SCUDETTO


Zaległe mecze 3. i 28. kolejki Serie A

7 kwietnia 2021, 14:32, cinassek Aktualności
Zaległe mecze 3. i 28. kolejki Serie A

W środowy wieczór rozegrane zostaną zaległe mecze 3. i 28. kolejki Serie A. Z perspektywy Milanu, w walce o awans do Ligi Mistrzów niezwykle istotnie zapowiada się starcie Juventusu z Napoli. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji.

Środa, 7 kwietnia:

18:45: Inter - Sassuolo 2:1 (Lukaku, L. Martinez - Traore)

18:45: Juventus - Napoli 2:1 (C. Ronaldo, Dybala - Insigne [k.])



133 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rafalzki
Rafalzki
8 kwietnia 2021, 09:26
Sam już nie wiem co myśleć, niby z jednej strony dobrze, że to Napoli jest za nami bo lepiej chimeryczne Napoli z którym na dodatek mamy lepszy bilans bezpośredni niż śpiący kolos w postaci Juve z którym jeszcze mamy niestety mecz do rozegrania. Z drugiej strony moim zdaniem Milan pomijając mecze z topem czyli, Juve, Lazio i Atalantą gra z samym ogonem walczącym o utrzymanie, a oni będą gryźć w każdym meczu trawę... Napoli niestety głównie gra poza topem z typowymi średniakami którzy raczej utrzymanie mają pewne a puchary im nie grożą, więc Ci goście nie będą się w ostatnich kolejkach zabijać o punkty a bardziej będą patrzeć żeby nie złapać w tych meczach kontuzji na koniec sezonu.
0
Rafalzki
Rafalzki
8 kwietnia 2021, 09:28
oczywiścei Juve też teraz jest za Nami ale uważam, że przy obecnej dyspozycji Milanu Juventus skończy sezon niestety przed Milanem. My walczymy chyba o 4 miejsce z Napoli bo i Atalanta zapewne Nas przeskoczy...
0
Rafalzki
Rafalzki
8 kwietnia 2021, 09:29
na dodatek jeszcze jest Lazio które ma z Nami bezpośredni mecz i jeszcze jeden mecz zaległy...
1
primo2p
primo2p
8 kwietnia 2021, 01:22
Przede wszystkim musimy wygrywać (nie remisować) z drużynami teoretycznie słabszymi od nas. Tutaj jest nasza droga do Top4 i LM. Będzie ciężko, niestety, ale musimy wierzyć.
4
Demick
Demick
7 kwietnia 2021, 23:26
https://streamable.com/7zb6rp

Ale przydałoby nam się takie skrzydło :( I teraz sobie go porównajcie z Castillejo albo Saelemaekersem XDD
0
Grande
Grande
7 kwietnia 2021, 23:34
O Chiesie nawet nie marzyłem, bo nie było szans od początku. Chciałbym jedynie po prostu jakiegoś przeciętnego Andrzeja z ulicy, który potrafi kopnąć piłkę i nie przewraca się o własne nogi kiedy biegnie. Już to będzie upgrade w stosunku do Castillejo.
7
rossoner111
rossoner111
7 kwietnia 2021, 23:58
ten transfer, a właściwie jego brak mógł kosztować Milan tytuł.... Chiesa był w zasięgu
4
Grande
Grande
8 kwietnia 2021, 07:12
Tak "był w zasięgu", że Chiesa nie chciał do nas, a od zawsze do Juve. Pojawiła się okazja i tam trafił.
0
zbylon
zbylon
7 kwietnia 2021, 22:39
W sumie to lepiej, że Juve wygrało z Napoli, niż gdyby miało z nimi przegrać. Dla nas oczywiście.
1
Carlo88
Carlo88
7 kwietnia 2021, 21:26
Widzę, że znowu zaczynają tworzyć się jakieś podziały na optymistów i pesymistów (wcześniej w odniesieniu do scudetto, aktualnie top4). Dodam więc kilka swoich groszy do dyskusji. Patrząc ANALITYCZNIE na obecną sytuację w tabeli wcale nie jest tak kolorowo. Spójrzcie chociażby na tendencję formy, która w przypadku Milanu pikuje w dół od grudnia. Patrząc jedynie na suche liczby (sytuację punktową) to faktycznie jesteśmy w uprzywilejowanej sytuacji. Tak samo jak jeszcze kilka kolejek temu byliśmy w uprzywilejowanej sytuacji do zdobycia scudetto, a gdzie jesteśmy teraz? kreśląc linie trendu to do 38 kolejki prawdopodobnie wypadlibyśmy poza TOP4 (chociaż to gdybanie - a czasu, żeby pokusić się o jakiś analityczny wykresik brak). Nie hejtujcie więc tych wszystkich pesymistów, gdyż ten pesymizm jest naprawdę uzasadniony. Generalnie zawsze staram się być realistą i nie jest inaczej w tym przypadku - moim zdaniem o czwarte miejsce będzie zacięty bój, a o awansie do LM zadecydować może ostatnia kolejka i 1/2 punkty. Oczywiście Daj Boże, żeby było inaczej i żebyśmy wrócili do regularnego punktowania. Ale nasza sytuacja do walki o top4 kreśli się aktualnie następująco (moim zdaniem oczywiście): mamy pole position ale równocześnie silnik na granicy zatarcia.
10
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 21:48
Na naszą korzyść działa fakt, że mamy lepszy bilans meczów bezpośrednich z Napoli, więc w przypadku tej samej liczby punktów to my będziemy miejsce wyżej. Ponadto, jak Guziak z Dumanowskim słusznie zauważyli, w ostatnich latach Napoli średnio sobie radziło po meczach rewanżowych z Juve i pomimo tego, że aktualnie wyglądają bardzo solidnie, to jednak z dużą dozą prawdopodobieństwa można sądzić, że jeszcze będą tracić punkty. Podobnie Atalanta, wyglądają lepiej od nas, ale też raczej nie będą mieli solidności Interu. Walka będzie trudna, ale wierzę, że skończymy w TOP 4. Uwazam, że będziemy na 4 miejscu za Atalantą i Juve.
5
patoo_07
patoo_07
7 kwietnia 2021, 22:05
Napoli ma większe skłonności do autodestrukcji niż my. Tak mi się wydaje, więc liczę na jakieś głupie 3-3 w najbliższych meczach :D
2
Carlo88
Carlo88
7 kwietnia 2021, 23:02
Jak najbardziej zgadzam się. generalnie wszystko w naszych rękach, niepokoić może jedynie fakt, że ostatnio tak często zaliczamy wtopy. Szczerze powiedziawszy to na teraz dla mnie nie ma żadnych "pewnych meczów", w sensie, już stresuje się na myśl meczu z Parmą, która jakieś tam ambicje na utrzymanie jeszcze okazuje. Tak patrząc na mecze ze Spezią, Udine i ostatni z Sampą, no nie udaje mi się nastawić optymistycznie. Ale oby wasze prognozy się sprawdziły Panowie! FORZA MILAN!
0
Levy11
Levy11
7 kwietnia 2021, 21:14
Sędziowie dzisiaj ładnie i zgodnie pomagali gospodarzom by przypadkiem punktów nie stracili
2
Rafał0209
Rafał0209
7 kwietnia 2021, 21:12
Nie ma co narzekać mamy aż 4 pkt przewagi nad 5 miejscem, lepsze to niż 4pkt straty to Napoli powinno się bardziej martwić, wyjść walczyć z wiarą we własne umiejętności a będzie dobrze.Forza Milan.
5
goat333
goat333
7 kwietnia 2021, 21:09
Będzie potężnie ciężko o top4. Niestety ja sobie nie wyobrażam kolejnego roku bez LM Ale cóż kadra nie powala może musimy zaakceptować że jesteśmy obecnie sredniakiem. Liczę jednak że to co nam los zabrał w 2018 zwróci w tym roku i jakiś cudem uda nam się wejść znowu do lm bo przyspieszy to powrót nasz na salony.
5
ACMilansince1994
ACMilansince1994
7 kwietnia 2021, 21:01
Wyniki nie zaskoczyły jedyne co po meczu Juve z Napoli to jeden wniosek. Nie brać żadnego Hysaja. Skończmy z prawonożnymi lewym obrońcami i to jeszcze średniej jakości za 3mln pensji. To lepiej chłopaka z primka dać.
11
Vol'jin
Vol'jin
7 kwietnia 2021, 20:59
Lazio i Roma mają praktycznie zerowy margines strat pkt jak chcą walczyć o 4 miejsce.

Bezpośrednim rywalem o 4 miejsce na dzisiaj jest Napoli, Napoli ktore jest chimeryczne. W ofensywie na papierze to jest drugi-trzeci zespół po Atalancie i Interze na dzisiaj. Ale w defensywie, im się potrafi prąd wyłączyć (mecz z Crotone czy Saussolo)

Jakoś mam wrażenie, że Milan jak i Napoli jeszcze pogubią pkt, pytanie kto straci najmniej
6
patoo_07
patoo_07
7 kwietnia 2021, 22:00
Święte słowa, dlatego tak ważne było, żeby Napoli dzisiaj przegrało. Mi się czasami wydaje, że u niektórych niechęć do Juventusu jest ważniejsza, niż korzyści dla Milanu. Dla mnie oczywistym było, że porażka Napoli była nam potrzebna, bo to jest nasz bezpośredni rywal w walce o top4. Juve i tak w top 4 się znajdzie, a przegrywając dziś zrobiliby by nam problem.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 kwietnia 2021, 20:56
No, to teraz czekam aż Inter sobie ogra Napoli i zejdzie z nich powietrze bo za dobrą formę mieli
Chciałbym Napoli w LM i wiadomo lubię Gattuso, ale nie kosztem Milanu
3
SNIPER
SNIPER
7 kwietnia 2021, 20:51
Nie mogę przełknąć tej decyzji sędziego, że nie przerwał gry kiedy zawodnik Sas był pociągany za koszulkę.
1
azsbp
azsbp
7 kwietnia 2021, 21:12
w jakim momencie to było spotkania? przy jakim wyniku
0
Svikahrappur
Svikahrappur
7 kwietnia 2021, 21:25
azsbp
To było chwilę przed bramką na 2:0
0
SNIPER
SNIPER
7 kwietnia 2021, 22:24
Sędzia nie przerwał gry i poszła kontra i gol na 2:0
1
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 20:50
Dobrze, że Juve odciągnęło zwycięstwo, bardzo dobry rezultat dla nas.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
7 kwietnia 2021, 20:46
Masakra. Jesteśmy na 2 miejscu, 4 pkt. przewagi nad 5 miejscem, a niektórzy tu bredzą o zwalnianiu trenera, ba, wieszczą pewne wypadnięcie poza strefę LM.
Mam rozumieć, że takie Napoli, Roma, czy też Lazio już punktów nie pogubią na 10000000%, tylko Milan z cienkim Piolim na ławce. Idźcie się leczyć. Naprawdę, takich powinno się banować.
18
kamilus
kamilus
7 kwietnia 2021, 20:47
Defetyzm to druga natura Polaka. :P
6
Piotrek1899
Piotrek1899
7 kwietnia 2021, 20:51
Chyba tak. Po prostu, jak czytam takie wpisy, to mnie skręca. Po tylu latach upokorzeń, przy tylu pseudo-trenerach, wreszcie jest ktoś, kto ma pomysł na tę drużynę, cel jest na wyciągnięcie ręki, a jeden z drugim coś majaczą o zwolnieniu.
1
kamilus
kamilus
7 kwietnia 2021, 21:02
Musisz wrzucić na luz i przestać przejmować się postami frustratów, bo niczego dobrego to nie przynosi. A nawet jakby Milan miał wypaść poza top 4, to czy zmieni to coś w naszym życiu? Po co więc się tym aż tak przejmować? :)
3
wielki prostownik
wielki prostownik
7 kwietnia 2021, 21:06
Gdyby nie kosmiczna forma z drugiej połowy tamtego roku to teraz przy identycznej sytuacji punktowej nosiliby Pioliego na rękach i stawiali mu pomniki. Nadal mamy autostradę do LM i jestem pewien że tam się znajdziemy.
2
BadMad
BadMad
7 kwietnia 2021, 21:10
Zmieni,bo emocjonuje się tym cały rok,i jest to dla mnie, jako kibica ,w obliczu tylu lat pochylania głowy, istotny impuls. Coś,czym mogę pocieszyć umysł kiedy wk...ia mnie ostatnio niemal wszystko dookoła%-)
3
ksieciunio
ksieciunio
7 kwietnia 2021, 21:12
Pierdu-śmierdu. "Pomysł na drużynę" widać było najlepiej w meczach z Sampdorią, Spezią i Udine, a autostrada jest mniej więcej taka sama jak u Gattuso w 2019 r.
7
szewczenko85
szewczenko85
7 kwietnia 2021, 21:13
5 pktów przewagi w przypadku takiej samej liczby będziemy wyżej od Neapolu.
3
Corsa
Moderator Corsa
8 kwietnia 2021, 07:05
Mecze ze Spezią, Udine i Dorią sprawiły, że wiele osób zwątpiło nieco w Piolego. Osobiście będę go całował po łysinie, jeśli wprowadzi nas do LM, jestem pod wrażeniem jego pracy, ale mimo wszystko uważam, że to jednak trochę za słaby trener, o ile chcemy wrócić na szczyt.
1
Nesta_13
7 kwietnia 2021, 20:45
4 pkt luzu nie brzmią zbyt optymistycznie. Dlaczego nie możemy wrócić do formy z początku sezonu ? Wtedy nasi potrafili grać z 'nożem na gardle', konsekwentnie zagrażając bramce rywala i zawsze wpadały te dwie bramki na mecz. A dzisiaj to naprawdę wygląda niepokojąco.
2
dejnio
dejnio
7 kwietnia 2021, 20:44
No to dupsko nam się pali już konkretnie, a 3 pkt z Parmą to niestety nic pewnego. Plus, że nie gramy u siebie...
0
Nesta_13
7 kwietnia 2021, 20:46
To, że nie gramy u siebie to akurat pozytyw w tym momencie
6
dejnio
dejnio
7 kwietnia 2021, 20:47
A co ja właśnie napisałem?
5
Nazgul
Nazgul
7 kwietnia 2021, 20:49
Bez przesady, smród sie bedzie robił jak potracicie pkt z Parma, a do tego czasu nie ma co paznokci gryźć. Napoli, Juve, Atalanta i nawet INTER potracą jeszcze pkt. Zapewne Atalanta was wyprzedzi, może nawet Juve, bo zatrudno nie mogą przecież mieć, ale Napoli nie ma na ten moment argumentów.
0
azsbp
azsbp
7 kwietnia 2021, 20:40
Inter piąty mecz z rzędu przeciśnięty jedną bramką.. ech
0
dejnio
dejnio
7 kwietnia 2021, 20:43
Tak się robi mistrza.
13
JerryRossoneri
JerryRossoneri
7 kwietnia 2021, 20:55
Musimy się nauczyc cynizmu, o stylu nikt nie będzie pamiętał na koniec sezonu liczą się pkt
1
Sagittarius18
Sagittarius18
7 kwietnia 2021, 20:38
Wyrównany mecz Juve-Napoli. A jeśli Juventus gra wyrównany mecz, to na 99% wygrywa, po prostu ma to w genach.
0
kamilus
kamilus
7 kwietnia 2021, 20:47
Nic nie ma w genach, tylko ma takich graczy, którzy z niczego potrafią zdobywać bramki. I to pomimo tego, że przez resztę meczu będą prezentować się słabo.
2
dykt4tor
dykt4tor
7 kwietnia 2021, 20:28
Sass co za gol!
1
karp_fso
karp_fso
7 kwietnia 2021, 20:28
Sassuolo musisz!
W sensie kij ze scudetto i tak teraz będzie dobrze jak będziemy w top 4, ale jakby Inter się jeszcze trochę postresował pod koniec sezonu, to byłoby ciekawiej.
5
jarek2572
jarek2572
7 kwietnia 2021, 20:26
Taka ciekawostka

Były zawodnik Milanu, obecnie występujący w Palmeiras Luiz Adriano, otrzymał pozytywny wynik testu na obecność koronawirusa, po czym złamał kwarantanne, pojechał autem do sklepu, a przy wyjeździe potrącił rowerzystę.Czeka go spora kara.
5
Cimar94
Cimar94
7 kwietnia 2021, 20:43
To dzbana roku już znamy.
0
ksieciunio
ksieciunio
7 kwietnia 2021, 21:13
Tam kit z rowerzystą ale złamanie kwarantanny to gorzej niż zbrodnia!
1
Trzesuaf
Trzesuaf
7 kwietnia 2021, 20:22
Tylko 4 pkt do 5 miejsca,w obecnej formie LM jest stracona, ciekawe czy coś się odmieni. Jeśli skończymy na 5, to Pioli out.
1
Cimar94
Cimar94
7 kwietnia 2021, 20:24
Nawet jak doczłapiemy się do 4. miejsca, należy się zastanowić i rozliczyć Piolego. Zjazd mamy niesamowity w ostatnich tygodniach.
8
GreyWay
GreyWay
7 kwietnia 2021, 20:27
Taki zjazd był możliwy dzięki niemożliwej formie przez większość sezonu. Niektórzy widzę myślą, że Milan ma kadrę na 1 - 2 miejsce w tabeli
9
PatSkyy
PatSkyy
7 kwietnia 2021, 20:31
No tak jak bylismy jedyna niepokonana druzyna w top 5 lig to wszyscy kochali piolego, a gdy gramy od 2 miesiecy na nieco gorszym poziomie co kazdemu sie zdarza, zwlaszcza w druzynach bardzo mlodych, to odrazu pioli out...
Przypominam tylko ze rok temu z niemalze identyczna druzyna zajmywalismy dumne miejsce poza europejskimi pucharami, wiec wogole to jest cud ze w tym sezonie mielismy tak dlugo 1 miejsce a wy dalej narzekacie
Ludzie cieszcie sie ze nie musimy patrzec przed siebie zeby innych gonic, a za siebie zeby nas nie dogonili, bo Milan byl ostatnio w tych goniacych czolowke i wiemy jak to sie konczylo przez ostatnie 7 lat...
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2021, 20:33
6
siwy991
siwy991
7 kwietnia 2021, 20:32
może i zjazd był prawdopodobny ale jednak można było Romka szybciej na ławę posadzić, plus Samu i Dalot też ciągle w grze. Przy całym szacunku do Piolego, to miał kilka niewytłumaczalnych decyzji które kosztowały nas kilka cennych punków, może i LM.
0
Cimar94
Cimar94
7 kwietnia 2021, 20:47
@PatSkyy nie powiedziałem, że należy go zwolnić w trybie natychmiastowym, tylko zastanowić się i rozliczyć. To duża różnica.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
7 kwietnia 2021, 21:51
Trenera rozlicza się z wyników, 2 sezony 5 miejsce to słaby wynik. Pioli zostanie zapamiętany nie dlatego, że jest wspaniały, tylko dlatego, że inni byli tragiczni. A kadrę na top3 to mamy, to, że jest ciut mniej wyceniana od innych to np. ze względu na 40letniego snajpera.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
7 kwietnia 2021, 22:37
Przecież Pioli robi to samo co w innych zespołach które prowadził. Na początku sezonu wyduszal z zespołu wszystko co najlepsze by w drugiej połowie dać się ogrywać każdemu. Na stronie interu ktoś to powiedział gdy milan był na 1 miejscu i niestety to się dzieje.
0
GreyWay
GreyWay
7 kwietnia 2021, 20:20
Lepiej żeby Juve wygrało niż Napoli
3
PatSkyy
PatSkyy
7 kwietnia 2021, 20:19
Chyba sedziom znudzil sie ten VAR i widac efekty
1
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 20:16
Ten gol Dybali, aż poczułem się jakbyśmy to my dzisiaj grali z Juve
10
dykt4tor
dykt4tor
7 kwietnia 2021, 20:11
De Vrij fauluje w polu karnym, po czym jest kontra i gol XD

EDIT. bez jaj, karny jak wół, koszulka napięta jak plandeka na żuku
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2021, 20:12
8
Cimar94
Cimar94
7 kwietnia 2021, 20:07
Chiesa ogólnie szybko przesiąkł Turynem.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
7 kwietnia 2021, 19:47
Ewidentny karny dla Napoli. Bez sensu jest ten var skoro może ta sytuacja pozbawić Napoli grubych milionów
5
milanese55
milanese55
7 kwietnia 2021, 20:19
Gdzie widziałeś ewidentny karny, nie bądź śmieszny.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
7 kwietnia 2021, 20:50
Będę bo ja taki śmieszek jestem
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 kwietnia 2021, 19:40
Z Juve tak to bywa, że kiedy wychodzą na prowadzenie zaczynają grać coraz gorzej i gorzej, dość często im się to zdarza. Zieliński był lekko zahaczony ale to było jakby za mało aby sędzia chciał to drążyć varem, poza tą akcją Polak raczej niewidoczny.
0
Sagittarius18
Sagittarius18
7 kwietnia 2021, 19:42
Ze dwa razy fenomenalnie wychodził spod pressingu i zagrywał prostopadłe piłki, raz zabrakło kilku cm Lozano aby złapać piłkę zagraną przez Zielińskiego za plecy obrońców. Jak zwykle, dobry mecz.
0
Nesta_13
7 kwietnia 2021, 19:49
Z Chiesa w sumie podobna sytuacja. Jednak w głowie ciągle mam 'faul' Kalulu...
2
Voltrex
Voltrex
7 kwietnia 2021, 19:37
Co myślicie o tych 2 potencjalnych karnych?

Na zielu raczej karny bym powiedział, chociaż powtórki marne byly.

Co do chiesy to ewidentnie było widać, ze został wycięty, ale już za linią. Jednak nie można dopuszczać bezkarnie do faulow poza polem, co jak by mu nogę złamał. Nie wiem jak wyglądają zasady w takim przypadku, ale dla mnie co najmniej żółtko dla gracza Napoli i ewentualnie jak to możliwe to pośredni z linii.
1
Starosta
Starosta
7 kwietnia 2021, 19:38
Oba powinny być gwizdnięte. Tak myślę. Chiesa i Zieliński wycięci w polu karnym.
1
azsbp
azsbp
7 kwietnia 2021, 19:39
ogólnie sędzia nie dojechał. Myślę, że jak karny dla Napoli to i też dla Juve. Wydaje mi się, że wslizg był na linii. W dodatku kilka sytuacji, choćby ciągnięty Cuadrado wychodzący z kontrą, a sędzia nawet faulu nie gwizdnął, nie mówiąc o kartce.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
7 kwietnia 2021, 19:48
Z tym wycięciem Chiesy w polu karnym. To można by polemizować bo nie wiem czy faul nie był poza boiskiem. Ale tutaj się nie wypowiem bo nie znam interpretacji przepisów
0
Rafalzki
Rafalzki
7 kwietnia 2021, 19:49
moim zdaniem sędzia dobrze prowadzi zawody. I Zielu i Fede odstawili teatrzyk. Gdyby takie karne miały być gwizdane to mecze kończyłyby się wynikami 7:7 ale to moja prywatna opinia...
0
siwy991
siwy991
7 kwietnia 2021, 19:33
Eleven Sport: "Napoli strzeliło 30% swoich bramek pomiędzy 60 a 90 min" ... xD

no ładnie, ciekawe kiedy strzelili pozostałe 2/3 bramek
3
Starosta
Starosta
7 kwietnia 2021, 19:36
Między 1 a 60. Czego tu nie rozumiesz. Prosta matematyka.
21
siwy991
siwy991
7 kwietnia 2021, 19:44
No bardzo odkrywcza statystyka na pewno warta wspomnienia podczas meczu xD
1
ZYLION
ZYLION
7 kwietnia 2021, 20:49
Komentarz brzmial: "Napoli najwięcej bramek strzelilo pomiędzy 60 a 90 minuta, 19 z 62 to prawie 1/3"

Z tego wynika, że w którejś "tercji" strzelilo więcej niż 19 i stąd bezsens komentarza Eleven Sport.
1
M@sło
M@sło
7 kwietnia 2021, 19:33
Tam chyba Zieliński kopnięty był.
4
Sone7
Sone7
7 kwietnia 2021, 19:24
Ależ ten Chiesa stał się żałosny w swoim zachowaniu...
2
azsbp
azsbp
7 kwietnia 2021, 19:32
bo koleś go wyciął w polu karnym i chyba nawet karny powinien być?:)
3
Sone7
Sone7
7 kwietnia 2021, 19:51
Nie oceniam czy karny, ale pomimo tak minimalnego kontaktu chłopak wspiął się na poziom Busquetsa.
1
MishaA
MishaA
7 kwietnia 2021, 19:01
czemu kibice Interu pisza na stronie Milanu ? nie macie swoich xD ?

a nie czekaj .... tam nic sie nie dzieje .... Zapomnialem
17
kamilus
kamilus
7 kwietnia 2021, 19:03
Piszą, bo mogą. :) Poza tym dopóki piszą nie szukając prowokacji czy spin, to nie widzę przeszkód, by mieli to dalej robić. Bo kto chce to i tak nie czyta takich postów. :P
16
Marcin1995
7 kwietnia 2021, 19:04
Ja też nie rozumiem co tu robi kibic Interu
0
MalinaOla
MalinaOla
7 kwietnia 2021, 19:04
Kibiców Interu w Polsce jest ok 1000 a kibiców Milanu ok 1 MILIONA
5
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 19:04
Bo na swojej stronie mają shoutbox, na którym udziela się średnio z 6-7 osób a poziom zazwyczaj jest raczej rynsztokowy xd Kamciu jest spoko, dopóki można normalne podyskutować, to wszystko jest okej, nie widzę powodu dlaczego nie mieli by tu pisać, to tylko piłka
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2021, 19:05
8
Deus
Deus
7 kwietnia 2021, 19:08
a dlaczego nie?
0
kamilus
kamilus
7 kwietnia 2021, 19:08
@Marcin1995
Kiedyś pewnie zrozumiesz, że siedzenie w "kółeczku wzajemnej adoracji" nie jest tak fajne jak możliwość dyskusji z kimś będącym "po drugiej stronie barykady", o ile ten ktoś potrafi rozmawiać. :)
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2021, 19:11
9
pazioni
Moderator pazioni
7 kwietnia 2021, 19:22
kamilus
Oki piszą,bo mogą zgadzam się ,tylko to jest strona AC Milan , a nie Interu, więc taki użytkownik Kamciu wypowiadając się tutaj powinien zmienić Avatar na neutralny. Jestem przekonany że duża część Milanistów w tej kwestii mnie popiera.
1
kamilus
kamilus
7 kwietnia 2021, 19:28
@pazioni
O ile mnie pamięć nie myli, to już jakiś czas temu był tu "omawiany" ten problem i ostatecznie skończyło się tak, że Kamciu został z takim awatarem. Plus w regulaminie nie ma nic o awatarach i tego, jaki można, a jaki nie można mieć.

Na dodatek mając taki awatar od razu wiadomo, że to kibic Interu, więc człowiek nie będzie zdziwiony, gdy przeczyta posty, które wydają mu się dziwne. :)
3
pawel1989
pawel1989
7 kwietnia 2021, 19:35
A kogo to obchodzi że jest ich mało i przychodzą tu pogadać? Może iść na seria pl albo meczyki. Tu mamy społeczność Milanistow. Mnie osobiście bodzie to że widzę tu herb Interu..
5
pazioni
Moderator pazioni
7 kwietnia 2021, 19:37
kamilus
I z tego co pamiętam miał logo ligi włoskiej. No ale temat taki infantylny że nie chcę też już tego poruszać.
0
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 20:15
Do usunięcia.
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2021, 20:19
0
mpt1899
mpt1899
7 kwietnia 2021, 21:18
Byl temat logo i chyba proszono kibicow innych klubow o nie uzywanie logo czy barw swoich druzyn. O ile pamietam to Kamciu sie dostosowal i zmienil swoj avatar ale po ogloszeniu nowego logo Interu Kamciu zmienil to ponownie. Ja nie mam nic przeciwko merytorycznym wypowiedziom kibicow innych druzyn ale uzywanie symboli innych klubow na stronie AC MILAN jest co najmniej denerwujace i przynajmniej nie na miejscu.
2
Kamciu
Kamciu
7 kwietnia 2021, 18:57
Brawo Big Rom! Chociaz juz wczesniej Achraf powinien podobna pilke zmiescic w siatce.
2
kamilus
kamilus
7 kwietnia 2021, 19:09
Nie było to ciężkie do przewidzenia, Lukaku to w obecnym sezonie chyba najlepsza "9" w Serie A i top 5 (a może i top 3) na świecie. Udał wam się ten transfer jak mało który. Niestety. :P
2
pawel1989
pawel1989
7 kwietnia 2021, 19:37
Kamciu zmień uprzejmie proszę swój Avatar.
1
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 20:12
Kamciu, uprzejmie proszę, nie słuchaj ludzi, którzy twierdzą, że powinieneś zmienić awatar.
5
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 18:48
O matko Ronaldo... Serio?
0
pazioni
Moderator pazioni
7 kwietnia 2021, 18:46
Sassuolo wygrywa
Drugi mecz remis
0
MrAncelotti
MrAncelotti
7 kwietnia 2021, 18:25
Jestem ciekaw jaki ma pomysł na siebie Pirlo, gdy go zwolnią z Juve. Chciałbym, żeby się rozwijał jako trener w innej lidze, ale to raczej "typowy włoski trener" i będzie wędrownikiem po klubach Serie A aż do emerytury.
0
gieemce
gieemce
7 kwietnia 2021, 19:14
Gattuso wylądował w Napoli :) wie może Pirlo spełni się w Romie? :)
0
szfarceneger
szfarceneger
7 kwietnia 2021, 18:20
Ciężko powiedzieć jaki wynik będzie dla nas korzystniejszy, skoro zostało jeszcze 9 kolejek. Na pewno byłoby ciekawiej, gdyby wygrało Napoli.
Inter już mnie nie obchodzi. Z wyścigu o scudetto wypadliśmy już dawno. Zresztą Sassuolo w takim składzie jak dzisiaj nie powinno być dla nich żadnym zagrożeniem.
0
Rafał0209
Rafał0209
7 kwietnia 2021, 18:10
Ludzie wy serio wierzycie że Juve wypadnie z top4 ?, przyjdzie co do czego zepną się i znów nas wyjaśnią w bezpośrednim starciu, to drużyna w dołku ale potencjałem kadrowym to nadal top1 w lidze, z Napoli mamy nie dość że lepszy bilans bezpośrednich starć, to i mogą tracić 4pkt i to byłoby najlepsze rozwiązanie dla nas.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 kwietnia 2021, 18:18
Za Delneriego na papierze też mieli kadrę gwarantującą górną czwórkę.
Edytowano dnia: 7 kwietnia 2021, 18:22
1
fryta777
fryta777
7 kwietnia 2021, 17:42
Ja w scudetto Milanu już nie wierzę nie przy takiej Naszej formie jak i drugiej ekipy z Mediolanu. Za to wierzę z całych sił w LM. Wolę aby ktoś zgarnął trzy punkty w meczu Juventusu z Napoli.. trzymać kciuki oczywiście będę za tych drugich. Choć Napoli następny mecz gra na Sampie gdzie również mogłoby stracić punkty, wiec jesli przegrałoby dziś nie wygrało z Sampą... to chyba byłoby po ptokach jeśli chodzi o nich w kwestii Champins League. Ciężko coś przewidzieć, by z kim sympatyzować w takich meczach...
1
DaRo_7
DaRo_7
7 kwietnia 2021, 17:31
Chyba jednak najlepszym rozwiązaniem są dwa remisiki i żeby nie było nudno to takie po 2:2 :)
1
Carlo88
Carlo88
7 kwietnia 2021, 16:52
Nie potrafiłbym trzymać kciuków za Juventus, mam więc nadzieję, że Napoli ich dzisiaj wyjaśni, najlepiej różnicą kilku bramek.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 kwietnia 2021, 18:09
Wyższa wygrana Napoli prawie na pewno oznacza zwolnienie Pirlo czyli najgorszy scenariusz dla Milanu, a tak przy ich bardzo trudnym terminarzu są głównym faworytem do wylecenia z top 4. Lepiej, żeby skończyło się remisem lub powtórką z poprzedniego spotkaniu czyli 1/2:0 dla gości po nic bezskutecznej dominacji Juve.
0
Carlo88
Carlo88
7 kwietnia 2021, 19:15
Moim zdaniem wszelkie takie kalkulacje są na tym etapie rozgrywek niesamowicie ciężkie. Trudno przewidywać co się może zdarzyć, ale scenariusz idealny to Juventus wypadający z TOP4.
0
Dejv23
Dejv23
7 kwietnia 2021, 16:16
marzy mi się zwyciestwo Scudetto przez Milan także proszę o jak najkorzystniejsze wyniki...
2
Tutkovic
Tutkovic
7 kwietnia 2021, 16:12
Czemu tu ludzie chcą remisy? Moim zdaniem wygrana Napoli. Bo potem mamy wszystko w swoich rękach. Wygrać z Juve i fajrant
2
patoo_07
patoo_07
7 kwietnia 2021, 18:10
Napoli ma o wiele łatwiejszy terminarz, więc lepiej żeby stracili punkty kiedy jest z kim. Jak dostaną dzisiaj i od Interu za tydzień, przy naszych wygranych będą mieli 6 punktów straty. Jak już ktoś ma wygrać, to tylko Juve. Szczerze mówiąc według mnie wygrana Napoli lub remis utrzymuje w grze obie drużyny jeśli chodzi o walkę z nami. Jeśli wygra Juve, to czuję, że Napoli odpadnie z tego wyścigu, mając na horyzoncie właśnie mecz z Interem. Poza tym warunek jest taki, że my musimy wygrywać. Bo jeśli będziemy tak frajerzyć jak robimy to od początku roku, to mogą dostać dzisiaj obustronny walkower, a i tak wypadniemy poza top 4 na koniec sezonu.
2
marcinomilano
marcinomilano
7 kwietnia 2021, 16:00
Dlaczego mówicie o dwóch remisach? Sassuolo nam już nie zagraża, bez przesady. Co do Juve - Napoli, to dla nas najlepsza byłaby porażka Napoli, remis też nie będzie najgorszy, ale jednak trzymam kciuki za Juve. Szkoda, że aż tak bardzo musimy się oglądać na innych.
0
VitoScaletta
VitoScaletta
7 kwietnia 2021, 15:56
Inter-Sassuolo 2:0
Juve-Napoli 1:1

Sassuolo ciężki przeciwnik, ale w poprzednim meczu było gładkie 3-0 u nich więc może i teraz będzie wygrana i +11 pkt nad Wami :D
2
Dejv23
Dejv23
7 kwietnia 2021, 16:33
Oj nie szczyć się nie szczyć. W tym sezonie i lata temu to właśie inter o wiele więcej inwestował. My jesteśmy 2-3 lata za wami. WIęc zwycięstwo Scudetto to powinien być wasz obowiązek, a dla nas przywilej jedynie. Także drugie miejsce nie jest dla nas w żadnym stopniu poniżające, ale gdybyście wy mieli spaść na 2 miejsce to bym się smiał do rozpuku. Bo te wasze miliony by się wam nie przydały. Na trenerów płacicie ile? 20 mln? conte 12 i jeszcze jacys ex chyba byli? Na zawodników ile wydaliście przez te lata, a ile Milan wydał? Ile pensji płacicie a ile Milan? Milan ma tylko Zlatana za 7 mln i dollarume za 6 .potem pare gra za 3.5 reszta za 2 mln i mniej. U was ławkowicze zarabiają po 5 mln. Co świadzcy o marnotractwie i nierozważnej polityce klubu. Milanu nie stać na takie marnotractwo
2
ACMati69
ACMati69
7 kwietnia 2021, 17:12
Dejv23 aleś się odpalił xd
1
Redplayer
Redplayer
7 kwietnia 2021, 17:26
Milan też niema co się szczycić bo chińczycy sporo kasy spalili w piecu.
1
Nazgul
Nazgul
7 kwietnia 2021, 17:27
Jak możesz pisać,że polityka finansowa INTER-u jest nierozważna i jest to marnotractwo? Milan nie płaci 5mln rezerwowym i znacznie mniej, efekt jest taki, że ławki nie macie. Co sie stanie jak Milan wypadnie z top 4 i nie zakwalifikuje sie do LM? To bedzie kolejny rok stracony, a dla niektórych z Was (patrząc na komentarze) może byc to po prostu kompromitacja na skale swiatową- ja do tego tak nie podchodze, ale takie komentarze były. Inwestowanie w trenera który jest sredniakiem w serie A, ładowanie 7mln na 40-letniego Zlatana, który już kompletnie sił nie ma? Jak sie uda awansować do LM to chwała Wam za to-szczerze, ale jak sie nie uda to bedzie oznaczało,że Wasz zarząd głupio zaryzykował, bo wydał kase na weterana gdzie miał dać im lm, a tak nie ma Zlatana i nie ma LM.

Bez napinki.

Pozdrawiam
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 kwietnia 2021, 15:53
Wyniki poza wysoką wygraną Napoli dzisiaj bez znaczenia. W Neapolu nastąpiła mobilizacja kluczowych zawodników, Turyn mimo pojedyńczych zwycięstw z tak przeciwskuteczną grą nie ma szans na jakąś dłuższą serię, natomiast Inter po przestawieniu wajhy w stronę obecnie najlepszej włoskiej defensywy nie pogubi wystarczająco punktów. Tym samym układ końcowej tabeli bardzo szybko nabiera ostatecznego kształtu, dlatego dla Milanu jedynym priorytetem wydaje się, żeby w Juventusie nie zatrudnili konkretnego trenera, bo jak uporządkowane po Pirlo Juve zamiast odpierać ataki Rzymu skupi się wyłącznie na bezpośredniej rywalizacji z Milanem to przy tylu błędach technicznych co ostatnio Rossoneri mogą realnie wyjść na frajera nawet dekady.
0
7 kwietnia 2021, 15:32
Dwa remisy proszę :)
0
Rzetelny
Rzetelny
7 kwietnia 2021, 15:31
Remis idealny, niestety moim zdaniem wygra Napoli.
Porażka Interu zawsze mile widziana.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się