SCUDETTO


Pozycja Piolego w Milanie pewna bez względu na finisz obecnego sezonu

9 kwietnia 2021, 09:47, cinassek Aktualności
Pozycja Piolego w Milanie pewna bez względu na finisz obecnego sezonu

La Gazzetta dello Sport pisze, że Milan wiąże ze Stefano Piolim nie tylko teraźniejszość, ale i przyszłość. Rossoneri postawili na włoskiego szkoleniowca i powierzają mu budowę drużyny także i w kolejnym okresie. Bez względu na to, czy mediolańczykom uda się wreszcie wrócić do Ligi Mistrzów, czy też ponownie będzie trzeba przełknąć gorzką pigułkę, 56-latek pozostanie na swoim stanowisku.



76 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan2002
milan2002
9 kwietnia 2021, 23:30
Jeżeli skończymy sezon na 5 miejscu to Pioli pożegna się z posadą. Jestem tego niemal pewien.
0
gieemce
gieemce
9 kwietnia 2021, 15:34
Nie stać na na zwalnianie trenerów ciagle :) a tak serio zasluzyl zeby zostać dłużej, a klub potrzebuje stabilizacji

No chyba ze ktoś ma mokre sny o trenerach typu Max, Pep itp. To gratuluje
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 kwietnia 2021, 21:00
Czemu zaraz Max? Gdyby w przyszłym sezonie Piolemu nie udało się odwrócić trendu i doszło do jakiejś katastrofy wystarczyłby ktoś z czwórki- S.Inzaghi, R.Garcia, Spalletti, Galtier.
0
Jachu1899
Jachu1899
9 kwietnia 2021, 21:38
Mając w kadrze jak miał bym zm trenera to na takiego co gra wachadłami.
0
Bufor85
Bufor85
9 kwietnia 2021, 22:47
Wypracował sobie szacunek w moich oczach. Oczywiście chodzi mi jeszcze po głowie pozbycie się kilku ogórków takich jak Dalot, Samu, Krunić i zastąpienie ich kimś naprawdę mocnym. Nie przychodzi mi nic teraz do głowy ale myślę, że ktoś na pewno latem się znajdzie.
0
Zuber
Zuber
9 kwietnia 2021, 14:38
Jak nie wejdzie do LM to dla mnie do zmiany, ale tylko za jakiegoś wybitnego szkoleniowca.
4
paweł_piotr
paweł_piotr
9 kwietnia 2021, 17:09
O a jak ja niżej to napisałem to mnie zjechali ;)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 kwietnia 2021, 18:11
@paweł_piotr - dopisek że za wybitnego szkoleniowca jest bardzo istotny a ty go nie dałeś
Zmiana dla zmiany nie ma sensu
Ale bez LM o jakiegoś trenera który pomógłby nam wskoczyć na wyższy poziom może być bardzo ciężko finansowo
0
paweł_piotr
paweł_piotr
9 kwietnia 2021, 18:36
PanPrzemus313

no tak bo na pewno mi chodziło by wymienić na giampaolo czy innego brzęczka
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 kwietnia 2021, 18:39
paweł_piotr - czasem cholera wie, mogło chodzić o jakiegoś Di Francesco czy innego Italiano, którzy nie są specjalnym skokiem jakości względem Piolego a zachwiana by została równowaga w koncepcji budowania zespołu
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 kwietnia 2021, 13:55
Jeszcze tego brakuje, żeby trzeci sezon z rzędu rozpętać jałową dyskusję na temat zmiany trenera w najważniejszym okresie. Na rozliczenia jeszcze przyjdzie czas. Szczególnie w przyszłym roku, gdzie rola Zlatana będzie maleć i okaże się jakie w tym sukcesie były proporcje wkładu Piolego do wpływu estymy Ibry. Na pewno nie wyobrażam sobie, aby po kompromitacji w CL czy dalszym zjeździe w lidze spowodowanym kontynuowaniem strategii wrzuć/podaj/dośrodkuj na siłę do mało mobilnego napastnika Pioli utrzymał posadę. Oczywiście następca (niekoniecznie z 1 szeregu) w erze postZlatanowej też musiałby być upgrade'm, a nie zmianą dla samej zmiany czy wyłącznie PR typu zatrudniamy podrzędnego Niemca luib Francuza.
Edytowano dnia: 9 kwietnia 2021, 13:58
0
sheva7acm
sheva7acm
9 kwietnia 2021, 13:38
dlaczego Pioli ma bezrękawnik Bonery !!! ;-)
1
adamos
adamos
9 kwietnia 2021, 15:08
a jesteś pewny, że to Pioli ;-)
0
Zirytowany
Zirytowany
9 kwietnia 2021, 20:32
Bo to talizman.
0
MediolMann
MediolMann
9 kwietnia 2021, 13:16
Pioli zostaje, ale zespół przygotowania fizycznego do wymiany.
3
sheva7acm
sheva7acm
9 kwietnia 2021, 13:39
cały MilanLab wy...
0
Jachu1899
Jachu1899
9 kwietnia 2021, 21:50
Po Interze widać że nie warto oszczędzać aż tak na skladrzie.
Jak nie przyjdzie prawy pomocnik z prawdziwego zdarzenia i napastnik w sile wieku to w LM będziemy zbierać baty.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
9 kwietnia 2021, 13:14
To nie jest czas na głośną dyskusje, zastanawiać się można, a nawet trzeba. Każda decyzja zostanie podjęta po zakończeniu sezonu jak już będziemy wiedzieć czy zagramy w LM czy nie. Tak czy inaczej Pioli ma kontrakt do 2022 roku, a klubowi niezbędna jest stabilizacja, nie ma sensu zmieniać trenera tylko po to żeby go zmienić.
0
Jaca23
9 kwietnia 2021, 12:56
Dla mnie sprawa mocno dyskusyjna. Jestem pod wielkim wrażeniem co z tego zespołu wycisnął Stefano, ale dla mnie minimum dla trenera się nie zmienia i jest nim awans do LM. Co nam po świetnym roku, jak znowu znajdziemy się poza europejską czołówką? Jeśli nie uda się utrzymać top4 rozważyłbym wzięcie kogoś z włoskiego topu, nie bawił się z kolejnymi wynalazkami. Widać po Interze, że nie warto żałować na pensje trenera.
8
hyrus13
hyrus13
9 kwietnia 2021, 13:29
Po Interze widać też, że trzeba dać trenerowi pracować. Pewnie odpadnięcie w fazie grupowej z LM nie było szczytem marzeń ludzi, którzy wydali tyle pieniędzy na wzmocnienia, a mimo to Conte nie poleciał.
3
Grzegorz1899
Grzegorz1899
9 kwietnia 2021, 13:38
Dokładnie. Po Interze to widać sposób budowania drużyny....na to trzeba czasu, a nie kilka dobrych miesięcy i oczekiwania nad wyrost. Faktem jest, ze jednak na top 4 mocno liczę i mam nadzieje, ze uda się utrzymać
1
landik
landik
9 kwietnia 2021, 15:07
Bez przesady z tym Interem. Trzeba wziasc pod uwage ze Inter od odpadniecie z LM nie grał co 3dni jak Milan i Juve w pewnym okresie. Druga sprawa kibice Interu sami wywali juz Conte bo mieli go dosyć.
1
lubiekoty
lubiekoty
9 kwietnia 2021, 15:51
"Bez przesady z tym Interem. Trzeba wziasc pod uwage ze Inter od odpadniecie z LM nie grał co 3dni jak Milan i Juve w pewnym okresie"

Przeciez Milan i Juve grały az 2 wiecej mecze od Interu po jego odpadnieciu z LM xDD
Edytowano dnia: 9 kwietnia 2021, 15:52
2
Jachu1899
Jachu1899
9 kwietnia 2021, 21:44
Z takim składem to nie sztuka być w czołówce Serie A, niech im Kongijczyk gra tyle co Ibra to ciekawe czy byli chociaż jak My na 2 miejscu.
0
hyrus13
hyrus13
9 kwietnia 2021, 12:39
No i bardzo dobrze. Wszyscy muszą wiedzieć na czym stoją. Pioli zrobił w klubie kawał dobrej dobory, eksplozja formy Francka i Calabrii to jego zasługa i nie ma się co czarować. Oczywiście jest sporo do poprawy, ale Pioli pokazał, że nie jest głupkiem i potrafi to zrobić.
2
9 kwietnia 2021, 12:31
poza top 4 to Out z gosciem i tyle
4
cbvirus
cbvirus
9 kwietnia 2021, 12:08
A moim zdaniem, jeżeli nie zakwalifikujemy się do LM, to Pioli powinien polecieć, bo to by oznaczało, że włączył się tryb „Pioli początek z drużynami mam dobry, a potem szorujemy brzuchem po dnie” i później będzie już tylko gorzej. Mam jednak zarówno nadzieję jak i głębokie przekonanie, że tak nie będzie i na spokojnie dopłyniemy do brzegów LM, a Pioli podniesie drużynę z kryzysu.
0
Vol'jin
Vol'jin
9 kwietnia 2021, 12:03
5 miejsce to na moje to będzie Pioli out oraz Maldini ^

i wtedy media od prawa do lewa będą grzać temat
0
kamilus
9 kwietnia 2021, 12:11
Piąte miejsce to równie prawdopodobnie może być:
- Gazidis out,
- Maldini, Massara, Moncada out,
- Pioli out,
- wszyscy piłkarze z pensją większą niż 2,5-3 mln out.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
9 kwietnia 2021, 20:14
Gość od koszenia murawy out, pies pilnujący stadionu out. Wszyscy out. Ludzie. Poza LM też istnieje świat i kluby które tam nie grają.
1
King_Gattuso08
King_Gattuso08
9 kwietnia 2021, 11:57
Ludzie ja mam do was pytanie. Kogo oczekujecie na stanowisku trenera Milanu? Kto według was jest w stanie ogarnąć ten zespół? Jesteśmy na drugim miejscu w tabeli, długi czas byliśmy najlepiej punktującą drużyną w lidze, zyskaliśmy styl i graliśmy ładnie mimo takich a nie innych zawodników. Ci piłkarze, którzy grają obecnie w Milanie w większości nigdy w życiu nie grali na takiej intensywności jak w tym sezonie! To jest nasz pierwszy od dawna bardzo intensywny sezon, a wy mówicie, że zmiana trenera to jest rozwiązanie... kiedy przegrywamy mecze przez błędy jednostek...
Może zamiast zwalniać trenera trzeba ogarnąć zawodników sabotujących nasze mecze
3
Trzesuaf
9 kwietnia 2021, 12:38
troll?
0
PatSkyy
PatSkyy
9 kwietnia 2021, 12:58
Zgadzam sie, przez bardzo dlugi okres gralismy bardzo dobrze a potem przychodzi gorszy okres i wszyscy Pioli out
Ludzie jesli wolelibyscie kogos pokroju Giampaolo to prosze bardzo, ale drugiego takiego jak Pioli bedzie ciezko znalesc
Samo zwolnienie Pioliego to polowa waszego „sukcesu” potem znajdzcie kogos kto bedzie tylko punktowal ile on
Ja jestem za tym aby Pioli pokazal ze druzyna potrzebuje jeszcze czas aby sie razem ograc
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 kwietnia 2021, 16:22
Robiliśmy #pioliout zanim tu jeszcze trafił.
0
goat333
goat333
9 kwietnia 2021, 11:51
Bardzo lubię Piolego Ale jeśli zawali coś czego się wydawało że się nie da zawalic to trzeba by się było zastanowic. Bo co z tego że pod koniec sezonu 19 20 grali super i mieliśmy rewelacyjny 2020 skoro zaraz się może okazać że nawet lm nie zrobi. Z drugiej strony zmienianie ciągle trenerów to też nie jest dobra droga albo bierzemy top trenera Ale zostawmy Piolego
1
Nizial86
Nizial86
9 kwietnia 2021, 11:37
Czy oni niewidza ze Pioli nic wiecej niewycisnie z tej druzuny bo poprostu jest za slabym trenerem .
1
AdamoX__
AdamoX__
9 kwietnia 2021, 13:10
Co za kretyn
2
Nizial86
Nizial86
9 kwietnia 2021, 16:10
Ze ty???
0
Nizial86
Nizial86
9 kwietnia 2021, 16:16
Adamox slaba ta odpowiedz twoja jakos nieuzadniles ze jest inaczej.poczytaj o Piolim co osiagnal jako trener i a to ze mu wyszlo pol sezonu jakos mnie niewzrusza.patrzac na ostatnie mecze i kombiniwanie ze skladem i gre tylko na zlatana to jakos slabo widze ta lige mistrzow.co mecz to gramy padake znowu.wystawiajac na caly mecz Dalota albo samu na skrzydlo czy krunica to jest dramat.
0
ósmy
9 kwietnia 2021, 11:37
Dzisiaj Pioli minął Gatusso pod względem długości zatrudnienia w Milanie. Genarro był na stanowisku trenera przez 547 dni.

Allegri - 1298 dni
Pioli - 548
Gatusso - 547
Montella- 516
Inzaghi- 371
Mihajlovič - 300
Seedorf - 143
Giampaolo- 111
Brocchi - 76
Tak to chyba wygląda w ostatniej dekadzie.
Rekordzistą z ponad 2000 dniami jest
Ancelotti - 2762 dni
Moda - 2556
Kilpin - 2387

Na drugim biegunie mamy np.
Tassotti - 3 dni
Trapattoni - 83
Capello - 86.


4
artorn
artorn
9 kwietnia 2021, 11:36
Nie róbmy błędu jak większość zespołów i zwalniać trenera po 1 udanym/nieudanym sezonie...
12
karp_fso
karp_fso
9 kwietnia 2021, 11:29
Problem jest taki, że jak nie wejdziemy do LM to i tak nie będzie nas stać na lepszego trenera XD. To czy zajmiemy miejsce w top 4 w tym sezonie jest dla nas bardziej kluczowe niż może się wydawać.

Brak top 4 to prawdopodobnie odejścia Hakana i Gigio (choć ten pewnie i tak odejdzie). Kasy na wykop Tomoriego raczej nie będzie, poza tym myślę, ze bez LM to on już na pewno nie będzie chciał zostać. Możliwe, że niektórzy nasi gracze będą chcieli odejść, trzeba będzie sprzedać kogoś kluczowego. Brak top 4 w tym sezonie może skutkować wpadnięciem w kolejny, kilkuletni marazm. Bo raczej Piolio nie będzie miał lepszych wyników z gorszymi piłkarzami.
0
Vol'jin
Vol'jin
9 kwietnia 2021, 12:05
Dodajmy, jeszcze brak sensownego trenera we Włoszech (Spaletti i Allegri mają za duże wymagania)

a jak widać Calcio nie jest zbytnio chętne na zagranicznych trenerów w ostatnich latach
0
krasy
krasy
9 kwietnia 2021, 11:18
Ja myślę że jeszcze kilka kolejek i działacze mogą nagle zmienić zdanie. Lazio ma zaległy mecz jak wygra będzie 5 pkt. za nami i mecz z nami u siebie. Jeżeli diametralnie nie poprawimy naszej kiepskiej ostatnio dyspozycji to niestety istnieje realne zagrożenie że skończymy sezon poza pucharami a to by był naprawdę spektakularny zjazd i porażka. A dla nas mega rozczarowanie po bardzo dobrym początku. Wiem wielu powie że oszalałem ale patrząc na naszych rywali na minimalne różnice punktowe a przede wszystkim na bardzo słabą formę czy to nie jest możliwe. ? Bardzo chciałbym w końcu zobaczyć AC Milan w LM ale boje się że ten sezon to może być mega rozczarowanie. Oby krzywa naszej dyspozycji poszła do góry bo to ostatni dzwonek żeby się zabrać za grę . I nie ma co gdybać że rywale też mogą pogubić punkty my mamy wygrywać i nie oglądać się na innych. Forza Milan i obym się mylił bo na samą myśl że możemy wypaść z LM szlag mnie trafia.
0
87acm87
87acm87
9 kwietnia 2021, 11:53
Zgadzam się, rywale mają mecze bezpośrednie ale my również. Z Juve i Atalantą zawsze mamy problemy. Do tego tak jak pisałem niżej mecze z dołem tabeli też najprostsze nie będą. Można powiedzieć, że nie potrzebnie panikujemy, ale ciężko tego nie robić gdy mamy końcówkę sezonu a gramy jak gramy z Sampą. LM potrzebujemy jak tlenu. Oby w tym roku się udało, pozostało wierzyć.
0
kusniak_22
kusniak_22
9 kwietnia 2021, 10:56
A ja uważam, że to bardzo dobra decyzja, a nie zmienianie trenera co chwilę. Wierzę, że dostaniemy się do LM i poczynimy odpowiednie wzmocnienia. Poszerzymy skład bo jak widać dzisiaj ławka jest ważniejsza niz kiedykolwiek. Kontuzje i covid eliminują skutecznie piłkarzy. A kolejny sezon nie będzie lżejszy bo większość zaraz po zakończeniu sezonu zacznie mistrzostwa Europy.
3
tober12
tober12
9 kwietnia 2021, 10:55
Pioli zrobił zajebistą robotę. Gra co 3 dni, pełno kontuzji a i tak na 9 kolejek przed utrzymujemy 2 miejsce. Mam nadzieję, że finisz będzie dla nas dobry, ta ekipa i trener zasługują na LM.
18
Cervusius
Cervusius
9 kwietnia 2021, 11:11
Jak się na to spojrzy z szerszej perspektywy to tak jest. W Interze i Juve na styl też teraz nikt nie narzeka, liczy się miejsce w tabeli. Był czas, że graliśmy jedną z lepszych piłek w Europie, więc potencjał w trenerze jest. Jakbyśmy mieli teraz drugie z Rangnickiem albo innym Spalettim, to byśmy mówili, że warto było sięgnąć do kieszeni po trenera z TOP-u, a jak jest Pioli to wielu nawet liderowanie nie przekonywało.
0
ksieciunio
ksieciunio
9 kwietnia 2021, 11:49
Pełno kontuzji to raczej średnio zajebista robota...
0
tober12
tober12
9 kwietnia 2021, 12:26
Kontuzje wzięły się z częstej gry. Do pewnego momentu na 3 frontach, później na dwóch. Teraz wracają wszyscy i zostaje tylko liga. Na kontuzje rady nie ma. W każdej drużynie przez czas covidowy pełno kontuzji. Nie mogę mówić, że mamy źle przygotowanie bo okres kiedy rozpoczął się covid został przepracowany perfekcyjnie. Na długo tej mocy straczylo. Kiedy zaczęły się kontuzje to i gra usiadła, normalne. Najważniejsze aby teraz pociągnąć do LM.
2
krasy
krasy
9 kwietnia 2021, 10:52
Owszem mieliśmy dobry okres w tym sezonie ale ja nie jestem zadowolony z poczynań trenera. Cały czas uważam że ma bardzo duże braki w taktycznym przygotowaniu zawodników. Chodzi mi o grę u siebie. Musimy grac w ataku pozycyjnym i co się dzieje czy jest to mecz z Juve czy z Udine czy Sampdoria mamy odbicie jak z kalki . Drużyny przyjezdne graja pressingiem a nasz trener nie potrafi tak ustawić taktyki żebyśmy mogli zagrozić bramce rywala. Meczymy się grając w szerz boiska albo bijąc długą na Ibre . Nie ma szybkiej gry z pierwszej piłki co jest konieczne żeby z jakiegokolwiek pressingu wyjść. Zero pomysłu na grę. Piolego bardzo lobię ale nie ciesze się że zostanie na przyszły sezon. Poza tym zauważmy że w większości zespołów które prowadził miał dobre początki ale końcówki raczej bardzo słabe i nie wyciąga z tego wniosków.
4
Gerada
Gerada
9 kwietnia 2021, 12:26
Akurat sporo z tych zarzutów można dość racjonalnie wyjaśnić: Atak pozycyjny czy szybkie wymienianie piłki to coś co na całym świecie działa tym lepiej im większą ciągłość gry mają gracze. U nas wiosną i latem ubiegłego roku te elementy wyglądały na prawdę dobrze, powiedziałbym że lepiej niż przez minioną dekadę. Także Pioli wydaje się rozumieć jaką wagę ma poprawne wykonywanie tych elementów, na spadek ich jakości złożyła się masa czynników, na które trener ma znikomy wpływ z punktu widzenia taktycznego. Granie długiej na Ibrę jest niejako w pakiecie z tym napastnikiem. Nie jestem wielkim zwolennikiem Szweda, ale jaką inną taktykę optymalnie można stosować chcąc żeby grał? Zlatan trzyma linię spalonego na poziomie, za który w wieku juniorskim trenerzy posadziliby wielu graczy na ławce, a co dopiero mówić o zawodowym uprawianiu tej dyscypliny. Szwed ma swoje atuty ale są one sporym ogranicznikiem dla nowoczesnej szybkiej gry i jego obecność wymaga jeszcze więcej pracy i jakości od pozostałych. Prawda jest taka, że mówienie o brakach taktycznych Pioliego byłoby sprawiedliwe wtedy, gdyby miał optymalnych wykonawców i w optymalnej dyspozycji i nie potrafił z tego krozystać, a póki co Milan kiedy miał taki komfort był niedościgniony dla żadnego innego ligowego zespołu... Jak z takiego kolosa jak Bayern wyjmiejsz Lewandowskiego i np. Gnabryego to spadek jakości jest znaczny, mimo iż mają mega kadrę. My jesteśmy zespołem na stosunkowo wczesnym etapie budowy, kiedy kadra jest zdziesiątkowana spadek jakości jest nieunikniony i to nie kwestia braków taktycznych trenera... Teoria o dobrych początkach i kiepskich końcówkach w zasadzie pasuje do 99% zwolnień trenerskich... Trenerzy wylatują wtedy kiedy im nie idzie, a nie dlatego, ze nadal jest wszystko dobrze... Uważam, że Pioli z poprzednich niepowodzeń wyciągał wnioski i się rozwijał, porażki w przeszłości tylko w przypadku głupich ludzi oznaczają, że kolejnym razem poniosą kolejną. Mądrzy potrafią wyciągać wnioski z niepowodzeń.
5
Abece
Abece
9 kwietnia 2021, 10:38
Niemalże cały sezon nie gramy optymalnym składem. Bez przerwy trapią naszych piłkarzy kontuzje, a mimo to w dalszym ciągu zajmujemy drugie miejsce w tabeli. Widać pomysł na grę, zaangażowanie i to, że zawodnicy darzą trenera zaufaniem. Jeśli nie uda nam się zakwalifikować do Ligi Mistrzów to tylko i wyłącznie przez braki kadrowe i zjazd formy poszczególnych zawodników. Poza tym gramy piłkę ofensywną, miłą dla oka. Moim zdaniem jeśli zachowamy na przyszły sezon Pioliego, Gigio, Hakana oraz wzmocnimy się na kilku pozycjach spokojnie przystąpimy do gry w roli jednego z głównych faworytów do Scudetto.
4
alepadaka
alepadaka
9 kwietnia 2021, 13:42
Nie wiem, ja pomysłu na grę już nie widzę dłuższy czas, no chyba, ze liczenie na rzut karny to pomysł.
0
Zimer9009
Zimer9009
9 kwietnia 2021, 10:34
Mimo ostatniej zadyszki Milan gra powyżej swojego potencjału. Jeżeli awansujemy do LM to Pioli powinien dostać szanse, a jeżeli nie to i tak nie stać nas na trenera z topu wiec albo kontynuujemy projekt licząc na mniej kontuzji, albo zaczynamy wszystko od nowa z trenerem podobnego sortu licząc na cud.
6
87acm87
87acm87
9 kwietnia 2021, 10:27
Zawsz to jakiś pkt+1 stabilizacji w klubie. Ale brak awansu to nie gorzka pigułka do przełknięcia a cała raczej paczka pigułek patrząc na to gdzie byliśmy w połowie sezonu. Oprócz Juve, Lazio i Atalanty, gramy również z Parmą, Cagliari czy Torino, dla których każdy punkt jest tak samo ważny jak dla Nas. Nie uważam, że te mecze to będą łatwe spacerki i pewne punkty.
2
kozik___13
9 kwietnia 2021, 10:12
Pioli swój chłop. Zdobył moje zaufanie i powinien liczyć na jeszcze jeden sezon trenowania Milanu. Widać, że drużyna zrobiła wielki postęp i to nie jest tylko zasługa Ibry. Pioli ustawił zespół w odpowiedni sposób i potrafi wykorzystać potencjał Hernandeza i Calhanoglu. Przyszły sezon bez LM będzie porażką ale Pioli zasłużył na kontynuowanie przygody w Milanie
5
MediolMann
MediolMann
9 kwietnia 2021, 10:10
Takie dywagacje będą miały sens po zakończeniu sezonu, chociaż moim zdaniem powinien zostać, Na razie trzymajmy się filozofii każdego kolejnego meczu, bo przynosiła efekty, a ostatnio coś znowu za dużo kalkulowania.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
9 kwietnia 2021, 10:02
Nie no bez jaj nie będzie LM to powinno się pożegnać.
2
pawel1989
pawel1989
9 kwietnia 2021, 10:16
Typowo polska myśl szkoleniowa
15
paweł_piotr
paweł_piotr
9 kwietnia 2021, 10:22
pawel1989

To czemu pożegnali się z Gattuso? Też brakło przecież tylko jednego punktu. A tutaj Pioli może popisać się większym wyczynem z mistrza pierwszej części sezonu spaść na 5-6 miejsce. Oczywiście mu i nam tego nie życzę. Ale tak to moim zdaniem powinno wyglądać.
Edytowano dnia: 9 kwietnia 2021, 10:22
1
Piotrek1899
Piotrek1899
9 kwietnia 2021, 10:43
Z tego, co mi wiadomo, Gattuso sam chciał zakończyć współpracę. I chwała Bogu. Patrzeć na jego zespół się nie dało.
4
Manolas
Manolas
9 kwietnia 2021, 10:45
Gattuso sam odszedł i jeszcze zrezygnował z odprawy. Skąd wy bierzecie te bzdury
7
Piotrek1899
Piotrek1899
9 kwietnia 2021, 10:49
Manolas

To są właśnie Ci prawdziwi kibice ;) Zawsze na czasie ;)
5
paweł_piotr
paweł_piotr
9 kwietnia 2021, 11:23
Dobra tam wtopa z parmą i żenoą i sami będziecie pisać #pioliout
0
paweł_piotr
paweł_piotr
9 kwietnia 2021, 11:31
To że mam inne zdanie i sądzę że w przypadku braku LM powinno sie pożegnać trenera nie znaczy że musisz obrażać że nie jestem kibicem.

1
Piotrek1899
Piotrek1899
9 kwietnia 2021, 11:39
Napisałem gdzieś, że nie jesteś kibicem? No więc.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
9 kwietnia 2021, 11:42
I jeszcze jedno. Kibic, który dobrze życzy temu Klubowi nie bierze pod uwagę wpadek z Parmą i Genoą. Ty jesteś pewnie z tych, co się ucieszą, bo Twoim zdaniem #Pioliout.
6
paweł_piotr
paweł_piotr
9 kwietnia 2021, 11:50
to żeś teraz do...
1
KosaX
KosaX
9 kwietnia 2021, 09:55
Chyba kazdy tego w Milanie potrzebowal,czyli dluzszy okres jednego trenera.Nie jest wirtuozem ale tez nie jest betonem taktycznym,gra bardzo ofensywny futbol i jest mega pozytywna osoba ktora jest rowniez psychologiem druzyny.
8
Gerada
Gerada
9 kwietnia 2021, 09:55
Decyzja ma swoje plusy i minusy - jeśli to faktycznie więcej niż medialne doniesienia. Ze względu na przebieg sezonu, ewentualne ukończenie go poza top 4 byłoby niewątpliwą porażką. W dodatku minione sezony pokazały jak dużą różnicę w budowie zespołu robi brak Ligi Mistrzów. Z drugiej jednak strony uważam, że Pioli dużo tej drużynie dał i być może nawet w przypadku ewentualnego niepowodzenia wciąż będzie miał coś do zaoferowania, a co za tym idzie trudno byłoby wymienić go na kogoś lepszego. Zmiany dla zmiany nie trawię na tak ważnym stanowisku. Koniec końców, wierzę, że te spekulacje nie będą nijak potrzebne - Milan obroni pozycję w top 4 a Mister świetnie przygotuje ekipę - zasiloną kilkoma kluczowymi transferami - do kolejnego sezonu. Forza!
15
patoo_07
patoo_07
9 kwietnia 2021, 10:00
Wszyscy chyba tak byśmy to widzieli.
0
Gianni Rivera
9 kwietnia 2021, 09:55
Milan jest aktualnie w dołku i to fakt niepodważalny. Wydaje mi się jednak, że gdybyśmy mieli mocniejsze prawe skrzydło i mocnego rezerwowego napastnika (w końcu Ibra rozegrał w tym sezonie tylko połowę meczów, a napad był łatany Rebiciem, Leao, Colombo, a nawet Castillejo), to aktualnie mielibyśmy spokojnie te 5-6 punktów więcej.
Jeśli Maldini ogarnie latem napastnika i wzmocni prawe skrzydło, oczywiście przy założeniu, że zespół się nie osłabi, to jestem spokojny o przyszłoroczne wyniki.

Naturalnie, zakładam awans do LM na koniec obecnego sezonu!
1
pazioni
Moderator pazioni
9 kwietnia 2021, 09:50
Nie będzie w tym okienku letnim sagi o nowym trenerze , eeee.....
0
patoo_07
patoo_07
9 kwietnia 2021, 09:57
Spokojnie, będziemy oferować Kartę Rade Krunica :D
3
WeahYeah
WeahYeah
9 kwietnia 2021, 16:53
Samu jest większym topem
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się