SCUDETTO


OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

20 kwietnia 2021, 20:13, Adam6 Aktualności
OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

Superliga przetrwała niespełna... 48 godzin. Aż trudno w to uwierzyć, ale po szumnych zapowiedziach nie zostało nic. Jako pierwszy szeregi "dwunastki" opuścił Manchester City. Następny był Arsenal dodając: "Popełniliśmy błąd, przepraszamy za niego". Kolejny - Manchester United. Tottenham. Liverpool. Dziennikarze z całego świata zgodnie podali, że projekt spektakularnie upadł, a już na pewno "został zawieszony". Kluby nadal będą występowały w rozgrywkach pod egidą UEFA, końcówka obecnego sezonu ma ogromne znaczenie. Liga Mistrzów pozostaje żywa.

[00:13]: AC Milan wycofał się z Superligi! Taką decyzję podają światowe media na czele z m.in. "The Athletic".

[07:30]: Do grona klubów, które wycofały się oficjalnie, dołączyła Chelsea, a zatem angielskich ekip nie ma już w komplecie. Żadnych komentarzy wciąż nie udzieliły ekipy z Hiszpanii i Włoch, w tym Milan. W nocy Superliga wystosowała jedynie krótki komunikat podkreślając, że "mimo wyjścia angielskich klubów z powodu nałożonej presji jesteśmy przekonani, że nasza propozycja jest zgodna z planem. Ponownie rozważymy odpowiednie kroki w celu przekształcenia naszego projektu".

Media nie mają wątpliwości - nic z tego nie będzie, przynajmniej nie teraz, nie w tym roku.

[07:35]: Inter udzielił komentarza agencji prasowej ANSA: "Nie jesteśmy już zainteresowani projektem Superligi".

[10:48]: Na tę chwilę oficjalnie  z Superligi wycofało się sześć klubów angielskich. Według znanego dziennikarza Fabrizio Romano ze Sky, ale także innych mediów, tę samą decyzję podjęto w Milanie i Interze, choć nie ma ona jeszcze wymiaru oficjalnego. Superligę planuje w najbliższych godzinach opuścić także Atletico, Barcelona nie może do niej nawet wstąpić bez zgody swoich socios. Natomiast do końca na tonącym okręcie planują przebywać liderzy projektu, a więc Real oraz Juventus.

[11:15]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, określił wycofanie się angielskich klubów z Superligi mianem "godnego podziwu przyznania się do błędu".

[11:17]: Agencja prasowa Reuters powołuje się na szefa Juventusu, Andreę Agnellego - Włoch twierdzi, że nadal jest przekonany do projektu Superligi, ale przyznaje, że bez ekip z Anglii nie można go kontynuować.

[12:10]: Atletico Madryt i Inter Mediolan oficjalnie wystąpili z Superligi. Spodziewany jest podobny komunikat także ze strony AC Milan.

[12:20]: Oficjalnie w Superlidze pozostają już wyłącznie Real, Barcelona, Juventus oraz Milan.

[12:25]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, informuje, że kluby pozostające w Superlidze mają czas do 17:00, aby się wycofać i grożą im bardzo poważne konsekwencje jeżeli tego nie uczynią.

[12:52]: Antonio Vitiello z serwisu MilanNews informuje, że komunikat Milanu o opuszczeniu Superligi wkrótce powinien nadejść.

[13:25]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o wycofaniu się z Superligi. Klub podkreślił, że nie mógł pozostać głuchy na opinie kibiców i wszystkich, którzy kochają piłkę nożną. 

[13:27]: W Superlidze pozostają już zatem oficjalnie wyłącznie Real, Juventus oraz Barcelona.

[13:43]: Oficjalny komunikat wydał także Juventus. Klub podkreślił, że wciąż jest przekonany do idei Superligi, ale ma świadomość zamiarów innych o porzuceniu całego przedsięwzięcia, a także, że obecnie wszystko ma już niewielkie możliwości realizacji.



691 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
DarthImpaler
DarthImpaler
21 kwietnia 2021, 08:33
Widzę że większość nie rozumie sytuacji milanu w tym wzzystkim.

Jakby milan od razu odmówił a sl by wypalila to nawet wygranie 20 razy lm by nie pomogło dogonić najlepszych.

Wiec co robi Milan przyłącza się ale siedzi cicho na tylnym siedzeniu i czeka.

Głupotą było by odmawianie od razu na taki krok mogło se pozwolic psg czy Bayern bo oni mieli zarezerwowane miejsce wiec jakby wypaliło to by na bank sie przyłączyli

Przy pierwszych oznakach że to nie ma szans powodzenia Milan odchodzi od stołu razem z innymi. I dalej jest czysty choć ręce ma trochę brudne. I dalej może grac w LM jeżeli się uda top4 utrzymać.

Taki juventus do tej pory sie nie wycofał.

Ps. Mam nadzieję że te chorągiewy co poszły kibicować polonii bo milan jest taki bee już tu nje wrócą
22
malaka1995
malaka1995
21 kwietnia 2021, 08:37
Też mam nadzieje że te komuchy znalazły już swoje małe klubiki
9
kusniak_22
kusniak_22
21 kwietnia 2021, 08:37
Popieram, każdy zdrowo myślący wie, że żeby wrócić na szczyt i grać z najlepszymi potrzebne są pieniądze a to właśnie gwarantowała SL.
2
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 08:39
Częściowo się z tobą zgadzam, częściowo nie. Tak, jak by SL wypaliła to Milan powinien w niej być. Problem w tym, że wzięli się za udział w projekcie z góry skazanym na niepowodzenie (przepraszam, ale jak ktoś wierzył, że uefa się ugnie to był mega naiwniakiem). Włączanie się do SL w takim gronie (bez Niemców i Francuzów) to było proszenie się o kłopoty.

Nie uważam też, że taki Bayern czy PSG by sobie mogły do niej później wstąpić. Nie po to inni nadstawiani karku, żeby ci sobie na koniec spili śmietankę.
1
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 08:39
Co do "PS" to też na to liczę.

Ta sytuacja doskonale pokazała kto wspiera Milan, a kto UEFĘ.

Jeśli dawanie chorych haraczy i godzenie się na każde naciąganie kalendarza w imię walki o kasę dla UEFY jest tym "odschool footballem" to ja dziękuję za takie coś
9
fryta777
fryta777
21 kwietnia 2021, 08:41
Gdzie jest informacja że Milan się wycofał?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
21 kwietnia 2021, 08:57
Hyrus Perez powiedział w jednym z wywiadów że dla psg i Bayernu miejsce jest zarezerwowane.

Te zespoły też były w to zamieszane tylko psg ze względu na ms w katarze i tv co kupila lm a nalezy do właściciela psg na razie nie chcieli sie wypowiadać
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 kwietnia 2021, 09:17
Najśmieszniejszy w tym wszystkim jest fakt, iż po tym co Milan robił w ostatnich latach, a także jak Gazidis zarządzał otrzymanymi od Kroenke zasobami w Arsenalu część ludzi dalej uważa jakoby grając w bardzo zhierahizwanej elicie sytuacja Milanu odwróciła się o 180 stopni. Tymczasem zmienią się jedynie 2 rzeczy - z Diazów, Hauge, Kalulu, Dalotów itd. przesiądziemy się na wonder kidów z półki Oshimena czy N.Pepe oraz znikną problemy z ffp. Większość forsy dalej będzie płynąć na konta Singerów. A sportowo wyjdzie nawet gorzej, ponieważ przy projekcie skazanym na wyścig zbrojeń (już teraz pojawiają się pierwsze informacje nierównej dystrybucji środków) każdy projekt skierowany w innym kierunku szybko zostanie sprowadzony do roli dostarczyciela punktów, co z kolei pozbawi kibiców takich klubów jakichklwiek emocji . I tak źle i tak niedobrze. Stąd samo pokazanie środkowego palca UEF'ie nie wystarczy. Trzeba zacząć mocno gardłować za pozytywnymi zmianami w piłce nożnej.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
21 kwietnia 2021, 09:43
Salinas ale pozytywne zmiany dla/wg kibiców są inne niż dla/wg klubów a jeszcze inne dla/wg uefy fufi reszty tych zlodzieji
1
Eratorn
Eratorn
21 kwietnia 2021, 08:33
Cieszę się, że to upadło, taka formuła ligi gdzie 15 gra bez względu na swoje wyniki, poziom jaki prezentują jest po prostu kpiną z ducha rywalizacji sportowej. Nie wyobrażam sobie, aby klub który we własnej lidze zajmuje miejsce poniżej 5 (jak np. Milan w ostatnich latach, czy przykładowo teraz Arsenal), miały grać w jakiejś najwyższej klasie rozgrywkowej na kontynencie!
Największe kluby grałyby ze sobą rok w rok co tydzień - po 2 latach by to spowszedniało, mnie na pewno po jakimś czasie mecze z tymi topowymi zespołami przestałyby elektryzować. Wolę aby nasze czerwone diabełki grały z takim Realem czy MUtd raz na jakiś czas w LM, a nie każdego roku po minimum 2 razy :/
Tak więc super, że to upadło w mojej ocenie :D
2
spread
spread
21 kwietnia 2021, 08:36
A mnie strasznie nudzi oglądanie ogórków w lidze mistrzów, większość meczy mnie nie interesuje i dlatego wolałbym superlige :P
3
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 08:43
spread,
no sorry, ale jak nudzi Cię oglądanie ogórków (Lyon, Ajax, Porto - które leją "WIELKI" Juventus) to weź i przeczytaj książkę. Czemu mistrz Holandii, zdobywca 4 x LM, klub, który co roku dostarcza piłkarzy do czołowych klubów, ma nie mieć możliwości grania z najlepszymi? Nie podoba Ci się to, to nie patrz
2
Gianni Rivera
21 kwietnia 2021, 08:57
biedrus, wymienione przez Ciebie kluby to nie są ogórki. :)
Wszyscy jednak zdają się zapominać, że Liga Mistrzów to nie tylko faza grupowa i pucharowa, ale również eliminacje i kwalifikacje, których tak naprawdę nikt nie ogląda. Wielu kibiców nawet fazy grupowej nie ogląda, zaczynając od razu od najciekawszych spotkań w fazie pucharowej.
Super Liga (choć z idiotycznym założeniem zespołów, które tam będą na dobre i na złe) od razu dawała creme de la creme i pojedynki najlepszych z najlepszymi. Nie było eliminacji, nie było kwalifikacji, nie było chłopców do bicia murujących dostęp do bramki w fazie grupowej, byle nie zebrać 15 goli w plecy w sumie. I to akurat było dobre.
Bo ilu ludzi ogląda eliminacje i kwalifikacje? Pewnie z połowa kibiców to nawet fazy grupowej nie ogląda, ewentualnie wybiera tylko najciekawsze spotkania potęg piłkarskich, mizerię olewając.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 08:57
1
Trzesuaf
Trzesuaf
21 kwietnia 2021, 08:57
To co biedrus, ty masz prawo ogladac to co chcesz czyli lm skorumpowanej uefa, a spread już nie ma prawa ogladać tego co on by chciał oglądać tak?

No jeśli do swojego wyboru doszyjesz(ukradniesz dla siebie) tak ogólne hasła jak "futbol należy do fanów" to może się to w jakiejś durnej głowie wydać i sprawiedliwe.

Kibice częściej oglądali Milan 10 w tabeli, niż pewnie ten Ajax zdobywający mistrzostwo Holandii co drugi sezon.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
21 kwietnia 2021, 08:59
A tak w ogóle to Gianni dobrze powiedział, Ajax i Porto to nie ogórki, problemem są legie, dinama zagrzeb czy inne anderlechty.

Ja od kiedy Milan nie gra to jak obejrzę 1-2 mecze w całej fazie grupowej to jest dobrze i to tylko wtedy kiedy do jednej grupy wpadną jakieś potęgi. A kwalifikacje? Tylko jeśli Milan gra. Kiedy byłem nastolatkiem dawno dawno temu to oglądałem te Legie, Wisły, Dyskobolie i inne w kwalifikacjach ale od dawna tego nie robię, bo pzpn to skorumpowane gówno zarządzane przed debili, dopóki się tego nie wywróci dupą do góry to się piłka polska nie poprawi. Idol przeciętnego czytacza czyli Boniek jest już prezesem co najmniej 5 lat i co zrobił? Wydaje mi się, że zapaść polskiego futbolu jest głebsza niż zanim przyszedł, a jedzie po prostu na jednym człowieku, który zaciera wszystkie wpadni swoim skillem czyli Lewandowskim, który jest efektem systemu szkolenia sprzed 15 lat.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 09:03
0
gieksa51
gieksa51
21 kwietnia 2021, 08:29
Dobra obrońcy romantycznego futbolu to teraz mi dajcie z skąd Milan ma mieć kasę na transfery bo gadacie o byciu romantycznym A City i tak dalej bd wydawać pierdyliardy A my mamy taki rząd że uefa nie umie kupić i nam bana robią za FFP
4
spread
spread
21 kwietnia 2021, 08:34
Nie gramy od paru lat w lidze mistrzów, to kasy nie ma.

Jeśli teraz awansujemy, to też pojawią się Ciekawsze transfery :)
1
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 08:39
No tak, wszystko na skróty, "dajcie mi kasę, bo mi się należy, "bez kasy nic nie umiem" itd. itp.
Podobny komentarz czytałem na stronie Reale "no romantycy to jak sobie wyobrażacie kupno Mbappe?" - bo przecież Realowi się należy, bo Perez tak zniszczył rynek swoimi galacticos.
4
Dusiek
Dusiek
21 kwietnia 2021, 08:28
Obsrana zbroja...
0
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 08:27
Trzeba było być bardzo naiwnym żeby wierzyć w ten projekt. Wystarczyło powiedzieć, że dostaniemy 400 baniek i ludzie przestali myśleć. Na szczęście nie tylko u nas, na stronie kibiców Barcelony było więcej o Perezie niż o ich klubie.

Pomysł od początku był skazany na niepowodzenie. Działacze zrobili to za plecami wszystkich, ze swoimi zawodnikami włącznie. Reakcja UEFy była oczywista i nie wiem czego oczekiwał Perez z bandą głupków.

Nasz mędrzec będzie teraz pisał kolejny list do sponsorów, mam nadzieje, że go ochoczo opublikują. Chociaż chciałbym żeby zbierał już rzeczy ze swojego biurka, bo smród się będzie długo za nami ciągnął.

I żeby była jasność, chciałbym żeby Milan przytulił 400 baniek i żeby grał o najwyższe cele. Nie ma jednak drogi na skróty. Superliga w tym kształcie była szkodliwa, a jej powstanie byłoby tylko początkiem zmian, bo zaraz mecze by były skrócone, o czym ten hiszpański błazen mówił otwarcie. W dodatku robienie interesów z JP Morganem to proszenie się o kłopoty.

Cieszę się, że projekt upadł, a jego twórcy się ośmieszyli. Nie znaczy to, że kluby nie powinny nic robić. Przeciwnie, powinnny się zebrać i naciskać na uefe w sprawie sprawiedliwego podziału środków.
2
gieksa51
gieksa51
21 kwietnia 2021, 08:36
Czyli City dalej bd wydawać pierdyliard A my mamy taki zarząd ułomny że uefa kupić nie umie i mamy FFPwiem że nie to nie uczciwe Ale świat nie jest nie uczciwy każdy na siebie patrzy.
1
gieksa51
gieksa51
21 kwietnia 2021, 08:42
Teraz to gunwo będziesz miał, a nie nacisk na UEFĘ. Nie zapomnij ich tylko pochwalić, że są tacy "against modern football" jak znowu przeforsują kolejne kretyńskie zmiany i w ich ramach Milan coś straci.

Obecnie UEFA poczuje się niezniszczalna, więc będzie robić jeszcze bardziej wszystko pod siebie.

Ku uciesze ludzi, którzy m.in. protestowali pod siedzibami klubów w Anglii.
(co jest kretyńsko śmieszne, bo ich kluby dostają z Premier League taką kasę, jakiej nie ogląda nikt na świecie, po czym dodatkowo dostają kasę od swoich bogatych właścicieli, a potem mówią o "równych szansach" XD)
6
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 08:44
Nigdzie nie napisałem, że układ jest uczciwy i trzeba go bronić za wszelką cenę. Wiele razy krytykowałem to co robią City czy PSG. Problem w tym, że oni to robią za swoje, a okazuje się, że inni lecą na kredyt, w czasie kiedy my tniemy wydatki. Rozgrywki trzeba zreformować, ale trzeba też zapewnić szansę tym malutkim, żeby miały szansę zagrać w pucharach z Milanem, Barceloną czy United.

I polecam poranny wpis Bońka na Twitterze. Trzeba rozstawiać, ale z poważnymi ludźmi. My się chyba obecnie do tej grupy nie zaliczamy.

@Winston zabrałem się za pisanie ci odpowiedzi, ale nie ma sensu. Ochłoń, zacznij na spokojnie myśleć o tym tworze i podyskutujemy.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 08:57
1
AcMati92
Moderator AcMati92
21 kwietnia 2021, 08:58
Kim trzeba być, żeby Pereza i prezesów największych w Europie klubów nazywać głupkami? :D

Do tego o zgrozo podawanie jako przykład rozsądku wpisy Bońka.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 09:26
4
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 09:28
Kim? Kimś kto ma trochę oleju w głowie. Panowie wyszli na głupków jeśli uważasz inaczej to szacuneczek.

Wpis Bońka to nie przykład rozsądku tylko głos z UEFA i dopowiedz sobie resztę sam. :)
0
ConradJethro
ConradJethro
21 kwietnia 2021, 08:26
Żenada która obnażyła poziom UEFA i brak spójności stoważyszenia klubów, ale jak celem samym w sobie jest tylko mr. Hajs to o czym my tu mówimy.
0
21 kwietnia 2021, 08:22
Ogromna strata wizerunkowa 12-tki z Realem na czele. Jak można coś podpisać, a po 48h przepraszać, że to się podpisało. Zero kręgosłupa moralnego...

Ale przynajmniej Milan gra dzisiaj o życie ;)
0
100f
100f
21 kwietnia 2021, 08:16
Wszystko to dziwne. Dwa dni temu wszyscy zainteresowani się podpisują pod tym projektem mówi się o kupie szmalu a teraz nagle co jeden to lepszy - sorry, nasz błąd, nie jesteśmy zainteresowani już projektem, przepraszamy itd. Tak się nie zachowują poważni ludzie xD
1
krasy
krasy
21 kwietnia 2021, 08:29
Myślę że nie przewidzieli ile osób i instytucji będzie przeciw. Błąd. Zaświeciły się wszystkim dolary w oczach i już nic więcej nie widzieli.
0
kamilus
kamilus
21 kwietnia 2021, 08:15
Mi w całej tej sytuacji szkoda głównie jednego, a mianowicie salary cap ustawionego na 55% przychodów danego klubu. Fajnie by było zobaczyć, jak kluby pokroju City, PSG, Realu czy Chelsea muszą się trochę "nagimnastykować", by zdecydować, kogo z czołowych piłkarzy kupić, by zmieścić się z pensjami w określonym pułapie. Tymczasem mamy zachowane 'status quo', czyli dalej najbogatsi będą płacić UEFIE za bezkarność i robić swoje, czyli odjeżdżać sportowo pozostałym.
4
krasy
krasy
21 kwietnia 2021, 08:14
Ja się bardzo ciesze że to nie wypaliło. Przy tak dużym proteście ze strony nie tylko UEFA i FIFA ( bo to było oczywiste ) ale ze strony, kibiców innych drużyn, trenerów. premierów, prezydentów, byłych piłkarzy to nie mogło się udać. Szkoda tylko olbrzymiej straty wizerunkowej AC Milan. Wyszliśmy na pazerne pijawki i to długo się będzie za nami ciągnęło. Oby tylko sponsorzy się od nas nie odwrócili.
0
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 08:14
Widzę dużo plusów całej sytuacji:
- może UEFA i FIFA się w końcu zastanowią nad sobą i u siebie coś zmienią
- Milan wychodzi jako pierwszy z klubów włoskich, co PR-owo powinno dobrze wyglądać
- nasi zawodnicy zobaczyli, że grają w klubie z wielką historią i tradycją, którego nawet przy całej mizerii ostatnich lat zaprasza się do stołu z największymi
- młody zawodnik X mając możliwość przejścia do Lazio czy Milanu powinien wybrać Milan, bo to wielki klub
- może Amerykanie wyniosą się za ocean, gdzie ich miejsce, oni nie wiedzą co to historia i tradycja, której w ogóle jako kraj nie mają, nie wiedzą co to football (o przepraszam! SOCCER!)

PS. Główni prowodyrzy całego zamieszania to Agnelli i Perez
Agnelli - 3 razy z rzędu odpadnięcie z LM już w ćwierćfinale, palący się pod nogami grunt w Serie A (coraz mocniejsze Inter i Milan), coraz słabszy wiekowy Ronaldo (sowicie opłacany) oraz Chiellini czy Bonucci.
Perez - Ramos (35l), Marcelo (32l), Kross (31l), Modric (35l), Benzema (33l) - tych zawodników za chwilę będzie trzeba wymienić, a na to potrzebne są fundusze. Perez zawsze bazował na rekordowych transferach.

Ci ludzie nie dbają o europejską piłkę tylko o swój (Realu i Juventusu) interes.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 08:29
4
krasy
krasy
21 kwietnia 2021, 08:45
Jeśli już to UEFA teraz poczuje, że jest niezatapialna, więc nie będzie kompletnie słuchać próśb klubów. Teraz dopiero jej obrońcy zobaczą "obwoźny cyrk dla pieniędzy", tylko nie dla pieniędzy klubów, a federacji.
1
TR3V0R
TR3V0R
21 kwietnia 2021, 08:10
Kurde szkoda
3
matten
matten
21 kwietnia 2021, 08:00
Z jednej strony szkoda, bo nowe rozgrywki wprowadziłyby pewien powiew świeżości i była nadzieja, że zmienią coś na lepsze. Z drugiej strony jak na projekt, nad którym pracowano kilka lat, było sporo wątpliwości i niedomówień. Szkoda, że nie dopracowali tego bardziej i nie ogłosili tego w bardziej sprzyjających okolicznościach.
0
Margiorno
Margiorno
21 kwietnia 2021, 07:58
W sumie to ta sytuacja jest idealna, aby zacząć gardzić klubami angielskimi. Trzy lata współpracują, a gdy w końcu wychodzi na światło dzienne, to wycofują się zostawiając swoich partnerów, to pokazuje z kim nie powinno się robić interesy, bo jest duże prawdopodobieństwo, że zdradzą. Kibice brytyjscy się cieszą, że przetrwał ten "romantyczny" futbol, gdzie każdy ma równe szanse. Łatwo im mówić bo za samo uczestnictwo w premier league dostają więcej niż mistrzowie wszystkich krajów... to jest niby sprawiedliwe. Cieszą się jak głupi, z dumą mówią że ich klub odszedł od tego antyfootballowego projektu, a ich kluby przyjęli łapówki od UEFY aby się wycofali
3
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 08:11
Tak trzy lata współpracują. To taka sama bajeczka Pereza jak to, że chce przejrzystości.
2
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 08:24
Margiorno

Ja już gardzę od dawna ;)
1
Mailand_91
Mailand_91
21 kwietnia 2021, 07:58
Ciekawe czy będą jakieś konsekfencje dla Klubów, które sie nie wycofały z tego projektu i dalej tam trwaja w tym pomyśle.

Samo to ze Andrea Agnelli zrezygnuje, nie wprowadzi rewolucji w Juventusie czy tam spowoduje zmiane właściciela. Najciekawiej by było gdyby Juventus nie zakfalifikował by sie do LM. Czuje że nie skończylo by się na odejsćiu samego Ronaldo
0
hyrus13
hyrus13
21 kwietnia 2021, 08:29
Za odejście to mu trzeba zapłacić, przynajmniej różnicę, bo nie sądzę, że w tym wieku ktoś mu da takie pieniądze jak dostaje w Juventusie.
0
kamilus
kamilus
21 kwietnia 2021, 07:57
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_16189501821cW2MuIbKXyriOYleZtUX7,w400.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
patoo_07
21 kwietnia 2021, 07:54
Żeby to nam się nie odbiło na dzisiejszym meczu, a czuję, że tak będzie.
1
ksieciunio
ksieciunio
21 kwietnia 2021, 07:52
Jest jedna rzecz o której założyciele SL kompletnie nie pomyśleli - PR. Od dłuższego czasu media powinny trąbić o korupcji, marnotrawstwie pieniędzy i innych skandalach w UEFA. Z inspiracji SL oraz dzięki płynącym z jej strony przeciekom tworzyć atmosferę rewolucji i koniecznych zmian. Tymczasem z pomocą "pożytecznych idiotów" (czyli przede wszystkim fanów ale właśnie też mediów). UEFA wygrała ten bój walkowerem. A szefowie klubów dwunastki okazali się chłopcami bez jaj, niegodnymi miana futbolowych przywódców.
7
suseljestem
21 kwietnia 2021, 07:49
Pewnie było tak, Ibra powiedział : Słuchajcie tępaki, tam w UEFA jest taki Zibi, a z nim lepiej nie zaczynać, wychodzimy z Super League :D
0
Max82
Max82
21 kwietnia 2021, 07:44
Jednym słowem dziecinada ze stron władz klubowych , każdy wiedział na co się pisał i jakie mogą być tego konsekwencje a jak zrobił się szum medialny to władze klubów po uciekały jak karaluchy. MC wycofał się bo i tak będą kręcić wałki A FIFA czy Uefa gowno im zrobi
1
21 kwietnia 2021, 07:44
Juve z Realem tworzą Superligę.
3
fryta777
fryta777
21 kwietnia 2021, 07:32
To Milan sie wycofał w końcu czy nie?
0
Cisek666
Cisek666
21 kwietnia 2021, 07:36
Milan i Inter tak. Juve jeszcze nie;)
0
fryta777
fryta777
21 kwietnia 2021, 07:45
Ciseek
jakos oficjsla nie ma
0
Cisek666
Cisek666
21 kwietnia 2021, 09:11
Fryta - gadałem z Paolo..zapewniał mnie, że się wycofują..tylko ma problemy z officem i nie ma jak napisać maila do uefa i fifa;)
0
Nereo
Nereo
21 kwietnia 2021, 07:20
Jeśli to prawda to dobrze, że tak się kończy ta pożałowania godna historia. Źle że w ogóle wzięliśmy udział w tej hucpie. Reputację traci się bardzo szybko, a nasza właśnie poważnie ucierpiała.

Smuci mnie też podejście wielu użytkowników tej strony, dla których taka droga na skróty do tzw. elity była bardziej kusząca niż wyniki na boisku. Milan dołączy do elity jeśli zdobędzie miejsce w TOP 4. Nie dlatego, że zagwarantuje sobie to podpisując umowy.
9
Mirek99999999
Mirek99999999
21 kwietnia 2021, 07:30
Nowa LM wiele się nie różni od SL, różnica jest taka, że UEFA dostanie swój haracz.
2
Dryzu1899
Dryzu1899
21 kwietnia 2021, 07:43
Mirek

Różni się tym że żeby w niej zagrać trzeba najpierw się do niej zakwalifikować i coś pokazać, tj. udowodnić że zasługuje się na grę wśród najlepszych.
2
Dryzu1899
Dryzu1899
21 kwietnia 2021, 08:36
I pokażcie mi co to "pokazanie się" zmieniało? Zawsze i tak grały te same kluby, a dodatkowo zasady FFP nie były transparentne (o czym sam Milan się przekonał dość mocno).

No ale wiadomo - napychanie kabzy UEFIE to "against modern football" XD
0
MirekMario
MirekMario
21 kwietnia 2021, 07:18
W sumie to dość ciekawe. Co prawda trzeba wiedzieć kiedy zejść ze sceny w blasku flashy, ale moim zdaniem dużo większe szanse miała coś ugrać SL przeciwko UEFA niż na odwrót. To, że Anglicy sie wycofali było do przewidzenia moim zdaniem, ale nawet gdyby w LM było samo premier league i PSG/Bayern to i tak widowisko by dużo straciło. A tak jeśli Milan i reszta zacznie się również wycofywać to wiadomo co się stanie. Mogli chociaż grać na czas, chyba, że Perez miał tutaj jakiś inny plan i chciał coś sprawdzić robiąc zamieszanie.
0
Corsa
Moderator Corsa
21 kwietnia 2021, 07:18
Ktoś powyciągał teczki na prezesów, podstawił im pod nos dokumenty potwierdzające oszustwa, zdjęcia z kochankami(w przypadku City z kozą) i się towarzystwo wykruszyło.

A tak na serio, to kompletnie nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Przecież ci faceci nie są z łapanki, od lat wiedzą co robią, a tu taka amatorka. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to ustawka, obie strony umówiły się, że narobią szumu, poruszą kibiców, co w efekcie zwiększy później zainteresowanie LM. Kliknięcia się zgadzały, widać to było nawet na naszej stronie.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 07:19
2
Adi.Milan
Adi.Milan
21 kwietnia 2021, 07:14
Uff to dobrze choć mimo iż jestem przeciwnikiem sl to mam nadzieję na jakiś przewrót w 2024 ale lepiej zorganizowany i sprawiedliwszy. Bo liga mistrzów zniknie w raz z tym rokiem
0
LunaS
LunaS
21 kwietnia 2021, 06:43
No to teraz ukaranie klubów założycieli bark wstępu do LM w następnym sezonie hehe. Perez myślał że siedzi przy stole z poważnymi facetami... Jak to bywa na wojnę nigdy się nie chodzi z Anglikami.

Anglicy specjalizują się w szybkich wojnach, rekord świata to wojna Angielsko Zanzibarska chyba z pół godziny, także tutaj sporo pociągnęli.

A odnośnie Superligi jakby już mieli jakieś kontrakty TV to może by w to miejsce Ekstraklasę wstawić. Ktoś by to zaczął oglądać.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 06:54
11
Mil_online
Mil_online
21 kwietnia 2021, 07:38
Paradoksem historii jest, że Wielka Brytania wszystkie wojny przegrywała i stawała się coraz większym imperium światowym, a jak dwie wojny światowe wygrała, to została malutką wysepką.
0
Kadet411
Kadet411
21 kwietnia 2021, 06:35
Przynajmniej można dziś mecz oglądać, bo miałem inne zamiary jeśli by się nastawienie chłopakom zmieniło
0
ACstach
ACstach
21 kwietnia 2021, 06:34
Cyrk. Czarna komedia. Kompromitacja na skalę galaktyczną ludzi zarządzających tymi klubami. Jeżeli nic tym nie wywalczono (oprócz być może wzięcia w łapę przez Anglików za wycofanie się na których ZAWSZE i WSZĘDZIE można było liczyć) to brak jakichkolwiek słów.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 06:45
0
gieemce
gieemce
21 kwietnia 2021, 06:23
Mogli trochę potrzymać UEFA za jajka chociaż tydzień przecież nie mogą ich wyrzucić z obecnych rozgrywek, a SL ogłosić Ze startuje ze 2 lata - wtedy byłby czas zeby z mafii ściągnąć co się należy
0
LunaS
LunaS
21 kwietnia 2021, 06:56
Dokładnie, nie dali nawet sobie szansy na jakieś negocjacje. Ciekawe jak teraz się potoczą losy panów Pereza i Agnieliego.

Organizacja tego przedsięwzięcia lvl Sasin.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 07:08
2
stary_boss
stary_boss
21 kwietnia 2021, 06:21
Kabaret z ta SL ciekawe jak teraz się zachowa Perez który wszystko zachwalał potwierdzał ze wszystko jest zgodne niestety zapomnieli o jednym bardzo ważnym fakcie kibicach którzy powiedzieli veto dla tego projektu, smród pozostał zobaczymy jak się to potoczy , jak dla mnie to bardzo dobrze żeby grać w pucharach należy walczyć w ligowych rozgrywkach i basta
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 06:22
0
kozik___13
kozik___13
21 kwietnia 2021, 06:02
Wydaje mi się, że Milan jest klubem który najmniej stracił na tym całym zamieszaniu. Była szansą dołączyć do elity to podjęliśmy taka próbę. Nie wypaliło to trudno ale trzeba e tym momencie zwrócić uwagę jaka marką jest Milan. Od 10 lat nic nie znaczymy w Europie a mimo to dostaliśmy szanse gry w superlidze. Zobaczcie jaka robote musi wykonać Gazidis. Nie wyszło trudno. Wracamy na ziemię. Reszta drużyn niech się tłumaczy. Juve i Inter w to weszły to my też musieliśmy i nic na tym nie tracimy
2
satoshi
satoshi
21 kwietnia 2021, 05:46
I teraz zobaczycie jak Milan wypadnie z LM (moim zdaniem najcięższy terminarz) a później zapanuje marazm na kolejnego 10 lat ;)
2
Gattuso28
21 kwietnia 2021, 05:24
Super! Teraz znowu o coś gramy.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
21 kwietnia 2021, 05:10
Kur... A ja wczoraj zapas popcornu zrobiłem. I co ja twraz z tym zrobię.

Ps. Chce ktoś kupić popcorn? XD
1
pazioni
Moderator pazioni
21 kwietnia 2021, 05:01
Przynajmniej było przez dwa dni co czytać.
12
jasiom22
jasiom22
21 kwietnia 2021, 02:41
A ja napisze tylko tyle, ze nie ogarniam po co Milanowi (zarzadowi) bylo się w to wpychać - dali sie nabrać.., Milan jest młody, perspektywiczny, jedna noga w LM po latach, i budzet ogarniety, ACM jest przygotowe super na przyszlosc, wystarczyloby jak Bayern czy PSG siedziec chicho i zobaczyc jak ta intryga Pereza z superliga sie rozwinie. A tak praktycznie myslac, to na grzyba Milanowi takiemu jak dzis, mecze z realem, i city co chwile. Tak zdrowo rozsadkowo to Milan był by blizej dna tabeli tej superligi, i tyle by z tego bylo. A zostajac w LM, szanse na 6 wygrana w tych prestizowych rozgrywkach by sie podniosly ;-) a uefa tez wiadomo, oszołomy sami na siebie to sciagneli, glupotami i zachłannoscia. No comment to wszystko.

A w kwestii reform uefa, to mam taki autorski pomysł jak mozna by ta sprawe rozwiazac tak zeby wilk byl syty i owca cala, zwyczajnie odwrocic ciezar LM i LE, powiekszyc i podwyzszyc standard Ligi Europy do miana najbardziej prestizowych - nazwijmy to Super Liga Europy UeFa, mozna by jeszcze wrocic tez do normalnego starego pucharu zdobywcow pucharow, wiecej nieprzewidywalnosci by sie w piłce przydało. Tez.. A tym nalepszym zwyczajnie zmiejszyc Lige misztrow, do tej superligi wymarzonej. Czyli: np. Robimy LM dla 12 czy 16 mistrzow z najlepszych krajow w rankingu, ale samych 16 mistrzow, czy tam z rankingu, 12 najlepszych klubow i koniec. i niech sobie graja po 4 razy, czy jak tam wola. (Real, Man city etc) ale za to z LE wtedy mozna by zrobic konkretne rozgrywki, czyli np, 64 kluby, 16 grup, albo jeszcze dwa razy wiecej, bez kompleksow, albo grupy po 6 zespolow, i tu wrzucic wszystkie kluby z miejsc 2-6 anglii, wloch, hiszpanii, zeby grali miedxy soba, i z mistrzami ze slabszych panstw (jak Polska) , powiekszyc zasieg, duzo grup i potem szybki knock-out dla zywciezcow swoich grup, cos na modłe eliminacji do ME krajowych. Ciezar powinien byc na klubach srednich, wiecej spotkan, wiecej rotacji. Jeszcze trzeba by ro dopracowac, do tego, puchar zdobywcow pucharow tez moglby wrocic, wiecej losowosci, kolejny puchar, tak to wszystko troche robic, zeby nie bylo klepania tego samego co roku.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 02:52
1
cbvirus
cbvirus
21 kwietnia 2021, 02:50
Po to, że jeżeli projekt by wypalił, to niewłączenie się do niego oznaczałoby pozostanie Milanu na marginesie europejskiego footballu. Bardzo dobrze, że się włączyli, bo ten projekt dawał nadzieję na szybkie nadgonienie różnic w dochodach, które dzielą Milan do czołówki. Jednocześnie nie mieliśmy takiej możliwości siedzieć cicho jak PSG i Bayern, bo to obecnie top4, ścisła europejska czołówka, więc na spokojnie mogą sobie poczekać na rozwój wydarzeń i na końcu wybrać stronę, bo i tak każdy ich przyjmie. Milan takim klubem nie jest i do ścisłej czołówki mu bardzo daleko, a oferta mogłaby być jednorazowa. Jednym słowem: głupotą byłoby w to nie wejść, zakładając, że SL ma podstawy, projekt został solidnie zbudowany itd. a nie jest tylko nieistniejącą mrzonką.
4
jasiom22
jasiom22
21 kwietnia 2021, 02:58
Niby tak, ale w praktyce to Milan dał sie zrobic w balona. Angole sie wycofali.. A projekt czy dopracowany, to bym mocno polemizował... Dla mnie to nic wiecej niz intryga Pereza do wyciagniecia wiecej z uefy, nomen omen poniekad slusznie, obie strony superliga i uefa sa siebie warte, w kwestiach zachłannosci, rozrzutnosci i durnoty...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
21 kwietnia 2021, 05:09
Ciekawe że dajesz Milanowi szanse na 6 wygranie ligi mistrzów skoro już 7 razy ją wygrali.

#fucklogic
3
jasiom22
jasiom22
21 kwietnia 2021, 12:00
Fakt, pomyłka, przyznaje sie do błędu niczym kluby angielskie. :-D
1
100f
100f
21 kwietnia 2021, 02:14
"W programie Chiringuito prowadzący Josep Pedrerol podał, że Superliga pozwie angielskie kluby za wyjście z niej pomimo obowiązujących umów." telenowela się nie skończyła, ciekawe co z tego będzie.
0
jasiom22
jasiom22
21 kwietnia 2021, 02:45
Milan tez sie ponoć wycofał, bez sensu to wszystko, wpychac sie w ten bajzel z pozycji Milanu (ktory ma sie finansowo dobrze, a w super lidze mialby przerabane), wpychac sie w intryge pereza, a pozniej wycofac.. tez glupio.. I jeszcze jakies roszczenia z niedoszłej superligi.. Po co to komu?
0
Andre
Andre
21 kwietnia 2021, 01:52
No i dobrze, że kluby poszły w końcu po rozum do głowy i porzuciły/zawiesiły ten poroniony pomysł.
Teraz będziemy mogli wreszcie skupić się na emocjach związanych z walką o LM, do której wstęp trzeba sobie wywalczyć uczciwie na boisku.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 01:39
A ja od siebie dziękuję wszystkim za kulturalną dyskusję, mimo różnych pogladów moderatorzy praktycznie nie mieli co robić poza dyskusją, dziękuję tym co się ze mną nie zgadzali a jeszcze bardziej tym co mieli odrębne zdanie, pewne kwestie też przemyślałem i pewnie na spokojnie jutro inaczej na to spojrzę.

Duży plus na pewno jest taki, że dzisiejszy mecz będzie miał dawkę emocji, których by zabrakło gdyby ten projekt nie upadł. Mimo wszystko to były piękne 2 dni, potęzny ładunek informacji i dyskusji.
Forza Milan
20
lewysovski
lewysovski
21 kwietnia 2021, 01:44
Dzięki grzesiek dla Ciebie i całego zespołu za aktualizacje i najświeższe informacje, robicie super robotę!
Forza Milan
6
Carlo88
Carlo88
21 kwietnia 2021, 02:19
Można mieć swoje zdanie, można się nie zgadzać z decyzją klubu ale... ta sytuacja pokazała ilu jest tutaj "kibiców", którzy nie powinni się określać tym mianem. Przejście z dnia na dzień z "miłości" do wręcz nienawiści i jawnego życzenia wszystkiego co najgorsze klubowi, któremu kibicowało się od lat to czysty prymitywizm. Gardzę takimi "kibicami" i przykro mi, że aż tylu ich tutaj jest.

PS. Nie chodzi mi o samo krytykowanie SL czy decyzji Milanu o wzięciu w niej udziału, bo każdy ma prawo do własnego zdania, interpretacji wydarzeń, konstruktywnej krytyki itd.
6
Pan A.
Pan A.
21 kwietnia 2021, 07:04
@Carlo88 a teraz żeby nie być gołosłownym (niczym Wódz Floro) dawaj screeny, cytaty i ich autorów, i co tam jeszcze chcesz i sobie życzysz, tej "nienawiści i życzenia klubowi wszystkiego co najgorsze". Tylu takich "kibiców " jest, którymi zresztą gardzisz, więc nie będziesz miał zapewne problemów. Czekamy.

Ps wiadomka, że "nie chodzi o to kto jest za SL", przecież główny argument grupy WFP, kto nie z nami ten za uefa=mafia, świadczy o tym dobitnie.
1
biedrus
biedrus
21 kwietnia 2021, 08:27
Pan A.
tym co byli za $L przyświecały 2 główne argumenty - dokopać UEFA/FIFA (jakby ta $L nie miała być po roku skorumpowana, a sędziów pewnie wybierałby Agnelli) i Milan "za darmo" (albo za historię) odbudowuje. Tylko tyle
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 08:56
Biedrus - akurat w mlim przypadku to był trochę argument 1 który podałeś a drugi to nie Milan za darmo tylko widmo na prawdę kozackich meczów co tydzień. Sędziowie którzy jak w NFL na głos tłumaczą swoje decyzje, salary cap. Póki co SL jest zawieszona a nie rozwiązana, zapewne rozmowy będą trwać, podobnie było z Euroligą w kosza.
0
rk140685
rk140685
21 kwietnia 2021, 01:37
Boze jakie to wszystko jest zalosne. Ale nareszcie wszyscy widzimy w jakim swiecie zyjemy.Futbol stal sie jakims korupcyjnym zametem,gdzie kazdy probuje udowodnic iz jest uczciwy a tak naprawde chodzi tylko o to aby dac w lape tak sby nikt tego nie widzial.

LM czy inne rozgrywki maja niwiele wspolnego z idea rownosci szans dla wszystkich.SL miala byc tylko swgo rodzaju pojsciem w skrajnosc do ktorej zapewne bedzie wkrotce zmuszona pojsc takze UEFA ale bledem 12 klubow bylo to iz zrobiono ten zamach na hajs UEFA w blasku dnia i jupiterow i bez udzialu glownego szeryfa i bandyty w jednym czyli UEFY.
4
TwojaStara
TwojaStara
21 kwietnia 2021, 05:00
A jak mieli to zrobić z UEFĄ skoro całą podstawą projektu było uwalenie pośrednika w sprzedaży praw telewizyjnych czyli UEFY?
0
TwojaStara
TwojaStara
21 kwietnia 2021, 05:00
A jak mieli to zrobić z UEFĄ skoro całą podstawą projektu było uwalenie pośrednika w sprzedaży praw telewizyjnych czyli UEFY?
0
Barthezz99
Barthezz99
21 kwietnia 2021, 01:36
Tupnal Boris Johnson nozka i elita angielska ze strachu sie wycofala. A mowi sie ze Francuzi to tchorze.
A tak na powaznie to szkoda ze tak latwo odpuscili i sie skompromitowali swoja droga. Jak chca rownosci to poprosze 4 polskie kluby w LM, no przeciez chodzi o apsekty czysto sportowe.
2
100f
100f
21 kwietnia 2021, 01:44
Najlepiej gdyby wszyscy oprócz mistrzów startowali w eliminacjach. Ciekawe, jakby się skompromitowali raz i drugi to co wtedy by śpiewali.
0
Barthezz99
Barthezz99
21 kwietnia 2021, 01:49
Byloby ciekawie ale nie bd to mozliwe bo UEFA do tego nie dopusci.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 kwietnia 2021, 01:35
Przy okazji całej tej dyskusji o Super Lidze kolejny raz przekonuje się jak trudną sztuką jest konstruktywna polemika, bardzo niezdrowo niektórzy ludzie się emocjonują tym tematem, dziś to do mnie dotarło. Empirycznie to dziś odczułem gdy próbowałem porozmawiać z kolegą o SL, już samo rzucenie tematu wyraźnie zgęściło atmosferę, na ogół spokojny człowiek zaczął się wywnętrzać... tak się chłopak zagotował, sfrustrował i zciśnieniował wyjaśniając mi swoje racje, że widząc jego pogarszający się z minuty na minutę stan psychofizyczny żałowałem że w ogóle podjąłem z nim ten temat i znalazłem sobie kolejny powód by gardzić UEFĄ.
5
Carlo88
Carlo88
21 kwietnia 2021, 02:06
Racja, też chciałem się pokusić o napisanie swoich przemyśleń na ww. temat, by zacząć jakąś fajną polemikę na wyższym poziomie, ale widząc ludzi piszących, że przestają kibicować Milanowi, że SL jest synonimem upadku jakiś mitycznych wartości, których w dzisiejszym futbolu i tak już nie ma, oraz różne inne głupoty, a przy okazji zacząłem sobie wyobrażać jak tym ludziom kapie ślina ze złości i frustracji przed komputerem, to odpuściłem. Przykre.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 02:21
0
FanatykACM
FanatykACM
21 kwietnia 2021, 01:27
I całe szczęście że to tylko 48h trwało.. Trzeba było zdusic w zarodku dużo wcześniej.. FORZA MILAN.
3
Edmunds
Edmunds
21 kwietnia 2021, 01:25
Romano
Milan i Inter również mają opuścić SL.
Nieznane jest wciąż oficjalne stanowisko Juve,
0
karp_fso
karp_fso
21 kwietnia 2021, 01:21
Agnelli mówi że karawana jedzie dalej, ale będą jaja XD
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 01:23
Romano niejako potwierdza, bo mówi że SL jest jedynie zawieszona w oczekiwaniu na stanowiska innych klubów. Ależ by były jaja jakby ruszyli bez Anglików. Netflix zaciera ręce.
Na 8 do pracy a jak tu iść spać ?
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 01:24
0
Barthezz99
Barthezz99
21 kwietnia 2021, 01:40
Powinni ruszyc bez zdrajcow.
0
karp_fso
karp_fso
21 kwietnia 2021, 02:41
Całe szczęście do pracy na 15, ale w poniedziałek miałem na 7 i też wszystko w niedzielę śledziłem do nocy :p

Nie no, nieźle jest, wydali już komunikat, że wrócą kiedyś do pomysłu, ale bez klubów angielskich.
0
MK92
MK92
21 kwietnia 2021, 01:15
Od dawna istnieje podział na wielkich i maluczkich w świecie futbolu, który FFP, wprowadzone przez UEFA, ostatecznie ugruntowało. Bo to taki mechanizm błędnego koła - żeby inwestować, trzeba mieć zarobek, a żeby mieć zarobek, trzeba grać dobrze w piłkę, a żeby grać dobrze w piłkę, trzeba inwestować... Kluby, które znalazły się poza elitą w czasach wprowadzenia FFP, muszą się nieprawdopodobnie nagimnastykować w księgach, by się rozwijać, mieszcząc się jednocześnie w ciasnych widełkach finansowych. A w międzyczasie wielcy tylko spijają śmietankę. Mam nadzieję, że ten bunt przyniesie chociaż zniesienie ograniczenia możliwości swobodnego inwestowania własnych środków przez właścicieli klubów. Akurat kibice Milanu mają powody, by pogardzać UEFA, która konsekwentnie hamowała od 2017 roku nasz powrót do szerokiej czołówki europejskiej, a jednocześnie przymykała oko na przekręty PSG i Man City. I teraz ta UEFA przedstawia się jeszcze jako obrońca wartości europejskiego futbolu, z którego sama zrobiła coraz mniej strawną maszynkę do zarabiania pieniędzy. My mamy powody, by wypiąć się na UEFA. Szkoda, że tym razem wyszedł z tego wszystkiego kiepski żart, a wręcz kompromitacja...
5
Gerada
Gerada
21 kwietnia 2021, 01:13
Dla nas to paradoksalnie upadek tego pomysłu jest dobrą wiadomością. Ok, zaakceptowałbym ewentualnie Milan w SL i nie jestem z tych co radykalnie zmieszali z błotem tych czy tamtych za pomysł, chociaż byłem na nie. Dlaczego dla nas to dobrze? Otóż Perez chciał ratować bogate kluby od ich niegospodarności, podczas gdy my najmniej takiej właśnie pomocy z tej dwunastki potrzebujemy (może jeszcze np. Atletico, ale nie śledzę ich sytuacji). U nas zarząd od dwóch lat pracuje nad tym żeby klub nie był "niegospodarny" i równoważy finanse żebyśmy wytrzymali nawet kryzys. Najbardziej cierpią ekipy, które przepłaconymi kontraktami "wykradają" graczy rywalom. Projekt SuperLigi miał stanowić usprawiedliwienie przepłacania, a my takowego usprawiedliwienia obecnie nie potrzebujemy.
2
AtmosferićBA
AtmosferićBA
21 kwietnia 2021, 01:23
To że łapiemy się w ramach FFP nie oznacza, że stoimy dobrze finansowo. Ostatni rok zamknęliśmy z największą stratą finansową ze wszystkich 12 ekip. Długów większych nie mamy, bo Właściciel zwiększa kapitał, pytanie jak długo i czy te dokładanie nie wiązało się z perspektywą grubej kasy z SL ;).
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 01:05
Jeśli to prawda z kasą dla top 6 PL to mamy do czynienia z największą jawną łapówką w historii sportu. A są tu tacy którzy się z tego cieszą bo wygrał sport, duch solidarności, uczciwości i wartości. I jeszcze mi wmawiają, że chciałem źle dla klubu bo "popierałem SL" i uwierzyłem Perezowi.
To jest tak żałosne, że aż ciężko to komentować. Ale zawsze można powiedzieć "wiem że Uefa zła no ale lepiej tak niż z SuperLigą dla bogatych za nic".
13
Edmunds
Edmunds
21 kwietnia 2021, 01:11
Jeżeli to prawda to się z tobą zgadzam bo nie ma to nic wspólnego z "ratowaniem futbolu", a angielskie kluby zwyczajnie wybrały korzystniejszą ofertę. Poczekałbym jeszcze na informacje o łapówce ze strony innych źródeł, bo Mundo Deportivo to nie jest jakoś niesamowicie wiarygodne źródło.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 01:14
Wiem, dlatego hipotetyzuję, bo na razie to mi się to w głowie nie mieści.
1
karp_fso
karp_fso
21 kwietnia 2021, 01:15
Żałosny to jest ten komentarz, czemu mam się nie cieszyć, przynajmniej będę oglądał jak czasem z kimś wygramy, a nie kopanie się po czole jak nam nawet Arsenał 4-0 nakładzie XDDDD
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 01:18
karp - źle mnie zrozumiałeś, żałosne nie jest, że ktoś nie popiera SL, tylko radość że to upadło po przekupstwie. O to mi chodziło.

Już nie mówiąc o tym, że niektórzy życzyli żeby nam Sassuolo wdupiło 4-0 bo się przyłączyliśmy do SL. Był pomysł, może źle to rozegrane, a może nie było innego wyjścia.
Edytowano dnia: 21 kwietnia 2021, 01:21
3
karp_fso
karp_fso
21 kwietnia 2021, 01:25
To się nie ma co cieszyć to się można tylko śmiać xD. Prawda jest taka że w tym kabarecie co by nie zrobić, to będzie do dupy, piłka kopana potrzebuje wielkiego resetu. Może jak kilka potęg padnie i rypnie bańka finansowa to coś się zmieni, ale na razie to obłuda jest z obu stron.,
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 kwietnia 2021, 01:35
Jakby nie było to były cudowne 2 dni. Każdy miał swoje zdanie, wymiany opinii, tyle dyskusji że głowa pęka. A do tego obyło się w zasadzie bez większych personalnych utarczek mimo że w wielu kwestiach się nie zgadzaliśmy. Nie liczyłem dokładnie ale pod newsami o superlidze to łącznie myślę, że z 1500 komentarzy pękło w 2 dni. Wow.

Mam tylko nadzieję, że jeśli to faktycznie na dobre upadnie a wszystko na to wskazuje to jakoś spadniemy na 4 łapy i Uefa w imię tej solidarności nie będzie nam robić pod górkę jak sportowo wywalczymy awans do LM na boisku.
Gorzej tylko, jeśli potwierdzą się plotki o ogromnej kasie dla anglików bo wtedy będziemy miec angielskie finały przez najbliższych kilka lat.
1
Deze
Deze
21 kwietnia 2021, 01:01

"SER": Jest pomysł, by kontynuować pomysł Superligi bez angielskich klubów
2
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się