SCUDETTO


Reakcja Orsato na wezwanie przez sędziego VAR: "Co to ma być?"

27 kwietnia 2021, 16:01, cinassek Aktualności
Reakcja Orsato na wezwanie przez sędziego VAR:

Choć Milan zaprezentował się w poniedziałek na Stadio Olimpico słabo i zasłużenie poniósł porażkę w starciu z Lazio, to nie sposób nie wspomnieć o skandalicznej decyzji sędziego Daniele Orsato, który uznał gola Joaquina Correi na 2:0. Arbiter nie wychwycił z boiska faulu Lucasa Leivy na Hakanie Calhanoglu - i to mogło się wydarzyć - ale podtrzymanie decyzji mimo obejrzenia powtórek na monitorze VAR jawi się jako błąd niewytłumaczalny. Jak donosi La Gazetta dello Sport, doświadczony rozjemca wyglądał na zniesmaczonego już samym faktem... wezwania do monitora. "Co to ma być?" - tak właśnie zapytał Orsato swojego asystenta VAR, Paolo Silvio Mazzoleniego, który polecił mu obejrzenie powtórki. Jak widać zatem, doświadczony rozjemca od początku był negatywnie nastawiony do zmiany decyzji podjętej na murawie, z analizy VAR skorzystał niechętnie i ostatecznie nie anulował gola dla rzymian.

W najbliższych godzinach okaże się, czy sędzia Orsato poniesienie konsekwencje swojego zachowania.



87 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
bielu
bielu
29 kwietnia 2021, 11:57
Trochę dużo tych błędów "sędziów" na niekorzyść milanu.
0
tommyb1
tommyb1
28 kwietnia 2021, 10:21
Byliśmy tak przeciętni że ciężko uwierzyć, że były do ugrania 3 pkt... Ale 1 jak najbardziej. I to Orsato nam ukradł. Dla mnie taki sam numer jak w meczu z Romą na początku sezonu. #zawieszenie dla Orsato
0
Dohtor
Dohtor
28 kwietnia 2021, 07:56
No cóż, błąd nie błąd.
Kiedyś nie było VAR'u i jakoś się żyło.
Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem...
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 kwietnia 2021, 10:08
Właśnie, że jest o co płakać. Bo po to VAR powstał, żeby zminimalizować ilość pomyłek i takie coś nie ma prawa się zdarzyć, powinien zostać ukarany. Orsato jest zbyt pewny swojej nieomylności, do tego stopnia, że dla zasady nie zmienił swojej błędnej decyzji a to jest skandaliczne zachowanie.
5
Dejv23
Dejv23
28 kwietnia 2021, 11:15
kuuuuuurrrłła kiedyś to było żadne VARy tylko normanie było że "sędzia ch*j" i tyle kuurła teraz to nii ma takiego czegoś ino VARują wymyślane głupoty ch*j nie robota ino ducha sportowego niszczą tym VARem
0
sKUBAniec
sKUBAniec
28 kwietnia 2021, 07:22
Milan tez miał bramkę mimo że ktoś z naszych faulował. Nie pamiętam, który mecz, ale też nam się nie należała.
0
Piotrek1899
28 kwietnia 2021, 07:55
Z Juve. Calhanoglu faulował Rabiota.
5
artur297
artur297
28 kwietnia 2021, 06:36
Na stos z nim:D
1
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
28 kwietnia 2021, 01:53
Mam nadzieję, że to wpadka, słabszy moment. Nie mam nic do niego ani ogólnie do sędziowania w meczach Milanu w tym sezonie. To był fatalny błąd, który miał duży wpływ na ostateczny rezultat, ale to raczej odosobniony przypadek w ostatnim czasie. W LE nie rozumiałem też nie uznania gola Kessiego i rzekomej ręki na OT, a tak to nic sobie nie przypominam. Trzeba wziąć się za siebie i zacisnąć zęby ostatkiem sił, a nie oglądać się na sędziów i drążyć sensację.

Dwóch sędziów znienawidzonych przeze mnie to tylko Tagialvento (wiadomo, Muntari i skandal stulecia) oraz Felix Brych, zapadło mi w pamięci parę spotkań dawnego Milanu w LM gdzie zawsze wydawało mi się, że on nam nie sprzyja i niekiedy decyzje były kuriozalne (przykładowo nieuznany gol Pato bodaj w meczu grupowym z Realem ostatecznie zremisowanym jak dobrze pamiętam 1:1)
0
Gerada
27 kwietnia 2021, 23:16
Jeszcze słowo do osób, które usilnie zakrzywiają rzeczywistość i twierdzą, że Lazio absolutnie dominowało, że Milan nie istniał wczoraj i decyzja Orsato nic nie zmieniła... Do momentu syndromu boga Orsato Lazio oddało 2 celne strzały... Milan 4... Milan kompletnie nic nie kreował? Minimum przyzwoitości wymaga, aby uznać sytuacje w których sam na sam był Hakan i strzał Mandżukića po zgraniu Saelemakearsa za dogodne sytuacje do strzelenia gola, które zaprzepaszczone były bardziej złym wykonaniem technicznym strzałów, a nie pełną kontrolą gry przez Lazio... Dorzućmy, że już w pierwszej połowie Orsato nie odgwizdał kilku ewidentnych fauli na naszych graczach, większości na Calhanoglu. Jak dla mnie zachowanie Orsato przy golu na 0:2 było kluczowe dla wyniku i losów spotkania.
7
Piotrek1899
28 kwietnia 2021, 00:23
Zgadzam się całkowicie. W dodatku ten rzut wolny byłby dla nas z bardzo dogodnej pozycji i kto wie, czy wówczas nie padłby gol na 1:1. Orsato być może nie wypaczył wyniku tego meczu, natomiast zrobił sporo, by Milanowi utrudnić równorzędną walkę, zwłaszcza Calhanoglu. Zresztą, jeden z dziennikarzy pisał o tym po meczu. Mianowicie, na początku spotkania doszło do wymiany zdań pomiędzy Turkiem, a arbitrem i od tego momentu Hakan był na cenzurowanym, a pierwszy faul na nim został odgwizdany około 70-tej minuty, choć wcześniej również były okazje, by to uczynić.
2
ksieciunio
ksieciunio
27 kwietnia 2021, 21:58
Moi drodzy, jak każdy wie Jude jest nad finansową przepaścią toteż będzie próbować każdego możliwego chwytu, by uratować się od katastrofy tzn. wśliznąć się psim swędem do LM - nawet, jeśli oznaczać to ma sędziowski wałek z faulem widocznym na VARze. To by tłumaczyło też dlaczego Judki nie zrezygnowały oficjalnie z Superligi. Oni koniecznie muszą dostać zastrzyk gotówki, odpadnięcie z LM i porażka projektu SL to dla Piemonte Calcio początek końca.
2
milanese55
milanese55
28 kwietnia 2021, 07:35
No jasne bo Juve przeszkadza Milanowi w zwycięstwach, które od kilku kolejek Milan ma problemy odnosić. Ale 0-3 to też wypaczenie wyniku, podobnie jak największą ilość karnych dla Milanu w tym sezonie. Zdegradować Juventus !!! Kiedy kroczyło się od zwycięstwa do zwycięstwa to nic nie przeszkadzało, nie było wymówek, teraz już doszło do tego momentu, że ciasne gacie będą stanowiły problem.
1
pejsu
pejsu
27 kwietnia 2021, 21:21
Parszywa gęba...
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 kwietnia 2021, 19:44
Nie wiem, jak niektórzy mogą pisać, że to bez znaczenia, bo Milan i tak by przegrał. Rany, ludzie. To tak jakby napisać "umarłby, więc można to zastrzelić" - oczywiście celowa hiperbola i wyolbrzymienie, ale tak to wygląda.
Nieważne, czy Milanowi sędzia odebrał zwycięstwo, remis, czy przegralibyśmy 7:0. Ważne jest to, że to jawny błąd. Jeszcze bym zrozumiał, gdyby sędzia podjął tę decyzję tak po prostu, ale on podszedł do VAR, gdzie na powtórce idealnie było widać faul. Po co nam powtórki, skoro sędziowie i tak robią wały? Takie zachowania trzeba tępić i karać z całą stanowczością, a nie komentować "i tak byśmy przegrali".
To po prostu kwestia zasad, a nie wygranej czy przegranej. Nie można tolerować jawnego łamania przepisów.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 19:49
47
Majki85
Majki85
27 kwietnia 2021, 19:53
Zgadzam się.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 kwietnia 2021, 20:35
Trzeba zrozumieć rozczarowane serce kibica, oczywiście masz rację w kwestii sędziego ale nie można się dziwić że fani są rozczarowani. Milan nie istniał, nie był żadnym zagrożeniem dla Lazio, nie było walki do upadłego, nie było zaangażowania, nie było drużyny, ten ból wynika z tego jak się zaprezentowaliśmy w spotkaniu które było dla nas jak finał LM a my co? A no przeszliśmy obok meczu i lekką ręką zmarnowaliśmy wysiłek całego sezonu. Orsato jak to on musiał nas skrzywdzić to norma u niego nic mu nie zrobią obecnie to nr1 we Włoszech. Nie ważne że było 2:0 Milan miał czas by zareagować i tak jak przed Orsatoshow był beznadziejny tak po błędzie arbitra było to samo, zero reakcji, zero walki, zero pomysłu, jak drużyna z SerieB to znaczenie bardziej dokujące niż błąd klauna z gwizdkiem
0
pawel1989
pawel1989
27 kwietnia 2021, 21:48
Victor ale o czym Ty piszesz? To że Milan nie zagrał dobrego meczu ma się niczym do decyzji Orsato.
2
Milanboy
27 kwietnia 2021, 21:54
Victor Van Dort - Słaby mecz nijak ma się do decyzji arbitra więc proszę ale nie zasłaniaj się naszą grą bo Orsato popełnił katastrofalny błąd, a właściwie nje błąd co nawet celowe działanie na niekorzyść drużyny.

1
Gieno
Gieno
27 kwietnia 2021, 21:57
Victor Van dort ja się z Tobą nie zgadzam że Milan w tym meczu nie istniał, obejrzałem ten mecz jeszcze raz na spokojnie i wcale Milan tak źle nie grał, bo miał swoje sytuację na strzelenie gola i to przy wyniku 1:0. To co odpierdolił ten orsato to jest kriminal, bo jak by gwizdnął faul a nie powiedziane ze Milan jak by strzelił bramkę z tego wolnego było by różnie, a tak ta druga bramka podcięła im skrzydła. FORZA MILAN walczymy do końca o upragnioną Lige Mistrzów
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 kwietnia 2021, 23:32
Słaby mecz ma się nijak do decyzji arbitra ale ma konkretne przełożenie na nastroje czyli na to co czują i wyrażają np. na tej stronie kibice zmiażdżeni świadomością naszej sytuacji po porażce z Lazio. Rozumiem dlaczego ktoś napisał: "że to bez znaczenia", tak można wyrazić zwątpienie, a wiele osób wczoraj zwątpiło, widząc obraz nędzy i rozpaczy w wykonaniu ACM, Milanu świadomego że walczy o wszystko. To jak graliśmy ma swoje odwzorowanie w pomeczowych ocenach. Ludzie mają dość, nic dziwnego, to już nawet się poddać nie można:)

Milan zagrał dobre 70min z Sass aż straciliśmy pierwszą bramkę później było tylko gorzej i straciliśmy kolejną, nie byliśmy w stanie, nawet na kilka minut wrócić do dobrej gry by spróbować ugrać choćby remis. Ta porażka przed meczem z Lazio sprawiała, że zrobiło się na poważnie i każdy doskonale zdawał sobie sprawę jak ważny jest mecz na SO, a mimo to Milan nie miał nic do powiedzenia, można się podłamać. Gdyby Orsato odgwizdał faul i mielibyśmy rzut rożny to pewnie strzał Hakana zatrzymał by mur i poszła by kontra, bo niestety to nie był nasz dzień i ani przez 1min nie byliśmy w stanie zagrać na maksa, nie strzeliliśmy nawet 1 bramki a Napoli im strzeliło 5, tym spotkaniu nikt w ACM nie był w stanie oddać dobrego strzału na bramkę (poza właśnie jedną próbą Turka w 1min). W tym spotkaniu grało tylko Lazio od 4min do końca grali dokładnie tak jak chcieli i jak im pasuje, robili co chcieli a Milan był dzieckiem we mgle. Można gdybać ale jak na moje gdybanie to Lazio mogło strzelić 5 bramek skoro Milan mógł wyrównać z tego nieodgwizdanego faulu na Hakanie.

Orsato popełnił błąd na naszą niekorzyść, nikt tego nie kwestionuje, znowu nam utrudnił sprawę ale czy uniemożliwił? Czy Milan od wyniku 2:0 zacząć grać lepiej? Nie mógł, by Lazio było zawsze o dwa kroki przed nami. Który to raz ten Orsato kantuje Milan nie wiem? Popieram wszelakie konsekwencje, tak niech mu dadzą wszystkie możliwe kary, tylko czy mu dadzą? W to akurat wątpię. Ani przed błędem arbitra ani po nie zanosiło się na to że Milan może coś ugrać, to co Milan miał z gry to "mały pikuś" czyli tyle na ile przeciwnik (nam) pozwolił ale kiedy porównamy to do tego co miało z gry Lazio, ŁŁŁOoOo PANIE. Lazio chętnie absorbujące nieudolne i powolne jak wóz z węglem ataki Milanu, cierpliwie czekające na kontrataki. Nawet obserwując mowę ciała, gesty i reakcje naszych piłkarzy przekaz był bardzo czytelny, bezradność. Ostatnią kwestią którą chciałbym poruszyć to zarządzanie relacją z arbitrem w czasie spotkania, w tym spotkaniu Hakan był źle traktowany przez sędziego - fakt ale też z minuty na minutę wchodził w coraz większą animozję z arbitrem - niemądre, rozumiem to że człowiek się irytuje kiedy sędzia nie gwiżdże fauli na tobie, ok tylko czy to było rozsądne i czy tego oczekujemy od głównego architekta gry ofensywnej ACM, żeby sie kłócić z arbitrem który wiadomo Milanu nie lubi? Sędzia gwizda przeciw nam więc będę "rzucał dupą" i się kłócił zamiast skupić się na grze. Piłkarze nie mogą zachowywać się tak jak by to oni podejmowali decyzje kiedy są faulowani a kiedy nie. Wiadomo że były i będą błędy w ocenie sytuacji przez prowadzącego to dynamiczna gra, więc doświadczony zawodnik gra do gwizdka, jak sędzia nie zatrzyma gry to nie marnujemy energii na przekonywanie arbitra że popełnił błąd i machanie łapami z niezadowolenia. Z sędzią to trochę jak policją, darcie ryja, przesadne reakcje, podważanie kompetencji to nie są "najlepsze" sposoby by potraktowali cie łagodniej. Hakan widząc co się dzieje jak Orsato go nie oszczędza, powinien zwyczajnie zacisnąć zęby i jeszcze bardziej skupić się na grze a nie na roztrząsaniu niesprawiedliwości jaka go spotyka.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 23:53
0
DarthImpaler
28 kwietnia 2021, 00:10
Victor czyli wg ciebie skoro Milan grał słabo to taka "pomyłka" sędziego nie ma znaczenia i nic się nie stało?? Czyli Hakan po ewidentnym faulu zamiast leżeć powinien zacisnąć zęby i grać dalej lol. Jakby mu nogę połamali to też ma zacisnąć zęby?

Tak jak ktoś już wcześniej pisał. To że milan nic w tym meczu nie grał a to że taki wolny mógłby zmienić mecz to drugie. I porównać to można "skoro i tak umrzesz to cię zabiję będzie szybciej"

Nie będę się czepiał bo zapewne to przejęzyczenie było że po faulu będziemy mieli rzut rożny XD i hakan z tego rożnego trafi w mur XD.

A nie bierzesz pod uwagę, że właśnie taki wolny to szansa w takim meczu jak nie idzie. Może akurat by mu się udało strzelić i dać pomylić się bramkarzowi. Tego się nie dowiemy.
Edytowano dnia: 28 kwietnia 2021, 00:13
0
Milanboy
28 kwietnia 2021, 08:51
Victor Van Dort - Dobrze nie musisz nic tłumaczyć, ja tylko stwierdzam fakt. Po raz kolejny mówię, że zasłanianie się naszą grą ma się nijak do tego co zrobił Orsato i konsekwencje ponieść musi. Tak jak Gianni, to jest kwestia zasad, jeśli łamie się je to powinny paść konsekwencje, nie ma tolerancji na łamanie przepisów.
1
Gerada
27 kwietnia 2021, 19:43
Orsato do Pioliego mówiącego coś z błagalnym gestem "sfaulował to sfaulował, na ch... drążysz" - wybaczcie ale taką parafrazę sobie wyobrażam w tamtej sytuacji...
1
TR3V0R
TR3V0R
27 kwietnia 2021, 19:25
To i tak by nic nie dało, bo nasi prędzej czy później i tak by tę bramkę stracili :P
1
nadgnity
nadgnity
28 kwietnia 2021, 00:13
To by nic nie dało bo on był drugi w kulach, ja musiałbym być pierwszy, on musiałby być czwarty, nie dałoby nic.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 kwietnia 2021, 19:06
Za takie rzeczy powinien ponosić surowe konsekwencje. To nie był błąd tylko w pełni świadome działanie na niekorzyść jednej z drużyn. Ten mecz i tak byśmy przegrali ale taka decyzja to skandal.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 19:13
6
Semper Fideli
Semper Fideli
27 kwietnia 2021, 19:20
Dokładnie, wynik wynikiem ale coś takiego to kryminał. Nie wiem jaką kare powinien ponieść bo nie jest łatwo tak naprawde sędziować ale to było przegiecie pały
0
Fushnikov
Fushnikov
27 kwietnia 2021, 18:52
Sędzia Orsato za karę będzie musiał sędziować mecz Juventusu w ostatniej kolejce i nie prawda jest że dostanie nowego fiata uno FL :)
6
GiveMeReason
GiveMeReason
27 kwietnia 2021, 18:43
Jakie to ma kurwa znaczenie, byli lepsi zasłużenie wygrali
4
Adi.Milan
Adi.Milan
27 kwietnia 2021, 20:01
Takie ma to znaczenie ignorancie że potem jest co raz więcej skandali związanych z karygodnym sędziowaniem
12
bielu
bielu
29 kwietnia 2021, 12:01
Wygrywasz w kategorii na najdurniejszy komentarz.
0
k_f_c
k_f_c
27 kwietnia 2021, 18:34
Jakby mu tak samo w nogi wjechać to ciekawe czy też byłby taki pewny swego
0
mimi87
mimi87
27 kwietnia 2021, 17:58
Przecież on nawet w wywiadzie przyznał że kibicuje juve. O czym tu dyskutować
5
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
27 kwietnia 2021, 17:53
Od dawna mówiło się o problemie Włoskich sędziów odnośnie tego w jaki sposób dzieli się ich na starszych i młodszych. Ok, to jest typowa mentalność Włoska, czasem zabawna, czasem dla nas dziwna a czasem i straszna. Tylko odnośnie decyzji podejmowanych przez starszych sędziów to jest trochę pozbawione sensu, bo VAR w takich momentach nie ma nic do powiedzenia. Nie chciał nawet podejść, z góry znał werdykt, typowo dla nich, nikt nie będzie im mówić co mają robić. Włoch Włochowi Włochem. Strasznie kocham ten kraj i uwielbiam przebywać tam miesiącami, ale tak mnie irytują niektóre miejsca...

Porażki i tak to nie wypaczyło, bo graliśmy piach od początku do końca, tu nie mam złudzeń.
3
viviek89
viviek89
28 kwietnia 2021, 00:38
Nie wypaczylo oorazki, tego nie wiem rownie dobrze moglby wpasc babol z tego wolnego ma 1:1 tego nigdy sie nie dowiemy...
0
DarthImpaler
27 kwietnia 2021, 17:33
No i co mu zrobią. Nie będzie do konca sezonu sędziował mwczu milanu. I tak trafic na niego zapewne juz nie mieliśmy. Przelew dostał to i wynik ma sie zgadzac.

Straconej szansy na 1 pkt nikt nam nie odda. Bo po tym przekręcie było widać że naszym sie juz nie chce.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
27 kwietnia 2021, 19:10
Żadnego punktu by nie było bo Lazio by wczoraj strzeliło tyle ile by było potrzeba. Było o klasę lepsi. A jak naszym się nie chciało przy 0:2 i ponad pół godziny do końca to nic tylko wywalić całe to towarzystwo na zbity ryj.
0
DarthImpaler
27 kwietnia 2021, 19:25
A tobie by się chciało grać po takim przekręcie?? Ja się w ogóle nie dziwię że chęci uleciały po bramce której nie powinno być.

Może i by Lazio strzeliło ale nasi mieliby szanse powalczyć o jakiegoś farfocla na 1-1. A przy nawet przypadkowej bramce na 1-1 wszystko się mogło zdarzyć.

Ja nie neguję tego że Lazio było lepsze. Mówię tylko że nie zawsze wygrywa lepszy. A Orsato (tfu) nam po prostu odebrał szanse nawet na zawalczenie o jakiś punkt w tym meczu.
4
ósmy
27 kwietnia 2021, 17:29
Dziwnym zbiegiem okoliczności we wczorajszym meczu żaden zawodnik Milanu nie dostał żółtka.
Podejrzewam za to, że z Benevento się ostro posypią żółtka.
1
rossocarlonero
rossocarlonero
27 kwietnia 2021, 17:28
Orsato był tak mocno przekonany o swojej nieomylności, że nawet twarde dowody na jego błędną decyzję okazały się bezużyteczne. Nie wiem co on chciał w ten sposób udowodnić, ale zdecydowanie powinien odpocząć od sędziowania na jakiś czas. Akcja reakcja, za błędy się płaci.
4
kusniak_22
kusniak_22
27 kwietnia 2021, 17:24
Nie kwestionuję naszej fatalnej wręcz katastrofalnej postawy wczoraj w Rzymie, natomiast przy stanie 1:0 zawsze mogło się udać strzelić nawet przypadkową bramkę, 2:0 moralne jeszcze bardziej w dół, tym bardziej, że faul na Hakanie był ewidentny. Później już nasi praktycznie odpuścili. Jasne, że Lazio wczoraj było 2 klasy lepsze, ale są momenty w meczu kiedy może nadejść niespodziewane przełamanie, tutaj niestety ale bramka nas już uziemiła. Dla mnie ewidentne zawieszenie dla Orsato.
2
AlexTheWind
AlexTheWind
27 kwietnia 2021, 17:21
Już od dawna uważam, że sędzia główny powinien mieć w kompetencji tylko reagowanie na nagłe sytuacje, rozładowywanie spięć i wskazywanie decyzji podjętych przed sędziów siedzących przed ekranami. Nie powinien mieć nic do powiedzenie czy gol padł prawidłowo, czy był spalony, czy był karny. Sędzia główny powinien być rozjemcą i "sygnalizatorem", ale nie osobą decydującą.

Zwłaszcza, że obecnie sędzia może zignorować VAR. Odnoszę wrażenie, że sędziowie zbyt często podejmują decyzje, nawet po obejrzeniu nagrania, pod wpływem emocji jakim są poddawani na boisku. Mamy XXI wiek i zamiast polegać na bezstronnej technologii ciągle oddajemy decyzje ludziom, którzy od dziesiątków lat wypaczają wyniki. Że nie wspomnę o sprzedawaniu meczów w przeszłości.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 17:22
5
milan2002
milan2002
27 kwietnia 2021, 17:19
Sędzia drukarz. Można powiedzieć, że załatwił nas w kluczowym momencie. Przy stanie 1-0 jeszcze była szansa, ale 2-0 to już był koniec.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 17:20
3
Vol'jin
Vol'jin
27 kwietnia 2021, 17:16
Valeri wykartkuje piłkarzy na mecz z Juve podczas meczu z Benevento. A Guida posędziuje mecz z Juve ;]

3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 kwietnia 2021, 17:22
Myślisz, że aż tak polecą po bandzie ? Przecież to będzie jawny przekręt.
0
kamilus
kamilus
27 kwietnia 2021, 18:13
@grzesiekpl88
Nie pierwszy i nie ostatni.
5
viviek89
viviek89
28 kwietnia 2021, 00:39
Grzesiu, byl czas sie przyzwyczaić.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 kwietnia 2021, 17:11
Można dyskutować, że byliśmy gorsi i zapewne byśmy przegrali. Ale po takiej akcji naszym już się odechciało zupełnie, powinno być nadal 1-0 i kto wie. Czasami tak jest, że drużynie nie idzie ale wpada bramka i mecz zaczyna wyglądać zupełnie inaczej. Szkoda, że nie mieliśmy szansy się przekonać przez taki przekręt. Tak doświadczony sędzia i taką manianę odwalić...

I nie, wcale nie zarzucamy porażki na sędziego jak co niektóre asy tu sugerują, po prostu wytykamy ewidentny błąd sędziego, który miał realny wpływ na przebieg meczu.
16
PanPrzemus313
27 kwietnia 2021, 17:20
Dokładnie - jakby nie patrzeć rażący błąd sędziego w kluczowym momencie
Byliśmy gorsi, tego nikt nie neguje, ale w piłce nie zawsze lepszy wygrywa i była szansa na jakiegoś farfocla. Nie mówię że byśmy go strzelili, ale mielibyśmy sprawiedliwą szanse która została nam odebrana


Ogólnie nie rozumiem tego myślenia ludzi - nawet gdyby było i 5:0 i błąd w 90 minucie przy ostatniej bramce - co z tego? Mamy siedzieć i udawać że go nie było?
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 kwietnia 2021, 17:21
Otóż to, to nie był błąd tylko ewidentne działanie na naszą niekorzyść i nie ważny był wynik meczu w tym momencie czy szanse na wygraną a o sam fakt, że takie coś miało miejsce.
2
Bandon
Bandon
27 kwietnia 2021, 17:07
Z Lazio w dupę zdecydowanie i myślę, że byśmy przegrali nawet pomimo tej sytuacji, jednak co to jest za argument XD gość wydrukował wynik na 2:0. Nie ba za bardzo na ten temat co dyskutować, przecież faul był ewidentny.
3
Carlo88
Carlo88
27 kwietnia 2021, 17:07
Poziom sędziowanie się nie zmieni dopóki arbitrzy nie będą ponosić odpowiedzialności za swoje gwizdanie. Ja tego nie jestem w stanie zrozumieć. Dysponują taką technologią, że każdy większy błąd powinien być srogo karany. A oni się pieszczą z nimi, traktując ich jak święte krowy, nawet mimo jawnego krętactwa...
4
marunio
marunio
27 kwietnia 2021, 17:05
hur dur superliga zla, liga krajowa super XD wielcy przeciwnycy sl, wojownicy przeciwko zmianom, najbardziej ich bulwersowal pewnie pomysl, tego, ze sedzia glowny musi przez mikrofon uzasadniac swoja decyzje kibicom
3
ACstach
ACstach
27 kwietnia 2021, 17:03
Nawet klapsa w dziąsło nie dostanie, nie ma co się łudzić.
0
KingBunny
KingBunny
27 kwietnia 2021, 17:01
Orsato ewidentnie boi się o swoj Juventusek. Jak Inter grał z Juve to nie dał ewidentnej drugiej żółtej Pjanicowi co by nie pozbawić szans Juve na wygraną i Scudetto. Teraz chyba Orsato się przestraszył, że Milan wyrówna i wyprzedzi Juve. No ja tylko tak to rozumiem.
3
_GAHU_
_GAHU_
27 kwietnia 2021, 17:00
Na złość sędziemu VAR nie zmienił - profesjonalne podejście do sprawy nie ma co.
7
Milanousz
Milanousz
27 kwietnia 2021, 16:59
Szkoda, że wszystkich goli Lazio nie anulował ;((
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 kwietnia 2021, 17:12
Jak będziesz dalej prowokował swoimi wpisami to Ci konto anuluje.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 17:13
7
ksieciunio
ksieciunio
27 kwietnia 2021, 16:59
Sędzia VAR dostanie zawieszenie
0
xodos
xodos
27 kwietnia 2021, 16:50
Do więzienia za takie coś
0
ACstach
ACstach
27 kwietnia 2021, 16:46
Co za...
1
Majki85
Majki85
27 kwietnia 2021, 16:40
Decyzja nie tyle kontrowersyjna co skandaliczna. Ostatnim sędzia który mnie tak wkurzył byl ten co drukowal mecz z Romą (zapomniałem nazwisko) a wcześniej bodajże w zeszłym sezonie był Fabri. Obaj dostali później kary i mam nadzieję że konsekwencje poniesie również Orsato. Zresztą patrząc na tego pana to już mu zdecydowanie bliżej niż dalej do końca kariery (czy to nie przypadkiem jego ostatni sezon w Serie A?), więc mogliby decyzje o końcu kariery u tego pana przyspieszyć. Ok graliśmy słabo, ale przy 0:1 wszystko mogło się zdarzyć. 0:2 zabiło totalnie ten mecz. Zabił go Orsato.
9
Daniel93
Daniel93
27 kwietnia 2021, 16:45
valeri .

Celowo pisane z małej litery ze względu na brak szacunku dla tej mendy :)
0
PanPrzemus313
27 kwietnia 2021, 16:49
Daniek93 - a to nie był Giacomelli?
0
krisss811
krisss811
27 kwietnia 2021, 16:53
To był Giacomelli.
0
Daniel93
Daniel93
27 kwietnia 2021, 17:23
PanPrzemus

Aa faktycznie to był on,ale valeri tez nam zachodził za skórę
1
Majki85
Majki85
27 kwietnia 2021, 19:52
Dzięki Panowie, faktycznie chodziło o Giacomellego.
0
PanPrzemus313
27 kwietnia 2021, 16:39
Nie no to są jakieś jaja

Kolejny przykład że to nie żaden VAR psuje futbol tylko sędziowie
7
jacekk553
jacekk553
27 kwietnia 2021, 16:28
Za chwilę braknie sędziów do naszych meczy. Romantyczny futbol w najpiękniejszym wydaniu.
1
Rafał0209
Rafał0209
27 kwietnia 2021, 16:27
Kiedyś sędzia mógł chcieć lub naprawdę nie widzieć różnych sytuacji, ale dziś podchodzi do monitora ogląda sytuacje z milionami przed TV i robi głupków z każdego kibica tego sportu, albo gramy w realną rzeczywistą uczciwą grę, albo bawimy się w wyreżyserowaną zabawę jak Wrestling.
17
Rocker
Rocker
27 kwietnia 2021, 16:25
Konsekwencje pewnie będą takie, że do końca sezonu będzie biegał zamiast w zielonej koszulce to w czarno-białe pasy.
0
Jaca23
27 kwietnia 2021, 16:20
A tam jakaś bramka co może decydować o awansie do LM. Ważne, że włoski beton migusiem zareagował na upadek Superligi i wpisał w regulamin zakaz wstępowania do innych rozgrywek niż te organizowane przez UEFA i FIFA.

Uważam, że ta bramka niewiele zmieniła, bo Lazio było po prostu lepsze i by ten mecz wygrało, ale dziadów z włoskiego związku można porównać, chyba tylko z naszymi w Polsce.
11
Milanousz
Milanousz
27 kwietnia 2021, 17:00
3-0 (4-0 z minimalnym spalonym), ale mecz przez sędziego przegrany xD
0
Jaca23
27 kwietnia 2021, 17:06
Milanousz
Nie chce być niemiły, ale potrafisz czytać?
3
umbrella
umbrella
27 kwietnia 2021, 16:15
Wynik końcowy z przebiegu spotkania wydaje się sprawiedliwy, ale niewatpliwie ta decyzja miała wpływ na naszą postawę. W piłce nie zawsze wygrywa drużyna lepsza - może przyfarciłoby nam i odrobilibyśmy straty (a może i tak skończyłoby się na 3:0). Faktem jest, że to kolejny nasz mecz, w którym arbiter ten podejmuje niezrozumiałe decyzje...
0
Manolas
Manolas
27 kwietnia 2021, 16:14
Żaden sędzia tak mnie nie wkurzył jak Orsato w sezonie 15/16 bądź 14/15 . Już wtedy nas nienawidził
3
Rossu
Rossu
27 kwietnia 2021, 16:08
Nie poniesie konsekwencji. Milan za Superlige właśnie będzie krzywdzony przez sędziów jak się da - oczywiście co nie zmienia faktu, że nikt nam wczoraj nie zabraniał strzelać i nosić tytułu "frajerzy sezonu". Nie od dziś sędziowie na nas plują i raczej tak już zostanie. Bardziej zacząłbym się martwić jaka jest główna przyczyna utraty mentalności, formy i entuzjazmu w ciągu kilku ostatnich miesięcy.
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 16:12
2
Zuber
27 kwietnia 2021, 16:20
No tak, bo Juve i Inter wcale nie byli w Superlidze.
0
Rossu
Rossu
27 kwietnia 2021, 16:30
Odniosłem się do tego, że naszym głównym problemem jest nasza forma i mentalność, a nie sędziowie.
0
Milanousz
Milanousz
27 kwietnia 2021, 17:02
Inter z kolei nie dostał ostatnio oczywistego karnego na Lautaro
0
Deze
Deze
27 kwietnia 2021, 16:04
Co to za sędzia który tak reaguje na wezwanie przez Var.... Nie powinien już sędziować w tym sezonie a w kolejnym powinien być sędzia serie B
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 16:05
21
Milanboy
27 kwietnia 2021, 16:02
Oby poniósł.
0
sheva7acm
sheva7acm
27 kwietnia 2021, 16:07
i co za kare dwa mecze jako liniowy ?!! swoje zrobił a mecz z jude będzie sedziował zapewne Maresca albo Rocci !!!! Jak juve nie moze to sedzia pomoże !!!
7
Jachu1899
Jachu1899
27 kwietnia 2021, 16:09
Odpocznij sobie na kilka dni od komentowania @FDL
Edytowano dnia: 27 kwietnia 2021, 16:30
4
Jogin
Jogin
27 kwietnia 2021, 16:11
Jachu1899 zastanów się co napisałeś...
10
Milanboy
27 kwietnia 2021, 16:49
sheva7acm - Najlepiej to w ogóle nie reagować i udawać, że nic się nie stało. Ludzie reakcja za tak kardynalny błąd być musi, bo w przeciwnym wypadku takich sytuacji będzie coraz więcej.

Wynik wynikiem ale kara za to powinna być.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się