SCUDETTO


Orsolini jednym z kandydatów do wzmocnienia prawej flanki Milanu

25 marca 2021, 10:18, cinassek Aktualności
Orsolini jednym z kandydatów do wzmocnienia prawej flanki Milanu

Coraz więcej włoskich mediów łączy z Milanem prawoskrzydłowego Bolognii, Riccardo Orsoliniego. Koszt sprowadzenia 24-latka ze Stadio Renato Dall'Ara wyniósłby około 20 mln euro, ale sama pensja zawodnika nie ciążyłaby na budżecie aż tak bardzo - obecnie inkasuje on 1,1 mln euro rocznie. W obecnym sezonie w 24 meczach Serie A włoski zawodnik zdobył 4 bramki oraz zanotował 4 asysty.

Milan mocno interesował się Orsolinim już w 2017 roku, kiedy piłkarz występował w Ascoli. Wówczas jednak zawodnik trafił do Juventusu, a po wypożyczeniach do Atalanty i Bolognii ten drugi klub wykupił go przed dwoma laty za 15 mln euro.



106 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
bielik93
bielik93
26 marca 2021, 04:56
Na takich grajkach nie zajdziemy daleko. Chociaż i tak bardzo wątpię żeby przyszedł
1
Jaca23
Jaca23
25 marca 2021, 18:09
Orsolini to solidny ligowiec, ale nie ma sensu wydawać na niego nawet 20 mln jak nie gwarantuje skoku jakościowego na prawej stronie. To już lepiej dołożyć do pensji Thauvina. Mając tak ograniczony budżet nie możemy sobie pozwolić, żeby transfer za 20 mln okazał się niewypałem. Do tej pory Maldini bardzo rozsądnie wydaje pieniądze i mam nadzieję, że tak pozostanie. Chociaż wiadomo, że zamiast Samu chętnie bym Orsoliniego u nas zobaczył.
2
Ibracadabra
Ibracadabra
26 marca 2021, 13:32
Myśle ze to niej jest kwestia wyboru, zarza szuka różnych rozwiązań, Thauvin to wielka nie wiadoma, jeśli chodzi o jego decycje, wieć muszą mieć pare opcji. Jeśli nie bedzie zadnej okazji, to lepszy Orsolini niż Samu. Co od kwoty 20 mln to rzeczywiscie może jest wysoka w stosunku do naszego budżetu i potrzeb, ale z drugiej strony z jakiegoś powodu zawodnik jest wyceniany na 18 mln euro.
0
El Diablo
El Diablo
25 marca 2021, 17:45
Wzmocnienie na miarę Ligi Mistrzów XD
0
Biegan
Biegan
25 marca 2021, 17:09
Nie no, szanujmy się.
0
ConradJethro
ConradJethro
25 marca 2021, 15:49
No nie, Orsolini? Poważnie? Mam nadzieję że to tylko zasłona dymna żeby pismaki mieli o czym pisać.
Dla mnie to trochę drugi Caldara, swietnie się zapowiadał ale mu zabrakło umiejetnosci żeby zrobić karierę.
Moim zdaniem poziom Krunica i nie liczyłbym że się specjalnie rozwinie
1
daro12555
daro12555
25 marca 2021, 15:29
Oj na pewno nie nie jest lepszy od Alexisa .Chciałbym Silas Wamangituka ze Stuttgartu tylko teraz poważna kontuzja i cenna 25mln.
1
Carlo88
Carlo88
25 marca 2021, 15:12
Orsolini dobry do rotacji, ale w takiej roli mamy już Alexisa. Na Europę to żadne wzmocnienie... przynajmniej na ten moment.
1
adamos
adamos
25 marca 2021, 14:56
Miał być Thauvin teraz Orsolini a zostanie nam Samu...
2
pazioni
Moderator pazioni
25 marca 2021, 20:06
I tak będzie.
0
Rafał0209
Rafał0209
25 marca 2021, 14:47
Ac Milan w LM i transfer Orsoliniego na prawe skrzydło to ta para od początku do siebie nie pasuje.
1
deshaun
deshaun
25 marca 2021, 14:03
Do zwolenników Thauvina chciałbym Wam powiedzieć, że on zarabia 6 m€ jeśli się nie mylę i jest najlepiej zarabijacym piłkarzem OM...
0
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 14:09
Zarabia 4,6 mln brutto: https://eurofootballrumours.com/olympique-de-marseille-players-salaries/

Ale ponoć chce teraz mieć ok. 4 mln netto...
2
deshaun
deshaun
25 marca 2021, 15:59
Faktycznie, bardziej 5 m€.

Natomiast jak zawodnik przychodzi z kartą na ręku, ze wzgledu na brak odstępnego, kasuje wiecej niz mu sie to normalnie nalezy. Czy bedzie chcial zejsc dla nas z zarobkow? Watpie, bo niby czemu...
0
Vol'jin
Vol'jin
25 marca 2021, 16:32
zaraz ma 29 lat, tuzin klubów się o niego jak widać nie zabija się.

Czy jest gwarancją skoku jakościowego, ze będzie ciągnął klub? Mam spore wątpliwości, a mam wrażenie, że oczekuje się, że Francuz zbawi nagle prawą stronę, 6 zespołu ligi francuskiej w tym sezonie ;]
0
Barthezz99
Barthezz99
25 marca 2021, 14:02
Kiedys fajnie gral, teraz troche nie w formie, jego rozwoj sie zatrzymal. Taki transfer albo wypali albo nie. Co do Samu I Alexisa sa siebie warci. Nie chce mi sie nawet juz czytac tych komentarzy jaki to Alexis jest cacy a Samu chujowy. Moj brat kibic Chelsea jak widzi jak gra Alexis to ogarnia go smiech. Zrozumcie on I Samu to na lawke co najwyzej. Ciezko ocenic czy na dzien dzisiejszy Orsolini wniosl by wiecej. Co do super graczy Juventusu, Bernardeschi no nie, Kulusevski to drugi Rebic. Szkoda z Juve robic deale bo wiemy jak to sie konczylo.
3
Majki85
Majki85
25 marca 2021, 14:13
Mnie też śmiech ogarnia jak widzę niektórych zawodników Chelsea. Co nas i interesuje zdanie Twojego brata. To jest jakaś wyrocznia?
3
tommyb1
tommyb1
25 marca 2021, 14:21
Za to twojego brata zapewne śmiech nie ogarnia jak widzi jak Chelsea się z Tomori zfrajerzyla ;) Alexis ma jeszcze czas. Wg mnie chłopak jest na tyle dobry w obronie i zawzięty że na bank będą z niego ludzie. Samu już nic nie uratuje.
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 14:22
6
fryta777
fryta777
25 marca 2021, 14:47
''Mojego brata ogarnia śmiech'' to je hit! A mnie rozbawił Twój komentarz
1
Barthezz99
Barthezz99
26 marca 2021, 11:28
@Majki85
Nie musi nikogo interesowac, chcialem przyblizyc opinie kogos kto nie jest kibicem Milanu. Wy mozecie dalej sie podniecac gra Alexisa. @tommyb1
Zawzietosc umiejetnosci nie zastapi. Gosc plata sie o wlasne nogi i lapie mase glupich kartek.
@fryta777 ciesze sie ze poprawilem Ci humor. Roznych ludzi bawia rozne rzeczy, nie zazdroszcze.
0
tommyb1
tommyb1
25 marca 2021, 14:00
Samu out. Orsolini na wypożyczenie i kupić kogoś poważnego na PS
1
Demick
Demick
25 marca 2021, 14:07
Casti wniósł fajny dynamizm na prawej flance po erze flegmatycznego Suso. U Gattuso grał lepiej, ale teraz już nie ma dla niego miejsca w drużynie o tej charakterystyce. Szkoda że nie udało się wtedy awansować do LM. Moim zdaniem Salemakers&Castillejo latem powinni się pożegnać z Milanem. Najbardziej ubolewam że nie mamy takiego Chiesy. To byłoby coś.
3
Pavlović31
25 marca 2021, 13:45
Piszecie o Salemakersie ale nie zapomnijcie że on ma 21 lat, a Orsolini 24.
2
Pavlović31
25 marca 2021, 13:48
Bo mam wrażenie że tu każdy wiesza psy na 20-letnim Tonalim, 22-letnim Dalocie (jeszcze tydzień temu miał 21), 21-letnim Alexisie i najlepiej to byście ich sprzedali xD
2
Demick
Demick
25 marca 2021, 13:58
Chiesa przed chwilą ukończył 23 lata. Bennacer w wieku Saelemaekersa(którego nawet nie powołali do kadry), został najlepszym piłkarzem Pucharu Narodów Afryki. Takie rzeczy jak talent/potencjał dostrzegalne są automatycznie, niezależnie od wieku. Alexis powinien się rozwijać, ale jak na razie jego poziom to maksymalnie ławka.
4
Jaca23
Jaca23
25 marca 2021, 18:01
We Włoszech podobnie jak w Polsce młody talent może mieć i 26 lat. Obecnie zawodnicy 18-19 lat zaczynają z powodzeniem grę w seniorskiej piłce, ale wiadomo, że swój prime osiągną później.
0
Moris
Moris
25 marca 2021, 13:45
Mi to przypomina transfery za końcówki Berlusconiego. Potem zdziwienie,że o top 4 jest ciężko.
0
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 14:10
Budżet jest ograniczony, a każda zmiana na plus (zakładając, że wymienilibyśmy Samu na Orsoliniego) to krok w dobrym kierunku.
2
Demick
Demick
25 marca 2021, 13:44
Szkoda że się z Chiesą nie udało :(
0
Pavlović31
25 marca 2021, 13:44
Thauvin
0
Orzelek79
Orzelek79
25 marca 2021, 13:22
Na zdjęciu widać jak usłyszał o zainteresowaniu Milanu.
2
Rafalzki
Rafalzki
25 marca 2021, 13:09
To już nie chcemy "za darmo" Thauvin'a???
0
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 13:34
My możemy chcieć, ale pytanie, czy on chce do Milanu i to za pensję, jaką mu proponujemy? Jeśli nie mamy pewności to trzeba przygotować sobie kilka alternatyw, by nie skończyć "z ręką w nocniku".
2
Jaca23
Jaca23
25 marca 2021, 17:56
Póki co transfer załatwiony w 50%, my chcemy Thauvin nie.
0
Igor94
Igor94
25 marca 2021, 13:08
A Berardiego nie dało by radę wyciągnąć ?
1
King_Gattuso08
King_Gattuso08
25 marca 2021, 13:17
byłby idealny..
1
Bigi30
Bigi30
25 marca 2021, 13:05
Z takim zawodnikami to my z grupy LM będziemy wychodzić jak Inter
2
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
25 marca 2021, 12:40
#SusoWróć
2
Trzesuaf
Trzesuaf
25 marca 2021, 13:43
tylko nie to
1
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
25 marca 2021, 12:37
Samu>Alexis>Orsolini
0
dominord
dominord
25 marca 2021, 12:40
Chyba oglądamy inne mecze...
17
Trzesuaf
Trzesuaf
25 marca 2021, 13:42
Alexis>Orsolini>Samu
0
karp_fso
karp_fso
25 marca 2021, 12:33
Bez sensu, powinniśmy sprowadzić kogoś lepszego niż Alexis, a nie jego zmiennika.
1
Milanboy
Milanboy
25 marca 2021, 12:32
Ciekawy pomysł, piłkarsko wydaje się być lepszy niż Samu, ale też ma wahania formy.
0
Ibracadabra
Ibracadabra
25 marca 2021, 12:32
Dobry transfer, tak samo pewnie skomentowalibyście kiedyś transfer Jacka z Atalanty. Licze że dojdzie do skutku, bo gość sie wyróżnia ambicją i szybkością, a to wystarczy. Mila musi kupić przede wszytskim napastnika, wykupić Tomoriego, być może jeszcze potrzebny będzie bramkarz, wiec szastac kasa i robic kominy placowe nie jest wskazane.
2
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
25 marca 2021, 12:37
No i? Jack u nas nic specjalnego nie pokazał, najbardziej przehajpowany piłkarz Milanu w ostatnich 10 latach, odczułem ulgę gdy odszedł
0
Ibracadabra
Ibracadabra
25 marca 2021, 12:58
Ja mam inne zdanie, byl przez długi czas najlepszym zawodnikiem i ciągnął cały zespół, jako jedyny grał stale na dobrym poziomie. Dopiero kontuzja sprawila ze wypadł ze składu. Uważam że każdy zespół potrzebuje takich zawodników
4
konrad1604
konrad1604
25 marca 2021, 13:10
no właśnie co do ambicji to czytałem kiedyś artykuł że gość ma mega potencjał ale nie przykłada się do treningów i dlatego gra tylko w Bologni. Pytanie ile w tym prawdy ..
0
Ibracadabra
Ibracadabra
25 marca 2021, 13:16
Jeśłi ma taką opinie, to może rzeczywiście warto go najpierw wypożyczyc z opcją wykupu zamiast wyrzucic od razu 20 baniek.
1
Demick
Demick
25 marca 2021, 14:12
Owszem, kiedyś krytykowałem transfer Bonaventury i zdania nie zmieniłem. Jack oddał u nas bardzo dużo serca, ale sprzyjała ku temu koniunktura. Wtedy nie było kolektywu i poszczególne jednostki mogły momentami zabłysnąć. Jack, Balotelli, Menez, Taarabt, Honda itd.
0
Zako
Zako
25 marca 2021, 18:16
Trochę słabe porównanie z tym Jackiem, bo jednak przychodził do innej druzyny niz obecna, która ma duzą szansę załapać się do LM. W tamtej to sam Alexis robiłby dużo większe wrażenie.
0
Ibracadabra
Ibracadabra
26 marca 2021, 13:11
Chyba nie za bardzo mnie zrozumiałeś. Nie porównuje obu drużyn, bo to nie ma kompletnie sensu (tak jak porównywać kwoty transferów z tymi z przed 7 lat). Chodzi o analogie w transferze włoskiego zawodnika, w miare młodego, z jakimś potencjałem, który jeszcze nie osiągnął statusu gwiazdy.
0
25 marca 2021, 12:15
Per favore no
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 marca 2021, 12:12
Jak to jest ta opcja na prawe skrzydło, to już lepiej zostać z Alexisem.
5
kawalerowicz
kawalerowicz
25 marca 2021, 12:09
Nie przekonuje mnie ten transfer. Wątpię, że będzie to zawodnik, który wskoczy do 1 składu. Liczę, że uda się ściągnąć Thauvin'a :)
0
Ibracadabra
Ibracadabra
25 marca 2021, 12:59
Thauvin jest duzym znakiem zapytania dla mnie, nie wiadomo czy wpasuje sie w serie A, w Angli nie poradził sobie, a na pewno trzeba by mu dać dobry kontrakt aby przebić inne kluby. Ostatnio cos przebakuje ze moze zostanie w Marsylii.
0
Corsa
Moderator Corsa
25 marca 2021, 12:01
Lepszy niż Samu, gorszy niż Saelemaekers. Nam potrzeba kogoś do pierwszego składu, a nie zmiennika dla Alexisa.
1
Manolas
Manolas
25 marca 2021, 11:59
Nie róbmy sobie jaj, Sealemeakers go zjada z zamkniętymi oczami. To zwykły gołębiarz bez polotu średniak jakich wielu równie dobrze można wziąć Kapustke
7
gieemce
gieemce
25 marca 2021, 12:11
No zgadzam się od dłuższego czasu media promują go do lepszych klubów ale na boisku nie robi różnicy
1
ImperiumPrunum
ImperiumPrunum
25 marca 2021, 12:39
Saelemaekers to nawet kanapki zjadłby z zamkniętymi oczami, parodia piłkarza póki co, mam nadzieję, że się rozwinie, bo jest jeszcze młody, a Orsolini go wciąga dupą
1
Ibracadabra
Ibracadabra
25 marca 2021, 13:02
Co nie zmienia faktu, że jak odejdzie Samu to potrzebujemy kogoś na ta pozycje. Mam watpliwosci czy w ogole widziałes go jak gra. Wezmy Messiego, przynajmniej lepszy od Kapustki
0
Rossu
Rossu
25 marca 2021, 11:57
Z Orsolinim może być różnie - albo wypali albo nie. To trochę takie 50/50, ma papiery na granie, jest dość szybki, duży ciąg na bramkę i potrafi wygrać pojedynek 1 na. Największym jego problemem jest raczej to, że czasami za długo przetrzymuję piłkę co skutkuje stratami.
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 11:59
0
Edmunds
Edmunds
25 marca 2021, 11:46
Z ligi włoskiej najchętniej widziałbym Bernardeschiego lub Ounasa.
3
Rossu
Rossu
25 marca 2021, 11:51
Z całym szacunkiem, ale Bernardeschi to jest na poziomie Samu :P
12
Edmunds
Edmunds
25 marca 2021, 12:14
Wcale nie Bernardeschi to dobry piłkarz w przeciwieństwie do Samu. Myślę, ze Bernardeschi może się jeszcze odbuduje, tylko musi odejść z Juve.
4
nadgnity
nadgnity
25 marca 2021, 13:26
Bernardeschi? Nie miałeś na myśli Berardiego czasami? :)
0
Jaca23
Jaca23
25 marca 2021, 17:45
Ounas ok, ale Berna to żart.
0
kozik___13
kozik___13
25 marca 2021, 11:40
Może jako zamiana za Castillejo może przyjść ale nie widzę w nim wielkiego wzmocnienia
0
looko
looko
25 marca 2021, 11:32
Matheus Pereira z West Bromu byłby fajna opcja i też nie drogą.
1
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 11:59
"Z Anglii" i "niedroga opcja" raczej mają ze sobą niewiele wspólnego. :P
5
looko
looko
25 marca 2021, 12:17
No, ale west brom raczej spadnie to i cena pójdzie w dół, myślę, że i tak był by tańszy niż Orsolini, a lepszy to już na pewno.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
25 marca 2021, 11:24
Orsolini do środka i z lewej ładuje. Tylko to robi.
0
Mil_online
Mil_online
25 marca 2021, 11:30
Tylko i aż.
2
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 11:38
Robben też tylko tak ładował. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
patoo_07
patoo_07
25 marca 2021, 11:55
Tylko, że Robben trafiał 15x w sezonie, a nie 4 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 11:58
Wiadomo, ale użytkownik @Master of AC Milan nic nie pisał o skuteczności. :P
0
krystian.o1979
krystian.o1979
25 marca 2021, 11:21
Thauvine lepszy... Orsolini to poziom Samu co najwyżej. LM to my z nim nie zawojujemy.
2
Vol'jin
Vol'jin
25 marca 2021, 13:00
a z Thauvinem zawojumemy? Jak Marsylia z 6 porażkami?

Thauvin to też ryzyko 29 letni gracz który od jednej mocnej ligi się odbił + dochodzi nikła praca w fazie defensywnej a to u Pioliego podstawa na prawej pomocy
0
Rinder
Rinder
25 marca 2021, 11:09
Orsolini od jakiegoś czasu stoi w miejscu z rozwojem, z tego co kojarzę Sinisa groził mu, że jak się nie weźmie do roboty w trakcie meczów i treningu to go odstawi od składu. Pytanie, czy piłkarz stracił motywację i potrzebuje nowych bodźców czy to co prezentował do tej pory to maksimum jego potencjału. Mnie ten ewentualny transfer nie przekonuje, tym bardziej za +/- 20 mln o których się mówi.

Porządny skrzydłowy to olbrzymi koszt, według mnie najlepiej byłoby spróbować wypożyczyć z opcją wykupu kogoś typu Pulisic.
0
Mil_online
Mil_online
25 marca 2021, 11:31
Pulisic :).

Zejdźmy na ziemię.
0
Marcin1995
Marcin1995
25 marca 2021, 10:58
Nie no serio? Wracamy do LM i bierzemy ochłapy ze środka tabeli, jak kogoś zadowala taki transfer to ma bardzo niskie wymagania, wszyscy narzekają na prawe skrzydło(słusznie) biorąc Orsoliniego to się nie zmieni.
Jak już mamy brać kogoś low-cost to o wiele bardziej przekonuje mnie Ounas, dużo większy potencjał
0
Semper Fideli
Semper Fideli
25 marca 2021, 10:56
Za taka kwote brac rezerwowego to troche nie powazne.. to juz bardziej widzial bym Bernardeschiego ktorego mozna by probowac wyciagnac na jakies wypozyczenie z wykupem
2
Cisek666
Cisek666
25 marca 2021, 11:06
Nikogo z juve... Dziękuję.
10
Rinder
Rinder
25 marca 2021, 11:32
Swoją drogą ciekawe jak rozwinie się sytuacja Kulusevskiego. Podobno jest w gronie nietykalnych na następny sezon, jeśli Pirlo się rzeczywiście zostanie i dalej będzie rzucał Dejanem po różnych pozycjach, to nie wróżę mu tam przyszłości.
0
Mil_online
Mil_online
25 marca 2021, 11:35
Bernardeschiego kibice Juve wysłaliby nam z dopłatą, tak zacnie się obecnie prezentuje w Piemonte Calcio.
0
Oskyy
Oskyy
25 marca 2021, 10:50
Myślę, że on jest słabszy nawet od Castillejo...
W każdym spotkaniu w jakim go widziałem, zaangażowania mu starczało na pierwsze 20 min meczu...
Reszta "przechodzona" na alibi
0
szfarceneger
szfarceneger
25 marca 2021, 10:48
Na pewno byłby lepszy niż Samu i Alexis, a w tej cenie ciężko może być znaleźć kogoś lepszego. Chociaż mnie nie do końca przekonuje ta kandydatura. Priorytetem powinien być wolny transfer Thauvina.
2
ACOKS
ACOKS
25 marca 2021, 10:44
Niesamowity wynik 4 bramek oraz 4 asyst w 24 spotkaniach.
1
patoo_07
patoo_07
25 marca 2021, 10:44
Nie żartujmy. To trochę silniejsza wersja Castillejo. Nie rozwiąże naszych problemów na skrzydle, a myślę, że Saelemakers go posadzi na ławce.
1
King_Gattuso08
King_Gattuso08
25 marca 2021, 10:39
Not good, not terrible. Podoba mi się gra tego zawodnika aczkolwiek nie wiem czy w momencie, gdy będziemy w LM przyda nam się ktoś taki. Orsolini prezentuje się moim zdaniem lepiej od Snickersa, ale lepiej rozejrzeć się za kimś z innej europejskiej ligi. Jeśli już tak bardzo go potrzebujemy to lepiej go wypożyczyć...
0
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 10:38
Z każdym kolejnym dniem coraz bardziej myślę, że nie pozyskamy żadnego "konkretnego" prawoskrzydłowego. Głównie z dwóch powodów, gdzie pierwszy to nieoczekiwanie dobra forma Tomoriego, którego po prostu trzeba wykupić, a drugi to ten, że w taktyce Piolego, który na 99% zostanie na kolejny rok, o ile uda się awansować do LM, prawoskrzydłowy jest tym bardziej defensywnym, więc bez sensu byłoby wydawanie sporej gotówki na kogoś, kogo trzeba ograniczać na boisku.

A gdy dodamy do tego kwestię, że budżet będziemy mieli raczej niewielki (trzeba pamiętać, że podczas dwóch ostatnich okienek wydaliśmy niecałe 30 mln euro...), inną kwestię, że jeśli nie sprzedamy kogoś z podstawowego składu, to na transferach "wychodzących" zarobimy prawdopodobnie niewiele, oraz to, że Thauvin nie jest wcale taki pewny (ponoć nie chce zejść ze swoich wymagań finansowych), to taki scenariusz zdaje się być coraz bardziej realny.

I w takiej sytuacji Orsolini nie wydaje się być idealny, ale i tak powinien być najlepszy z obecnej dwójki graczy na tę pozycję. A na bezrybiu i rak ryba...
0
PanPrzemus313
25 marca 2021, 10:56
Defensywny prawoskrzydłowy to wypisz wymaluj Lucas Vazquez któremu się chyba kończy kontrakt
1
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 11:00
I były już jakiś czas temu informacje, że się nim interesujemy. :) Ale w ostatnich dniach ponoć Bayern jest znacznie bliżej jego pozyskania i raczej z nimi nie możemy konkurować w sprawie oferty.
1
PanPrzemus313
25 marca 2021, 11:05
No tak, nie słyszałem o Bayernie, jeśli wystosują dobrą ofertę to faktycznie nie mamy szans
0
kamilus
kamilus
25 marca 2021, 11:10
Teraz czytam, że ponoć Bayern jednak nie jest nim zainteresowany: https://www.dieroten.pl/art/show/as-bayern-zainteresowany-vazquezem-z-realu/39184

I jeśli rzeczywiście tak jest, to moim zdaniem Maldini powinien jak najszybciej przystąpić do negocjacji kontraktu (o ile nie jesteśmy już po słowie z Thauvinem :P).
1
Mil_online
Mil_online
25 marca 2021, 11:35
Socios Realu opisują Vasqueza takimi określeniami, jakby był Abate vol. 2.

Do tego jego pensja chyba nie jest w naszym zasięgu, bo źródła podają 5.5 miliona funtów.
2
PanPrzemus313
25 marca 2021, 12:00
Mil_online - zauważ że Real ma o wiele wyższe wymagania co do samego zawodnika niż my i kibice przyzwyczajeni do sukcesów więcej oczekują. Mimo wszystko Vazquez jest istotną postacią zespołu od lat i za każdym razem jak oglądałem Real to prezentował się bardzo solidnie
Callejon też nie był bóstwem a dał Napoli bardzo dużo

Edit - pensja spora to prawda i to może być problem, ale tańszy jest wolny agent z wysoką pensją niż ktoś za kogo trzeba płacić 20 milionów albo więcej
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 12:02
0
Mil_online
Mil_online
25 marca 2021, 13:03
Mnie osobiście pensja Vasqueza zdziwiła, nie uważam, żeby dawał tyle jakości na boisku, żeby inkasować tyle pieniędzy. Zwykły wyrobnik. Jego plusem jest to, że grywał chyba incydentalnie także na prawej obronie przy licznych kontuzjach Carvajala.

Nie uważam też, żeby w Realu były zdecydowanie większe wymagania niż w Milanie, paradoksalnie bym powiedział nawet, że przez obecną (mam nadzieję - mijającą) sytuację Milanu ta presja była u nas większa w tym sensie, że nieadekwatnie do poziomu całej drużyny oczekiwano cudów.
0
PanPrzemus313
25 marca 2021, 13:13
Mil_online - mi chodzi o kibiców, przecież tam regularnie jechali po Benzemie dopóki Ronaldo nie odszedł i nie zobaczyli ile on daje. Dlatego zupełnie mnie nie dziwi że nie cenią Vasqueza zbyt wysoko. Ja wiem że to nie jest największy wirtuoz na świecie, ale to jest taki zawodnik na jakiego po prostu możemy sobie pozwolić żeby podnieść nasz poziom
Stąd moje porównanie do Callejona, on też nie był mistrzem, ale dał Napoli bardzo dużo
0
Mil_online
Mil_online
25 marca 2021, 21:17
Wszystko ładnie pięknie, tylko on raczej z pensji nie zejdzie w dół - uważasz, że Vasquez powinien być najlepiej opłacanym zawodnikiem Milanu? Fantasmagoria, to jest nierealne.
0
grayman88
grayman88
25 marca 2021, 10:36
Poza Belottim, Berardi od kilku lat był moim marzeniem w Milanie. Nt Orsoliniego nic nie powiem. Ale kolejny Włoch w Milanie, zawsze jestem bardziej na tak:D
Edytowano dnia: 25 marca 2021, 10:37
4
Trzesuaf
Trzesuaf
25 marca 2021, 10:36
On jest za słaby
1
zbylon
zbylon
25 marca 2021, 10:30
E tam.
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
25 marca 2021, 10:30
Jak już rozglądamy się we Włoszech to zwróciłbym uwagę i obserwował Kevina Agudelo
0
Zuber
Zuber
25 marca 2021, 10:27
Normalnie już mamy LM w kieszeni.
0
ceran1899
ceran1899
25 marca 2021, 10:44
raczej mamy, masz rację
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się