawne gwizdanie w kilku - głównie mniej znaczących - sytuacjach by tu nic nie zmieniło. Obawiam się też, że do takiego obrazu Milanu na wiosnę należy się przyzwyczaić - ambitnie, walecznie, z pomysłem ale za często bez argumentów czysto piłkarskich.

Wynik bez niespodzianki, skupiamy się na tym żeby dokuśtykać do końca sezonu ligowego w top 4 w zdziesiątkowanym i obolałym stanie.
1
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
18 marca 2021, 23:02
Witam
Po pierwszym meczu, byłem napełniony nadzieją, że uda się awansować do 1/4. Tym razem Milanowi nie było tak łatwo przejąć kontroli nad meczem. Ewidentnie brakuje zawodnika w ataku, do którego można podać piłkę i coś z nią zrobi. Dużo błędów indywidualnych w obronie, z wyjątkiem Kjera, ale udawało się do pierwszej połowy je naprawiać, a jeśli nie to sędzia akurat zamknął oczy – na nasze szczęście. Trzeba przyznać, Solskjær ma dobre wyczucie do zmian. Ten mecz jest kolejnym przykładem, jak ważny jest dla nas Ibra. Po jego wejściu wszyscy nagle nabrali sił i chęci do gry – coś cudownego! Na końcu chyba ustawiliśmy sobie cel, żeby zrobić jak najwięcej krzywdy zawodnikiem MU – zawsze to jakaś satysfakcja :D
Samu dla mnie najgorszy zawodnik w drużynie Milanu. Uwielbiam ten moment, jak ma przed sobą obrońcę. Głowa w ziemie macha nogami nad piłką, podnosi głowę ze zdziwioną miną, bo zawodnik nadal jest przed nim i wycofuje piłę do tyłu — no jak tu faceta nie lubić :D

Widzę jeden plus, a mianowicie teraz możemy dać całe siły na ligę.
Edytowano dnia: 18 marca 2021, 23:03
0
nrt2
nrt2
18 marca 2021, 23:02
Nie było źle ale mogło być zawsz lepiej jakby nie patrzeć o awansie zadecydował błąd w naszym polu karnym a takto mecz bardzo wyrównany.
2
Diavo
Diavo
18 marca 2021, 23:02
BTW Ibra upada w polu karnym i co?
0
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:03
I gówno, co ma być?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 marca 2021, 23:04
@up - gość go trzyma oburącz to jak dla mnie chyba faul
1
100f
100f
18 marca 2021, 23:08
Taki sam faul jak wczoraj w meczu Bayern - Lazio.
0
kamilus
kamilus
18 marca 2021, 23:08
Aż się zdziwiłem, że nie było Varu, zwłaszcza, że to była podobna "akcja" do tej z meczu Bayernu, gdzie podyktowano jedenastkę. Ale co poradzić, jeden sędzia powie tak, drugi sędzia powie nie.
0
Zako
Zako
18 marca 2021, 23:01
Dwumecz był do wygrania zdecydowanie, ale z drugiej strony w jednej drużynie z ławki wchodzi gość, który kosztował 105mln, a u nas na szpicy grał skrzydłowy, który nie jest na poziomie TOP6 Serie A, więc cięzko było być optymistą.

Błąd w obronie a z przodu zabrakło jakości w 16stce.
9
PanPrzemus313
PanPrzemus313
18 marca 2021, 23:03
Ten skrzydłowy w tym sezonie to prezentuje poziom serie b
Niestety Samu jest zdecydowanie najgorszym zawodnikiem w naszej kadrze i trzeba bezwzględnie go pożegnać
0
brzydki
brzydki
18 marca 2021, 23:06
TOP6 Serie A X D

Chłop to by się do wyjściowego składu Benevento nie załapał w tej formie, bo nawet tam skrzydłowi są sensowniejsi.
0
zubo
zubo
18 marca 2021, 23:01
Chociaż chłopaki tydzień temu Old Trafford zobaczyli. Teraz prędko nie zobaczą, z taką gra gdzie do europejskich pucharów. Patrząc obiektywnie powinni odpaść już z Crvena!
1
LunaS
LunaS
18 marca 2021, 23:03
Z Rio :)
3
Semper Fideli
Semper Fideli
18 marca 2021, 23:04
Ewentualnie z Rio ave
1
Ibra1899
Ibra1899
18 marca 2021, 23:01
Man utd nic ciekawego nie pokazał, ale gra dalej. Przed tym dwumeczem i przez brak kadry myślałem, że już w pierwszym meczu dostaniemy wysoko, a jak się okazało te dwa mecze były wyrównane. Szkoda, bo mogliśmy to wygrać.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2021, 23:01
Najgorsze w tym wszystkim, że United ograło Milan dzięki zmianom tempa, gdzie w pierwszej połowie to oni wyraźnie oszczędzali siły utrzymując bezbramkowy remis. Zaś Milan poza główką Ibry przy dobrym ustawieniu bramkarza oraz kiksie Krunicia nie stworzył większego zagrożenia pod bramką Hendersona. Z dużej chmury mały deszcz.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
18 marca 2021, 23:04
Mając niekorzystny wynik z 1 meczu grali na bezbramkowy remis?
A to ciekawe
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2021, 23:10
Oczywiście. Gra na jedną, dwie bramki w spotkaniu. Podobnie jak często Juventus czy w poprzednich latach Atletico Cholo Simeone.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
18 marca 2021, 23:14
Nie wiem z jakiej choinki się urwałeś ale United to nie Atletico ani nie Juventus. Po prostu zagrali słabą połowę i mogli przez to dużo stracić, natomiast my tego nie wykorzystaliśmy i tyle
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2021, 23:25
Może i można byłoby zakwalifikować to pod jedynie słabą połówkę United, gdyby nie ilość podoobnych spotkań Man. Utd. w tym sezonie, gdzie przez większość spotkania nisko ustawione Czerwone Diabły grały z zaciągniętym hamulcem próbując przyśpieszać tempo pod kilka kontr w kluczowych fazach meczów.
0
Ra.V
Ra.V
18 marca 2021, 23:01
Nie wykorzystaliśmy swoich szans. Przykre. Po wejściu Pogby właściwie nie zrobiliśmy nic zagrażającego brace United. Zlatan nie wygrywa wszystkich męczy. Gratulacje dla Anglików. Przykro.
0
marcinomilano
marcinomilano
18 marca 2021, 23:01
Tak naprawdę to fajnie, można się skupić na lidze, przy obecnej liczbie kontuzji nie mamy kadry na grę na 2 frontach, a tak skupimy się na awansie do LM. Roma ma co najmniej 2 kolejne mecze w środku tygodnia, a my przynajmniej unikniemy oklepu od Slavii Praga albo innego Dinama. Liga włoska daje popis w tym sezonie.

Od początku meczu było czuć smród porażki, kiedy nie gramy szybko i pressingiem, to mamy problem z wygrywaniem meczów.
0
LunaS
LunaS
18 marca 2021, 23:01
Źle nie było - kompromitacji nie było, Hakan sprzedał 3 rollo na kurczaku bez sosu - także jest ok :) I tak byśmy odpadli ... skupmy się na lidze - bo grając Samu, Krunicami nie uciągniemy TOP4.
2
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:02
HAHA BO WIECIE HAKAN TUREK KEBAB XDDDDD Ile dzieci macie lat, 10?
4
LunaS
LunaS
18 marca 2021, 23:05
Ostatnio tak gra - że może lepiej te kebsy by kręcił :) Całkowicie stracił ogień ...
0
Jachu1899
Jachu1899
18 marca 2021, 23:00
Żal nie uznanej prawidłowo strzelonej bramki Kessiego z 1 spotkania.
Pozostaje jedynie cieszyć się że nie trzeba marnować sił na nikomu nie potrzebny puchar albo czekać na raport UEFA i dyskwalifikację UTD za wpuszczenie na boisko małpy gdzie ludzie grają ^^
4
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:10
No tak komu potrzebny taki puchar co daje awans do LM. Widzę mentalność ekstraklasy, puchary to pocałunek śmierci i najlepiej żadnych meczów nie grać.
1
jedunio
jedunio
18 marca 2021, 23:00
Dlaczego?... :(
0
tmqTV
tmqTV
18 marca 2021, 23:00
Nie kumam, jak to jest, że jedziemy do Anglii i tłamsimy ManU na ich stadionie, a u siebie gramy jak totalnie inna drużyna.

Btw. generalnie to Maldini powinien zrobić kompilację zagrań Hakana z tego meczu (na czele z kiksem z pierwszej połowy, gdzie miał piłkę na nodze, w którą nie trafił, a następnie ze wszystkimi dośrodkowaniami), pokazać mu ją i zapytać raz jeszcze, ile chce zarabiać.
0
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
18 marca 2021, 23:01
A widziałeś może składy w pierwszym meczu i w drugim meczu?
1
tmqTV
tmqTV
18 marca 2021, 23:06
Widziałem. Na papierze dysponowaliśmy większą siłą rażenia w rewanżu, a zagraliśmy większy piach.
0
Diavo
Diavo
18 marca 2021, 23:00
Milan w Marcu rozdaje prezenty,najpierw Napoli teraz ManU..
0
Yabaye
Yabaye
18 marca 2021, 23:00
Gloria Victis.
0
Bigi30
Bigi30
18 marca 2021, 23:00
Żałosna to była gra Milanu.
1
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się