SCUDETTO


Di Marzio: Raiola żąda 12 mln euro rocznej pensji dla Donnarummy

30 marca 2021, 23:55, cinassek Aktualności
Di Marzio: Raiola żąda 12 mln euro rocznej pensji dla Donnarummy

Dziennikarz Gianluca Di Marzio poinformował na antenie Sky jak wyglądają negocjacje na linii Milan - Gianluigi Donnarumma. Rossoneri zaoferowali bramkarzowi podwyżkę z 6 mln euro rocznie inkasowanych przez niego obecnie do 7 mln euro wypłaty podstawowej, plus kolejnego miliona euro w bonusach związanego z awansem zespołu do Ligi Mistrzów. Agent piłkarza, Mino Raiola, postawił jednak twarde żądania - 12 mln euro rocznego wynagrodzenia. Na tę chwilę negocjacje utkwiły w martwym punkcie. W ostatnich dniach obie strony nie kontynuowały rozmów.

Co do długości umowy, Donnarumma chce grać regularnie w Lidze Mistrzów, stąd pomysł przedłużenia umowy o rok czy dwa, aby później ocenić, w jakim położeniu znajduje się Milan jako klub.



116 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milanista1988
milanista1988
31 marca 2021, 22:43
Był taki słynny mem z Marią Skłodowską, która pokazywała na czoło...
0
Adamek189
Adamek189
31 marca 2021, 19:56
Jak nie podpisze oferowanego kontraktu to zrobić zakaz wjazdu do klubu piłkarzy pod skrzydłami Raioli. Podejrzewam że inne kluby mogą spróbować podobnego zabiegu i dla Grubasa zmięknie rura i przestanie wymyślać kosmiczne pensje i prowizje :)
1
ricki
ricki
31 marca 2021, 18:55
Ja myślę,że żaden klub w obecnej sytuacji nie da mu takiej kasy.
0
Grande
Grande
31 marca 2021, 17:46
Nie mam problemu z jego ewentualnym odejściem. Ważniejszym elementem układanki jest Kessie np. i to jego w pierwszej kolejności trzeba przedłużyć.
1
Rafał0209
Rafał0209
31 marca 2021, 16:17
Raiola myśli że Donnarumma jest spostrzegany w świecie jak Mbappe Haaland czy Sancho że każdy klub go pragnie mieć, otóż wątpię , za 3 lata Donnarumma będzie mieć już tak już 25 lat i będzie spostrzegany jako bardzo dobry bramkarz tym jednym z wielu na świecie, nie będzie się mówić o nim jako złotym nastolatku na który patrzy cały świat, to i wątpie by ktoś mu proponował plus 10mln pensji skoro będzie można mieć bramkarza o podobnych umiejętnościach z połową jego pensji. chce iść drogą najemnika jak Ibra proszę bardzo, tylko nie każdy ma silną osobowość jak Zlatan.
2
31 marca 2021, 17:58
Płacze Gigio nawet sugerują, że on nie zniesie tygodnia nagonki medialnej, jaką zafundowaliby mu np. dziennikarze angielscy ;)
We Włoszech jest głaskany przez media bo jest "nadzieją reprezentacji" ale za granicą nikt się nie będzie z nim pieścił.
1
Jago
Jago
31 marca 2021, 16:07
bye bye
1
31 marca 2021, 15:54
Jakby tak zerknąć na to nie od strony Milanu, a innych klubów to ja nie wiem czy byłbym taki chętny na ich miejscu na tego typu gracza...
10-12mln netto na rok + gruba prowizja dla agenta, a sam bramkarz jest wielkim talentem ale nie sprawdził się ani w Lidze Mistrzów, ani w dużym turnieju typu MŚ/ME. Może i ma przed sobą przyszłość bycia #1 na świecie ale do tego czasu jest bardzo kosztowny i nadal momentami niepewny.

Zakup Gigio to (poza marketingiem typu "mamy najbardziej utalentowanego bramkarza świata") dość spore ryzyko.

Jak to ktoś ładnie ujął "Donnarumma bramek nie strzela, a jak wszystko wybroni to mamy najwyżej remis", więc tego typu kontrakty powinny trafiać do spełnionych bramkarzy w gwiazdorskich zespołach.
1
Jaca23
Jaca23
31 marca 2021, 20:34
Oczywiście, że tak, pisałem o tym ostatnio. Już 8-10 może być problemem w dobie pandemii dla bramkarza, a co dopiero 12. Do tego dochodzi sprawa, którą słusznie zauważyłeś, że Gigio póki co nosa poza Seria A nie wychylił i nic wielkiego nie wygrał. Dlatego podejrzewam, że Raiola póki co rzuca swoje chore propozycje, ale w zanadrzu wcale nie ma lepszej z innego klubu, niż propozycja Milanu.
0
Bandon
31 marca 2021, 15:19
Bardzo irytująca jest to sprawa. Nie wykluczam oczywiście sytuacji, w której wygląda to tak, że Gigi powiedział Raioli, że w Milanie chce zostać, a on może sprawę z kontraktem i negocjacjami rozwiązać jak chce. Jednak, wcale by Donnarummy to nie usprawiedliwiało. Chcą niesamowitej podwyżki i uważam, że oferta Raioli - 12 mln i tylko dwa lata kontraktu to potwarz i zrozumiałbym Maldiniego, jakby te negocjacje z tego powodu zerwał. Mamy pandemię, kluby ledwo przędą, jak Gigi chce sukcesów w Milanie, to niech spojrzy na to szerzej. Jak nie, to do widzenia. Nawet za darmo. Niestety zagraniami Raioli stracił u kibiców bardzo dużo. Nawet jeśli wyjdzie na nasze, to nie wiem czy to dobrze. Jest sporo utalentowanych bramkarzy, Drągowski, Musso na przykład, a to tylko z Serie A, które mi przyszły do głowy na teraz.
0
primo2p
31 marca 2021, 13:54
No to ładnie z Raiolą odpłynęli. Oczywiście, chcą ugrać zapewne 10 mln, ale to i tak zdecydowanie za dużo. Bez obrazy dla zawodników z tej pozycji, ale to tylko bramkarz. Taką kasę można zaproponować naprawdę dobremu napastnikowi, np. Belotti to pewnie by połowę tej kwoty przyjął otwartymi rękami.
0
sKUBAniec
sKUBAniec
31 marca 2021, 13:43
Czasy wychowanków, symboli itp. dawno za nami. Sprzedać, oddać za darmo whatever. Takie pieniądze można lepiej zainwestować. Gruby nie może decydować o przyszłości Milanu. Jak klub przystałby na te warunki to będzie bunt w szatni i szukanie oszczędności, a z tego co wiem Gigio bramek nie strzela, 0-0 to tylko remis.
7
MirekMario
MirekMario
31 marca 2021, 13:40
Sluchajcie, może by tak Milan mu teraz zaproponował nową umowę i 4 mln.
Ciekawy jestem kto wyłoży za niego kasę na kontrakt nawet jeśli odejdzie za darmo.
0
Jaca23
Jaca23
31 marca 2021, 12:38
Jeśli nawet Gigio zostanie to stracił już jakikolwiek szacunek u kibiców Milanu. Nikt go tu już nie będzie traktował jak wychowanka, a jak najemnika pazernego na kasę. Będzie mógł podziękować swojej pazerności i Raioli.
6
krisss811
krisss811
31 marca 2021, 12:29
Albo dać mu to chcą on i jego agent, podpisać na 3 lata kontrkt i za rok wystawić gościa na rynek, stracimy przez kilka baniek ale zarobimy trochę z jego transferu.
0
Jaca23
Jaca23
31 marca 2021, 12:38
Następny... Ile można Wam tłumaczyć? XD
(przeklejam swój komentarz z poprzedniego newsa)

No ledwo co napisałem, że to jest naiwne myślenie życzeniowe i działa tylko przy sprzedaży przedmiotów, a nie piłkarzy.

Dasz mu 10mln/rok + klauzulę. Powiedz ile klubów da mu 11-12mln/rok i wyłoży choćby 50mln za niego?

A teraz "truskawka na torcie": jak mu dasz 10mln/rok to jak go potem zmusisz żeby przyjął ofertę innego klubu i odszedł? Może spokojne wypełnić kontrakt jak Biglia i potem albo znowu szantażować albo odejść z kartą w ręku i grubym bonusem do kontraktu w nowym zespole.

"Dać mu ile chce i sprzedać" to mrzonki.
8
krisss811
krisss811
31 marca 2021, 13:50
Co się tak napinasz, ktoś sobie głośno a Ty odrazu wylewasz wiadro na człowieka.
Zmuszać nie zmuszać, przecież ponoć tyłu chętnych jest więc ktoś się znajdzie. Poza tym jest ławka, jeśli jest taki ambitny to nie będzie chciał na niej siedzieć. I nie trzeba sprzedawać odrazu za 50, jeśli ma teraz odejść za darmo to sprzedaż za np. 25 jest także dobrym zarobkiem.
0
krisss811
krisss811
31 marca 2021, 14:47
Bo od pół roku kilka osób tu tłumaczy, że życie to nie FIFA ani Football Manager i skoro do tej pory duet Gigi&Mino robili nam świństwa to teraz też będą.

Może być i oferta za 25 mln, ale jak na nowym kontrakcie w ramach transferu, Dolar nie dostanie odpowiedniej podwyżki (czyli pewnie 13-14mln rocznie za bramkarza niesprawdzonego w LM ani w dużym turnieju), to Gigio zostanie w Milanie jak Biglia.

Nie myśl, że po młodego, pazernego bramkarza z zarobkami 10-12mln netto/rok ustawi się kolejka, bo nie ma zbyt wielu wakatów. PSG i (może) ManUtd.

Jak mają brać Dollarummę to wezmą go za free i dadzą 5 lat po 12 mln + 20 mln dla Raioli (80 mln) niż opcję 5 lat po 12 mln + 10 mln dla Raioli + 25-50 dla Milanu.

Pokaż mi tych chętnych na taki "biznes" :P

PS. Odejście za 0 też może być lepsze niż dawanie mu 12 mln i potem bunt w szatni i masę próśb i gróźb o podwyżkę. Nawet jak trzeba będzie kupić innego bramkarza to w sumie może to wyjść taniej niż trzymać tego typu zgniłe jajo w szatni.
Edytowano dnia: 31 marca 2021, 14:49
2
krisss811
krisss811
31 marca 2021, 16:10
Ale ja wiem jak wygląda życie, nie musisz mi tłumaczyć.
0
krisss811
krisss811
31 marca 2021, 17:56
"Albo dać mu to chcą on i jego agent, podpisać na 3 lata kontrkt i za rok wystawić gościa na rynek, stracimy przez kilka baniek ale zarobimy trochę z jego transferu."
No jednak nie jestem do końca pewny, że wiesz, skoro liczysz, że on odejdzie dając klubowi zarobić ;)
Dostanie 10-12mln na 3 lata to posiedzi 3 lata i znowu będzie groził odejściem za darmo.

Niech odchodzi, z terrorystami się nie negocjuje.
0
krisss811
krisss811
31 marca 2021, 20:45
Mam inne zdanie na niektóre kwestie a Ty możesz mieć inne. I tyle w temacie.
0
Orzelek79
Orzelek79
31 marca 2021, 11:56
To znaczy że szukamy bramkarza.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
31 marca 2021, 11:42
znowu zaczną lecieć dolary na boisko....
0
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2021, 12:10
Kto rzuci?? Chłopak od podawania piłek??
1
Cisek666
Cisek666
31 marca 2021, 15:43
Kibice przed stadionem.
0
Shevchenko8
Shevchenko8
31 marca 2021, 11:33
PIJAWKI
0
Grande
Grande
31 marca 2021, 11:14
Dawać mi tu Musso i zamykamy sprawę.
0
Zimer9009
Zimer9009
31 marca 2021, 11:09
Jeżeli by popatrzeć na to optymistycznie to moglibyśmy być w takiej sytuacji jak PSG gdzie gracz warty jakieś 200 baniek nie chce przedłużyć kontraktu, a jeżeli w ogóle się na to zdecyduje to żąda chyba 3 x więcej niż Mino dla Dollara.

Dragowski, Musso, Cragno, Silvestri - żaden nie powinien chcieć więcej niż 3 mln / sezon, a czy jakość w bramce spadnie czterokrotnie ? ( biorąc pod uwagę 12 dla Dollara)
4
kammilan10
kammilan10
31 marca 2021, 10:56
Dobra, podpisać kontrakt i sprzedać można tak ?
0
Cisek666
Cisek666
31 marca 2021, 12:43
Nie, nie można. Wy dalej nie rozumiecie, że piłkarz to nie wór z ziemniakami?

Jak dostanie to co chciał, to nie musi przyjmować ofert kontraktowych od innych klubów, tylko może chcieć pasożytować na grubym kontrakcie do końca.

PLUS:
Kto go niby kupi, skoro my mu damy 10-12mln, a przy transferze zazwyczaj jest podwyżka?

Tracę wiarę w ludzi...
1
wielki prostownik
wielki prostownik
31 marca 2021, 10:40
No to krzyż na drogę. Nawet nie powinni dalej rozmawiać bo to bez sensu.
5
Eravier
Eravier
31 marca 2021, 10:38
ba_acm - Nostradamus ;)

"...Raiola sobie zażyczy 12 mln rocznie dla Gigio..."

https://www.acmilan.com.pl/news/28806/od_lutego_rozmowy_w_sprawie_nowego_kontraktu_donnarummy_milan_w_obliczu_trudnej_przeprawy
0
kusniak_22
kusniak_22
31 marca 2021, 10:37
Powodzenia w nowym klubie. Max 7-8 mln. Jeśli Gigio się nie ogarnie i nie zacznie trzymać krótko Raioli albo nie zmieni agenta to nie widzę już go dalej w Milanie. Mam nadzieję, że nie damy mu więcej niż 8 mln bo będzie to świadczyło tylko o tym, że Raiola rządzi a nie Milan. Niech idzie, bramkarza znajdziemy. Zaoszczędzimy na pensji, pozbędziemy się szantażu i za to sprowadźmy kogoś do pomocy lub do ataku. Jeśli nasz wychowanek tak stawia, a raczej w ogóle się nie wypowiada na temat kontraktu to nie ma co na siłę go zatrzymywać.
0
MariuszR06
MariuszR06
31 marca 2021, 10:28
O zgrozo...Nie ma co dalej pisać...Nara.
2
Gullit80
Gullit80
31 marca 2021, 10:17
A który klub da mu w obecnej sytuacji 12 baniek za sezon i kontrakt na dwa lata? Gdyby chciał to by jasno powiedział Raioli zostaje w Milanie albo żegnaj agencie
1
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2021, 12:10
On i gruby na zawsze. On mu nigdy nie powie basta :)
Przecież on dał mu wolna rękę więc wszystko co powie gruby to Gigio potwierdzi że tego chce. To dla dobra młodego golkipera zarabiać tyle co Noja po ilu 10latach w Bayernie będąc nr1 przez 5lat??
1
Gullit80
Gullit80
31 marca 2021, 10:16
Anktory klub munda w obecnej sytuacji 12 banieknzansezon i kontrakt na dwa lata? Gdyby chciał to by jasno powiedział Raioli zostaje w Milanie albo żegnaj agencie
0
MilanFanJ
MilanFanJ
31 marca 2021, 10:13
Gigio bye bye. tyle z miłości do klubu
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
31 marca 2021, 10:10
To agent jasno postawił sprawę. Gigi odchodzi. Szkoda. Strasznie go cenie. Mógł bić rekordy w Milanie
0
Puszek
Puszek
31 marca 2021, 10:03
Już przy ostatniej sadze się pogodziłem, że przy kolejnym przedłużaniu pewnie go stracimy. Teraz to już tak trochę "po polsku" czekam, aż sytuacja go zweryfikuje. Nie życzę mu źle, wręcz przeciwnie bo ma super talent, ale brakuje pokory.
0
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2021, 09:54
Kontrakt mu się kończy w tym roku? Jeżeli tak to faktycznie należy szukać nowego bramkarza. Ciekawe ile by wołali za Bartka??
0
Szafot
Szafot
31 marca 2021, 09:45
Do widzenia, inny bramkarz dostanie szansę. To jest nauczka na przyszłość żeby zawodników którzy mają tego typu agentów sprzedawać rok przed końcem kontraktu jeżeli są jakieś problemy z przedłużeniem.
6
MilanHomer
MilanHomer
31 marca 2021, 09:41
Jeżeli to prawda, to można już się żegnać z Gigi.
3
Hitsune
Hitsune
31 marca 2021, 09:32
Ostatecznie wszystko zależy od Gigio, dla mnie 8mln jest ok ale jak podpisze na 4-5 lat, kontrakt na 2 lata to żart. Jak chce odejść to niech już już idzie.
4
Rafalzki
Rafalzki
31 marca 2021, 09:28
a ja myślę, że Di Marzio musi zmienić dilera XD
1
Victor Van Dort
31 marca 2021, 09:28
Rządać może i 20mln tak jak Alaba który wiedział że tyle Bayern mu nie da, jego prawo... To samo tutaj, jeśli zawodnik chce 12mln to znaczy że stawia cenę zaporową o której wie że klub jej nie zaakceptuje. Oczywiście jeśli odejdzie i to jeszcze za darmo to będzie dla Milanu strata wizerunkowa i marketingowa ale dla Gigio to też może oznaczać kłopoty i niepewną przyszłość. Jeśli tylko awansujemy do LM to znajdziemy następcę i poradzimy sobie z jego ewentualną stratą, nie ma co siać paniki ani się denerwować, każdy wybiera to co uważa za dobre dla siebie, chce zostać to zostanie, chce kasy to odejdzie. To nie wina agenta że jest jak jest na rynku, on pracuje dla piłkarzy jak by nie miał upoważnienia pracodawcy to by nie świrował.
1
KrzychuACM
KrzychuACM
31 marca 2021, 09:27
Ja tylko tu zostawię taki humorystyczny cytat z wywiadu udzielonego The Athletic

"Mino Raiola po raz pierwszy odniósł się do Manchesteru United we fragmencie rozmowy dotyczącym postrzegania go w różnych krajach. Jak sam przyznaje, tylko w Wielkiej Brytanii posiada zły wizerunek. Kibice z Włoszech, Francji oraz Holandii bardzo często okazują mu szacunek za to, jakich piłkarzy ściągnął do rodzimych lig.

– Nasz wizerunek złych ludzi nie jest prawdziwy. Kiedy przechadzam się ulicami Włoszech, Holandii i Francji, wszyscy ludzie okazują mi szacunek. Czuję, że jest dużo więcej szacunku i uznania dla tego, co robię. Oczywiście poza Anglią.

– Nie wydaje mi się, aby we Włoszech patrzono na mnie, jak na kryminalistę. W Anglii niektórzy byli zawodnicy są totalnie zdenerwowani, kiedy mówię o Paulu Pogbie i Manchesterze United. Myślę, że patrzą na mnie właśnie w taki sposób. Uważam jednak też, że w głębi duszy zawsze myślą: “K****, kochałbym go, gdyby był moim agentem, kiedy byłem piłkarzem.”
1
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2021, 09:38
XD
Widzę, że ego Zlatana ma godnego przeciwnika
1
hunga
hunga
31 marca 2021, 09:23
Uwielbiam naszego Messiego bramki. Jednak Milan ponad jednostkę zawsze i wszędzie.
Jeżeli prawda jest nasza propozycja oraz agenta, obowiązkiem jest nie podbijać, ew. O milion w górę przy kontrakcie min. 4 lata.

Jest pandemia kurde bele.
0
gieemce
gieemce
31 marca 2021, 09:20
Za dwa sezony chyba to się kalkuluje
0
HaLi
HaLi
31 marca 2021, 09:18
Myślę że jeśli będzie LM zostanie :)
0
lopezito84
lopezito84
31 marca 2021, 09:17
Lepiej niech Dunnaruma zmieni agenta nigdy takiej Pensji nie dostannie
0
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2021, 09:18
A czemu ma zmieniać, skoro agent robi to, co on chce?
1
31 marca 2021, 09:12
Weź już tego Pizzaiolę i jedź z Mediolanu, bo ileż można?!

Dolar pogra trochę w klubie, w którym nie będzie głaskany po błędach "bo nadzieja / bo wychowanek" to się skończy sielanka i będą krokodyle łzy jak po akcji z dolarami. ;)
5
..Adisbdg..
..Adisbdg..
31 marca 2021, 09:12
12 baniek rocznie hahaha wziąć Dragowskiego i jeszcze starczy na utrzymanie jakiegoś
skrzydlowego.
Dollar ma talent to fakt ale nie wiem czy daje jeszcze taką pewność w bramce jaka wszyscy byśmy chcieli.
A co do Raioli to chłop robi swoją robotę i doi z nas ile wlezie. Nawet przy przedłużeniu kontraktu i zakontraktowaniu Dollara na 10 baniek ile klubów w dobie pandemii będzie chciało wyłożyć koło 50 za transfer + 10-12 rocznie za utrzymanie?
0
Maestro02
Maestro02
31 marca 2021, 08:54
Raiola niczym Ricky z "Chłopaki z Baraków"
"Zawsze miałem łeb do interesów".
Edytowano dnia: 31 marca 2021, 08:56
2
artorn
artorn
31 marca 2021, 08:50
Rozumiem że nie możemy obrażać piłkarzy ale menadżerów?
Bo tu się nadaje tekst "człowiek pie****nięty".
1
dbmat
dbmat
31 marca 2021, 08:47
Niech odejdzie i koniec sagi Gigio
3
Rysiu
Rysiu
31 marca 2021, 09:33
To nie jest jedyny zawodnik, którego managerem jest Mino.
0
Rysiu
Rysiu
31 marca 2021, 15:51
@Rysiu - już są ploty o tym, że inny jego podopieczny, Romagnoli, chce teraz 6mln a za rok kończy mu się kontrakt. Pogonić obu, skoro są tacy pazerni i zostanie nam tylko Zlatan, który umie trzymać Mino za pysk.
1
Corsa
Moderator Corsa
31 marca 2021, 08:44
My 7, oni 12, więc chcą dostać 9. Jedyne czego mi szkoda, to to, że nie zarobimy grosza w przypadku rozstania.
0
ksieciunio
ksieciunio
31 marca 2021, 08:40
Widzę dwie opcje: Prosiak ma nagrany dla Dollarummy nowy klub i maksymalnie zawyża żądania (bo co ma do stracenia?) i/lub rękami mediów zasmradza atmosferę by obrzydzić Gigio zarządowi Milanu i jego kibicom. Ogólnie Mino to menda i świnia, życzę mu aby udławił się kiedyś tą swoją zachłannością.
3
patoo_07
31 marca 2021, 08:34
Adios Amigos. Nie będę tęsknił.
1
tmqTV
tmqTV
31 marca 2021, 08:11
W Fifie zrobiłbym tak: przedłużył kontrakt za te 12 baniek, ale o 4 lub 5 lat. Bez klauzuli bądź z jakąś chorą kwotą. A dzień po przedłużeniu wystawił na rynek transferowy.

Różnica jest taka, że w Fifie ktoś by się po niego zgłosił. a w prawdziwym życiu będzie pierdzieć w ławkę przez następne 4 lata za taką horrendalną kwotę. Bo w ambicje jakoś powątpiewam, a na taki kontrakt dla bramkarza może pozwolić sobie baaardzo niewiele klubów.
4
artorn
artorn
31 marca 2021, 08:52
ta i dodatkowo brak profesjonalizmu w zachowaniu, który owocuje brakiem zaufania innych piłkarzy
0
tmqTV
tmqTV
31 marca 2021, 10:33
Już mniejsza z brakiem zaufania. Pogorszyłoby to nastroje i morale w drużynie. Taki komin płacowy to zaproszenie do negocjacji kontraktów dla każdego innego zawodnika w zespole.

W Fifie nie miałoby to wpływu żadnego, a w rzeczywistości Hakan chciałby za chwilę 10 baniek, a nie 5 czy 6 :)
0
kupczyk1981
kupczyk1981
31 marca 2021, 08:05
Kto go ma niby kupić???Przecież po sezonie może odejść za darmo.
0
Sqnman
Sqnman
31 marca 2021, 07:56
Nigdzie nie pójdzie, bo tak naprawdę żaden klub który media sugerują go nie kupi.
PSG Navas zarobki 7mln, kontrakt do 2023
M City Ederson zarobki 9 mln, kontrakt 2025
Juventus Szczęsny zarobki 7 mln i odnowiony kontrakt w zeszłym roku
Chelsea ma Kepe i Mendy z kontraktami do 2025

z resztą, w topowych klubach trzeba grać dobrze nogami, a na tą chwilę Donnarumie daleko do tego. wg La Stampa, Gigio powiedział grubemu, że zostaje w Milanie, a on ma tylko dopełnić formalności, tak więc wszyscy to wiedzą. Media tylko co chwilę podrzucają kolejne liczby, żeby kibice się grzali i było o czym gadać. skończy się na 8 mln co dla mnie i tak za dużo no ale podwyżkę trzeba będzie dać.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
31 marca 2021, 08:23
Navas ma prawie 35 lat. Stać ich na 2 bramkarza z dużą pensją. Moim zdaniem jest duża szansa że trafi właśnie do PSG
0
Sqnman
Sqnman
31 marca 2021, 08:38
finansowo pewnie tak, ale nie wezmą kogoś kto nie potrafi grać nogami
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
31 marca 2021, 09:05
Donnarumma bardzo mocno poprawił granie nogami, plus oczywiście że wezmą, bo gość jest wonderkidem na swojej pozycji i dla nich to się może głównie liczyć
1
mpt1899
mpt1899
31 marca 2021, 10:07
Czyalem ten artykul w angielskim tlumaczeniu i LaStampa nie pisze, ze Gigio im to powiedzial ostatnio tylko zanim negocjacje sie zaczely. However, the paper states that the departure of the Rossoneri goalkeeper does not seem a scenario that is being contemplated as Donnarumma himself made it clear BEFORE THE START OH THE NEGOTIATIONS what his intensions are.
“I’m staying at Milan, take care of the formalities,” Czyli oni mowia o slowach o ile pamietam sprzed dwoch lat. Teraz mamy 3 miesiace do konca kontraktu a Gigio......milczy.
0
Sqnman
Sqnman
31 marca 2021, 11:15
poprawił, ale dalej jest bardzo słaby w tym aspekcie w porównaniu z czołówką, więc szanse niewielkie.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się