SCUDETTO


Vazquez zagra w Milanie? Hiszpanie przekonani, że prawoskrzydłowy dostał już ofertę

5 maja 2021, 16:09, cinassek Aktualności
Vazquez zagra w Milanie? Hiszpanie przekonani, że prawoskrzydłowy dostał już ofertę
Czy Milan powinien sięgnąć latem po Lucasa Vazqueza na zasadzie wolnego transferu?
Tak 69.34%
Nie 17.77%
Nie mam zdania 12.89%
287 oddanych głosów

Nie jest tajemnicą, że Milan latem będzie chciał pozyskać prawoskrzydłowego. Hiszpański AS jest przekonany, że rossoneri przeszli już do konkretów i złożyli ofertę Lucasowi Vazquezowi. Umowa niespełna 30-letniego gracza z Realem Madryt wygasa po zakończeniu obecnego sezonu. W aktualnych rozgrywkach zawodnik rozegrał w madryckich barwach 34 mecze, w których strzelił 2 gole oraz zanotował 8 asyst. W przypadku zaakceptowania oferty Milanu, Hiszpan mógłby liczyć na wynagrodzenie na poziomie 4-5 mln euro rocznie.



82 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
biercik
biercik
6 maja 2021, 20:00
zdajecie sobie sprawę, że on ma 1 dobry sezon i jest w nim prawym obrońcą ?
1
pazioni
Moderator pazioni
6 maja 2021, 20:00
Nie ,nie i jeszcze raz nie.
0
chory
chory
6 maja 2021, 15:07
jak za darmo to brać ale 4 miliony pensji to chyba za dużo, max 2
Edytowano dnia: 6 maja 2021, 15:07
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
6 maja 2021, 14:02
Wymiana Castillejo za Vazquez dla mnie na plus.
1
6 maja 2021, 17:18
Już takich wymian na plus były setki i jesteśmy dalej w tym samym miejscu, czyli upadłym gigantem. Bierzemy trupów albo odpady a oddajemy najlepszych na świecie. I będziemy znowu pośmiewiskiem. Lepiej kupić jednego za poważnego za 80mln niż 20 Vazquezow czy Mandzukicow
0
POE
POE
6 maja 2021, 08:53
Kolejna plota transferowa bo kończy się piłkarzowi kontrakt a wy juz skaczecie sobie do gardeł
Często gra na prawej obronie to moim zdaniem kalulu wypożyczyć
I z Nim byłby Calabria na zmianę
0
6 maja 2021, 10:16
Zapomniałeś o Contim, który wraca z wypożyczenia ;)
0
POE
POE
6 maja 2021, 11:49
Teraz mi przypomniałeś,że jeszcze Caldara przyjdzie i Lexalt jak go nie wykupią
0
Diavo
Diavo
6 maja 2021, 08:15
Z początku byłem za, jednak prześwietliłem jego statystyki przez te wszystkie lata i szczerze mnie nie powaliły..to będzie taka zamiana sikierki na kijek w naszym wykonaniu, aczkolwiek za darmo to nie ma co wybrzydzać ;)
1
6 maja 2021, 07:37
Kolejny emerytowany ochłap z Realu na celowniku... Z taką mentalnością to co się dziwić Gigio, że ma dość. Sam bym miał. Milan to powinien szukać kogoś na poziomie Havertz, a nie taki chłam... Widać mentalność tej drużyny. Zresztą na tej stronie też....
0
biedrus
biedrus
6 maja 2021, 09:05
Vazquez za darmo > Havertz za 80 mln
3
Mormarx
Mormarx
6 maja 2021, 09:14
szukać to sobie może, a co miałby niby zaoferować by taki Havertz przyszedł do nas?
grę w LM - raczej ciężko, wysoką pensję - też nie bardzo.
Zejdźmy na ziemię...
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
6 maja 2021, 09:26
Ha ha to było zabawne:) totalne oderwanie od rzeczywistości, może od razu Mbappe, Halanda i Sancho co się będziemy rozdrabniać:)))
3
biedrus
biedrus
6 maja 2021, 09:26
Mormax
dodam tylko, że słowo "szukać" to brzmi bardzo śmiesznie tutaj, bo "szukać" to można "nowego Havertza" w 2.Bundeslidze, tego właściwego "szukać" nie trzeba:)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
6 maja 2021, 09:37
Ale ty pier.... Nie ma się co dziwic dolarowi że w najważniejszym momencie sezonu jest myślami w Turynie??? bo chce więcej zarabiać. Nie chodzi o wygrywanie bo juve nic w tym sezonie nie wygra. W lm też im super od lat idzie. Chodzi zwyczajnie o kasę.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
6 maja 2021, 10:15
Tylko jak Dolar chce odejść to niech to powie wprost i nie robi cyrków. Klub znajdzie innego bramkarza i po sprawie.

Ale nie. Dolar nie ma dość, Dolar się targuje, robi nadzieję i próbuje do końca wysępić ostatnie euro z Milanu.

Gdyby powiedział wprost "nie zatrudniacie graczy na moim poziomie, a ja chcę grać z najlepszymi - odchodzę" to nie byłoby ok. 90% tego hejtu, który (słusznie) teraz zbiera.

A jak ci się "mentalność na tej stronie" nie podoba to przecież na siłę nie jesteś tu zalogowany, nieprawdaż? ;)
3
plone
plone
6 maja 2021, 07:36
jezeli nie pasuje wam jego transfer zapytajcie sie Cwiakaly jakim graczem jest Vazquez. generalnie to nawet nie wiem czemu, ale nie lubie go (podobnie jak Lingard, ma w sobie cos co mnie wkur), ale wzmocnieniem lawki na pewno bedzie
0
DarthImpaler
DarthImpaler
6 maja 2021, 07:41
"wzmocniniem ławki na pewno będzie"... Leżę i kulam ze śmiechu...
Z takim mentalem zarządu jak twój to ten klub zawsze już będzie wzbudzał tylko politowanie.

Swoją drogą jakby wzmocnienie ławki było tak ważne jak mówię znaFcy na tej tronie to Milan by wygrał ostatnie 3 edycje LM.
0
plone
plone
6 maja 2021, 08:44
nie wiem o co ci chodzi i nawet mi z tego powodu nie zal
3
NuNoiser
NuNoiser
6 maja 2021, 01:23
Nie wiem komu tu Vasquez nie pasuje? On gra w Realu Madryt od lat w LM ! Ma przejść do średniaka słabej serie a !!! Bo nadal jeszcze takim średniakiem jesteśmy. Mega wzmocnienie, brać i całować w dup, że chce, bo dla Lucasa to piłkarsko duża degradacja.
1
plone
plone
6 maja 2021, 07:42
Wiem komu pasuje. Przeciwnikom Milanu na pewno :)
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
6 maja 2021, 08:08
w dodatku chyba wolny transfer ,co?
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
5 maja 2021, 23:17
niech idzie do romy czy innej fiorentiny. tam sobie da rade.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
6 maja 2021, 07:44
Odpady i trupy zbiera Milan! Ta polityka ma tu swoich wyznawców!
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
5 maja 2021, 22:52
Ha ha ha nie wiarogodne, że ktoś może kręcić nosem na zastąpienie Samu przez Vazqeza, duża pensja ale za to darmowy transfer, gość ma 30lat i to pewnie ostatnia szansa na dobry kontrakt dla niego, z miejsca staje się wartością dodaną i znacznym wzmocnieniem. To piłkarz instant, na już. Jestem za.
6
Michał92
5 maja 2021, 23:33
Dokładnie, prawie 200 razy zagrał dla Realu, ale dla niektórych to poziom Snickersa xD
6
dysha1992
dysha1992
5 maja 2021, 22:46
Ja tam go nie chce. Niczym mnie nie urzeka.
0
daro12555
5 maja 2021, 22:07
Wielkie nie taka pensja?4-5mln to Kessiemu można dać nie jemu .Kogoś młodszego i lepszego trzeba kupić .
0
Seca
Seca
5 maja 2021, 21:31
Hiszpanie w Milanie jakos nie bardzo sie popisywali, kiedys Javi Moreno ktory blyszczal w Alaves u nas bardzo slabo.
Jose Mari rowniez nic nie ugral, Didac Vila pomylka.
Suso pod koniec meczyl swoja gra juz wszystkich.
No i teraz Samu, nie ten kaliber nawet na sredni Milan.
Byli jeszcze El Ninio, Krkic czy Deulofeu ale nikt wielkiej kariery nie zrobil.
Edytowano dnia: 5 maja 2021, 21:33
1
DarthImpaler
DarthImpaler
5 maja 2021, 23:46
portugalczycy gorzej wypadali z Milanie.
0
ba_acm
ba_acm
5 maja 2021, 20:38
Pytanie po co on nam tutaj, skrzydłowy z niego średni, obrońca całkiem ok, tyle że prawych obrońców mamy jeszcze 4 więc mam nadzieje że to tylko ploteczka
Edytowano dnia: 5 maja 2021, 20:39
0
fryta777
fryta777
5 maja 2021, 20:09
Hiszpanie i Milan źle mi się kojarzy, ale gracz na pewno przy Naszych obecnych możliwościach którego warto byłoby ściągnąć za free
0
Fushnikov
5 maja 2021, 20:30
Jesus był jednym z lepszych w ostatnich latach. IMO dno to El Nino xD
3
cbvirus
5 maja 2021, 20:08
Brałbym go na rezerwę. Samu out, Vazquez in jeszcze kogoś na PS, żeby to jakoś wyglądało
0
Mirek99999999
5 maja 2021, 20:36
Rezerwowy z zarobkami jak na pierwszy skład.
3
Orzelek79
Orzelek79
5 maja 2021, 22:15
Dobre , gość na ławkę z taką pensją.
0
Zirytowany
Zirytowany
5 maja 2021, 19:56
Gorszy od Samu na pewno nie będzie, także przyda się.
1
Orzelek79
Orzelek79
5 maja 2021, 22:17
Z taką pensją to musi być realne wzmocnienie a nie gracz który będzie miał duże szanse na podniesienie poziomu na PS.
0
5 maja 2021, 18:34
Za 4mln netto? Ok.
Za 5mln netto? Nie.

(barierą powinny być właśnie 4mln)
To nie jest żaden wirtuoz, demon prędkości też nie. To taka lekko lepsza wersja Saelemaekersa i nie wiem czy to będzie wielki postęp.
Edytowano dnia: 5 maja 2021, 18:35
2
Hitsune
Hitsune
5 maja 2021, 19:07
Też mi się wydaje że za taką kasę lepiej jakiś młody talent zgarnąć
0
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
5 maja 2021, 18:16
Dla mnie skrzydłowy powinien być super szybki, powinien robić wiatr na jednej ze stron, rozrywać obronę rywali, dogrywać piłkę w pole karne. A my to widzę oglądamy się za piłkarzem który szybki nie jest i już nie będzie niestety.jedyne co mi się w nim podoba to jego waleczność bo to cenie najbardziej w piłkarzach że mimo swoich braków walczą na boisku.
6
krystian.o1979
krystian.o1979
5 maja 2021, 19:16
Leao jest szybki. Faktycznie skrzydłowy jak marzenie...
1
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
5 maja 2021, 21:10
krystian.o1979 owszem Leao jest szybki, ale głowy chłopak nie ma .
0
Szewa90
Szewa90
5 maja 2021, 18:08
A ja bym go widział na zasadzie wolnego transferu. Tylko 4 bańki pensji to powinien być górny limit. Kontrakt na rok i zobaczymy jak się spisze w przyszłym sezonie. Jakby nie patrzeć chłopak ma zagrane ponad 160 występów w ekipie Realu, co jest chyba całkiem niezłym CV. Warunkiem jest oczywiście dobrze wyleczona kontuzja, bo kibica na etacie nie potrzebujemy. Poza tym zgadzam się z poprzednikami, że powinniśmy też przedłużyć kontrakt Hakana. Miał może słabsze momenty, ale ile razy wyciągał Nas z opresji. W trudnych chwilach to on był czasami jedynym wyróżniającym się piłkarzem na boisku. Milan nie powinien go skreślać.
0
Vol'jin
5 maja 2021, 18:26
ale klub chce przedłużyć Hakana ale nie na jego warunkach z kosmosu
0
Zuber
Zuber
5 maja 2021, 18:39
Już widzę jak ziomek, który wygrał nie raz LM podpisuje z nami kontrakt na rok. W Anglii z miejsca mu dadzą 6 mln i kontrakt na 4 lata.
5
hunga
hunga
5 maja 2021, 17:54
Hiszpan na prawą!
Co może pójść nie tak.
10
mrkojiro
mrkojiro
5 maja 2021, 18:03
To już u nas tradycja :D
2
mrkojiro
mrkojiro
5 maja 2021, 18:33
Dodajmy "niegrzeszący szybkością hiszpański skrzydłowy" ;) To już taka mini-tradycja.
3
kusniak_22
kusniak_22
5 maja 2021, 17:49
Ja bym widział kogoś młodszego i lepszego.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 maja 2021, 17:35
Jeśli to prawda to nie rozumiem Milanu. Hakanowi nie chcemy dać 5 baniek mimo że to nasz najbardziej kreatywny gracz a proponujemy to samo niewiele lepszej wersji Snickersa. To się kupy nie trzyma.
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 maja 2021, 17:31
Zdecydowanie tak - idealnie pasuje do taktyki Piolego jako prawy pomocnik który pomaga sporo w obronie i Alexis miałby od kogo się uczyć
0
Wolly
Wolly
5 maja 2021, 17:31
Oby nie przyszedł. Kolejny średniak za Samu.
3
Jaca23
Jaca23
5 maja 2021, 17:26
Moim zdaniem Vasquez to taka lepsza i bardziej doświadczona wersja Alexisa. Ani to skrzydłowy ani prawy obrońca, taka zapchajdziura. Uważam, że nie podniesie znacząco poziomu naszej kadry. Jeśli mamy zrobić skok jakościowy to musi przyjść ktoś lepszy na prawe skrzydło. Jeszcze te zarobki, totalnie nie do zaakceptowania.
Edytowano dnia: 5 maja 2021, 17:29
3
KosaX
KosaX
5 maja 2021, 17:06
To jest zawodnik gdzie zagra wszedzie,bedzie biegal za 3 i nigdy nie odpusci.Ale ja takich zawodnikow juz nie chce w Milanie.Mielismy Boriniego,Kucke czy obecnie mamy Alexa.Ten ostatni zaczyna byc rowniez kims innym niz to co wyzej napisalem,ale zamiast Lucasa wolalbym kogos kto jest bardziej statyczny a potrafi zrobic z pilka cos co da nam duzo bramek.Florian odpadl okej,ale jest jeszcze kilku ciekawych prawo skrzydlowych za ktorymi warto by bylo sie rozejrzec.Np Doku ze Stade Rennes lub Salis Wamagnituka ze Stuttgartu.
1
Vol'jin
5 maja 2021, 17:10
Salis zerwał ACL i to dosłownie chcesz ryzykować?
0
Margiorno
5 maja 2021, 17:28
Zapomniałeś dodać, że ta zapchajdziura zjada technicznie resztę naszych wirtuozów.
3
Bandon
5 maja 2021, 16:56
Fajna opcja, bardzo doświadczony zawodnik, jednak te zarobki trochę wygórowane. Takie 3,5 i byłbym bardzo zadowolony.
1
karp_fso
karp_fso
5 maja 2021, 16:45
Bądźmy poważni xD Niezły piłkarz, ale takie zarobki dla wyrobnika to przesada. Szczególnie że to skrzydlowy - tacy rzadko grają długo na wysokim poziomie. Wiadomo, były gracz Realu nie będzie grał za drobnicę, ale my nie musimy go wcale zatrudniać :p
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 maja 2021, 18:17
4mln dla gracza z kartą w ręku to są grosze. Pytanie ile zawoła premii za podpis.
3
karp_fso
karp_fso
5 maja 2021, 21:29
^ Jakby był to piłkarz minimalnie większej klasy, ew. na pozycji, gdzie gracze są długowieczni (środkowy obrońca np.) to okej. Ale dla skrzydłowego? Ryzykowine.
0
DaRo_7
DaRo_7
5 maja 2021, 16:36
To targujemy się z naszym najbardziej wartościowym piłkarzem w kadrze, czyli Calhanoglu (ten sezon 9 bramek i 11 asyst we wszystkich rozgrywkach), a chcemy dać z miejsca 4-5 mln € rezerwowemu Realu Madryt ? 2 bramki i 8 asyst? Serio? 30 lat? Ma tyle zagranych meczów tylko dlatego, że Carvajal był kontuzjowany co raz i Zidane przerobił go na prawego obrońcę :P To jakieś jaja. Nie mogę tego czytać! Dawać na rumaku do Ligi Mistrzów i wtedy patrzmy na lepszych zawodników :)
0
Eravier
Eravier
5 maja 2021, 17:36
Przecież gościu przyjdzie za darmo, to wiadomo, że dostanie większą pensję. Za Turka płacilismy 23 mln i jeszcze musieliśmy go oglądać jak kaleczy przez 2/3 czasu.
2
DaRo_7
DaRo_7
5 maja 2021, 23:21
Nie patrząc na to czemu Calhanoglu kaleczył niby przez 2/3 czasu spędzonego u nas to delikatne nadużycie. Wysyłanie na skrzydło, jak Giampaolo chciał grać z treq to wymyślił tam Suso, a Turek albo ławka albo niżej. Każdy sezon grając poniżej naszych oczekiwań miał dwucyfrową liczbę bramek + asyst. Czasem myślę, że ludzie widząc filmiki z wolnymi Hakana w Bundeslidze, myśleli, że Messi przychodzi :P
0
xpw99
xpw99
5 maja 2021, 16:34
Moim zdaniem fajna opcja. Uniwersalny, pracowity, niesamowicie utytułowany. Nie bez powodu mówi się że jest jednym z żołnierzy Zidane'a.
2
DaRo_7
DaRo_7
5 maja 2021, 16:38
Żołnierzy to na wojnę wysyłać, a nam potrzebny ktoś kto umie grać w piłkę :P
4
Milanboy
Milanboy
5 maja 2021, 16:31
Niezbyt mi się podoba ta kandydatura. Solidny wyrobnik który prócz walki nie ma za wiele do zaoferowania, a wiem bo oglądam czasami Real i ten zawodnik specjalnie się nie wyróżnia.

Zresztą mamy Alexisa który jest takim samym profilem gracza jak Lucas więc tym bardziej ten ruch jest bezsensowny.
Edytowano dnia: 5 maja 2021, 16:32
8
DaRo_7
DaRo_7
5 maja 2021, 16:37
Podzielam zdanie i popieram :)
1
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
5 maja 2021, 16:28
Dzisiaj Vazquez jest na 99% u nas po czym usłyszymy, że był o krok ale jednak poszedł do Romy np. Hehe cały nasz Milan kochany.
0
Zuber
Zuber
5 maja 2021, 16:27
Kolejny wyrobnik, czy my możemy ściągnąć w końcu jakiegoś kota na to prawe skrzydło?
4
paweł_piotr
paweł_piotr
5 maja 2021, 16:30
Masz już jednego kota na lewej xd
0
Vol'jin
5 maja 2021, 17:00
i kto tym kotem ma być darmowy suso z francji?

bez jaj
1
Zuber
Zuber
5 maja 2021, 17:03
A kto powiedział, że darmo. Nie dorabiaj swoich ideologi do moich postów. :)
0
TR3V0R
TR3V0R
5 maja 2021, 17:27
wszystko spoko, każdy by chciał kota, ale gdzie ktoś taki ci przyjdzie do klubu ktory od lat nie grał w LM, nie wiadomo czy w niej w ogóle zagra i zarobki też nie są najlepsze. Wątpię żebyśmy obecnie sprowadzali kogoś z wyższych półek, bo tacy na razie nawet na nas nie patrzą. Zagościmy na stałe w LM to i lepsi piłkarze u nas będą występować :P
1
Vol'jin
5 maja 2021, 16:16
4 mln pewnie to pułap górny^

Jak Pioli ma zostać to jest dla niego idealny piłkarz na prawą stronę^ (ewentualnie Ikone, ale koszt to pewnie 30-40 mln euro)

1
Woolfik92
Woolfik92
5 maja 2021, 16:14
Wszystko fajnie, chlop gra dosc duzo w Realu, tylko wlasnie zerwal wiezadlo krzyzowe. Najgorsza kontuzja jaka moze spotkac pilkarza. Zdecydowanie nie.
1
Nesta_13
Nesta_13
5 maja 2021, 16:20
Po pierwsze nie zerwał, tylko naderwał. Po drugie naderwał PCL, czyli więzadło tylne, a nie ACL. Średnio 8 tygodni przerwy, czyli na okres przygotowawczy by się wyrobił spokojnie.
5
Woolfik92
Woolfik92
5 maja 2021, 16:23
Nie przeceniaj Milan Lab
11
Nesta_13
Nesta_13
5 maja 2021, 16:27
Spokojnie, do lipca go Real poskleja xd
2
Manolas
5 maja 2021, 16:13
O jeju przeginka trochę z tym wynagrodzeniem. Średnio to widzę patrząc na to że Kessie będzie miał mniej a co do wartości sportowych trochę to piłkarz na skalę naszego Alexisa gdzie go byś nie postawił tam by grał ale żadnym wirtuozem nie jest i myślę że nie będzie między nimi różnicy taki o gościu z dużą gażą do rotacji.
1
xpw99
xpw99
5 maja 2021, 16:33
Bez przesady, jest co najmniej półkę wyżej niż Alexis
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
5 maja 2021, 17:34
Nie no ale Alexis to co najwyżej w przyszłości może wejść na poziom Vazqueza - na ten moment Hiszpan jest poza zasięgiem . Duże doświadczenie w Realu, sporo się nawygrywał, może wnieść dużo zarówno do szatni jak i na boisko. Nic tylko brać
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się