SCUDETTO


OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

20 kwietnia 2021, 20:13, Adam6 Aktualności
OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

Superliga przetrwała niespełna... 48 godzin. Aż trudno w to uwierzyć, ale po szumnych zapowiedziach nie zostało nic. Jako pierwszy szeregi "dwunastki" opuścił Manchester City. Następny był Arsenal dodając: "Popełniliśmy błąd, przepraszamy za niego". Kolejny - Manchester United. Tottenham. Liverpool. Dziennikarze z całego świata zgodnie podali, że projekt spektakularnie upadł, a już na pewno "został zawieszony". Kluby nadal będą występowały w rozgrywkach pod egidą UEFA, końcówka obecnego sezonu ma ogromne znaczenie. Liga Mistrzów pozostaje żywa.

[00:13]: AC Milan wycofał się z Superligi! Taką decyzję podają światowe media na czele z m.in. "The Athletic".

[07:30]: Do grona klubów, które wycofały się oficjalnie, dołączyła Chelsea, a zatem angielskich ekip nie ma już w komplecie. Żadnych komentarzy wciąż nie udzieliły ekipy z Hiszpanii i Włoch, w tym Milan. W nocy Superliga wystosowała jedynie krótki komunikat podkreślając, że "mimo wyjścia angielskich klubów z powodu nałożonej presji jesteśmy przekonani, że nasza propozycja jest zgodna z planem. Ponownie rozważymy odpowiednie kroki w celu przekształcenia naszego projektu".

Media nie mają wątpliwości - nic z tego nie będzie, przynajmniej nie teraz, nie w tym roku.

[07:35]: Inter udzielił komentarza agencji prasowej ANSA: "Nie jesteśmy już zainteresowani projektem Superligi".

[10:48]: Na tę chwilę oficjalnie  z Superligi wycofało się sześć klubów angielskich. Według znanego dziennikarza Fabrizio Romano ze Sky, ale także innych mediów, tę samą decyzję podjęto w Milanie i Interze, choć nie ma ona jeszcze wymiaru oficjalnego. Superligę planuje w najbliższych godzinach opuścić także Atletico, Barcelona nie może do niej nawet wstąpić bez zgody swoich socios. Natomiast do końca na tonącym okręcie planują przebywać liderzy projektu, a więc Real oraz Juventus.

[11:15]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, określił wycofanie się angielskich klubów z Superligi mianem "godnego podziwu przyznania się do błędu".

[11:17]: Agencja prasowa Reuters powołuje się na szefa Juventusu, Andreę Agnellego - Włoch twierdzi, że nadal jest przekonany do projektu Superligi, ale przyznaje, że bez ekip z Anglii nie można go kontynuować.

[12:10]: Atletico Madryt i Inter Mediolan oficjalnie wystąpili z Superligi. Spodziewany jest podobny komunikat także ze strony AC Milan.

[12:20]: Oficjalnie w Superlidze pozostają już wyłącznie Real, Barcelona, Juventus oraz Milan.

[12:25]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, informuje, że kluby pozostające w Superlidze mają czas do 17:00, aby się wycofać i grożą im bardzo poważne konsekwencje jeżeli tego nie uczynią.

[12:52]: Antonio Vitiello z serwisu MilanNews informuje, że komunikat Milanu o opuszczeniu Superligi wkrótce powinien nadejść.

[13:25]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o wycofaniu się z Superligi. Klub podkreślił, że nie mógł pozostać głuchy na opinie kibiców i wszystkich, którzy kochają piłkę nożną. 

[13:27]: W Superlidze pozostają już zatem oficjalnie wyłącznie Real, Juventus oraz Barcelona.

[13:43]: Oficjalny komunikat wydał także Juventus. Klub podkreślił, że wciąż jest przekonany do idei Superligi, ale ma świadomość zamiarów innych o porzuceniu całego przedsięwzięcia, a także, że obecnie wszystko ma już niewielkie możliwości realizacji.



691 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2021, 22:00
Ale atak medialny, uefa wykupiła połowę mediów, żeby ludziom robić wodę z mózgu. Mam nadzieję, że to ostatnie podrygi trupa.
5
marunio
marunio
20 kwietnia 2021, 22:11
nie musiala kupowac, jak zobaczyly ze kupili prawa do ligi mistrzow, a ma sie z niej zrobic liga kupy to sami sie staraja to powstrzymac
0
Eravier
Eravier
20 kwietnia 2021, 22:13
Przecież media są na takim poziomie, że nie trzeba im nic płacić. Sami sobie stworzą fake news dla klików, albo podają wiadomości od innych randomowych mediów.

Z resztą w sumie tylko rezygnacja Agnellego to był 100% fake news. Reszta nie została za bardzo skomentowana.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2021, 22:13
Ja też mam świeży polsat sport, ale walić to, może kupią prawa i do SL.
0
20 kwietnia 2021, 21:57
Szkoda że Gazidis podając się do dymisji to fejk :D
1
vorti
vorti
20 kwietnia 2021, 22:07
Serio? Co trzeba myśleć, żeby gadać takie rzeczy... Gdzie byliśmy jak przychodził, a gdzie jesteśmy teraz?...
2
Jaca23
20 kwietnia 2021, 21:57
Miała być Superliga, a zaraz będzie co najwyżej Audi Cup.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:57
1
satoshi
satoshi
20 kwietnia 2021, 23:04
No tylko Milan na umowę z BMW :)
0
looko
looko
20 kwietnia 2021, 21:56
Ale, żeby coś co bylo planowane kilka lat upadło w niecałe 24 godziny, aż się nie chce wierzyć, albo faktycznie się dogadali pod stołem.
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 22:04
Nikt nie przewidział reakcji kibiców, rządów i tego, że UEFA nie będzie się cackać. Brytyjskie media podają, że piłkarze Chelsea powiedzieli, że oni w tym nie chcą uczestniczyć, bo chcą grać w kadrze. Poza tym robili to za plecami swoich trenerów. Wystarczy poczytać co mówił Klopp i Guardiola.
1
mix17
mix17
20 kwietnia 2021, 21:54
Jeśli Super Liga już dzisiaj zostanie rozwiązana, G12 nie ugrają nic w zamian to niezła kompromitacja tych klubów, jakoś w to nie wierzę, że nie zyskają na tym kompletnie nic, a nawet stracą.
0
Edmunds
Edmunds
20 kwietnia 2021, 21:49
Według La Gazetty spotkanie G12 ma się odbyć dziś o 23;30
0
mathiaz
mathiaz
20 kwietnia 2021, 21:43
Co za dzbany mogli chociaż ich dłużej postraszyć i wymusić jakieś zobowiązania ze strony Uefy.
4
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 21:51
A może wymusili i tak wygląda właśnie "teatr dla szaraczków"?
Albo UEFA zaoferowała "coś ekstra" klubom z Premier League w zamian za wykruszenie się?

Bo ciężko uwierzyć, że po dekadzie wymyślania, spisywania zobowiązań itd. nagle przestraszyli się, bo nie przewidzieli bóldupienia kibiców oraz ich mrzonek, że niby UEFA to "oldschool football" i jakiś "powrót do korzeni"? XD
7
Levy11
Levy11
20 kwietnia 2021, 21:59
UEFA nic nie musiała obiecywać. Już pisałem wcześniej. Anglia to kraj kibiców, u których liga jest najważniejsza, a LM to dodatek wisienka na torcie. Przecież tylko wspomnieć jak Leciester wygrali ligę ci się działo, a później w LM lipa i które im to wspomniał-nie liczyło się tylko, że wygrali ligę. Tam pół ligi im jeszcze kibicowała i to jest piękne.
0
dykt4tor
dykt4tor
20 kwietnia 2021, 22:13
@Levy11

Tak, i ludzie znający się miliard razy bardziej niż my na tym co robią nie przewidzieli sytuacji, że kibice zbuntują się na wieść o SuperLidze.
1
milanese55
milanese55
20 kwietnia 2021, 21:42
Jeszcze o 21 Perez powiedział, że nikt SL nie opuści.
2
Adam6
20 kwietnia 2021, 21:59
To był wywiad dla L'Equipe przeprowadzany po południu.
0
TisonHD
TisonHD
20 kwietnia 2021, 21:41
Trzeba przyznać że wygranymi tego całego zamieszania jest niewątpliwie Bayern, BvB i PSG. My niestety jesteśmy w tej drugiej grupie
0
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 21:46
Szczególnie BvB z musikiem sprzedaży czołowych graczy i widmem braku gry w LM w następnym sezonie :) Spokojnie - na razie jest zadyma - nikt nie wygra na tym - ważne żeby coś się zmieniło - bo ta stagnacja i kierunek w którym cała piłka zmierza do niczego dobrego nie prowadzi. I piszę tu o wszystkich stronach tego konfliktu - bo UEFA i kluby stworzyły potworka który kosztuje dużo pieniążków i powoli niektórym zaczyna brakować pomysłu skąd zdobyć tyle monet.
1
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2021, 21:36
12 klubów chce iść na wagary wyłamują się trzy, a za chwilę jeden z prowodyrów xD xD

2
Jaca23
20 kwietnia 2021, 21:35
Teraz tylko Juve kończy poza top4 i zaczynamy rozpad starej kurtyzany.
4
AcMati92
20 kwietnia 2021, 21:34
Poczytajcie, zagraniczne media podają, że nikt nie opuścił znanej nam 12. Dymisje to też fejki. Jedyne oficjalne info to to, że trwa właśnie spotkanie przedstawicieli 12 z SL.

Perez ładnie podsumował odmowę Bayernu i PSG, powiedział, że rozumie że w danej chwili nie mogą dołączyć i że poczeka. Nie wspomnę, że po ogłoszeniu Bayernu ich prezes zajął miejsca Agnellego w UEFA xD
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:36
4
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 21:39
No to na to wygląda że acmilan.com.pl to jakaś wylęgarnia fake newsów :) Jutro puścicie newsa że założycieli jest 18 a po jutrze że Perez się wyłamał ...
0
Eravier
Eravier
20 kwietnia 2021, 21:44
Poprawka, albo kilka:
1. Zagraniczne media podają to wszystko co można tutaj w komentarzach poczytać, i więcej. Każdy zmyśla jak może.
2. Informacja o spotkaniu przedstawicieli SL to też nie jest żadne oficjalne info.

Wszyscy bazują na jakichś doniesieniach medialnych, no bo w sumie na czym mają bazować.

Natomiast informacja o próbie odejścia przez Chelsea już poszła na tyle daleko, że zapytali o nią nawet Tuchela przed meczem (nie mówię, że to znaczy, że jest prawdziwa).

Sam się nabrałem na kilka i teraz się bardziej przyglądam źródłom, jedyny w miarę wiarygodny komentarz to (rzekomo) Laporta powiedział, że udział w Super Lidze muszą zatwierdzić socios, żeby był wiążący - co wydaje się logiczne.
0
mpt1899
mpt1899
20 kwietnia 2021, 21:29
Najbardziej po dupie mogą dostac (i powinni) Real, Barca, Juve i Inter. Moim zdaniem G12 zrobili deal z UEFA. Milan udowodnił wszystkim, że dobrym zarządzaniem da się wyjść na prosta i niech pojeby jak Perez czy Agnielli się ucza bo jak na razie Real się zapatruje na Hallanda a Juve szykuje ponad 100M na bramkarza. Wiem, ze UEFA to swinie sytuacje z PSG czy MC nie mają nic wspólnego z fair ale za dlugi odpowiedzialni są wlodarze klubów a nie UEFA czy korona. Osobiscie wole, żeby rozgrywki ligowe mialy sens a w pucharach graly druzyny,ktore to wywalczyły na boisku teraz a nie 20 lat temu albo wcale.
6
Mirek99999999
Mirek99999999
20 kwietnia 2021, 22:15
"Milan udowodnił wszystkim, że dobrym zarządzaniem da się wyjść na prosta" i dlatego co roku notujemy wielomilionowe straty...
0
mpt1899
mpt1899
20 kwietnia 2021, 22:45
Gdyby nie Covid to te straty bylyby male. A jak byśmy grali regularnie w LM to byśmy byli na plusie.
0
Mercik
Mercik
20 kwietnia 2021, 21:28
Wystarczyło, że Boniek dostanie posadę w UEFA...
No i ...

https://www.youtube.com/watch?v=KdhwopvTf18

0
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 21:40
A mogli Sasinowi zlecić zorganizowanie tej Superligi.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 kwietnia 2021, 21:28
Póki co to ta dymisja Woodwarda i Agnelliego okazaly sie fake newsami, czekam aż to samo sie stanie z plotkami o rezygnacji klubów z SL. Ja otwieram popcorn i oglądam, co by nie było to mamy najbardziej emocjonujące 2 dni w piłce w ostatnich latach.
10
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 21:35
Dokładnie - nawet jak się wszystko zesra to smród i tak zostanie. Obyśmy jako Milan nie byli traktowani jako trędowaci :)
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
20 kwietnia 2021, 21:20
Tak naprawdę kluby przestraszyły się informacji o awansie Bońka w UEFA. Juve odrazu złożyło broń, a za nimi idą kolejni. Eeeh.
A tak na poważnie. Szkoda. Bo myślałem, że będzie ta super liga. Miałem nadzieję i co? I wszystko się posypało
4
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
20 kwietnia 2021, 21:20
Tak naprawdę kluby przestraszyły się informacji o awansie Bońka w UEFA. Juve odrazu złożyło broń, a za nimi idą kolejni. Eeeh.
A tak na poważnie. Szkoda. Bo myślałem, że będzie ta super liga. Miałem nadzieję i co? I wszystko się posypało
3
Jaca23
20 kwietnia 2021, 21:22
Podobno Zibi TOP za Agnellego.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:22
1
patoo_07
patoo_07
20 kwietnia 2021, 21:20
Jeszcze tylko Gazidis do dymisji i baja :D
3
dejnio
dejnio
20 kwietnia 2021, 21:17
Ogólnie to widzę, że postmodernistyczny nurt, tak jak pojawił się kilka lat temu w społeczeństwach całego świata, tak ma się dobrze do dziś. Świadczy o tym spora liczba głosów będących za utworzeniem Superligi, ale przede wszystkim komentarzy dotyczących potrzeby obalenia/ukrócenia UEFY. Skąd u ludzi ta potrzeba obalania ugruntowanego porządku? Chyba po prostu zataczamy kolejne koło w historii, bo takie rzeczy się już przecież zdarzały. Daleko szukać nie trzeba, wystarczy chociażby wspomnieć lata poprzedzające WWII... Do głosu znów doszli populiści i ma to swoje efekty. Przypominam, że przez takie podejście w Polsce rządzi PiS, w Stanach rządził Trump, a w krajach zachodniej Europy jak Francja, Włochy czy Niemcy co raz większą popularność zdobywają organizacje faszystowskie. Zresztą u nas tez.

Poza tym śmieszy mnie to ochocze wypowiadanie się co niektórych na temat działalności UEFY, w rzeczywistości mając gówniane pojęcie o jej faktycznym funkcjonowaniu. Kazus Leppera i Balcerowicza. Musi odejść, ale nie mam pojęcia dlaczego.

Nawet jeżeli potrzeba zmian istnieje, to nie należy robić tego w tak idiotyczny i bezrefleksyjny sposób jak ta cała Superliga. Jednej patologii nie należy zastępować drugą. Potrzeba mądrych zmian, a nie wsadzania kija w mrowisko.
6
paweł_piotr
paweł_piotr
20 kwietnia 2021, 21:22
Dobry towar bierzesz dej namiary.
11
marunio
marunio
20 kwietnia 2021, 22:17
przestan sluchac karonia to ci sie polepszy wielbicielu statusu quo, PO CO BYLO OBALAC TE KOMUNE??? PORZADEK BYL? BYL? BYL OCET BYL? to po co cos zmieniac?
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
20 kwietnia 2021, 21:17
czyli co, po 2-3 latach intensywnych prac i przygotowań wycofują się bo informacja o powstaniu SL wywołała aferę w świecie football'u? przecież nawet debil mógłby przewidzieć co takie ogłoszenie wywoła, a ci co, liczyli że wszyscy zgodnie krzykną 'wow, super idea, brawa dla was?' XDD

coś to jest mocno naciągane
11
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 21:23
Perez nie odrobił lekcji z historii ... na wojnę nie idzie się z Angolami :)
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2021, 21:17
Ja mam nadzieję, iż ktoś poniesie konsekwencje za ten pr'owy dramat. Naszym celem nie powinno być wychodzenie przed szereg w buncie przeciwko idei zawodowego sportu tylko twarde i widoczne lobbowanie za pozytywnymi zmianami w futbolu.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:18
0
Corsa
Moderator Corsa
20 kwietnia 2021, 21:17
I bardzo dobrze, ten cyrk nie miał nic wspólnego z piłką, a chodziło tylko o wzajemne napychanie kieszeni. To od początku wydawało się fantastyką.

Pan Perez i Angelli niech ponoszą teraz konsekwencje życia ponad stan. Milan odpokutował swoje błędy i powoli wstaje z kolan, a teraz z przyjemnością będę obserwował jak Barca, Real i Juve regularnie, co roku pogrążają się w dołku. Miód na moje serce.
5
AcMati92
20 kwietnia 2021, 21:21
I uważasz, że UEFA w razie niepowodzenia SL będzie łaskawa dla Milanu? Nie zdziwię się, jeżeli mimo TOP4 by nas wykluczyli.
2
Marcin1995
20 kwietnia 2021, 21:32
Nie wykluczą bo by musieli wykluczyć City, Barcelone,Real itd a na to ich nie stać
2
Corsa
Moderator Corsa
20 kwietnia 2021, 21:34
@AcMati92, nikogo nie wykluczą, bo to nie leży w ich interesie. Wspaniałomyślnie wszystkim wybaczą, umacniając tym samym swoją pozycję.

Jedynym minusem jest to, że ta mafia poczuje się jeszcze pewniej niż do tej pory. Winę za to ponoszą pomysłodawcy SL, przecież nawet największy beton mógł przewidzieć skrajną realcję kibiców i całej piłkarskiej społeczności.
1
marunio
marunio
20 kwietnia 2021, 22:19
jak sie milan podniosl z kolan? zastrzykami gotowki od roznych wlascicieli XD super duch footbolu
0
Toxer
Toxer
20 kwietnia 2021, 21:15
i niestety mafia UEFA wygrała, a szkoda. Superliga tak samo żałosny pomysł, ale przynajmniej uefa poczuła, że zaczął im się palić grunt pod nogami
4
AcMati92
20 kwietnia 2021, 21:17
Jeżeli jakimś cudem to prawda, że wszyscy rezygnują to tylko umocni to UEFA i pokaże, że nikt już wyżej nie podskoczy.
5
Toxer
Toxer
20 kwietnia 2021, 21:47
dokładnie
0
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 21:14
Ponoć Real też się wycofuje. 3,5 mld podzielimy z Interem.
11
ósmy
20 kwietnia 2021, 21:30
I to podzielimy pół na pół.
My 2, 5 mld i oni 1 mld.
0
nrt2
nrt2
20 kwietnia 2021, 21:13
A tak dużo krzyku było i nic z tego nie wyszło
0
marcinomilano
marcinomilano
20 kwietnia 2021, 21:12
Agnelli niby podał się do dymisji, nie wiem czy to fake news, ale sporo kont twitterowych podaje tę informację
0
milanese55
milanese55
20 kwietnia 2021, 21:15
To Fake co nie zmienia faktu, że powinien ustąpić.
0
OLRevan
OLRevan
20 kwietnia 2021, 21:12
Najgorszy możliwy scenariusz właśnie się spełnił. Uefa teraz zobaczyła, że jest w 100% u władzy i że ma ogromne poparcie na ich przekręty więc szykujmy się na jeszcze większą ilość patologii ze strony uefy i ffiy
3
Cisek666
Cisek666
20 kwietnia 2021, 21:11
Coś czuję, że jutro przed meczem przed San Siro pojawi się również mnóstwo kibiców z odpowiednimi transparentami. I Milan w czwartek ogłosi opuszczenie SL. Mając oczywiście $ w rękach dla sami wiecie kogo.
0
Jaca23
20 kwietnia 2021, 21:10
Perez przed chwilą:

https://www.youtube.com/watch?v=fMt6RPvD4Ms
0
Cisek666
Cisek666
20 kwietnia 2021, 21:12
Klasyk
0
Eravier
Eravier
20 kwietnia 2021, 21:10
Fake news tu był ;)
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:20
0
milanese55
milanese55
20 kwietnia 2021, 21:15
Fake news.
0
wilku94
wilku94
20 kwietnia 2021, 21:10
Berlusconi pewnie zadzwonił, że jak nie zaproszą Monzy do Super(lipy) to wyciągnie wszystkie haki jakie ma na każdy z klubów.
5
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2021, 21:08
Woodward rezygnuje z bycia CEO United (podwójne święto kibiców Czerwonych Diabłów)
Agnelli ponoć też
1
Carlo88
Carlo88
20 kwietnia 2021, 21:11
Jakieś źródło odnośnie informacji z Agnellim?
0
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 21:11
Czekamy na decyzje personalne w Milanie.
0
patoo_07
patoo_07
20 kwietnia 2021, 21:08
A dodatkowo Ed Woodward zrezygnował z funkcji prezesa MU. Szybko ta farsa się skończy. Więc lepiej niech nasi kopacze nie odpuszczą sobie jutrzejszego meczu, bo żadnej Superd duper ligi nie będzie. Piłka nożna wygra!
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:10
1
Milanboy
20 kwietnia 2021, 21:08
Manchester United też ma opuścić SuperLeague.

Kabaret.
0
ACstach
ACstach
20 kwietnia 2021, 21:08
Wierzyć się nie chce, że to prawda bo to by znaczyło, że kompletni idioci pracują w tych klubach, a tak przecież chyba nie jest. Odwalać szopke stulecia żeby po chwili się z tego wycofać? Poziom kretynizmu by mnie przygniótł.
8
Gattuso888
Gattuso888
20 kwietnia 2021, 21:11
W 100% się zgadzam, chyba że coś się dzieje za kulisami
0
Jaca23
20 kwietnia 2021, 21:02
Z jednej strony się cieszę, bo my już podjeliśmy odpowiednie kroki w celu uzdrowienia finansów. Przy powrocie kibiców oraz LM powoli zaczniemy wychodzić na prostą, chętnie zobaczę kilka chyudych lat w wykonaniu Realu czy Barcelony. Pewnie nagle odpłynie fala sezonowców ;)

Z drugiej UEFA jeszcze bardziej urośnie w siłę. A ten skorumpowany zbiór hipokrytów za nic będzie miał zdanie innych. SL nie była dobrym rozwiązaniem, ale obecna LM czy ta od 2024 równie nim nie jest zwłaszcza pod egidą tych parszywych urzędasów z UEFA i ich arcy niesprawiedliwym FFP.
3
Siwy98
Siwy98
20 kwietnia 2021, 21:02
Brawo dla klubów. Jak już robili bunt, to mogli wytrzymać trochę dłużej, a nie jeden dzień. Przecież to niepoważne, a UEFA będzie robiła co chciała w jeszcze większym stopniu widząc klęskę dużych ekip.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2021, 21:12
Nie wiadomo czy ta klęska nie oznacza cichego zwycięstwa dotkniętych pandemią i innymi problemami, a nie przepalaniem pieniędzmi w piecu. Trzeba cierpliwie czekać na rozwój sytuacji.
0
Pan A.
Pan A.
20 kwietnia 2021, 21:02
Ehhh aż łza się do oka ciśnie jak sobie przypomnę te wczorajsze wywody na stronce, na temat Superligi. Panie Kochany co to miało nie być, cuda wianki na lata, a kto miał inne zdanie, naiwniak i pisesk uefa... A Peraz? Boziu kochana jak on pięknie opowiadał, taki był fajny, amerykański. "Solidarność, równość, tolerancja!".

Buahahahaa

Ps. Ja wiem, że uefa to mafia, wiem też że to pieniądz rządzi tym wszystkim, a dokładniej to chciwość ludzka, ale błagam nie wmawiacie mi, że to co się rozegrało i to co planował Perez z Agnelim i Gazidisem to coś lepszego niż produkt od uefa. Sami ostro jechaliście z innymi, żegnaliscie inaczej myślących kibiców z "rodziny" Milanu, a uwierzyliście w te dyrdymały od Pereza.... Wstyd.
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 kwietnia 2021, 21:06
Tak sobie tłumacz. Ja jestem dumny z tych klubów, że wkońcu ktoś walnął pięścią w stół i się postawił tej mafii. Już niezależnie czy SL wypali czy nie to zmiany na pewno będą więc wbrew temu co myślisz było warto.

I nie, nie jest mi wstyd, że popierałem decyzję koubu który kocham. Jestem dumny z Milanu w każdej sytuacji.

P.s. jak jesteś taki uradowany to chętnie odkupię od Ciebie koszulki Milanu i bedziesz sobie mógł kupić takie z logo i napisem "love UEFA"
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:08
12
AcMati92
20 kwietnia 2021, 21:06
Wierzysz też w to, że to rząd daje na 500+ ? :D
3
Carlo88
Carlo88
20 kwietnia 2021, 21:06
Wstyd mi za ludzi, którzy potrafią się odwrócić od klubu któremu kibicują od dzieciństwa, bo sprzeciwiło się mafii z UEFA. Współczuję wszystkim takim ludziom wartości moralnych, którymi się kierują.
12
Rafał0209
Rafał0209
20 kwietnia 2021, 21:07
Nie śmiej się bo jutro może być znów odwrotnie i jednak SL będzie :)
0
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 21:08
Transfery, puchary... nawet nam Perez pozwolił mówić, że wygraliśmy puchar Europy 7 razy. Miało być tak pięknie.
1
Pan A.
Pan A.
20 kwietnia 2021, 22:17
Tak wiem, wiem. Pan Perez. Pan Agnelli. Pan Gazidis. Wizjonerzy i społecznicy, filantropi. Dla nas, dla ludzi.
I do tego ten Pan Perez, jak on pięknie mówi. Opowiada. Rysuje perspektywy. Lepszy świat. Pan Prezes. Florentino. Florek.
Ahh zapomniałbym od Woodwardzie. Edwardzie Woodwardzie - jak Kazimierz Wielki zastał Manchester murowany a zostawiał drzewniany, czy jakoś tak....
0
Asterix26
Asterix26
20 kwietnia 2021, 21:01
Znowu się ośmieszyliśmy, ale przynajmniej teraz w dość prestiżowym gronie.
1
januchsztum2
januchsztum2
20 kwietnia 2021, 21:00
12 klubów chciało zaszantażować Uefa przystawiając jej pistolet do głowy, tylko zapomniało, że nie potrafi posługiwać się bronią i strzeliło sobie w kolano. Jeśli nawet po cicho dogadali się c Ceferinem, to straty wizerunkowe będą gigantyczne i tak łatwo zaufania odzyskać się nie da
0
AcMati92
20 kwietnia 2021, 20:59
Serio wierzycie w to, że chociaż jeden z tych 12 biznesmenów pozwoliłby sobie na to, że jednego dnia ogłaszają, że chcą być w SL, a dzień później wyskakują z tekstem, że sorki to taki głupi żart i w sumie nie wiedziałem, że to takie złe i przepraszam?

Jak czytam od dwóch dni niektóre komentarze, to już nie mam wątpliwości, że w tym kraju nie będzie lepiej.
8
mw121
mw121
20 kwietnia 2021, 21:07
Tak, tak uważam, im bardziej stajesz się bogatszy, tym bardziej tracisz kontakt z lokalną rzeczywistością. Na papierze może i wyglądało to super, ale nie przewidzieli takich ostrych protestów ze strony kibiców i teraz będą się wycofywać z podkulonym ogonem.
1
AcMati92
20 kwietnia 2021, 21:11
Potwierdzasz tylko moje ostatnie zdanie
1
mw121
mw121
20 kwietnia 2021, 22:42
I co ? Już jednego biznesmena mniej :D
0
Rafał0209
Rafał0209
20 kwietnia 2021, 20:57
Perez okazał się za krótki na szejków którzy rządzą UEFA i tak grają jak im każą to jest im po drodze, jak takie PSG City czy Chelsea się wypną teraz na takie kluby jak Real,Juve,Milan czy Barcelona i to my ze spuszczoną głową będziemy grać tam gdzie oni chcą, to będzie cios z liścia w policzek ładny.
2
Carlo88
Carlo88
20 kwietnia 2021, 20:55
I dobrze i źle. Mam nadzieję, że UEFA nie wyciągnie wniosków z zaistniałej sytuacji, a wręcz przeciwnie poczuje się jeszcze pewniej i prędzej czy później ta skorumpowana organizacja runie, a przy okazji powstanie lepszy projekt SL, który nie zabetonuje aż tak dostępu do niej (bo 5 nowych klubów co roku to jednak o kilka za mało moim zdaniem). Szkoda mi wyłącznie tych wszystkich ludzi, którzy nie zrozumieli o co się toczy gra. A najbardziej mi żal wszystkich kibiców protestujących przed stadionami, którzy w 99% przypadków nie wiedzieli zapewne o co dokładnie chodzi, tylko po prostu "#againstmodernfutbol".
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:58
3
Gol
Gol
20 kwietnia 2021, 21:17
Myślę, że wiedzą i słusznie protestują.
To nie była walka UEFA vs SL, tylko Perez chciał żebyście tak myśleli. Wielu kibiców - w tym ja - twierdzi, że owszem rzeczy takie jak udzielenie Katarowi organizacji MŚ, czy cyrk z VAR-em, są niedopuszczalne, ale odejście sobie 12 klubów z ich struktur nie był podyktowany żadnym protestem ze względu na powyższe, tylko odwróceniem uwagi od meritum, żeby aż tak źle to nie wyglądało medialnie.

Nie, panowie to nie była żadna walka z monopolizmem UEFA, w tym wszystkim chodziło o to, żeby bogate kluby które mają rekordowe długi przez COVID, które wydawały pieniądze bez opamiętania na milionowe gaże piłkarzy i ich agentów, mogły sobie teraz to odbić kosztem maluczkich. Fiorentino Perez ma głęboko w poważni faktu, że ludzie przy budowie stadionu w Katarze tracą życie, jeżeli ktokolwiek z was pomyślał, że oni naprawdę mają na dobrym sercu piłkę, grając w swojej bogatej lidze, zamkniętej na resztę drużyn, no to cóż.

Kluby poczuły się tak pewnie, że wszystko im wolno, że zlekceważyli absolutnie wszystko, w tym również własnych kibiców, którym mocno się ten pomysł nie spodobał.

Nie róbcie z drużyn które miały gdzieś setki z klubów na których budowali swoją potęgę poprzez np. sprowadzanie piłkarzy wyszkolonych przez te zespoły do swoich drużyn, jakiś męczenników.
1
Carlo88
Carlo88
20 kwietnia 2021, 21:26
I tak i nie Panie Gol. Gdybym miał czas to moglibyśmy polemizować bo wydaje mi się, że trochę spłycasz temat. Tak czy inaczej trzymajmy teraz kciuki, żeby coś ruszyło w UEFA w pozytywną stronę :)
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:26
1
Bartas14
Bartas14
20 kwietnia 2021, 20:55
W Londynie kibice na ulicach, chcieli blokować mecz Chelsea z Brighton. Po opublikowaniu ze Chelsea chce wyjść z SL wszyscy skaczą i się cieszą
0
BartekWydziu
BartekWydziu
20 kwietnia 2021, 20:54
I bardzo dobrze.
Zatrzymać jeszcze kompletnie idiotyczną reformę LM.
6
Rossu
Rossu
20 kwietnia 2021, 21:01
Ta, bo UEFA to zrobi, nie bądźmy naiwini, proszę.
0
Rossu
Rossu
20 kwietnia 2021, 21:32
Jeśli to prawda z odpuszczeniem SL to nie myśl, że UEFA nagle naprawi LM. Oni ją tak zepsują "pod siebie" jak nam się nawet nie śniło, bo skoro taki bunt sam z siebie upada w 2 dni to kogo oni mają się bać?
1
nokoments
nokoments
20 kwietnia 2021, 20:54
Niezły cyrk xD Ciekawe jaki szantaż poleciał, że wcześniej, chociaż pewni swego teraz zaczynają świrować.
0
Yabaye
Yabaye
20 kwietnia 2021, 20:53
Coś mi tu śmierdzi. Perez to zbyt poważny biznesmen, aby swoją postacią reklamować bubel trwający dwa dni. Prędzej uwierzę w zakulisowe ugadanie się z UEFA, które poskutkuje większym kawałkiem tortu dla największych, a teraz możemy obserwować kontrolowane "wycofanie się z projektu".
9
karp_fso
karp_fso
20 kwietnia 2021, 21:02
Bardzo bym chciał, żebyś miał rację.
0
Nesta_13
Nesta_13
20 kwietnia 2021, 21:34
Miałem napisać dokładnie to samo. Również mam takie przeczucie, zobaczymy jak to się rozwinie.
0
januchsztum2
januchsztum2
20 kwietnia 2021, 20:52
A i jeszcze jedno łysy rodem z RPA won z klubu za wplątanie nas w szopkę i stratę wizerunkową
4
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2021, 20:56
Żadna szopka tylko przemyślany szantaż UEFA. Nikt się nie przyzna ale pewnie dogadali się zakulisowo i teraz zacznie się kontrolowane ubijanie SL.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:57
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 kwietnia 2021, 20:51
UEFA widzę wytacza kolejne działa i napuściła ferment w mediach na kluby. Nie dajcie się G12!! Tu już nie chodzi o SL tylko żeby zatrząść tym korupcyjnym ścierwem i dziwię się, że ktoś tu staje po stronie Uefa i bedzie się cieszyć jak to upadnie po czym dostaniemy od Uefy bana na LM na 5 lat ohoho śmiechom nie będzie końca.

Jeżeli rozwiążą SL to tylko dlatego, że Uefa zmieniła front i rzuci więcej hajsu, nie ma opcji żeby taką grubą akcje zakończyli zanim coś ugrali.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:53
18
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2021, 20:53
***** ****

4 bo uefa
7
Gattuso888
Gattuso888
20 kwietnia 2021, 20:54
Jeśli chcieli obalić dyktat UEFA to czemu nie zaprsili większej ilości klubów by mieś jeszcze większą siłę przebicia?
3
karp_fso
karp_fso
20 kwietnia 2021, 20:56
Nikt nie dostanie bana na LM, bo UEFA straci na tym za dużo hajsu. Jak ktoś pisał, albo coś się toczy za kulisami, o czym nie wiemy, albo zbytnio obsrano zbroję.

Bo wizerunek, wizerunkiem, ludzie zapomną, a hajs sie musi potem zgadzać.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 kwietnia 2021, 20:56
I generalnie jeśli będzie kolejna, przyspieszona reforma LM i nie będziemy w niej oglądać ogórków typu Legia a dodatkowo kluby dostaną większy kawałek tortu to mi to pasuje. Czekamy tyle lat na LM, że szkoda byłoby to stracić. Perez powiedział, że SL to propozycja reformy LM i albo się dogadają albo odejdą. Więc wygląda na to że szybko się dogadali.

@up - obsranie zbroi odpada, Perez i Agnelii to poważni biznesmeni i by tak łatwo nie dopuścili, tym bardziej z tym dzisiejszym wyrokiem sądu w Madrycie. Albo coś ugrali albo to blef mediów na zlecenie Uefa.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:59
4
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2021, 21:02
Ja wolę żeby SL po trupach powstała, uefa trzeba pogrzebać. Mam dosyć platinich, manc, neymarów, psg i kar dla Milanu, z tym trzeba skończyć. Nawet jeśli w pierwszym sezonie zagra tylko 10 zespołów to reszta gigantów się ugnie.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
20 kwietnia 2021, 20:51
Na moje to oczywiste jest to ze sie dogadali. UEFA zrobila wszystko żeby do tego nie doszło bo to byłby jej koniec. Prawdy się oczywiście nie dowiemy ale możemy się spodziewać że zarax będzie kolejna reforma LM
1
|<  <<  <  4  5  6  7  8    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się