SCUDETTO


Pioli: "Nie zasłużyliśmy, żeby odpaść. Rywalizowaliśmy jak równy z równym mimo trudnej sytuacji kadrowej"

19 marca 2021, 00:25, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Porażka? Przykro nam z powodu tego wyniku, w dwumeczu zagraliśmy jak wielki zespół. Powinniśmy byli zdobyć gola w pierwszej połowie, to by zmieniło przebieg spotkania. Szkoda, bo zrobiliśmy bardzo wiele, aby dojść do tego etapu. Sądzę, że drużyna zasługiwała na awans. Trzeba było zrobić jeszcze ciut więcej, ale nie daliśmy rady. Rywale? To silna ekipa. W zeszłym roku byli w półfinale, pokonali ostatnio City. Dwa stracone gole to bardziej nasze gapiostwo, niż ich jakość. Biorąc pod uwagę stworzone sytuacje, powinniśmy strzelić dziś gola. Nie możemy jednak nic zarzucić naszym graczom, przykro im z powodu odpadnięcia. Musimy się jednak od razu wziąć w garść i rzucić w wir rozgrywek ligowych. Chcemy od razu dobrze się zaprezentować. Nieobecności? Chciałbym móc przystąpić do tego dwumeczu w pełnym składzie. Zmiany mogły nam pomóc, jeśli mielibyśmy na ławce Rebicia, Leao, Mandzukicia... Nasze dwa występy były bardzo dobre, zabrakło niewiele. Musimy wydobyć to "niewiele" z naszej jakości. Nasza ekipa jest młoda, ale nie możemy szukać alibi. Ten mecz musi nam pomóc w rozwoju. Przykro nam, że nie udało się zdobyć gola mimo, iż graliśmy z mocnym rywalem jak równy z równym. Liga Mistrzów? Nie obawiamy się, ale wiemy, że będzie trudno. Jest siedem mocnych ekip, to, że jesteśmy w ich gronie, wiele mówi. Mamy teraz możliwość wykorzystać cały tydzień na przygotowanie do meczu i zagrać pozostałe 11 spotkań z wielką wolą walki. Nie będzie łatwo osiągnąć cel, ale mamy jakość, by tego dokonać. Pierwsza połowa w Manchesterze? Rozpamiętywanie anulowanego gola Kessiego może się wydać szukaniem wymówki, ale dziś też niewiele ryzykowaliśmy i sami stworzyliśmy 2-3 groźne sytuacje. Szkoda, że nie udało się ich wykorzystać. Zasługiwaliśmy na przynajmniej jednego gola więcej w dwumeczu. Drużyna zasługiwała przynajmniej na dogrywkę ze względu na swoją postawę. Dystans włoskiej piłki do poziomu europejskiego? Z jednej strony żałowałem tego losowania, z drugiej się cieszyłem, bo mogliśmy się skonfrontować z klubem, który dużo inwestował w ostatnich latach. Patrząc na tę rywalizację, mogę powiedzieć, że włoska piłka zbliża się do europejskiego poziomu. W dwumeczu, mimo nienajlepszej sytuacji kadrowej, pokazaliśmy że jako przedstawiciele włoskiej ligi jesteśmy w stanie nawiązać rywalizację. Trzeba nadal inwestować i grać intensywny futbol. Stracony gol? Meite nie poszedł za Bruno Fernandesem, mógł uniknąć tej piłki na początku, potem może się zdarzyć przegrane starcie w polu karnym. Popełniliśmy błąd zostawiając niepilnowanego Pogbę. Łatwo jednak się mówi, na boisku jest trudniej. Pogba nas przechytrzył. Szkoda, bo nie zasłużyliśmy na odpadnięcie".



36 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
banan1899
banan1899
19 marca 2021, 17:15
Słychać głosy, że coś nawrzucał 2 trenerowi MU po spotkaniu. Zauważyłem w transmisji, że z Solskjaerem nie przybił piątki. Nerwy mu puszczają.
0
muchaq3a
muchaq3a
19 marca 2021, 11:28
Czy rebic by pomogl czy dostal czerwo 50/50 :D nie no joke
0
Jaca23
Jaca23
19 marca 2021, 09:56
"Dwa stracone gole to bardziej nasze gapiostwo, niż ich jakość." - tu się zgodzę i to mnie najbardziej boli.
7
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
19 marca 2021, 10:29
Nie no ale trzeba oddać bruno że w pierwszym meczu podał piękną piłkę za obrońców
1
HaLi
HaLi
19 marca 2021, 09:19
Czas spiąć dupę, została nam tylko liga. Liczę na lekką pomoc Interu bo ma mecz z Napoli i Juve. My już nie mamy możliwości na potknięcia. Forza Milan ;)
1
krasy
krasy
19 marca 2021, 09:12
Słabo to wygląda w ofensywie ale coś tam się staramy tworzyć choć słabo . Natomiast jak wchodzi Ibra wszelkie próby się kończą , jest laga na Szweda i niech się martwi . Tak nie może wyglądać taktyka poważnego zespołu.
3
pawel1989
pawel1989
19 marca 2021, 10:57
Nie to żebym pochwalał taka taktykę, ale....Tak wygraliśmy nasze ostatnie scudetto xD
2
FanACM
FanACM
19 marca 2021, 16:20
Tylko, że Ibra wtedy był 10 lat młodszy no i partnerów miał trochę "innych" :)
0
Ernest1899
Ernest1899
19 marca 2021, 09:11
Gdyby Krunic trafił w ostatniej akcji 1 połowy.... Ehhh
3
biedrus
biedrus
19 marca 2021, 08:38
Ostatnio każdy mecz "na styk" przegrywamy albo remisujemy. Szczęście nas opuściło
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 marca 2021, 08:37
Mamy tylko 6 ptk przewagi na 6 miejscem. Bardzo możliwe że skończymy sezon gorzej niż z Gattuso :). Ciekawe jak to się potoczy.
Edytowano dnia: 19 marca 2021, 08:37
1
pawel1989
pawel1989
19 marca 2021, 10:58
Nie mogę darować sobie tej przegranej że Spezia...
0
MK92
MK92
19 marca 2021, 08:30
Jeżeli chodzi o zaangażowanie zespołu, to poza tą klapą ze Spezią w ostatnich tygodniach nic Piolemu zarzucić nie mogę. Po prostu ma teraz kiepski, dziurawy materiał do szycia. Ciężko zrzucać winę na trenera za ostatnie dość rozczarowujące rezultaty. Ale formalnie to zawsze trener jest ostatecznie odpowiedzialny.
12
deshaun
deshaun
19 marca 2021, 08:25
Przegrana nie jest winą Pioliego ani żadnego z zawodników.

Jeśli mielibyśmy kogolwiek winić to zarząd za słabe uzupełnienie kadry, ale, wg mnie, nawet ich trudno teraz krytykować, bo kto by przewidział, że aż tak się wszyscy posypią?

Ja przypomnę w ogóle naszą jedenastkę + rezerwowi którzy często sa decydujący w meczu

Donek
Calabria - Kjaer - Romek - Theo
Benaccer - Kessie
Salemajkers - Calha - Rebic
Ibra

Z ławki z reguły:
Rebic -> Leao
Salemajekers -> Samu

Kiedy ostatnio widzieliście mecz, żebyśmy mieli taki skład z taką opcją do rotacji? Dodam, że 100% powyższego składu to są zawodnicy z poprzedniego sezonu, więc dochodzi jeszcze Tomori, Mandzukic, Tonali, Meite, Dalot, którzy powinni siedzieć na ławce obok Leao i Samu.

Kiedyś napisałem komentarz jak Inter już był blisko nas, że boje się nie o przegranie mistrzostwa, ale wypadnięcie z TOP4. Po kilku miesiącach to nie jest czarny scenariusz, ale jak najbardziej scenariusz który trza brać na poważnie.

Czy jesli ten sezon, który zaczął się jak nigdy, a skończy się jak zawsze to będzie kogoś winą? W mojej ocenie - NIE, ten sezon i sytuacja na świecie jest chora i dostępność zawodników jaka jest przez większość sezonu nie może być kogolwiek winą... Oczywiście wszystkie zespoły mają takie same warunki i problemy, ale jak to zawsze w życiu - jedni mają trochę pecha, inni trochę więcej szczęścia.

PS. A może nie bedzie tak źle ...;)
8
pawel1989
pawel1989
19 marca 2021, 11:02
Ponadto zawodnicy są az nadto wyeksploatowani bo przerwa między sezonami była za krótka. Myśmy zaczęli grać el. LE bardzo wcześnie. Regeneracja po sezonie i później okres przygotowawczy jest bardzo istotny i myślę że to nam się mega w postaci kontuzji. W połączeniu z taktyka Piolego, która opierała się na ostrym pressingu zawodnicy dali radę przez kilkanascie spotkań. Kazdy z nas chwalił naszych jak oni cisnęli w końcowych minutach a przeciwnicy błagali o koniec meczu.. Liverpool też spuchł. Także ja bym upatrywał też ten aspekt - presezon
Edytowano dnia: 19 marca 2021, 11:06
0
hyrus13
19 marca 2021, 08:12
I dobrze, że LE się skończyła. Z taką kadrą w zupełności nam wystarczy Serie A i walka o LM. Dwumecz z MU był dobrą lekcją, która powinna zaprocentować. W meczach z takimi drużynami i na takim poziomie trzeba wykorzystywać okazje inaczej kończy się występy.

Na marginesie, Samu jako napastnik zaprezentował się sto razy lepiej niż nowy Ronaldo.
1
pawel1989
pawel1989
19 marca 2021, 07:50
Ktoś ostatnio zachodził w głowę czemu Inter omijają kontuzje. Osobiście uważam, że mamy ich za dużo aby mówić o przypadku.
https://fcinter.pl/news/cierpliwosc-jakosc-i-pintus-oto-bron-interu-conte
2
wielki prostownik
wielki prostownik
19 marca 2021, 08:41
Omijają ich kontuzje bo mają lepiej przygotowanych fizycznie zawodników. Cała tajemnica. U nas ktoś zawalił przygotowania i takie s efekty.
2
TwojaStara
TwojaStara
19 marca 2021, 09:08
Omijają ich kontuzje, bo nie grają w Europie. Milan zaczął sezon wcześniej niż wszyscy grając kwalifikacje do LE. Taki Hakan do tej pory nie może dojść do siebie fizycznie po intensywnym początku.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
19 marca 2021, 09:53
Taaa. Nasza kadra posypała się już w listopadzie. Inter grał wtedy w Europie.
1
TwojaStara
TwojaStara
20 marca 2021, 16:47
no tak a my graliśmy wtedy już o miesiąc dłużej w Europie.
0
ChroscickyACM
ChroscickyACM
19 marca 2021, 07:19
Moim skromnym zdaniem, reakcja nie na wejscie Pogby Nas pozbawila awansu, a wejscie Zlatana. Wszedl Szwed i nagle Milan przestał grać i myśleć ... tylko laga na Ibre. Z racji wieku, dwoch obroncow go bardziej przykrylo i bez szans.. Wrzutki na niego Dalota, czy Theo jeszcze ze swojej polowy z gory byly skazywane na porazke. Jednak.. Z takimi absencjami, caloksztaltem jakos mi to odpadniecie zwisa xD cala na przód po TOP4.. a moze cos wiecej ;p ( szalony optymista )
0
Diavo
Diavo
19 marca 2021, 07:53
Dokładnie, po wejściu Ibry nasi zaczęli grac antyfutbol.. same lagi z obrony na Ibre,a wystarczyło wykorzystać bardziej Dalota który miał więcej sił i robić wrzutki w pole karne,tak jak to zrobił Hakan do Ibry. Cóż, ten sezon jest dobry,ale molgby być lepszy gdyby nie kontuzje..
0
Jaca23
Jaca23
19 marca 2021, 09:58
Niestety, ale ostatnio kiedy tylko Szwed jest na boisku to tak właśnie gramy.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 marca 2021, 18:00
To nie tylko w tym meczu. Od jakiegoś już czasu jedyna taktyka jaką mamy to laga na Szweda. Gdy nie ma go na boisku to coś zaczynają kombinować. Różnie to wychodzi ale nie tak katastrofalnie jak wczoraj. Jego wejście wręcz rozwaliło grę. A nie była do tego czasu taka zła.
0
dysha1992
dysha1992
19 marca 2021, 06:33
Jak dla mnie, to nie zareagowaliśmy na zmianę Pogby I to się zemściło. Od kiedy tylko pojawił się ma boisku masza gra zdecydowanie siadła. Chciałeś gola w pierwszej połowie? Trzeba było wystawić Zlatana od początku. Przegraliśmy ten mecz głównie z tych powodów. Bardzo szanuje prace Pioliego ale akurat ten mecz nie był do końca perfekcyjny. Mimo wszystko wstydu nie było, forza!!!
3
jachud3
jachud3
19 marca 2021, 06:08
Pies już trącał to LE, nikt nie będzie o tym pamiętał jeśli na koniec 38 kolejki będziemy w TOP4.
11
Semper Fideli
Semper Fideli
19 marca 2021, 05:25
Tak się kończy granie na remis
2
Solan0
19 marca 2021, 06:08
To chyba oglądaliśmy inny mecz.
3
Max82
Max82
19 marca 2021, 07:43
Solan0
Semper ma rację mecz od początku był podyktowany na grę aby był remis bezbramkowy który dawał nam awans więc przestań z tymi tekstami że ktoś oglądał innym mecz , pierwsza groźna akcja w 70- którejś minucie po główce Ibry , pierwsza połowa tragedia połowa podań przechodziła przez bramkarza i Ty sugerujesz że Milan chciał wygrać ten mecz ??? wczoraj było totalne frajerstwo w Manchester zagraliśmy w większym osłabieniu i gra wyglądała dużo lepiej .
3
mix17
mix17
19 marca 2021, 08:40
Pierwszą połowę zagraliśmy lepiej i raczej wyglądało na to, że nam bardziej zależy na tym żeby strzelić bramkę, dla mnie nie graliśmy na remis, po prostu brakowało jakości w ataku, nie miał kto wykańczać akcje.
4
Solan0
19 marca 2021, 16:25
@Max82

1 akcja grożna Ibry? o czym Ty mówisz, mieliśmy kilka ładnych akcji w 1 połowie które mogły skończyć się golem, ale zawsze czegoś brakowało. nie wiem czego Ty oczekujesz od drużyny zeby im nie zarzucić że grali na remis. Manchester był w 1 połowie grożny przez pierwsze 10 minut gdzie nas zamknęli, ale potem to my stwarzaliśmy sobie akcje i byliśmy lepsi, ale jeśli ty oczekujesz 50 akcji bramkowych zeby stwierdzić ze nie graliśmy na remis to już nie mój problem
1
adrian20102
adrian20102
19 marca 2021, 05:21
Po pierwszej połowie myślałem że wygrają . Zabrakło szczęścia i napastnika szkoda . Ogólnie i tak jestem zadowolony :-)
2
MrAncelotti
MrAncelotti
19 marca 2021, 01:38
Teraz najblizsze 4 mecze w lidze z drużynami z dolnej części tabeli. Oby nie wdarlo się rozluznienie w drużynie.

4
banan1899
banan1899
19 marca 2021, 08:33
To są bardzo trudne mecze.
0
FX
FX
19 marca 2021, 00:38
Zgadza się. Teraz finał ligi, i żadnych wymówek. Czyste rozliczanie wiernego kibica.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się