SCUDETTO


Burzliwy dzień w kwestii powstania Superligi [22:07]

19 kwietnia 2021, 08:44, cinassek Aktualności
Burzliwy dzień w kwestii powstania Superligi [22:07]

[08:44]: Po nocnych komunikatach dotyczących powstania Superligi z udziałem m.in. AC Milan (ZASADY), a także po wcześniejszym "komunikacie ostrzegawczym" UEFA, cały świat piłkarski czeka na dalsze informacje. Co z końcówką obecnego sezonu w ligach krajowych i rozgrywkach międzynarodowych? Czy "rewolucjoniści" będą zawieszeni przez UEFA? Najbliższe godziny powinny przynieść istotne informacje w tej sprawie.

[09:05]: Według przekazów medialnych, w najbliższych dniach grono klubów-założycieli Superligi ma powiększyć się o Bayern Monachium, RB Lipsk i FC Porto.

[10:00]: Na tę chwilę panuje jeden wielki chaos medialny. Pytań jest wiele, odpowiedzi - mało. Kluby w komunikacie założycielskim określiły, że chcą wystartować z rozgrywkami "najszybciej jak to możliwe". UEFA groziła natomiast w niedzielę, że biorących udział w Superlidze zawiesi nawet w rozgrywkach krajowych. Co z losami obecnego sezonu, co z kolejnym? Na tę chwilę nie ma żadnych decyzji, ani odnośnie rozgrywek krajowych, ani międzynarodowych. W Lidze Mistrzów pozostała jedna ekipa "spoza układu", Paris Saint-Germain, w Lidze Europy są natomiast dwie takie drużyny, Villarreal oraz Roma.

[10:15]: UEFA przegłosowała zmiany w Lidze Mistrzów wchodzące od 2024 roku. Postanowiła podążać swoją drogą.

[11:25]: Podczas dzisiejszego spotkania UEFA, na którym zatwierdzona została reforma w Lidze Mistrzów, temat Superligi ma nie być poruszany. Na tę chwilę wszystko wskazuje na to, że z losami sezonu 2020/2021 (nie)spokojnie podążamy do końca.

[11:57]: Według La Gazzetta dello Sport, Atalanta, Sassuolo i Hellas już zażądali wyrzucenia Interu, Milanu i Juventusu z Serie A.

[12:10]: BBC podaje, że jeszcze w piątek rozmawiano o nowym formacie Ligi Mistrzów, a ze strony ECA najbardziej zaangażowani byli Andrea Agnelli (Juventus), Ed Woodward (Manchester United) oraz Ivan Gazidis. Po czym w niedzielę ogłoszono powołanie Superligi, w której występować mają kluby, które wspomniana trójka reprezentuje, co spotęgowało wściekłość UEFA.

[14:00]: Jak podają włoskie media, o 17:30 dojdzie do nieformalnego spotkania przedstawicieli klubów Serie A, naturalnie pomijając ekipy "rewolucjonistów", w tym Milan. Niektóre kluby - jak Hellas czy Cagliari - wnoszą o natychmiastowe wykluczenie Interu, Milanu i Juventusu z włoskich rozgrywek.

[14:51]: Hellas Werona zareagował na doniesienia medialne i w oficjalnym oświadczeniu poinformował, że nie wystawił żadnego żądania usunięcia z ligi jakiegokolwiek klubu.

[15:08]: UEFA oficjalnie potwierdziła - w porozumieniu z FIFA - że piłkarze biorący udział w Superlidze nie będą mogli zagrać na Euro i mundialu. Co więcej, podczas jutrzejszego Kongresu może pojawić się opcja przeforsowania zapisu, na mocy którego kluby musiałaby się zgodzić na wyłączną grę w pucharach pod jurysdykcją UEFA. Kto nie podpisze tego dokumntu - a więc dwunastka od Superligi - straci możliwość gry nie tylko w pucharach pod egidą UEFA, ale i w ligach krajowych.

[16:18]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, powiedział, że "nigdy nie spotkał bardziej fałszywej osoby" od sternika. Juventusu, Andrei Agnellego. Włoch jeszcze w sobotę miał zapewniać Słoweńca, że popiera nadchodzącą reformę Ligi Mistrzów.

[17:43]: Stacja Sky podaje, że niespodziewanie przedstawiciele Milanu, Interu i Juventusu również pojawili się na spotkaniu z innymi klubami Serie A.

[19:30]: Głos zabrali już nawet szefowie rządów Wielkiej Brytanii oraz Włoch. Obaj są przeciwni utworzeniu Superligi, ten pierwszy zapowiada nawet, że "zrobi wszystko, aby to powstrzymać".

[19:53]: Sky: Spotkanie przedstawicieli włoskich klubów zakończone. Stanowisko Milanu, Interu i Juventusu jest wyraźne - chcą kontynuować grę w Serie A.

[20:55]: Pierwsze doniesienia po spotkaniu mówią, że z gigantycznym atakiem spotkali się przedstawiciele Juventusu i Interu - Andrea Agnelli oraz Giuseppe Marotta. Szefa Juventusu oskarżono o sabotaż, dyrektorowi Interu kazano porzucić funkcję w związku. "Oni są zdrajcami i powinni się tego wstydzić" - przyznał szef Torino, Urbano Cairo.

[22:07]: Kolejne doniesienia medialne mówią, że kluby "przechodzące" do Superligi będą uznawały trofea wywalczone w Lidze Mistrzów czy Pucharze Europy. Liderem pozostanie Real Madryt z trzynastoma triumfami, dalej będzie Milan - siedem zwycięstw - podium skompletuje Liverpool zwyciężający sześć razy.



915 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cisek666
Cisek666
19 kwietnia 2021, 14:19
Już to widzę, jak wykluczają Milan, inter i juve z seriea. Ciekawe kto kupi prawa tv do pokazwyania meczu crotone vs spezia. Chyba tylko tvpis. Tylko dzięki tym 3 klubom plus Roma i napoli seriea leci w TV. Oczywiście kluby poszkodowane psioczą, bo wiedzą, że zostają w tyle i nie będą miały kasy na nowych zawodników. A jak czołówka zacznie im finansowo odjeżdżać to seriea skończy jak nasza ekstraklasa.
5
Eravier
Eravier
19 kwietnia 2021, 14:34
Tylko, że brak akcji teraz może doprowadzić do sytuacji, że za rok czy dwa kluby same odejdą, bo będą wolały rozszerzyć formułę superligi niż zostać w ligach krajowych. Oczywiście, że wyrzucenie ich z ligi byłoby złe dla obu stron na ten moment, ale jakieś stanowisko trzeba zająć. Czymś trzeba postraszyć.
0
Bandon
Bandon
19 kwietnia 2021, 14:18
Czy ktoś się orientuje i może mnie oświecić, czy wyrzucenie klubu z ligi jest takie proste? Wystarczy się zebrać, naradzić i powiedzieć "do widzenia" najlepszym klubom w historii kraju?
0
patoo_07
19 kwietnia 2021, 14:24
Liga może wszystko. Nie dadzą licencji i masz po grze :P
1
100f
100f
19 kwietnia 2021, 14:40
To tylko teoria. Milan, Juventus i Inter to nie żadne Livorno, Brescia czy Sampdoria, żeby pozwolić sobie na to, żeby nie dać im licencji "bo tak". To samo w innych krajach. Wykluczenie z rozgrywek najbardziej medialnych drużyn, z największą bazą kibiców to strzał w obie stopy dla władz lig krajowych.
2
Eravier
Eravier
19 kwietnia 2021, 14:18
Widzę, że tu niektórzy chcą być świętsi od papieża. Jak ktoś chce wykluczenia Milanu z Serie A albo rozważa zaprzestanie kibicowania to nie jest kibicem? To Gary Neville, który wczoraj mówił, że jest za wykluczeniem Manchesteru z ligi nie jest kibicem? Członkowie wszelkich stowarzyszeń kibicowskich, które dzisiaj ogłosiły swój sprzeciw nie są kibicami? Ci, którzy chodzą na wszystkie mecze i wspierają swoje kluby na codzień? To kto jest kibicem?

Trzeba się zastanowić, czy kibicujemy klubowi i jego historii, czy instytucji finansowej. Jeśli powstałby kibicowski Milan, który zacznie grać od Serie D albo niżej, to raczej on byłby bliżej mojemu sercu niż ten finansowy Milan.

Jak przemianują Milan na Pepsi Mediolan, to też będziecie ich wspierać dalej?
11
Nesta_13
Nesta_13
19 kwietnia 2021, 14:28
Nie, bo wtedy to nie będzie AC Milan, tylko inny mediolański klub o nazwie właśnie np Pepsi Mediolan. Za klubem się jest na dobre i na złe, w lepszych i gorszych okresach. Żaden poważny kibic nie myśli w kategoriach 'zaprzestania kibicowania'. Fakt, sytuacja wyjątkowa i wcześniej niespotykana, aczkolwiek pomysł SuperLigi był już wcześniej. Kibicujemy Milanowi, jako całokształt. Czyli zarówno historia, tradycja, ale siłą rzeczy jest to również pewna struktura organizacyjna, instytucja finansowa.
2
biedrus
biedrus
19 kwietnia 2021, 14:29
No właśnie, a jak kibice się odwrócą, to skąd będzie kasa? Żeby sobie sami w kolano nie strzelili.
1
ceci791
ceci791
19 kwietnia 2021, 14:17
Hhahaaaaaaa teraz wielkie oburzenie klubów serie A, ale jak Milan czy inni zgłaszali sie po zawodnika to ceny z 5 mln wędrowały na 25 mln
1
ACstach
ACstach
19 kwietnia 2021, 14:16
To Cagliari widzę, że chce się bić o mistrza za 2-3 lata z Hellasem xD
9
LunaS
LunaS
19 kwietnia 2021, 14:24
W końcu postawią gablotę w klubie :)
4
Encore
Encore
19 kwietnia 2021, 14:13
Cagliari które od przyszłego sezonu będzie występować w serie B,ma mieć wpływ na kształt serie A.
Mają tupet...
8
kamilus
19 kwietnia 2021, 14:17
Bo po wykluczeniu 3 klubów utrzymaliby się w Serie A. :P
7
Yankee Doodie
Yankee Doodie
19 kwietnia 2021, 14:18
Tak wygląda demokracja
0
Nefez
Nefez
19 kwietnia 2021, 14:12
Nadchodzi prawdziwa rewolucja w piłce. Zapamiętajcie datę 19.04.2021
1
kamilus
19 kwietnia 2021, 14:18
Wszystko zaczęło się wczoraj:
18.04.2021 > 1+8+0+4+2+0+2+1 > 18 > 6 + 6 + 6

Przypadek? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
marcinomilano
marcinomilano
19 kwietnia 2021, 14:06
Hellas i Sassuolo mają zakusy na europejskie puchary, nic dziwnego, że to one najgłośniej krzyczą w momencie jak zwietrzyły okazję.
0
kusniak_22
kusniak_22
19 kwietnia 2021, 14:02
Niech wykluczą nas, Inter i Juve, jestem ciekawy kto będzie utrzymywał im ta ligę :)
4
TR3V0R
TR3V0R
19 kwietnia 2021, 14:04
POTĘŻNY HELLAS I JESZCZE LEPSZE CAGLIARI
10
chory
chory
19 kwietnia 2021, 14:13
monza :D
0
biedrus
biedrus
19 kwietnia 2021, 14:23
haha, ale śmieszne, bo akurat kibicujesz klubowi, który w tym cyrku uczestniczy. Ciekawe co byś gadał jakby Milanu tam nie było. A już wiem "wywalić Juve i Inter z ligi, będziemy sami walczyć o scudetto"
3
TR3V0R
TR3V0R
19 kwietnia 2021, 14:46
no dobra nie zesraj sie
0
szfarceneger
szfarceneger
19 kwietnia 2021, 14:00
Śmieszy mnie jak ktoś pisze, że to się znudzi, bo ciągle będą ze sobą grać te same drużyny. Ciekawe co te osoby będą robić 9 maja o 20:45, kiedy Milan będzie grał z Juventusem po raz 4 w ciągu niecałych 12 miesięcy i po raz 219 w historii. Bo chyba nie oglądać mecz, który przecież już dawno powinien się znudzić.
10
hyrus13
hyrus13
19 kwietnia 2021, 14:08
Kiedyś jak Real grał z Barceloną w lidze to nawet nie będąc kibicem tych drużyn mecz chętnie oglądałem. Odkąd El Clasico jest co chwile czy to w pucharze króla, lidze czy w pucharach to nie oglądam, bo mi się ulewa.
9
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
19 kwietnia 2021, 14:08
Też się zastanawiam dlaczego miałoby się znudzić, bo w tej lidze każdy mecz będzie ciekawy, skoro już wybieramy, który mecz obejrzymy i niekoniecznie zawsze jest Serie A, bo nie oszukujmy się, kto z nas namiętnie karmi się meczami dolnej połowy tabeli.
Także co ma się znudzić, nawet jeśli, każdy z rewolucjonistów miałby zostać wyrzucony, dokoptują kilka klubów, stworzą własną ligę i sory, ale zamiast błądzić po wszystkich ligach kontynentu w poszukiwaniu atrakcyjnego meczu wybiorę SuperLigę gdzie praktycznie co tydzień grają tuzy. Także co ma się znudzić?
W Serie A, La Liga, Premier League praktycznie trzon się nie zmienia, drużyny te same tylko w innej kolejności, wiadomo, że czasem dojdzie do delikatnej roszady, ktoś wkroczy, ale na ogół rok w rok to samo, też mogę powiedzieć, że mnie to nudzi, także mnie taka rewolucja się podoba.
Nikt się nie łudzi, że LM wygra ktoś z Polskiej Ligi czy nawet Atalanda (mimo, że lubię ją oglądać) chociaż poszła na skargę, to już mniej sympatycznie.
Jak dla mnie SuperLiga to świetny pomysł, rynek tak wygląda, że nie zadowoli wszystkich, także popieram szfarcenegera. :D
0
Cisek666
Cisek666
19 kwietnia 2021, 13:51
Teoretycznie FIFA również stoi po stronie UEFA, jednak jak sugeruje Joaquim Maroto w swoim felietonie w hiszpańskim "Asie", wcale nie jest to takie pewne. Jego zdaniem za całym projektem Superligi stoi przede wszystkim Florentino Perez, prezes Realu Madryt, któremu już od prawie dwudziestu lat marzą się takie rozgrywki gigantów, do których nie zostaną dopuszczeni słabsi i biedniejsi. A Perez i Gianni Infantino żyją w bardzo dobrych stosunkach i wcale nie jest pewne, że w decydującym momencie się nie dogadają.

Maroto jest przekonany, że Superliga powstanie tak czy inaczej, bez lub ze zgodą UEFA. Dziennikarz uważa, że kluby mają w ręku mocniejsze karty i jeśli sytuacja zostanie postawiona na ostrzu noża, to UEFA będzie musiała ustąpić. Co ciekawe, Hiszpan posuwa się nawet do sugestii, że jeżeli gracze z czołowych klubów zostaliby wykluczeni z gry na mistrzostwach Europy, to FIFA mogłaby zdecydować się na rozgrywanie mundialu co dwa lata! Choć brzmi to nieco abstrakcyjnie, mistrzostwa świata zostało już tak skomercjalizowane, że w zasadzie Infantino i jego otoczenie mogliby w imię interesów nawet pogrzebać UEFA.

4
mathiaz
mathiaz
19 kwietnia 2021, 13:57
A mnie ciekawi czy federacje lub sami zawodnicy w razie wykluczenia ich z rozgrywek międzynarodowych nie mogli by się domagać jakiś ogromnych odszkodowań? Piłkarze są pracownikami klubu związanymi kontraktami za których zerwanie grożą ogromne kary finansowe. Nie oni decydują że ich kluby będą grać w Superlidze tylko zarząd. Dlaczego mają ponosić za to odpowiedzialność? No a federacje tracąc najlepszych piłkarzy stają się mniej konkurencjne i tracą kasę też na reklamach i od sponsorów. Myślę, że w sądach byłaby duża szansa wyrywać hajs za takie coś. No, ale wtedy już koniec współpracy z UEFA.
2
Max82
Max82
19 kwietnia 2021, 14:07
Prezes realu jest tylko marionetka w tej inwestycji za tym stoją najbogatsze rodziny świata która trzymają cały świat w kieszeni i czy komuś się to podoba czy nie ta liga i tak powstanie A kasa jest bajeczna w tych rozgrywkach..
0
Max82
Max82
19 kwietnia 2021, 15:00
No jak FIFA stoi po stronie UEFA to wiadomo, że są po złej stronie.

Jakoś UEFA nie krytykowała i nie groziła niewypuszczeniem graczy europejskich federacji na Igrzyska Śmierci w Katarze ;)

No ale wiadomo - zabranie kasy UEFIE jest bardziej kontrowersyjne niż śmierć tysięcy ludzi przy pracach nad MŚ Katarze :P
0
Eravier
Eravier
19 kwietnia 2021, 15:08
@Max82

Nie wiem czy wiesz, ale Perez to nie jest jakieś popychadełko w świecie tych "gigantów". Może do Bezosa mu sporo brakuje, ale majątek wart 2,2mld dolarów, to jednak nie takie drobne ;)
0
karp_fso
karp_fso
19 kwietnia 2021, 13:45
A ja coraz bardziej się utwierdzam, żeby olać te zagraniczne kluby i zacząć kibicować lokalnym. Legii nie znoszę, ale zawsze jest Polonia... przynajmniej z dala od tego syfu, które robią kluby takie jak Milan, Real, czy City.
Że mecze brzydkie? Gdyby mi zależało na widowisku, to od dawna nie oglądałbym Milanu.
7
Nesta_13
Nesta_13
19 kwietnia 2021, 13:52
Co proszę ? Droga wolna, nikt płakać nie będzie. Jednak kibicem Milanu nigdy nie powinieneś się nazywać.
25
ceran1899
ceran1899
19 kwietnia 2021, 13:55
VERGOGNA karpiu
0
Corsa
Moderator Corsa
19 kwietnia 2021, 13:57
Jedno nie wyklucza drugiego, możemy się wkurzać, wyrywać włosy z głowy, a i tak będziemy nadal kibicować zarówno Milanowi jak i klubikom z naszych małych ojczyzn :)
2
DarthImpaler
DarthImpaler
19 kwietnia 2021, 13:59
To co jeszcze tu robisz idź kibicować polonii i chu.. Ci na drogę
5
kusniak_22
kusniak_22
19 kwietnia 2021, 14:00
karp_fao: Masakra co Ty tutaj piszesz..
2
karp_fso
karp_fso
19 kwietnia 2021, 14:07
Nesta_13
Oooo bo się przejmę bo jakiś random z internetu mi powie jak sie mogę nazywać, a nie xD Prawda jest taka, że Milan ma europejskich kibiców w dupie, tak samo jak Real itd. Hajs się robi na hindusach i arabach. Niczym się nie różni ten klub od City, czy PSG. Klub, który rości sobie prawo do gry w elicie bez wywalczenia tego na boisku tylko za "zasługi" nie jest godny szacunku.

Wstyd to jest to co teraz robi Milan razem z resztą "elyty". Tym bardziej wstyd, że Milan był kiedyś klubem dla klasy robotniczej, a to Inter był dla "lwów salonowych". No cóż, robotnik stał się dorobkiewiczem i teraz gra szefa.
3
Miguś
Miguś
19 kwietnia 2021, 14:20
Karp_fso
A ja Cię popieram, też zacznę wspierać ligi lokalne albo znajdę inną dyscyplinę do oglądania.
To co robi nasz klub to zamach na ideę sportu.
2
Wilk87
Wilk87
19 kwietnia 2021, 13:44
Jestem przeciwny utworzeniu Superligi, ale spójrzmy prawdzie w oczy. UEFA sama, przez jakieś 20 lat, już stworzyła Superligę, tylko nazywa się inaczej. Uniemożliwiając słabszym klubom, ze słabszych lig (lub bardzo im to utrudniając) spowodowała, że co rok w LM grają te same zespoły, z jednym lub dwoma wyjątkami. UEFA sama, zwiększając ilość zespołów występujących z Anglii, Włoch, Hiszpanii czy Niemiec, do tego doprowadziła. Przez ostatnie 7 lat, obejrzałem, może 5 meczy, nawet finałów nie oglądam, fakt, dlatego też że Milan nie grał w LM. Śledzę tylko wyniki. To już jest nudne, co rok te same mecze. Najlepiej było kiedy grał mistrz i wicemistrz kraju. Wtedy taki mecz Manchester - Bayern, to było wydarzenie, teraz jest normalką. UEFA chce mieć tylko kontrolę nad Superligą.
6
krisss811
krisss811
19 kwietnia 2021, 13:58
Nowy twór będzie tylko i wyłącznie maszynką do pieniędzy. W przypadku Milanu zyskamy tylko finansowo, bo sportowo niewiele się zmieni, przynajmniej narazie, będziemy w tej lidze bici dosyć systematycznie bo mamy z tych drużyn najsłabszy zespół.
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
19 kwietnia 2021, 13:36
Swoją drogą mogli poczekać z ogłoszeniem tego do końca maja, żeby dać na spokojnie dograć ligi i nie robić niepotrzebnego teraz całego zamieszania.
4
Eravier
Eravier
19 kwietnia 2021, 13:45
Jeżeli chcą coś ugrać to teraz jest dobry moment, bo stawiają UEFA i FIFA pod ścianą ogłaszając to tuż przed ostatnią fazą LM i przed EURO.
3
iMmortal_1899
iMmortal_1899
19 kwietnia 2021, 13:57
Ale dla mnie jako kibica lepiej jakby to ogłosili za miesiąc, bo teraz nie wiem czy my gramy o awans do LM, czy to już bez znaczenia itp itd...
1
tober12
tober12
19 kwietnia 2021, 13:33
Kasa, kasa... Walka o arcyklejnot trwa. Każdy chce zarabiać, a piłka nożna niesie potężne dochody. Takie kluby z Superligi mogą tylko zyskać bo wszystko będą brali dla siebie bez pośrednika jak UEFA. UEFA bez tych klubów i wywaleniu ich że wszystkich rozgrywek tylko straci.
1
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
19 kwietnia 2021, 13:33
Gianluigi Donnarumma z jednej strony może być wygranym tego wszystkiego, abstrahuję już od słuszności SuperLigi nad Liga Mistrzów, ale tak:
Tacy piłkarze z wygasającymi kontraktami to mają kilka opcji, zaczekać co się wydarzy i na czym się skończy, mają troszkę czasu, żeby ruszyć w negocjacje z kopyta, albo porzucić ten pomysł.
Z drugiej strony Milan negocjował warunki dla Gigio według starego trybu, bo jeśli nawet idą z nową Ligą tak gigantyczne pieniądze to i Raiola pewnie będzie bardziej zacierać ręce, skoro to może być jego "ostatni" zarobek. Podejrzewam, że nowa Liga jeśli się utworzy może bardziej wyglądać na zasadzie wymian zawodników i podkupowanie kontraktami aniżeli transfery, no chyba, że z rodzimej ligi czy też ogólnie rynku transferowego.
Mimo wszystko Milan negocjował jakby miał nadal myśleć o stabilności i przyszłej Lidze Mistrzów, więc albo jest to blef/negocjacja z UEFA i FIFA, albo w ciągu tego weekendu wydarzyło się tak wiele, że takie persony jak wymienione w artykule na czele z Perezem stwierdziły, no cóż, nie czekamy, zaczynamy od razu. Świat sportu jest jak świat polityki, widzimy to co chcą byśmy widzieli, a poważne rozmowy dzieją się za zamkniętymi drzwiami.
Ja tam jestem podekscytowany, bo może w tym czasie wyjść wiele ciekawych informacji i brudów, wszyscy wiemy, że UEFA i FIFA klarowne nie są. Zaczekamy, zobaczymy, popcorn się robi.
3
wojtas03
wojtas03
19 kwietnia 2021, 13:31
Ogólnie zawsze popieram działania, które mają uderzyć w UEFA i Superliga jest dobrym pomysłem, pod warunkiem, że zmienią się lekko zasady dostępu do turnieju. Wg. mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby zagwarantować awans 3 najlepszym drużynom z każdej z top 5 lig, a o pozostałe 5 miejsc walczyliby ze sobą mistrzowie pozostałych lig europejskich.
0
biedrus
biedrus
19 kwietnia 2021, 13:39
No tak, tylko to im właśnie nie pasuje. 3 najlepsze drużyny? I co bez Juve? A co z Angolami, których jest 6? Twój pomysł, to nawet cofnięcie się w LM, a ich to bardzo boli, jak drzazga w ...
0
Vol'jin
Vol'jin
19 kwietnia 2021, 13:28
oho Herrera z PSG krytykuje Superligę xD i jeszcze Ozil który doił Arsenal i zapierał się nogami by nie odchodzić bo kontrakt był syty :D
7
biedrus
biedrus
19 kwietnia 2021, 13:30
To niech jeszcze przy okazji skrytykuje przepłacanie piłkarzy poprzez pieniądze z reżimów, które nie wyznają "europejskich wartości" XD
3
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
19 kwietnia 2021, 13:39
PSG czuje, że ma szansę na wygranie Ligi Mistrzów, a nie ma się co oszukiwać o to chodziło przez cały czas. Man City, PSG, wszystkie drużyny, które mają swoje kapitały gdzieś ulokowane między wielbłądami chcę Ligi Mistrzów. Także gdyby się teraz okazało, że takie tuzy jak Real, Chelsea, Liverpool czy niezaprzeczalna potęga Milan miałyby zniknąć i mieliby konkurować od przyszłego sezonu z kimkolwiek innym, ale o mniejszej wartości marketingowej. Obecna wygrana nie miałaby większego sensu, skoro najwięksi i tak idą w swoją stronę. Dlatego postawa PSG mnie nie dziwi, ale jesli SuperLiga powstanie, to jestem pewny, że szybko PSG odszczeka swoje wypociny i będą chcieli dołączyć do "nowej elity".
0
ACstach
ACstach
19 kwietnia 2021, 13:43
Ozil który grał w Fortnite, łapał kontuzje przez złe przygotowanie i co za tym idzie doił Arsenal, teraz się wypowiada xD Padłem.
0
Eravier
Eravier
19 kwietnia 2021, 13:52
PSG jest przeciwko z uwagi na to, że beIN Sports posiada prawa do transmisji Ligi Mistrzów. Gdyby nie to, pewnie byśmy ich widzieli w Superlidze. Podobno był też zaproszony Zenit ale nie zgodził się przez to, że sponsorem tytularnym jest Gasprom.
1
pepe82
pepe82
19 kwietnia 2021, 13:20
Czy ogladanie rok w rok tego samego nie bedzie nudne ?
Jezeli ma to powstac , oczywiscie chcialbym aby byl tam Milan.
Jednak jako kibic sportu wolalbym aby do tego nie doszlo.
0
Eravier
Eravier
19 kwietnia 2021, 13:21
Zobacz na to kto przez ostatnie 20 lat wygrywał Ligę Mistrzów? To też nie jest "oglądanie tego samego"? ;)
10
biedrus
biedrus
19 kwietnia 2021, 13:30
Ale żeby się tam dostać, to trzeba walczyć. Liga, w której dzisiaj gramy, nie miałaby sensu i całe emocje, które są w tym sezonie byłyby nam obce. W $uperLidze emocjonowalibyśmy się tym czy zdobędziemy jakikolwiek punkt (przynajmniej w kliku pierwszych latach)
3
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 kwietnia 2021, 13:33
W Serie A też oglądamy prawie to samo bo wchodzą 3 nowe ekipy a tu będzie co rok 5 drużyn które będą podobno inne drużyny lecz pewnie będzie to różnie że 3 się zakwalifkują te same a 2 nowe które nie grały w poprzednim sezonie.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 kwietnia 2021, 13:35
@Biedrus- Arsenal czy Porto myślę będziemy punktować. A sensacja może być zawsze, przykład to nasz mecz ze Spezią.
0
pepe82
pepe82
20 kwietnia 2021, 08:11
No dlatego nie bardzo ogladam juz pilke nozna , po za meczami druzyn , ktorym kibicuje. Ten sport sie psuje .
0
kusniak_22
kusniak_22
19 kwietnia 2021, 13:18
Jak mogą wykluczyć najlepsze kluby albo piłkarzy z repry ? Błagam, przecież to dla tych najlepszych piłka istnieje i ja oglądamy..
1
Ra.V
Ra.V
19 kwietnia 2021, 13:17
Ciekawe czy utrudnienia Unię Europejskiej, która póki co opowiada się po stronie UEFA, sprawią że wielką piłka opuści Stary Kontynent.
0
Cuchillo
Cuchillo
19 kwietnia 2021, 13:15
Szczerze powiedziawszy, jeśli wyrzucą topowe kluby, czy to z Włoch, Hiszpanii lub Anglii, to oglądalność zagraniczna dramatycznie spadnie. Bo tak szczerze, jaki Chińczyk/Kanadyjczyk czy jakiś inny Australijczyk będzie chciał oglądać w najlepszym przypadku mecz Napoli-Atalanta czy West Ham-Leicester ? Ale z drugiej strony nie sądze, że ten projekt przejdzie. Prawdopodobnie chodzi tu o wynegocjowanie lepszych pieniędzy od tej mafii za udział w pucharach. W końcu jeśli UEFA zechce to może nawet wykluczyć piłkarzy klubów-uczestników z Mistrzostw Europy...
3
Ra.V
Ra.V
19 kwietnia 2021, 13:19
Warto zwrócić uwagę, że od dawna już pieniądze rządziły piłką. Liczyły się te przekazywane pod stołem, dla działaczy.
1
Rafał0209
Rafał0209
19 kwietnia 2021, 13:12
Dlaczego taka Atalanta ma nie grać w Superlidze a Milan rok w rok w ostatnich sezonach dużo słabszy już tak ? przecież darmozjady typu Hakana czy Donnarummy będą jeszcze chciały więcej zarabiać,jak nie potrafimy sportowo wejść na najwyższy poziom to miejmy honor i nie bierzmy w tym czymś udziału, ale większości to widzę odpowiada.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
19 kwietnia 2021, 13:17
Może dlatego że to ma być liga dla zasłużonych a nie dla zespołów które gówno wygrały w swojej historii
4
DarthImpaler
DarthImpaler
19 kwietnia 2021, 13:18
"Z przodu honor, z tyłu goła dupa", jak to mawiano w filmie Kariera Nikosia Dyzmy ;)

Jasne, na złość właścicielom pozwólmy klubowi upaść finansowo. ;)
3
Rafał0209
Rafał0209
19 kwietnia 2021, 13:26
A czym Hakan Donnarumma czy SC7 zasłużyli niby by grać w takiej lidze ? bo oprócz noszonych barw żądań finansowych i biegania z numerem 7 na ramieniu nie mają nic wspólnego z historią tego klubu.
1
seba9414
seba9414
19 kwietnia 2021, 13:30
Atalanta nie jest klubem który przyciągnie sponsorów do SuperLigi bo nic nie wygrała. Kluby wchodzące w skład SuperLigi wnoszą historię i osiągnięcia na arenie międzynarodowej jak widać niezależnie od tego w jakim miejscu są obecnie.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 kwietnia 2021, 13:34
Rafał mówimy o klubie a nie o jednostkach.
0
kamilus
19 kwietnia 2021, 13:35
Atalanta może grać w SL, ale nie od początku - 15 klubów założycieli to prawdopodobnie 15 zespołów z największą ilością fanów na świecie, dzięki czemu na start liga będzie mieć zagwarantowaną bardzo dużą widownię i bardzo duże pieniądze. A jeśli poza SL jakiś klub będzie cały czas w "topie", to zostanie do niej zaproszony, wszak 5 miejsc będzie przeznaczonych dla "pozostałych" klubów, wśród których może być nawet i Monza (po spełnieniu odpowiednich warunków).
1
artorn
artorn
19 kwietnia 2021, 12:57
Ten sport to się robi powoli gówno a nie... Zaczęło się od petrodolarów w zespołach, później jakieś chore sędziowanie dla panienek, piłkarze-celebryci i ten cały śmieszny BLM...

Za dzieciaka czekałem na hymn LM z wielkimi oczami (i uszami) a teraz to oglądam tylko i tez nie wszystkie mecze Milanu.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 13:07
6
kamilus
kamilus
19 kwietnia 2021, 13:05
Tak po prawdzie to zaczęło się od Berlusconiego, który od przejęcia Milanu rok w rok bił rekordy transferowe.

Byłbym więc ostrożny z wytykaniem petrodolarów Abramowicza czy szejków, skoro sami zaczęliśmy ten bajzel :P
7
artorn
artorn
19 kwietnia 2021, 13:06
no możliwe, ogólnie wszystko zaczęło mocno kręcić się wokół $$ i już tylko to się liczy,

P.S. ciekawe jak do tego odniosą się PL kluby xDDDDD
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 13:07
0
Ra.V
Ra.V
19 kwietnia 2021, 13:11
Złota zasada filozofii: kto ma złoto, ten dyktuje zasady.
3
paweł_piotr
paweł_piotr
19 kwietnia 2021, 13:29
artorn

A czego chciałeś sport podąża za światem. Jak to Różal mówi my nie staczamy się w dół tylko już jesteśmy w bagnie czy jakoś tak ;)
2
Rocker
Rocker
19 kwietnia 2021, 13:29
Za dzieciaka to jarałeś się tez porcją lodów, więc nie ma czego porównywać.
2
seba9414
seba9414
19 kwietnia 2021, 12:57
Hellas zażądał wyrzucenia trzech najbardziej utytułowanych klubów z ligi, dzięki którym ktokolwiek ogląda ich mecze...
3
umbrella
umbrella
19 kwietnia 2021, 12:54
Komunikat z 11.57 mnie rozbroił. Pierwsze głos zabrały tuzy ligi :D

Na temat SuperLigi na razie się nie wypowiadam - nie ma jednoznacznego stanowiska.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 12:57
7
umbrella
umbrella
19 kwietnia 2021, 13:47
Naszła mnie refleksja odnośnie SuperLigi:
Kluby Założyciele oświadczyły, że rozgrywki krajowe pozostaną w "centrum ich uwagi". Nasuwa mi się tylko pytanie: po co? Jedynie dla nagrody finansowej, bo przestaniemy się bić o awans do europejskich rozgrywek (udział będziemy mieli zagwarantowany). Upchnięcie LM i SL w kalendarzu wydaje się nierealne. Zakładając, że projekt okaże się sukcesem, to w przyszłości widzę dwa scenariusze: albo włoskie trio odpuści sobie rywalizację w Serie A, bo wynagrodzenie będzie niesatysfakcjonujące, albo dochód z SuperLigi doprowadzi do takiej dysproporcji sił, że rywalizować o mistrzostwo będą trzy kluby. Druga wizja jest o tyle zabawna, że to i tak więcej niż w ostatnich 9 latach, w których z Juventusem nikt konkurować nie potrafił... Na razie nie przekonuje mnie ten projekt.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 13:51
0
umbrella
umbrella
19 kwietnia 2021, 14:12
To sobie pogadam sam ze sobą :D

My, Milan, też jesteśmy nieźli - w obecnym formacie europejskich pucharów nie znaczymy nic od dekady i teraz mówimy: "my już tu nie chcemy grać". :)

Po co się nad tym zastanawiam też nie wiem...
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 14:13
0
ANDREW1985
ANDREW1985
19 kwietnia 2021, 12:54
jedno jest pewne Milan nie zagra w Lidze Mistrzów w przyszłym sezonie,albo zostanie banа, albo zagra w super lidze
0
100f
100f
19 kwietnia 2021, 12:53
Śmieszne jest to, że płaczą tutaj niektórzy o poziomie sportowym. Popatrzcie na ostatnich 20 lat kto był mistrzem w La Liga, Serie A, Bundeslidze, PL i Ligue 1- ManU, Chelsea, Arsenal, ManC, Liverpool, Leicester, Inter, Milan, Roma, Juve, Real, Barca, Valencia, Atletico, Bayern, BVB, Volfsburg, Werder, Stuttgart, Lyon, pSG, Monaco, Lille, Bordeaux. 24 kluby podzieliły między sobą 100 tytułów przez ostatnie 20 lat w top5 najlepszych ligach. 4/6 francuskich drużyn wygrało tylko raz, 1/4 włoskich drużyn wygrała tylko raz, 3/5 drużyn niemieckich wygrało tylko raz, 2/6 drużyn angielskich wygrało tylko raz, a w Hiszpanii 1/4 drużyny wygrała tylko raz. Praktycznie od 20 lat rok w rok zgarniają tytuły ligowe te same kilka drużyn. Więc przestańcie marudzić, że szanse będą jeszcze bardziej rozjechane dla mniejszych drużyn - to się dzieje od dawna. Wolę być z Milanem w tej SuperLidze niż nie być, bo i tak praktycznie ogladam tylko mecze Milanu.
9
boro215
boro215
19 kwietnia 2021, 12:51
No przejrzałem sobie insta Milanu i kibice są mega wcurwieni. Szykuje się niezłe szambo
0
Rafał0209
Rafał0209
19 kwietnia 2021, 12:50
za kilka lat ten sport będzie reżyserowany jak słaby serial, nic tu nie będzie rzeczywiste. będą ustawki jak w wrestlingu z góry zaplanowane.
6
Gzikuu
Gzikuu
19 kwietnia 2021, 12:50
Jeżeli Atalanta serio zażądała, żeby wyrzucić nas z Serie A, po tym jak użyczyliśmy temu śmiesznemu klubikowi San Siro na LM, to serio nie ma słów żeby wyrazić pogardę wobec tego tworu.
10
nokoments
19 kwietnia 2021, 12:54
Tak szczerze to się trochę Atalancie nie dziwię na tę reakcję, która zapewne skierowana jest przede wszystkim w Juventus - w końcu Agnelli kilkanaście miesięcy temu mówił, że "Atalancie nie należy się miejsce w LM, tylko dlatego, że miała farta w jednym sezonie Serie A." Także chamskie pyskówki zaczął kto inny.
3
Gol
Gol
19 kwietnia 2021, 12:58
My im nic nie użyczyliśmy, bo ten stadion nie jest nasz.
4
FanACM
FanACM
19 kwietnia 2021, 13:00
Przecież to prowincjonalny klub, że tak to określę delikatnie "inna" mentalność jak zawodnik Atalanty prawię łamię nogę Insigne a tamto bydło woła na niego "bufone" za niby symulkę to się nie dziw :)
0
FanACM
FanACM
19 kwietnia 2021, 13:02
Opis. Budowa stadionu została rozpoczęta w 1925 w mediolańskiej dzielnicy San Siro, stąd też jego nazwa. Pomysł jego budowy był dziełem ówczesnego prezydenta Milanu, Piero Pirellego.
1
Gol
Gol
19 kwietnia 2021, 13:19
FanACM - Super, teraz sprawdź kto jest właścicielem stadionu.
0
nokoments
19 kwietnia 2021, 12:49
Skoro i tak ma to powstać to naprawdę wolelibyście, żeby Milan nie brał w tym udziału? Wychodzi na to, że rozgrywki krajowe pozostaną, więc w czym problem?
Forma komunikatu i opis formatu rozgrywek bardziej wyglądają na demonstrację siły i ultimatum dla UEFA - "albo zaczniecie się z nami lepiej działkować sianem, albo nara", także nadal jest szansa, że się dogadają, a jeśli nie, to przynajmniej Milan z miejsca ma bilet w najbardziej elitarnych rozgrywkach na świecie i KUPĘ forsy. Jeśli to zastąpi tylko Ligę Mistrzów, a rozgrywki krajowe zachowają się w obecnej, albo podobnej formie (pomysł zmniejszenia najlepszych lig jest serio dobry), to dla Milanu jest to win-win, pomyślcie o tym kawałku trzyipółmiliardowego tortu i jak bardzo większy będzie większy od tego co dostaniemy za grę w grupie LM.
5
MilanistaMarek
MilanistaMarek
19 kwietnia 2021, 12:49
Skończy się na tym że 12 klubów będzie grało między sobą będą mieli ogromne pieniądze ale pozostałe kluby Europy może i świata będą miały zakaz sprzedawania zawodników do tych klubów, po kilku latach będą grały juniorami i kto będzie wtedy to oglądał, zostaną pozostawieni sami sobie, do tego zakaz gry w reprezentacjach, będzie ciekawie
0
DarthImpaler
DarthImpaler
19 kwietnia 2021, 12:57
Serio zakaz gry w reprezentacji?? 90% najlepszych reprezentacji musiało by być budowane od zera
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 kwietnia 2021, 12:57
Zakaz sprzedawania się skończy, że każdy najlepszy gracz będzie czekał na koniec kontraktu i przejdzie do druzyny SuperLigi zostawiając przy tym klub bez 1€ zarobku na transferze. Genialny ruch by to był, nie powiem.
6
kamilus
19 kwietnia 2021, 13:01
A z czasem tylu graczy będzie poza strukturami Fify i Uefy, że będą mogli zorganizować swoje własne rozgrywki reprezentacyjne. :P
3
nokoments
19 kwietnia 2021, 13:02
Ale FIFA chyba nie ma monopolu prawnego na piłkę reprezentacyjną? Wystarczy dołączyć do jednej z istniejących, konkurencyjnych federacji :) https://en.wikipedia.org/wiki/Non-FIFA_international_football
2
FanACM
FanACM
19 kwietnia 2021, 12:47
Wy się powinniście cieszyć, że będziemy częścią Super Ligi bo my finansowo jesteśmy w dupie. Mamy najwieksze zadłużenie za ostatni sezon z "parszywej" xD 12.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 12:48
7
dextermorgan
dextermorgan
19 kwietnia 2021, 13:03
Barcelona? xD
0
Eravier
Eravier
19 kwietnia 2021, 13:13
Zależy jak liczyć, ale tak jak to liczy obecnie UEFA, to mamy drugie najniższe zadłużenie. https://twitter.com/SwissRamble/status/1384043501432709122
0
Hoop
Hoop
19 kwietnia 2021, 12:45
UEFA i FIFA mają sporo za uszami. Idea złamania statusu quo i stworzenia dla nich konkurencji jest sama w sobie dobra, natomiast alternatywą nie powinno być kółko wzajemnej adoracji dla bogaczy.
Ososbiście liczę na jakiś kompromis, który nie wykluczy mniejszych klubów z najbardziej elitarnych rozgrywek.
1
danio25
danio25
19 kwietnia 2021, 12:44
Ehh.. a tyle się czekało by usłyszeć ponownie hymn LM na San Siro ;s
0
patoo_07
19 kwietnia 2021, 12:41
Jedyna linia obrony, to zabronienie zawodnikom gry w reprezentacjach. Większość graczy chyba na to nie pójdzie. Bo kluby klubami, ale zawodnicy też muszą chcieć w tej Lidze grać.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
19 kwietnia 2021, 14:50
Albo wręcz odwrotnie. Zgodnie razem nie będą występować w reprezentacjach i po Euro/Mundialu okaże się, że oglądalność spadła o x%, albo do takowego ruchu nie dojdzie, bo ktoś kto na tym zarabia będzie musiał odpuścić.

Fajne robienie z zawodników niewolników. Nie grasz tu jeżeli zagrasz tam. W sumie to ich jedyna karta przetargowa.
0
MediolMann
MediolMann
19 kwietnia 2021, 12:40
Redakcja może jakaś ankieta, co do udziału Milanu?:)
14
Master of AC Milan
Master of AC Milan
19 kwietnia 2021, 12:41
Popieram!
0
biedrus
biedrus
19 kwietnia 2021, 12:47
Też jestem za, z tym, że ankieta powinna dotyczyć dwóch rzeczy - czy chcemy $uperLigę i czy jeśli powstanie chcemy tam Milan.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 12:48
0
Siwy98
Siwy98
19 kwietnia 2021, 12:51
Skoro Superliga powstaje, brak zgody Milanu na udział w niej byłby głupotą i oznaczałoby zepchnięcie na totalny margines.
2
MediolMann
MediolMann
19 kwietnia 2021, 12:39
Śmiech przez łzy, ale przynajmniej nareszcie można zrozumieć ,,panujący optymizm" co do kontraktów Gigio i Hakana
5
wielki prostownik
wielki prostownik
19 kwietnia 2021, 12:38
Przecież LM po reformie to taka nieco inaczej upudrowana superliga. UEFA w desperacji chce zachować dostęp do źródełka z kasą. A największe kluby nie chcą pośrednika. Zapewne się dogadają jakoś. Uefa sypnie więcej kasy, jeszcze bardziej utrudni dostęp maluczkim i będzie gitara. Mnie najbardziej podobała się formuła starego dobrego Pucharu Europy. LM do poziomu ćwierćfinału jest nudna jak flaki z olejem.
3
kaquito
kaquito
19 kwietnia 2021, 12:30
Wiadomo, ze chodzi o pieniądze. UEFA zabiera ponoć 70-80% przychodów, a reszta trafia do klubów. Najbogatsi to sobie policzyli i stwierdzili, ze nie potrzebują pośrednika, który ich robi w trąbę. Stad Superliga. Natomiast czy pomysł dobry, to już inna kwestia. Mi się osobiście średnio podoba.
7
Siwy98
Siwy98
19 kwietnia 2021, 12:39
Ja też nie jestem ślepym fanem odłączania się ale jeśli tylko taki krok jest w stanie ucywilizować UEFĘ to ja to popieram.

Jeśli dzięki groźbie powstania Super Ligi UEFA będzie się dzielić np. 50/50 to będzie to wielki sukces i potencjalnie ogromny skok finansowy, także dla drużyn "egzotycznych", które raczej są dostarczycielami punktów w grupach.

Jeśli się nie uda, kluby zrzeszone będą miały sporo więcej pieniędzy i prawo do dysponowania własnymi rozgrywkami wedle swoich zasad.

Dla nich to win-win, a niektórzy tutaj zaczęli kibicować bardziej UEFIE niż rzekomo ukochanemu klubowi.

Tam siedzą ludzie mądrzejsi od nas i nie chcą wiecznie nadstawiać dupska UEFIE.
9
marcinomilano
marcinomilano
19 kwietnia 2021, 12:30
To ciekawy mecz mecz z Sassuolo się szykuje :D Będą jeszcze bardziej zmotywowani, żeby nam naklepać
0
Edmunds
Edmunds
19 kwietnia 2021, 12:26
Uefa chce zreformować ligę mistrzów. Patrząc na to jak miałaby wyglądać Liga Mistrzów po reformach to można powiedzieć, że Uefa chce zwalczyć Superligę poprzez stworzenie jej gorszej wersji. Ta proponowana reforma, po tych groźbach wygląda jak kolejna desperacka próba obrony.
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 12:28
7
Saviola233
Saviola233
19 kwietnia 2021, 12:23
Według mnie UEFA niczego nie zrobi, wyrzucenie Barcy i Realu z La Liga lub top 6 z Premier League to strzał w kolano dla nich, bo kto będzie to oglądał ? Jeżeli złodzieje z UEFY myślały, że będą mogli sobie robić co chcą to się skończyło. Teraz udają świętych, a sam Platini był zamieszany w afery. FPP to też śmiech, Milan miał przez to spore problemy, a takie PSG robiło transfery za 400 mln i nikomu to nie przeszkadzało, BO DUŻA OGLĄDALNOŚĆ. Ja się osobiście nie dziwie największym klubom, że takie coś stworzyły, bo ile można być podporządkowanym organizacji, która daje (podobno) 30% z tego co zarobi.
14
Rafał0209
Rafał0209
19 kwietnia 2021, 12:18
Dla nas ta Superliga wyjdzie tylko na dobre, nie oszukujmy się Milan w obecnych czasach nigdy by nie wskoczył na poziom tej drużyny z lat 2003-2007, młode gwiazdy jak Mbappe czy Haaland nawet nie spoglądały w naszym kierunku, a tak jest szansa że zbliżymy się do najbogatszych, co nie zmienia faktu że najzwyczajniej w świecie te teoretycznie mniejsze kluby nie będą miały już żadnej siły przebicia, a szkoda bo drużyny jak Atalanta waleczne z sercem i marzeniami w tym sporcie mogą najzwyczajniej w świecie stracić swój zapał.
1
malaka1995
malaka1995
19 kwietnia 2021, 12:23
Ale jakiego przebicia ? O co chodzi... przecież będą grać w lidze mistrzów a po wygraniu jej czy zajściu daleko takie drużyny i tak niczego w klub nie inwestują tylko pieniądze się rozmywają, tak samo jak to jest ze sprzedażą ich „młodych talentów” gdzie te pieniądze są ?
0
patoo_07
19 kwietnia 2021, 12:47
Atalnata np. zrobiła sobie stadion. Podstawą zdobywania nadwyżek finansowych, jest mądre ich inwestowanie. Co z tego, że zakontraktowaliby jakichś dwóch super grajków, jak za 2 lata trzeba by ich sprzedać ze stratą, albo minimalnym zyskiem. Atalanta bardzo mądrze reinwestuje zarobione pieniądze, nie tracąc przy tym sportowo, a wręcz przeciwnie, z roku na rok wygląda lepiej. To samo np. Leicester, Od momentu wygrania ligi oraz dojścia do ćwierćfinału LM, nie wychodzą z czołówki PL. Gdyby mistrzostwo zdobyli w czasach Super Ligi, nic by im to nie dało, bo graliby tam super Liverpool i super Arsenal, które skończyły tamten sezon daleko za murzynami. Gdzie są pieniądze, to można zapytać takiego Lecha. 70 milionów złotych zarobionych na Moderze, Gumnym i Jóźwiaku, a kadra zbudowana na kiepskich wypożyczeniach, brak inwestycji w bazę treningową, nie ma nic. Tutaj jest zasadne takie pytanie, a nie w przypadku Atalanty. Dlatego Polska piłka jest daleko za murzynami :)
Edytowano dnia: 19 kwietnia 2021, 12:51
1
malaka1995
malaka1995
19 kwietnia 2021, 12:50
No to wspomnisz moje słowa jak Gasperini odejdzie i gdzie wtedy będzie atalanta ;) bo gra według schematu który wyjątkowo dobrze sprawdza się we Włoszech może się szybko skończyć i zwerfykowac klub jak i zawodników
1
biedrus
biedrus
19 kwietnia 2021, 12:18
Proszę napisać czy my jeszcze o coś gramy w tym sezonie, bo nie wiem czy w środę włączyć sobie Sassuolo czy finał LM z 2007?
0
malaka1995
malaka1995
19 kwietnia 2021, 12:20
Finał ligi mistrzów sassuolo atalanta z 1998 dwa historyczne giganty promujące piłkę na całym świecie, gdyby nie oni juve Milan i inter dawny by zdechły
9
Marcin1995
Marcin1995
19 kwietnia 2021, 12:17
Te odejścia ludzi Milanu,Juve czy United ze struktur Uefa pokazują że raczej nie ma odwrotu od tej Superligi
0
malaka1995
malaka1995
19 kwietnia 2021, 12:29
W imię mniejszych interesów robiono bardziej znaczące gesty, więc spokojnie. To jest gra ponad naszymi głowami, a (znając UEFĘ) te stanowiska spokojnie wrócą do ich właścicieli jak tylko dojdzie do porozumienia.
0
Marcin1995
Marcin1995
19 kwietnia 2021, 12:36
Ciekawe kto będzie musiał ustąpić?
0
Marcin1995
Marcin1995
19 kwietnia 2021, 12:41
Moim zdaniem każdy trochę będzie musiał ustąpić. Jak to mawiał Otto von Bismarck:
"Polityka to sztuka możliwości, tego, co można osiągnąć – sztuka drugiego najlepszego."
0
Bandon
Bandon
19 kwietnia 2021, 12:17
Tak tbh, to szkoda, że do końca sezonu nie poczekali xD
0
malaka1995
malaka1995
19 kwietnia 2021, 12:13
Chciałeś wydymać Freda ? Teraz fred wydyma Ciebie.
4
K@K@
K@K@
19 kwietnia 2021, 12:12
Totki nie próżnują i szykują się już na SL. Zwolnili Mou :D
2
|<  <  3  4  5  6  7    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się