SCUDETTO


Hauge w oczekiwaniu na poznanie swoich losów. Możliwe wypożyczenie

24 kwietnia 2021, 15:01, cinassek Aktualności
Hauge w oczekiwaniu na poznanie swoich losów. Możliwe wypożyczenie
Jaką decyzję powinien podjąć Milan w kwestii Hauge?
Pozostawić w zespole na nowy sezon 56.65%
Wypożyczyć do innego klubu Serie A 40.77%
Wypożyczyć do drużyny zagranicznej 2.15%
Sprzedać definitywnie 0.43%
233 oddanych głosów

W ostatnich dniach agent Jensa Pettera Hauge, Atta Aneke, gościł w Mediolanie, aby porozmawiać z dyrektorami Milanu odnośnie przyszłości swojego klienta. Włoskie media uważają, że piłkarz może spędzić nowy sezon na wypożyczeniu. W aktualnych rozgrywkach miewał przebłyski, ale ogółem nie przekonał do siebie zbytnio trenera Stefano Piolego. Niewykluczone, że rok w innej ekipie - być może z Serie A - będzie właściwy dla jego rozwoju, tak, aby po powrocie mógł już rozdawać swoje karty w zespole rossonerich.



52 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
zbylon
zbylon
25 kwietnia 2021, 11:18
Ten piłkarz na lewym skrzydle jest pożyteczniejszy od Krunica i Leao razem wziętych. Absolutnie nie rozumiem Piolego tutaj. Może to trochę na wyrost, ale przypomina mi się Dyzma, który nie wiedział co zrobić z Rivaldo, więc trzymał go na ławie...
0
dextermorgan
dextermorgan
25 kwietnia 2021, 09:25
Wypożyczyć, niech się ogra w jakimś klubie z Serie A i wtedy wróci do nas. U nas nie dostanie dużej ilości minut skoro mamy Rebicia i Leao na LS
0
King George
King George
25 kwietnia 2021, 14:54
Hmmm, a kogo mamy na prawym skrzydle ?
0
dextermorgan
dextermorgan
25 kwietnia 2021, 16:40
Alexis i trzeba będzie kogoś kupić. Hauge jako prawoskrzydłowy nie podnosi jakości naszego składu, a przecież chodzi o to, żeby poprawić skład.
Lepiej żeby gość się ograł, nabrał pewności siebie w jakiejś słabszej ekipie i wrócił do nas mocniejszy niż, żeby znowu kisił się na ławie.
Piorytety do PS i N. Boki obrony i środek jest dobrze obsadzony (musimy tylko wykupić Tomoriego, na bok wróci Conti i Laxalt). Pomoc nie jest jakoś pilna (można wykupić Meite lub wziać Pobegę).
Reszta zależy od kontraktów Hakana i Gigio + czy przedłużymy wypożyczenie Brahima, ale na obecną chwilę potrzebujemy napastnika, który zastąpi godnie Ibrę oraz prawoskrzydłowego, który wzmocni pierwszy skład + jakieś uzupełnienia.
0
Bigi30
Bigi30
25 kwietnia 2021, 07:26
Pioliemu brak mózgu jeśli daje Krynica za Hauge
4
dextermorgan
dextermorgan
25 kwietnia 2021, 09:21
Kolejny bezmózgi januszek, kótry oczywiście wie wszystko lepiej i ciśnie innych, tylko dlatego, że robi coś co ci się nie podoba.

Tobie brak mózgu skoro nie potrafisz jak cywilizowany człowiek zaakceptować decyzji trenera. Czemu takie odpowiedzi nie są usuwane lub karane. Gdybym napisał np. że "twojej matce brak mózgu bo wychowała kogoś takiego zamiast cywilizowanego człowieka" to pewnie dostałbym ostrzeżenie ;>
0
PaoloACM
PaoloACM
24 kwietnia 2021, 21:35
Zostawic tylko dac mu odpoczac i normlanie przepracowac okres przygotowawczy. Zdawalo sie ze chlopakowi brkauje dynamiki a to moze byc wlasnie roznica w przygotowaniach.

I jeszcze pytanie skad tu w komentarzach tyle hejtu i jadu przeciwko Piolemu nagle? Stalo sie cos o czym nie wiem?
3
jasiom22
jasiom22
25 kwietnia 2021, 08:14
Kazdy trener ma tendencje do zamulania, po dobrym okresie. Chec utrzymania wynikow... formy jak inne zespoly juz wiedza czego sie spodziewac, i cisna.. Wymaga wiekszej adaptacji i walki, destrukcji.. Zeby utrzymać poziom. Na lewym skrzydle wypada czasem Rebić, wtedy jest Leao, ale chyba nikt nie sugeruje ze on "pomaga druzynie" , mogłby grać ofensywny Hauge, ale jest mniej uniwersalny i wg.trenera brakuje mu dynamki , w porowaniu do tego co prezentował wczesniej.

Więc z braku laku padło na Krunića, ktory wlasnie daje ta uniwersalnosc (zmian pozycji) i destrukcji wiecej, dlatego Pioli go daje, nie jest to raczej jego wymazony wybor, tylko raczej ilosc, przeciwnosci.. Malo kto to analizuje przez ten pryzmat, czy np. To ze wtedy Hakan ma wiecej swobody w mieszaniu, schodzeniu na lewa etc, moze grac wymiennie z Krunicem, a ten asekurować głebiej, hernandeza tez.. Itp itd, a czasem tez coś Krunić wsadzi.

Kibice jednak raczej patrza przez pryzmat.. "Najlepszego wyboru" czyli poprawy sportowego poziomu, czyli w głowie Robben, Ronaldo.. A do wyboru Leniało, Krunić albo Hauge. I miała baba placek. Ja tez bym wolał Hauge ale wystarczy troche refleksji, troche lepiej zrozumieć myśl trenera, i wiadomo dlaczego daje jednego a nie drugiego. Tak sadze, a ze nie zawsze moze isc super, to to odbija sie na trenerze, ktory jak wiadomo tez nie jest nieomylny.

W mojej ocenie jednak Pioli nabił sobie tych "plusikow dodatnich", wiec sugerowanie ze nie ogarnia przy tym wyborze zastepcow rebica, to jedank troche arogancja lub pobieżne sledzenie tego co Pioli proboje osiagnac, stawiajac wlasnie na Krunića, koniec koncow wyniki wszystko zweryfikuja, poki co nie jest zle. Ale kalendarz mało pomocny, Trzy trudne wyjazdy teraz...

A Hauge, wiadomo.. Powinien zostac, zaliczyc pełny okres przygotowawczy, nie zajechac chlopaka i niech gra wiecej jak jest na to szanca, chocby na koncowki na szpice. Nawet.., a w praktyce to dopiero po okienku sie okaze czy bedzie potrzebny, czy Krunic zostanie, diaz? On tez mial swoje piec minut na lewej itd. Wydaje mi sie ze Hauge potrzebny w przyszlym sezonie bedzie, a nie tak jak oddany zostal Colombo, a od kilku miesiecy brakuje zmiennika na szpice.

Forza Milan!
Edytowano dnia: 25 kwietnia 2021, 08:29
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 kwietnia 2021, 20:30
Przede wszystkim Jens ma za sobą sezon w Norwegii przez co nie przygotowywał się normalnie do sezonu (a ten sezon i tak był pod tym względem specyficzny). Zostawiłbym go w klubie bo pokazywał i tak że ma talent i potrafił zrobić różnicę, a właśnie przyszły sezon gdy już zna ligę i nie będzie miał takiego bagażu minut za sobą go zweryfikuje
4
Vol'jin
Vol'jin
24 kwietnia 2021, 20:05
na pewno "suche" wypożyczenie mu nie pomoże i skończy na łapaniu tylu minut co Pobega w Spezii
0
King George
King George
24 kwietnia 2021, 19:34
Nie no kur wa trzymajcie mnie. Trenera Piolego nie przekonał, ale Krunic to jak najbardziej, Castillejo również. Szkoda mi Ciebie Jens, że masz za szefa takiego nieudacznika. Głowa do góry chłopaku, Pioli wyleci z posady zanim znajdą Ci gówniany klub na wypożyczenie.
9
Michał92
Michał92
24 kwietnia 2021, 20:04
I króciutko xD
2
dextermorgan
dextermorgan
25 kwietnia 2021, 09:24
Szefa nieudacznika xDDDDD
A jak wchodził i się kopał po czole to znowu zrypa na Pioliego, że po co on Hauge daje na boisko. No ale głupim ludziom, nie potrafiącym spoglądać na różne problemy z szerszej perspektywy wygodnie się tak ocenia i krytykuje innych.

To, że sam jesteś pewnie życiowym nieudacznikiem nie daje Ci prawa do nazywania tak innych i to jeszcze bez żadnego powodu.

Bo po prostu nam gorzej idzie i trzeba się teraz wyżywać na trenerze.
0
King George
King George
25 kwietnia 2021, 11:24
Wow, ale mi pojechałeś, nie wiem czy jest sens dalej żyć.

Pioli jest nieudacznikiem. Nie przypominam, żeby cokolwiek, z kimkolwiek coś wygrał. Ostatnie słowo zawsze mieli Ci, którzy wywozili go na taczkach. Gdyby kopacze z Rio Ave byli bardziej przytomni, być może Pioli prowadziłby dziś Parme lub Brescie.

Jeżeli uważasz, podobnie jak Pioli, że Samu Castillejo albo Krunic mają więcej do zaoferowania zespołowi niż norweg to ja już wole oglądać "kopiącego się po czole" Hauge.
0
dextermorgan
dextermorgan
25 kwietnia 2021, 14:15
Idź trenuj i osiągnij więcej niż on, trenuj lepszy kluby, a i tak dalej nie będziesz miał prawa do nazywania go neiudacznikiem.

W porównaniu z nim to ty jesteś nieudacznikiem pracującym pewnie w jakiejś gównianej robocie.

"Pioli jest nieudacznikiem. Nie przypominam, żeby cokolwiek, z kimkolwiek coś wygrał."
No i to udowadnia, że jesteś dzbanem piłkarskim. I jak ograniczony umysłowo jesteś. Allegri czy Sacchi też nic nie wygrali przed przyjściem do nas. Guardiola też nic nie wygrał przed przyjściem do Barcelony. Gdyby każdy klub patrzył tylko na pucharki to nie mieliby kogo zatrudniać.

Przecież Pioli nie prowadził żadnych klubów z kórymi mógł coś wygrać. Najsilniejszym klubem były Lazio i Inter, z Lazio osiągnął wynik ponad stan, Inter przejmował po słabym starcie i tak uratował im sytuację w tabeli. Trzeba być na prawdę debilem, żeby nazywać kogoś nieudacznikiem tylko dlatego, bo nie ma żadnych trofeów. Ciekawe jak je miał zdobyć. Pewnie ty w tym Lazio czy Fiorentinie być wygrał mistrzostwo i rok później lm?
0
King George
King George
25 kwietnia 2021, 14:43
Ach znowu, proszę Cię, przestań,to tak boli...aaaaarghhh....

Pioli jest nieudacznikiem, albo się wygrywa, albo jest się przegrańcem. W kategorii trenerów Serie A to szczególnie
przykre bo proporcje są 19:1.

Wstrząsneła mną biografia Piolego, którą byłeś łaskawy przytoczyć, będe musiał to głębiej przemyśleć, możliwe że mogłem się mylić :D

Nie wiem w co się teraz gra na konsoli, czy w Fifę czy PESa. Strzelam, zakładam, że Castillejo ma przyspieszenie i szybkość większe od Jensa, a Krunic ma lepszy odbiór piłki. Strzelam. Natomiast jestem pewien, że stąd czerpiesz swoją piłkarską wiedze.

Wątpie czy w ogóle jesteś w stanie odróznić piłkę do nogi od kobiecej piersi, zapewne żadnej z nich nie dotykałeś.

Jeżeli w obu wyżej wymienonych przypadkach się mylę, stwierdzam, że masz poważny dysonans poznawczy. Radzę coś z tym zrobić, jest masa specjalistów dookoła.

W mojej gównianej pracy jestem najlepszy. Pioli jeszcze nie może tak o sobie powiedzieć.
0
dextermorgan
dextermorgan
25 kwietnia 2021, 16:33
No jesteś typie skończonym idiotą. Nigdzie nie napisałem o tym kto daje więcej drużynie, w ogóle nic nie pisałem o Samu czy Kruniciu, a Ty nagle wyjeżdżasz z tekstem, że czerpię wiedzę z gier, a jako główny argument uważasz coś co sam wymyśliłeś na temat, na który się nawet nie wypowiedziałem. xD Wmawiasz mi, że uważam Krunicia i Samu lepszych od Hauge, gdzie nawet nie poruszyłem tematu któregokolwiek z dwójki Krunic, Samu xDDD
O Hauge napisalem tylko tyle ze kopie sie po czole kiedy gra, wiec jesli przeczytałby to czlowiek myslacy to wydedukowałby, że widziałem mecze w których zagrał i na tej podstawie napisałem to zdanie. No ale debil rzuci jakieś zmyślone przemyślenie i zmyślony argument. Debil nie zauważy, że chodzi mi głównie o wyzywanie trenera.

Trochę Cię zadziwię, bo w aktualnej odsłonie fify Hauge jest bardziej grywalny niż Krunić niż Samu, więc według Ciebie powinienem wszędzie wychwalać Hauge xDDDD

"Wątpie czy w ogóle jesteś w stanie odróznić piłkę do nogi od kobiecej piersi, zapewne żadnej z nich nie dotykałeś".
No jasne, skoro tak powiedział jakiś janusz z internetu to na pewno tak jest. Napisz coś jeszcze, bo widzę mogę się nauczyć o sobie dużo nowych rzeczy, o których nawet nie miałem pojęcia.
0
King George
King George
25 kwietnia 2021, 17:38
Szanowny(a gdzie tam) obrońco Piolego.

Widzę wyraźnie, że sprawia Ci statysfakcje odpowiadanie na moje teksty.

Głównym wątkiem pozostaje moja teza, jakoby Stefano Pioli jest, dla cenzury, bo wyraźnie w tych duchu zostałeś chowany, trenerem z kiepskimi osiągnięciami, po którym niewiele można się spodziewać.

Czarę goryczy przelał fakt, że bardziej faworyzuję Krunica i Samu, oraz, że nie zgłosił Hauge do dalszej fazy LE.

Wszystko byłoby ok, ale jakiś internetowy obrońca moralności zaczepia mnie jak panieńka.

Zwykle nie odpowiadam osobom, które mnie wyzywają, więc nie będe więcej robić dla Ciebie wyjątków.

Napij sie mleczka, zjedz pączka, i idź na spacer.
0
comicowy
comicowy
24 kwietnia 2021, 19:14
A może pozwolimy mu zagrać?
9
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 kwietnia 2021, 18:09
Powinien iść się ograć do innego zespołu Serie A, on potrzebuje gry i nauki jak kiedyś Suso.
4
Wolly
Wolly
24 kwietnia 2021, 18:59
Dokładnie, pół sezonu w genoi może dobrze mu zrobić.
3
paweł_piotr
paweł_piotr
24 kwietnia 2021, 19:18
Wolly

To chyba tylko przykład z ta Genoą bo nie wiem, gdzie on miał by tam grać? Jako jeden z napastników?
0
Yabaye
Yabaye
24 kwietnia 2021, 18:02
Zakładając przebudowanie boków i, mam nadzieję, transfery Out, to chłopak powinien zostać
1
gieemce
gieemce
24 kwietnia 2021, 19:08
Nie ma jakości na pierwszy skład np. W LM, musi się ograć- to nie Bodo. Jesli awansujemy do LM to raczej przyjdzie jakieś wzmocnie za 0 euro typu Thauvin
0
marunio
marunio
25 kwietnia 2021, 02:46
thauvin to i tak jest mocno optymistyczna opcja
1
FanACM
FanACM
24 kwietnia 2021, 17:55
Wszystko wskazuje że Pioli zaprzepaści ten sezon i nie stawianie na Hauge może się okazać jego kolejnym błędem.
3
Klimczer
Klimczer
24 kwietnia 2021, 17:53
Myślę, że jeżeli zarząd zdecyduje się na wzmocnienie lewego i prawego skrzydła w następnym sezonie to chłopak powinien pójść na wypożyczenie w przeciwnym razie bym go zostawił inną sprawą jest to że my go na treningach nie widzimy i pewnie nie bez powodu gra Krunic albo Diaz.
0
Corsa
Moderator Corsa
24 kwietnia 2021, 17:43
Powinien zostać, trzeba mieć na uwadze, że on był przemęczony całym sezonem w Norwegii. No i kwestia najważniejsza, o której wspomniano poniżej - jak ma się ogrywać skoro rządzi i dzieli bezkonkurencyjny Krunic ;)
0
Moris
Moris
24 kwietnia 2021, 17:29
Ma chłopak pecha,że na jego stronie gra boski Rade Krunic,najlepszy skrzydłowy na świecie.
4
paweł_piotr
paweł_piotr
24 kwietnia 2021, 17:32
Defensywny skrzydłowy tak jak defensywny trequartista xd
4
Bigi30
Bigi30
24 kwietnia 2021, 17:24
Z normalnym trenerem by grał
8
gieemce
gieemce
24 kwietnia 2021, 19:09
Liga go zweryfikowała, sprawdził się na razie jedynie w kontrze. Wychodzą w pierwszym składzie i grając w pozycyjnym wartość zerowa
1
Castiljeho
Castiljeho
24 kwietnia 2021, 17:02
Powinien zostawić i dawać mu szanse. Jest o wiele lepszy od Krunicia i Leao.
Edytowano dnia: 24 kwietnia 2021, 17:04
3
paweł_piotr
paweł_piotr
24 kwietnia 2021, 17:06
Od Castiljeho też xd
10
Adi.Milan
Adi.Milan
24 kwietnia 2021, 16:54
Zostawić mamy za krótka ławkę dodatkowo zostawić Pobege jak wróci z wypożyczenia. Ten sezon przegraliśmy ławką. Ja bym się pozbył Samu w 1 kolejności
3
wielki prostownik
wielki prostownik
24 kwietnia 2021, 20:00
Sezonu jeszcze nie przegraliśmy a ławki nie mamy krótkiej tylko słabą. Hauge bynajmniej jej nie wzmacnia obecnie.
0
MediolMann
MediolMann
24 kwietnia 2021, 16:39
Chciałoby się żeby został, ale jak przed chwilą pojawił się news, że Pioli woli postawi na Diaza na lewym skrzydle (a w drugiej kolejności gotowy do zmiany jest na pewno Krunic) to z perspektywy zawodnika lepiej żeby się ogrywał w trochę słabszej drużynie gdzie będzie dostawał więcej szans.
1
ósmy
ósmy
24 kwietnia 2021, 17:27
W następnym sezonie Diaza może nie być. Kwestia tego, czy ściągniemy jakiegoś wartościowego skrzydłowego i czy Pioli zostanie na kolejny sezon.
Edytowano dnia: 24 kwietnia 2021, 17:29
1
Milanboy
Milanboy
24 kwietnia 2021, 16:38
No cóż, szkoda że to tak wygląda z Norwegiem,ale taki jest football.
0
Rafał0209
Rafał0209
24 kwietnia 2021, 16:37
coś czuje że szybciej Pioli pójdzie na wypożyczenie bezpowrotne niż Hauge.
6
ACstach
ACstach
24 kwietnia 2021, 15:42
Szkoda, że tak mało gra, skoro Pioli nie chce z niego więcej korzystać to jeżeli trener zostanie z nami na następny sezon, wtedy może lepiej dla niego żeby poszedł na wypożyczenia, choć ja bym wolał żeby grał u nas częściej, bo patrzeć na Samu czy Krunicia to się najczęściej po prostu nie da. Bolą mózg i trzewia.
3
Carlo88
Carlo88
24 kwietnia 2021, 16:00
Dokładnie, jeśli Pioli zostanie to wypożyczyć, jeżeli przyjdzie nowy trener zostawić. Też nie rozumiem dlaczego Pioli woli stawiać na tych parodystów, a nie na młodego, który wejście do Milanu miał świetne, a później jakby przygasł. Trzeba go tylko obudzić, bo grać to on potrafi.
6
Zuber
Zuber
24 kwietnia 2021, 15:35
Jak gościu ładuje bramę, a w następnym meczu nawet z ławki się nie podnosi to o czym my mówimy, jak on ma się rozwijać jak nie dostaje nawet na to szansy.
28
King_Gattuso08
King_Gattuso08
24 kwietnia 2021, 15:24
Chłop strzela ważne bramki w meczach z Napoli czy w Lidze Europy, miał piękne wejście do drużyny, a my go chcemy wypożyczyć... w dodatku do innej drużyny w Serie A. Quo vadis? Nie wierzę, że Krunić jest lepszy od tego chłopaka, dałbym mu szansę i trochę więcej zaufania
8
karp_fso
karp_fso
24 kwietnia 2021, 15:32
Może fizycznie źle wygląda? Wszak ma dwa sezony w nogach.
1
ConradJethro
ConradJethro
24 kwietnia 2021, 16:04
Raczej sezon i kilka 20 minutówek. Jego drugi sezon to treningi w Milanello
0
MrCostacurta
MrCostacurta
24 kwietnia 2021, 15:21
Miewał przebłyski bo trudno by pokazał coś wiecej jak wchodzi w co 5 meczu w 80min zmieniając Leao. To Portugalczyka bym odesłał najlepiej na stałe.
0
nrt2
nrt2
24 kwietnia 2021, 15:11
Jakby Pioli nie wolał stawić na takiego kogoś jak krunic czy samu. Nawet na tej prawej stronie by sobie lepiej radził od samu bo od niego już gorszym nie można być.
1
Gzikuu
Gzikuu
24 kwietnia 2021, 15:06
Skoro trenejro woli stawiać na Krunica na skrzydle, to chyba nie ma dla niego miejsca w zespole
0
viviek89
viviek89
24 kwietnia 2021, 17:20
Ze dla trenejro? XD
0
vorti
vorti
24 kwietnia 2021, 15:03
To już lepiej Leao wypożyczyć...
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 kwietnia 2021, 15:12
Oczywiście, najlepiej do innej ligi z obowiązkiem wykupu jak A. Silvę. On z powodu swjego mentalu i czystej piłkarskiej charakterystyki nie ma szans na większą karierę w zespole bazującym na pressingu.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się