SCUDETTO


Bennacer z klauzulą odejścia. Niewykluczone, że Milan renegocjuje jego kontrakt

27 marca 2021, 14:52, cinassek Aktualności
Bennacer z klauzulą odejścia. Niewykluczone, że Milan renegocjuje jego kontrakt

Tuttosport przypomina, że w kontrakcie Ismaela Bennacera z Milanem widnieje klauzula, która umożliwia Algierczykowi odejście z klubu już tego lata. Stanie się tak, jeżeli nowy pracodawca piłkarza zapłaciłby rossonerim 50 mln euro odstępnego, ale - co warto podkreślić - nie na raty, a od razu całość. Dziennik podkreśla, że w pewien sposób ogranicza to działania rossonerich względem afrykańskiego pomocnika. Niewykluczone, że klub wkrótce zdecyduje się na renegocjację umowy 23-latka tak, aby pozbyć się problematycznego zapisu.



34 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milanista1988
milanista1988
28 marca 2021, 10:46
Skoro 50 baniek od razu, to nie ma się czym martwić
3
jasiom22
jasiom22
28 marca 2021, 03:15
I tu wychodzi sens wylożenia dużych rat za Tonalego, w najgorszym wypadku odejdzie, a Milan dostanie 50 melo. Zostaną Tonali i Meite, zgranie będzie kontynuuowane tak jak Bennek był kontuzjowany. Choć wiadomo że w praktyce Bennek nigdzie się nie wybiera, że mało kto może sobie pozwolić na 50 z góry. Ewemtualnie jak przejsciem Kepy do Chelsea, desperackie akcje ale to mało prawdopodobne. Tak czy siak tu wola Bennka się liczy, a Milan i tak wychodzi obronną ręką. Jak odejdzie to ok, jak zostanie to jeszcze lepiej.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
28 marca 2021, 04:35
Jak zostanie to zajebiście bo Benek w formie zjada całą naszą pomoc bez popijania no może Kessie nie da się zjeść. Ale on gra z nim jako ten drugi w dwójce. Więc razem zjadają każdego aktualnie.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
27 marca 2021, 23:01
50 mln za gościa co pół sezonu (prawie) siedział w szpitalu??

Panuje optymizm, że nikt tego nie aktywuje. I jeszcze, że bez rat a w całości w dzisiejszych czasach to chyba nie ma klubu który może se pozwolić na takie transakcje.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
27 marca 2021, 22:45
Na nieszczęśliwego w Mediolanie to nie wygląda. Możemy sobie gdybać, ale z Ismą w formie w styczniu i lutym to merdy mogłyby se dzisiaj liczyć punkty do Milanu
1
Nevi
Nevi
27 marca 2021, 20:45
50mln od ręki w dzisiejszych czasach, mało prawdopodobne. Zwłaszcza ze Benek nie gral sporo, male ryzyko.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 marca 2021, 20:26
Ja bym do nowej umowy dodał klauzulę, że przy kolejnych negocjacjach musi panować optymizm.
15
Jaca23
Jaca23
27 marca 2021, 21:16
Wygrałeś :D
1
zbylon
zbylon
27 marca 2021, 23:00
Klauzula niepotrzebna, bo zawsze panuje optymizm :D
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 marca 2021, 17:43
Bez obaw, panuje optymizm
7
patoo_07
patoo_07
27 marca 2021, 16:20
Jego wpływ na drużynę było widać w ostatnim meczu. Musi zostać.
1
goat333
goat333
27 marca 2021, 16:01
Zaraz zostaniemy z meijta de kruniciem. Maldini nie popełniaj błędy Berlu i nie sprzedaj trzonu drużyny bo tej drużynie potrzeba wzmocnień nie utraty. Dla mnie jedynie Donnaruma powinien odejść jeśli postawi kosmiczne warunki.
6
DarthImpaler
DarthImpaler
27 marca 2021, 23:03
A to on już kosmicznych warunków nie postawił? 10 mln?+dla rioli za parafke? I bodaj co rok odnawiane? To nie są kosmiczne warunki?
Edytowano dnia: 27 marca 2021, 23:04
1
mmielczar123
mmielczar123
27 marca 2021, 16:00
Gdyby Isma był zdrowy przez cały sezon, to Milan dalej by grał w lidze Europy i był na pozycji lidera w serie a.
4
Rafał0209
Rafał0209
27 marca 2021, 16:02
Gdyby Babcia miała wąsy:)
8
mmielczar123
mmielczar123
27 marca 2021, 16:18
Masz rację, co nie zmienia faktu, że Bennacer kreuje wiele akcji i jest niezwykle przydatną postacią na boisku
2
Rafał0209
Rafał0209
27 marca 2021, 16:25
Pewnie zgadzam się również z Tobą co do Bennacera , ale można też powiedzieć że gdyby Inter i Juve grali od początku sezonu na miarę swojego potencjału kadrowego, to Milan być może nigdy nie powąchałby fotelu lidera, takie są uroki sezonu jednym wypada kluczowy gracz, innym zaś pół składu jest bez formy, wygrywa ten kto najlepiej sobie radzi z tego typu trudnościami. nam póki co odpukać idzie i radzimy sobie bardzo dobrze.oby tak dalej.
2
gieemce
gieemce
27 marca 2021, 16:43
Gdyby nie Buffon to byłoby wtedy scudetto
2
OLRevan
OLRevan
27 marca 2021, 17:18
Raczej gdyby nie sędzia :)
2
Jaca23
Jaca23
27 marca 2021, 15:52
Zupełnie inaczej funkcjonuje nasz środek kiedy gra Isma. Uważam, że na podstawie tego sezonu duet Kessie-Bennacer to najlepszy środek w Seria A, z którym może konkurować jedynie Inter. Obecnie jest najlepszy czas na podwyżkę i usunięcie tej klauzuli. Benek zarabia 1,5 mln, więc jest z czego podnosić.
2
inzaghi67
inzaghi67
27 marca 2021, 15:50
Ktoś się orientuje czy to wygląda jak w PESie że klub płaci 50 mln i może negocjować z graczem a klub posiadający ma obowiązek te kwotę przyjąć? Czy można ją odrzucić?
0
Jaca23
Jaca23
27 marca 2021, 15:55
Jak wyżej, jeśli jakiś klub zdecyduję się przelać od razu 50 mln to Milan nie ma nic do powiedzenia. Taka jest zasada działania klauzuli w kontraktach piłkarskich.
Edytowano dnia: 27 marca 2021, 15:56
2
Rafał0209
Rafał0209
27 marca 2021, 16:00
I tak ostatnie słowo zawsze należy do gracza :)
0
ACstach
ACstach
27 marca 2021, 16:07
Nic nie możesz zrobić jak ktoś aktywuje klauzule, wtedy pozostaje jedynie wola piłkarza, albo się zgodzi przyjąć kontrakt klubu który chce za niego zapłacić albo nie.
Edytowano dnia: 27 marca 2021, 16:09
2
DarthImpaler
DarthImpaler
27 marca 2021, 23:07
Przykład. PSG dzwoni do Maldiniego i mówi, że daje 50 mln za Bena i Maldini może tylko czekać na decyzję piłkarza. Isma powie idę do psg albo jebać ich hajs zostaje w Milanie.
0
inzaghi67
inzaghi67
28 marca 2021, 00:47
Czaję, dzięki
0
biedrus
biedrus
27 marca 2021, 15:42
50 baniek? Orsolini + Diaz? Nie, dziękuję. Wolę Benka
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 marca 2021, 15:27
Moim zdaniem to właściwy czas na renegocjację umowy. Kontuzje sprawiły że trochę o nim wszyscy zapomnieli ale można to wykorzystać, Milan mógłby pokazać zaufanie póki Bennek nie rozwinął skrzydeł jak wróci do gry i formy może wpaść w oko innym i będziemy w gorszej pozycji negocjacyjnej. Bardzo dobrze że jest klauzura o tym że płatność jest w całości od razu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 marca 2021, 15:11
I to jest przykład rozsądnej klauzuli. Nie jest to kwota mała, osiągalna raczej tylko dla klubów z topu, co niejako chroni klub, że jak zawodnik odejdzie to konkretnie zarobimy na wzmocnienia, z drugiej strony zawodnik nie jest niewolnikiem wygórowanych oczekiwań właścicieli. Gdyby Belotti taką miał to by już grał w czołowym klubie zamiast kisić się w Torino. Wiadome, że lepiej jakby został, ale jak postanowi odejść to nie zostaniemy z ręką w nocniku.
Edytowano dnia: 27 marca 2021, 19:11
16
ACstach
ACstach
27 marca 2021, 15:00
Oj renegocjować i to jeszcze jak.
1
TR3V0R
TR3V0R
27 marca 2021, 14:55
50 milionów to jest całkiem sporo i wątpię żeby ktoś tyle wpłacił za Benka w obecnej sytuacji, ale nie wykluczam czegoś takiego. Mimo tego że jest to sporo pieniędzy, chyba wolałbym zatrzymać Algierczyka z nami na dłużej niż mieć tyle pieniędzy :P
8
paweł_piotr
paweł_piotr
27 marca 2021, 16:11
30mln za Tomoriego czytam od kilku dni że to jakieś drobne, grosze że facet już jest wart 80mln xd czy ile tam.

Jak to są drobne to tym bardziej dla masy innych klubów te 50mln za Benka to też drobne.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 marca 2021, 16:27
Między 50 (Bennacer) a 28, 5 (Tomori) jest jednaj spora różnica. A Tomori wcale nie jest gorszy od Bennacera. Wydanie 50 baniek gotówką na transfer jest w zasięgu 10 może 15 klubow w Europie. Na pewno więc "masa" klubów się tu nie zgłosi.
Edytowano dnia: 27 marca 2021, 16:30
1
paweł_piotr
paweł_piotr
27 marca 2021, 16:39
wielki prostownik

No dobra z tą masą to trochę może przesadziłem.
Bardziej mi chodziło o to że 30mln to też już sporo zwłaszcza dla Milanu co nie oznacza oczywiście że nie jest wart tych pieniędzy ale wtedy trzeba też pamiętać że z większymi transferami już będziemy musieli się pożegnać.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się