SCUDETTO


Kolejne rozczarowanie na własnym stadionie. Milan - Sampdoria 1:1

3 kwietnia 2021, 11:32, Leonardo 22 Główne newsy
Kolejne rozczarowanie na własnym stadionie. Milan - Sampdoria 1:1

Milan zremisował 1-1 z Sampdorią na San Siro w 29. kolejce Serie A rozgrywanej w Wielką Sobotę. Piłkarze ze stolicy Lombardii zaprezentowali się bardzo słabo i potwierdzili swoją niedyspozycję w domowych meczach. Gole zdobyli Quagliarella i Hauge.

Od początku goście atakowali żwawiej i częściej. W 5. minucie Gabbiadini lewą nogą oddał podkręcony strzał, który mógł przelobować Donnarummę, ale Włoch sięgnął i przerzucił strzał ponad bramkę. W 24. minucie Gigio ponownie musiał się wysilić, żeby odbić strzał głową Thorsby'ego! Pomocnik Sampy strzelał po wrzutce Candrevy z wolnego. Piłkarze Milanu byli wolni, przewidywalni i często łapani na spalone. Po raz kolejny u siebie Rossoneri wyglądali słabo i kibice mogli tylko czekać z nadzieją, że w drugiej połowie zespół zdoła odmienić niekorzystny stan rzeczy.

W 57. minucie jednak fatalny błąd popełnił Theo Hernandez. Obrońca podał niesamowicie niechlujnie w poprzek boiska i piłka doszła do Quagliarelli, a doświadczony Włoch takich sytuacjach nie przebacza i dokładnym lobem pokonał bramkarza strzelając swoją trzecią bramkę z Milanem w karierze. Chwilę później pojawiło się światełko w tunelu dla graczy Piolego, ponieważ czekało ich pół godziny gry w przewadze. Adrien Silva wyleciał z boiska za drugą żółtą kartkę zarobioną za faul na Castillejo.

Trudno powiedzieć, że Milan jakoś niezwykle próbował strzelić gola, albo że zyskał na czerwonej kartce rywali. Największe zagrożenie nastąpiło po jednym strzale Calhanoglu i gdy po akcji Rebicia piłkę sprzed linii wybił Colley. Gospodarze jednak sporadycznie znajdowali się w okolicach bramki Audero, niewiele wychodziło im w ofensywie.

Dopiero w 87. minucie nastąpił zryw, po jednej z szybszych akcji do przodu bramkę wyrównującą zdobył wprowadzony Jens Petter Hauge! Ożywiony golem zespół ruszył jeszcze raz do przodu i Calhanoglu strzałem z dystansu chciał zaskoczyć Audero, lecz bramkarz poradził sobie z bombą Turka i zagrożenie zażegnał. Sędzia doliczył 5 minut, w których w słupek trafił jeszcze Kessie! Pogoń za wynikiem była, ale zaczęła się zdecydowanie za późno, przez co w tabeli przy okazji świąt Milan może dopisać sobie tylko jeden punkt.

Milan - Sampdoria 1:1 (0:0)

Bramki: Hauge 87' - Quagliarella 57'

Żółte kartki: Saelemaekers 45', Bennacer 50' - Colley 32', Thorsby 39', Ad. Silva 45+1', 58', Candreva 73'

Czerwona kartka: Ad. Silva 58' (za dwie żółte)

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma – Saelemaekers (46' Kalulu), Kjaer, Tomori, T. Hernandez – Kessie, Bennacer (60' Tonali) – Castillejo (74' Hauge), Calhanoglu, Krunić (60' Rebić) – Ibrahimović

UC SAMPDORIA (4-4-2): Audero – Bereszyński, Tonelli, Colley, Augello (89' Yoshida) – Candreva (89' Leris), Silva, Thorsby, Damsgaard (89' Verre) – Gabbiadini (62' Asdilksen), Quagliarella (84' Keita)

 

Arbiter główny: Marco Piccinini

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



855 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Mateusz1982
Mateusz1982
6 kwietnia 2021, 11:03
Przecież tu 0-3 mogło być w pierwszej, dramat.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
6 kwietnia 2021, 11:01
Przegapiłem mecz?
0
paweł_piotr
paweł_piotr
4 kwietnia 2021, 18:19
Mi jeszcze kurłica nie zeszła. Będzie jak za Rino zabraknie punkt przez remisy z jakimiś parmami, sampami i innymi żenoami.
3
Pyrlo89
Pyrlo89
4 kwietnia 2021, 15:03
Słabnie Milan z meczu na mecz. top 4 zaraz odpłynie...
0
Cervusius
Cervusius
4 kwietnia 2021, 06:56
Pozostaje wierzyć że ten wynik to rezultat: 1) gry o 12:30, 2) gry zaraz po przerwie reprezentacyjnej na której eksploatowali się Zlatan czy Hakan, 3) feralnej passy u siebie. Żadnego z tych czynników nie będzie w kolejnym meczu z Parmą.
1
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2021, 22:42
Oprócz tego co kierowało Piolim, żeby wystawić Samu i Krunicia na skrzydłach, zamiast Rebicia i Saelemaekersa, najbardziej zastanawia mnie fakt, dlaczego Hakan nadal bije stałe fragmenty xd No przecież na to się patrzeć nie da. 9/10 dośrodkowań kończy się na pierwszym obrońcy, zazwyczaj jeszcze na wysokości kolana. Pora skończyć z mitem, że Hakan świetnie bije ze stojącej piłki i oddać je Tonalemu/Kruniciowi.
1
sharakmilanista
sharakmilanista
3 kwietnia 2021, 22:19
już tak trochę bardzkiej na chłodno..nasi piłkarze irytowali dzisiaj swoją postawą niesamowicie, z tym się chyba każdy zgodzi. Mam takie pytanie, może ktoś mi potrafi odpowiedzieć - nie jest to żadna szydera z mojej strony - ja naprawdę szukam odpowiedzi na to w jak można tak źle, nieprofesjonalnie, lekceważąco, może nawet arogancko i zlewacko podejść do tak bardzo ważnego meczu, na ostatniej prostej sezonu, nie mając już spotkań w innych rozgrywkach???przecież tu nie było w ogóle zaangażowania, niechlujstwo totalne..takie podejście naprawdę jest niewytłumaczalne
5
pawel1989
pawel1989
3 kwietnia 2021, 22:23
Zgadzam się z Twoim komentarzem i zadaje sobie dokładnie to samo pytanie. Nie pojmuje tego.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 22:24
3
primo2p
3 kwietnia 2021, 21:14
Jakoś fatum tych meczów w południe ciągle nad nami wisi.
Słaby mecz, kolejny słaby w wielką sobotę (kolejne fatum).
Poza tym, niestety ale San Siro to trzecei fatum nam rośnie, bo coś czuje że kolejny mecz to będzie znacznie lepszy w naszym wykonaniu. Nie wiem skąd taka prawidłowość nam urosła. Kiedyś, przed naszym upadkiem, domowe mecze to była formalność, Juventus i inne potęgi przyjeżdżali jak na skazanie, a teraz boję się o Sampdorie.
Czekam na kolejny mecz, o tym chce zapomnieć.
Pomimo wszystko Milaniści, wszystkiego dobrego na święta! ;]
Forza ACM! :)
2
staarek
staarek
6 kwietnia 2021, 10:32
Złej baletnicy...
0
Boateng93
Boateng93
3 kwietnia 2021, 18:32
Po co on wystawi tego Castillejo? 24 mecze, 1 gol, 0 asyst. On jest gwarancją tego, że w ofensywie nie zrobi nic. Nawet wiatru. Mam nadzieje, że jakoś się na te 4 miejsce doczołgamy i latem priorytetem powinna być wymiana skrzydeł. Bez tego w dzisiejszym futbolu się nie da grać, a jak kolejny mecz wychodzimy skrzydłami Samu - Krunić no to czego my właściwie oczekujemy? Ma ktoś gorsze zestawienie skrzydeł w tej lidze?
21
pawel1989
pawel1989
3 kwietnia 2021, 22:24
Fajnie że oprócz wyzywania Castiego ktoś podał wreszcie liczby jakie wykręcił... Dla mnie szok.
1
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2021, 22:29
Rzeczowa opinia. Z takimi skrzydłami nie gra się w Seria A. Nadal nie mogę zrozumieć co skłoniło Piolego do postawienia na taki wariant. Za tydzień chce zobaczyć Rebicia i Saelemaekersa, bo my do cholery walczymy o awans do LM!
3
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 22:29
MA ŁOGIEŃ W OCZACH
0
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
4 kwietnia 2021, 11:41
A może samu zdaje sobie sprawę z tego, że gdy Milan awansuje do LM, to nie będzie miejsca dla niego w składzie i może to z jego strony taki sabotaż? :D
Edytowano dnia: 4 kwietnia 2021, 11:41
1
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
3 kwietnia 2021, 18:23
Naszym głównym przeciwnikiem o TOP4 jest Napoli. Niestety patrząc na naszą formę to wypadamy po za LM. Jedyne co nas ratuje, że któraś z drużyn z zainteresowanych złapie gorszy dołek od nas.
0
carlos198325
carlos198325
3 kwietnia 2021, 18:21
Dzisiejszy występ to jakaś żenada zaczynam się poważnie obawiać o to czy aby czasem na koniec sezonu nie okazało się że zabraknie dla nas miejsca w top 4 ponieważ na ten moment na to się niestety zanosi.Raczej nie widać żeby zespół się przebudzał a coraz bardziej się pogrąża. Theo to jakaś parodia od kilku meczów kompletny zjazd formy o Samu to lepiej się nie będę wypowiadał jak widzę że ma grać w pierwszej jedenastce to mnie kurwa krew zalewa. Hakan następna gwiazda z bożej łaski tak na prawdę to nie wiem czy on w ogóle dzisiaj grał szczerze ciężko było go dostrzec na murawie i na koniec nasz guru Zlatan który potykał się o własne nogi jak mu się nie chce grać tylko narzekać to niech spierd..... droga wolna.
1
GottMittUnss
GottMittUnss
3 kwietnia 2021, 18:03
ten mecz to jakis dramat byl.Nie wroca do pilki kombinacyjnej to po LM , A JAK KURWA PATRZE na snickersa i samu to mnie huj strzela juz bym tam naprawde dal Maldiniego , KOGOKOLWIEK, przeciez Oni sa na ekstraklase nie na Milan . Jak zarzad nie sciagnie skrzydlowych i napastnika to wszyscy WYPIER..LAC!!!!!
I niech Elliot sprzedaje klub jak ich nie stac na zakupy a trener Pioli to glowa boli , nie rozumiem gosc chyba widzi ze Panowie wyrzej wymienieni to jest czysty sabotaz to niech tez wy....dala , wole juz nieporadnego Hauge przynajmniej gra do przodu i czasem cos wcisnie .Nie ma gry kombinacyjnej nie ma punktow .koniec .
2
dawko69s
dawko69s
3 kwietnia 2021, 18:13
W łeb się jebnij.......i kup sobie słownik xdddd
10
BartekWydziu
BartekWydziu
3 kwietnia 2021, 17:40
Frajerzy.
5
wilku94
wilku94
3 kwietnia 2021, 17:12
Chłopaki nie lubią grać przy pełnych trybunach.
2
Gattuso888
Gattuso888
3 kwietnia 2021, 16:56
Wrócił stary dobry Milan
1
Boateng93
Boateng93
3 kwietnia 2021, 16:46
Hakan to ile miesięcy grał tak, żeby zasługiwać na tych 6 mln euro pensji? 2-3 miesiące? 2 zrywy formy w ciągu 3 lat, i 30 miesięcy kopania się po czole.
8
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 16:55
Z Hakanem w ogóle nie powinno być rozmowy o 6 milionach. Po takiej propozycji to Maldini powinien wybuchnąć śmiechem i polecić agentowi Turka wrócić jak wytrzeźwieje.
9
marcinomilano
3 kwietnia 2021, 16:10
Nie mogę przeżyć tego, że to akurat Bereś dzisiaj uratował Sampdorię
0
Fushnikov
Fushnikov
3 kwietnia 2021, 16:01
Hakan to jest wielki playmaker! Świetnie wykonuje wolne i różne tylko 10m za blisko i 2m za nisko xD
Co gość jest przeciętny to głowa mała. W Repie gole asysty a tutaj prostej piłki nie umie zagrać.
9
milan78
milan78
3 kwietnia 2021, 16:07
Hakan jest wielki!Bayern to kwestia czasu.Albo City .Ostatecznie Barcelona.Howgh!
2
paweł_piotr
paweł_piotr
3 kwietnia 2021, 16:27
Zgadza się po wejściu Sandro powinien mu oddać rożne. Zresztą nawet wcześniej jak nie szło dać Benkowi albo nawet Krunicowi.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 16:28
2
Milanista95
3 kwietnia 2021, 17:40
Hahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahhaahahahahhahahahahahahahahhahahahahaaaha!!!!!!
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 22:26
Ale przeciwko komu on w reprezentacji te asysty robi - reprezentacji Łotwy? xD

Masz rację ziomek, typ jest przeciętny - to nie przypadek że można go wziąć za darmo od 3 miechów a jakoś chętnych brak xD ale strzelił 4 gole i na Eleven robią z niego supergwiazdę
1
Rafał0209
Rafał0209
3 kwietnia 2021, 16:01
Juve i Inter mają zdecydowanie silniejsze kadry od naszej, Napoli kadrowo też wygląda lepiej, do tego silna zgrana Atalanta, można mieć fajne zrywy ale koniec końców długi sezon i tak weryfikuje siłe potencjalnych drużyn, tak więc powoli wracamy do walki o miejsca 4-7 , będzie nerwowo bo na dłuższą sprawę to było nie uniknione, ale póki piłka w grze trzeba walczyć i wierzyć.Forza Milan.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 16:06
Aż tak bym nie histeryzował. Mamy lepszy terminarz od rywali i nadal na spokojnie w czwórce powinniśmy się załapać. Tylko sami sobie możemy to pogrzebać podchodząc do kolejnych rywali jak dziś.
3
Ernest1899
Ernest1899
3 kwietnia 2021, 20:47
^
Przed nami mecze z Lazio, Juve i Atalante, więc nie wygląda to za dobrze przy takiej grze jak dziś :/
0
Milanista 26
Milanista 26
3 kwietnia 2021, 15:57
Ciśniemy po Lige Europy na przyszły sezon i to pełną parą
3
JerryRossoneri
JerryRossoneri
3 kwietnia 2021, 16:03
Dobrze że teraz gramy na wyjeździe :P
2
Obserwator
Obserwator
3 kwietnia 2021, 15:56
Pogadamy po następnej kolejce. Nawet mi sie easnie chce czytac. Juz prawie spadsmy do serie B przez zlstana bo gramy na niego. BOŻE chron królowa bo na Milan już zs późno
1
milan78
milan78
3 kwietnia 2021, 16:03
"Juz prawie spadsmy do serie B "

Biorąc pod uwagę 2021 to blisko
1
artorn
artorn
3 kwietnia 2021, 15:55
Sami się prosimy by wypaść z LM
5
Zuber
3 kwietnia 2021, 15:47
Sami powoli wysiadamy z pociągu do LM. Jak nie będziemy w top4 to przykro mi, ale Pioli out.
3
milan78
milan78
3 kwietnia 2021, 15:39
TRZY STRZAŁY NA BRAMKĘ PRZECIWKO MARUDEROWI SERIEA???I to ma być przedstawiciel ligi wloskiej w LM?Brawo maestro Pioli
2
TR3V0R
TR3V0R
3 kwietnia 2021, 15:36
Theo jest niesamowity, kolejna asysta, on się nie zatrzymuje. A tak całkiem poważnie, nie mam pojęcia, jak my chcemy z taką grą walczyć o LM. W pierwszej połowie to cud że nie straciliśmy bramki, a my nawet nie oddaliśmy strzału na ich bramkę. Z zespołem który jest w dolnej części tabeli chyba powinniśmy więcej wymagać od naszych. Nikt nie zagrał dzisiaj tak, jak byśmy od niego oczekiwali. Każdy po kolei zagrał poniżej oczekiwań. Nie działało nic. W drugiej połowie trochę lepiej wyglądaliśmy, ale przez takie błędy jak ten przy bramce dla Sampy no aż się odechciewa oglądać tego. Co wywiad jest gadanie o zaangażowaniu, koncentracji, chęciach do gry. To czemu tego nie widać na boisku? Druga kwestia to Zlatan. Jak chłopa uwielbiam, to teraz mam wrażenie że z nim na boisku gramy dużo gorzej. I tak wiem, że nie mamy na dobrą sprawę nikogo innego na 9-tke, ale oglądając ten mecz i analizując nasze sytuacje pod bramką rywali, widać że nie szukamy jakichś innych rozwiązań, żeby zaskoczyć przeciwnika, tylko leci laga na Ibre i może uda mu się strzelić. No niestety tak na dłuższą metę nie da się funkcjonować. Bez niego na boisku, wielokrotnie widziałem dużo bardziej kreatywne akcje naszych zawodników, które często przynosiły efekty. Gdzie jest ten Ibra, co tak pięknie asystuje w reprce, gdzie jest ten Hakan, który dyryguje w Turcji? Podsumowując nie wiem, czy skończymy ten sezon w top4. Widzę na to coraz mniejsze szanse. Jak super zaczęliśmy ten sezon i w ogóle rok 2020 był cudowny, tak w 2021 wyglądamy jak zupełnie inny zespół, nie ten Milan z przed roku. Liczę i ogromnie trzymam kciuki za to, żeby udało nam się awansować do LM, ale wiem, że grając takie mecze, nie osiągniemy tego, tym bardziej że teraz trzeba punktować, bo później czeka na nas Juve, Atalanta czy Lazio. Zobaczymy co czas przyniesie, ale brak awansu do LM, przynajmniej dla mnie, nie będzie zaskoczeniem. I to nie jest tak że ja nie wierzę, bo zaraz się ktoś znajdzie kto tak napisze, ale od zespołu, który ma z góry postawiony cel na sezon i mierzy się z bodajże z 10 zespołem w lidze, powinno się wymagać więcej, a niektórzy mam wrażenie grali tam tak, jakby po prostu musieli, bez tego zaangażowania, o którym tak wielce wspominają co wywiad. Miłej soboty wszystkim
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 15:45
4
waxl
waxl
3 kwietnia 2021, 15:31
Ten mecz przegraliśmy skrzydłami. Samu i Krunic nic nie dali drużynie. Narzekanie na Zlatana jest wg mnie bezpodstawne. Co z tego że gramy na niego? On przynajmniej potrafił przyjąć, przyspieszyć grę, zagrać z klepy tylko że nie miał wsparcia.
Kilka dni temu zanotował 2 asysty w reprezentacji. Teraz akcja bramkowa też z jego udziałem. Problemem są skrzydła lub raczej ich brak.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 16:03
Dziś ani nie przyjął ani nie odegrał. Za to zaliczył coś w okolicach rekordu Serie A w ilości spalonych. Obok Theo najgorszy na boisku. Ale zgadzam się że problemem są skrzydła których słabość powoduje ograniczone możliwości rozegrania.
2
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
3 kwietnia 2021, 16:03
100% racji. Tutaj problemem są skrzydła a w zasadzie ich brak a nie Ibra. Ale przetłumacz to niektórym expertom ehh.
5
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
3 kwietnia 2021, 16:08
Jakby nie pociągnął tej akcji na 1-1 do przodu i nie podał do Kessiego to gówno mielibyśmy a nie jeden punkt. A nie wiesz kto czasami wykreował Kessiego w doliczonym czasie tylko, że ten znowu pół godziny myślał gdzie i jak strzelać? A nie to nie Ibra to chyba Krunic był... Ehh.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 17:01
No tak. Dwa udane zagrania na mecz. Poza tym 6 spalonych i niezliczona liczba strat. Chociaż akurat w pewnym sensie jest trochę usprawiedliwony bo podania dostawał byle gdzie i byle jakie. Poza ostatnimi 10 minutami grał fatalnie.
1
Qiub
Qiub
3 kwietnia 2021, 15:27
Padaka straszna, za dwie kolejki wypadamy z top 4 niestety prawdopodobnie...
0
Rzetelny
3 kwietnia 2021, 15:24
No i się robi ciepło.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 15:15
Pomijając kompromitację Theo mam wrażenie że głównym problemem tej drużyny robi się Ibra. W każdej sytuacji szukają podania do niego. Nie ma żadnej gry kombinacyjnej tylko wszystko jak najszybciej do Zlatana. Graliśmy znacznie lepiej gdy był kontuzjowany.
7
Rossu
Rossu
3 kwietnia 2021, 15:20
To samo zauważyłem, wszyscy szukają Zlatana totalnie na siłę. Jaki będzie wynik meczu, wszystko zależy głównie od dyspozycji Zlatana. Także napastnik w nowym sezonie powinien być numerem jeden w mercato.
1
Szymson
Szymson
3 kwietnia 2021, 15:23
W naszym ustawieniu jest jedynym napastnikiem o nie byle jakich warunkach fizycznych to kogo innego mają szukać?
8
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 15:27
Hakana. Rozrzucać na skrzydła. To że napastnik jest jeden nie znaczy że każda piłka ma ładować na nim. Zwłaszcza gdy widać że sobie nie radzi kompletnie. Bayern też gra jednym napastnikiem a jakoś inaczej ich gra wygląda niż tylko laga na Lewandowskiego.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 15:28
2
Szymson
Szymson
3 kwietnia 2021, 15:29
Kolego (o ile mogę się tak wyrazić) jak Hakana? Jak to on jest od rozgrywania? To on idąc środkiem wybiera albo Zlatana na zgranie albo skrzydło, które powinno wrzucić właśnie na Zlatana? Lub Leao, bo w obu przypadkach schemat jest ten sam
1
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 15:36
Calhanoglu potyka się o własne nogi albo gra na alibi, ale tutaj i tak znajdą się tacy co go bronią i przywołują tylko korzystne statystyki ¯_(ツ)_/¯ może i był w dobrej formie przez ostatnie kilka miesięcy, ale to jak zwykle przeminęło z wiatrem
2
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 15:37
Ile piłek dostaje Hakan do rozgrywania? Nawet połowa przez niego nie przechodzi. Większość piłek od lini obrony począwszy jest walona do Zlatana. Bez względu na to gdzie jest. Nawet jak na spalonym stoi. Hakan zbiera ewentualnie wybite przez obronę kierowanych do Ibry. U nas nie ma żadnego rozegrania. Hakan nie rozgrywa bo jest pomijany.
1
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 15:40
no to teraz zadaj sobie pytanie, czy jakby faktycznie dobrze rozgrywał to byłby pomijany xD
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 15:44
@ brzydki Hakan gra słabo i to nie ulega wątpliwości. Od dawna uważam że powinniśmy go zamienieć na innego rozgrywającego bo nic z niego już nie będzie. Ale póki co lepszego nie mamy. A na pewno lepszym pomysłem jest gra przez Hakana niż laga na Zlatana z każdej pozycji. A tak właśnie gramy w zasadzie od 3 miesięcy. I jak widać daje to beznadziejne rezultaty.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 15:46
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 15:47
Mordo Milan tak gra od roku, dlatego ma dobre wyniki xD Zlatan dzieli rządzi i zamiata. Teraz nie ma formy bo jest zajechany/po kontuzji to i Milan ma słabe wyniki
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 15:50
Nieprawda. Do kontuzji Hakana to on dzielił i rządził w środku pola rozrzucając piłki. Praktycznie wszystko przechodziło przez niego. Jak się połamał to zaczęliśmy radosne "zabierz piłkę i kop do Ibry". I wtedy zaczęły się nasze kłopoty. Zdecydowanie przeceniasz rolę Ibry na boisku. Bez niego w składzie statystycznie zdobywamy więcej punktów niż z nim.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2021, 15:51
3
Seca
3 kwietnia 2021, 19:01
Ale bylo juz za jego pierwszej kadencji i zawsze to gadalem. On ma zbyt silny charakter i jesli ma wokol siebie takie "osobowosci" jak Leao, Samu, Saelemakers, Diaz czy Krunic to nie ma szans zeby ktos wzial na siebie ciezar gry, nie patrzac na to co zrobi Zlatan lub jak bedzie wymachiwal po nieudanej akcji.
Gosc sie wybitny ale przytlacza swoja osobowoscia i to jest problem.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 kwietnia 2021, 15:14
Ileż razy można powtarzać, iż fizyczny oldboy ze świetną techniką jakim jest Zlatan nie nadaje się do takiego futbolu? Opieranie ofensywy na bezpośredniej grze takiego zawodnika przeciwko obrońcom rywali nie ma najmniejszego sensu, dlatego jeżeli w przypadku frajerstwa roku ktoś powinien być obarczony indywidualną winą to mimo wcześniejszych zasług będzie Pioli za kurczowe trzymanie się tego nietrafionego konceptu. Najgorsze w tym wszystkim, że nawet Rzym nie wypadł z tego wyścigu, więc nawet LE nie jest pewna...
1
nadgnity
nadgnity
3 kwietnia 2021, 15:10
Niech mi ktoś to wytłumaczy. Jak to jest, że mając świadomość, że LM może uciec oni sprawiają wrażenie jakby grali z przymusu. Przecież jak komuś na czymś zależy to się stara by to osiągnąć. Końcówka pokazała, że jak się chce to się da przycisnąć więc co mieli w głowach przez cały mecz? Przecież przez bodaj godzinę znowu nie było żadnego strzału na bramkę! To jest postawa zespołu, który chce się dostać do Ligi Mistrzów? Nie potrafię tego zrozumieć. No chyba, że mają wywalone czy skończą sezon na 2 czy 8 miejscu, to wtedy jest to wytłumaczenie.
7
Victor Van Dort
3 kwietnia 2021, 15:10
Strasznie mnie irytuje to jak nasi piłkarze w pewnych sytuacjach zamiast robić to co w takiej sytuacji trzeba to na siłę szukają Zlatana nawet jak ten psuje wszystko czego dotknie tak jak dziś i swoją grą nie dość że nie pomaga to wręcz utrudnia nam budowę akcji. Zlatan dziś mnie bardzo rozczarował tym jak się poruszał, ustawiał i operował piłka. Grać w przewadze i być tak bezradnym to tylko my umiemy. Wesoły Świąt Wszystkim zniesmaczonym Milanistom, trzeba wierzyć że będzie lepiej ale ten mecz był dołujący i trudno się oprzeć wzbudzonym obawom.
1
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 15:16
ziomuś a myslisz że czemu Milan osiągał takie wspaniałe wyniki przez cały poprzedni rok? Bo każdy grał każdą piłkę na Zlatana, a ten był w formie. Zlatana przez ostatnich parę tygodni nie było, a dziś bez formy to widzisz jakie są efekty

Nie odbieram Piolemu niczego bo też ma sporo zasług w tym 2020 roku, ale fakt jest taki, że to Zlatan robił różnicę - decydujące podanie, uderzenie, rozegranie. Obejrzyj skróty meczów z tego sezonu na potwierdzenie
1
Zimer9009
Zimer9009
3 kwietnia 2021, 15:08
Z jednej strony zgadzam się, że decyzje personalnego Pioliego są ostatnio conajmniej dyskusyjne, ale serio to trener zakazał tym gwiazdeczkom biegać?

Zaangażowanie - zero
Walka o piłkę - zero
Celność podań - zero
Celność wrzutek - zero
Pilnowanie linii spalonego - zero

Ja naprawdę rozumiem remis czy nawet porażkę gdyby nasi kopacze zapieprzali na boisku i po prostu nie chciało wpaść, ale oni dzisiaj totalnie olali ten mecz.
6
Szymson
Szymson
3 kwietnia 2021, 15:05
Nie Krunic i nie Samu, dla mnie jedynym "winnym" tego wyniku jest Theo. Brak jego podania do Hakana, nawet gdyby nie było idealne w tempo to i tak było tyle miejsca, że byłaby to 100% okazja, do tego jego błąd w obronie i podarowanie bramki. Samu zagrał jak zwykle, nie spodziewałem się po nim niczego lepszego, Krunic z kolei zagrał idealną prostopadłą piłkę do Zlatana i większość innych napastników poszłaby na szybkość z mocnym strzałem, a nie zatrzymywała się ścinając. Podsumowując, jeśli ktoś nie dotrze do głowy Theo to nic powyżej średniaka z dużą szybkością z niego nie będzie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 15:10
Równie kompromitująco zagrał Ibra. Nawet lini spalonego nie chciało mu się pilnować nie wspominając o bieganiu. Pioli też przekombinował z tym Snickersem na PO i Kruniciem z Samu na skrzydłach.
0
szfarceneger
szfarceneger
3 kwietnia 2021, 15:04
Zaczynamy nerwowe sprawdzanie flashscora w nadziej, że chociaż jedna, a może nawet dwie drużyny walczące o top 4 zgubią jeszcze dzisiaj punkty. I tak prawie do godziny 20. Inter można sobie odpuścić. Walkę o scudetto skończyliśmy po ostatnich derbach.
1
alp41
alp41
3 kwietnia 2021, 15:02
Już wiemy dlaczego theo nie łapie się do reprezentacji ?
7
Rossu
Rossu
3 kwietnia 2021, 15:12
Mówię to od 3 miesięcy odkąd nie ma formy, ale Deschamps przeciez zly i niedobry bo woli o wiele bardziej stabilniejszego Digne
1
Bigi30
Bigi30
3 kwietnia 2021, 15:00
LM nie będzie i tyle z taką grą
0
Bigi30
Bigi30
3 kwietnia 2021, 14:58
Krunic co to wogole jest
1
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
3 kwietnia 2021, 15:03
Gracz pierwszego składu Milanu... Ja pier... Ja nie wiem jakie on tam musi mieć plecy i haki na innych mogę się tylko domyślać.
0
brzydki
brzydki
3 kwietnia 2021, 15:05
a kto tam miał grać zamiast niego panowie eksperci? XD

Może Mandżukić powinien zmarwtychwstać i wbiec na boisko z kulami? xD
1
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
3 kwietnia 2021, 15:56
Hauge, Rebić, od biedy Snickers a na PO Kalulu. Mało było ludzi? Panie expercie.
1
Kaziu92
Kaziu92
3 kwietnia 2021, 14:58
Największe marzenie brak Leao i Castillejo w pierwszym składzie.
Będzie panika aż do ostatniej kolejki o LM. A pomyśleć że mieliśmy już dziesięć pkt przewagi nad piątą drużyną. Na pocieszenie Juventus również gra tragicznie. Zostało dziewięć meczy, dziewięć finałów, przebijmy w końcu szklany sufit i awansujmy do LM. Ufam Maldiniemu i wiem że dzięki tej kasie wzmocni zespół odpowiednio.
Pozdrawiam i lepiej zapatrzyć się w jakieś tabletki na obniżenie ciśnienia na ostanie mecze w tym sezonie.
1
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
3 kwietnia 2021, 14:56
Dalej niech wychodzą w podstawie gwiazdy pokroju Krunic, Castilejo, i kombinowanie ze snickersem na PO. Mecz zaj... Pioli i nikt inny swoją kombinatoryką. Mam pierwszy garnitur do grania to nim kur.. gram. To nie czas na eksperymenty i oszczędzanie ludzi. To był mega ważny mecz w ogólnym rozrachunku i oby tych punktów nie brakło na koniec. Aha jeszcze jedno, ile Hakan chce kasy za sezon gry? Bo wart jest przynajmniej 4 razy mniej.
1
Bigi30
Bigi30
3 kwietnia 2021, 14:58
Brawo kolego
0
Bigi30
Bigi30
3 kwietnia 2021, 15:02
Snickers to się nadaje na pykiel
0
bielu
bielu
3 kwietnia 2021, 14:54
Czas wyburzać...mamy prawo o tym rozmawiać!
1
Bigi30
Bigi30
3 kwietnia 2021, 14:53
Grają razem 3. 4 lata a wygląda to tragicznie
1
szfarceneger
szfarceneger
3 kwietnia 2021, 14:52
Jak mamy wygrywać skoro najważniejsi dla naszej ofensywy zawodnicy wyglądają jak gówno. Hakan i Ibra zostali chyba na zgrupowaniach swoich kadr. Theo asystuje Quagliarelli zamiast Zlatanowi, a przez resztę meczu wygląda jakby wstąpił w niego duch Ricardo Rodrigueza. Skrzydła nie istnieją, ale że tak będzie było wiadomo godzinę przed meczem. Milion wrzutek w pole karne i ani jednej dobrej.
4
FanACM
FanACM
3 kwietnia 2021, 14:51
Kessie to holownik mógł jeszcze 5 minąć w polu karnym zanim strzał oddał zdążyli go zablokować On od początku kariery w Milanie powiela ten sam błąd. To świetny zawodnik ale ma ten jeden mankament. Pogba pokazał jak się to robi w meczu z Milanem.
1
daro12555
daro12555
3 kwietnia 2021, 14:51
Tragiczny mecz chociaż punkt uratowany .Musi nowy napastnik przyjść i prawo skrzydłowy .Zlatan jak chce zostać to ławka tylko ,a lewa strona też nie wyglądała jakoś fajnie Rebić nadaje się w gigancie tylko na ławkę .Trzeba liczyć ze któryś Hauge ,Leao odpalą .No i potrzebny jakiś rywal dla Theo chociaż na rok żeby go naciskał na lepszą grę .
0
Bigi30
Bigi30
3 kwietnia 2021, 14:56
Jaki punkt takie mecze trzeba wygrać. Bierzcie Jóźwiakok na skrzydło Milika na napad i 14 miejsce dla nas
0
daro12555
daro12555
3 kwietnia 2021, 15:06
Lepszy punkt niż zero ,niestety nasi dali ciała dziś .
0
Rafał0209
Rafał0209
3 kwietnia 2021, 14:50
Inter,Juve i Atalanta to pewne top3, my liczmy na jak najwięcej potknięć Napoli i że drużyny z Rzymu będą równie słabe co my.
0
rossoner111
rossoner111
3 kwietnia 2021, 14:49
Jak on może ustawić taktykę na skrzydła i wystawić Krunica plus Samu . No masakra ....
3
daro12555
daro12555
3 kwietnia 2021, 14:52
Samu po sezonie out a Krunic co najwyżej zawodnik numer 23-24 .
0
adi_avanti
adi_avanti
3 kwietnia 2021, 14:48
Zastanawiam się czy nasz kibic M9ndžuki0 kupuje bilety na mecze Milanu? Mam nadzieję, że zamiast wypłaty otrzymał po prostu karnet wstępu na trybuny.
1
patoo_07
3 kwietnia 2021, 14:45
Jak do tej Ligi Mistrzów nie wejdziemy, to nikt i nic nie odbuduje już tego klubu przy obecnych przepisach dotyczących wydawania kasy. Gigio odejdzie, Hakan razem z nim, Tomori byłby kretynem jeśli zdecydowałby się zostać jak Tuchel czeka na niego z tortem powitalnym w drzwiach. A następni w kolejce są Bennacer z klauzulą, Romek i Kessie z kończącymi się kontraktami i nagle Theo też stwierdzi, że jednak do śmierci w Milanie grać nie chce. Czarny scenariusz, ale jak najbardziej możliwy.
19
daro12555
daro12555
3 kwietnia 2021, 14:46
No ale z drugiej strony to ci sami piłkarze, którzy w Twoim scenariuszu uciekają, przyczyniają się do bezjajecznej gry.
4
Nanti
Nanti
3 kwietnia 2021, 14:47
No niestety możesz mieć rację, tyle lat wracamy i jak teraz nie wyjdzie to już nie wiem kiedy :( Nie jest powiedziane że wrócić musimy, wiele klubów legendarnych nigdy nie wróciło...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 kwietnia 2021, 14:54
Odejdą no i co z tego? Przeciez to Ci którzy nie umieli wprowadzić Milanu do LM. Czego żałować? Przyjdą inni którzy może będą lepsi.
0
patoo_07
3 kwietnia 2021, 14:58
Pokazali w zeszłym roku, że da się grać jak ludzie. A nie widzę w naszym zasięgu finansowym sensownego zastępstwa dla tych zawodników. Tonali-Meite? Na 10 to już w ogóle nie widzę zawodnika, który mógłby do nas przyjść w tym momencie i robić jakąś różnicę. Tu jest problem. Rynek jest w takim momencie, że każdy chce dużej kasy, a niewielu ją ma przez pandemie. Przez to transferów jest niewiele. Wystarczy spojrzeć na zeszłe lato i ilość dokonanych transferów. Jak potracimy zawodników i to w dodatku za darmo(!), nie widzę szczerze mówiąc nikogo sensownego, na kogo byłoby nas stać, żeby ich zastąpić.
1
ACstach
ACstach
3 kwietnia 2021, 14:44
Co nam dziś pozostało to liczyć na potknięcia rywali.
0
Corsa
Moderator Corsa
3 kwietnia 2021, 14:49
Skoro my tracimy, to reszta wygrywa, mam kupon z Atalantą, Neapolem i Juve, mogę już praktycznie księgować.
0
ACstach
ACstach
3 kwietnia 2021, 14:52
No jeżeli dla nas nadzieja już stracona to przynajmniej zarobisz:p
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się