SCUDETTO


Odejście Calhanoglu coraz bardziej prawdopodobne. Milan nie zamierza już podnieść oferty

22 kwietnia 2021, 23:28, cinassek Aktualności
Odejście Calhanoglu coraz bardziej prawdopodobne. Milan nie zamierza już podnieść oferty

Stacja Sky informuje, że odejście Hakana Calhanoglu z Milanu staje się już bardzo konkretną ewentualnością, z którą należy się liczyć. Podobnie jak w przypadku Ganluigiego Donnarummy, rossoneri nie zamierzają spełnić wymagań, przy których obstaje Turek. Klub wystosował swoją najlepszą ofertę i już jej nie podniesie. Według doniesień medialnych, 27-latek mógłby liczyć na mocy nowego kontraktu na 4 mln euro rocznie z bonusami, sam natomiast chciałby inkasować 5,5 mln euro. Jeżeli zawodnik nie cofnie się w swoich wymaganiach, prawdopodobnie opuści San Siro za dwa miesiące na zasadzie wolnego transferu.



105 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
23 kwietnia 2021, 21:28
popieram zarząd.póki nie będziemy regularnie występować w lm, nie możemy sobie pozwolić na takie płace
3
inzaghi67
inzaghi67
23 kwietnia 2021, 21:17
No najwyższa pora, może wreszcie zatrudnimy porządnego ŚPO który nie świętuje gola zdobytego po 100 strzałach w trybuny jakby strzelił w finale LM i traci piłkę na każdym kroku
to że mamy Hakana jest jak byśmy byli skazani na niego jak kiedyś na Suso.
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 21:18
0
Majki85
Majki85
23 kwietnia 2021, 16:37
Jeszcze mi się przypomniała jedną kandydatura... Ktoś wspomniał o De Pauli i Luisie Alberto... Fajne nazwiska. Ja bym jeszcze do tego grona dopisał Castrovilliego. Myślę że na pozycji Hakana by się sprawdzil a też odnoszę wrażenie że Fiorentina to już chyba staje się za mały klub dla niego.
0
ACstach
ACstach
23 kwietnia 2021, 16:08
Panie Turek, kończ Pan te negocjacje.
3
Diavo
Diavo
23 kwietnia 2021, 11:57
Z Hakanem źle, bez Hakana jeszcze gorzej.. Nie ma sie co oszukiwać, Maldini musi poszukać naprawdę mega rozgrywającego, inaczej nie ma szans na poprawę wyniku w kolejnym sezonie, co za tym idzie trzeba wydać grubo ponad 40-50 mln na zawodnika.. Reasumując wolałbym dać Hakanowi te 5-5.5mln i za rok sprzedać go choćby za 20 mln, niż zostać z niewiadomą na kolejny sezon..
2
Makaveli
Makaveli
23 kwietnia 2021, 12:43
Ta optyka jest strasznie błędna i tak często się powiela, że już oczy bolą. Zrozumcie, że jeśli Hakan może już negocjować z innymi klubami (!) to jak teraz damy mu 5,5 mln, to go nie sprzedamy za 20mln za pół roku, bo już teraz jest do wzięcia za darmo! Kto da później 20mln i w kontrakcie będzie musiał notabene przebić 5,5mln. Opanujcie się :)
3
Kosmateus123
Kosmateus123
23 kwietnia 2021, 13:05
Może Pioli szykuje już zmianę ustawienia na 1-4-4-2, w jednym wywiadzie zdaję się już mówił, że Rebić to najbardziej drugi napastnik. Leao na skrzydło, Ibra na szpicę a wokół niego orbituje Ante. Wtedy pozycja rozgrywającego raczej nie występuje...
0
Diavo
Diavo
23 kwietnia 2021, 19:15
Makaveli rynek transferowy rządzi się swoimi prawami, jeśli Hakan zagra mega sezon to dostaniemy nawet 40 mln za rok, więc ta optyka nie koniecznie jest taka zła;)
0
wielki prostownik
wielki prostownik
23 kwietnia 2021, 22:32
Szansa na to że Hakan zagra mega sezon jest mnie więcej taka sama ja to że jutro polecę na Marsa zjeść kebaba od miejscowego Turka.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 kwietnia 2021, 11:34
Też uważam że zarząd powinien opracować umowę w której wszystko to ponad 3 i pół miliona musi być uzależnione od wyników sportowych i postawy zawodnika. Czyli Hakan zarabia 3,5 milionów podstawy i w zależności od wyników sportowych drużyny oraz indywidualnych osiągnięć zawodnika przyznawane powinny być bonusy tak żeby ostateczne wynagrodzenie które otrzymuje zawodnik odzwierciedlało osiągnięcia klubu i zawodnika w danym sezonie
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 11:36
1
DaRo_7
DaRo_7
23 kwietnia 2021, 12:52
Z jednej strony wydaje się to motywujące dla zawodnika, ale czy z czasem nie będzie działało destrukcyjnie. Wyobraźmy sobie, że Hakan ma klauzulę asyst w danym sezonie, a jego koledzy tak jak w tym marnują te sytuacje na potęgę. Wg mnie z czasem jego frustracja będzie rosła bo będzie wiedział, że kasa się oddala. Tak samo wydaje mi się, że klauzula bramek dla napastnika jest słaba bo taki zawodnik będzie chciał wszystko kończyć sam i czasem nie poda koledze z zespołu :P

Tak swoją drogą szkoda mi jeśli odejdzie bo jest to jeden z naszych najbardziej wartościowych zawodników. Umie strzelić, umie dograć, nie straszna mu gra na małej przestrzeni. Gdyby Zlatan i Leao byli bardziej skuteczni to miałby śmiało parę asyst więcej. Przy dobrym napastniku, który potrafiłby się urwać obrońcom (taki Inzaghi) myślę, że Turek miałby co sezon dwucyfrową liczbę asyst. Zlatan bardzo dobrze wychodzi do tych piłek, ale niestety lata już nie te :P
1
Orzelek79
Orzelek79
23 kwietnia 2021, 15:13
Od wyników zespołu a nie za indywidualne statystyki. Proste, wchodzimy do LM jest spora premia, LE średnia itd.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 kwietnia 2021, 19:45
Mając na myśli osiągnięcia indywidualne nie myślałem wcale o golach i asystach, bardziej o liczbie rozegranych spotkań aby w razie kontuzji nie było takiej sytuacji jak niektórzy się obawiali że będzie z Mandżu, podpisał kontrakt i się leczył, niewiele nam dał minut i spotkań, zakładając że Milan i tak awansuje do LM to [niby] musiał by z automatu przedłużyć jego kontrakt, nawet mimo że na razie wiele nie zdziałał w koszulce ACM.
0
siwy991
siwy991
23 kwietnia 2021, 11:28
Myślę, że zarząd musi zrobić porządek z płacami i nie dopuścić do komina.

Napoli, Atalanta czy Lazio często mają porównywalne lub lepsze wyniki sportowe od nas od odejścia senatorów a budżet nieporównywalnie mniejszy.

Prawda jest taka że Donnek nie zasługuje na te 8, myślę że nawet i na 6 bo niby czemu? Nic jeszcze nie osiągnął oprócz liczby meczy żeby tyle wołać.

Hakan? 5.5m? lol - 3.5 to byłby max wg. mnie.

Kessie i 4.5m? ok

Ale pytanie ile Ci gracze zarabialiby w trzech wyżej wymienionych zespołach i też bijąc się o te same miejsca?

0
karp_fso
karp_fso
23 kwietnia 2021, 11:21
Gość jest do zastąpienia, pytanie tylko - kim i za co go zastąpimy? Z drugiej też strony, nie można też ot tak ulegać piłkarzom. Zwłaszcza tak chimerycznym jak Hakan. Pensja z bonusami zależnymi od wyników na boisku to nie jest zły pomysł.
3
King_Gattuso08
King_Gattuso08
23 kwietnia 2021, 11:20
Kupujemy Luisa Alberto albo Rodrigo De Paula i żegnamy się z KASAnoglu bez żalu
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 kwietnia 2021, 10:57
Ta, a w jego miejsce kolejny francuskojęzyczny, małoletni hiper mega talent lub jeszcze bardziej himeryczny Ilicić i za rok będzie płacz po Turku. Przerabialiśmy już ten scenariusz w przypadku wymiany Suso - Alexis i zaraz będzie powtórka z rozrywki. Ludzie muszą w końcu zrozumieć, że sztuką nie jest sama krytyka słabszych momentów/stylu efektywnych zawdników lecz ich zastąpienie bez większej straty na jakości. A za liczby historyczne kluby muszą niestety zapłacić, szczególnie w okresie szopki z SL.
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 10:59
2
dextermorgan
dextermorgan
23 kwietnia 2021, 11:00
Nie wiem kto przeżywał, ja jakoś za Suso nie tęsknie i jak dla mnie Alexis daje dużo więcej niż Suso z końcówki jego przygody u nas.
1
ACMarek
ACMarek
23 kwietnia 2021, 10:37
Ja nie wiem że nie można zawodników wysłać do normalnej pracy jeśli nie chcą kilka milionów mniej? Ja chętnie zobaczyłbym piłkę bez Neymara i Messiego i bez Donnarummy. Talenty które dopiero się wybija zgodziłyby się i za 1 milion grać wiedząc że żaden klub nie może dać więcej. Donek idź na kopalnie chłopie razem z grubym.
0
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 10:44
Problem zaczyna się bardzo wcześnie. Byle gówniarz, który potrafi kopnąć prosto piłkę dostaje już ogromne pieniądze. To samo się dzieje w innych dyscyplinach. Rysiek Bosek mówił kiedyś, że młodzi zawodnicy przychodzi do klubu (upadłego już AZS-u) się wybić. Teraz wolą siedzieć na ławce w Skrze czy Zaksie, ale za grube pieniądze. Generalnie zawodowy sport idzie w bardzo złym kierunku tylko nikt nie ma jaj żeby coś z tym zrobić. Skoro kluby potrafiły się dogadać, że założą SL, to dlaczego nie potrafią się porozumieć, że np. z Raiolą nie gadamy, albo płacimy agentowi max milion euro?
0
Jago
Jago
23 kwietnia 2021, 10:26
Za pensję 5.5 mln można mieć lepszego kopacza.
0
LunaS
LunaS
23 kwietnia 2021, 10:29
Pensja nie problem - nie mamy na odstępne w tym sezonie chyba dużo kasy - Tomori, Tonali itd ... z wolnych agentów w tym roku pomocników:

https://www.transfermarkt.pl/transfers/endendevertraege/statistik?plus=0&jahr=2021&ausrichtung=Mittelfeld&spielerposition_id=alle&altersklasse=alle&land_id=0&yt0=Poka%C5%BC
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 10:30
0
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 10:47
@LunaS od kilku sezonów to samo "nie mamy pieniędzy". Później na koniec okienka wychodziło, że Milan wydawał koło 100 mln.

Poza tym pewnie skończy się na wypożyczeniach z obowiązkiem wykupu.
0
patoo_07
patoo_07
23 kwietnia 2021, 11:12
W sumie Draxlera byśmy mogli wziąć :D
0
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
23 kwietnia 2021, 10:24
Hakana Calhanoglu - nigdy nie byłem fanem jego talentu, dlatego mogę nie być obiektywny. Turek jest bardzo chimeryczny. Trzeba przyznać, że ma swoje momenty. Jestem za pozbyciem się turka, szkoda tylko, że za darmo, bo za niego pewnie pojawiały się jakieś oferty. Milan i tak bardzo długo wierzył i chyba nadal wierzy w jego strzał z wolnego, którego chyba nigdy nie pokazał w barwach Milanu. Nie wspominając już o tych jego rzutach rożnych, które przez trzy sezony lądowały na głowie pierwszego obrońcy (proszę poprawcie mnie jeśli się mylę). Na tym przykładzie możemy zobaczyć, w jakim błędzie jesteśmy, gdy myślimy, że jakiś zawodnik będzie miał sentyment do klubu, który wciąż w niego wierzy i już w tym momencie dał pieniądze, na które nie zasługuje, a o tych nowych żądaniach nawet nie wspomnę. Powodzenia Haka.
1
patoo_07
patoo_07
23 kwietnia 2021, 11:17
No akurat w tym sezonie ma kilka asyst z rożnych i ogólnie strzelaliśmy w miarę dużo goli z tego stałego fragmentu. 2 razy asystował z Lazio, ostatnio z Genoa samobój, z Fiorentiną u siebie i na wyjeździe gol po jego rożnych. Z Crotone zaraz po wejściu też dał z rożnego Rebicowi na głowę. W tym sezonie coś tam się działo ciekawego ;)
4
Wiesław Śmietana
Wiesław Śmietana
23 kwietnia 2021, 19:14
Dzięki, ale nie zmieniłeś mojego zdania.
1
Majki85
Majki85
23 kwietnia 2021, 10:15
To co, Ilicic w jego miejsce? A może powrót Papu do Włoch z Sevilli:)
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 10:15
0
87acm87
87acm87
23 kwietnia 2021, 10:13
Gdyby grał równo to bym żałował, szkoda, że po jednym meczu dobrym a 2-3 kolejnych lepiej nie wspominać. Powodzenia w Monachium.
4
King_Gattuso08
King_Gattuso08
23 kwietnia 2021, 11:21
raczej w Interze lub Juve ;)
0
kusniak_22
kusniak_22
23 kwietnia 2021, 09:47
Bardzo dobrze, max 4 mln i powinny być bez bonusów, jego forma nie jest na równym poziomie, to albo super albo piach totalny.
0
marunio
marunio
23 kwietnia 2021, 09:34
mnie to ciekawi co zrobi donnaruma jak nikt mu nie da wiecej niz my? jest taka duza szansa, oceniajac ile syfu robi gruby, ile juz zarabia, tego jak gra nogami i ze wieksze kluby maja juz obsadzona bramke. jak wroci w polowie letniego okienka podkulonym ogonem to te 2-3mln moliby mu dac
0
Gullit80
Gullit80
23 kwietnia 2021, 09:57
Skuli ogon i będzie chciał zostać na warunkach jakie mu będą chcieli dać
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
23 kwietnia 2021, 10:09
Napewno ktoś da. Założę się że juve da
0
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 10:24
@SzeregowyNWJ a Juve kasę ma? Nie po to robili dym o SL, bo im się przelewa. Najpierw nowy klub będzie trzeba znaleźć Wojtusiowi, a czy on zamieni Juve na jakiegoś angielskiego średniaka? Mam duże wątpliwości.
2
Mercik
Mercik
23 kwietnia 2021, 09:25
W końcu poszli po rozum do głowy! Podania w aut, marudzenie i przebłyski na pozycji nr. 10... Milan to niestety nie jest miejsce dla Hakana..
0
Ledux
Ledux
23 kwietnia 2021, 10:02
Milan bez Hakana obecnie nie istnieje. Nawet bez słabo grającego Hakana.
5
wielki prostownik
wielki prostownik
23 kwietnia 2021, 10:12
Hakan szału nie robi ale bez niego to jest zupełna kaplica z przodu. Hakan bez formy jest lepszy niż Diaz czy Krunic.
3
Mercik
Mercik
23 kwietnia 2021, 10:51
Ja wiem, że Milan bez Hakana to wielkie nic ale bardziej chodzi mi o to że trzeba koniecznie jakieś zmiany na tej pozycji właśnie które zrobią różnicę
0
Qiub
Qiub
23 kwietnia 2021, 09:23
No może być baaardzo krucho z finansami latem
1
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 09:28
Chyba nie jest tak krucho, skoro mamy 7 banieczek rocznie na zawodnika, który gra tylko pół sezonu. To, że Milan nie chce spełnić żądań Hakana nie świadczy o tym, że nas nie stać. Pewnie mogliby dać mu i 10 baniek, ale problem w tym, że on to niespecjalnie na 4 mln zasługuje.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
23 kwietnia 2021, 09:32
Zwłaszcza w przypadku braku LM. Trzeba się szykować na to że zostaniemy z Kruniciem na "10" i Samu na skrzydle. A z większych wydatków to tylko wykup Sandro. Reszta ponownie jakieś wypożyczenia. Nawet darmowe transfery odpadają bo nie ma szans by Milan godził się na kontrakty 5-6mln (np. dla Thauvina).
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 09:41
0
szfarceneger
szfarceneger
23 kwietnia 2021, 09:12
Sporo pewnie zależy od kwalifikacji do LM, podobnie może być w przypadku Donnarummy. Jakby cały czas grał tak, jak w rundzie polockdownowej, to 5,5 mln dostałby z pocałowaniem ręki. Obecny sezon w sumie też jest niezły w jego wykonaniu, ale brakuje mu regularności i po dobrym meczu ma 3 gówniane.
4
Jaca23
Jaca23
24 kwietnia 2021, 00:48
Krótki ale jakże trafny opis Hakana w Milanie.
0
POE
POE
23 kwietnia 2021, 09:09
"To są fani i pająki Od pierwszych piątki od drugich nagonki To są kurw* i to są ziomki Od pierwszych odbij, o drugich nie zapomnij"

0
Cleaver
Cleaver
23 kwietnia 2021, 09:05
No i niech idzie. Nie jest niezastąpiony. Taką gaże to by mógł żądać jakby cały sezon zajebiscie grał, a nie 2-3 miesiace.
2
Zimer9009
Zimer9009
23 kwietnia 2021, 08:57
W ogóle nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale coraz większa ilość zawodników ma w głębokim poważaniu swoje kluby. Gdy przychodzi do przedłużenia kontraktu to stawiają zaporowe warunki wiedząc, że za rok/kilka miesięcy będą mieli swoje karty na ręku.

Na szybko przychodzi mi do głowy Dybala, Mbappe, Alaba, Ramos i wspomniana nasza dwójka, ale pewnie znalazłoby się tego więcej. Pierwsza dwójka oczywiście nie w to lato będzie za free, ale sytuacja analogiczna.
2
kamilus
kamilus
23 kwietnia 2021, 09:08
https://www.transfermarkt.pl/statistik/endendevertraege

Z takich graczy można by stworzyć zespół, który z miejsca by walczył o najwyższe cele.
1
deshaun
deshaun
23 kwietnia 2021, 09:11
Zimer9009

nie ma w dupie, tylko kluby stają się coraz bardziej zaporowe w sprzedazach zawodników i żądają cen kosmicznych. Odrzućmy uczucia i przywiązania do klubu, wyobraź sobie sytuację, że Donnaruma naprawdę chce odejść z Milanu, bo chcę walczyć np. o wygranie LM i bije się o niego Real, Barcelona itd (sytuacja hipotetyczna) - Przychodzą te kluby i chcą wyciągnąc go z Milanu, ale klub krzyczy sobie za zawodnika więcej niż jest wart.
Co ma zrobić w tej sytuacji Donnaruma? Jedynie siedzieć cicho, wypełnić konktrakt i odejść gdzie będzie chcial.

Wszyscy tu patrzą tylko ze swojej perspektywy, że np. Donek to sprzedawczyk itd., a ja myślę, że jeśli odejdzie to bardziej z powodów sportowych (może być znów LE w przyszlym sezonie), a wiemy, że potencjał ma na bycie TOP
2
KrzychuACM
KrzychuACM
23 kwietnia 2021, 09:12
Wydaje mi się, że to nie jest do końca tak jak piszesz.
Zawodnicy wiedzą, że w czasach pandemii kluby nie mogą kupować zawodników i wiedzą jak działa FFP. W tej sytuacji łatwiej powiedzieć "słuchaj, po co Ci nowy obrońca, masz mnie, sprawdzonego, on będzie chciał zarabiać więcej niż ja, mi dasz bańkę podwyżki, jego transfer kosztował Cię będzie z prowizjami z 60 milionów. Mi dasz 15 prowizji, agentowi drugie tyle i jesteś 30 do przodu".
Dopóki w Europie nie będzie salary cap i ograniczeń w działalności agentów to takie cyrki będą co sezon, niezależnie o jakiej lidze byśmy mówili.
1
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 09:30
@deshaun doskonale było to widać w przypadku Belottiego, za którego Torino chciało ponad 100 baniek.
4
lopezito84
lopezito84
23 kwietnia 2021, 08:56
Może to i lepiej niby bywa dobry ale nie jest regularny a ostatno nie wiele pokazuje nie będzie niezastąpiony
0
Orzelek79
Orzelek79
23 kwietnia 2021, 08:54
Tylko Kessie zasługuje na podwyżkę którą chce czyli 4,5 mln . Gra najrówniej od roku , na wysokim poziomie a jak będzie chciał zmienić otoczenie to jeszcze dużo zarobimy.
5
Mlotson
Mlotson
23 kwietnia 2021, 08:54
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ani za Niego, ani za Donnarume Milan nie dostanie grosza. Oszczędności będą tylko na pensjach, a to praktycznie gwarantuje że na nowy sezon Maldini będzie wypożyczał lub brał gości z wygasłymi kontraktami. Są jacyś naprawdę klasowi zawodnicy na rynku spełniający te warunki który wezmą max 4mln/rok?
2
biedrus
biedrus
23 kwietnia 2021, 08:56
Jest Thauvin na prawe skrzydło, ale on nie przyjdzie za 4 mln:) Obawiam się, że nikt klasowy nie przyjdzie za tyle za darmo.
2
R93k
R93k
23 kwietnia 2021, 08:49
Podoba mi się kierunek jaki obrał klub. Są bardzo konsekwentni i dobrze. Teraz odejście Hakana i Dolara za darmo zaboli, ale nie przestajemy kibicować chyba w tym sezonie tylko my akurat z Milanem zostajemy na dłużej, a w szerszej perspektywie takie działania się opłacą.
1
Gieno
Gieno
23 kwietnia 2021, 08:44
Niech zrobi wszystko teraz i doprowadzi Milan do Ligi Mistrzów,a później niech odchodzi jak mu nie pasuje.Jak awansujemy do LM to nie jednego bedziemy mieli takiego Hakana a nawet lepszego.Gość nic specjalnego nie gra,nie mówiąc że jeszcze tu nic nie wygrał,a chce zarabiać Bóg wie ile.
0
biedrus
biedrus
23 kwietnia 2021, 09:14
Fajnie się mówi ale pokaż mi tych "niejednych Hakanów".
Konkretne nazwiska, które są lepsze od Turka i będzie nas na nich stać.
4
biedrus
biedrus
23 kwietnia 2021, 08:33
Odejście za darmo bardzo boli - musimy zapłacić za Tonaliego, pewnie za Tomoriego, kupić kogoś do ataku i na prawe skrzydło, zmiennik dla Theo (Laxalt zostanie?). Kogoś za Hakana (?), za Gigio (?). Coś mi się wydaje, że w przyszłym sezonie kadra będzie gorsza niż teraz.
1
Jaca23
Jaca23
24 kwietnia 2021, 00:44
Nie będzie LM, nie będzie Tomoriego, a i pewnie Hakana i Gigio też. Również mam takie przeczucia co do kadry.
Edytowano dnia: 24 kwietnia 2021, 00:44
0
Daman
Daman
23 kwietnia 2021, 08:22
Bardzo szkoda jeśli odejdzie. W obecnej sytuacji bardzo potrzebujemy doświadczonego zawodnika, który zna zespół od podszewki i gwarantuje określone liczby. Mam nadzieję, że Hakan nie odejdzie, tym bardziej za darmo, a powyższy komunikat to stanowisko negocjacyjne klubu.
2
Zimer9009
Zimer9009
23 kwietnia 2021, 08:21
Wydaje mi się też, że tak jak 8 baniek dla Gigio jest jeszcze jakoś do wytłumaczenia reszcie drużyny (chociaż i tak powodowałoby tarcia i konieczność podbijania innych kontraktów) tak 5,5 mln dla Turka to automatycznie lawina podobnych żądań od zawodników takich jak Kessie, Bennacer, Romagnoli itd itd

Bo w sumie dlaczego Hakan ma zarabiać 5,5, a Kessie 4,5 ?
0
Jaca23
Jaca23
23 kwietnia 2021, 09:23
Czekaj, czekaj... Porównujesz ofertę klubu dla Donnarummy z żądaniami Calhanoglu? Nie manipuluj i porównaj żądania vs żądania i wtedy wychodzi:
Hakan: 5,5 mln
Gigio: 12 mln

A oferta vs oferta:
Hakan: 4 mln
Gigio: 8 mln
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 09:29
0
Adi.Milan
Adi.Milan
23 kwietnia 2021, 08:13
No co jak co ale 5 milionów euro to może zarabiać. Tańszego lepszego nie znajdziemy na pewno
0
artorn
artorn
23 kwietnia 2021, 08:13
i bardzo kurna dobrze! Sio!
Za mecze w reprezentacji nie dajemy podwyżek.
3
TR3V0R
TR3V0R
23 kwietnia 2021, 07:57
I dobrze. Chlop miał dobry jeden rok i od razu takie wymagania, a teraz znowu wraca do swojej ,,normalnej formy. Czy z nim czy bez niego i tak gramy gowno także ja nie widzę powodu dla którego mialbysmy dawać mu 5,5 banki. Poszukać kogoś w jego miejsce, czy z wypożyczenia czy jako transfer i tyle.
2
Dohtor
Dohtor
23 kwietnia 2021, 07:56
Nie mogę się doczekać aż odejdzie!!!!!!!
0
matten
matten
23 kwietnia 2021, 07:54
Szkoda, Calhanoglu od początku przygody w Milanie jest nieregularny, ale trzeba mu oddać, że ma liczby. Praktycznie co sezon ma udział przy 20 bramkach; jak na realia obecnego Milanu to nie mało. Myślę, że ciężko będzie nam pozyskać jakościowego następcę, pewnie kupimy jakiegoś młodzika, który może wejść na poziom Turka za parę lat.
2
gieemce
gieemce
23 kwietnia 2021, 07:46
8 bramek i 11 asyst w 37 meczach, problem tym ze gra w kratkę ale nie można powiedzieć ze dało zero wartosci
1
Olli666
Olli666
23 kwietnia 2021, 07:30
Hakan w tym sezonie nie jest wartością dodatnia z nim lub bez niego gramy podobnie. Bardziej mi szkoda straty Gigio ale jak ma ca roku żądać coraz więcej to niech sobie idzie gdzie chce. Klub jest najważniejszy nie piłkarze.
0
patoo_07
patoo_07
23 kwietnia 2021, 07:23
Jakby wzięli De Paula w to miejsce, to spoko. Poza graczem Udinese nie widzę żadnego dobrego rozwiązania. Chyba, że przyjdzie jakiś wynalazek z ligi blegijskiej czy holenderskiej, o którego istnieniu nie mam pojęcia.
6
paweł_piotr
paweł_piotr
23 kwietnia 2021, 07:57
chyba że na poważnie biorą tego Ilicicia
0
patoo_07
patoo_07
23 kwietnia 2021, 08:18
Myślę, że sam Ilicic nie wystarczy. Tym bardziej, że on bardziej i tak trzyma się prawej strony. Klasyczna 10 to nie jest.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 kwietnia 2021, 10:59
Pellegrini z klauzulą 25 mln ;]
1
patoo_07
patoo_07
23 kwietnia 2021, 11:06
Pellegrini choćby skały srały to z Romy nie odejdzie.
0
Corsa
23 kwietnia 2021, 06:21
Z nim czy bez wciąż gramy bardzo przeciętnie, te kontrakty są mi już obojętne, na LE wystarczy Krunic ;)
2
Milanboy
Milanboy
23 kwietnia 2021, 06:01
Mam wrażenie, że to jest wszystko zależne od Champions League. Jeśli awansujemy to myślę, że przedłuża.
1
zycumilanista
zycumilanista
23 kwietnia 2021, 07:24
To niech pajac zacznie grać na miarę CL, a nie czeka na cud. Albo papa. Mam już tego po dziurki w nosie. Maldini się ma do tej CL zakwalifikować czy piłkarze?
6
kozik___13
23 kwietnia 2021, 06:00
Żarty żartami ale odejście za darmo nie jest w naszym interesie, odejdzie Hakan, odejdzie Donnarumma, przecież moglibyśmy zarobić ze 100 mln... Nie daj Boże braku awansu do LM
4
Mieszko
Mieszko
23 kwietnia 2021, 09:04
Wtedy może się to tragicznie dla nas skończyć, brak LM Donek i Hakan odejdą za darmo. Ktoś jeszcze kupi Kessiego/Benka, Romagnoli też pewnie będzie chciał odejść i trzeba będzie budować drużynę od nowa...
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
23 kwietnia 2021, 06:00
Wystarczy plota sky i już poszło na chłopa wiadro pomyja xd
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
23 kwietnia 2021, 08:36
Co jest normą w przypadku Hakana, każda plotka która mu nie sprzyja sprawia że we wszystkich tutaj budzą się pierwotne instynkty i w niego nawalają


PS. Niestety, jeśli to prawda to nie powinniśmy przedłużać z nim kontraktu. O następce na podobnym poziomie będzie niestety ciężko
1
plotek
plotek
23 kwietnia 2021, 01:25
Spadaj do Bayernu xD
3
Nelson_Dida
Nelson_Dida
23 kwietnia 2021, 01:02
się nie podoba, tam są drzwi, żaden z ciebie Ronaldinho żeby za tobą wylewać rzewnie łzy..
13
Gutek
Gutek
23 kwietnia 2021, 00:42
Może przyjdzie jakaś fajna 10 za Hakana :]
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
23 kwietnia 2021, 09:25
Nie za młoda jak na grę w dorosłej (i męskiej) piłce? :P
2
Gutek
Gutek
23 kwietnia 2021, 11:01
Hahahah dobre :]
0
Yabaye
Yabaye
23 kwietnia 2021, 00:36
Symboliczne, że w dniu urodzin Rickiego Kaki dostajemy informację, że Hakan, nasz rozgrywający, fuka się na zaoferowane pieniądze i może odejść za darmo.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
23 kwietnia 2021, 00:01
Podobno dostał ofertę od Arsenalu.
0
Zimer9009
Zimer9009
23 kwietnia 2021, 00:13
W sumie idealnie miejsce.

Hajs będzie się zgadzał, w lidze po kilkunastu kolejkach już walka o nic, a w Conference League będzie zbierał wysokie noty po wygranej z Legiami tego świata.
21
Corsa
23 kwietnia 2021, 06:18
oni lubią takich oczatych Turków, przepłacali za Ozila, to i Hakanowi dadzą ile trzeba.
2
patoo_07
patoo_07
23 kwietnia 2021, 07:22
Z tym, że pierwsze 4 lata,to Ozil tam wymiatał. Hakan raczej by nie nawiązał do tego poziomu.
2
Vol'jin
Vol'jin
22 kwietnia 2021, 23:48
Tuzinu chętnych po Turka też nie widać. Ciekawe jak to się skończy.

Ale mam wrażenie, że ci nawet średni piłkarze/wyróżniający się mają problem z znalezieniem klubów przez prowizje. Przez to upadł temat Otavio, z Thauvinem chyba dzieje sie podobnie ^ Draxler w sumie też bez klubu nowego opcjonalnie ;]

z topu też bywa różnie Alaba chyba dopiero teraz znajduje klub ;] (notabene idzie do "biednego" Realu ;] Ramos nie może się dogadać ^
7
Zimer9009
Zimer9009
22 kwietnia 2021, 23:54
Masz racje.

Piłkarze nie chcą zmienić przyzwyczajeń mimo tego co się obecnie na świecie dzieje, ale na szczęście (wydaje się) kluby zaczynają to robić.

Jak taki Dollar chce pewnie 12 rocznie dla siebie, 20 dla Mino za opiekę i z 10 dla ojczulka, a weź tu jeszcze wlicz pensje braciszka.
7
Jaca23
Jaca23
22 kwietnia 2021, 23:47
Ładna bramka. Tyle dobrego można powiedzieć o ostatnich kilku spotkaniach w wykonaniu Hakana. Trochę mało jak na kogoś kto chce zarabiać 5,5 mln za sezon gry.

Strasznie mnie irytuje zachowanie zarówno Hakana jak i Gigio, którzy żądają niebotycznych jak na warunki klubu i swoją pozycje pensji, obecnie niewiele oferując w zamian. My jeszcze nic nie wygraliśmy, ba nawet nie wiadomo czy w przyszłym sezonie zagramy w LM, a oni oczekują podwyżek jakbyśmy co najmniej nadal z Interem bili się o mistrza.
10
Bandon
Bandon
22 kwietnia 2021, 23:53
Co do Gigio jeszcze rozumiem, bo największy talent bramkarski na świecie itd. (oczywiście oferta klubu jest aż ponad stan, ale tu rozumiem rozmowy) Jednak Hakan? Grał gówno przez parę sezonów, zagrał fantastyczne pół roku, tak jak cały zespół i jak zespół gra gorzej, to on również, więc wpychanie się w kontrakt 5,5 byłby paranoją.
7
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się