SCUDETTO


Jedenaście klubów Serie A złożyło wniosek o ukaranie Milanu, Interu i Juventusu

24 kwietnia 2021, 22:45, cinassek Aktualności
Jedenaście klubów Serie A złożyło wniosek o ukaranie Milanu, Interu i Juventusu

Jak informuje La Repubblica, jedenaście klubów Serie A złożyło oficjalny wniosek do szefa ligi, aby ukarać Milan, Inter oraz Juventus za wstąpienie w szeregi Superligi. Są to Roma, Torino, Bologna, Sampdoria, Genoa, Sassuolo, Spezia, Benevento, Crotone, Parma oaz Cagliari. Żadnego stanowiska w tej sprawie nie zajęło sześć ekip: Napoli, Lazio, Fiorentina, Atalanta, Udinese oraz Hellas. Wszystko będzie rozpatrywane w kolejnych dniach.

Wspomniany dziennik dodaje także, że w umowie przystąpienia Milanu do Superligi znalazł się także zapis, o który osobiście zabiegał prezes rossonerich, Paolo Scaroni. Mediolańczycy na jego mocy mogą opuścić szeregi nowych rozgrywek jeśli zgody na ich przeprowadzenie nie wyrażą Lega Serie A bądź UEFA, co oczywiście ma miejsce.



42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jachu1899
Jachu1899
25 kwietnia 2021, 10:10
Jakoś mnie to nie dziwi w tej lidze kombinatorstwo jest dniem powszednim, zresztą jakoś te 30 miszczostf Zuve uzbierało ;)
0
Cisek666
Cisek666
25 kwietnia 2021, 09:48
Wyrwa" jeszcze Belottiego z Torino, a potem reszta niech się pocałuje w łokieć. Roszczeniowe kluby liczą, że coś osiągną gdyby juve, Milan i inter dostały karę. Ostatnie w tabeli zespołyliczą, że się utrzymają w seriea a te z przodu, że awansują do pucharów. Mogę się załóżyć, że gdyby taka Parma, Crotone czy Torino dostały ofertę gry wSL to przyjęliby to z otwartymi ramionami (i portfelami). Hipokryci.
1
pazioni
Moderator pazioni
25 kwietnia 2021, 09:47
Ja o tym zapomniałem już ,a oni jak zwykle się wychylają.
1
grayman88
grayman88
25 kwietnia 2021, 09:30
Ja wogole nie rozumiem co ich to obchodzi. Chcieliśmy wziąść udział z turnieju poza egidą uefy. Niech się zajmą soba6
0
inzaghi67
inzaghi67
25 kwietnia 2021, 12:09
no proste, urodziłeś się wczoraj? gdyby te trzy kluby dostały kary finansowe albo ujemne punkty w lidze to byłoby na rękę tym klubom niżej w tabeli
0
grayman88
grayman88
25 kwietnia 2021, 15:45
o matko, chodzi mi o to na jakiej podstawie mają wogóle żądać jakiejś kary? tylko tyle. na jakiej podstawie. my chcieliśmy olać eufe, a rozmawiamy o lidze krajowej. rozumiesz mnie. ich argumentacji jestem ciekaw
0
sheva7acm
25 kwietnia 2021, 09:20
i teraz z tymi 11 Milan,Juve i Inter - żadnych transferów wypożyczeń itp. zobaczymy jacy będą mocni!!!
1
krasy
krasy
25 kwietnia 2021, 09:10
A co ma wspólnego Serie A z SL. O co im chodzi ? czy Milan chciał opuścić ligę włoska czy jak?. Ale obserwując władze ligi to wszystko może im do głowy strzelić. Może tak zdegradować wszystkie trzy ekipy i 100 mln kary. ?! . Matoły.
0
Rafał0209
Rafał0209
25 kwietnia 2021, 08:27
Dawać wrzucić Milan,Inter,Juve to Serie B zobaczymy kto będzie miał większą wtedy oglądalność, Te odpady oddychają dzięki Tym klubom i jeszcze szczekają, taki mecz Milan-Genoa 95% Włoskich jak i zagranicznych kibiców ogląda dla Milanu, ba raz są to kibice Milanu albo dwa bezpośrednich rywali których interesuje jak Milan wypadnie. ja bym się skumał i przez najbliższe okienka nie pozyskiwał graczy z tych że klubów.
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 kwietnia 2021, 09:53
Dokładnie, jojczą że rzucamy się na miliony ale jak takiej Genoi wyłożyliśmy 35mln na Piątka to na te miliony nasze nie wybrzydzali. Do niektórych nadal nie dociera, że jak kluby by zarobiły więcej (nawet tylko te duże z SL) to te pieniądze w formie solidarity program i transferów by spłynęły też do tych mniejszych. Jak ktoś myśli, że kluby SI by się zamknęły i robiły transfery tylko między sobą to nie wiem w jakim świecie żyje.

To, że Torino, Genoa, Sassuolo itd dostają miliony z praw TV to zasługa zespołów które coś w europie osiągnęły i wypromowały Serie A na świecie, zadajmy sobie pytanie ilu z kibiców Juve, Milanu czy Interu w Polsce, Chinach czy w USA by im kibicowało gdyby nie było LM a jedynie Serie A grała sobie każdy ze sobą... myślę, że 5% tego co teraz. I Serie A z praw TV by miała nie 950mln tylko 100.

Każdy piłkarz by się chciał pokazać żeby grać s SL i taki Belotti warty obecnie przy rocznym kontrakcie jakieś 30mln by poszedł za 70, no ale dla Cairo to zdrada. Ciekawe czy taki obrażony by tych 50-70mln za Gallo nie przyjął w imię protestu...
Edytowano dnia: 25 kwietnia 2021, 10:01
1
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
25 kwietnia 2021, 08:25
Mnie rozwalił cytat ze spotkania klubów Serie A, na które nie zaproszono Juve, Milanu i Interu, ale i tak się pojawili i jeden cytat.
„Z gwarancją milionów euro, Scudetto zawsze będzie wygrać Juventus, Milan lub Inter”
na co Angelli rzucił:
"A nie dzieje się tak czasem od 80 lat, nawet bez SuperLigi?"
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 kwietnia 2021, 08:55
Akurat tutaj jest wstrętna manipulacja w stylu wypowiedzi o grze Atalanty w LM, bo oprócz XXI wieku było sporo wyjątków od tej reguły, a już samo podium nie było mocno zdominowane przez tą trójkę.
0
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
25 kwietnia 2021, 09:22
Samo podium może nie, ale wtedy nie liczyło się podium, awans do klasowych rozgrywek zapewniał sobie sam mistrz, a patrząc na historie, na tle 3 zespołów tych wyjątków nie było wcale tak wiele.
Mimo wszystko zgadzam się, chodzi mi o sam fakt jaka tam musiała panować atmosfera i jaka panuje, bo podejrzewam, że u wielu dalej rozbrzmiewają te słowa i będą chcieli się odgryźć.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 kwietnia 2021, 11:07
Jakie to ma znaczenie, gdy przy depecjonowaniu walki o Scudetto Rzymu, Neapolu czy Genui w ubiegłym wieku jednocześnie zaprasza się do SL Tottenham i City? Jedzie na kilometr hipokryzją.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 kwietnia 2021, 08:17
Przecież żaden z klubów SL nie miał zamiaru rezygnacji z gry w Serie A. Co innych obchodzi co będą robić poza tymi rozgrywkami? Przecież Crotone czy inne Benevento nigdy nawet nie otrze się o LM więc co ich obchodzi czy Milan zagra tam czy w SL? Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie aby utworzyli sobie własną Superligę. Nic poza tym że pies z kulawą nogą by się nią nie zainteresował.
1
Corsa
Moderator Corsa
25 kwietnia 2021, 08:06
Liga Nieudaczników sapie, że inni chcieli grać w Super Lidze ;)
1
JerryRossoneri
JerryRossoneri
25 kwietnia 2021, 07:50
Roma liczy na LM dlatego pruje się jak swetr
1
ACstach
ACstach
25 kwietnia 2021, 06:26
W Serie A dalej każdy chciał i miał grać. Co im do tego co chce inny klub robić poza włoskimi rozgrywkami? Ojciec może zabronić niepełnoletniej córce łazić na całonocne dyskoteki, jeśli nie posłucha to ją ukarać, a tutaj to jakaś farsa.
0
SolemnSolimnia
25 kwietnia 2021, 04:03
Niby dlaczego? Superliga to byla konkurencja dla Ligi Mistrzow, nie dla Serie A. Zaden z klubow nie chcial porzucac rozgrywek domowych. O co im biega?
4
Mirek99999999
25 kwietnia 2021, 07:24
Żal dupę ściska, że ktoś miał zarobić więcej. Troche tacy Janusze gdy sąsiad kupi nowy samochód.
0
Zimer9009
Zimer9009
25 kwietnia 2021, 01:08
Oderwani od rzeczywistości, wiecznie drący o coś jape prezesi włoskich klubów dostali kolejny powód do uzewnętrznienia się.

Dlaczego mnie to nie dziwi ?

Teraz brakuje jeszcze tylko śledztwa władz ligi które po miesiącu badania sprawy nałoży po kilkaset tysięcy kary na każdy w/w klub.

Italia .... czasami rzygam.
4
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 kwietnia 2021, 01:03
te wszystkie kluby razem wzięte mają 10 razy mniej kibiców co Milan, o tytułach nie ma co gadac. superliga to kwestia czasu, czy sie komus podoba czy nie.
7
karp_fso
karp_fso
25 kwietnia 2021, 00:33
Niech się nie zesrają xD
1
LunaS
LunaS
25 kwietnia 2021, 00:08
Milan powinien odpowiedzieć i karać resztę spuszczając im regularny wpierd... Ale niestety Milan pragnie aby inne drużyny typu Atalanta, Napoli grały regularnie w LM. Postawa Milanu bardzo fair Play.
15
ACMarek
ACMarek
25 kwietnia 2021, 00:07
Amerykanie powykupowali wiele klubów i chcieli/chcą zrobić własne rozgrywki. Ja mam takie pytanie a skąd te kluby pozyskiwalyby nowe młode talenty i gwiazdy bo te w obecnych klubach kiedyś przejdą na emeryturę a kluby egidy UEFA wciąż byłyby 98 procent rynku i jestem pewny że w jakiś sposób zablokowały by transfery z UEFA do Super Ligi. Moim zdaniem to wina klubów że płacą takie chore pieniądze za kopanie piłki czy Totki odprawę 30mln dla Mourinho za co to? Neymary i inne De Bruyne albo gracie za 5-10 mln albo kończcie kariery. I nie obchodzi mnie to że oglądalność ucierpi itd. płaci się tyle na ile stać rynek. Niech grają Ci którzy jeszcze się na chapali i Ci którzy naprawdę chcą grac.
Edytowano dnia: 25 kwietnia 2021, 00:08
1
Deus
Deus
24 kwietnia 2021, 23:54
to jest poniżej wszelkiej krytyki. Śmiech na sali.
0
cula22
cula22
24 kwietnia 2021, 23:46
UKARAC
0
OLRevan
OLRevan
24 kwietnia 2021, 23:25
W tym zacnym gronie jest cała 1 dużyna aspirująca o walkę o grę w europie. Czy jak zwykle najwięcej do gadanie mają drużyny co w żaden sposób nie są powiązanie z przyczyną powstania superligi :)
0
ksieciunio
ksieciunio
24 kwietnia 2021, 23:23
Czy ktoś wyjaśni mi co obchodzi Parmę lub Crotone czy Milan zagra lub nie w Superlidze..?
0
iMmortal_1899
24 kwietnia 2021, 23:27
też chcieli by być super ale niestety nie dla psa...
0
nadgnity
nadgnity
24 kwietnia 2021, 23:55
Wpływy z transmisji meczów będą mniejsze a w przyszłości i z biletów.
1
gieemce
gieemce
24 kwietnia 2021, 23:09
Ja nie wiem w czym afera, ukaranie za brak czynu, za zamiary? przecież nic się nie zmieniło
1
Majkel69
Majkel69
24 kwietnia 2021, 23:35
Dokładnie. Za usiłowanie zabójstwa czy gwałtu też nie karają. Tak za brak czynu? Same zamiary? Przecież tylko ktoś próbował zabić/zgwałcić, ale mu się nie udało a zatem nic się nie stało bo nic się nie zmieniło. Tak jak z superligą.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 kwietnia 2021, 23:54
Czy Ty własnie porównałeś podpisanie papierka o przyłączeniu do superligi do usiłowania gwałtu i zabójstwa ? Zapomniałeś chyba leków wziąć...

Drobna róznica jest taka, że za wymienione przez Ciebie się idzie do więzienia a nie ma żadnego przepisu zabraniającego grać klubom w innych turniejach (ICC, turnieje towarzyskie jakoś Uefa problemu nie ma). Uefa to nie monopolista ani właściciel światowej piłki żeby karać kluby, które chcą sobie zrobić nowy turniej.
13
nadgnity
nadgnity
24 kwietnia 2021, 23:59
Majkel69
Za usiłowanie karają. Nawet za nieudolne usiłowanie.
1
gieemce
gieemce
25 kwietnia 2021, 12:00
Moi drodzy jutro może ktoś wyjść i oglosic ze zamierza stworzyć ligę mediolańska i tyle. Zamiary przedsiębiorstw i publiczne wypowiedzi a nawet plany na z kilka lato nie to samo co zbrodnia ściganaz kk, chyba ze powiecie mi o casusie zamiaru przejęcia albo otwarciu biznesu karalnego z urzędu... Porównywanie do gwaltu czy zabójstwa świadczy jedynie niskim ilorazie inteligencji, niezrozumieniu tematu albo zwykle prymitywnej prowokacji...
1
nokoments
nokoments
24 kwietnia 2021, 23:09
Mniejsze kluby zamiast się na nas skarżyć same powinny się zastanowić nad tym ile UEFA dla nich robi, a ile powinna robić.

Teraz to wygląda tak jakby wszystkie kluby siedziały w wielkiej, śmierdzącej kałuży gówna i są oburzone, że ktoś próbuje z niej wyjść i zrobić jacuzzi.

Zamiast samemu pomyśleć nad poprawą swojego losu. Owszem - kluby pokroju Torino czy Sampdorii nie mogą liczyć na tak wielkich inwestorów jak JP Morgan czy DAZN, ale może połączenie jakichś mniejszych inwestorów i ominięcie mafijnego pośrednika wystarczyłoby na wypracowanie zysków większych niż teraz.

Trochę fantazjuję, ale dopóki UEFA nie stanie się stuprocentowo transparentna nie wolno jej ufać.
Edytowano dnia: 24 kwietnia 2021, 23:10
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 kwietnia 2021, 23:08
Mieszkańcy Italii... uwielbiają bezproduktywne bicie piany, kłótnie i teatralne środki wyrazu. Grom z jasnego nieba, jakim było ogłoszenie Super Ligi oraz reakcja UEFA wywołał ogromne emocje a że jak już wspominałem na półwyspie Apenińskim kochają deliberować, roztrząsać, przejaskrawiać, iść na udry i do przesady artykułować swój punkt widzenia więc ta sytuacja dała im okazję by spróbować stworzyć swoje kółko wzajemnej adoracji i coś na tym ugrać, wątpię że coś wskórają ale nigdy nie wiadomo.
1
Jogin
Jogin
24 kwietnia 2021, 22:59
Świat piłki jest tak żałosny obecnie i tak naprawdę z każdym rokiem będzie coraz gorzej, małym klubom już też ostro się poprzewracało w głowach.
6
DaRo_7
DaRo_7
24 kwietnia 2021, 22:59
Niech już się skończy temat tej Superligi!!! Pomysł nietrafiony i umarł. Szkoda, że się w tym ubabraliśmy. Rozumiem, że reforma LM jest dziwna i mało komu się podoba :P Ja sam nie rozumiem jakichś systemów szwajcarskich :P Jak szwajcarski to może niech w Szwajcarii tak grają :P Perez użala się, że ma takie długi i brak mu kasy, to za przeproszeniem czyja to jest wina? Nie umie zarządzać swoim klubem to niech teraz cierpi (tak samo Barca i im podobni), niech ceny piłkarzy spadną, zarobki to samo. Niestety wg mnie osiągnęły one chore cyferki. FFP też nie rozwiązuje tych problemów, może czas, żeby ktoś z UEFA i FIFA się wziął za to. Bayern jakoś nie ma wielkich długów czyli się da, tylko trzeba chcieć, a nie wydawać więcej niż się zarabia :P
2
alois
alois
24 kwietnia 2021, 22:54
XD śmiech na sali.
Proszę pana, proszę ich ukarać bo oni chcieli wziąć swoje grabki i swoje łopatki i iść do innej piaskownicy a przecież my też się tymi grabkami i łopatkami bawimy.

XD
14
Ginevra
Ginevra
25 kwietnia 2021, 00:06
Jeden z włoskich dziennikarzy policzył, że w ostatnich pięciu sezonach Milan, Juve i Inter sprzedały do innych włoskich klubów zawodników za 440 mln, a kupiły za 885 mln (nie licząc jeszcze Chiesy i Tonalego). Wchodzi co roku około 90 mln zainwestowanych we włoską piłkę. Niech lepiej się uspokoją, bo damy nasze grabki do zabawy dzieciom z Francji xD
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się