SCUDETTO


Pioli pod ostrzałem krytyki. Także trener zawiódł w meczu z Sassuolo

22 kwietnia 2021, 10:34, cinassek Aktualności
Pioli pod ostrzałem krytyki. Także trener zawiódł w meczu z Sassuolo

Z krytyką ze strony włoskich mediów po porażce z Sassuolo musi zmierzyć się przede wszystkim trener Stefano Pioli. Dziennikarze zarzucają szkoleniowcowi słabe zarządzanie wydarzeniami boiskowymi oraz kwestią zmian. Na pierwsze roszady szkoleniowiec zdecydował się po 70. minucie wprowadzając Rade Krunicia oraz Mario Mandżukicia. A potem mediolańczycy zawiedli całkowicie i dali sobie wyrwać nie tylko trzy punkty, ale nawet i jedno "oczko". Teraz, w oczekiwaniu na zakończenie 32. kolejki Serie A, wiadomo już, że sytuacja w kwestii awansu do Ligi Mistrzów staje się trudniejsza, a poniedziałkowe starcie na Stadio Olimpico z Lazio jawi się jako prawdziwa bezpośrednia wojna.



71 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
proy
proy
23 kwietnia 2021, 09:07
To jak? Startujemy #PioliOut bo druzyna przestala grac i punktowac ponad stan? ;p
0
krasy
krasy
22 kwietnia 2021, 20:50
Pisze po raz chyba 7 że dla mnie Pioli nie ma przygotowania taktycznego na poziom Milanu. Gra ACM jest taka jak w poprzednich klubach Pioliego dobrze zaczynały źle kończyły. Nic się nie zmienia mecze są prowadzone w żółwim tempie bez zaskoczenia bez gry z pierwszej piłki. Punkty tracone u siebie a było ich w tym sezonie mnóstwo to głównie wina trenera. Bardzo go lubię ale nie chce na przyszły sezon. Choć pewnie po sezonie usłyszymy że w sumie 6 miejsce nie jest takie złe i zostanie na nowy sezon.
3
Rafał0209
Rafał0209
22 kwietnia 2021, 16:53
Jak się wystawia wolnego jak żółw Krunicia na skrzydło , czego przy takiej szybkości zawodnika nawet dzieci w Fifie tego nie zrobią, lub jak się krzyczy przez cały sezon do jednego z najgorszych obrońców ligi Brawo Dalot, to trudno nie być pod ostrzałem krytyki.
1
grzegorzzg
grzegorzzg
22 kwietnia 2021, 16:31
Trener Pioli może jest dobrym trenerem ale nie wybitnym, życzę mu jak najlepiej bo trenuje naszą drużynę ale zwolennikiem jego pracy nigdy nie byłem.
2
mw121
mw121
22 kwietnia 2021, 15:37
Bym się nie zdziwił, jakby w następnym meczu rzeczywiście wystawił Krunicia na skrzydło i dał Meite na 10-tkę. W miarę, jak zaczyna się palić grunt pod nogami, podejmuje coraz bardziej chaotyczne decyzje, pewnie z nadzieją, że coś w końcu zaskoczy, ale to się prawie nigdy nie udaje. Braki są gdzie indziej, a nie w ustawieniu.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
22 kwietnia 2021, 15:08
Wczorajszy mecze przegrał Pioli. Rozwalił zmianami całkiem sprawnie funkcjonujący mechanizm. Do 70 minuty szału nie było ale jakoś to wyglądało. Po 70 minucie była czarna rozpacz.
11
D53
D53
22 kwietnia 2021, 14:55
Nie będzie LM, trzeba zatrudnić nowego trenera żeby zdobyć LE , bo w inny sposób do LM nie wejdziemy. Mourinho jest wolny.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
22 kwietnia 2021, 15:04
Mourinho to melodia przeszłości.
6
inzaghi67
inzaghi67
22 kwietnia 2021, 15:05
Już widzę jak zarząd płaci te miliony dla Mou
2
Jaca23
Jaca23
22 kwietnia 2021, 16:07
Mou jest emocjonalnie związany z Interem plus pensja nie z naszej półki.
0
dysha1992
dysha1992
22 kwietnia 2021, 16:30
Mou i Ibra to byłoby coś pięknego. Przez tyle lat niepowodzeń przyzwyczaiłem się do czekania na kolejne xD
0
primo2p
22 kwietnia 2021, 19:51
@Jaca23 Jak jesteśmy w stanie płacić 'pensję nie z naszej półki' Donnarummie, to dlaczego nie Mou.

Osobiście jednak uważam, że Mou to jest Inter, on by się nie zgodził do nas dołączyć, z resztą mam wrażenie, może i błędne, że najlepszy czas 'Special 1' już minął.
0
Majki85
Majki85
22 kwietnia 2021, 14:24
Przede wszystkim trener zawiódł w tym meczu.
4
OLRevan
OLRevan
22 kwietnia 2021, 14:10
Po sezonie trzeba go pożegnać, takiego regresu dawno nie widziałem
1
KosaX
KosaX
22 kwietnia 2021, 14:00
Teraz pytanie,no bo tak Pioli to nie jesy wirtuoz to wiemy nie od dzis,czy nie lepiej by bylo gdyby odszedl po sezonie dobrowolnie? Kazdy z kibicow bedzie go szanowal i bedzie w sumie pierwszym trenerem po erze Allegriego,ktory wprowadzi Milan do LM (oby tak sie stalo).Na moje to jest bardzo dobre wyjscie i dla niego i dla nas,w jego miejsce poszukalbym kogos kto ma juz duze doswiadczenie w LM jak i wgl w pilce swiatowej.Hansi Flick czy Jardim to byly by naprawde swietne opcje.Czekamy co sie wydarzy,nie skreslam Pioliego ale widac ze cos sie wypala,oby to bylo chwilowe zycze sobie i wszystkim tego,ale jesli to koncowka ery Piolizmo to oby z pozytywnym zakonczeniem.Forza Pioli,Forza Milan!
0
Vol'jin
Vol'jin
22 kwietnia 2021, 14:40
bo akurat Flick przyjdzie do Milanu xD

Jardim to ostatnio zanotował tak regres jak Mourinho nie ma o czym gadać ...
2
wielki prostownik
wielki prostownik
22 kwietnia 2021, 15:12
Zejdź na ziemię. Maks co moglibyśmy wyrwać to Gasperini, Inzaghi albo inny De Zerbi. A i to mało prawdopodobne jest w przypadku dwóch pierwszych rzynajmniej. Poczekajmy z odchodzeniem Piolego do końca sezonu. Cały czas ma realną szansę załapać się do LM a jak tego dokona to raczej nie ma sensu zmiana na kogoś podobnego kalibru.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2021, 15:14
1
daro12555
daro12555
22 kwietnia 2021, 16:52
Ja w razie czego bym widział w Milanie De Zerbiego.
1
grayman88
grayman88
22 kwietnia 2021, 13:33
Niestety ale mój scenariusz się spełnia. Efekt 8bry przestał działać a nie z Piolego taki orzeł trenerki
2
ed_rush
ed_rush
22 kwietnia 2021, 13:31
Po meczach na przełomie lutego i marca pisałem, że Milan nie skończy w TOP 4 Serie A. ...niestety staje się to coraz bardziej prawdopodobne. U siebie nie punktujemy, do tego mamy przed sobą 4 MEGA trudne wyjazdy z Lazio, Juve, Atalantą i walczącym o życie Torino. Czarno to widzę.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
22 kwietnia 2021, 13:51
Caligiari tez o życie wiec będzie mega trudno
0
kusniak_22
kusniak_22
22 kwietnia 2021, 13:09
Moim zdaniem problem jest jeszcze dalej, jak można dopuścić do sytuacji, żebyśmy przez pół sezonu grali z samym Ibrą, który ma 40 lat i wiadome było, że zdarza się kontuzje, plus jest covid, a na drugą część sezonu sprowadzany Mandżukicia, który nie grał i też ma swoje lata, jako 3 dobra opcja, ale w zimie powinniśmy ściągnąć napastnika, niestety teraz jak nie gra Ibra to nie ma komu akcji kończyć. Leao to skrzydłowy, a Pioli uparcie wystawia go na szpicy, gdzie się nie sprawdza. Z Lazio gramy o wszystko.
2
majer1987
majer1987
22 kwietnia 2021, 12:56
A ja, mimo że początkowo byłem przeciwny zatrudnianiu Pioliego, chciałbym, żeby został na następny sezon.

Spójrzmy prawdzie w oczy. Na początku osiągał wyniki ponad stan. Obecnie osiąga wyniki gorsze niż zakładaliśmy, ale patrzymy też przez pryzmat świetnego początku. A ilu on tak naprawdę ma pełnowartościowych graczy w polu? 15? 16?

Na ten moment mamy bilans 20-6-6 w lidze. Przecież to jest bilans znakomity, jak na nasze obecne możliwości. Jakby te 0-6-6 rozłożyć proporcjonalnie na cały sezon, myślę że nikt by dzisiaj nie narzekał.

Bardzo lubię ten nasz obecny Milan, dlatego mam nadzieję, że zrobimy kilka rozsądnych ruchów transferowych i damy mu szansę. Tylko nie róbmy rewolucji.

Ale to tylko moje zdanie ;-)
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2021, 12:59
5
ibra45
ibra45
22 kwietnia 2021, 13:01
moim zdaniem przyjscie Ibry i jego autorytet zrobil tutaj robote i szum na ławce a nie sam Pioli :)
3
Semper Fideli
Semper Fideli
22 kwietnia 2021, 13:09
Ja zaczynam dostrzegać jeden bardzo duży problem. Milan to projekt który ma się opierać głównie na młodych, do tego potrzebny jest trener który potrafi rozwinąć tych młodych, a w obecnym Milanie żaden młody nie robi postępu
2
majer1987
majer1987
22 kwietnia 2021, 13:52
Ale to nie wina Pioliego, że Primavera Milanu była w takim stanie, że spadła do drugiej ligi. To nie jego wina, że w tym klubie nie ma Cutrone i Locatelliego. I nie powiesz mi, że Gabbia przed kontuzją nie robił postępu.

Nasz sektor młodzieżowy kuleje niestety od dłuższego czasu, ale czy to wina trenera, który jest tu kilkanaście miesięcy? No mam wątpliwości...
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
22 kwietnia 2021, 12:48
Każdy ostrzegał Milan że Pioli po pierwszym dobrym sezonie w kolejnych już sobie nie radzi
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 kwietnia 2021, 12:41
Najbardziej martwi mnie to że pod wpływem ogromnej presjii aby utrzymać się w Top 4 za wszelką cenę,
Pioli zaczyna podejmować irracjonalne decyzje.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 kwietnia 2021, 12:23
Ja się zastanawiam, gdzie się podział Milan z poprzednich miesięcy, tj. końcówki zeszłego sezonu i pierwszej połowy tego.
Tamten Milan po prostu cisnął rywala, strzelając furę bramek, śrubując tym samym rekord meczów z rzędu z co najmniej dwoma golami. Aktualnie strzelamy jednego i zaczynamy się bronić. Trener zaś, zamiast dać piłkarzom sygnał "przyciśnijcie, atakujcie! Rywal jest zmęczony!", to zdejmuje dwóch najbardziej ofensywnych piłkarzy w naszej drużynie, Rebicia i Hakana (Leao w ogóle nie liczę, a Alexis lepiej wygląda w obronie, niż w ataku), za jednego z nich wprowadzając piłkarza z definicji defensywnego - to raczej sygnał "bronimy wyniku, może się uda go dowieźć".
Kurde, ma się zmęczone Sassuolo, które do mniej więcej 65-70 minuty nie istniało - w pierwszej połowie mieli dwa strzały, na litość boską! - to się wpuszcza szybkiego Hauge czy dobrego w dryblingu Diaza, a nawet "wiatr-mnie-przewraca" Castillejo, bo jest taki patyczak z niego, że sędziowie każdy kontakt z nim odgwizdują jako faul. Nawet Tonali byłby lepszym wyborem! Nie, on wpuszcza Krunicia. Za jakie grzechy?
Już dawno pisałem, że ten zawodnik nie wnosi nic ani do ataku, ani do defensywy, i nadal tak uważam. Nie wiem, jak można twierdzić, że Krunić wchodzi, żeby dać spokój w obronie. No kurde. Jaki spokój, jak on nad piłką w ogóle nie panuje?
Milan musi walczyć o LM i powinni się rzucać na rywala jak pitbule, a nie po strzeleniu gola się cofać, i to mając taką wyraźną przewagę. Cofnęli się, Pioli wprowadził defensywne zmiany, Sassuolo na nas wsiadło. Mecz był do wygrania, to Pioli zmianami go rozłożył. I to najlepsze jest to, że De Zerbi przy 1:1 wrzuca świeże siły, a Pioli? Nic. Potem tracimy drugiego gola, a Pioli? Dalej nic. Po czym w 86 minucie przeprowadza zmiany... No ludzie kochani. Jakbym widział późnego Ancelottiego, który zmiany zaczynał przeprowadzać w okolicach 75-80 minuty niezależnie od wyniku.
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2021, 12:38
9
becoccos
becoccos
22 kwietnia 2021, 12:33
Nic dodać nic ująć... Te zmiany też mnie mega zdenerwowały :-(
0
Rossu
Rossu
22 kwietnia 2021, 13:15
amen
0
AdrianoGalliani
22 kwietnia 2021, 12:13
Dawać tego Rangnicka. #pioliout
1
Corsa
Moderator Corsa
22 kwietnia 2021, 13:26
zamiast Rangnicka lepiej zjeść sernika :)
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
22 kwietnia 2021, 13:52
i Mbbape
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 kwietnia 2021, 12:03
Obecnej sytuacji winni są piłkarze, zarząd, Paolo ale ostatnio Stefan stracił kontrole nad sytuacja.. to co gra druzyna to katastrofa, zadnego planu, styl Milanu to kopnij biegnij, a granie wrzutek w pole karne mając w nim Leao to tylko udowodnienie mojego wniosku. Nie widać po żadnym zawodniku rozwoju.. Leao, Sandro, Hauge, Alexis, zaden z nich nie zrobił postępu, jakiegokolwiek, a to juz zdecydowanie wina trenera.. dobór składu za spotkanie, reagowanie nie sytuacje w meczu nic Pioliemu nie wychodzi, a swiatełka w tunelu nie widać za to widać nadjeżdżający pociąg z Rzymu który boje sie ze w poniedziałek nas rozjedzie
Edytowano dnia: 22 kwietnia 2021, 12:05
0
ba_acm
ba_acm
22 kwietnia 2021, 11:53
Mnie również nie podobały się reakcje Pioliego na wydarzenia w drugiej połowie. Krytyka zasłużona
1
kozik___13
kozik___13
22 kwietnia 2021, 11:52
A kogo miał wpuścić Ronaldo i Messiego?? xD po to sciagalismy Mandzukic żeby wchodził na końcówki i powalczył. Krunic grał już trochę w tym sezonie i dawał radę. Drużyna poprostu sie troche zajechała a Sassuolo to nie są ogórki. Nie mamy kiedy rotowac skladem. Z Lazio zagrają Ci którzy wczoraj odpoczywali. Oni też muszą odetchnąć
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 kwietnia 2021, 12:07
mnie naprawde razi przede wszystkim to jak wygladamy fizycznie, przynajmniej tak to wyglada z przed tv. chetnie zrobaczył bym ile druzyna biega na mecz, moze ma ktoś takie statystyki
0
Mlotson
Mlotson
22 kwietnia 2021, 12:16
Personalia to jedno, ale tu chodzi o lewą stronę, gdzie Dalot nie miał wsparcia od Krunica ŻADNEGO. W pierwszej połowie czy Calhanoglu czy Rebić grali z Dalotem. Od 70min DRAMAT
1
TR3V0R
TR3V0R
22 kwietnia 2021, 11:49
no przecież tu nie ma nic do gadania. Jeżeli nie awansujemy do LM to ten gość musi odejść i tu nie ma żadnego gadania. Z całą sympatią jaką go darzyłem i po części darzę, to takiego spieprzonego sezonu chyba od dekady nie było. Mocno licze na awans, ale szanse bardzo drastycznie maleją
3
vorti
vorti
22 kwietnia 2021, 11:48
Podobno Maldini zablokował przemówienie Gazidisa po meczu z sassuolo... Kwas się zaczyna robić...
0
kamilus
kamilus
22 kwietnia 2021, 12:16
A to nie miało być przed spotkaniem i dotyczyć Superligi? Z tego co czytałem, to Gazidis chciał wyjaśnić piłkarzom całą sytuację, ale Paolo się nie zgodził.
0
zbylon
zbylon
22 kwietnia 2021, 11:47
Już to pisałem gdzie indziej, ale duch Dyzmy futbolu - Ancelottiego przeleciał wczoraj nad San Siro :) Dokładnie tak samo wtapialiśmy takie mecze za jego czasów, tyle że wtedy zamiast Krunica wchodziło inne drewno - Ambrosini. Kiedyś pokuszę się o zrobienie takiej statystyki, ile razy wchodził Ambrosini za Inzaghiego, Rui Costę czy Seedorfa przy wyniku 1-0 dla nas i ile razy taki mecz skończył się głupią wpadką.
2
Arlen
Arlen
22 kwietnia 2021, 11:50
Jako fan wszelkich statystyk bardzo popieram ten pomysł. Tym bardziej, że za czasów Rui Costy, Milan oglądałem tylko w LM.
1
pawel1989
pawel1989
22 kwietnia 2021, 12:16
I ja chętnie się zapoznam z danymi. :)
0
Jaca23
Jaca23
22 kwietnia 2021, 16:01
Jak i wtedy muszę zareagować. Nazywanie Ancelottiego Dyzmą futbolu, który wygrał 3x LM jest po prostu bluźnierstwem.
0
zbylon
zbylon
22 kwietnia 2021, 17:09
Jaca23 - na tym właśnie polega bycie Dyzmą :)
0
Nizial86
Nizial86
22 kwietnia 2021, 11:42
Oglądając te wszystkie ostatnie mecze to wydaje mi się że gramy bez jakiejkolwiek taktyki.Skutecznosc praktycznie zerowa podania dramat kontry zawsze coś spierd........Co oni trenują na tych treningach to nie wiem..
1
zbylon
zbylon
22 kwietnia 2021, 11:49
Bardzo chcą, żeby Donnarumma w końcu załapał o co chodzi w grze nogami, więc trenują podania do Donnarummy :)
2
22 kwietnia 2021, 11:35
Podoba mi sie wizja ADL w szukania trenera na nowy sezon, pojawiaja sie nazwiska Fonseci, Galtiera, Marcelino, Spalettiego, Sarriego czy De Zerbiego, a w przypadku Milanu bedzie pewni kolejna miernota pokroju Donadoniego itp
1
symbolic
symbolic
22 kwietnia 2021, 11:41
Ale Donadoniego to szanujemy. Ok?
0
Zuber
Zuber
22 kwietnia 2021, 11:30
Póki te błazny nie przejrzą na oczy, że bez porządnego trenera to tu się nic nie zdziałamy to będziemy się odradzać co roku w Pucharze Europy.
3
goat333
goat333
22 kwietnia 2021, 11:29
Według mnie wyjście tym 442 było super decyzja Ale to co Pioli zrobił po 70 minucie to sabotaż. Bardzo lubię szanuje Piolego Ale tu trzeba trenera z topu
3
KrzychuACM
KrzychuACM
22 kwietnia 2021, 11:26
Pioli trochę pada ofiarą własnego sukcesu, póki grał żelazną 11 to wszystko było super. Niestety wychodzi brak gotowych do gry, jakościowych zmienników, a jedyne pozycje które mamy względnie dobrze obsadzone do rotacji to prawa obrona i środek pomocy. Trudno jest ratować wynik wpuszczając ofensywne trio Rade-Mario-Samu. Ten mecz trenerowi nie wyszedł ale trzeba przyznać, że nie było na to spotkanie dobrych rozwiązań.
0
nrt2
nrt2
22 kwietnia 2021, 11:26
Od pierwszej powinien być Tonali do tego bez zmiany meite w ciągu meczu no i moim zdaniem za późno zaczął robić zmiany no i nawet wpuścił samu zamiast np hauge. Do tego wpuszczenie krunicia za hakana to już lepszym pomysłem był brahim.
1
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
22 kwietnia 2021, 11:21
Fakt, że jesteśmy nieudolni w ataku widać od dawna, nawet grając w przewadze martwimy się o wynik, gramy po prostu bez pomysłu.
Mam takie wrażenie, że dzieje się to co dzialo się z drużynami Piolego zawsze, Inter, Fiorentina czy też jego Lazio. Przychodził po prostu moment kiedy drużyna już nie grała i co najgorsze, Pioli z tych kryzysów nie wychodził. Fiorentina dała mu mnóstwo czasu, było podobnie, nieodpowiednie zmiany, brak elastyczności, słaby pomysł na grę, na boisku wyglądamy jak otwarta i przeczytana księga. Słabo to wygląda
4
Majkel69
Majkel69
22 kwietnia 2021, 11:20
Media sportowe to typowe cebule z internetu które chwalą kogoś jak mu idzie i plują jak mu nie idzie. Jedyna różnica, że inne cebule robią to za darmo a dla dziennikarza sportowego to praca
0
Rzetelny
Rzetelny
22 kwietnia 2021, 11:20
Pioli zawalił zmianami wprowadzając Krunicia i Mandzukicia. Dlaczego?

Z boiska zostali zdjęci Hakan oraz Rebić - graliśmy w ustawieniu gdzie albo jeden albo drugi występowali na lewym skrzydle i w fazie defensywnej wspomagali Dalota.

Co się stało, gdy zeszli z boiska?

Dalot został sam, bo Krunić nie dostał info, że ma tam bronić. Mandzukicia nie obwiniam, bo to nie rola 9. Dwie piłki na wolną stronę gdzie Portugalczyk był bez wsparcia naszego pomocnika i katastrofa gotowa.

Dziękuję za uwagę.
4
Cisek666
Cisek666
22 kwietnia 2021, 11:25
Miał ściągnąć Leao a wprowadzić Hauge. Rebić przechodzi na środek, Hauge na skrzydło. Potem wymiana snikersa za samu. Potem ściągnąć Meita i dać Tonaliego. Hakana bym trzymał do końca.
2
adrian20102
adrian20102
22 kwietnia 2021, 11:18
Jeszcze sezon się nie skończył . Porażki zawsze bolą ale wierzę że tym razem się uda .
0
Dohtor
Dohtor
22 kwietnia 2021, 11:15
No ale z drugiej strony, kogo miał wpuścić?
Nie cierpie Kaszanoglu, ale też nie można było ryzykować z jakimś urazem dla niego. Niestety, ale nasza 'ławka' nie daje równej jakości.
0
Jaca23
Jaca23
22 kwietnia 2021, 11:13
Zdania nie zmieniam, umowa jest umową. Nie ma w przyszłym sezonie LM, nie powinno być Piolego. Co nam po świetnym 2020 roku, jak nie osiągamy kluczowego celu?
3
Max82
Max82
22 kwietnia 2021, 11:11
Prawda jest taka że wszyscy dali dupy w tym meczu bo Inter zremisował a ewentualna nasza wygrana wzmocinla by pozycje wicelidera A teraz znowu będzie cisnienie i pełne gacie przed meczem z Lazio
1
Corsa
Moderator Corsa
22 kwietnia 2021, 11:10
Z kolejki na kolejkę utwierdzam się w przekonaniu, że te wyniki ponad stan były jednak efektem sprowadzenia Zlatana, a nie nagłego przypływu inwencji twórczej Piolego.

Minęło trochę czasu, zawodnicy przeszli do porządku dziennego, "oswoili" się z Ibrą, który już nie robi na nich takiego wrażenia jak na starcie i ten cały efekt Szweda zaczyna powoli przygasać.

Nie bez przyczyny Stefano nie zagrzał nigdzie miejsca na dłużej. To nie jest trener topowy. Drużyna pod jego skrzydłami rozkwitła, przypomnieliśmy sobie czym jest radość kibicowania Milanowi, ale to już niestety przeszłość.

Fakt, że kadra nie jest idealna, szczególnie prawe skrzydło, ale też nie ma co przesadzać, z tym składem da się ugrać więcej, jest spory potencjał.

Nie przyjdzie do nas nikt z górnej półki, na to nie ma co liczyć. Żałuję tylko, że nie sprowadziliśmy jako strażaka Marcelino. Moim zdaniem to był najlepszy wybór, szkoleniowiec, który potrafi zbudować coś z niczego.
6
Marcin1995
Marcin1995
22 kwietnia 2021, 10:58
Ostatnio był artykuł że nawet w przypadku braku LM Milan będzie kontynuował z Piolim, oby to był fake
3
Janik14
Janik14
22 kwietnia 2021, 10:49
Myślę że nawet wystawieniem Meite troche Pioli zepsuł, Sandro ostatnio gdy gral wyglądał dobrze. Później te okropne zmiany gdzie ściągnął 2 gości co potrafią cos zrobić z przodu na dwójkę totalnie nieaktywnych w ataku. Sfrajerzylismy ten mecz sami.
1
Eravier
Eravier
22 kwietnia 2021, 14:43
Częścią problemu jest fakt, że mamy napastnika, który jest totalnie nieaktywny w ataku :D
0
22 kwietnia 2021, 10:47
Chyba już powoli będziemy się żegnali z panem trenerem. Jestem wdzięczny za to co, zrobił, ale nie jest trenerem wielkiego formatu, choć z drugiej strony my też nie. Po sezonie czas na zmiany.
2
Corsa
Moderator Corsa
22 kwietnia 2021, 10:59
Nawet jak nie wejdziemy do LM, to i tak zostanie, już był komunikat. Nie stać nas na trenera znającego się na robocie, dlatego będą go tak trzymać, licząc na cud i powrót tej iskry, która pojawiła się po przyjściu Zlatana. Niestety, ale efekt Ibry powoli się wypala i nic z tego nie będzie.
1
Voltrex
Voltrex
22 kwietnia 2021, 10:44
Pioli dokonał zmian na jakie może sobie pozwolić takie sassuolo prowadząc 1:0 z Milanem w celu murowania bramki. Powinien wpuścić Tonalego, Theo i Hauge dając znak do ataku i przejęcia kontroli nad meczem, niestety zachowawczy futbol się u nas nie sprawdza i ten rok pięknej gry to była właśnie ofensywa i wysoki pressing. Jak można było ściągać jedynego rozgrywającego i oddać kontrolę drużynie słabszej. Mam nadzieję, że Stefano zdaje sobie z tego sprawę i w kolejnych spotkaniach nie narobi takiej lipy.
1
Jachu1899
Jachu1899
22 kwietnia 2021, 10:37
To co Maldini na ostatnie kolejki a Poli # out?
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się