SCUDETTO


Wstać od stołu czy zobaczyć karty Raioli? Pokerowa rozgrywka między Gigio a Milanem

1 kwietnia 2021, 14:52, Redakcja Aktualności
Wstać od stołu czy zobaczyć karty Raioli? Pokerowa rozgrywka między Gigio a Milanem

Dokładnie za dziewięćdziesiąt dni Gigio Donnarumma będzie wolnym od jakichkolwiek zobowiązań piłkarzem. Będzie mógł swobodnie wsiąść do samolotu i wybrać następne miejsce docelowe w swojej karierze – pod warunkiem, że gdzie indziej znajdzie się wolne miejsce. Od początku bieżącego roku 22-latek, który dotychczas rozegrał 241 meczów w Milanie może brać udział w rozmowach z innymi klubami dot. transferu, ale dopiero z ostatnim dniem czerwca będzie mógł zawrzeć kontrakt z nowym klubem. 

Nastroje kibiców Milanu dotyczące przedłużenia umowy z Gianluigim Donnarummą są pomiędzy zirytowaniem a zmartwieniem. Na włoskich portalach łączących społeczność kibiców Rossonerich panuje powszechna obawa, że kolejne przeciąganie może wpłynąć na atmosferę w klubie i co za tym idzie - zmagania o wywalczenie kwalifikacji do przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów. Wczoraj prezes Scaroni zapewnił w wywiadzie, że toczące się rozmowy nie wpłyną na wynik zespołu, ale ta zapowiedź jednoznacznie nie uspokoiła fanów. Milan od początku aktualnego sezonu radzi sobie bardzo dobrze, dlatego też kibice są pełni obaw o zniweczenie tego efektu.

Zarówno Maldini jak i Gazidis muszą dbać o sportowy i ekonomiczny punkt odniesienia. Zaoferowali kontrakt z rocznym uposażeniem równym 8 milionów euro (netto). Żądania Raioli nie spadają poniżej 10 mln euro. W przeliczeniu na budżet klubu: 14,5 mln euro zobowiązania rocznie wobec 18 mln euro. Nie wiadomo również czy potencjalnie zainteresowane sprowadzeniem bramkarza kluby, są w stanie zaoferować dużo lepsze warunki finansowe. Trzeba również mieć na względnie wymagania UEFA dot. finansowego fair play.

Z jednej strony kibice nie chcą widzieć scenariusza, w którym to Milan pochyla się nad żądaniami Mino Raioli. Z drugiej strony istnieje obawa utraty podstawowego bramkarza, który jest jednocześnie reprezentantem kadry narodowej. Poświęcenie się dla kogoś takiego jak Gigio jest również uzasadnione: wiek zawodnika, jego nieprzerwany wzrost reprezentowanego poziomu i znaczenie posiadania w kadrze pewnego golkipera o dobrej renomie.



113 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Krzysztof
Krzysztof
2 kwietnia 2021, 23:15
Wiadomo ze zostanie jak awansujemy do LM. Przeciągają sprawę bo czekają na ostateczne miejsce na koniec sezonu. Nie wierze aby dzieciak nie chciał spełnić swojego marzenia i zagrać w czerwono-czarnej koszulce w CL
0
Paolo03
Paolo03
2 kwietnia 2021, 16:17
Prędzej czy później odejdzie z Milanu. To jest pewne bo nie będziemy mogli mu w nieskończoność oferować większej płacy.
1
grocho
grocho
2 kwietnia 2021, 15:38
Gigio powinien zostać bo może być legendą Milanu,natomiast żądania grubasa są astronomiczne
0
2 kwietnia 2021, 15:48
Nie będzie legendą, spaprał to sobie pazernością i kibice mu tego nie zapomną, a jeśli zostanie to stworzy komin płacowy i wrócimy do przepłacania za piłkarzy, co doprowadzi do niezbalansowanego budżetu.

I zrozumcie wreszcie, że "żądania grubasa" = "żądania dolara". Tam nic się nie dzieje bez obustronnej zgody. Gigio nie jest niewolnikiem Mino.
Edytowano dnia: 2 kwietnia 2021, 15:49
0
LunaS
LunaS
2 kwietnia 2021, 15:34
Podpisać jakąś krótką umowę na 2 lata - za te 10 baniek i potem posadzić od razu na ławkę :) Niech dwa lata posiedzi ... a co tam ...
1
pazioni
2 kwietnia 2021, 09:44
To przeciez jest istny CR7 i Messi....
0
2 kwietnia 2021, 11:07
Tylko Złote Piłki i puchary ktoś mu z domu wyniósł ;)
3
2 kwietnia 2021, 08:52
Jak przy poprzednich cyrkach za czasów F&M pisałem, że "skoro teraz dostał taką podwyżkę szantażem, to potem też tak będzie robił" to się na mnie rzucili naiwni, romantyczni kibice, że "teraz dostał na górkę, to potem będzie korekta o 0,5-1mln maks"

Jak sobie to przypomnę to mam wielkie XD na mordzie
4
Mil_online
Mil_online
2 kwietnia 2021, 09:09
Masz rację, ten czyrak kiedyś trzeba przeciąć.
0
adamos
adamos
2 kwietnia 2021, 08:16
czy Dollar kiedyś powiedział o odejściu? nigdy, więc spoko czekamy do czerwca... Albo do po Euro...
0
Mil_online
Mil_online
2 kwietnia 2021, 08:43
A czemu miał mówić, skoro liczy, że znowu wydymają klub jak poprzednio? Przypominam: poprzednio dostał podwyżkę z 0,3mln na 6-6,5mln.

Teraz chce 10-12 i jakby je dostał to raczej nie chciałby odchodzić ;)

A to on musi mówić o odejściu. "Czyny, nie słowa", a czyny są takie, że w dobie covidu i braku wpływów, on żąda 100% podwyżki albo grozi odejściem za free.
0
Levy11
Levy11
1 kwietnia 2021, 23:25
Wszystko zależy od tego czy się bezie LM czy nie. Jak piszą we Włoszech na razie jest spokój bo wszystkie duże kluby mają bramkarzy i tylko jak jeden z topowych bramkarzy zechce zmienić otoczenie to ruszy lawina. Kwalifikacje do LM da nam odpowiedź co zrobi Gigi czy kocha klub czy tylko pieniądze. Wypowiedzi Donka są ponoć takie, że chce podpisać i mogą go sprzedać by nie odchodził za darmo z kluby, który go wypromował. Podpisać i sprzedać, Romka też spieniężyć, wykupić Tomoriego i zakończyć współpracę z Raiolą. Ibra i tak sam decyduje o sobie, także tu problemu nie widzę.
1
sKUBAniec
sKUBAniec
2 kwietnia 2021, 06:27
Nie zapominaj o Chelsea. Ich stać na wysoki kontrakt, zwłaszcza że nie płacą nic Milanowi. Zaliczyli wtopę z Kepą, będą próbowali na pewno dogadać się z Gigio. A Premier League to dzisiaj najlepszy kierunek. Pod wieloma względami liga ta zostawiła w tyle pozostałe. Mówi się też o United. Donnarumma w sumie świetnie pasuje być zastąpić De Gea. Jak dla mnie jest tak samo przereklamowany i dzięki agentowi robi biznes na piłce.
0
Levy11
Levy11
2 kwietnia 2021, 11:39
Skubaniec
Tak tu masz rację, ale zastanów się czy Gigi pasuje do gry w Anglii? Ja uważam, że nie tam bramkarz nie jest tak ulgowo traktowany, a wręcz przeciwnie dlatego Gigi nie rozmawia z klubami z Angli? Włochy, Hiszpania to tak, ale Anglia moim zdaniem odpada. Oczywiście to tylko moje zdanie
0
banan1899
banan1899
1 kwietnia 2021, 23:22
Przykra sprawa bo w przypadku odejścia nie dostaniemy ani grosza za jednego z najlepszych naszych zawodników. 8 mln to wielkie dość. Ewentualnie - podpisać kontrakt, dać mu te 10-11 i za rok sprzedać za np 60 mln. Lepsze to niż nic. Chcialbym, zeb został ale nie z taka pensją.
0
Levy11
Levy11
2 kwietnia 2021, 08:48
"Ewentualnie - podpisać kontrakt, dać mu te 10-11 i za rok sprzedać za np 60 mln"

XDDDD

Ciekawe czy kiedykolwiek się tu nauczycie prostej ekonomii, że bramkarz z 10-11 mln będzie w naszej sytuacji niesprzedawalny bo:
a) może nie chcieć odchodzić, mając taki kontrakt, więc poczeka do jego końca i cyrk na nowo, a Milanu nie stać na uwalenie go na ławkę. Gracz to nie towar i może odrzucać oferty kontraktowe, które spłyną do klubu,
b) może nie być ofert, bo jakby miał odejść, znowu musi dostać wyższy kontrakt przy przenosinach, a do tego klub musi jeszcze (w twoim naiwnym scenariuszu) wyłożyć 60 mln, co jest głupszą opcją niż wziąć go teraz.

Także jedno wielkie XD z tego myślenia, że damy mu ile chce, a potem ustawi się sznurek chętnych dać mu jeszcze więcej + kilkadziesiąt baniek Milanowi.

Nawet teraz nie ma wielkiego zainteresowania, gdzie Milanowi nie trzeba płacić nic (ale Raioli trzeba odpalić pewnie minimum 20 mln).
Edytowano dnia: 2 kwietnia 2021, 08:50
0
banan1899
banan1899
2 kwietnia 2021, 16:27
WinstonSmith
Nie zgadzam się z Tobą. Zainteresowanie jest bardzo duże. A 10 mln dla PSG lub Juve jest realne. A Raiola swoje zgarnie i oto chodzi.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 kwietnia 2021, 23:22
Naturalna rzecz w obliczu rosnącego uzależnienia od siły poszczególnych jednostek oraz potrzeby inwestycji w inne sektory, co uniemożliwia zastąpienie Gigio bez znaczącej utraty wartości. Tak jak pisałem wcześniej sam nienaprawialny błąd popełniono, gdy kilka lat temu zarząd uległ Raioli. I teraz oczywiście pewnej granicy zdrowego rozsądku nie wolno przekroczyć, jednak wiara w pozbycie się problemów z pdwyższkami po oddaniu Donarrummy jest czystą naiwnością. Sama sytuacja z tymi rzekomymi darmowymi wzmocnieniami, ukazuje iż miejsce na rynku, gdzie utknął Milan zmusi zarząd do radykalnego wyboru - albo pójdą drogą inwestycji płacwych z przyszłych zysków LM albo czeka nas regularne drenowanie zespołu z jakościowych zawodników w kwiecie wieku, których nie zastąpi żadna nieopierzoona młodzież typu Gabbi,. Kalulu, Alexisa, Diaza czy Hauge.
0
kamillo14
kamillo14
1 kwietnia 2021, 22:56
Dla mnie ogólnie cała sytuacja to już gnój trochę. Nawet jak podpisze na postawionych przez Milan warunkach to smród zostanie i narracja będzie taka, że z braku laku zostaje. Jak dużo osób tutaj - wolałbym żeby już po prostu sobie odszedł gdzieś. A jak chce zostać to ma się zdecydować w ciągu powiedzmy miesiąca. Jak nie - szukamy nowego bramkarza (gdzie daleko raczej nie trzeba szukać), Gigio dokańcza sezon i rozstajemy się w poczucie względnego szacunku.
1
kamillo14
kamillo14
1 kwietnia 2021, 22:57
Dodam jeszcze, że stawką przestaje być samo pozostanie Gigio, a to jaką wiadomość Milan wyśle w świat poprzez to jak pokierują tą sytuacją
0
ACstach
ACstach
1 kwietnia 2021, 22:59
Poprzednio było podobnie, dostał mega kontrakt jak na swój wiek, było zamieszanie, były cyrki. Teraz jest tak samo jak nie gorzej. Podwyżka o 1-2 mln to max co i tak jest już ukłonem w stronę Gigio, jak się nie podoba to ja płakał nie będę, zobaczymy kto mu tyle da nawet z kartą w ręce.

Nie można też zapomnieć, że jego brat zgarniał/zgarnia melona za sezon. Teraz chcemy się z nim rozstać, bo 3 bramkarz to tylko u nas tyle zarabia. No kosmos.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2021, 23:02
1
olotek2
olotek2
1 kwietnia 2021, 22:55
Powiem tak. Pamiętam tego szczyla jak debitował u Siniszy. Powiedziałem wtedy że to jest zawodnik na lata.
Teraz wyjebane jaja drugi smród wokół szczyla.
Niech wypierdala.
2
Jago
Jago
1 kwietnia 2021, 22:08
8 mln to i tak kosmos. Maldini powinien powiedzieć, kolego masz miesiąc do podpisania, później nie mamy o czym gadać. elo i pozdrów grubego
4
cbvirus
cbvirus
1 kwietnia 2021, 21:48
10 mln jest akceptowalne tylko pod jednym warunkiem: 5 letni kontrakt i brak klauzuli odejścia. Wtedy ok, bo za ten czas w Milanie będzie kosztował nas około 75 milionów, możliwe że stanie się najlepszym bramkarzem na świecie. W tej kwocie (transfer+pensja) nie dostalibyśmy nikogo lepszego. Innej opcji nie ma. Absurdalne jest 10 mln + 3 lata i + najlepiej śmieszna klauzula odejścia na poziomie 50 mln.

Sam Gigio musi się natomiast mocno zastanowić, bo patrząc na to, że Milan prawie na pewno wejdzie do LM, gra tu od bardzo dawna, to jest to najlepsze dla jego kariery, żeby jeszcze zostać na przynajmniej rok.
2
kamilus
1 kwietnia 2021, 22:01
10 mln pensji netto to ok. 20 mln brutto rocznie, więc 5 lat takiej umowy to nie 75 mln, a 100 mln.

I nie jest to akceptowalne, nie tylko ze względów ekonomicznych (bo trzeba myśleć o żądaniach innych graczy oraz o tym, że z taką pensją będzie go bardzo ciężko sprzedać), ale i ze względu na "ducha" drużyny, bo pokazalibyśmy, że jesteśmy słabi i ulegamy presji zgadzając się na warunki "terrorystów".

Moim zdaniem 7 mln rocznie to jest absolutny max, ale według plotek Milan jest gotów zaoferować 8 mln i jeśli zarząd tak uważa, to trzeba im zaufać. I mieć nadzieję, że więcej nie dadzą.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2021, 22:02
6
kamilus
kamilus
1 kwietnia 2021, 22:22
Przy 10 mln po roku będziesz tu pierwszy płakał, że drużyna nam się rozpada, bo każdy chce podwyżek i chcą odchodzić.

Ten kwas spowodowany kominem płacowym też wlicz w koszty i wtedy już tak fajnie to nie wyjdzie ;)
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2021, 22:22
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 kwietnia 2021, 21:27
Dużo ważniejsze jest to jak zakończymy tensezon niż ta nowa umowa dla naszego wychowanka, wbrew medialnym doniesieniom to, aż takim wielkim problemem nie jest jak może się wydawać. Zarząd przede wszystkim (co czyni) powinien zachować spokój, teraz już nie ma zbyt dużego pola manewru więc nie ma co ulegać emocjom, jeśli Gigio nie zgodzi się na ofertę Milanu to mówimy mu: nie stać nas i się z nim żegnamy - jego wybór. Osobiście myślę że nigdzie nie odejdzie, choć przyznaję że aż takiej pewności nie mam, jednak jakoś tego nie widzę żeby naprawdę miał odchodzić i nie wiem gdzie on miałby się przenieść? Gdzie on pójdzie i kto mu da 10-12mln Inter? Juve? PSG? MC? MU? Już nawet w Chinach nie chcą za dużo płacić "gwiazdorom", moim zdaniem będzie mu ciężko znaleźć klub którzy przebije ofertę Milanu i będzie mu ciężko się zaaklimatyzować poza krajem jeśli będzie musiał opuścić Italię. Skoro pozwala Raioli na teatrzyk to znaczy że lubi zwracać na siebie uwagę i pragnie atencji
3
iMmortal_1899
iMmortal_1899
1 kwietnia 2021, 20:28
Zatem panuje optymizm....

...że Donnarumma jednak odejdzie i ta cała szopka z jego kontraktem się definitywnie skończy, bo najważniejsze jest zdrowie jak i zdrowa atmosfera w szatni, klubie i tego nam wszystkim życzę :)
5
KosaX
KosaX
1 kwietnia 2021, 20:16
Dla mnie to jest dziwne,chlopak deklaruje wiele razy ze kocha Milan,niesamowicie emocjonuje sie tym jak Milan wygrywa a gdy przychodzi sprawa kontraktu to nagle nie ma nic do gadania i jego agent robi wszystkim pod gorke.Z calym szacunkiem do Gigio,jego refleks i zasieg ramion to wedlug mnie top 5 na swiecie ale w zadnym klubie ktory bije sie o mistrzostwo kraju i LM nie bedzie gral bramkarz ktory nie umie grac dobrze nogami.Moim skromnym zdaniem jesli odejdzie to moze byc koniec Gigio,my sobie damy rade i pewnie wyjdziemy na tym lepiej bo Musso,Maignam czy Audero to bramkarze ktory maja jeszcze duzy margines rozwoju i graja na kazdej plaszczyznie co najmniej dobrze,ale dziwnie bedzie zobaczyc jak Gigio wystepuje w innych barwach.
1
Mil_online
Mil_online
1 kwietnia 2021, 21:09
Teza o tym, że Donnarumma obecnie nie umie grać nogami jest mocno ryzykowna...
2
artorn
artorn
1 kwietnia 2021, 23:07
Przecież on gra słabo nogami:P
0
RavenGDA
RavenGDA
1 kwietnia 2021, 20:09
no to pa dolarku
0
Max82
Max82
1 kwietnia 2021, 20:05
Sprawa jest prosta dac mu czas 14 dni na podpisanie kontraktu który proponuje mu Milan jak się nie podoba sprawa jest jasna szybkie szukanie nowego bramkarza i temat zamknięty. To co się dzieje w tej sprawie to debilizm dollar powinien się jasno określić chodzby że względu na to ile lat jest z Milanem a tu cyrk na kółkach ...
2
karp_fso
1 kwietnia 2021, 19:49
Nikt nie jest ważniejszy od klubu. Jeśli nie przystanie na warunki proponowane przez klub to krzyżyk na drogę. Szkoda, że za darmo ale cóż...

Przypominam, że on jest drugim kapitanem zespołu. Pod nieobecność Romka (a jak wiemy, Alessio jest bez formy), to on nosi opaskę. Sorry, ale z takim podejściem jest po prostu niegodny.

Ja wiem, że każdy chce dobrze zarabiać, a kopanie piłki to właściwie też praca. Ale jest też pewna moralność. Gdy przyszedł kryzys na początku korony, firma w której pracuję wpadła w tarapaty i było zagrożenie, że zwolnią część zespołu - nasi kierownicy sami z siebie zrzekli się premii, żeby nikogo z ich podwładnych nie zwolnili. Musieliśmy nawet więcej zapitalać za tę samą kasę, ale nikt nie żądał podwyżki, bo wiedział jaka jest sytuacja. Wyszliśmy na prostą i nam to potem firma ładnie wynagrodziła :p. Analogicznie - jest kryzys koronawirusa, klub nie był od lat w LM. Żądanie przez bramkarza 10, czy 12 mln jest po prostu niemoralne.
4
Fushnikov
Fushnikov
1 kwietnia 2021, 19:47
Ale będę miał łacha jak będzie całować herb Juve po meczu albo innego klubu xD
0
Jachu1899
Jachu1899
1 kwietnia 2021, 22:10
To nie bd sie śpiewać na wyjazdach o Cassano A o Dolarze duomoo Di merdaa... XD
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 kwietnia 2021, 19:46
Maldini powinien powiedzieć "sprawdzam" i wstać od stołu. Nie zdziwiłbym się gdyby gruby blefował.
1
Lomaxini
Lomaxini
1 kwietnia 2021, 19:39
Niech już powie, że odchodzi i krzyżyk na drogę
0
stary_boss
stary_boss
1 kwietnia 2021, 18:56
kolejny odcinek sagi, jeśli przejdzie za darmo do merdasow albo juve za darmo z pensją 8 -10 milionów to będzie żenada
0
AdrianoGalliani
1 kwietnia 2021, 19:37
e tam, pewnie im kibicował od dziecka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
flaqu666
flaqu666
1 kwietnia 2021, 18:50
8 mln to już jest szaleństwo.... Jeśli nie chce Tu grać to niech spier....jest kozakiem ale bez przesady.... bramkarz to nie jest największy problem Milanu....



5
wielki prostownik
wielki prostownik
1 kwietnia 2021, 20:10
Ależ o chce tu grać. Za 12 baniek netto.
0
1 kwietnia 2021, 18:38
Wszyscy się spuszczają nad "poziomem i talentem" a jakoś mało kto mówi o tym co stałoby się z atmosferą w szatni gdyby Dolar dostał te 12 mln / rok.

Pogodzenie się z chorą grą Raioli i przystanie na jego warunki to powolny regres w stronę ostatnich lat Silvio, gdzie wydawaliśmy krocie na kontrakty i budżet się nie dopinał.
12
ACstach
ACstach
1 kwietnia 2021, 18:48
Absolutnie nie można mu tyle dać z bardzo wielu powodów. Po prostu się nie godzi. Nie godzi się wobec klubu, wobec kibiców, wobec innych piłkarzy Milanu, wobec świni jako menedżera, itd itp. Jak nie chce tu grać za "normalne" jak na nasze realia pieniądze to no do widzenia.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2021, 18:53
4
MilanHomer
1 kwietnia 2021, 18:53
Kessie i Hakan już dali sygnał. Pierwszy chce Minimum 4 mln netto, a Niemiec każdy wie :)

https://www.acmilan.com.pl/news/32421/przedstawiciele_kessiego_w_siedzibie_milanu_mozliwe_rychle_przedluzenie_kontraktu
0
Margiorno
Margiorno
1 kwietnia 2021, 19:03
Jaki Niemiec ?
0
AdrianoGalliani
1 kwietnia 2021, 19:24
Turek, Niemiec... to chyba to samo od jakiegoś czasu.

W ogóle, jakie cuda na amazonie:

https://www.amazon.co.uk/dp/620099773X/
0
MilanHomer
1 kwietnia 2021, 19:30
Znalazłem jego miejsce urodzenia (Mannheim-Dojczland), dlatego uparłem się na Niemca, którym de facto jest. Wybrał tylko grę w kadrze Turcji, ale patrząc na miejsce urodzenia to potomek rasy panów :)
0
MilanHomer
MilanHomer
1 kwietnia 2021, 22:21
"Potomek rasy panów"? A Osmanowie tak się nazywają?
Bo Hakan urodził się w tureckiej rodzinie, ale na terenie Niemiec. Jak się szczur urodzi w stajni to nie nazwałbym go koniem :P
3
MilanHomer
2 kwietnia 2021, 14:05
Winston
Bez kijaszka tam gdzie nie ma światła i z większą dozą humoru.
Świat ostatnio zbyt poważny, a ja lubię się uśmiechać.
Potomek rasy panów, rządzonej przez austriackiego akwarelistę.
Humor, zamiast kija i będzie lepiej
Pozdrawiam
0
1 kwietnia 2021, 17:30
Zachować resztki szacunku, czyli podpisać i sprzedać jak z Thiago Silvą.
1
mix17
1 kwietnia 2021, 17:35
I kluby będą się zabijać o bramkarza, który w młodym wieku chce już zarabiać 10-12 mln, żeby to wszystko było takie proste to Gigio już dawno by podpisał umowę.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 kwietnia 2021, 17:52
@up - Man City oferuje Haalandowi 700k £ na tydzień (ponad 36M na rok) więc myślę, że te skromne 12mln Gigio byliby w stanie dać.
1
MilanHomer
1 kwietnia 2021, 17:59
Ale w City nie dadzą, bo mają Edersona, a ławka w wieku 22 lat, nawet z taką kasą to tylko debil się połasi.
6
Rafał0209
Rafał0209
1 kwietnia 2021, 18:35
Gdyby klubom tak zależało na Donnarummie to wałczyły by o jego podpis teraz kiedy być może do wyciągnięcia za darmo, ale jak widać kolejki chętnych nie ma z jego pensją, a co dopiero mówić po podpisaniu umowy i wydawać na niego dziesiątki milionów:)
2
Rafał0209
Rafał0209
1 kwietnia 2021, 18:39
XD Przecież oni właśnie dlatego nie chcą podpisać, żeby Mino z Gigio mogli się podzielić kasą, która normalnie powędrowałaby do Milanu jako kwota odstępnego.
I wieczne gadanie "dać co chce, a potem sprzedać". Jak dostanie 12 mln to nigdzie nie odejdzie, bo nikt tego nie przebije, dając jednocześnie dobrą kasę Milanowi. I utkniemy z grubym kontraktem na lata, a za 4 sezony powtórka z rozrywki.
1
nadgnity
nadgnity
1 kwietnia 2021, 18:41
A czy PSG czasem kiedyś o niego nie pytało? Oni by dali pewnie i więcej.
0
MilanHomer
1 kwietnia 2021, 19:03
No PSG może się pokusić. Od dawna nie mieli dobrego bramkarza, obecnie mają starego Navasa na sutym kontrakcie i nic poza tym, bo Bułka poszedł w świat :)
0
Fifi22100
Fifi22100
1 kwietnia 2021, 20:36
@MilanHOmer,z całym szacunkiem,ale ten stary Navas to wciąż światowy Top i półka wyżej niż Gigio w tym momencie,chętnie wręcz bym się wymienił za niego z PSG gdyby dopłacili chociaż 20 baniek
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 kwietnia 2021, 16:55
To nawet niekoniecznie opcja "low cost", co gwarancja tego, że sprzedawca nie wydoi Milanu. Po odejściu Gigio będziemy klubem bez bramkarza, co właściciele innych klubów na pewno wykorzystają, jak to było w przypadku Chelsea i kupna Kepy, wartego ze 20 milionów, za 80, bo inaczej nie miałby kto bronić. U nas będzie podobnie. Milan będzie stał na kiepskiej pozycji negocjacyjnej, bo nie kupując bramkarza, zostaniemy z Tatarusanu na cały sezon. Cena golkiperów dla nas będzie liczona +50% wartości, co najmniej, dlatego rozglądanie się za bramkarzem, który ma klauzulę i któremu właściciel nie może podbić sztucznie ceny, nie wydaje się być złym pomysłem.

Ogólnie odejście Gigio mi wisi i powiewa totalnie, ale pokaże tym jedynie, że jest człowiekiem bez honoru. Bo mógłby przedłużyć kontrakt z klubem i po prostu wtedy odejść - Milan miałby lepszą pozycję negocjacyjną z innymi klubami w sprawie jego następcy i zarobił na wychowanku. Odejście Włocha za friko ustawi Milan w tak niekorzystnych warunkach, że bardziej się nie da.
8
kamilus
1 kwietnia 2021, 17:09
Moim zdaniem się da, bo danie mu 9-10 mln rocznie lub więcej spowoduje znacznie większe szkody ekonomiczne niż oddanie go za darmo. Bo nawet jeśli mielibyśmy kupić kogoś bez klauzuli, to wciąż możemy koszt nowego gracza zamortyzować, dzięki czemu utrzymanie roczne będzie mniejsze niż w przypadku pozostania Donnarummy:
- nowy bramkarz za 25 mln z pensją 2 mln rocznie przez 5 lat, to po amortyzacji koszt 9 mln brutto rocznie (5 mln za transfer + 4 mln kontrakt),
- Gigio przy 9 mln na umowie to koszt 18 mln brutto rocznie.

A w tym drugim wariancie dojdzie jeszcze kwestia nowych umów innych graczy, którzy też będą chcieli znacznie więcej, niż Milan byłby w stanie im zapłacić.
7
Gianni Rivera
Gianni Rivera
1 kwietnia 2021, 17:28
Ależ ja nie mówię, żeby przedłużać z Gigio kontrakt za wszelką cenę. Od dłuższego już czasu utrzymuję, żeby pozwolić mu odejść. Opcja z przedłużeniem kontraktu tylko wtedy, jeśli przedłuży go na naszych warunkach - ale nawet wtedy go od razu sprzedać, bo za X czasu znów będzie trzeba dać mu podwyżkę. I tak to się będzie toczyć.

Po prostu stwierdziłem, że jego zachowanie charakteryzuje brak klasy i wdzięczności dla klubu, który zaryzykował i na niego postawił w wieku 16 lat, który go wypromował i, co by nie było, już teraz ustawił finansowo na całe życie, bo jest 21-letnim multimilionerem.

Zaś co do nowego bramkarza - właśnie o to mi chodzi, że może się nie udać ściągnąć nowego golkipera za 25-30 mln, bo kluby będą widziały, że Milan potrzebuje bramkarza, więc będą wołać za swoich grajków furę hajsu. Wątpię, czy uda się ściągnąć kogoś na odpowiednim poziomie za mniej, niż 40-50 mln. Ale to takie moje nowe obawy, bo dawniej zakładałem (i nadal mam na to nadzieję), że uda się ściągnąć kogoś za 20-30.
1
kamilus
1 kwietnia 2021, 17:36
Z pierwszym akapitem się zgadzam. Z drugim również. :) Z trzecim nie do końca, bo wydaje mi się, że na rynku jest wielu dobrych bramkarzy i jeśli odpowiednio wcześnie zaczniemy negocjacje, to spokojnie uda się kogoś fajnego pozyskać. Ewentualnie spojrzymy na kogoś z klauzulą, ale wciąż przynajmniej przyzwoitego, jak chyba np. Livakovic.

A mój post odnosił się tylko do Twojego ostatniego zdania, że odejście Gigio za darmo ustawi Milan w najbardziej niekorzystnych warunkach, jakie są możliwe, bo moim zdaniem najbardziej niekorzystne rozwiązanie to "wykrwawienie się" w celu przedłużenia kontraktu.
2
Jaca23
Jaca23
1 kwietnia 2021, 18:07
Co do wyceny zgadzam się z kamilusem. Z Kepa była sytuacja trochę inna, bo Chelsea miała niewiele czasu na znalezienie bramkarza i stąd ta cena, my tego czasu mamy mnóstwo. Do lata na spokojnie możemy takiego bramkarza dogadać, a zawodnicy którzy są z nami łączeni są w zasięgu 20-25 mln na spokojnie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
1 kwietnia 2021, 20:18
Różnica między Chelsea a Milanem jest taka że oni zostali bez bramkarza na chwilę przed startem sezonu i mają wagony kasy która można w piedu palić. My mamy 5 miesięcy na znalezienie bramkarza. Bez problemu kupimy dobrego bramkarza za max 20 milionów i pensją poniżej 3. No i cały czas mamy Plizzariego i Tatarusanu. Bez szału ale tragedii nie ma.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2021, 20:21
1
mpt1899
mpt1899
1 kwietnia 2021, 20:19
Chelsea to zrobila babola jak malo kto z tym Kepa. Zauwazylem, ze tutaj zapomniano o woli pilkarza. Jezeli np.Musso bedzie chcial odejsc do Milanu a klub np. Udinese bedzie chcial zarobic to musza gdzies znalezc kompromis. Pewnie, ze moze zawolaja wiecej niz normalnie, zalozmy 30M zamiast 20M ale to ciagle jest 50% a nie 400 jak w przypadku Kepy do tego przy wyplacie np. 2M to ciagle duzo lepiej niz pozostanie Gigio z 8M (o 10 czy 12M juz nawet nie chce myslec). Moim zdaniem wcale Milanowi nie bedzie tak trudno. Sama ta saga z Gigio robi nam reklame. Czytam media z calego swiata i doslownie wszyscy pisza jaki to Milan dobry, jaka atmosfera, ze sie odbudowuje, chca budowac stadion, nowi sponsorzy (nie wszyscy uwazaja, ze BMW to marka premium ale po przegladzie dzisiejszej prasy to nie wiem jak glosno by o nas bylo z np. Skoda) i wraca do LM a Gigio probuje wydymac swoj "ukochany klub". Zwlaszcza pilkarze z Serie A dobrze wiedza co sie dzieje w Milanie. Hellas ponoc sie dogadal z Napoli ale sam Zaccagni ponoc chce czekac na Milan. Moim zdaniem powinni mu dolozyc 1M w bonusach do tych 6M, ktore ma. Wywalic brata albo zostawic z np. 200k. Jak sie nie zgodza to bye Gigio. Dawac nowego, solidnego z kontraktem na 5 lat i zaczac koncetrowac sie na reszcie zespolu a nie co 2 lata Donnaruma saga. ForzaMilan!!!
1
grzegorzzg
grzegorzzg
1 kwietnia 2021, 16:53
Moim zdaniem, jeżeli dla niego pieniądze są najważniejsze i te 8 mln dla niego są za małe to powinien odejść bo to nie jest milanista tylko jest zwykłym grajkiem za pieniądze, klub nie powinien przepłacać.
5
Rafał0209
Rafał0209
1 kwietnia 2021, 16:38
Donnarumma to po prostu chłopak który szybciej dojrzał od rówieśników i tyle, jeżeli komuś się wydaje że on w nieskończoność ma ten potencjał i będzie co rok lepszy, to może się rozczarować, dla mnie on już stoi w miejscu i będzie taki sam i za 3 lata, oczywiście bardzo dobry, ale nie najlepszy. Raiola gdyby miał już innych chętnych którzy wyłożą mu 10 mln pensji to już by nie rozmawiał z Maldinim a nakręcał młodego w transfer, ale inne kluby nie są głupie i widzą jak ten agent gra, podpisać kontrakt na 3 lata a później jak nie dadzą kilka mln podwyżki to odchodzimy za darmo.
0
GottMittUnss
GottMittUnss
1 kwietnia 2021, 16:24
Szanujmy sie jak klub , facet jest pazerny bez kregoslupa moralnego , klub go wyniosl gdzie jest a On na niego pluje , pozegnac bez sentymentow i gruba swinie tez .MILAN to MILAN nikt ponad klub , ja osobiscie bym go pozegnal , to TYLKO bramkarz i gdzie takie zarobki , parodia.
2
Jachu1899
Jachu1899
1 kwietnia 2021, 16:44
Dal bym ofertę 8 i kontrakt na minimum 4 lat bez żadnych klauzur dających zarobić grubasowi.
Chce klauzurę? Ok 120- 150mln.
Nie podoba się to wypad .
Trzeba się szanować bo świat patrzy w tym jego koledzy i ich agenci, którym prędzej czy później będą się kończyć kontrakty...
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 kwietnia 2021, 16:49
O następny co klauzurę w przedpokoju kładzie :D
17
kamilus
1 kwietnia 2021, 17:10
@grzesiekpl88
To pewnie ten z gatunku tych, których trafia szlak. :P
6
MilanHomer
1 kwietnia 2021, 17:58
kamilus
Gorzej jak się trafi nieodpowiedni szlak :)
1
becoccos
becoccos
1 kwietnia 2021, 16:16
ODP: Wstać od stołu...
3
kusniak_22
kusniak_22
1 kwietnia 2021, 16:16
Krótka piłka, zaproponować ostatnią ofertę na 8 mln i zarządać normalnej klauzuli i kontraktu na kolejnych 4-5 lat. Jeśli nie podziękować i odprawić z kwitkiem. Klub jest najważniejszy, jeśli wychowanek, deklarujący miłość do barw, nie jest w stanie grać za 7-8 mln niech idzie gdzie zapłacą mi więcej. Nie możemy dawać się szantażować.
7
kamilus
1 kwietnia 2021, 16:43
Oferta 8 mln jest już prawdopodobnie u Raioli "na stole" i Milan czeka na odpowiedź. Klauzuli bym się nie spodziewał, bo nawet bez niej mało który klub w Europie chciałby i mógłby przeznaczyć na Gigio tyle, ile dla niego chce Mino.

ps.
Zażądać, nie zarządać. :)
2
hyrus13
hyrus13
1 kwietnia 2021, 17:57
I to złapać gnojka po treningu w szatni i dać kwit do podpisu. Raiola by dostał biegunki ;)
0
nokoments
nokoments
1 kwietnia 2021, 16:13
Przepłacanie ze względu na sentymenty nie ma sensu. Te 8 to i tak już jest o 4 za dużo i Raiola doskonale o tym wie. Jak Gigio zostanie w lecie z kartą na ręku to na bank skończy z niższym kontraktem niż oferowane przez Milan 8 baniek.
1
Gattuso888
1 kwietnia 2021, 16:02
Jak na początku bardzo chciałem żeby został tek teraz mam 50/50. Jak odejdzie to tracimy dobrego bramkarze i nic na nim nie zarabiamy ale uwalnia nam się jego pensja i częściowo pozbywamy się Raioli. A jak zostanie to mamy dobrego bramkarza. I coraz mniej mnie interesuje czy cała ta szubka to wynik działania agenta czy chęci zarabiania jak najwięcej samego piłkarza.
1
kamilus
1 kwietnia 2021, 16:01
Ponoć Milan w przypadku odejścia Gigio sonduje też możliwość pozyskania Livakovica, który ma mieć klauzulę 10 mln. Patrząc na przykładowy filmik na yt: https://www.youtube.com/watch?v=hkno4zl73mE&ab_channel=GKShowcase

To nie wygląda tak źle, a ekonomicznie jego utrzymanie kosztowałoby nas kilkukrotnie mniej niż Gigio.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 kwietnia 2021, 16:21
Nie lepiej zgarnąć kogoś sprawdzonego w serie A albo jakieś innej silnej lidze? Szczególnie młody też nie jest (26 lat) chociaż jak na bramkarza oczywiście nie jest stary. Jedyne co za nim przemawia to bycie opcją bardzo low cost
1
kamilus
1 kwietnia 2021, 16:41
Moim zdaniem w przypadku odejścia Gigio cena nowego bramkarza będzie decydująca, bo jeszcze chcemy wykupić Tomoriego, Tonalego, pozyskać porządnego prawoskrzydłowego i prawdopodobnie też napastnika. I jeśli nie chcemy brać "byle czego", to na całą piątkę może być konieczne wydanie nawet 100 mln, a w takiej sytuacji nasz zarząd będzie oglądał każdego eurocenta dwa razy, zanim go na kogoś wyda.
0
AdrianoGalliani
1 kwietnia 2021, 16:49
Tylko Scott Sterling!

https://www.youtube.com/watch?v=8F9jXYOH2c0
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 kwietnia 2021, 18:59
kamilus - rozumiem o co ci chodzi ale ciągle liczę, że uda nam się sprowadzić kogoś na zasadzie wolnego transferu (Lucas Vazquez byłby idealny mimo sporej pensji) i wtedy będziemy mogli przeznaczyć kilka milionów więcej na solidnego bramkarza np. Cragno czy Silvestriego(co prawda ten jest starszy). Majątku też by nie kosztowali a wiemy na co ich stać
0
Biegan
Biegan
1 kwietnia 2021, 15:59
Dawać Drągowskiego. ...uj w te pazery. PseudoMilanista.
3
Jaca23
Jaca23
1 kwietnia 2021, 15:51
Pokerowa zagrywka to powinna być w styczniu, albo podpisujesz kontrakt na 6-7 mln i na 3-5 lat, albo trybuny i EURO w telewizji. Wiem, że to stawia Milan w negatywnym świetle, ale z Raiolą tak trzeba, zwłaszcza, że Gigio wcale nie jest oburzony jego działaniami, tylko daję mu wolną rękę w kwestii dojenia Milanu.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2021, 15:55
5
kamilus
1 kwietnia 2021, 15:58
W styczniu wciąż marzyliśmy o mistrzostwie i odstawienie w takim momencie podstawowego gracza byłoby trochę nie na miejscu.
1
Jaca23
Jaca23
1 kwietnia 2021, 16:09
Co to znaczy nie na miejscu? Chodzi ci o poziom sportowy czy morale drużyny?

W tej rundzie Gigio naprawdę nie broni jakoś rewelacyjnie, do tego nadal mam w pamięci jego babola przeciwko Udine. Tatarusanu mógłby go zastąpić, albo można było pomyśleć o wypożyczeniu jakiegoś bramkarza.

Jeśli chodzi o morale to dopiero możemy mieć problem. Jak Gigo dostanie nawet 8 mln to Hakan nie zejdzie poniżej 5ciu, a dalej ustawi się kolejka po podwyżki.
2
kamilus
1 kwietnia 2021, 17:17
Pisząc komentarz miałem na myśli poziom sportowy, ale tak teraz myślę i dochodzę do wniosku, że morale też by ucierpiało. Bo w styczniu jeszcze była w miarę realna szansa na walkę o Scudetto i gdyby piłkarze dowiedzieli się, że odstawiamy jednego z pewniejszych graczy defensywy, to na pewno by nie byli zadowoleni. A gdyby jeszcze się okazało, że jakiś przez błąd Tatarusanu straciliśmy punkty, to morale spadłoby jeszcze bardziej. Nie mówiąc o tym, że osłabiając się z własnej woli ryzykowalibyśmy ewentualne wypadnięcie z top 4, bo na koniec sezonu każdy punkt będzie cenny.
0
Jaca23
Jaca23
1 kwietnia 2021, 17:56
Po części masz racje, ale tutaj kolejny raz pojawia się przykład, że klub jest ważniejszy niż pojedynczy zawodnik. Gigio wraz z Raiolą sami doprowadzili do takiej sytuacji swoją chytrością i na pewno inni zawodnicy to widzą. Nie może być tak, że zawodnik nawet kluczowy robi co mu się żywnie podoba.

Kompletnie popuszczając wodzę fantazji, nie wysłałbyś go na trybuny jakby pewnego dnia zakomunikował, że od dzisiaj bierze udział tylko w meczach, bo jest na tyle dobry, że nie musi trenować?
1
kamilus
1 kwietnia 2021, 18:51
Podany przez Ciebie przykład to sytuacja bezprecedensowa w świecie futbolu, więc pewnie nie tylko ja miałbym problem z podjęciem decyzji. ;)
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
1 kwietnia 2021, 15:48
https://bit.ly/3cCMvmp - Raiola wstający od stołu po usłyszeniu od Paolo, że 8 mln i ani centa więcej
5
Carlo88
Carlo88
1 kwietnia 2021, 15:46
Szczerze powiedziawszy to nawet 8 mln na ten moment to sporo za dużo. Potencjał galaktyczny, ale do TOP5 bramkarzy na świecie to mu wciąż daleko, bardzo daleko.
2
Dohtor
Dohtor
1 kwietnia 2021, 15:35
Masakracja. No ale to jest biznes, nie ma miejsca na sentymenty... :/
1
kamilus
kamilus
2 kwietnia 2021, 08:41
Gdyby Gigio nie grał na sentymentach kibiców to może i owszem, ale ten fałsz właśnie buduje mu negatywny PR.
0
grayman88
grayman88
1 kwietnia 2021, 15:34
Ale się będę cieszył jak odejdzie
6
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2021, 15:36
Ja bardziej;)
1
patoo_07
patoo_07
1 kwietnia 2021, 15:29
Jak dostanie 8, to Hakan mniej niż 5 nie zejdzie w negocjacjach. Tak się właśnie tworzy problemy.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2021, 18:46
Dojdzie jeszcze Kessie, który teraz chce 4mln, ale może zechcieć więcej, Romagnoli chce już 5-6mln. Hakanowi ta pazerność Dolara też podsuwa głupie pomysły ;)

Donarumma kosztuje nas pobocznie więcej niż niektórzy widzą.
Edytowano dnia: 1 kwietnia 2021, 18:50
1
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2021, 15:29
Gigio, wstań od stołu, spakuj manele i narka ;)
2
Tairens
Tairens
1 kwietnia 2021, 15:26
Nikt i nic ponad klub. Jesli ma tak ciagle sytuacja wygladac to woe, zeby odszedl. Przeciez ten grubas bedzie szantazowal klub za kazdym razem. Dollar to nie jest Milanista tylko zwykla pazerna swinia jak wiekszosc zawodnikow w tych czasach. Gdyby to jeszcze chodzilo o poziom sportowy czy balagan w klubie to rozumiem. Tutaj jednak rozgrywka opiera sie jedynie na pieniadzach. Rozumiem, ze kazdy dazy do zarabiania jak najwiecej, ale jest tez gdzies granica rozsadku i dobrego smaku.
10
Cisek666
Cisek666
1 kwietnia 2021, 15:23
Coś czuję, że kibice właśnie drukują dużą ilość dolarów. I jak tylko wrócą na stadion to będzie bardzo zielono. A może pojawią się przed stadionem i tam wysypią ciężarówkę dolców?
5
TR3V0R
TR3V0R
1 kwietnia 2021, 15:17
8,5 i więcej nie dawać. Nie ma sensu płacić dollarowi i jego grubemu koledze takich ogromnych pieniędzy. Zastąpić go nie będzie trudno.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
1 kwietnia 2021, 18:49
W życiu! Nawet te 8 to na wyrost. Przypominam, że jak on wysępi 8,5mln to zaraz pod biurem Gazidisa ustawi się kolejka agentów po podwyżki dla ich klientów. Bo czemu Kessie, Bennacer, Romagnoli, Calhanoglu czy Theo mają grać za połowę tej kwoty?
2
M@sło
M@sło
1 kwietnia 2021, 15:10
Na pewno z racji miłości do Milanu będzie rzewnie szlochał w samolocie wylatując z Mediolanu :( Ah te przywiązanie do barw...Ni ma już takich piłkarzy w dzisiejszych czasach. Wszyscy tylko kasa kasa.

Forza Dollar!
3
Jaca23
Jaca23
1 kwietnia 2021, 15:54
https://media.tenor.com/images/96c65b2375dcba92547046cc59925c89/tenor.gif

Tak to będzie wyglądało.
1
ba_acm
ba_acm
1 kwietnia 2021, 15:07
€8,5M dla niego ostatnia oferta, nie to nara. Nikt nie jest większy od Milanu a dobry bramkarz się znajdzie prędzej czy później.
0
ACstach
ACstach
1 kwietnia 2021, 15:04
Karty na stół, a jak nie wystarczą to wstajemy od stołu i się żegnamy.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się