SCUDETTO


OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

20 kwietnia 2021, 20:13, Adam6 Aktualności
OFICJALNIE: AC Milan wycofał się z Superligi [13:43]

Superliga przetrwała niespełna... 48 godzin. Aż trudno w to uwierzyć, ale po szumnych zapowiedziach nie zostało nic. Jako pierwszy szeregi "dwunastki" opuścił Manchester City. Następny był Arsenal dodając: "Popełniliśmy błąd, przepraszamy za niego". Kolejny - Manchester United. Tottenham. Liverpool. Dziennikarze z całego świata zgodnie podali, że projekt spektakularnie upadł, a już na pewno "został zawieszony". Kluby nadal będą występowały w rozgrywkach pod egidą UEFA, końcówka obecnego sezonu ma ogromne znaczenie. Liga Mistrzów pozostaje żywa.

[00:13]: AC Milan wycofał się z Superligi! Taką decyzję podają światowe media na czele z m.in. "The Athletic".

[07:30]: Do grona klubów, które wycofały się oficjalnie, dołączyła Chelsea, a zatem angielskich ekip nie ma już w komplecie. Żadnych komentarzy wciąż nie udzieliły ekipy z Hiszpanii i Włoch, w tym Milan. W nocy Superliga wystosowała jedynie krótki komunikat podkreślając, że "mimo wyjścia angielskich klubów z powodu nałożonej presji jesteśmy przekonani, że nasza propozycja jest zgodna z planem. Ponownie rozważymy odpowiednie kroki w celu przekształcenia naszego projektu".

Media nie mają wątpliwości - nic z tego nie będzie, przynajmniej nie teraz, nie w tym roku.

[07:35]: Inter udzielił komentarza agencji prasowej ANSA: "Nie jesteśmy już zainteresowani projektem Superligi".

[10:48]: Na tę chwilę oficjalnie  z Superligi wycofało się sześć klubów angielskich. Według znanego dziennikarza Fabrizio Romano ze Sky, ale także innych mediów, tę samą decyzję podjęto w Milanie i Interze, choć nie ma ona jeszcze wymiaru oficjalnego. Superligę planuje w najbliższych godzinach opuścić także Atletico, Barcelona nie może do niej nawet wstąpić bez zgody swoich socios. Natomiast do końca na tonącym okręcie planują przebywać liderzy projektu, a więc Real oraz Juventus.

[11:15]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, określił wycofanie się angielskich klubów z Superligi mianem "godnego podziwu przyznania się do błędu".

[11:17]: Agencja prasowa Reuters powołuje się na szefa Juventusu, Andreę Agnellego - Włoch twierdzi, że nadal jest przekonany do projektu Superligi, ale przyznaje, że bez ekip z Anglii nie można go kontynuować.

[12:10]: Atletico Madryt i Inter Mediolan oficjalnie wystąpili z Superligi. Spodziewany jest podobny komunikat także ze strony AC Milan.

[12:20]: Oficjalnie w Superlidze pozostają już wyłącznie Real, Barcelona, Juventus oraz Milan.

[12:25]: Szef UEFA, Aleksander Ceferin, informuje, że kluby pozostające w Superlidze mają czas do 17:00, aby się wycofać i grożą im bardzo poważne konsekwencje jeżeli tego nie uczynią.

[12:52]: Antonio Vitiello z serwisu MilanNews informuje, że komunikat Milanu o opuszczeniu Superligi wkrótce powinien nadejść.

[13:25]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o wycofaniu się z Superligi. Klub podkreślił, że nie mógł pozostać głuchy na opinie kibiców i wszystkich, którzy kochają piłkę nożną. 

[13:27]: W Superlidze pozostają już zatem oficjalnie wyłącznie Real, Juventus oraz Barcelona.

[13:43]: Oficjalny komunikat wydał także Juventus. Klub podkreślił, że wciąż jest przekonany do idei Superligi, ale ma świadomość zamiarów innych o porzuceniu całego przedsięwzięcia, a także, że obecnie wszystko ma już niewielkie możliwości realizacji.



691 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Nanti
Nanti
20 kwietnia 2021, 20:51
Nie tak szybko, nie wierzę że ten blef tak szybko się skończy. Albo to ploty żeby zasiać niepewność w G12, albo nie wiem co tu się odwaliło.

Zakładając jednak że to by upadło, to wielka ulga, ale musimy zagwarantować sobie brak kar za ten bunt.
1
Gattuso888
Gattuso888
20 kwietnia 2021, 20:51
Wieczorem ma być spotkanie w sprawie rozwiązani Super Ligi!!! Niezłe jaja.
0
kusniak_22
kusniak_22
20 kwietnia 2021, 20:51
Brawo, kluby poraz kolejny zostaną wydymane przez UEFA. Szkoda, że wszyscy kibice pokolei klubów z SL nie protestują jak ich właściciele wydają miliardy na transfery i gaże, przecież futbol to nie tylko pieniądze.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2021, 20:59
Raczej UEFA zostało wydymane. Dogadali się zakulisowo. Za chwilę usłyszymy o jakiejś kolejnej reformie LM.
0
dejnio
dejnio
20 kwietnia 2021, 20:49
No i pięknie. Może cały ten chory pomysł wywrócenia europejskiej piłki do góry nogami legnie w gruzach.
3
Cimar94
Cimar94
20 kwietnia 2021, 20:49
Dobrze, kończymy te farsę i wracamy do prawilnej walki o top 4.
2
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 20:48
To zaczyna być jakiś kabaret, nie mogli wcześniej tego dogadać i wóz albo przewóz ? To są chłopcy w krótkich spodenkach czy co ? Sytuacja jakbyś się oświadczył a potem na ślub nie przychodzisz ...

Myślę że ta bomba i tak jebnie ... Te kluby które sobie lepiej radzą wykorzystać mogą to i porzucić ten pomysł skazując Real, Barce na ostrego dzwona.

Myślę że my sobie poradzimy w każdej sytuacji, jedynie wizerunkowo w przypadku fiaska ucierpimy.
8
karp_fso
karp_fso
20 kwietnia 2021, 20:51
Wizerunkowo to już przypał jest w opór. Bayern i PSG to marketingowo rozegrali to mistrzostwo. Zwłaszcza Nasser Al-Khelaifi - no IQ 300 - postykał się siurkami z Ceferinem, dyma wszystich na FPP, a jak przyjdzie co do czego to wielki obrońca konserwatywnego futbolu.
8
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 21:02
Mówisz że wielbiciele kozich wdzięków takie spryciule ? Bayern też stekal że na jesieni w plecy 100 mln ale mają odłożone w bankach kasę na czarne godziny.
1
ANDREW1985
ANDREW1985
20 kwietnia 2021, 20:48
Arsenal I Mu również opuszcza ligę
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 kwietnia 2021, 20:46
Jeżeli UEFA wygra ten pojedynek (powtórzę: Super Ligi jako takiej nie popierałem i nie popieram), tak zabetonuje się już totalnie na najbliższe lata, bo wyczuje, że ma monopol na piłkę nożną. Wtedy to już będzie totalnie przerąbane. Czemu kibice i sławy piłkarskie się przeciwko UEFA nie zjednoczą? Tak się przyzwyczaili do bycia dymanymi, że teraz jedyne, co potrafią, to się wypiąć, i burzą się dopiero wtedy, kiedy się im do tyłów dobiera ktoś obcy?
3
karp_fso
karp_fso
20 kwietnia 2021, 20:49
Otóż to, Super Liga nie powinna powstać, ale powinna być bodźcem dla UEFA do zmian. Chyba że za kulisami już jakies wynegocjowano, ale wątpię.
1
Andre
Andre
20 kwietnia 2021, 20:46
Kibice Milanu też powinni przypomnieć włodarzom rossonerich, że w piłce liczy się nie tylko jak największa kasa. Niezależnie od tego, co ostatecznie zrobi Milan, to i tak ucierpi wizerunek klubu na tej aferze, a najbardziej obawiam się tego, że UEFA może jeszcze dotkliwie ukarać zbuntowane kluby, ku przestrodze dla podobnych pomysłów w przyszłości.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:47
3
Gattuso888
Gattuso888
20 kwietnia 2021, 20:48
Curva Sud też jest przeciw w oficjalnym oświadczeniu
0
Valandar
Valandar
20 kwietnia 2021, 20:48
Pewnie, zamiast nowoczesnego biznesu i najbardziej widowiskowych rozgrywek jakie byly kiedykolwiek oddajmy sie w ręce monopolistycznej skorumpowanej instytucji
2
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2021, 20:52
Andre proszę usiądź i pomyśl, na serio wierzysz, że przekazywanie setek milionów dyrektorkom uefa wpływa na piękno futbolu? Przypomnieć Platiniego? Uefa nie ma najmniejszego prawa karać kogokolwiek, bo jest od lat skorumpowanym gównem. Gdyby tworzyła równość to by ekstraklasa miała zapewnione miejsce w LM a nie 10 rundzie eliminacji. Jęczą bo im się kase zabiera, a ty i tacy jak ty bronią tego korupcyjnego szamba.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
20 kwietnia 2021, 20:46
Dobrze ze Maldini nie dawał żadnego poparcia dla tego tworu bo to byłoby poniżające dla nas wszystkich
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 kwietnia 2021, 20:45
Będzie więcej dla nas do podziału z tych 3,5 mld € ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
LunaS
LunaS
20 kwietnia 2021, 20:50
Real, Barca, Juve, Milan i zaczynamy od półfinału co roku.
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 21:03
Zaraz podzielimy to na czterech. #TeamGazidis
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 20:45
Widzę, że Superliga staje się coraz bardziej elitarna. Chelsea, City, Arsenal i Barcelona ponoć już podziękowali.

Ale spoko dwie grupy po 4 drużyny, potem od razu półfinały. Albo zacznijmy od ćwierćfinałów, bo dopiero wtedy zaczynają się emocje.

https://twitter.com/fos/status/1384574258312093699?s=21
2
marcinomilano
marcinomilano
20 kwietnia 2021, 20:44
To teraz ciekawe czy będą jakieś konsekwencje wobec klubów założycielskich, czy po prostu dogadali się za drzwiami z UEFA. W każdym razie, piękna to była inba, nie zapomnę jej nigdy
2
Semper Fideli
Semper Fideli
20 kwietnia 2021, 20:42
haha to byłby swietny kabaret gdyby teraz nagle sie wszystko posypalo.
0
20 kwietnia 2021, 20:41
United też haha
0
Deus
Deus
20 kwietnia 2021, 20:41
superliga to olbrzymia szansa dla Milanu i dziwi mnie, że wolicie oglądać Samu na skrzydle i martwi was bardziej los klubów pokroju Atalanty.
2
biedrus
biedrus
20 kwietnia 2021, 20:49
A co mnie będzie obchodzić co tygodniowe przegrywanie 0:5 z City, Liverpoolem czy Realem.
Poza tym jak zaprosili nas za zasługi to czemu nie ma tam Ajaxu, a są takie ogórki jak Arsenal, Tottenham czy City, które nigdy nie zdobyły LM?
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2021, 20:59
Dla Milanu byłaby szansą z innym zarządem, a nie Signerami z szepczącym do ich uszu Gazidisem, który mając odpowiednie zasoby w Arsenalu bawił się w podbijanie Europy wynalzkami typu Welbeck, Wilshere, Walcott, Arshavin, który miał zastąpić oddanego do United RVP itd. . Potem takie utopijne wizje kończyły się iście desperackimi próbami ratunku jak kosmiczny kontrakt dla Ozila. W obecnym formacie SL Milan byłby workiem treningowym dla tych galaktycznych zespołów, dlatego z wyjątkiem emocji, które w tym przypadku są po stronie rozgrywek UEFY nie ma znaczenia czy Rossoneri zagrają w tej elicie czy jednak w zreformowanej LM.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 21:01
0
MrCostacurta
20 kwietnia 2021, 20:39
Dla Milanu rozpad Superligi może łaczyć się z poważnymi problemami. Jeśli UEFA dopnie swego to się mogą sankcje posypać więc nie wiem jak można się z tego cieszyć. Jak już podpisaliśmy to nie można teraz liczyć że to się rozleci
3
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 20:47
To może spadnie głowa tego co nas w to bagno wprowadził?

UEFA nic nie zrobi, sprawa się rozejdzie po łokciach. Ale wizerunkowo dla Milanu i pozostałej jedenastki słabo to wygląda. Zwycięzcy piszą historie, a my będziemy klubem, który w imię własnych interesów chciał zabić rywalizację.
2
mpt1899
mpt1899
20 kwietnia 2021, 20:50
Jakie sankcje dla Mialnu? My swoje odbebnilismy i Milan w tej chwili jest bez dlugow. Tzn. mamy 150 i Elliott to zalatwil a wprzypadku awansu do LM będzie jeszcze lepiej. Martwic to się zacząć powinni Real, Barca, Inter, Juve i MU. Niech sie jakos dogadają, żeby rozgrywki krajowe miały jeszcze jakikolwiek sens.
0
MrCostacurta
20 kwietnia 2021, 20:53
Nie mam na myśli żadnych długów tylko to że UEFA może chcieć ukarać kluby które odeszły do superligi, w przypadku jej rozpadu.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:54
0
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2021, 20:55
znaczy jest się czym martwić^

Bo wg FFP to dalej to łamiemy bo jest za duża strata roczna i tutaj może Ceferin pokazówkę zrobić i znów ukarać Milan czy Inter (Bo wiadomo, że nie ruszy Realu czy City ^ ;])
0
Kaziu92
Kaziu92
20 kwietnia 2021, 20:38
Jeden klub się wycofa to wszystko poleci lawinowo. Szkoda że Gazidis nie poczekał z publikacją tego pisma, wygląda to teraz na fatalnie pod względem wizerunkowym. Prawdą jest że City zupełnie nie potrzebuje superligi. Za to we Włoszech to my posiadamy najbardziej zdrowe finanse, jedynym problemem jest dogonienie czołówki pod względem dochodów. Ja sam nie wiem co o tym sądzić, z jednej strony rozumiem argumenty klubów, różnica między tą dwunastką a resztą zespołów w lidze i tak co roku będzie coraz bardziej widoczna. Z drugiej strony szkoda zespołów mniejszych, no i zabicie rywalizacji o miejsca premiowane LM. Zmiana byłą by bardziej poparta jak by ta dwunastka nie pozostawała nietykalna.
Forza Milan
1
karp_fso
karp_fso
20 kwietnia 2021, 20:48
No nie wiem, czy mamy najbardziej zdrowe finanse, jesteśmy jednymi z najbardziej zadłużonych.
0
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2021, 20:52
@karp_fso

Mamy dużą stratę, nie zadłużenie (Eliott to pokrywa jeszcze)

0
Kaziu92
Kaziu92
20 kwietnia 2021, 20:58
Dokładnie Eliott wszystkie straty pokrywa, gdzie np nie ma tego w Interze czy Juventusie. Posiadamy w tym momencie najlepszą sytuację, i największe pole do rozwoju w całych Włoszech. Najbardziej nas ogranicza UEFA.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
20 kwietnia 2021, 20:38
Brawo Anglicy!
Tifosi Milanu , Juve i Interu powinni zrobić to samo!

#NoToEuropean$uperLeague
7
landik
landik
20 kwietnia 2021, 20:39
Tak dajmy sie dalej ruch.ac uefa i fifa xD
10
lewysovski
lewysovski
20 kwietnia 2021, 20:37
Coś mi tu się nie podoba. Jestem przekonany, że właściciele i zarządzający klubów przewidywali reakcję ich fanów i świata piłkarskiego. Wiedzieli, że wyleje się na nich wiadro pomyj, a temat nie zejdzie z pierwszych stron gazet. Mimo to, podpisali deklarację i teraz nagle by się przestraszyli?
Wydaje mi się, że to po prostu straszak na UEFĘ. Jeżeli do Super Ligi nie dojdzie, to dlatego, że wcale do niej dojść nie miało. Innej opcji nie widzę.
9
karp_fso
karp_fso
20 kwietnia 2021, 20:43
Jeśli wycofanie się z Super Ligii nie zostało poprzedzone negocjacjami z UEFA o ogarnięcie swojej skorumpowanej dupy, to niestety - kiepski ten straszak :c
2
dejnio
dejnio
20 kwietnia 2021, 20:55
Nawet w wielkim biznesie nie zawsze wszystko jest skrzętnie wyliczone i zaplanowane, a wiele zależy od reakcji otoczenia, której nie da się do końca przewidzieć.
0
Rafał0209
Rafał0209
20 kwietnia 2021, 20:37
Hahah już widzę jak najwięksi bogacze i właściciele tych klubów zrezygnują z plus dziesiątek milionów przychodów na rzecz płaczącym w mediach kibicom, którzy i tak by przyszli oglądać mecze ulubionej drużyny w SL, bo szybko bym im złość przeszła gdyby doszło do tych rozgrywek.
1
ACstach
ACstach
20 kwietnia 2021, 20:34
Jeszcze nie zagrali, a już opuszczają. Hmm. Po rozgrywkach LM się wyjaśni.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
20 kwietnia 2021, 20:33
Roma oficjalnie nie dołączy do Superligi
1
Rocker
Rocker
20 kwietnia 2021, 20:58
Viadomix, bo jest za słaba ;D
0
Edmunds
Edmunds
20 kwietnia 2021, 20:32
Wydaje mi się, że teraz będą dążyć do jakiegoś kompromisu, żeby kluby były bardziej zadowolone.
0
VinVanVit
VinVanVit
20 kwietnia 2021, 20:32
Zibi Boniek już działa
3
mmielczar123
mmielczar123
20 kwietnia 2021, 20:36
Zibi top
1
Trzesuaf
Trzesuaf
20 kwietnia 2021, 20:31
Medialny fake, odpadną z LM to wyjdzie official o przystąpieniu do SL
0
elporto
elporto
20 kwietnia 2021, 20:31
Czas zejść na ziemie. Czyli za jakiś miesiąc żegnamy Donnarumme. W jego miejsce się kupi jakiegoś wyciągacza piłek z siatki za 10 mln, bo na więcej nie starczy budżetu.

A transfery w lato: szukanie okazji, bo hurrr durrr jak to tak wydawać po 50 mln euro na dobrego zawodnika, jak można za to kupić sześciu kopaczy z Afryki, może któryś zaskoczy xDDD
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 20:36
A czy Juventus będzie miał pieniądze na Donnarumme? Przecież oni nie po to chcą SL, bo im się przelewa. Jeszcze Raiola będzie dzwonił do Maldiniego, że te 8 to w sumie spoko :)
2
Jaca23
Jaca23
20 kwietnia 2021, 20:55
Nic tylko usiąść w kącie i płakać. Praktycznie cały piłkarski skład jest w dołku finansowym, my mamy te przewagę, że już zaczęliśmy cięcie kosztów i przy powrocie kibiców oraz LM będziemy powoli wychodzić na prostą.
0
Rossu
Rossu
20 kwietnia 2021, 20:30
Ups, szykuje się szybki upadek a Ceferin teraz ładnie będzie gnoić g12 FFP xD
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 kwietnia 2021, 20:30
W momencie wymuszenia na UEFA większej protekcji i poluzowania ffp podział powinien być 50 na 50. Niemcy dobrze zasugerowali, że Hiszpanom i Agnelemu nie chodzi o zdrowy biznes wychodzący naprzeciw obecnej mafii w futbolu tylko uniknięcie degradacji sportowej spowodowanej bezmyślnym zarządzaniem klubami.
7
wielki prostownik
wielki prostownik
20 kwietnia 2021, 20:39
Dokładnie. UEFA się ugnie, dorzuci kasy do puli LM i na tym się skończy Superliga. Perez i spółka płaczą że grozi im bankructwo tylko nie zauważają że sami do tego doprowadzili. Nie kto inny jak Real z Barceloną rozpętały spiralę transferów za absurdalne kwoty i kosmicznych pensji płaconych piłkarzom.
3
karp_fso
karp_fso
20 kwietnia 2021, 20:30
Sens Super Ligii był jako straszak na UEFA, który wymusi na niej zmiany (transparentność finansowana, skończenie psucia LM dokładaniem większej ilości zespołów, zaprzestanie organizacji niepotrzebnych pucharów, nieodstawianie patologii pokroju ligi narodów, przenoszenie meczów do Arabii Saudyjskiej etc. etc.). Nie popieram Super Ligii, ale nagłe wycofanie dwóch dużych ekip nie pomoże w wynegocjowaniu solidnych warunków w UEFA.

W ogóle po tej akcji, gdy kibice się zjednoczyli przeciw SuperLidze, mogliby się zjednoczyć przeciw UEFA. Światowa piłka wymaga reformy, ale nie takiej jaką robi Perez, ani takiej którą robi UEFA.
10
Rzetelny
Rzetelny
20 kwietnia 2021, 20:30
Nie wierzę, że tak duże marki moglyby sobie pozwolić na taką wtopę wizerunkową. Jeżeli podjęły decyzję, że oficjalnie ogłaszają SL to wszystkie kluby musiały to przeanalizować. To nie ludzi z pisu rządzą tym projektem, żeby tak nieudolnie podejść do tematu.
8
ANDREW1985
ANDREW1985
20 kwietnia 2021, 20:29
No i gitara))
0
cbvirus
cbvirus
20 kwietnia 2021, 20:29
To w zarządzie chyba tam idioci zasiadają jeżeli nie przewidzieli takiej reakcji. Nawet mi ich nie żal
2
Rocker
Rocker
20 kwietnia 2021, 20:28
Miękiszony!
2
Milanboy
20 kwietnia 2021, 20:28
To fatalna informacja, oznacza to, że UEFA jeszcze bardziej urośnie w siłę a g12 będzie gnojone jak najlepiej.

Atletico też ma wyjść z SuperLeague według wielu mediów hiszpańskich.

To jest chore, że UEFA ma monopol na piłkę.
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:28
2
nrt2
nrt2
20 kwietnia 2021, 20:28
Taka nakręcanie i mówienie jaka to super liga ma nie być z wielkimi klubami a za chwilę ja rozwiążą XD
0
Marcin1995
Marcin1995
20 kwietnia 2021, 20:24
Perez wczoraj hurr durr a dzisiaj mają rozwiązać Superlige xd
1
RockStar
RockStar
20 kwietnia 2021, 20:23
I cyk projekt zakończony. Nie ma SL bez Angielskich gigantów
0
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 20:23
Śpij słodko aniołku [*]
1
filipacm
filipacm
20 kwietnia 2021, 20:23
szybko przyszło szybko poszło
2
marcinomilano
marcinomilano
20 kwietnia 2021, 20:23
xDDDDDD
0
Edmunds
Edmunds
20 kwietnia 2021, 20:21
Atletico podobno też i Barca chyba.
2
Adi.Milan
Adi.Milan
20 kwietnia 2021, 20:20
Teraz my odchodzimy i tyle w temacie. Walczymy jutro o LM. Choć ta LM w 2024 to będzie masakra ale co tam przynajmniej 3 lata jeszcze se można pooglądać w miarę normalny futbol
1
Marcin1995
Marcin1995
20 kwietnia 2021, 20:19
Teraz już nie mam wątpliwości że nic z tego nie będzie, ja się cieszę ale fakty są takie że Milan i cała reszta klubów G12 mocno ucierpi wizerunkowo
2
Vol'jin
Vol'jin
20 kwietnia 2021, 20:25
za to menda Ceferin urośnie w siłę i jak utrzyma FFP to będzie teraz gnoił te kluby
4
Marcin1995
Marcin1995
20 kwietnia 2021, 20:26
Obawiam się tego
0
bogiel
bogiel
20 kwietnia 2021, 20:19
Obie drużyny grają jeszcze w Lidze Mistrzow i teoretycznie mogą zostac wyrzuceni? Przypadek?
Edytowano dnia: 20 kwietnia 2021, 20:20
0
Rafał0209
Rafał0209
20 kwietnia 2021, 20:19
Jak to się posypie ciekawe na kogo UEFA najmocniej się uweźmie :)
0
Tutkovic
Tutkovic
20 kwietnia 2021, 20:23
Na nas
1
hyrus13
hyrus13
20 kwietnia 2021, 20:23
Może zwyczajnie Real przestanie grać w 12.
0
MrCostacurta
20 kwietnia 2021, 20:18
Ciekawe bo Perez mówił że jak ktoś podpisał to już się nie wypisze ;)
0
kamilus
kamilus
20 kwietnia 2021, 20:18
Dla Chelsea i City niewiele to zmieni, bo czy w Superlidze czy bez i tak będą szastać pieniędzmi na lewo i prawo.
4
Milanboy
20 kwietnia 2021, 20:17
To jest masakra. Zapewne w ich ślady pójdą kolejne kluby jak taki Manchester United czy Liverpool, a zostanie tylko Barca, Juve i Real Madrid.

Źle to wygląda.
0
Marcin1995
Marcin1995
20 kwietnia 2021, 20:19
Barcelona podobno też się wycofuje, zostanie tylko Perez i Agnelli, przegrana sprawa
0
RockStar
RockStar
20 kwietnia 2021, 20:27
No i pasuje, finał Real - Juve co roku. Przynajmniej sędziów nie będą musieli kupować.
1
januchsztum2
januchsztum2
20 kwietnia 2021, 20:17
Pierwsi już poszli po rozum do głowy, teraz czas na nas.
4
|<  <<  <  4  5  6  7  8    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się