SCUDETTO


Kolejne rozczarowanie na własnym stadionie. Milan - Sampdoria 1:1

3 kwietnia 2021, 11:32, Leonardo 22 Główne newsy
Kolejne rozczarowanie na własnym stadionie. Milan - Sampdoria 1:1

Milan zremisował 1-1 z Sampdorią na San Siro w 29. kolejce Serie A rozgrywanej w Wielką Sobotę. Piłkarze ze stolicy Lombardii zaprezentowali się bardzo słabo i potwierdzili swoją niedyspozycję w domowych meczach. Gole zdobyli Quagliarella i Hauge.

Od początku goście atakowali żwawiej i częściej. W 5. minucie Gabbiadini lewą nogą oddał podkręcony strzał, który mógł przelobować Donnarummę, ale Włoch sięgnął i przerzucił strzał ponad bramkę. W 24. minucie Gigio ponownie musiał się wysilić, żeby odbić strzał głową Thorsby'ego! Pomocnik Sampy strzelał po wrzutce Candrevy z wolnego. Piłkarze Milanu byli wolni, przewidywalni i często łapani na spalone. Po raz kolejny u siebie Rossoneri wyglądali słabo i kibice mogli tylko czekać z nadzieją, że w drugiej połowie zespół zdoła odmienić niekorzystny stan rzeczy.

W 57. minucie jednak fatalny błąd popełnił Theo Hernandez. Obrońca podał niesamowicie niechlujnie w poprzek boiska i piłka doszła do Quagliarelli, a doświadczony Włoch takich sytuacjach nie przebacza i dokładnym lobem pokonał bramkarza strzelając swoją trzecią bramkę z Milanem w karierze. Chwilę później pojawiło się światełko w tunelu dla graczy Piolego, ponieważ czekało ich pół godziny gry w przewadze. Adrien Silva wyleciał z boiska za drugą żółtą kartkę zarobioną za faul na Castillejo.

Trudno powiedzieć, że Milan jakoś niezwykle próbował strzelić gola, albo że zyskał na czerwonej kartce rywali. Największe zagrożenie nastąpiło po jednym strzale Calhanoglu i gdy po akcji Rebicia piłkę sprzed linii wybił Colley. Gospodarze jednak sporadycznie znajdowali się w okolicach bramki Audero, niewiele wychodziło im w ofensywie.

Dopiero w 87. minucie nastąpił zryw, po jednej z szybszych akcji do przodu bramkę wyrównującą zdobył wprowadzony Jens Petter Hauge! Ożywiony golem zespół ruszył jeszcze raz do przodu i Calhanoglu strzałem z dystansu chciał zaskoczyć Audero, lecz bramkarz poradził sobie z bombą Turka i zagrożenie zażegnał. Sędzia doliczył 5 minut, w których w słupek trafił jeszcze Kessie! Pogoń za wynikiem była, ale zaczęła się zdecydowanie za późno, przez co w tabeli przy okazji świąt Milan może dopisać sobie tylko jeden punkt.

Milan - Sampdoria 1:1 (0:0)

Bramki: Hauge 87' - Quagliarella 57'

Żółte kartki: Saelemaekers 45', Bennacer 50' - Colley 32', Thorsby 39', Ad. Silva 45+1', 58', Candreva 73'

Czerwona kartka: Ad. Silva 58' (za dwie żółte)

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma – Saelemaekers (46' Kalulu), Kjaer, Tomori, T. Hernandez – Kessie, Bennacer (60' Tonali) – Castillejo (74' Hauge), Calhanoglu, Krunić (60' Rebić) – Ibrahimović

UC SAMPDORIA (4-4-2): Audero – Bereszyński, Tonelli, Colley, Augello (89' Yoshida) – Candreva (89' Leris), Silva, Thorsby, Damsgaard (89' Verre) – Gabbiadini (62' Asdilksen), Quagliarella (84' Keita)

 

Arbiter główny: Marco Piccinini

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



855 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gerada
Gerada
3 kwietnia 2021, 14:44
Przed meczem z Anglią rozmawiałem ze znajomym, który mówi "może jak nie ma Lewandowskiego to reszta się zmobilizuje i zagra lepiej". Ja mu odpowiedziałem to możliwe, ale widziałeś ile w meczach z Węgrami i Andorą Polacy grali niedokładnych piłek, za plecy, przez co wyglądali jak zbieranina niezłych graczy, którzy nie potrafią grać razem. Dlatego stwierdziłem, że reprezentacja nie ma szans na chociażby punkt z Anglią. I tam Biało-Czerwoni dość pozytywnie chociaż w drugiej połowie zaskoczyli. Dziś z tym samym znajomym mówię, że Milan w takim składzie, że powinno to fajnie wyglądać... Tymczasem Milan dziś wyglądał bardziej niechlujnie niż Polacy w spotkaniu z Andorą... POŁOWA graczy pośliznęła się na piłce, Bennacer w pierwsze 10 minut zaliczył 3 straty na kontry, Kessie zaraz po nim poprawił jedną swoją, a Theo... no cóż... Hakan nawet pod grą nie był tyle ile zwykle bywał, a Ibra jak to Ibra spaliłby akcję nawet jak obrońcy by od kwadransa leżeli nieruchomo na murawie... To po prostu nie mogło się skończyć dobrze...
4
dysha1992
dysha1992
3 kwietnia 2021, 14:43
12:30 i powroty po przerwie rep. Z Sampdorii ilu piłkarzy gdziekolwiek wyjechało?
Jak dla mnie remis był oczywisty. Kiedy ostatnio zagraliśmy ładny mecz o tej godzinie? Ktoś coś? A jeszcze moglismy to wygrać. Za bardzo płaczecie. Czytając wasze komentarze można złapać mega doła. Rozumiem jakbyśmy wypadli poza top 4 ale jeszcze tak się nie stało. Zmienicie coś tym płaczem, narzekaniem? Piątka już nie ma i nikt tam nie przetłumaczy naszych mądrych wskazówek i komentarzy. Ogarnijcie się. Będziemy płakać jak wypadniemy poza top 4 A teraz zagryźć zęby i do przodu. Patrząc na tą kadrę i tak jesteśmy za wysoko ;)
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:45
Aha czyli tylko my grywamy mecze o 12 : 30 i tylko nasi zawodnicy jeżdżą na reprezentacje? Pokrętna logika.
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 14:50
Chętnie odpowiem na ten komentarz byczq - z zawodników Sampdorii którzy dzisiaj byli na boisku na kadrę w zeszłym tygodniu wyjechał: Damsgaard, Thorsby, Bereszyński, Colley, Yoshida oraz Keita Balde

Więc trochę ten Twój argument jest inwalidą xD
2
Corsa
Moderator Corsa
3 kwietnia 2021, 14:43
Administracjo, prosiłbym o rozważenie banicji dla użytkownika Sosojowy, otrzymywał wcześniej ostrzeżenia, ale dzisiaj przeszedł sam siebie, wyszło szydło z worka, obecność takiego fermenciarza jest zbędna.
2
Cisek666
Cisek666
3 kwietnia 2021, 14:42
To już oficjalne: w tym roku scudetto nie będzie. Było miło, ale się skończyło. Teraz trzeba walczyć o top 4.
1
patoo_07
patoo_07
3 kwietnia 2021, 14:45
Ale to przecież wiadomo co najmniej od 1.5 miesiąca :D
2
Cisek666
Cisek666
3 kwietnia 2021, 16:18
@patoo_07 - rozum o tym wiedział, ale serce jeszcze wierzyło. Dzisiaj i ono przejrzało na oczy ;p
0
Nizial86
Nizial86
3 kwietnia 2021, 14:41
Niema co sie dziwic ze Theo niema powolan do reprezentacji jak ma podac niepoda a jak niema to do przeciwnika jeszcze klepnie bez glowy czasami gra naprawde
3
pawel1989
pawel1989
3 kwietnia 2021, 14:40
Powiem Wam bracia, ze jak nie lubie narzekastwa, tak dzis nie moge darowac sobie tego slupka. Mozna biadolic ze 12:30, ale przyznajcie ze cos w tym jest. Nam nigdy nie ukladaja sie mecze o tej porze. NIe potrafie pojac jak dorosli mezczyzni, profesjonalni pilkarze nie potrafia wyjsc na pełnej kur** i walczyć o LM. Obawiam się, ze strata tych punktów moze nas w ostatecznym rozrachunku kosztowac duzo.. Spokojnych Świąt dla Was wszytkich i Waszych bliskich.
8
Zimer9009
Zimer9009
3 kwietnia 2021, 14:40
Hakan dzisiaj myślami w United wygrywał rywalizację z Bruno inkasując 7mln euro rocznie.
2
Cisek666
Cisek666
3 kwietnia 2021, 14:46
To chyba był tam razem z Bennacerem, który był tak mierny, że po wejściu Tonalego w końcu mieliśmy środek pola ;)
0
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2021, 14:53
Winston
Przestań już bronić Hakana pod każdym postem, praktycznie wszyscy zagrali słabo zwłaszcza Turek.
1
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2021, 14:40
Jak wielkie było oczekiwanie na ten mecz, tak wielkie teraz czuję rozczarowanie. Pierwsze co się rzuca w oczy to liczba spalonych. Nasi piłkarze chyba powinni przejść jakiś szybki kurs przepisów w piłce nożnej, a Ibra dodatkowo zostać po godzinach. Zlatan połowa możliwych minut, a najwięcej pozycji spalonych w całej lidze.

Cieszy przebłysk Hauge, bo ogólnie Candreva na tej stronie go po prostu ośmieszał. I tak jedną akcją zrobił więcej niż Samu przez cały sezon. Hiszpan to chodząca przeciętność, mam wrażenie, że nawet w Ekstraklasie by się nie wyróżniał. Przerażające jest to ile minut ma rozegranych w tym sezonie tak słaby piłkarz jak Castillejo.

Podanie Theo to po prostu kpina, niech dalej czeka na telefon z powołaniem, życzę powodzenia. Do tego jak już zacznie swój rajd, to totalne klapki na oczach, tylko on sam wie czemu nie podawał do Hakana na koniec pierwszej połowy.

Ogólnie mecz w naszym wykonaniu mega kiepski i pewnie gdyby nie czerwo dla Silvy to nawet do remisu byśmy nie doprowadzili, straszna kaszana. Kolejny raz nie wychodzi eksperyment Piolego, tym razem z Alexisem jako PO. Dla mnie bez sensu kombinacja, Rebić powinien grać od początku jako jedyny obecnie skrzydłowy, który stwarza jakiekolwiek zagrożenie. Oby nam tych dwóch punktów na koniec nie brakło...
2
Rossu
Rossu
3 kwietnia 2021, 14:40
Brawo, świetne spotkanie! Z dzisiejszego meczu będzie można zrobić wykłady pt. jak nie grać beznadziejnie i bezjajecznie w piłkę nożną - by Milan.

Zacznijmy się poważnie obawiać o LM, serio.
0
Nizial86
Nizial86
3 kwietnia 2021, 14:39
Niema co sie oszukiwac milan z Piolim wiekszego/wyzszego poziomu nieosiagnie.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:41
Akurat Pioli nie ponosi całej winy, bo jednak na skrzydłach to my mamy tragedie + drepczącego na spalonym Zlatana i Calhanoglu potykającego się o własne kończyny.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:48
Czy ty właśnie próbujesz Hakanem i Ibrą tłumaczyć niewpuszczenie Rebicia i ustawienie Samu od początku na skrzydle? XD
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:53
Napisałem "nie ponosi całej winy" .. oczywiście, że granie na skrzydle Kruniciem to jest wina trenera.
0
my's
my's
3 kwietnia 2021, 14:38
Rebic, jesli chodzi o technike to od kilkunastu spotkan poziom eskraklasy, skoro ktos narzekal na leao to co o nim powiedziec, po prostu nie moge patrzec na niego jak ma pilke
1
Janik14
Janik14
3 kwietnia 2021, 14:40
A ja akurat mogę,dalej to nasz najlepszy skrzydłowy, szybki silny ma charakter i dobrze chyba jako jedyny z naszych piłkarzy pokazuje się na pozycje
6
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 kwietnia 2021, 14:38
Remis to zawsze punkt ale ja pewnie jak wielu czuję tylko wqrwienie....szkoda strzępić ryja sami strzeliliśmy sobie gola, nasi piłkarze powinni przestać klepać się po plecach i uderzyć się w pierś bo zawiedli po całości i gol Hauge niczego nie zmienia to było żenujące w tak ważnym momencie zagrali karygodnie, niedojrzale i frajersko, poziom niedbalstwa, brak koncentracji i prymitywna, żałosna nieudolność przyprawiała mnie o mdłości. Odechciewa się oglądania reszty kolejek SerieA . Ibra był fatalny, Kessie był dziadem, Hakan słabizna, Bennek zdominowany, Theo grał koszmarnie, nikt nie grał dobrze a Pioli źle dobrał skład i nie umiał zmobilizować pilkarzy
6
Diavo
Diavo
3 kwietnia 2021, 14:39
Kessie nie gral źle, poprostu grał słabiej od poziomy do którego nas przyzwyczaił
2
Piotrek1899
Piotrek1899
3 kwietnia 2021, 14:37
Lepszy rydz, niż nic ;) Dziękujemy Theo, bo poza żenującym występem ogólnie, brał udział w dwóch akcjach, które miały decydujący wpływ na wynik meczu. Jednak Deschamps się zna na swojej robocie ;) Dziękujemy też trenerowi za dobór jedenastki. Z tym Kruniciem na skrzydle mógłby już dać sobie spokój, bo robi krzywdę drużynie i przede wszystkim samemu zawodnikowi. Potem wpuszcza tych, co powinni tam grać przy niekorzystnym wyniku, a prawda jest taka, że w takim momencie ciężko dobrze wejść w mecz. Jest presja, nerwy, dochodzi podwójna frustracja, gdy coś nie wyjdzie. Spieprzyłeś ten mecz, trenerze. Nie można tak kombinować, gdy są dostępni zawodnicy na poszczególne pozycje.
5
PaoloACM
PaoloACM
3 kwietnia 2021, 14:36
Graliśmy kiepsko jak zawsze w meczach o 12.30 co nie jest wymówka i nie zmienia faktu że paliwo się skończyło. Jedna sprawa: Gdzie ten Hakan z reprezentacji??? Drażni mnie ten zawodnik a już zwłaszcza po takim zgrupowaniu jakie zaliczył.
0
mw121
mw121
3 kwietnia 2021, 14:36
Poziom gry to totalny dramat niestety, jedynie przebłysk w końcówce uratował nam punkt. Katastrofalny błąd Theo, ale co bardziej martwi to ofensywa praktycznie nie istniała. Owszem, postawili głębokie zasieki, ale w takiej sytuacji to albo próbuje się strzałów z dystansu( czego dzisiaj w ogóle nie było) albo wrzutek (brak skrzydłowych przez większość meczu, a dośrodkowania fatalnej jakości). W dodatku mnóstwo indywidualnych błędów technicznych, gra bardzo powolna i przewidywalna, brakuje dynamiki i świeżości. Kończąc, nie wiem też czemu Pioli na takim etapie pozwala sobie na jakieś absurdalne żonglerki, ustawiając zawodników na innych pozycjach ? To się nigdy nie sprawdzało, a Krunić na skrzydle to kolejny tego dowód, tak jak wcześniej Meite na 10-tce. LM to będzie cud z taką grą, porównywalny do dotoczenia wózka z węglem na strome wzniesienie.
1
Rafał0209
Rafał0209
3 kwietnia 2021, 14:36
Ostatni mecz w sezonie z Atalanta jak nas zleją co nas pozbawi LM to ten klub znów na 10lat popadnie w przeciętność. w której zresztą jest.
2
Gattuso888
Gattuso888
3 kwietnia 2021, 14:38
Jak można popaść w przeciętność skoro się z niej nie wyszło?
5
Szymson
Szymson
3 kwietnia 2021, 14:35
Jeśli nie będzie LM, a na to się zanosi to nie wiem jak bronić się przed znajomymi, przecież po takiej pierwszej rundzie to będzie kompromitacja na całego.
1
Rafał0209
Rafał0209
3 kwietnia 2021, 14:41
To jeszcze się nie przyzwyczaili że od lat wracamy do LM z początkiem sezonu, by później chować się w jaskiniach na koniec.
0
PaoloACM
PaoloACM
3 kwietnia 2021, 14:43
Powiedz im żeby sobie wzięli do klubów, którym kibicują, Samu i Rade i postawili na ich na skrzydłach, wtedy zrozumieją xD i tak jesteśmy w miejscu grubo przerastającym nasze możliwości patrząc na skład jakim dysponujemy. A już tak na marginesie to powinieneś mieć w dupie opinie znajomych zwłaszcza tych szydzacych ;)
2
Janik14
Janik14
3 kwietnia 2021, 14:34
Na wyjazdach gramy dobrze z 1 piłki klepka wymienność pozycji, a na san siro laga laga laga glupi błąd laga. Cos tu nie gra, trzeba wziąć się do roboty bo dzisiaj to byl skandal. Na plus jedyne Gigio plus para środkowych obrońców. Ps theo ostatnio mocno irytujący więcej chyba na insta czy sesjach niz graniu w piłkę
1
Adam1983
Adam1983
3 kwietnia 2021, 14:34
Powoli piękny sen zaczyna się rozwalać ,gramy coraz gorzej. I teraz jak nie dostaniemy się do LM to możemy być w totalnej d.... A w dodatku bez bramkarza,kapitana i jedynego gracza na pozycji numer 10 , bez napastnika i jeszcze Benka więc wygląda to naprawdę kiepsko. Wszyscy zdają sobie z tego sprawę i nie dlatego nie podpisują kontraktów bo tu przyszłości niestety nie widać.
1
zycumilanista
zycumilanista
3 kwietnia 2021, 14:34
Panowie nie mogę przeżyć tego słupka. Nosz kurde. Nie mogę no.
2
ACstach
ACstach
3 kwietnia 2021, 14:34
Dla nas serio nie ma różnicy czy gramy w przewadze czy nie. Skrzydeł nie ma, nie ma grania, a Zlatan musi mieć przy sobie dobre skrzydła. Hauge wszedł, niby dużo piłek potracił, ale chłopak ma ten błysk i potrafi strzelić. Niestety Samu jedyne co strzela to kloca przed meczem żeby majtów nie ubrudzić w trakcie spotkania. Krunić strzelił golaso z wolnego ale nie może mieć przez to do końca kariery pierwszego składu w Milanie.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 14:37
5
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2021, 14:49
Zgadzam się prócz tego, że Krunić gra dobrze, a le na 10tce.Stawianie go na skrzydle to kryminał, dodatkowo mając Rebcia na ławce.
0
RuFFDante
RuFFDante
3 kwietnia 2021, 14:33
Pomoc nie wyglada pewnie z Bennacerem niestety. Dodatkowo Pioli podcial sobie skrzydla wystawiajac Alexisa na obronie, ktory gral tam na poziomie Laxalta. Theo tez nie jest swieta krowaz jak gra padake to powinien zejsc. Nie dosc ze nie widzi kolegow to traci pilki latwo
2
Diavo
Diavo
3 kwietnia 2021, 14:33
Hauge wraca? Yhy.. wszystkie pojedynki przegrane, ogrywany przez zmęczonego Candreve,strzela bramkę fartem gdyż omaly włos nie wybił mu jej obrońca,a kibice szaleja.. Ibra dzisiaj zepsuł mecz bo tak naprawdę nic mu nie wychodziło,a 95% akcji spalił, liniowy dawno tal często chorągiewki nie unosił w meczu :). Priorytet na mercato TP napastnik z topu i prawoskrzydłowy.
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 14:36
w punkt z tym Hauge, może i jakiś potencjał ma, ale przez 95% czasu jest totalnie bezużyteczny na boisku, a tutaj robią z niego nowego Kakę niektórzy xD

to samo było z Napoli, odbijał się od obrońców jak polski rząd od logiki, ale wyszła mu akcja życia i wszyscy oszaleli ¯_(ツ)_/¯
5
dykt4tor
dykt4tor
3 kwietnia 2021, 14:37
"... a tutaj robiąz niego nowego Kakę niektórzy" co za brednie xD
3
Zimer9009
Zimer9009
3 kwietnia 2021, 14:38
Ale wiesz, że napastnik z topu to wydatek 80mln+ ? (Jeżeli oczywiście mówimy o topie, a nie Belottim czy innym Vlahoviciu)

Inter za Lukaku który przeżywał trudny moment w United zapłacił bodajże 75 mln, a gdyby Belg był w formie to pewnie 100 by pękła.
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 14:40
dykt4tor bezpodstawnie tego nie przytaczam xD zresztą poczekaj w tym wątku chwilę, zaraz pewnie zleci się co najmniej kilku od których dostanę obelgami za to co napisałem ¯_(ツ)_/¯
0
maciejh
maciejh
3 kwietnia 2021, 14:33
BTW. Co przy golu dla nas zrobił nie tyle Theo(który swoją drogą był najsłabszy obok zlatana snickersa) co dolar.... On jest bramkarzem a w momencie strzału był 12, 13 metrów od bramki.... Ja tego pana pożegnałem przy pierwszej akcji z pieniążkami...
0
dykt4tor
dykt4tor
3 kwietnia 2021, 14:35
Theo nie miał prawa stracić piłki w takim rejonie boiska,a Gigi dobrze sie ustawił gdyby obrońcy chcieli z nim rozegrać piłke. Serio obwiniacie bramkarza za tego gola?
1
Janik14
Janik14
3 kwietnia 2021, 14:36
Chlop dobrze się zachował byl tzw"do gry" kto się spodziewał ze theo odetnie prąd i odda pilke dla sampy nie będąc nawet atakowany Proszę Cię
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 14:36
Dolar zachował się poprawnie. Wyszedł do rozegrania z obrońcami. Nie mógł się podziewać takiego zagrania Theo. Gol dla sampy to 100% wina Francuza.
0
Misialek
Misialek
3 kwietnia 2021, 14:37
Mój boże... Chyba nawet mi się nie chce tłumaczyć tak oczywistych podstaw piłki nożnej. Jak według Ciebie tam był błąd Donnarummy, to polecam przyjrzeć się grze bramkarza w fazie rozgrywania piłki od bramki.
0
maciejh
maciejh
3 kwietnia 2021, 14:41
Ja nie obwiniam do końca ale ma. Z 30 % winy na swoim garbie.
Z resztą ch z nim. Niech się spisuje gdzie indziej
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:44
Bramkarz był prawidłowo ustawiony - > do rozegrania. Nie ma sie co tu czepiać Donnarummy.
0
maciejh
maciejh
3 kwietnia 2021, 14:45
Nie no kurde znawcy po chuju. Rozgrywanie było... Lob z 25 metrów też. Ani tomori do piłki nie ruszył, ani nie ruszył krssie...
0
Gieno
Gieno
3 kwietnia 2021, 15:02
Jakie bzdury piszesz to masakra wina dolara hehe
0
Ibra1899
Ibra1899
3 kwietnia 2021, 14:33
Niestety każdy rywal, z którym teraz gra Milan kończy się ciężką grą i nic się nie układa. Cały czas wrzutki z których kompletnie nie ma zagrożenia. Mieliśmy sporo okazji, żeby zdecydować się na strzał z dystansu to na siłę szukanie podania.
Hakan oddał strzał i by prawie wpadło. Za późno się obudziliśmy. Teraz trzeba liczyć na potknięcia się reszty z czołówki tabeli.
Będzie ciężko znaleźć się w top 4 z taką grą..
0
acmilan95
acmilan95
3 kwietnia 2021, 14:32
Kolejne wielkie frajerstwo im AC Milan. Spezia, Udinese, Sampdoria - a później zdziwienie że znowu w CL nas zabraknie
2
sebastek888
sebastek888
3 kwietnia 2021, 14:32
Dopóki będą grać Castijechy i Krunicie na skrzydłach, dopóty zapomnijcie o Lidze Mistrzów. Tu już nie obrażając nikogo, to jest poziom realnie Parmy, Crotone, ew. Torino. Tysiąc razy widzisz, że Castillejo nic nie daje i tak go wpuścisz to nie myśl, że zrobi cokolwiek.
Rok 2020 uśpił nas, piękny sen trwał 365 dni, ale teraz wracamy - od głupich ustawień piłkarzy do kolektywu, którego - nie ma.
Spokojnych Świąt Drodzy!
5
Ibra1899
Ibra1899
3 kwietnia 2021, 14:35
Nie rozumiem czemu Rebić nie grał od początku. Krunić na skrzydle to grał z konieczności jak połowy składu nie było.
Pomysł z Salemakersem na obronie też nie wypalił.
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 14:38
byczq a kto miał tam biegać zamiast tego Castillejo? Hauge? to by dopiero Milan grał w 10tkę
0
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2021, 14:47
brzydki
Przecież Hauge tą bramką zrobił więcej niż Samu przez cały sezon. Do tego wcześniej strzelił bodajże Napoli. Porównaj minuty Hauge i Samu. Lepiej już stawiać na bojaźliwego Norwega niż wiecznie słabego Castillejo.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:52
Tyle, że Hauge warto jakieś szanse dawać lub posłać go na wypożyczenie. Natomiast Hiszpana nie powinno tutaj być. Chłop nie ma żadnych atutów, żeby w takim klubie po skrzydle biegać.

Rebić jak jest w formie to jest dobry. Jest on głównym LS dlatego, że takiemu Leao nie chce się zbytnio swojego talentu wykorzystać i przejąć tej pozycji w podstawowej 11.
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 14:54
^ zobacz wyżej drugi wątek o Hauge. Pomysł z wystawieniem jego zamiast Castillejo już się pojawił u Piolego kilka meczów wcześniej i wyszło z tego to, że Milan właśnie grał w 10, bo chłopak bał się każdego pojedynku 1na1, a jak miał już piłkę to sparaliżowany nie był w stanie zrobić nic więcej niż podać do najbliższego

Wiadomo, że Castillejo szału nie robi w ofensywie, ale jednak dużo daje w defensywie i środku pola, jest to może przeciętny, ale pełnowartościowy piłkarz (jak Krunić). Hauge to wciąż bojaźliwy junior.
0
FanACM
FanACM
3 kwietnia 2021, 14:32
Kessie mógł jeszcze 5 minąć w polu karnym zamiast odrazu strzelać. To jego holowanie piłki staje się już irytuajace.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:31
Pewnie wyleje się tutaj fala hejtu, ale mam poważne wątpliwości czy Stefano jest w stanie wznieść na wyższy poziom ten zespół (nawet wzmocniony kilkoma zawodnikami). My w ofensywie totalnie nie mamy rozwiązań i to widać już od kilkunastu spotkań. Trener dobrał ustawienie bardzo dobrze, ale żeby rozwinąć np. rozgrywanie piłki (chociażby w przewadze) to chyba może być już za duży rozmiar kapelusza.

Osobiście jestem ciekaw jakie macie zdanie na ten temat, zapraszam do dyskusji i zaznaczam, że nie zwalniam trenera tylko staram zrozumieć co się z tym zespołem dzieje.
5
hyrus13
hyrus13
3 kwietnia 2021, 14:34
Jest w stanie i już wyniósł. Przecież Milan grał tak, że szczęka opadała. Trzeba zdiagnozować problem i go rozwiązać. W przypadku Hauge się to udało (chyba) i trzeba obudzić Alexisa, bo on ma zbierać bramki i asysty, a nie kartki no i Rebicia. Rok temu wszystko pięknie funkcjonowało, a wymieniona dwójka z Benkiem, Kessie i Hakanem czarowała. Więc nie ma co wylewać gówna na głowę Piolego.
0
PatSkyy
PatSkyy
3 kwietnia 2021, 14:35
Wydaje mi sie ze ostatnio druzyny poprostu rozgryzly nas w ofensywie, zwlaszcza ze grami takimi plackami na skrzydlach oraz hakanem bez formy to poprostu nie ma kto u nas strzelic, jeszcze przy tak broniacych sie zespolach.


Gdy na poczatku sezonu do meczu z juve ciagle strzelalismy po 2 gole minimum to poprostu to funkcjonowalo, ciezko powiedziec co sie stalo, ze jestesmy tak slabi w wykanczaniu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:38
Nic na głowę Piolego nie wylewam. Zauważam tylko, że z meczu na mecz stajemy się coraz gorsi z piłką przy nodze, a w takich spotkaniach to jest kluczowe. Akurat o utrzymywanie się przy piłce, a raczej jego brak miałem pretensje (jeżeli można to tak nazwać) także do poprzednich trenerów. Tyle, że u nas na dzień dzisiejszy jest naprawdę solidny ŚP (co chłopaki zdążyli już udowodnić) a z tym rozegraniem nadal jest mizernie.

Teraz warto jeszcze się zastanowić ile z tych akcji to były indywidualne popisy np. Theo/Zlatana.. a ile było rzeczywiście drużynowo, schematycznie wypracowanych bramek.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 14:49
0
milan78
milan78
3 kwietnia 2021, 14:40
Hyrus13

"Jest w stanie i już wyniósł"

Bredzisz chłopie.Nie ma ŻADNEJ RÓŻNICY pomiędzy prowizorką Pippo,Gattuso czy Giampaolo.Mając do dyspozycji najlepszy skład od czasów Maxa oferuje to samo gówno
0
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2021, 14:44
Alexis to akurat nigdy nie łapał liczb. Jedyny skrzydłowy który stwarza jakiekolwiek zagrożenie to Rebić. Saelemaekers to powinna być co najwyżej rotacja.
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 14:45
12 miesiąc - wykopki powoli odkrywają, że 40-letni Zlatan wiecznie całej drużyny ciągnął nie będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
3 kwietnia 2021, 14:31
Inter mistrzem Milan niestety będzie musiał wygrywać z wielkimi jeżeli chce mieć top 4. Niestety może być tak że nikt nam LM nie zabierze tylko sami ją oddamy. No nic zobaczymy co dalej na szczęście kolejny mecz na wyjeździe:) Mówiłem żeby grali w Bergamo w meczach domowych :)
0
LunaS
LunaS
3 kwietnia 2021, 14:31
6 męczy z rzędu na SS bez 3 punktów ... WTF ...
2
emil373
emil373
3 kwietnia 2021, 14:31
Candreva piłkarzem meczu.
Milan ślamazarny !
Chyba podróże z meczów reprezentacyjnych dały się we znaki.
Jestem wkurzony jak diabli !
0
Artemik
Artemik
3 kwietnia 2021, 14:31
Ci to wiedzą jak zjebać kibicom humor na święta, gratulacje i podziękowania dla naszych bezpłciowych piłkarzy... :(
2
Fanatic
Fanatic
3 kwietnia 2021, 14:31
Dla mnie to kolejny żenujący mecz w którym już od samego początku widać że nie będziemy zbytnio się wysilać. Brak koncentracji i zaangażowania i mamy stary zły Milan i kolejną stratę jakże ważnych punktów
1
Nanti
Nanti
3 kwietnia 2021, 14:31
No jak z Sampdoriami nie będziemy kasować 3 punktów to nic nie będziemy mieć.
Bolesny wynik, jak zawsze w południe.
1
Yabaye
Yabaye
3 kwietnia 2021, 14:30
Ten mecz odbije nam się czkawką w maju.
1
dejnio
dejnio
3 kwietnia 2021, 14:30
Pioli wyssał wszystko z tych chłopaków i nie potrafi ich z powrotem naładować. Jedziemy na oparach do samego końca. Na tę chwilę szanse na LM oceniam 35/65.
0
ConradJethro
ConradJethro
3 kwietnia 2021, 14:30
Liga Europy to nasz max. Zlatan, Theo to kryminał, a Bennacer powinien siedzieć na ławie bo go Sandro dziś nosem wciągał.
Kolejny mecz beż pomysłu bo Szwed był na boisku.
Gówno i tyle.
1
dysha1992
dysha1992
3 kwietnia 2021, 14:34
A kto jest lepszy niż ten Szwed? Kto rozgrywał piłkę po której Hauge strzelił bramkę a Kessie w słupek? Zgodzę się, zagrał słabo ale i tak dużo słabiej zagrali Theo, Kalulu czy Hakan. Graliśmy beż Zlatana i wcale lepiej nie było wiec skończ już z tym bezsensownym gadaniem ze bez Zlatana gramy lepiej...
2
Milanista 26
Milanista 26
3 kwietnia 2021, 14:29
Belotti to obowiązek jak chcą grać w lidze mistrzów ze Zlatanem stojącym na spalonym ?
1
dykt4tor
dykt4tor
3 kwietnia 2021, 14:33
no i grajmy nadal z kruniciami i kastijehami na skrzydłach
2
Fushnikov
Fushnikov
3 kwietnia 2021, 14:29
W 88 min dotarło do nich że od 30min grają w przewadze xD
Hahah 9finalow przed nami. Jutro już jesteśmy top 3 xD za kolejkę top4 itd.
0
Corsa
Moderator Corsa
3 kwietnia 2021, 14:29
Nie zasłużyliśmy nawet na ten remis, graliśmy jak dziady. Pół godziny w przewadze i dopiero na sam koniec dwie w miarę klarowne sytuacje. Kpina. Niech oni idą w cholerę z taką piłką.

Milan, który na nowo nas oczarował już się skończył, od wielu spotkań gramy kompletny piach.
11
umbrella
umbrella
3 kwietnia 2021, 14:29
Po pierwszej połowie były jajeczka, teraz są uszy zająca 1-1.
Wesołych Świąt!
0
ACstach
ACstach
3 kwietnia 2021, 14:28
Nie dość, że kaszana to jeszcze pech w końcówce. Hauge nam ratuje dupska punktem. Dramat mniejszy niż by mógł być, ale i tak fatalnie dzisiaj nasi.

Co za nerwy, procentów czas.
1
Milanboy
Milanboy
3 kwietnia 2021, 14:28
Ehh, co za zły mecz, ale przynajmniej błysk Hauge dał nam ten jeden punkt.
1
jacekk553
jacekk553
3 kwietnia 2021, 14:28
Fajnie się porównywało wynik punktowy Piolego z poprzednimi trenerami, niby był wielki postęp, a tu po prostu wyjątkowo raz zagraliśmy lepiej pierwszą rundę zamiast drugiej.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2021, 14:28
Cóż Panowie, z Nieba do Piekła. Rok 2020 to serio była anomalia zarówno pod względem formy zawodników jak i możliwości trenerskich szkoleniowca.
1
Orzelek79
Orzelek79
3 kwietnia 2021, 14:28
Jestem wściekły, z sezonu który mógłbyć pięknym , będzie lipa. Z takim zaangażowaniem nie będzie LE.
1
Zimer9009
Zimer9009
3 kwietnia 2021, 14:29
Nie będzie LE?

Co ty pier....;)
1
Orzelek79
Orzelek79
3 kwietnia 2021, 15:05
O LM nie wspominając , czytaj między wierszami.
0
sharakmilanista
sharakmilanista
3 kwietnia 2021, 14:28
pan zlatan nawet mu się dupy nie chce ustawić i 57 razy w meczu na spalonym..
1
Marcin1995
Marcin1995
3 kwietnia 2021, 14:28
Jak Pioli nie wejdzie do CL to się żegnamy
0
Cimar94
Cimar94
3 kwietnia 2021, 14:28
Lepszy remis, niż w dupe penis.
4
Dusiek
Dusiek
3 kwietnia 2021, 14:29
Widac kto kartofliska oglada. Pozdrawiam ! :D
1
Rafał0209
Rafał0209
3 kwietnia 2021, 14:30
Zobaczymy jak pkt zabraknie do LM,1pkt to troszkę lepiej od 0 ale 3 razy gorzej od 3.
0
Dohtor
Dohtor
3 kwietnia 2021, 14:30
To z doświadczenia własnego ?
2
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się