SCUDETTO


Trudne negocjacje w sprawie nowej umowy Calhanoglu

13 kwietnia 2021, 10:12, Adam6 Aktualności
Trudne negocjacje w sprawie nowej umowy Calhanoglu

Zlatan Ibrahimović niedługo podpisze nową umowę z Milanem. Jednak w sprawie Hakana Calhanoglu negocjacje idą znacznie ciężej i wydaje się, że do porozumienia jest dalej niż bliżej. Rossoneri oferują Turkowi pensję w wysokości czterech milionów euro, ale pomocnik oczekuje dwa miliony więcej. Strony prowadzą rozmowy już od jakiegoś czasu, ale na razie nie ma zgody w kwestii zarobków. 



148 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
robert18
robert18
14 kwietnia 2021, 11:42
Wypad hakan i tak jesteś cieniutki a te asysty co miał to z dośrodkowań że stałych fragmentów gry wypracować nic nie potrafi tyle w temacie
0
14 kwietnia 2021, 21:31
Obejrzyj sobie mecze bez Hakana w ostatnim roku i sam zrób wypad.
XD
0
robert18
robert18
14 kwietnia 2021, 21:46
masz racje ogladam kazdy mecz milanu i nie widze hakana odpowiedz sobie sam dlaczego znawco pilki
0
robert18
robert18
15 kwietnia 2021, 21:21
Bo jesteś niewidomy?
0
robert18
robert18
15 kwietnia 2021, 22:02
prosty czlowieczek z ciebie jest i nie masz zielonego pojecia o pilce
0
robert18
robert18
18 kwietnia 2021, 14:32
o kolejny wysmienity mecz hakana ha ha ha
0
JerryRossoneri
JerryRossoneri
14 kwietnia 2021, 09:39
Bayern już zaciera ręce
0
tommyb1
tommyb1
14 kwietnia 2021, 09:41
I City, PSG i inne Reale ;)
0
Boro
Boro
14 kwietnia 2021, 07:52
Panowie poprawcie mnie jeśli się mylę, Hakan obchodzi Ramadan? Domyślacie się jaką formę będzie posiadał jeśli tak.
Edytowano dnia: 14 kwietnia 2021, 07:53
0
tommyb1
tommyb1
14 kwietnia 2021, 08:13
Raczej nie jest "przykładnym muzułmaninem". Jako zwierzę domowe ma psa, po golu nie robi gestu "obmycia twarzy" w podzięce Allahowi.

To raczej taki typowy zalicyzowany europejski muzułmanin. ;)
1
pazioni
Moderator pazioni
14 kwietnia 2021, 03:34
Jak odejdzie,to na pewno zabraknie nam jakości w polu.
0
dejnio
dejnio
13 kwietnia 2021, 22:24
Panie Turek, Milan Ci nie będzie płacił za dobrą grę w reprezentacji tylko w klubie xd A z tym to bywa baaardzo różnie, przy czym z częściej jest gorzej niż lepiej.
2
ConradJethro
ConradJethro
13 kwietnia 2021, 19:45
Ale pewnie panuje optymizm
2
pawel1989
pawel1989
13 kwietnia 2021, 16:28
myslicie ze jego poziom zaangazowania wlasnie z faktu, ze chce wiecej kasy, a MIlan nie chec mu tyle zaplacic?
0
Nizial86
Nizial86
13 kwietnia 2021, 16:13
Ma niestabilna forme ja bym go sprzedal.raz jest w gazie raz nie za duzo tych wachan
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 kwietnia 2021, 16:20
Jak sprzedasz zawodnika który ma jeszcze 1,5 miesiąca ważnego kontraktu, to z miejsca Ci flaszkę wyślę.
6
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 kwietnia 2021, 16:52
2 nerki, wątroba... zawsze coś wpadnie.
2
DaRo_7
13 kwietnia 2021, 15:39
Niestety cały ten bajzel kontraktowy powstał po utworzeniu komina płacowego dla Donnarumy. To, że Raiola jest mistrzem negocjacyjnym to wiadomo od dawna, a kto nie wie to polecam książkę Ibry. Jeden awans do LM nie dostarczy nam, aż takich funduszy, żeby później utrzymywać dobrze opłacanych zawodników bez stałej gry w LM :P
2
plotek
plotek
13 kwietnia 2021, 14:48
A niech spada do Bayernu :D
1
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 14:33
Według mnie kluczowy w negocjacjach z zarówno Hakanem jak i Gigio będzie awans do LM i na to obie strony czekają. Co nie zmienia faktu, że żądania jednego i drugiego to jakiś nieśmieszny żart. Hakan praktycznie powrócił do swojej bezproduktywnej postawy, a nadal oczekuje grubo ponad 100% podwyżki. Patrząc na to jak ważnym zawodnikiem dla nas jest Kessie, to ja się zastanawiam czy Hakan zasługuje na 4 mln, a co dopiero na 6...

Jeśli klub spełni jego wymagania to niestety prawdopodobnie do końca kontraktu nie odejdzie, bo nikt mu tyle nie da, a zyskamy kolejnego trutnia z ciepła posadką, któremu od czasu do czasu przydarzy się chwilowy powrót formy.
2
Hitsune
Hitsune
13 kwietnia 2021, 15:03
Wszyscy mówią o tym jaka ta LM będzie kluczowa w negocjacjach, bo to chyba ostatnia rzecz, która może jakkolwiek pozytywnie wpłynąć na negocjacje, zakładając, że wtedy w ogóle będziemy je jeszcze prowadzić.
2
hyrus13
hyrus13
13 kwietnia 2021, 15:11
Jak awansujemy to wtedy ich menadżerowie powiedzą dawać kasę, bo was przecież stać ;)
1
hyrus13
hyrus13
13 kwietnia 2021, 15:11
Jak awansujemy to wtedy ich menadżerowie powiedzą dawać kasę, bo was przecież stać ;)
0
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 16:13
Uważam, że awans do LM znacząco poprawi naszą pozycję w negocjacjach szczególnie jeśli chodzi o Donnarummę. Jeśli nie awansujemy nikt tak naprawdę nie będzie mógł mieć pretensji do Gigio, bo równie dobrze mógł odejść z Milanie nie grającego w LM wcześniej. Wiadomo, LM to większe pole finansowe do popisu dla Maldiniego, ale nie sądzę, żeby nagle zgodził się na żądania Donnarummy czy Hakana.

Kolejna sprawa to, że jak już wywalczymy awans to będziemy o wiele atrakcyjniejsi dla innych zawodników, szczególnie młodych z mniejszych klubów, a takich duet Massara-Maldini potrafi wyszukać.
0
Gieno
Gieno
13 kwietnia 2021, 14:28
Zaczyna mnie to juz irytowac zagrali pare dobrych meczów,zajmuja drugie miejsce i juz im sie w głowach poprzewracało.najpierw niech cos wygraja a nie robia z siebie gwiazdaczki.
4
Gullit80
Gullit80
13 kwietnia 2021, 14:27
Donnaruma i Hakan chcą ugrać jak najwięcej bo wiedzą że następny sezon może nie być tak dobry w ich wykonaniu jak ten. W szczególności Hakan. A wtedy nikt im nie da takich pieniędzy.
1
Zako
Zako
13 kwietnia 2021, 18:17
Wątpie, zeby Gigio martwił się , ze następny sezon będzie miałgorszy, bo niby czemu :P.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 kwietnia 2021, 14:24
o to ciekawe czy w Frankurcie się nie otworzy market ;] Trener Adi Hutter oficjalnie idzie do Gladbach, dyrektor sportowy Bobić jest kuszony do Herthy Berlin.

0
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 16:50
Herta z naszym byłym goleadorem to lepiej niech uważa, żeby nie spadła, bo ma tyle samo punktów co znajdujące się w strefie spadkowej Bielefeld.

A co to Eintrachtu, chętnie zobaczyłbym u nas np. Kamadę w przypadku odejścia Hakana.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 16:52
0
13 kwietnia 2021, 14:07
To wszystko przez Donnarumme vel. Dollara! Nie mogę już na niego patrzeć. Niech wy...la z Milanu!
5
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 14:15
Haha otóż to
0
DarthImpaler
13 kwietnia 2021, 14:01
No i fochy Dolara robią swoje. Hakan chce 6. Kessie też się nie zgadza na 4,5 bo chce 5,5. Kto następny będzie?? Theo? Calabria? Kjier? (tak wiem Calabria zgodził się bez podwyżki ale jak zobaczy te kominy to też będzie chciał więcej) powie że chce 2 mln podwyżki?
1
hyrus13
hyrus13
13 kwietnia 2021, 14:03
Franck się nie zgadza na 3,5. A Hakanowi powinno być po ludzku wstyd oczekiwać więcej od Iworyjczyka.
6
DarthImpaler
13 kwietnia 2021, 14:11
hyrus13 faktycznie. dzięki za poprawienie.
1
Maxwarka
Maxwarka
13 kwietnia 2021, 14:00
Panie Turek podpisuj Pan ten kontakt ;)
0
Zuber
Zuber
13 kwietnia 2021, 13:30
Oby trochę zluzowali te przepisy z FFP, bo ostatnio była o tym mowa, to nasi właściwie na pewno sypną więcej gotówki na wzmocnienia. Może nie będę musiał więcej oglądać tej karykatury piłkarza, który łącznie może zagrał dobry sezon przez cały pobyt u nas.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 13:31
2
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 13:46
Zgadzam się, tylko uważaj bo jest tu mnóstwo miłośników jego talentu a Ty nazywasz go karykaturą
4
zycumilanista
zycumilanista
13 kwietnia 2021, 13:54
Karykatura piłkarza to może nie jest ale jest to piłkarz przeciętny. Liczby go bronią to i ludzie się pienią jak się o nim tak mówi. Ale gość jest przeciętny, a jego przeciętność objawia się w niespotykanej chimeryczności. Bo ja można zagrać pół sezonu kręcąc niesamowite liczby żeby potem po kontuzji co prawda ale zawsze... grać tak jakby się przychodziło z Ekstraklasy,
0
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 13:56
Przez 4 lata zagrał jeden dobry sezon i mówisz że kręci dobre liczby ? A to dobre...
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 13:57
1
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 15:40
@malaka1995 - ile tu już było dyskusji i każdy taki, wyzywający od karykatur czy kebabów potem patrzył, że Turek ma lepsze staty od Suso, a i ktoś jakiś czas temu pokazywał, że kręci się w okolicach Rui Costy i Seedorfa.

No ale jak można na kogoś zwalić, to Hakan jest pięknym kozłem ofiarnym :P

Obecnie: 7 goli / 11 asyst
19/20: 11 goli / 9 asyst
18/19: 4 gole / 13 asyst
17/18: 8 goli / 14 asyst

Do tego w obecnym sezonie (według whoscored) Hakan jest drugim najlepszym zawodnikiem w klasyfikacji "kluczowych podań".
Jest nad De Bruyne, Bruno, Di Marią, Mullerem...

Dyskutuj z danymi, a nie ze swoją antypatią do piłkarza.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 kwietnia 2021, 15:51
Jak takie świetne liczby robi, to gdzie ten kolejny uszatek?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 kwietnia 2021, 15:57
@AdrianoGalliani - troll zawsze pozostanie trollem, więc odpowiem ci pytaniem na pytanie:
"Skoro Donnarumma to taki golkiper za 12mln / rok to czemu mamy tak dużo straconych goli?" ;)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
13 kwietnia 2021, 16:27
Bo obrona słaba i Theo walczy o króla asyst ;)
0
Zuber
Zuber
14 kwietnia 2021, 00:12
I co z tych jego liczb jak robi je w większości w ciągu miesiąca bądź dwóch i to przeciw ogórom a potem znowu gra kupę przez następne trzy i tak ciągle.
0
Gol
Gol
14 kwietnia 2021, 09:16
Zuber - Raz przeciwko ogórkom też trzeba wygrać, dwa, to nie prawda.

Hakan w tym sezonie ma m.in asystę z Romą, bramkę i 2 asysty z Lazio czy asystę z Sassuolo w samej lidze.

Nie interesują Cię widocznie fakty na temat tego zawodnika, tylko własna opinia.

Bo fakty są takie, że Hakan ma w 167 spotkaniach 30 bramek i 47 asyst, więc w praktycznie co drugim spotkaniu ma udział przy bramce, od 1.5 roku jest w czubie jeżeli chodzi o wypracowane okazje dla partnerów z boiska.
1
Cuchillo
Cuchillo
13 kwietnia 2021, 13:12
5mln ze wszystkimi bonusami w teorii brzmi dobrze. Nie wiem jak dokładnie wygląda kwestia podatkowa, ale piłkarze zagraniczni płacą chyba mniej niż 50% podatku, więc oznaczałoby to jakieś 8-9mln dla budżetu klubu.
Przy 4/5 letnim kontrakcie koszt jego utrzymania wynosi 36-45mln EUR.
Teraz - jeśli chcielibyśmy kupić sensownego zawodnika za gotówkę, kosztowałby co najmniej 20mln, z pensją minimum 4-5mln brutto, więc wychodzi podobnie jak w przypadku przedłużenia Hakana. Co mnie jednak niepokoi to fakt, że może to zaburzyć hierarchię płac w klubie, przykładowo jeśli damy Hakanowi 5mln netto, to Kessie prawdopodobnie zażąda więcej.
Ogólnie rzecz biorąc Hakan prezentował w tym sezonie zadowalająco równą formę(nie piszę, że bardzo wysoką), a niże formy przypadały, co nie jest dziwne, na mecze "rozruchowe", po powrocie po kontuzji.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 13:16
0
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 13:19
No rzeczywiście tylko że od piłkarza na „10” oczekuje się kreowania gry a co Milan kreuje ostatnio i przez ostatnie lata z małym przebłyskiem to wola o pomstę do nieba. Teraz dostanie 6, inni będą chcieli więcej, a za rok lub dwa będzie chciał 8 albo zacznie stroić fochy. Co on obecnie daje drużynie ? Moim zdaniem nic wielkiego, 4 lata w klubie i pół roku dobrej gry. Podziękuje
2
Vol'jin
Vol'jin
13 kwietnia 2021, 13:52
Hakana ta ulga podatkowa nie dotyczy^

tyczy się nowych pracowników, którzy przez ostatnie 2 lata pracowali po za Włochami (Ibra załapie się na to przy nowej umowie)
2
kusniak_22
kusniak_22
13 kwietnia 2021, 12:50
Podziękować i szukać następcy, 6mln mu się nie należy, miał okres fantastycznej gry, ale teraz znowu jest cieniem na boisku. 4-4.5 mln max a jak nie to pożegnać. Myślę, jednak, że tak jak Donarumma czeka do końca czy będzie LM.
4
daro12555
daro12555
13 kwietnia 2021, 12:53
Ja też tak myślę jak zobaczą ze jest LM zostaną bo wtedy Milan zrobi progres w górę i to dla nich będzie idealne .
0
bielu
bielu
13 kwietnia 2021, 13:17
To, że Milan awansuje do ligi mistrzów nie wpłynie raczej na oczekiwania co do pensji.
0
kusniak_22
kusniak_22
13 kwietnia 2021, 20:05
A ja myślę, że zmieni. Skoro bez LM mają grać w Milanie to chcą większych pieniędzy. LM to prestiż, nie ma lepszych rozgrywek i piłkarze chcą grać w niej regularnie, myślę, że są w stanie zrezygnować z mln czy dwóch i grać w LM.
0
imperator5000
imperator5000
13 kwietnia 2021, 12:47
Nie mam najmniejszych wątpliwości, że pensje powyżej 4 mln euro powinny być zarezerwowane dla absolutnego topu (w praktyce - oprócz Zlatana - jest to tylko Kessie). Rozdęcie budżetu płac było przyczyną upadku klubu po 2007 roku i nie chcę tego oglądać ponownie. Moncada ma w notesie dziesiątki nazwisk i myślę, że znajdą się dobrzy gracze, którzy zagrają nie gorzej niż Calhanoglu czy Donnarumma i wezmą te "marne" 2 mln euro za sezon. Zbyt wielu "niezastąpionych" odchodziło już z klubu i świat się nie zawalił, żeby teraz miały na nas robić wrażenie szantaże kolejnych kopaczy liczących na kontrakty życia.
2
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 16:45
Zgadzam się, Atalanta która któryś rok z kolei gra w LM nie ma ŻADNEGO zawodnika, który zarabiałby nawet 2 mln euro (po odejściu Gomeza), więc da się. Nie mówię, żeby iść stricte planem Atalanty, ale kontrakty na poziomie 4 mln powinni mieć kluczowi zawodnicy tacy jak Kessie, którego wymieniłeś.
1
Bigi30
Bigi30
13 kwietnia 2021, 12:20
Dolar tak uczy
0
paweł_piotr
paweł_piotr
13 kwietnia 2021, 12:03
O chyba latem pożegnamy się ż Dollarem, Turkiem i Romkiem ;)
1
KrzychuACM
KrzychuACM
13 kwietnia 2021, 11:50
Hakan to chyba w lirach negocjuje :D
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 11:51
2
patoo_07
patoo_07
13 kwietnia 2021, 11:49
W sumie tak się zastanawiam, że podobna historia była z Suso, nikt nie wyobrażał sobie drużyny bez niego, a w sumie jakoś chyba nikt nie narzeka :D Tak więc proponuję mała zabawę. Kogo widzielibyście na 10 w przyszłym sezonie? Proszę tylko o realne kandydatury, nie dajcie się ponieść fantazji :)
2
Szymson
Szymson
13 kwietnia 2021, 12:00
Ja tam często narzekam przed TV, bo zdecydowanie wolę Suso niż Samu, a już zwłaszcza narzekam jak widzę kolejnego wolnego zmarnowanego
3
KrzychuACM
KrzychuACM
13 kwietnia 2021, 12:12
Djuricic albo Pessina, to chyba dwa najbardziej realne transfery :)

A co do Suso to był moment gdy już zaczął irytować wszystkich, jego słynne wrzutki w narożnik boiska pamiętam do dzisiaj :)
1
tmqTV
tmqTV
13 kwietnia 2021, 12:14
Ilicić? Isco? Thauvin? Bernardeschi? Dele Alli?
Patrząc na ich sytuację w klubie, to mogą być realne cele transferowe nie tylko Milanu. Pozostaje kwestia tego, jak bardzo elastyczni są w stanie być w kontekście kontraktu :)

W moich mokrych snach widzę w naszym składzie kogoś z tej trójki: Dani Olmo z Lipska, Matheus Cunha z Herthy lub Rodrigo De Paul z Udine.
Wiem, nie mam zbyt wielkich wymagań. Olmo nie do wyciągnięcia, ale pozostali jak najbardziej - pod warunkiem, że załapiemy się do LM. Tak myślę.
1
serginho83
serginho83
13 kwietnia 2021, 12:20
Z realnych z Serie A to chyba tylko Ilicic... spoza Włoch brałbym Forsberga, ma rok kontraktu, tylko ze zdrowiem u niego różnie, ale ze Zlatanem by się szybko dogadali ;)
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 12:21
0
daro12555
daro12555
13 kwietnia 2021, 12:33

tmqTV -Z twojej trójki zdecydowanie Cuhna on się męczy Berlinie tylko czy Herta by go puściła ale marzy mi się brazyliczyk tym bardziej na tej pozycji co potrafi zrobić różnice.
1
Matim
13 kwietnia 2021, 12:39
Może problemem nie tyle jest wyobrażenie sobie drużyny bez Hakana czy Gigio. Problemem dopiero będzie znalezienie dla nich zastępców mając mocno ograniczony budżet transferowy. Na oko to jest kilkadziesiąt mln euro, których po prostu nie mamy mając w perspektywie wykupienie Tomoriego i Tonaliego, a do tego znalezienie wartościowego prawego skrzydłowego i zastępcy dla Ibry. Jednocześnie przydałoby się znaleźć kogoś wartościowego na lewą obronę.
0
tmqTV
tmqTV
13 kwietnia 2021, 12:40
Swoją drogą w Lipsku mają co najmniej czterech zawodników mogących grać na "10": Forsberg, Olmo, Nkunku i Szoboszlai. Każdy o ogromnym potencjale. Wiadomo, Węgier póki co nie pograł za bardzo, niemniej każdy z nich to wartość dodana dla aktualnej kadry Milanu.
0
daro12555
daro12555
13 kwietnia 2021, 12:52
tmqTV-Tylko Szobolaszi na razie jest nie do wyciagnięcia cenna a pozatym on tam jest tylko pół roku i sam by nie chciał odchodzić ale na sezon 2022/23 bym go spróbował ściągnąć na miejscu Milanu ale zależy wszystko od wyników Milanu i czy kibice wrócą jesienią na mecze i pandemia odpuści.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 kwietnia 2021, 13:53
a się uparliscie na 10, kiedy można zamiast Hakana i Diaza poszukać ŚP i przejść na 4-3-3
0
tmqTV
tmqTV
13 kwietnia 2021, 14:24
@daro12555 - o Szoboszlaiu na tę chwilę nie ma sensu rozmawiać z co najmniej dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że chłop nie zagrał ani jednego spotkania dla Lipska po przyjściu, więc nie wiadomo, jak będzie się prezentował po kontuzji. Drugi powód jest taki, że jeżeli wróci do formy i zacznie pokazywać potencjał to Lipsk na pewno nie będzie chciał po roku go oddać. Nkunku pewnie mierzy wyżej od Milanu, a Olmo jest nie do wyjęcia, bo to również stosunkowo świeży zakup Lipska. Najszybciej moim zdaniem Forsberg mógłby opuścić niemiecką drużynę - ale czy akurat na poczet Milanu? Wątpię.
1
serginho83
serginho83
13 kwietnia 2021, 15:36
Vol'jin tylko, że wtedy potrzebujemy kolejnych dwóch pomocników do 4-3-3...chyba, że liczymy do tego Krunica i ewentualnie Pobege... Ławka z nimi będzie wyglądała słabiutko.
0
Jago
Jago
13 kwietnia 2021, 15:53
Ja bym chciał De Paula
0
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 16:42
Ode mnie De Paul, Pellegrini lub Miki z Romy, Luis Alberto, może Castrovilli? Pomarzyć można ;) a taką realna i jakościową opcją jako numer jeden u mnie Zaccagni z Hellasu.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 kwietnia 2021, 11:40
Takie cyrki z kontraktami, to najkrótsza droga do rozwalenia szatni, a co za tym idzie, zaprzepaszczenie wielomiesięcznego wysiłku całej ekipy, bo zamiast skupić się na celu, jakim jest top 4, to w głowach będą nowe umowy i kwoty na nich wpisane.
2
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 11:38
Ogólnie trochę słabo to wygląda że w przypadku awansu do ligi mistrzów niby te 100 milionów ma być na transfery czy wykupy, moim zdaniem lepiej było by skorzystać z tego awansu i dorzucić z 50 milionów i starać się to jak najbardziej wykorzystać bo jeśli juve się ogarnie to wątpię że w następnym sezonie w takim samym praktycznie składzie nie będzie nerwowo z awansem do lm bo przypomnę jak teraz stąpają nam po piętach inne drużyny w tabeli gdzie mieliśmy nad nimi taką przewagę jeszcze nie tak dawno
0
LunaS
LunaS
13 kwietnia 2021, 11:35
Jakby naszym właścicielem był pasjonat piłki, miłośnik party bunga bunga, niespełniony polityk to byłbym zaniepokojony o kształt naszych kosztów w następnym sezonie - ale że są właścicielami ludzie którzy wiedzą jak robić pieniążki i żyją głównie z "okazji" i "pomocy" :) to raczej wiedzą ile można dać i komu ... myślę że będzie jakaś "pokazówka" czyli spektakularne odrzucenie wymagań jakiegoś gracza - tak aby reszta zobaczyła - że w trudnym czasie nie ma miejsca na spore podwyżki - tym bardziej że nic jeszcze nie osiągnęli. Można zarabiać gdzieś indziej większe pieniążki - ale nie jest tak sympatycznie i glamour jak w Mediolanie.
5
kamilus
kamilus
13 kwietnia 2021, 11:47
Oby - Milan ponad wszystko.
3
GianpaoloM3
13 kwietnia 2021, 13:35
Oby Gigio
0
Osp4922
Osp4922
13 kwietnia 2021, 11:34
Donnaruma oczekuję Bóg wie jakich pieniędzy i teraz wszyscy idą po większe pieniądze. Dać mu te 4,5 to max
0
Kamciu
Kamciu
13 kwietnia 2021, 11:30
Obserwujac sytuacje poszczegolnych zawodnikow Milanu, dochodze do wniosku, ze podczas letniego mercato Rossoneri moga stanac przed sporym problemem. Jesli sie myle to mnie poprawcie, jednak przy zalozeniu, ze Calhanoglu oraz Donnarumma nie przedluza kontraktow i odejda za darmo, to zarzad bedzie musial latac wiele dziur, a budzet z pewnoscia nie bedzie ogromny. Wtedy na pewno trzeba bedzie sypnac groszem na nowego solidnego bramkarza, a takze kogos, kto chociaz zblizy sie poziomem do Turka (bo Diaz jest slaby, a i tak wykupiony nie zostanie) i bedzie jego nastepca. Ponadto wypadaloby wzmocnic prawe skrzydlo kims jakosciowym, bo moim zdaniem to Wasza najwieksza bolaczka. Idac dalej, przydalby sie takze jeszcze jakis zastepca Zlatana - problem w tym, ze jesli mialby to byc ktos kto od razu wniesie sporo jakosci, dodatkowo bedac rozwiazaniem na kolejne lata (typu Belotti, czy Vlahovic), to znowu klubowy potrfel prawdopodobnie mocno by ucierpial. Theo rowniez nie ma solidnego zmiennika. Dodatkowo Mediolanczycy zapewne beda chcieli wykupic Tomoriego (+25mln) i Tonalego (+25mln z bonusami) oraz byc moze Meite (+9.5mln z bonusami). Spinaloby sie to wtedy mniej wiecej tak (biorac pod uwage wzmocnienia z podniesieniem jakosci zespolu, a nie jakichs sredniakow):

1. Nowy bramkarz (np. Musso) - pewnie z 20/30mln.

2. Nastepca Hakana (np. Ilicic, bo dobry zawodnik za mala kwote) - pewnie z 5mln (byc moze trzeba bedzie kupic kogos innego, za wyzsza kwote).

3. Nowy prawoskrzydlowy. Ciezko kogos wybrac, ale za jakosciowego pilkarza na te pozycje, ktory nie bedzie staruszkiem pewnie trzeba wylozyc z 25/30mln (chyba ze ktos z wolnego transferu).

4. Zastepca/nastepca Zlatana. Ktos typu Belotti/Vlahovic, ktorzy od razu wniesliby jakosc i moznaby bylo na nich opierac ofensywe w najblizszych latach to podejrzewam koszt okolo 35mln. Zwykly wyrobnik, ktory czasem da oddech Szwedowi i mimo wszystko cos soba bedzie reprezentowal to pewnie z 10/15mln. Mysle jednak, ze Milan musi powoli szukac juz kogos po prostu konkretnego.

5. Zastepca dla Theo. Pewnie nikt konkretny nie zawita, ale aby miec w miare solidnego gracza na te pozycje, ktory czasem zagra i nie bedzie znacznie odstawal to tez trzeba z 10mln poswiecic (chyba ze ktos z wolnego transferu lub zostanie powracajacy Laxalt).

6. Koszt wykupienia Tomoriego, Tonalego oraz (ewentualnie) Meite to okolo 60mln (z bonusami).

Aby wiec ta kadra w przyszlym roku byla jeszcze bardziej konkurencyjna i podniosla poziom (przy zalozeniu odejscia Hakana i Gigio) Rossoneri musieliby liczyc sie z wydatkiem byc moze rzedu nawet 150/170mln (+/-). Moim zdaniem to jest praktycznie nierealne. Tym bardziej, ze nie za bardzo jest kogo sprzedac azeby otrzymac zastrzyk znaczniejszej gotowki, ktora moznaby bylo spozytkowac na powyzsze wzmocnienia. Chyba, ze odejdzie ktos z filarow zespolu, ale to sie przeciez mija z celem chcac isc do przodu. Za ewentualne (w co tez powatpiewam) sprzedaze Krunicia, czy Castillejo kokosow Milan nie zobaczy - moze z 15/20mln. Owszem, na wypuszczeniu przede wszystkim Gigio zostanie zaoszczedzona spora suma, ktora pierwotnie bylaby poswiecona na jego kontrakt, ale to kropla w morzu potrzeb, ktorymi z pewnoscia beda srodki na zakontraktowanie powyzszych graczy oraz pokrycie ich kontraktow.

Moim zdaniem moze byc (mimo wszystko) problem z wykupieniem Tomoriego (juz abstrahujac od woli zawodnika) i Meite. Jesli jednak Ci pilkarze pozostaliby w ekipie Piolego to nie spodziewalbym sie jakosciowych wzmocnien na innych pilnych pozycjach (na pewno nie wszystkich w jednym okienku), raczej niskobudzetowe opcje z mysla, ze ktos po prostu odpali. Sytuacje jeszcze bardziej moglby pogorszyc brak awansu do LM (w co akurat nie wierze) - wtedy byloby naprawde ciezko.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 kwietnia 2021, 11:38
Zastępca Theo - Laxalt lub zawodnik wypożyczony.

Napastnik (np. Belotti) - może przyjść, ale jedynie na zasadzie wypożyczenie z opcją wykupu.

Na PS być może Thauvin - opcja wolnego transferu.

Na 10 Ilicic - opcja pewnie taka jak napisałeś.

Pozostałe wydatki się zgadzają z tym, że odejście Donnarummy zwalnia pokaźny budżet "pensyjny".

Ogólnie rzecz ujmując nadal będzie do wydania ok 70 mln pewnie.. czyli Milan jest w "dupie", ale nie aż takiej "dupie" jak to przedstawiłeś. W przypadku opłaty za nowego bramkarz raczej wątpię żeby wykupili Meite, trochę szkoda bo fajnie sobie radzi, ale liczył będzie się każdy grosz.

Koniec końców życie to nie bajka i prawdopodobnie nie uda się tego wszystkiego tak pospinać jak wyżej napisałem.
0
kamilus
kamilus
13 kwietnia 2021, 12:02
Wykupy prawie pewne w przypadku LM:
- Tonali 20-25 mln,
- Tomori 28 mln.

Z dodatkowych transferów:
- bramkarz to koszt od 10 (Livakovic) do 30 mln (Maignan),
- zastępca Hakana to pewnie 20-30 mln, a jeśli Turek zostanie, to mamy spróbować ponownie wypożyczyć Diaza (a jak się to nie uda, to moim zdaniem też spróbujemy jakiegoś wypożyczenia),
- prawoskrzydłowy to koszt od 0 (ponoć Thauvin zgadza się na przejście do Milanu, ale tylko w sytuacji gry klubu w LM) do 20-30 mln (wątpię, byśmy wydali na kogoś więcej).

Podsumowując wychodzi 80-150 mln, co przy amortyzacji wszystkich kontraktów na 5 lat daje maksymalnie 30 mln rocznie. Na upartego do osiągnięcia, ale nawet jeśli będzie LM to moim zdaniem Milan będzie starał się oszczędzać tak bardzo, jak to tylko możliwe. Dlatego się nie zdziwię, jeśli jako zmiennicy na kolejny sezon zostaną Caldara, Laxalt i Conti, a jako zmiennicy nowej "10" i Zlatana zostaną sprowadzeni gracze na zasadzie wypożyczenia.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 12:03
3
daro12555
daro12555
13 kwietnia 2021, 12:31
1.Ja to widzę raczej jednak optymistycznie jeśli awansujemy do LM że Hakan i Gigo przedłużo kontrakt .
2.Za Meite wróci Pobega z wypożyczenia
3.Na lewą obronę Hysaj lub bym po prostu kogoś wypożyczył bo widać ze Węgier Kerkez ma talent i nie długo wejdzie do zespołu.
4.Wykupienie Tomoriego to 28mln Tonaliego 15mln plus bonusy 10mln czyli plus minus oboje by nas kosztowali około 50mln.Bo raczej nikt nie wie dokładnie za co są te bonusy.
5.Wiec zostaje nam jakieś 50mln plus minus na transfery .
6.Ja bym przedłużył wypożyczenie z Brahimem szczególnie ze gość mi się wydaje ze lepiej będzie grał w piłce Europejskej .
7.Sprowadzenie prawo skrzydłowego najbardziej chciałbym Jeremy Doku z Rennes ale cenna na razie dla nas po za zasięgem jak sami za niego zapłacili 26mln.A gość w swoim wieku niespełna 19 lat jest kotem i już gra w reprezentacji Belgii .Bardzo dobrym nazwiskiem jest Silas Wamangituka z Bundesligi ale ma kontuzję nie wiem czy przypadkiem wiązadła krzyżowe .Koszt 25mln tyle ma w kontrakcie wpisane a może też grać jako napastnik .Kolejnym prawo skrzydłowym jest Jonathan Ikoné i cenna 25-30mln i najbardziej do mnie przemawia tym bardziej ze Lille mamy bardzo dobre relację i ze im Elliot pomagał.Jest jeszcze Thauvin wolny transfer ale jakoś mnie osobiście nie przekonał.
8.Pozostaje napastnik Jest Belotti cenna 25-30mln gość doświadczony w Seria A ale w europejskich pucharach nie .Jego zaletami jest fizyczność i walka ale technicznie nie powala .Reprezentacji Włoch też nie ma jakiś liczb chyba 10 bramek a konkurencja tylko w Ciro i boję się ze może się okażać tylko ligowcem nikim więcej.Kolejne nazwisko Vlahović zawodnik droższy ale najbardziej przypominający Ibrę wysoki dobry technicznie w sowiej kategorii wiekowej tylko Halland ma więcej bramek od niego.Cenna będzie problemem ale z drugiej strony może wypożyczenie za 15mln i za dwa lata kwota wykupu 30mln .Zostaje jeszcze Odsonne Edouard z Celticku cenna około 20mln i zawsze można obniżyć dodając do transferu Laxalta .Jest jeszcze Daka ale to nie jest gość fizyczny tylko taki bardziej Eto'o cenna koło 25mln .
9.Jeszcze bym włączył do kadry Kerkeza ,Olzera i Jungdala z Primavery i Brescaniego sprowadzając z wypożyczenia.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 12:39
0
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 16:32
Do kolegów wyżej, koszt wypożyczenia Tonaliego to 10+15+10 (ewentualne bonusy) co daje łącznie 25-35 mln.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
13 kwietnia 2021, 11:22
Cóż, nie uważam, żeby Hakan powinien zarabiać więcej niż Kessie. Jeśli ten drugi dostanie 4,5 to Turek nie powinien liczyć na więcej.
6
zubo
zubo
13 kwietnia 2021, 11:21
Dać Dolarowi 12 mln i grubemu agentowi prowizje to za rok Kalulu zaśpiewa 5 mln...
2
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 11:30
12 dla dolara i 20 baniek dla grubego + mówione było o klauzuli chyba 35 baniek przy odejściu i kontrakcie na 2/3 lata, co za jaja
1
Nesta_13
Nesta_13
13 kwietnia 2021, 11:19
Przestał panować optymizm.
2
Janik14
13 kwietnia 2021, 11:19
Hakan bardzo solidny pilkarz ale nic więcej. 6 mln to za dużo zdecydowanie, niektórym chyba się w głowie poprzewracało. Szkoda byłoby go stracić ale za 6mln stanowcze nie.
4
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 11:19
,,”Od zawsze marzyłem żeby zagrać w Juventusie, bardzo się cieszę że tu jestem, moje cele ? Stać się liderem drewnianej pomocy Juventusu, myśle że w obecnym składzie możemy sięgnąć po triumf w lidze mistrzów (pocałunek herbu i tulaski z Nedvedem)”,,
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 kwietnia 2021, 12:09
To Hakan udawał kiedyś że kocha Milan że się pokusiłeś na tak "wyszukaną" ironię?
1
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 13:02
Wszyscy tak udają, wyjątek jest jeden na sto może
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 kwietnia 2021, 13:11
No
To sobie sprawdź bo nigdy nie kojarzę że Hakan mówił że kocha Milan i chce tu zostać do końca życia i spełnia największe marzenie
Potrafił wyjść i powiedzieć że marzeniem gra w Bayernie czy innym niemieckim zespole, że kibicuje jakiemuś klubowi w Turcji ( nie pamiętam którego dokładnie)

Także, nie wrzucaj wszystkich do jednego wora, nie każdy jest jak Morata
1
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 13:55
Ale każdy przenosząc się do innego klubu mówi jak to bardzo przez całe życie chciał w nim grać, chodzi o trochę śmiechu i nic więcej poza tym Pan Hakan ma wielkie ego bo przez 4 lata pokazał może jeden dobry sezon i co ? Co dalej ? Podwyżka ? W Manchesterze dadzą mu 6 i ciepłą ławkę lub w juventusie
0
malaka1995
malaka1995
13 kwietnia 2021, 15:46
@malaka1995 - to pokaż jak ten "każdy" (tutaj Calhanoglu) mówi, że zawsze marzył o grze dla Milanu.
A jak nie, to grzecznie przeproś i nie wmawiaj ludziom swoich urojeń ;)
2
ksieciunio
ksieciunio
13 kwietnia 2021, 11:18
Chyba każdy kto pracuje dłużej zawodowo ze mną się zgodzi: jak przychodzi do Ciebie pracownik i stawia horrendalne warunki to znaczy, że ma od kogoś innego ofertę i raczej zamierza ją przyjąć.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 kwietnia 2021, 11:25
I cyk w myśl zasady: "każdego specjaliste można zastąpić skończoną liczbą stażystów/studentów" ^^
3
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 14:40
Albo blefuje ;)
0
becoccos
becoccos
13 kwietnia 2021, 11:17
Dla to komiczny piłkarzyna. Nic nie osiągnął, gra w kratkę i chce takiego kontraktu?
0
Mormarx
Mormarx
13 kwietnia 2021, 11:17
Tak to jest jak kontrakty zawodników zostawia się na ostatni miesiąc lub dwa. Wszystkie karty po stronie zawodnika. Milan ugnie się i da mu 6 baniek = straci, bo rozpędza komin płacowy, to samo z Dollarem. A jak się nie ugnie, to też straci, bo Hakan nie przedłuży umowy i za free wzmocni rywala. Takie rozmowy powinny być najpóźniej rok temu jeśli planowano przedłużenie kontraktu.
2
Kuziu
Kuziu
13 kwietnia 2021, 11:24
Przecież saga o panującym optymizmie w sprawie tych kontraktów trwa już kilka miesięcy. Chcą więcej kasy, a Milan przeciąga negocjacje, bo zdaje sobie sprawę, że nie ma wcale aż tak wielu klubów, które będą w stanie spełnić oczekiwania Hakana i Dolara. Kończą się dobre czasy zaciągania kolejnych kredytów, pożyczek etc, kluby muszą oddać kasę i kominy płacowe to ostatnia rzecz, która mogą zrobić. W dodatku Hakan, który miał problemy z presją w Serie A w obecnym Milanie, to się z ławki w takim Juve czy Man Utd nie podniesie, 6 mln euro z 5 letnim kontraktem dla rezerwowego? Nie brzmi to jak dobry układ dla obu tych klubów. Hakan z kolei będzie miał luzik, będzie można pykac nocki w Fortnite czy innego Valoranta.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 11:27
1
Jaca23
Jaca23
13 kwietnia 2021, 14:38
Kuziu
Gigio swojego 10-12 może w tym oknie nie dostać tak naprawdę nigdzie, ale Hakan 5-6 myślę na spokojnie. W Anglii środek tabeli tyle da.

Pytanie czy Hakan ze swoją słabą psychiką nie byłby zadowolony jakby rocznie na konto wpływało 5-6 mln, a miałby cieplutkie miejsce na ławce? ;) Obawiam się, że nawet jeśli u nas tyle dostanie to spocznie na laurach i będzie wyglądał jak w ostatnich spotkaniach, a my zostaniemy z takim pasożytem na długie lata.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 14:39
1
zbylon
zbylon
13 kwietnia 2021, 11:14
Zapanował pesymizm. Ciekawe gdzie dostanie te 6 baniek. Pożegnam go bez żalu.
1
Gattuso28
Gattuso28
13 kwietnia 2021, 11:17
W średniaku z Premier L na spokojnie.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
13 kwietnia 2021, 11:09
6 baniek ?! Lubię go, cieszyłem się, gdy przychodził, uważam też, że ma o wiele większe możliwości, niż te, które obecnie pokazuje, ale tyle na pewno bym mu nie dał. Po prostu nie zasługuje. Co innego, gdyby zagrał pełny sezon na wysokim poziomie. Ok, wówczas miałby jakieś argumenty, by tyle zarabiać. W chwili obecnej te 4-4,5, to jest max. Ani euro więcej.
0
Kuziu
Kuziu
13 kwietnia 2021, 11:07
Nie panuje optymizm?
0
xpw99
xpw99
13 kwietnia 2021, 11:05
We wszystkich rozgrywkach 7 goli i 11 asyst, cały poprzedni rok miał genialny i był na poziomie takiego De Bruyne czy Bruno, zresztą co chwilę się pojawiały statystyki to pokazujące. Ostatnio gorzej, ale 5mln to byłaby właściwa kwota. Za darmo zaraz zgarnie go Juve czy ktoś z Anglii.
2
MilanHomer
MilanHomer
13 kwietnia 2021, 11:40
Hakan=De Bruyne, Bruno :)
Nie no to kiepski i to bardzo żart. Niemiec może im buty czyścić. Podpieranie się na samych suchych liczbach jest właśnie tyle warte :)
0
xpw99
xpw99
13 kwietnia 2021, 12:27
Oczywiście to nie ta sama półka, ale świetny piłkarz, a niektórzy próbują na siłę umniejszać jego umiejętnościom i grze z powodu sytuacji z kontraktem. To samo o Donnarummie niektózy piszą, że robi błędy i wcale nie jest taki dobry, a jakby miał pewne pozostanie to byłyby zachwyty.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 kwietnia 2021, 10:58
6 mln .. facet chyba niepoważny jest. Nie przedłuży na warunkach Maldiniego (które i tak są całkiem dobre dla zawodnika) to brać Ilicicia + dawać szanse na pozycji nr. 10 Hauge (lub Leao w ustawieniu 4 4 2). Trzeba ukrócić te "wojaże" kontraktowe.
Edytowano dnia: 13 kwietnia 2021, 11:00
0
Gzikuu
Gzikuu
13 kwietnia 2021, 10:53
Przypominam, że Hakan ma w tym sezonie tyle samo bramek w lidze co Hauge. Także no...

Z Turkiem podobny casus, jak z Suso - kilka przebłysków na kilka lat gry w klubie. Nie wiem, czy za coś takiego powinno dostać się podwyżkę. Kiedy jest w formie, to nie ma sobie równych, ale to tylko kilka spotkań na przestrzeni sezonu.
5
hyrus13
hyrus13
13 kwietnia 2021, 10:55
Hakan miał genialny okres i mu oczekiwania wystrzeliły. Jeśli będzie go trzeba oddać za darmo to trudno. Co ciekawe chyba nie jest aż tak rozchwytywany, bo pewnie już dawno byłoby po sprawie.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 kwietnia 2021, 12:11
A teraz porównaj liczbę asyst tej dwójki zamiast poprzestać na wygodnych danych
Uważam że 4,5 to max, ale takie typowe umniejszanie zawodnikowi jest bezsensu
0
Gzikuu
Gzikuu
13 kwietnia 2021, 12:12
Jeżeli od zawodnika grającego na "10" w systemie 4-2-3-1 oczekujemy tylko asyst to ok.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 kwietnia 2021, 12:46
Nie oczekujemy tylko asyst ale jak porównujesz 2 różnych zawodników na różnej pozycji przez wzgląd na jedną jedyną statystykę to XD
To jest typowe pokazanie: ej patrzcie, Hakan mało strzela więc jest słaby i jest to w cholere jednowymiarowe i ubliżające Turkowi bo pomija jego największe atuty
0
marcinomilano
marcinomilano
13 kwietnia 2021, 10:52
Ostatnie story na IG Alexisa pokazało na co Turkowi potrzebne te pieniądze xd
2
Qiub
Qiub
13 kwietnia 2021, 10:51
Kompletnie mi go nie będzie szkoda, na 4 sezony w Milanie dobrze grał maksymalnie 1,5 roku. Takie pieniądze w obecnej drużynie mógłby dostać Kessie, ale na pewno nie turek.
0
xpw99
xpw99
13 kwietnia 2021, 11:03
Krótka pamięć, Kessie tak samo przez dwa lata grał taki piach że aż patrzeć się nie dało
3
Qiub
Qiub
13 kwietnia 2021, 11:17
To prawda, ale Kessie jest jednak 2 lata młodszy i od roku jest naszym najlepszym zawodnikiem.
0
Tutkovic
Tutkovic
13 kwietnia 2021, 11:20
Tylko, że jak Kessie wskoczył na pewien poziom to trzyma ten poziom cały czas. Gra wszystko od deski do deski i nie jest podatny na kontuzje
2
GiveMeReason
GiveMeReason
13 kwietnia 2021, 10:50
4mln i 1-1,5 w bonusach typu scudetto, zdobycie PW brzmi uczciwie. Pora ogarnąć się i pokazać argumenty na boisku panie Hakan
0
Maestro02
Maestro02
13 kwietnia 2021, 10:48
Podoba mi się to że Milan nie popada w kontraktowe szaleństwo i twardo negocjuję. Co do Hakana to sytuacja ciężka, ale prędzej dojdzie do porozumienia z nim niż z Gigio moim zdaniem.
3
daro12555
daro12555
13 kwietnia 2021, 10:46
4mln plus 0,5mln to tyle nie jest jakimś mega talentem tylu zawodnikiem już w najlepszym okresie życia piłkarskiego 27 lat.Nie jest na swojej pozycji wybitny i nigdy nie będzie .To jest bardzo dobry piłkarz nic więcej .
0
goat333
goat333
13 kwietnia 2021, 10:43
4.5 było by uczciwie
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się