SCUDETTO


Znak zapytania wokół przedłużenia kontraktu z Romagnolim. Włoch na celowniku Barcelony

31 marca 2021, 11:14, cinassek Aktualności
Znak zapytania wokół przedłużenia kontraktu z Romagnolim. Włoch na celowniku Barcelony

Pośród kwestii kontraktowych, z którymi w najbliższym czasie będzie musiał zmierzyć się zarząd Milanu, jest także ta Alessio Romagnolego. Obecna umowa włoskiego obrońcy wygasa po zakończeniu przyszłego sezonu. Według La Gazzetta dello Sport, wstępne żądania agenta kapitana rossonerich, Mino Raioli, sięgają 6 mln euro rocznej pensji. Póki co jednak nie można mówić, że negocjacje w ogóle w jakikolwiek sposób wystartowały. Przyszłość Włocha na San Siro pozostaje niepewna, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego słabszą formę przy doskonałej dyspozycji Fikayo Tomoriego. LGdS dodaje, że niewykluczone są przenosiny defensora do Hiszpanii. Gracz znajduje się w orbicie zainteresowań FC Barcelona.



77 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
1 kwietnia 2021, 07:21
Gruby znowu szaleje.
0
milanista1988
milanista1988
31 marca 2021, 22:43
Znowu ten Raiola...
1
grayman88
grayman88
31 marca 2021, 22:36
Powiem wam że jedna osoba Raioli robi bardzo złą robotę całemu zawodomi. I właśnie przez taką eminencje Fifa kiedyś może im ukrucić wędkę
1
Levy11
Levy11
31 marca 2021, 21:46
Milan zawiesił rozmowy z Donkiem.
Jeśli Donek tak bardzo nas kocha to musi pogadać że Swoim menagerem pogadać. Jeśli nie to odejdzie, Romek też i zostanie tylko Ibra od grubego. Może to i lepiej.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 marca 2021, 19:44
"Póki co jednak nie można mówić, że negocjacje w ogóle w jakikolwiek sposób wystartowały." Widzę, że to zdanie jest bardzo chętnie ignorowane żeby teoria się zgadzała i wtedy nic nie przeszkadza wyciągać z domysłów, daleko idących wniosków, a tym samym traktować spekulacji La Gazzetta dello Sport tak dogmatycznie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
31 marca 2021, 18:16
Raiola zaczął działać. Zaczynamy kolejny cyrk z negocjowaniem kontraktu.
0
Rafał0209
Rafał0209
31 marca 2021, 16:35
Romagnoli został z nami kiedy graliśmy szambo a nim samym był okres że zachwycała się cała Europa i jakoś nawet nie wspominał że chce uciec, to niby teraz miałby to zrobić kiedy Milan wychodzi na prostą, aż dziw bierze że są tu tacy którzy ot tak by się z nim pożegnali a nawet wyśmiewają że Barcelona to dla niego za dobry klub, ma słabszy okres i tyle, myślę że on sam chce zostać i walczyć o wyjściowy skład i z przedłużeniem kontraktu nie będzie aż takiego problemu.
12
31 marca 2021, 19:03
A ja myślę, że nawet jeśli masz rację, to warto pokazać zniesmaczenie na włoskich profilach itd żeby gracze wiedzieli, że mając agenta w osobie Raioli, narażają się na niechęć kibiców co do jego "kontrolowanych wycieków" jako formy presji na klubie.
3
Tairens
Tairens
1 kwietnia 2021, 14:32
Jesli nie bedzie problemow z przedluzeniem to oczywiscie, ze lepiej zeby zostal. Jednak jesli beda problemy to nie poiwnnismy sie klaniac Grubasowi.
0
Pavlović31
Pavlović31
31 marca 2021, 16:00
Romagnoli w tym sezonie to mi przypomina Boenischa z meczu z Czarnogórą xD
https://youtu.be/_NujljguTNg
0:19
0
Pavlović31
Pavlović31
31 marca 2021, 15:56
chyba Barcelona B czy tam Inny rezerwowy skład
0
bielik93
bielik93
31 marca 2021, 15:38
Hahahaha Barcelona dobre. I tak zostanie w Milanie
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
31 marca 2021, 14:33
W końcu czuje oddech konkurencji na plecach. Liczę że zmobilizuje go to do cięższej pracy. Bo ten sezon ma mocno przeciętny. Ale ja bym z niego nie rezygnował.
7
Rafalzki
Rafalzki
31 marca 2021, 15:22
ja też bym z niego nie rezygnował ale obawiam się, że Raiola może mieć inne plany...
1
KrzychuACM
KrzychuACM
31 marca 2021, 14:31
Alessio do Barcy? A kto by tam nim dyrygował, Lenglet? Bo chyba nie Pique któremu bliżej do końca kariery albo Umtiti który więcej się leczy niż gra? Romagnoli mimo, że jest kapitanem to nie jest liderem defensywy i wygląda dobrze tylko gdy ktoś obok jest półkę wyżej i go asekuruje.
W każdym razie byłoby dobrze gdyby został i dał przykład jako kapitan - np. idąc śladem Calabrii który chce przedłużyć kontrakt i zarabiać zaledwie 2 miliony euro.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 marca 2021, 14:14
A ja uważam, że powinien zostać. Kjaer swoje lata ma, Romek-Tomori to może być para dobrych stoperów na lata. Pamiętajmy, że jai byliśmy w czarnej d to Romek przedłużył kontrakt, pozbywanie się go tak łatwo jest dla mnie słabe. No chyba, że sam chce się realizować gdzie indziej to nie ma co mu robić pod górkę.
13
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 14:17
Jeśli chodzi o formę sportową, to pewnie, niech zostaje. Ale jeśli dodamy do tego fakt, że za rok kończy mu się umowa, oraz plotki o tym, że Raiola chce dla niego 6 mln, to można zacząć się zastanawiać nad jego sprzedażą w lecie, by nie powtórzyć sytuacji z Gigio.

Moim zdaniem "lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu" i jeśli Tomori zostałby z nami na kolejny sezon, to sportowo grając dwójką Fikayo + Simon nie będzie gorzej niż gdyby Alessio miał z nami zostać.
5
100f
100f
31 marca 2021, 19:05
@kamilus a moim zdaniem, jak sprzedasz Romangoliego to musisz kupić nowego SO. Chyba, że chcesz zostać z rezerwą w postaci Caldara, Gabbia i od biedy Kalulu. A wątpię, żeby klub zarobił na nim tyle, żeby wykupić Tomoriego i kupić drugiego SO.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 marca 2021, 19:19
Tym bardziej, że chce go Barca która jest praktycznie bankrutem więc rzuci ofertę pokroju 15-20mln.
2
ósmy
31 marca 2021, 13:59
Niezależnie od sytuacji Romka w Milanie, marzy mi się mega wystrzał z formą Caldary.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 marca 2021, 14:18
Niestety, ale realnie to prędzej mu wystrzeli kość albo ścięgno / więzadło niż forma ;)
7
Tairens
Tairens
31 marca 2021, 13:55
Jesli taka jest wola Wlochow to niech ida za Grubasem. Mam dosc czytania tego, ze gracze i agent szantazuje klub. Zle im tutaj to zapraszam wypierdalac (przepraszam, ale innego slowa nie ma na to).
6
TR3V0R
TR3V0R
31 marca 2021, 13:50
Śmieszna jest gra romagnoliego. Śmieszne jest to że grubas chce dla niego 6 baniek. A jeszcze śmieszniejsze jest to że niby się nim interesuje Barcelona. Jak dla mnie sprzedać w tym okienku, bo to ostatnia szansa żeby coś na nim zarobić. I mamy z głowy i jego i grubasa, a w jego miejsce można znowu coś pokombinować z jakimś wypożyczeniem z opcją wykupu i tyle. Uważam że pozbycie się wszystkich zawodników, którzy mają za agenta tą świnkę, będzie dobrym posunięciem z naszej strony.
3
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 13:53
I to byłoby najlepsze rozwiązanie - Tomori + Kjaer jako podstawowa para stoperów, do tego ktoś na wypożyczenie + Gabbia i Kalulu. I ekonomicznie lepiej, i psychicznie (im mniej klientów Raioli, tym lepiej).
2
jarek2572
jarek2572
31 marca 2021, 13:56
Śmiesznie to będzie jak dalej będziemy się pozbywać mimo wszystko wartościowych piłkarzy i jak w przyszłym roku w LM przykładowo ktoś z dwójki Kalulu Gabia będzie musiał wyjść na boisko. No chyba że coś wykombinujemy z wypożyczeniami, to może jakiś Bonera pomoże.
1
jarek2572
jarek2572
31 marca 2021, 14:20
@jarek2572 - śmiesznie to będzie jak ulegniemy Raioli i znowu zaczniemy wydawać za dużo na pensje (bo po jego klientach przyjdą inni z chęciami 100% podwyżek), po czym klub znajdzie się na krawędzi bankructwa, rozsprzeda graczy za bezcen, próbując ratować budżet i znowu czeka nas 10 lat posuchy.

Która opcja lepsza, twoim zdaniem? ;)
2
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 14:24
Milan z pensjami powinien iść drogą Napoli, gdzie najlepsi gracze zarabiają ok. 4 mln rocznie, a większe pensje są zarezerwowane tylko dla kogoś wyjątkowego (jak np. Zlatan). Bo gdy zaczniemy dawać 5-6 mln dla graczy bez formy, jak Romagnoli, to w ciągu najbliższych 2-3 lat wrócimy ekonomicznie do lat 2013-2014 i okienek transferowych w stylu Traore + Acerbi + Constant.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
31 marca 2021, 14:35
kamilus
Gdyby Elliott wzorem Fininvestu dostał np. ponad 500 milionów euro kary finansowej to bez względu na kominy płacowe większość okienek tak wyglądałaby.
0
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 14:53
Gdyby klub był odpowiednio zarządzany, to kara dla innej firmy właściciela nie powinna na klub wpłynąć w jakimkolwiek stopniu.
2
primo2p
primo2p
31 marca 2021, 13:49
Wychodzi na to, że Romek nie łapie się u nas do podstawowej 11, a w Barcelona miejsca dla Niego by się znalazło do regularnej gry, jako jeden z podstawowych stoperów?

Zaraz obrosnę (obrośniemy) w piórka ;]
Edytowano dnia: 31 marca 2021, 13:50
1
kshaq34
kshaq34
31 marca 2021, 13:41
Ja wierzę, że rola Romka w ACM jeszcze się nie skończyła. Oczywiście przeżywa dołek formy w obecnym czasie (wielu piłkarzy go ma, zwłaszcza w tych chorych czasach), ale patrzmy na całokształt jego obecności u nas. Ja bym się go nie pozbywał. Wierzę, że w kolejnym sezonie będzie solidnym obrońcą. Gdy uda się wykupić "Fikaja" z Chelsea to mamy środek na lata.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 marca 2021, 13:32
Jeżeli sam Romek nie będzie chciał zostać, to niech go Raiola wepchnie do Chelsea w ramach rozliczenia za Tomoriego. Chociaż dobrze by było, żeby został na racjonalnych warunkach. Wtedy mielibyśmy świetnie obstawiony SO (zakładając, że Tomoriego wykupimy).
0
kusniak_22
kusniak_22
31 marca 2021, 13:23
Plotki a niektórzy już obsmarowali Romagnoliego od góry do dołu. Zostanie w Milanie, nawet jeśli ma konkurencję w postaci Tomoriego. Myślę, że na następny sezon będzie para stoperów Romagnoli - Tomori. Kjaer będzie zmiennikiem, ma swoje lata i coraz częstsze problemy ze zdrowiem.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
31 marca 2021, 14:13
Po ostatnim wywiadzie Anglika i wypowiedziach ludzi związanych z Chelsea prędzej obstawiałbym pozostanie Alessio niż wybór Milanu przez Tomoriego.
0
marunio
marunio
31 marca 2021, 13:16
ludzie, którzy daja takie podwyzki nawet do tych 4,5 czy 5 mln nie zdaja sobie sprawy, ze tak wlasnie zaczyna sie rozrzutność w kasie klubu. dawanie kazdemu sredniakowi, ktory zagrzazl miejsce w skladzie podwyzki co 2 lata przy prezdluzaniu kontraktu o 2-3 lata to przepis na katastrofe. na poczatku roku pensje byly calkiem fajnie ogarniete, teraz znowu sie sypie, mysle z 5 dla kessiego to tez za duzo. bennecar zarabia chyba 1,5 albo mniej, to sa normalne stawki dla dobrych graczy druzyn, które nie graja regularnie w lm. popatrzcie sobie na taka atalante, napoli, lazio, albo nawet druzyny z innych lig, tam czasami podstawowi gracze zarabiaja ponizej miliona rocznie. i nie mowie tutaj o dole tabeli. jak dla mnie poswiecenie donnarumy, romka i moze nawet hakana za cene nie windowania pensji w klubie moze byc bardzo oplacalne na przestrzeni najblizszych lat
8
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 13:50
Tacy kibice zapewne nie pamiętają lat 2010-2013, gdy Silvio ostatni raz głębiej sięgnął do sakiewki i zrobił transfery na bogato nie patrząc na sytuację ekonomiczną klubu. Owszem, zdobyliśmy Scudetto, ale za 2 lata musieliśmy się na gwałt wyprzedać, gdzie wielu graczy nie dało się łatwo pozbyć, bo mieli duże kontrakty i nawet jak pojawił się jakiś klub chętny na ich usługi, to nie byli w stanie dać im więcej niż to, co mieli u nas.

I pewnie też nie pamiętają, gdzie taka polityka zaprowadziła Milan - a konkretnie, na skraj jakiej przepaści. Ale co poradzisz, najłatwiej się żyje chwilą nie patrząc w przyszłość i wydając cudze pieniądze.
5
Toxer
Toxer
31 marca 2021, 13:15
Kto w Milanie jest pod skrzydłami grubasa? Donnarumma, Romagnoli, Ibra, D. Maldini(?), ktoś jeszcze?
0
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 13:52
Według Transfermarkt Daniel Maldini ma innego agenta - kogoś z 'Gr Sports'.
0
AC Kamil
AC Kamil
31 marca 2021, 13:13
Trzeba się wyczyścić jak najszybciej z wszystkich klientów Raioli, ten gość jest jak nowotwór w organizmie. Jedynie szkoda Zlatana, jeszcze na rok by się przydał.
Edytowano dnia: 31 marca 2021, 13:16
0
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
31 marca 2021, 13:00
Jeśli rzeczywiście Romek nosi się z zamiarem odejścia to mega słabo z jego strony , żeby po kilku meczach na ławce uciekać bez walki. Kjaer potrzyma poziom jeszcze rok , może dwa , a może już wcale więc taki EXIT teraz to dla nas raczej kiepski rozwój sytuacji. No ale cóż , trzeba zrobić porządek z tym folwarkiem grubasa, jak ktoś nie chce grać w Milanie - drzwi w tamtym kierunku.
5
krystian.o1979
krystian.o1979
31 marca 2021, 12:59
50 mln i może lecieć do Barcelony. Tomori już jest lepszy od niego...
0
Jaca23
Jaca23
31 marca 2021, 12:57
Powiem tak, Zlatan przedłuża umowę o rok i do następnego lata żegnamy wszystkich klientów tej pazery. Odpowiada ci gra w Milanie i chcesz tu zostać? Nie ma problemu, ale z innym agentem. Koniec szopek i dojenia Milanu.
3
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 13:08
Jeśli mamy coś zarobić na Alessio, to trzeba go sprzedać już teraz, bo za rok będzie mógł odejść za darmo.
0
Jaca23
Jaca23
31 marca 2021, 13:15
Zgadza się, pod postem niżej kolegi Rafalzkiego o tym napisałem. W domyśle miałem scenariusz w którym do lata 2022 rozwiązujemy wszystkie kwestie klientów Raioli, albo ich sprzedajemy, albo zmieniają agenta, albo odchodzą za free.
1
Rafalzki
Rafalzki
31 marca 2021, 12:55
czyli sprzedajemy Romka po obecnym sezonie??
Edytowano dnia: 31 marca 2021, 12:56
1
Jaca23
Jaca23
31 marca 2021, 12:57
Nie. Czekamy, panuje optymizm, a potem trzęsiemy portkami, że gracz odejdzie za free (zgodnie ze scenariuszem Raioli). ;)
2
Jaca23
Jaca23
31 marca 2021, 13:00
Kontrakt ma do 2022, czyli albo podpisuje do lata, albo transfer, inaczej czeka nas powtórka jak z Gigio i Hakanem.
1
Rafalzki
Rafalzki
31 marca 2021, 15:21
Jaca23 dokładnie to mam na myśli, jeśli nie dopnie kontraktu do końca sezonu to znając Raiolę nie ma sensu czekać i trzeba gościa spieniężyć niestety. Bardzo bym chciał żeby został ale będzie to samo co z Donkiem, dostanie 5-6 milionów i kontrakt na dwa lata a potem cyrk z kolejnymi wymaganiami...
2
ksieciunio
ksieciunio
31 marca 2021, 12:51
Grubas wypiertentegowywuj
0
31 marca 2021, 12:50
I co? Mówiłem, że będą problemy i jak tylko nasz "kapitan" poczuje oddech godnego rywala na plecach to pogada z Mino i będą próbować ucieczki XD

Fikayo pokazał poziom, Honda ostatnio mówił, że Alessio nie był zbyt skory do gry na 100% za jego kadencji, więc najwygodniej jest żądać nierealnej kwoty i odejść gdziekolwiek, byle zarobić (i żeby agent się obłowił).

Przecież po tych kilku babolach, które zrobił w tym sezonie, poszła informacja, że Raiola oczekuje 5mln dla niego w nowej umowie!

Trzeba zrobić jasną zasadę: nie dla graczy "Raioli od 2022 roku" i się jej trzymać.
4
sheva7acm
sheva7acm
31 marca 2021, 12:38
Przedłużyć na naszych warunkach !!! a jak nie to na trybuny !!
To samo z Dolarem albo pospisuje na naszych warunkach albo do widzenia !!! i konic z zawodnikami Grubasa !!!
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 marca 2021, 12:32
Nie ma takiej opcji żeby Romek odszedł.
0
becoccos
becoccos
31 marca 2021, 12:34
Ok, to płac mu pensje :-)
7
becoccos
becoccos
31 marca 2021, 12:51
Oczywiście, że jest.
Ma Raiolę jako agenta, nierealne żądania kontraktowe, jest na horyzoncie jego zastępstwo i on sam ma ledwie rok do końca umowy.

Brzmi znajomo? ;)
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 marca 2021, 19:30
@ becoccos - Ok, tylko pierwsze włącz mnie do zarządu ACM ;)

@ WinstonS - Moim zdaniem nie ma, twoim jest ale myślę, ze nie przyjmujesz do wiadomości faktu iż Raiola nie jest osobą decydującą to nie on podejmuje decyzje a zawodnicy (wbrew temu co sugeruje artykuł - kto żąda 6mln Riola czy zawodnik?)Piłkarze którzy go zatrudniają decydują a nie agent a to co pisze LaGazeta o żądaniach Romka to nie jest prawda objawiona, warto zwrócić uwagę ze te wszystkie spekulacje kończą się stwierdzeniem: "Póki co jednak nie można mówić, że negocjacje w ogóle w jakikolwiek sposób wystartowały" - zatem odnosimy się do spekulacji czy do faktów? Zatem pożyjemy zobaczymy ale moim zdaniem Romek nie odejdzie, podpisze nowy kontrakt i dalej będzie grał w AC Milan.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 marca 2021, 20:10
A moim zdaniem w sprawie Alessio dużo zależy od tego jak skończy się saga z Donnarummą.

Jeśli Milan się nie ugnie, Romagnoli może też mieć "dobre podpowiedzi" jak wycisnąć maskimum z klubu za jakieś pół roku. Gra Mino się zaczęła gdy kilka tygodni temu, po fatalnym występie Alessio, poszła w świat informacja, iż oczekuje on minimum 5mln netto na rok.

Przypominam, że za rok (nawet pomimo odejścia Gigio) możemy mieć znowu cyrk z kolejnym klientem Raioli, który będzie groził odejściem za darmochę.

Chciałbym też zauważyć, że może i Romagnoli chce zostać w klubie ale warto (moim zdaniem) wyrażać na oficjalnych profilach zawodnika stonowane i niewulgarne niezadowolenie z faktu, iż (według mediów) ustami swojego agenta żąda tak wielkiej podwyżki.

W ten sposób wywrze się zdrową presję, gdzie Pizzaiola będzie miał związane ręce w obawie przed niechęcią kibiców i negatywnym PRem jego klienta.

Widać to doskonale po Donnarummie, który z pupilka przeradza się (dzięki tym cyrkom) w śmierdzące jajo Milanu, które każdy z radością odstawiłby z dala od klubu, byleby oczyścić atmosferę.
0
Corsa
Moderator Corsa
31 marca 2021, 12:25
Jeżeli Tomori sprawdzi się do końca sezonu i usadzi go na ławce, wtedy to bardziej Romek musi zabiegać o kontrakt. Nawet jak był w formie, to konkurencja specjalnie nie zabijała się o jego usługi, teraz tym bardziej nie będzie. Dlatego grubas niech schodzi na ziemię, usiądzie do stołu przy sensownej propozycji, w postaci 4 milionów i wszyscy będą zadowoleni.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
31 marca 2021, 12:17
Wystarczyło poczekać kilka tygodni i już zaczyna się tradycyjna, coroczna wyprzedaż Milanu w wykonaniu włoskich mediów. W praktyce poza 1, 2 w miarę poważnymi nazwiskami (może Bennacer) z obecnej kadry nikt nie odejdzie. Szczególnie w obliczu LM, gdzie priorytetem zawsze jest wzmocnienie i rozszerzenie możliwości skutecznej rywalizacji na kilku frontach, a nie bezsensowna rewolucja.
1
jachud3
jachud3
31 marca 2021, 12:08
W ramach ciekawostki, w każdej Fifie od 18 w karierze zawsze Liverpool podkupywał mi Romana do siebie. Może coś w tym jest, patrząc na problemy w defensywie LFC...
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
31 marca 2021, 12:10
Kupili Kabaka, są świetnie ustawieni w defensywie ;)
1
Kaka821
Kaka821
31 marca 2021, 11:56
Barca to raczej nie wylozy za niego pieniedzy niezaleznie od jego formy.
0
patoo_07
patoo_07
31 marca 2021, 12:02
Pewnie by zaproponowali jakiegoś średniego grajka. Może Umtitiego? :D
0
jachud3
jachud3
31 marca 2021, 12:09
Wymiana z MU 1 do 1 za Dalota :D
0
jachud3
jachud3
31 marca 2021, 12:53
A pomyślałeś, że oni nie chcą wykładać za niego pieniędzy tylko wziąć go z wolnego transferu (kontrakt kończy za rok)? Wtedy i oni oszczędzą, i Raiola zarobi.
0
looko
looko
31 marca 2021, 11:45
Jak on by się do Fiorentiny do podstawy teraz nie lapał, daj se siana Mino z tym wypuszczanie plotek do gazet, że niby twoi zawodnicy są tak rozchwytywani nikt się na to nie nabierze.
4
lyndonmilan
lyndonmilan
31 marca 2021, 11:45
Tomori in Romagnoli out?
Donnaruma out Musso in?

Kogo tam jeszcze ma Raiola?
2
Dusiek
Dusiek
31 marca 2021, 11:54
Bonaventure, ale się go pozbyliśmy już.
0
kamilus
kamilus
31 marca 2021, 11:57
Zlatana, ale w tej relacji to bardziej Ibra ma Raiolę niż odwrotnie.
20
patoo_07
patoo_07
31 marca 2021, 11:27
Haha zaraz wszyscy, którzy mają Raiole polecą z klubu. Coś mi się wydaję, że Bonaventure pożegnali z tego samego powodu.
14
dysha1992
dysha1992
31 marca 2021, 11:17
Jeśli te 6 mln to prawda... Alivederci!
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
31 marca 2021, 11:20
Wstępne, czyli jest z czego schodzić jeszcze, zwłaszcza jeśli negocjacje nie wystartowały
1
Ledux
Ledux
31 marca 2021, 11:21
Bez przesady, przed sezonem każdy by mu dał te 6mln (zawsze można zejść do np 4.5 + bonusy), tyle lat ciągnął defensywę Milanu będąc przy okazji jednym z najlepszych obrońców w lidze. Teraz gdy ma gorszy sezon po kontuzji każdy wiesza na nim psy
Edytowano dnia: 31 marca 2021, 11:22
19
ceran1899
ceran1899
31 marca 2021, 11:39
arrivederci *
2
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2021, 12:16
Ledux ale on dostał w ubiegłym roku podwyżkę prawda?
2
Ledux
Ledux
31 marca 2021, 13:38
@Fushnikov
Romagnoli przedłużył umowę 5 czerwca 2018 roku
Prawie 3 lata temu, więc logiczne że następny kontrakt równa się podwyżce. Zwłaszcza ze przez te lata był kluczowym zawodnikiem i do tego obecnie jest kapitanem drużyny
2
Fushnikov
Fushnikov
31 marca 2021, 15:35
Ledux ja nie pisze o kontrakcie tylko o podwyżce. Z tego co się orientuje z newsów to w ubiegłym roku podnieśli mu apanaże bez ingerowania w kontrakt?
0
Ledux
Ledux
31 marca 2021, 17:06
Nie wiem, nie kojarze takiej sytuacji ale tez jej nie wykluczam. Wątpię jednak że Milan dałby podwyżkę bez jakiegokolwiek zabezpieczenia w postaci chociaż rocznego przedłużenia umowy. Chyba że znajdziesz jakiś artykuł mówiący o tym
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się