SCUDETTO


Milan w obliczu poszukiwania nowego napastnika. Poważnym kandydatem Belotti

20 marca 2021, 13:10, cinassek Aktualności
Milan w obliczu poszukiwania nowego napastnika. Poważnym kandydatem Belotti
Czy jesteś za sprowadzeniem przez Milan Andrei Belottiego?
Tak, on powinien być celem numer jeden 82.63%
Nie, jego kandydatura mnie nie przekonuje 5.69%
Na tę chwilę trudno spekulować - wiele zależy od wyniku obecnego sezonu i w przypadku Milanu, i w przypadku Torino 11.68%
334 oddanych głosów

Włoskie media coraz częściej podkreślają, że latem Milan stanie przed koniecznością sprowadzenia silnego napastnika. Nawet jeśli bowiem Zlatan Ibrahimović zdecyduje się jeszcze kontynuować karierę, to ostatnie miesiące pokazują, iż zaawansowany jak na piłkarza wiek nie pozwala mu cieszyć się perfekcyjnym zdrowiem. Stąd też z ekipą rossonerich bardzo mocno łączony jest Andrea Belotti. Kontrakt Włocha z Torino wygasa za rok, a w kwestii przedłużenia tej umowy pojawia się mnóstwo znaków zapytania. By jednak ściągnąć Il Gallo do siebie, według Tuttosport mediolańczycy musieliby pokonać liczną konkurencję na czele z Napoli, Romą, Interem, Atletico Madryt czy ekipami z Anglii. I oczywiście wyłożyć kilkadziesiąt milonów euro.



80 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan2002
milan2002
21 marca 2021, 14:56
Belotti w Milanie to byłoby coś niesamowitego. Na ten moment może nie jest szczytem moich marzeń. Jest nim Haaland, ale trzeba patrzeć realnie. Wielkie tak dla Belottiego. :)
1
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
21 marca 2021, 06:14
Belotti, Couthino na PS (jakby zszedł z zarobków, bo na chwilę obecną ma chyba 11mln ), Teraz pytanie jak to się ma z Bennacerem czy faktycznie zacznie grać jako treq? Jeżeli tak to on i Hakan by wystarczyli na tę pozycję.
1
MilanHomer
MilanHomer
21 marca 2021, 08:02
Jak chcesz Coutinho, to Bennacer zostaje w środku, Filip to urodzony treq.
1
DaRo_7
DaRo_7
20 marca 2021, 23:37
Przy obecnej biedzie w ataku Belotti to dosyć fajna opcja (oczywiście za rozsądną cenę). Tylko, że Andrea to typowy egzekutor. Ja zastanawiam się czy nie warto byłoby spróbować ściągnąć np. Richarlisona z Evertonu(cena pewnie też nie będzie niska, więc trzeba mieć LM jako argument). Depay jest raczej sci-fi, chociaż też chętnie go powitam. Chodzi mi o to, żeby ściągnąć też kogoś kto w pojedynkę będzie umiał zrobić coś z niczego. Taki napastnik bardziej kreatywny i mobilny, ale przy tym skuteczny.
1
Demick
Demick
21 marca 2021, 06:07
Nam potrzeba kogoś, kto zgarnia trudne piłki z powietrza, a Andrea ma 181 cm wzrostu.
Edytowano dnia: 21 marca 2021, 06:08
0
Jachu1899
Jachu1899
20 marca 2021, 23:22
Wielkie TAK chociażby kosztem Zlatan, od lat wyróżnia się grając w beznadziejnym zespole i do tego jest naszym fanem więc finansowo szybko się dogadamy.
0
kusniak_22
kusniak_22
20 marca 2021, 22:04
To powinien być cel numer jeden, Belotti zna ligę, jest w idealnym wieku piłkarskim i potrzebuje zmiany. Myślę, że on potrzebuje Milanu a Milan jego. No Inter w tym zestawieniu to chyba pomyłka bo mają Lukaku i Lautaro
5
Semper Fideli
Semper Fideli
20 marca 2021, 19:45
Jak jesteśmy przy transferach to może by tak deal z Eintrachtem który lubi od nas kupować Portugalczykow, może tak za Kostica oddać im Leao albo Rebicia :-)
0
Cisek666
Cisek666
20 marca 2021, 20:23
Albo oddaliby nam Silvę który w tym sezonie ma już na koncie 21 goli (tyle samo co Haaland).
1
Semper Fideli
Semper Fideli
20 marca 2021, 22:21
Cis
Wg mnie on w serie a nadal miałby problem
0
Cisek666
Cisek666
21 marca 2021, 08:55
Samper... Swoją drogą to ciekawe, że niektórzy zawodnicy potrafią się odnaleźć w jednej lidze a w innej nie. Wydaje mi się że bundesliga jest bardziej wymagająca niż seriea.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
21 marca 2021, 10:02
czy ja wiem czy dziwne, na wszystko składa sie tak naprawde duzo czynników. Nie zawsze chodzi tez o lige, a np. o aklimatyzacje w innym kraju, złapanie wspólnego języka z drużyna, presje itd.
Czy bundesliga jest bardziej wymagająca, no nie wiem, pod jakim kątem wg Ciebie ?
Dla mnie jest prostsza pod kątem takiego napastnika jak Andre, który lubi szybką, techniczna piłkę, mało drużyn w lidze sie muruje tylko graja otwarta piłke co pokazuje ilość bramek w meczach. Nie wiem czy jest bardziej overowa liga w europie.
A sam Eintracht jest pod Silve idealny.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 marca 2021, 15:27
@Cisek666 Tu nie chodzi tylko o ligę. To bardziej złożony temat. ważna jest taktyka zespołu, charakterystyka partnerów w drużynie, zadania w danym systemie. Temat rzeka generalnie....
1
rk140685
rk140685
20 marca 2021, 18:45
Andrea Belotti to jednak jest naprawde typ napastnika,ktory mi sie bardzo podoba i jesli bedzie jakakolwiek szansa na jego transfer trzeba bedzie ja wykorzystac. Jesli awansujemy do LM to zyskamy olbrzymi atut w negocjacjach z panem Cairo bo na rok przed koncem kontraktu raczej Andrea bedzie nas preferowal jako potencjalny kierunek transferu. Wiele takze bedzie zalezalo od jego postawy na Euro ale nie sadze,zeby blysnal az do tego stopnia zeby zainterseowal sie nim ktos typu Barcelona czy Man City.
0
Zuber
20 marca 2021, 18:07
Belotti spoko, Immobile też nie byłby zły i pewnie tańszy.
0
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2021, 18:37
, Immobile też nie byłby zły i pewnie tańszy.

że co? przypomnij kto jest właścicielem Lazio i ile rok temu chcieli za Correę
6
ACstach
ACstach
20 marca 2021, 18:49
Immobile to ściągniemy jak się Ziemia zacznie kręcić w drugą stronę. Nie ma szans z ich właścicielem dyskutować. Z Właścicielem Torino też lipa ale Belottiemu zostanie rok kontraktu więc może coś...
4
Corsa
Moderator Corsa
20 marca 2021, 16:29
Mamy Mandżu, więc po co nam Belotti? ;) Jeśli prawdą jest automatyczne przedłużenie kontraktu Chorwata, to obawiam się, że nie przyjdzie nikt, nawet ten cały Vlahović.
Edytowano dnia: 20 marca 2021, 16:29
1
lopezito84
lopezito84
20 marca 2021, 16:37
automatyczne przedłużenie w przypadku dobrych występów a nie ich braku
Edytowano dnia: 20 marca 2021, 16:37
0
Edmunds
Edmunds
20 marca 2021, 17:13
Lopezito84 podobno automatyczne przedłużenie kontraktu zalezy od awansu do ligi mistrzow.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
20 marca 2021, 17:44
Skąd info o automatycznym przedłużeniu w przypadku awansu do LM? Wszyscy o tym piszą ale nikt nie potrafi podać źródła informacji.
3
Edmunds
Edmunds
20 marca 2021, 18:01
wielki prostownik
La Gazetta dello Sport podawała taką informację.
2
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2021, 18:03
no to nie jest żadna informacja ^ szczególnie od gazetki Cairo ...

W oficjalnym komunikacie nie było o tym mowy i tego się trzeba na dzień dzisiaj.
6
Edmunds
Edmunds
20 marca 2021, 18:08
Dlatego słowo klucz to "podobno", nikt tu nie powiedział, że jest to pewna informacja
0
kamilus
kamilus
20 marca 2021, 18:14
Nawet w plotkach była informacja, że do automatycznego przedłużenia wymagane byłyby awans do LM i odpowiednia ilość występów Chorwata, więc bez sensu rozsiewać informacje bez jakichkolwiek źródeł.
0
Jachu1899
Jachu1899
20 marca 2021, 23:23
Automatyczne przedłużenie miało być jak awansujemy do LM, więc pewnie ten typ u nas będzie siedział teraz rok w Milan LAB.
1
Corsa
Moderator Corsa
21 marca 2021, 09:33
Niby nigdzie nie ma żadnych informacji na ten temat, ale w każdej plotce jest ziarenko prawdy. Ja tylko liczę, że to przedłużenie jest uzależnione od ilości występów, asyst, bramek.
2
Milanboy
20 marca 2021, 16:20
Jestem na tak, aczkolwiek myślę, że jednak będą chcieli tego Vlahovića albo nawet Abrahama, albo Weghorsta. Milan na pewno chce mieć silną 9.
1
Olli666
Olli666
20 marca 2021, 19:23
Pamiętaj kto jest właścicielem fiorentiny za vlahovicia krzykną 40/50’mil
Za Abrahama podobnie bo to Anglik
Jedynie Weghorst był by do ściągnięcia. Lecz nie widziałem żadnych info o tym byśmy się nim interesowali. Jedynie widziałem kiedyś zmianie o vlahoviciu.
0
jasiom22
jasiom22
20 marca 2021, 16:11
Taka ciekawostka, trzecim najlepszym strzelcem bundesligi, za Lewym i Haalandem jest.... Andre Silva - 20 bramek.
2
Jaca23
Jaca23
20 marca 2021, 16:14
Mało tego, jest 6 jeśli chodzi o klasyfikacje Złotego Buta :)
1
ACstach
ACstach
20 marca 2021, 17:20
Dzisiaj Lewy znowu potwór, 3 gole, a Bayern grał z czerwoną kartką. W drugiej połowie zawalił setke no ale trudno. Idzie na rekord.
4
Jaca23
Jaca23
20 marca 2021, 16:04
Bez apelacyjnie cel numer jeden. Trzeba trzymać kciuki, żeby Torino spadło wtedy cena będzie mniejsza.
Edytowano dnia: 20 marca 2021, 16:13
5
hyrus13
hyrus13
20 marca 2021, 15:45
Jak panowie właściciele chcą budować markę i zwiększać wartość klubu to potrzevują sukcesów. Żeby były sukcesy trzeba wzmocnień. Pioli wycisnął w tej drużyny 110%, ale działacze muszą mu pomóc.
3
Demick
Demick
20 marca 2021, 15:45
Belotti może być teraz już coraz gorszy. Nie jestem do niego przekonany.
2
Jaca23
Jaca23
20 marca 2021, 16:12
Szczególnie, że napastnicy najlepiej grają najczęściej w wieku 27-32 lata.
1
Demick
Demick
21 marca 2021, 06:06
Ale on zawsze opierał swoją grę na szybkości i sile fizycznej. Po tych 26 bramkach 4 lata temu trochę przygasł, więc dlaczego nagle miałby zyskać na szybkości?
1
lopezito84
lopezito84
20 marca 2021, 15:42
Czasem trzeba zianwestować aby później czerpać zyski Belotti i wykupienie Tomoriego i jeszcze jakiś konkretny prawoskrzydłowy załatwiło by chyba sprawę na przyszły sezon 3 konkretne wzmocnienia.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
20 marca 2021, 15:56
Plus wykupienie Tonaliego
0
lopezito84
lopezito84
20 marca 2021, 16:36
no tak pominąłem go jako pewniaka
0
pazioni
Moderator pazioni
20 marca 2021, 15:39
Byłoby super .
0
Marcin1995
Marcin1995
20 marca 2021, 15:21
Ja do tego zawodnika nie jestem przekonany, jak siedzisz w Torino w wieku 27 lat to coś jest nie halo
6
Jaca23
Jaca23
20 marca 2021, 16:11
Mało było świetnych zawodników, którzy siedzieli w średnich klubach całe kariery? Choćby Di Natale z napastników.
3
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
20 marca 2021, 15:10
Zależy jak skończymy sezon. Jeśli będzie LM to projekt będzie trwać dalej i jest duża szansa na tego gracza
1
wielki prostownik
wielki prostownik
20 marca 2021, 14:36
Belotti..... Fajnie by było. Skończy się jednak na jakimś Vlahoviciu albo innym no namie który strzelił kiedyś goła w jakiejś League1 albo innej ogórkowej lidze. A potem będziemy się drapać w głowę dlaczego są problemy ofensywie.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
20 marca 2021, 15:57
Akurat Vlahovic zjada takiego leao na śniadanie i nie musi popijać.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 marca 2021, 16:25
Jeśli chcemy mieć LM i coś w niej ugrać więcej niż faza grupowa to potrzebujemy napastnika który Vlahowicia zjada na śniadanie. Leao to żadne odniesienie bo każdy jest lepszy od niego obecnie.
Edytowano dnia: 20 marca 2021, 16:25
1
savicevic88
savicevic88
20 marca 2021, 14:36
Belotti poza Włochami skończyłby (tak podejrzewam) jak Immobile.

Czy wyląduje ostatecznie u nas, mocno w to wątpię.
3
MrAncelotti
MrAncelotti
20 marca 2021, 14:30
Jeżeli chodzi o Włochy to nie ma dla Milanu dużej konkurecji
- Inter - mają Lukaku, Martineza i Sancheza
-Napoli- wydali niedawno 70 mln na Osimhena
-Juve - tu raczej wydaliby duży hajs na kogoś najwyzszego kalibru
-Roma - Moze jako nastepca Dzeko...
-Lazio i Atalanta - za malo hajsu mają

Tak więc tylko Roma jest konkurencją.
1
DragonAC
DragonAC
20 marca 2021, 14:32
juve ma Morate moze go wykupia
1
milanista1988
milanista1988
20 marca 2021, 15:46
Juve raczej nie kupi gracza Torino...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 marca 2021, 14:29
Czyżby ktoś w końcu zrozumiał, iż Leao nie nadaje się do gry na szpicy w obecnym systemie i potrzeba rzeczywistego zastępstwa dla Zlatana? Lepiej późno niż wcale.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
20 marca 2021, 14:42
Na razie rozumieją to media. Czy rozumie Maldini? Nie wiem.
1
Rzetelny
Rzetelny
20 marca 2021, 15:23
Ehhh gdyby miał kto grać na 9tce to Leao w ogóle miał tam nie grać więc jaka jest wina Malidniego w tej sytuacji? Ibra miał prawo się posypać i się posypał. Mandzukic miał być jego zastępcą, a wyszło jak wyszło.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 marca 2021, 15:32
Maldini czy Massara w przypadku pytania o zastępcę Ibry podnosili argument Leao i Rebicia, więc jakaś część winy jest po ich stronie. Nie wspominając o tym jaką decyzją był wybór między Pavolettim, a 35 letnim Mandżukiciu po rocznym bimbaniu u Arabów.
1
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2021, 15:34
a Pavoletti co by wniósł?

nie popadajmy w śmieszność bo już czytam herezje, że Pelle byłby lepszy od Mandżukicia a teraz widzę, że Pavoletti który po zerwanych więzadłach byłby też lepszym rozwiązaniem ...
3
jasiom22
jasiom22
20 marca 2021, 16:17
Wszyscy to rozumieją, tylko polityka transferowa Milanu (i nie tylko) jest rozbijana na płatności przez kilka lat. Poki co trzeba zapłacić za Tomoriego i Tonalego. Ledwo co Kessie spłacony. A w kwestii zmiennika dla Ibry.. "na szybko" przyszedł Mandzukic. Pech chciał ze od razu wypadł. Ibra i Mandzu zostana jak bedzie LM wywalczona. Leao jest zmiennikiem Rebića. Nic tu Maldini nie wymysli... sadze ze Belotti za drogi, musiałby bardzo chcieć.
0
Milanboy
20 marca 2021, 16:19
Jak niby Pavoletti miał być lepszym rozwiązaniem?
0
Rinder
Rinder
20 marca 2021, 14:07
Ja stawiam, że celem numer 1 do ataku będzie Vlahović. Już w zeszłe mercato były takie plotki, że niby Pioli byłby zwolennikiem takiego rozwiązania.
Ciężko powiedzieć kto byłby najlepszym rozwiązaniem, każdy napastnik łączony z Milanem ma inne cechy i z każdym wiąże się duże ryzyko niewypału.
Ja nie mam swojego typu, ufam Maldiniemu i spółce, że wybiorą najlepszą opcję.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 marca 2021, 14:30
Belotti to niskie ryzyko niewypału. Ograny w Serie A, w reprezentacji. To nie jest no name. Szczerze mówiąc to nie widzę lepszego kandydata na dziś który byłby przez nas do wyjęcia.
Edytowano dnia: 20 marca 2021, 14:32
5
Edmunds
Edmunds
20 marca 2021, 17:25
Dla mnie stwierdzenie, że Belotti jest ograny w reprezentacji to zbyt dużo powiedziane. Nie zagrał jeszcze na żadnym dużym turnieju, a bramki strzelał jedynie przeciwko takim drużynom jak Liechtenstein, Armenia, Bośnia, Arabia Saudyjska i Macedonia.
0
Diavo
Diavo
20 marca 2021, 14:01
Kurcze powiem Wam ,ze 3-4 lata temu marzyłem o nim, teraz jednak mam wątpliwości ;)
2
szfarceneger
szfarceneger
20 marca 2021, 13:55
Chyba nikt lepszy nie będzie w naszym zasięgu latem. Szkoda że il Gallo tak się zasiedział w tym Torino. W tym roku skończy 28 lat. Cairo przespał najlepszy moment na jego sprzedaż w 2017, wołając za niego nierealistyczne 100 mln euro.
Trzymam kciuki za spadek Torino, bo wtedy biorąc jeszcze pod uwagę kończący się kontrakt Belottiego, cena może być mocno promocyjna.
2
Jaca23
Jaca23
20 marca 2021, 16:06
28 lat, czyli wkracza w najlepszy wiek dla napastnika. Jak pokazują ostatnie sezony, w Seria A świetnie radzą sobie doświadczone 9tki nawet grubo po 30stce.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
20 marca 2021, 13:46
Jakiś czas temu widziałem ploteczkę, że w przypadku awansu do LM, Maldini sprowadzi Belottiego jako prezent dla kibiców. Oby oby :P
13
cbvirus
cbvirus
20 marca 2021, 13:44
Szczerze mówiąc wolałbym Depaya, bo za darmo, ale pewnie będzie miał lepsze oferty, więc i tak bez szans w tym temacie. Alternatywnie jeszcze Jonathan David (on by się dodatkowo wpisywał pod względem wieku). Jeżeli nie tych dwóch, to pewnie brałbym właśnie Gallo.
1
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2021, 13:45
Depay to nie 9 tylko skrzydłowy/fałszywy napastnik ...

We Włoszech to nie przejdzie. Chyba, że dasz Sarriego na trenera i dynamiki na skrzydłach
Edytowano dnia: 20 marca 2021, 13:46
7
Mailand_91
Mailand_91
20 marca 2021, 13:53
Zgadzam się. W klubie gra na szpicy, w reprezentacji gra na skrzydle
0
cbvirus
cbvirus
20 marca 2021, 15:11
Vol'jin nie jest to prawda. Od 2 sezonów w Lyonie gra jako środkowy napastnik/ cofnięty napastnik. Na skrzydle to on ostatnim razem grał w United
0
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2021, 15:32
w zeszłym sezonie to on grął jako second striker obok Dembele czy innego typowego napastnika

to nie jest piłkarz do gry w systemie jakim gramy i tyle
2
looko
looko
20 marca 2021, 13:31
Ja bym od siebie dodał Weghoursta z Wolfsburga i Nuneza z Benfiki jako opcje godne uwagi.
5
mmielczar123
mmielczar123
20 marca 2021, 14:04
Wout to potwór ale ma ponoć trafić do Lipska lub jakiegoś giganta z premier league, ale jakby Milan jakimś cudem go kupił to można od razu w pakiecie ściągnąć Paulo Otavio, jako zmiennika Theo, bo poprzez uraz Roussillona Brazylijczyk gra w podstawowym składzie praktycznie przez cały sezon i całkiem dobrze sobie radzi
1
plotek
plotek
20 marca 2021, 13:26
Wielkie za
0
Umberto
Umberto
20 marca 2021, 13:22
Zdecydowanie nie
3
Vol'jin
Vol'jin
20 marca 2021, 13:21
Il Gallo lub En-Nesyri jeśli chodzi o mnie

Nicolas Gonzalez z Stuttgartu też byłby ciekawy. Kramarić jako opcja "doświadczona"

ewentualnie może wypożyczenie Tammy'ego Abrahama
1
Rossu
Rossu
20 marca 2021, 13:37
Nesyri to totalny szef, widziałbym go u nas. Ale jak będzie okazja na Włocha, to powinni wszystkie siły rzucić na niego.
Edytowano dnia: 20 marca 2021, 13:42
0
slavio
slavio
20 marca 2021, 13:20
40 mln to dobra cena?? Za takie pieniadze jest dosc spory wybor Najwazniejsze aby sam chcial do nas dołączyc...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 marca 2021, 13:12
Takich newsów potrzebujemy.
3
MilanHomer
MilanHomer
20 marca 2021, 13:21
Jakby to brzmiało tak, to byłaby bajka i chlanie przez weekend:
OFICJALNIE: Belotti w Milanie.
11
kamilus
kamilus
20 marca 2021, 18:17
@MilanHomer
Spokojnie, zaraz 1. kwietnia i może "oficjalka" się pojawi. :P
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się