SCUDETTO


Ceferin ostrzega m.in. Milan. Grozi wyrzuceniem z Ligi Mistrzów

23 kwietnia 2021, 20:43, cinassek Aktualności
Ceferin ostrzega m.in. Milan. Grozi wyrzuceniem z Ligi Mistrzów

Real Madryt, FC Barcelona, Juventus oraz Milan to jedyne z dwunastki "buntowników", które w swych oświadczeniach nie poinformowały jednoznacznie, że opuszczają szeregi Superligi. To budzi złość szefa UEFA, Aleksandra Ceferina. Słoweniec w rozmowie z agencją AP powiedział: "Real, Barcelona, Juventus i AC Milan muszą zadecydować czy są klubami Superligi, czy klubami europejskimi. Jeżeli powiedzą, że są z Superligi, oczywiście nie zagrają w Lidze Mistrzów".



53 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
25 kwietnia 2021, 09:11
Panu jak nigdy dotąd jest potrzebna lewatywa.
0
Lomaxini
Lomaxini
24 kwietnia 2021, 13:30
Milan sam się wyrzuci z LM
3
milan2002
24 kwietnia 2021, 13:00
Czyli jak będziemy w Superlidze to nie będziemy klubem europejskim?
1
Kosmateus123
Kosmateus123
24 kwietnia 2021, 12:43
Prawnik AC Milan powinien zagrozić osobistym pozwem Ceferinowi jeśli spróbuje. Jak dostanie do zapłacenia 20 mln z własnej kieszeni to nie będzie taki rozgadany.
1
artur297
artur297
24 kwietnia 2021, 11:24
Cweloza jebana
1
piotr
piotr
24 kwietnia 2021, 11:16
Ceferin zamknij jape.
1
rzezniq
rzezniq
24 kwietnia 2021, 11:05
Prawnie nie mogą żadnej drużyny wyrzucić, straszą jak mogą bo ktoś zagroził ich forsie
0
Dohtor
24 kwietnia 2021, 10:00
Nie strasz, nie strasz bo sie zesrasz. Póki co robimy wszystko żeby nie zakwalifikować się do LM :D
0
Corsa
Moderator Corsa
24 kwietnia 2021, 09:45
Ceferin, nazwisko to brzmi jak lek na katar(Otrivin), na jedno i drugie wydaje się tylko niepotrzebnie kasę, a efekt jest gówno warty.
0
Svikahrappur
Svikahrappur
24 kwietnia 2021, 12:57
Nie no ale Otrivin to Ty szanuj. Mentolowy dobrze nos odtyka :d
1
Corsa
Moderator Corsa
24 kwietnia 2021, 13:04
z pewnością szanuję bardziej niż Ceferina :P
0
mathiaz
mathiaz
24 kwietnia 2021, 08:38
Czytałem artykuł, że w zeszłym roku mimo pandemii i tyłu problemów finansowych klubów w Europie podniósł sobie pensje o 450 tys. do poziomu 2,2mln euro.
2
kusniak_22
kusniak_22
24 kwietnia 2021, 01:19
A to trzeba pokajać się jeszcze i głowę popiołem posypać ?
0
Jaca23
Jaca23
24 kwietnia 2021, 00:40
Milan przechytrzył Ceferina. Nie zostanie wyrzucony z LM, jak się nie zakwalifikuje.
11
23 kwietnia 2021, 23:53
Milan tam nie zagra wiec jakie to ma znaczenie XD, a o lidze Ueropy nic nie mowil dzban
2
ksieciunio
ksieciunio
23 kwietnia 2021, 23:37
Ceferin powiem do ciebie jak Grucha do Bolca: "kim ty w ogóle ku... jesteś, pajacu"?
9
23 kwietnia 2021, 23:27
Pajace, niczego nie pozwolą zrobić.....żal dupsko ściska, że mieliby spadek przychodów... :/
0
marcinomilano
23 kwietnia 2021, 23:27
Nie wyrzucą Cię z Ligi Mistrzów, jeśli się do niej nie zakwalifikujesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
dyster
dyster
23 kwietnia 2021, 23:32
Stonks
1
mpt1899
mpt1899
23 kwietnia 2021, 22:54
Milan, Inter, Atletico i Borussia podobno mieli miec najmniej kasy w SL a Real i Barcelona na start mialy dostac po 60M jakiegos bonusu. I tak wlasnie LS mial byc lepsza i sprawiedliwsza. Tak, kluby by mialy wiecej kasy z TV, tylko co z tego jak Real i Barca by dostali po, zalozmy 460M, Juve i angielskie po 400M a reszta po 200M. Normalnie zajebiscie. Cale 3 lata nad tym mysleli. Ja myslalem, ze zalozyciele dostana po takim samym kawalku a to jednak mial byc walek taki jak w UEFA tylko bez UEFA. Do tego bez jakiegokolwiek sportowego sensu.
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 22:55
5
brzydki
brzydki
24 kwietnia 2021, 00:22
Zamiast narzekać, to jako kibic Milanu powinieneś się cieszyć że w ogóle ten Milan tam wzięli, bo to też jakieś kuriozum swoją drogą

Ostatni raz temu w Lidze Mistrzów 7 lat temu, parę ostatnich lat to kopanie się po czołach z jakąś Genuą i zabójcza walka o 6-7 miejsce w tabeli włoskiej tabeli, gdzie cała Serie A jest w kryzysie, a oni ich wzięli do elity najlepszych klubów na świecie. Śmiech... Gdzie taki Real w ostatnie 7 lat zdobył 4 puchary LM, o mistrzostwach kraju i tym podobne to nawet nie wspominam. I oni mieli dostać tyle samo hajsu, za co?
Edytowano dnia: 24 kwietnia 2021, 00:25
1
mpt1899
mpt1899
24 kwietnia 2021, 00:39
Niej jakoś tam wzięli tylko ACM jest trzecia najpopularniejsza druzyna pod wzgedem oglądalnosci w Azji (za Realem i Barca} oraz ósmym w USA (najlepsi z Włoch) a przecież Perez o niczym innym nie gada tylko o kasie z TV. Milan sportowo nie jest mu potrzebny ale marketingowo to Milan to ciągle siła.
2
mpt1899
mpt1899
24 kwietnia 2021, 00:43
Ja to się cieszę że się tak szybko to ropadlo. Nie wiem tylko dlaczego Milan ciągle czeka z wyjściem.
1
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 22:47
To mi się wydaje nieprawdopodobne. Jeśli tak by miało być to Real dzisiaj powinien zostać wykluczony z półfinałów LM. Nie zmienia to faktu, że zachowanie Milanu jest dziwne. Choć czy o Gazidisie można napisać Milan
0
umbrella
umbrella
23 kwietnia 2021, 22:06
Europejskimi SuperKlubami ;)
0
LunaS
LunaS
23 kwietnia 2021, 21:41
Ja tam mu się nie dziwię - każdy monopolista stosuje wszelkie możliwe zagrania aby monopol utrzymać. Tutaj jest błąd założycielski krajów Unii Europejskiej (chyba wtedy jeszcze EWG) że pozwoliły i pozwalają na takie praktyki.
1
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 22:42
Co ma UE do działalności danego stowarzyszenia?
0
LunaS
LunaS
24 kwietnia 2021, 08:22
https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/fifa-czyli-potega-autonomii-sportu,64345.html

Poczytaj i zobacz czy kraje unii europejskiej przy procesie powoływania unii europejskiej do życia nie mogły tego unormować prawnie inaczej niż "wspieranie".
0
pijanyroman
pijanyroman
23 kwietnia 2021, 21:40
Offtop, ale sami spójrzcie!

https://tiny.pl/rs58w


Ah, co za zespół! Mnie jeszcze na świecie nie było prawdę mówiąc, ale kto z nas nie znałby wszystkich tych nazwisk ;)

Swoją drogą polecam na fejsie ten profil: Old School Panini - fajnie zobaczyć więcej takich starych ekip. Ostatnio zatrzymałem się na dłużej przy Ajaxie - niesamowita kadra sprzed lat. Polecam przejrzeć!
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
23 kwietnia 2021, 22:05
aleryje.pl
0
GiveMeReason
23 kwietnia 2021, 21:29
Lepsze jajca będą jak Boban będzie rozmawiał z Gazidisem
10
fett85
fett85
23 kwietnia 2021, 21:24
Cała szopka z SL jasno pokazała, które kluby są w finansowych tarapatach. Real, Barca, Milan, Juve i Inter trzymają się SL ponieważ są w najgorszej sytuacji finansowej, z której nie wiedzą jak się wydostać. Kluby angielskie przędą w miarę dobrze więc szybko dały nogę i opuściły projekt, Bayern hegemon posiada ugruntowaną pozycję w lidze, jest dobrze zarządzany, kasa się zgadza więc nawet nie przystąpił do SL, natomiast PSG to nafciarze wiec martwić się o gotówkę w ogóle nie muszą - sama płynie.

Milan nie będzie się chciał odciąć od SL całkowicie, może zrobi to na pokaz, ale z tego co widać nasi amerykańcy właściciele są raczej przekonani do obranego kierunku, Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
2
mpt1899
mpt1899
23 kwietnia 2021, 21:56
Milan juz jest bez dlugow. Zanotowal strate 150M, ktora Elliott wezmie na siebie. Natomiast Ile dlugow Real ma to chyba sam Perez nie wie, Barcelona- 1.5mld, Inter chyba prawie 700M a Juve ponad 500M. Gazidis i Scaroni mowili, ze brak LM w tym sezonie nie wplynie na klub bo budzet juz maja ustalony i awans do LM nie byl wliczany, takze ponoc kasa z LM to bylby extra zaszczyk gotowki no i haczyk na pilkarzy. Juve jak nie awansuje do LM to ich chyba szlag trafi chyba, ze Angelli wywali kase ze swojej kieszeni bo PSA na pewno nie bedzie oplacalo Ronaldo wyplaty. Inter z mistrzem i LM moze jakos pociagna ale Real i Barca to juz osobny rozdzial. Perez zamiast myslec jak tu wyciagnac klub z gowna to on kombinuje jak sprowadzic Haalanda. O czym tu mowa. Wszyscy wiemy, ze UEFA to zlodzieje i cos takiego jak ELS byloby dobre ale w takiej formie nie mialo to szans powodzenia. Nie wiem nad czym oni mysleli 3 lata, wydaje mi sie, ze za bardzo o swoich dupach.
1
Rysiu
Rysiu
23 kwietnia 2021, 23:21
Mpt1899
Dług zredukowany. Jednak strata po sezonowa jedna z największych w Europie.
1
100f
100f
23 kwietnia 2021, 23:28
Może i Milan jest bez długów na teraz, ale ciągle przynosi straty. Nie wiem jaki plan ma Singer, ale to nie jest szejk i nie ma tyle kasy, bo się urodził na ropie. W każdym razie wierzę, że nie pompuje kasy w klub, bo nie ma co robić z pieniędzmi tylko ma w tym jakiś cel.
1
Zuber
Zuber
23 kwietnia 2021, 23:52
Real wcale nie musi tonąć w długach, wygrali 3 razy z rzędu LM i tak na prawdę w tym czasie nie wydali jakoś mega dużo sosu plus do tego zeszli z pensji Ronaldo, Bale i sprzedali kilku grajków.
0
mpt1899
mpt1899
24 kwietnia 2021, 00:16
Znalazłem. Real ma 901M długu pomimo tego, że w 19/20 mieli 700M przychodu. Oni nawet wiszą klubom za tfansfery 130M. Psg, MC a o hiszpańskich "gigantach" to chyba wszyscy zapomnieli.
1
fett85
fett85
24 kwietnia 2021, 09:24
100f;

Dokładnie. Singer spłacił dług Milanu, ale każdy kolejny sezon generuje straty. Przy pustych trybunach jeszcze większe. Milan ma problem z zarabianiem, a jak coś nie zarabia na ciebie, to po co w to inwestować?
0
wielki prostownik
24 kwietnia 2021, 18:51
Jak to po co? Dla hobby. Jak masz górę kasy liczoną na wagony to co Ci szkodzi trochę przepalic jej w Milanie czy Innym PSG? Kluby piłkarskie to nie jest dochodowy biznes. Z nielicznymi wyjątkami.
0
wielki prostownik
23 kwietnia 2021, 21:24
Musiałby być Chuckiem Norrisem aby wyrzucić z LM klub który tam się nie zakwalifikuje.
25
Zirytowany
23 kwietnia 2021, 21:12
Przy "dobrych" wiatrach nie będzie miał nas z czego wyrzucać.
5
AC Kamil
AC Kamil
23 kwietnia 2021, 21:11
Jak Milan zleci na miejsce dające awans do Conference League to mam nadzieję, że na złość tym złodziejom i łapówkarzom z UEFA klub sam zrezygnuje z gry w tych pseudo rozgrywkach. Grę w Lidze Europy można jeszcze przeboleć, ale granie na trzecim poziomie rozgrywkowym w europejskich pucharach będzie podchodzić pod upokorzenie. UEFA będzie chciała wykorzystać takie kluby jak Milan do reklamowania tych rozgrywek, a klub dostanie za to śmieszne pieniądze rozpieprzając sobie terminarz ligowy.
8
patoo_07
patoo_07
23 kwietnia 2021, 21:04
Nje strasz, nie strasz, bo... My i tak mamy to w nosie i torpedujemy sobie awans na każdym kroku. Nie będzie musiał nas wyrzucać, bo sami się wyrzucimy :)
12
p4fC10
p4fC10
23 kwietnia 2021, 21:06
Dokładnie! Nie można wyrzucić kogoś, kogo tam nie będzie, sami się wyrzucimy ...
0
KingBunny
23 kwietnia 2021, 21:03
Czyli Milan + inne 8 klubów oficjalnie potwierdziły wyjście z Superligi, ale Perez i Ceferin uważają, że jest inaczej w przypadku Milanu, a reszty nie xD w czym tkwi różnica?
0
Hitsune
Hitsune
23 kwietnia 2021, 21:07
Milan w swoim oświadczeniu nigdzie nie napisał, że się wycofujemy. Przeczytaj sobie
3
Vol'jin
23 kwietnia 2021, 21:39
w teorii nie, ale chodzi też info, że Milan zawarł klauzulę, że w SL zagra jak będzie zgoda UEFY ;]
0
ACstach
23 kwietnia 2021, 20:51
Ceferin Ty... My i tak jesteśmy dymani, wykluczeni z rozgrywek europejskich jeszcze tak niedawno w 2019 roku, P$G robi co chce (a tacy teraz obrońcy 'romantycznego' futbolu ale wiadomo Katar MŚ), City robi co chce ale to my zostaliśmy wtedy dotkliwie ukarani. City miało zostać ukarane ale wiadomo dlaczego nie zostało ukarane. DOLARY (tak Gigio, patrze na Ciebie). Komedia i brak słów na to wszystko.
Edytowano dnia: 23 kwietnia 2021, 20:56
4
hyrus13
hyrus13
23 kwietnia 2021, 22:45
A to nie Milan zaproponował ugodę?
1
Jaca23
Jaca23
24 kwietnia 2021, 00:34
Tak mi się wydaję, że ten błąd jest powielany. Sami się wykluczyliśmy z LE, dając sobie tym samym więcej luzu z FFP.
0
ACstach
24 kwietnia 2021, 01:14
Wybraliśmy mniejsze zło co nie zmienia faktu, że nas zgnoili, a inni robili/robią co chcą.
0
TR3V0R
TR3V0R
23 kwietnia 2021, 20:51
Ale ten typ działa na nerwy. Coraz bardziej jest mi szkoda ze ta Superliga nie powstała
7
BadMad
BadMad
23 kwietnia 2021, 20:47
Czyli w PUEFA /Lidze Europy możemy grać,więc nie wiem po co strzępi jęzor.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się