SCUDETTO


Juventus - Milan: przewidywane składy według LGdS

7 maja 2021, 08:45, cinassek Aktualności
Juventus - Milan: przewidywane składy według LGdS

JUVENTUS FC (4-4-2): Szczęsny - Danilo, De Ligt, Chiellini, A. Sandro - Cuadrado, Bentancur, Rabiot, Chiesa - Morata, C. Ronaldo

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer, Tomori, T. Hernandez - Kessie, Bennacer - Saelemaekers, Calhanoglu, Rebić - Ibrahimović



61 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Skot Łilson
Skot Łilson
7 maja 2021, 18:44
W sumie tak patrząc na skład nasz i Jude to wziąłbym od nich w ciemno obecnie tylko Chiese i Ronaldo, ewentualnie de Ligta i Moratę do pierwszego składu. A mimo to mamy gorszy skład, choć różnica wynika pewnie z szerszej ławki i większego doświadczenia u rywali.
0
Giovanni Parafango
Giovanni Parafango
7 maja 2021, 16:55
jak dollaruma bedzie kapitanem w tym meczu to osobiście zmobilizuje całe kurwa Curva Sud żeby przerwali ten mecz tak jak kilka dni temu zrobili to kibice ManUtd przed meczem z Liverpoolem, takiej zniewagi nie zniosę. Do tego czuję w kościach że donek będzie bohaterem tego meczu, oczywiście negatywnym dla nas, a dla juve wręcz przeciwnie
Edytowano dnia: 7 maja 2021, 16:56
0
Orzelek79
Orzelek79
7 maja 2021, 17:51
Masz takie chody? Zgodzę się ze największy niepokój budzi Gigio w bramce .
0
TwojaStara
TwojaStara
7 maja 2021, 18:02
hahahaahaha
0
Orzelek79
Orzelek79
7 maja 2021, 14:50
Decydujaca w tym meczu będzie gra w defensywie .Jeżeli formacje będą grały blisko siebie ( a nie jak ostatnio) i będzie mało miejsca na 20 metrze od naszej bramki ,możemy ugrać dobry wynik jakim będzie remis. Tyle tylko że z konsekwencją gry u nas na bakier i długimi minutami tracimy kontrolę nad wydarzeniami boiskowymi. Nastawić się tylko na destrukcję, a z przodu może coś wpadnie.Juve musi bardziej niż my zagrać o pęłną pólę, mają jeszcze Inter i Sassuolo które ma o co grać.
0
fryta777
fryta777
7 maja 2021, 14:23
Postawienie na Chiesy po kontuzji średnio może im wyjść, on musi mieć rytm meczowy inaczej często gra padake
1
przemek1899
przemek1899
7 maja 2021, 14:07
chiesa po kontuzji może nie być w dobrej formie bardziej bym się bał Dybali który wejdzie z ławki
0
wojciechu17
wojciechu17
7 maja 2021, 12:59
Chiesa będzie męczył
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 maja 2021, 12:48
Wynik praktycznie nie do przewidzenia. Można zarówno wymęczyć zwycięstwo po dennym występie okraszonym pojedyńczym przebłyskiem jak i zostać bezlitośnie wypunktowanym dzięki indywidualnościom/lepszej organizacji gry Turyńczyków. Szczególnie, że ostatnio ich spotkania z czołówką bywają jednymi z lepszych spotkań w sezonie Juve.
0
TwojaStara
TwojaStara
7 maja 2021, 18:05
Juventus nie ma żadnej organizacji gry. To jest taktyczna tragedia.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 maja 2021, 12:48
Juventus z dwoma bramkarzami...
6
Adi.Milan
Adi.Milan
7 maja 2021, 12:39
Romagnoli powinien być pierwszym wyborem bo naprawdę Tomori ostatnio bardzo słabo a Romek to jednak kapitan
4
Jaca23
Jaca23
7 maja 2021, 12:37
Straszny tartak mają w środku i tu przy dobrym meczu Benka upatruje naszą szanse. Po prostu nie możemy przegrać tego meczu, jeśli chcemy się liczyć w walce o top4.
1
Barthezz99
Barthezz99
7 maja 2021, 11:49
Mialem sen w ktorym prowadzilismy 1:0 a sedzia dal Juve karnego po czym go anulowal po porozumieniu z VAR. Czy proroczy zobaczymy.
6
Rossu
Rossu
7 maja 2021, 12:38
Będzie na odwrót - przy Valerim to jest bardziej realistyczny scenariusz :P
1
Kamciu
Kamciu
7 maja 2021, 11:39
Fantastycznie zapowiada sie to starcie, czekam z niecierpliwoscia. Nie jestem pewny, czy strikte to spotkanie zadecyduje o tym, ktora druzyna ewentualnie nie dostanie sie do LM, jednak intuicja podparta takze logika podpowiada mi, ze jedna z tych ekip nie odslucha hymnu LM w najblizszej kampanii tak czy siak. Dla obu druzyn brak awansu moze skutkowac bardzo odczuwalnymi stratami i oznaczac regres wzgledem nawet tego sezonu - dlatego tez niedzielny pojedynek bedzie tak wazny.

Moim zdaniem faworytem jest Juventus. Co prawda oba zespoly pochloniete kryzysem, jednak Stara Dama posiada wieksze doswiadczenie oraz indywidualnosci, ktore sa w stanie ten mecz jakos "przepchac", o ile Pirlo az za nadto nie bedzie im tego utrudnial. Z drugiej strony Andrea ma noz na gardle, a ewentualna porazka sprawi niesamowita juz presje i fale krytyki - to w glowie siedzi i wcale nie jestem pewny czy Wloch bedzie potrafil skutecznie te mysli odstawic na bok. Mimo wszystko uwazam, ze na Piolim jest nieco mniejsza presja, aczkolwiek i on potwierdzal w swojej karierze, iz nie do konca potrafi sobie z takowa radzic.

Obstawiam zaciete spotkanie, pelne walki. Raczej sklanialbym sie ku malej ilosci bramek. Jesli mialbym osobiscie obstawiac to widze tu jakies 1:0 (dla Bianconerich) lub 1:1.

Poza tym wszystkim smaczku dodaje sam Donnarumma. Ciezka sprawa z chlopakiem, ale mimo wszystko na miejscu Stefano wystawilbym go w bramce od 1 minuty. Jestem pewny, ze zachowa sie profesjonalnie i zrobi wszystko co w swojej mocy by pomoc Milanowi - zwlaszcza, ze ostatecznej decyzji jeszcze nie podjal. Natomiast jesli pusci jakiegos "babola", a Rossoneri przegraja jedna bramka to wloska prasa i w ogole cale srodowisko "zrobi swoje".

Warte odnotowania tez to, ze Il Diavolo chyba w najsilniejszym skladzie, co niezbyt czesto mialo miejsce podczas tego sezonu.
0
Nazgul
Nazgul
7 maja 2021, 14:50
A ja bym dal na bramke tego bramkarza co bronił z nami w PW. Jak na rezerwowego to bardzo dobrze sie zaprezentował.
0
maciejh
maciejh
7 maja 2021, 17:08
Czemu jeszcze stąd nie poszedłeś... Idź sobie atencjuszu
0
Kamciu
Kamciu
7 maja 2021, 17:27
@maciejh

Stary, pozwol, ze sam zdecyduje co zrobie. Po drugie, pisze tu od czasu do czasu po prostu swoja opinie na tematy zwiazane z Calcio - tak jak wszyscy tu obecni, tak jak tez i Ty. Odwal sie wiec ode mnie, a jesli Ci przeszkadzam to nie czytaj moich wpisow.

Atencjuszu? Rownie dobrze mozna nazwac tak kazdego uzytkownika takiej strony jak i wielu innych, ktorzy komentuja, wypowiadaja sie na rozne tematy. Ja to robie, bo lubie czy Ci to pasuje czy nie.

Pozdrawiam!
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 maja 2021, 20:16
maciejh- ehh, żałuje że nie można dawać łapek w dół

Posty Kamcia są ciekawsze niż większość komentarzy tutaj nawet jak się z nim nie zgadzam - moim zdaniem dobrze że tu jest i nie wiem co ostatnio wam wszystkim tak zaczął przeszkadzać. Chociaż się domyślam
0
Kosmateus123
Kosmateus123
7 maja 2021, 21:43
Nie będę próbował obstawiać wyniku, bo widziałem ostatnie mecze i Milanu i Juventusu- szału nie było. Moim zdaniem o wyniku nie zdecydują trenerzy. Żeby Juve wygrało muszą mieć Chiesę i Cuadrado grających koncert bo z drużynowym rozwiązywaniem problemów u nich kiepsko.W Milanie trudniej wyłączyć ogniwo decydujące bo trochę lepiej się to rozkłada, ale skuteczność pod bramką rywali ostatnio kuleje. Zgadzam się, że prawdopodobny jest niski wynik i mam nadzieję, że jednak dla Nas.
P.S. Gratulacje, Wasze scudetto nie było kwestią przypadku- w tym roku pokazaliście klasę.
0
Kamciu
Kamciu
7 maja 2021, 22:03
@PanPrzemus313
Dzieki za mile slowa. Mozemy sie nie zgadzac, miec rozne opinie, ale szacunek to powinna byc podstawa.

@Kosmateus123
Dzieki za graty, doceniam!

Zgadzam sie, że dla Juventusu Chiesa i Cuadrado sa w tym sezonie kluczowi. Federico wraca jednak po kontuzji i zobaczymy jak sobie poradzi wskakujac od razu do pierwszej 11stki w tak waznym starciu. Oprocz nich dodalbym mimo wszystko Ronaldo jako goscia, ktory moze ''przechylic szale'' - mozna na niego psioczyc, prawdopodobnie jest tez wiele negatywnych aspektow jego przyjscia do Juve (patrzac calosciowo), ale klasy i umiejetnosci nie mozna mu odmowic.

Szanse Milanu upatrywalbym w srodku pola. Mysle, że tam Rossoneri maja lepszych zawodnikow, ale zdecydowanie bardzo istotne bedzie to jak zaprezentuje sie Bennacer, bo o Kessiego bylbym raczej spokojny. Juve w tej formacji dysponuje wydmuszkami grajacymi na alibi, co daje przyjezdnym pewne argumenty do poprowadzenia spotkania ''po swojemu''. Pytanie jak zareaguje Stara Dama? Jesli pozwoli Milanowi zdominowac srodek i odda pola skupiajac sie na kontrach to (moim zdaniem) ma wieksze szanse na zwyciestwo niz gdyby poszla na wojne w srodku i wymiane ciosow. No zobaczymy, ale zapowiada sie to swietnie!
Edytowano dnia: 7 maja 2021, 22:07
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 maja 2021, 11:33
W sumie pomyślałem o najważniejszej rzeczy - jak nie będzie Romka to kapitanem będzie Gigio i w obecnej sytuacji to są chyba jakieś jaja
9
Nazgul
Nazgul
7 maja 2021, 11:31
Tutaj co tydzien będzie pisanie ze to mecz o byc, albo nie byc w lm. Ten mecz nie przesadza o braku awansu ani tez nie przybliży jeśli za tydzień stracicie pkt z drużyną z dolnej części tabeli. Fakt zarty sie skończyły i trzeba te punkty juz regularnie lapac. Czy Milan jest w formie czy nie to w takim meczu nie musi miec znaczenia. Walczycie z Juve i sam prestiż tego spotkania powoduje ze zawodnicy inaczej podejda do tego spotkania. Rok temu Milanu nie dalo sie ogladac ( z całym szacunkiem) potrafili zremisować np ze Spal, aby później roznieść Juventus 4-2 ktory mimo żółwiego tempa zdobyl mistrza. Ja jako kibic Interu bede Wam w tym meczu kibicowal. Po 3 pkt!
Pozdrawiam
1
TR3V0R
TR3V0R
7 maja 2021, 11:26
zaś ten Chiesa ehhh
0
my's
my's
7 maja 2021, 11:01
Liczę tylko na dwie rzeczy: solidną obronę i na Ante, który mam nadzieje odpali i zaliczy wreszcie więcej celnych podań niż strat, które kończą się groźnymi atakami przeciwników, serducho to nie wszystko tu potrzeba umiejętności
0
Adi.Milan
Adi.Milan
7 maja 2021, 10:58
Pierwszy mecz od dawna który jest dla nas jak finał. Nie mogę się doczekać
1
bawolejaja
bawolejaja
7 maja 2021, 10:35
MECZYCHO, Milan na galowo :-)
0
Kosmateus123
Kosmateus123
7 maja 2021, 10:33
Juve planuje jechać skrzydłami i wrzucać na środkowych. Chyba o wyrafinowanych taktykach można zapomnieć.
0
TwojaStara
TwojaStara
7 maja 2021, 18:08
A Tomori jest fatalny w powietrzu.
0
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
7 maja 2021, 10:29
Mecz jak finał. Teraz albo nigdy, niech wzbiją się na wyżyny swoich umiejętności i zapiszą się w historii. Liczę ,że Ibra pociągnie chłopaków za uszy.
4
Majki85
Majki85
7 maja 2021, 10:02
Juventus na papierze naprawdę mocny. Do tego wraca Chiesa a on akurat bramki nam lubi strzelać i pewnie mimo przerwy w grze będzie jednym z najlepszych na boisku. Nie ma co gadać, mimo że mają takiego wuefiste na ławce to w takim meczu doświadczenie jakie posiadają piłkarze Juventusu i indywidualności których w ich drużynie nie brakuje mogą zrobić różnicę. Nam pozostaje gryźć trawę i wykorzystywać okazje bramkowe a nie tak jak np. w derbach zlapalismy rywala za gardło ale niestety nie wykorzystaliśmy swoich szans i później poszła kontra Interu która zamknęła mecz. Dlatego skuteczność w niedzielnym meczu to powinna być podstawa.
4
IpponInter
IpponInter
7 maja 2021, 12:57
Tak się przyczepie. To nie była kontra albo nasza definicja kontry się różni. Akcja była rozgrywana od bramkarza. Milan podszedł wysokim presingiem po czym nastąpiło szybkie przekazanie piłki do przodu gdzie była sytuacja 2na3. Tak samo Inter cierpiał na początku sezonu gdy grał wysoko. Pozdrawiam.
0
Majki85
Majki85
7 maja 2021, 14:07
Jak zwał tak zwał, szczerze mówiąc nie pamiętam pierwszego fragmentu tej akcji. Fakt jest jednak taki że się odkryliśmy, postawiliśmy na ofensywę, zrobiła się dziura i zamiast doprowadzenia do remisu (bo okazje i to naprawdę dobre były) to Inter strzelil gola który tak jak wspomniałem był kluczowy dla końcowego rezultatu.
0
Gol
Gol
7 maja 2021, 09:37
Dajcie już spokój z tym Donnarummą, rozumiem - boli, ale nie pierwszy nie ostatni piłkarz który odchodzi do rywala.

Jego odejście oznacza koniec tej szopki co 3-4 lata, a skoro teraz Raiola chciał 12 mln to za chwile będzie chciał 20 etc. i niech się z nim Juve użera w kółko Macieja o to samo.

Naprawdę - mimo iż uważam Gigo za kapitalnego bramkarza - to gra nie warta świeczki. Krzyż na drogę za te ostatnie kilka lat gdzie wyratował nam masę punktów i za użerania się z Palettami, Zapatami i resztą Mexesów, gdzie mógł odejść już dawno i powodzenia w dalszej karierze.
5
Nesta_13
Nesta_13
7 maja 2021, 09:39
Przypomnij kiedy kluczowy piłkarz odszedł od nas do Juve/Interu.
2
Gol
Gol
7 maja 2021, 09:44
Nesta_13 - Bonucci w 2017 i 2018.
3
deshaun
deshaun
7 maja 2021, 09:56
Gol

aż specjalnie sprawdziłem wszystkie poniższe komentarze i nikt, poza mną, gdzie żartobliwie spytałem czy zmieni koszulkę, nie marudzi na Donnarumę, a Ty zaczynasz "Dajcie już spokój z tym Donnarummą, rozumiem - boli, ale nie pierwszy nie ostatni piłkarz który odchodzi do rywala."

Właśnie w ten sposób zaczynasz znów o tym dyskusję, a temat do końca sezonu powinien być zamknięty.
1
Nesta_13
Nesta_13
7 maja 2021, 10:01
Nie no proszę, tylko nie przykład Bonucciego. On tu grał tylko sezon, nikt specjalnie za nim nie przepadał, nic tu nie wygrał, a obrońcą też nie jest jakimś topowym jak się kiedyś wydawało...
1
Gol
Gol
7 maja 2021, 10:02
deshaun - Ty serio sam najpierw napisałeś komentarz o Donnarummie, a teraz masz do mnie pretensje o ponowne rozpoczynanie dyskusji na ten temat ?

Trzeba znać umiar, zwłaszcza w żartach, bo po jakiś czasach zaczynają być nużące.

Nesta_13 - Prosiłeś o podanie kluczowego piłkarza który przeszedł do Juve więc podałem. Bonucci był kapitanem, był kluczowy, obrona Bonucci - Romagnoli wyglądała w sezonie 17/18 dobrze, dla mnie spełnia wymogi.

A przecież były też takie złote wymiany jak Higuain który przeszedł do nas z Juventusu będąc jednym z najlepszych ich strzelców w sezonie, Matri który przed sezonem 12/13 przechodził do nas za 13 mln euro co było spektakularnym sukcesem Gallianiego, później De Sciglio zamienił Milan na Juve, no i oczywiście Caldara więc kilka wymian zawodników z Juventusem - w obie strony, w przeciągu tych 10 lat było.

Z Interem mniej, bo ostatnim którym pamiętam był chyba Mancini z 11 lat temu, który przyszedł do nas na wypożyczenie w zimę sezonu 2009/10, a wcześniej Seedorf i Pirlo zamieniali ich barwy bezpośrednio na nasze, a Pirlo także potem trafił do Juventusu (w tym przypadku winny był zarząd bo jak wszystkim zawodnikom po 30 proponowali roczny kontrakt, a Pirlo chciał 3 letni i podwyżkę, no ale wtedy nie było szopek, że Cashrlo etc.).
Edytowano dnia: 7 maja 2021, 10:25
1
deshaun
deshaun
7 maja 2021, 10:11
Gol

tak, dlatego że co innego żartować, a co innego rozpoczynać 'poważne' dyskusje z tezą "dajcie sobie spokój już z Donnarumą"

A skoro mój komentarz był jedyny nt. Donnarumy to zakładam, że też odnosił się do mnie - czyli innymi słowy, zaczynasz marudzić na to, że ktoś sobie żartuje...
1
Nazgul
Nazgul
7 maja 2021, 11:21
Jeszcze byl, Pazzini i Cassano :)
0
Gol
Gol
7 maja 2021, 11:30
Nazgul - O dokładnie, o tych panach zapomniałem.
Pamiętna wymiana Cassano - Pazzini.

Także wcale tak mało tych wymian nie było.
Edytowano dnia: 7 maja 2021, 11:33
0
Nesta_13
Nesta_13
7 maja 2021, 12:32
Nigdy w życiu - Cassano czy Pazzini nie byli kluczowymi zawodnikami u nas w zespole. Może trochę błędnie się wyraziłem - chodziło mi o graczy pokroju właśnie Donnarummy, którzy są już w klubie kilka/kilkanaście lat, stali bywalcy pierwszego składu, którzy stali się ulubieńcami kibiców i na których opiera się kręgosłup składu, a nie jakieś przejściówki na wyższym poziomie.
0
Gol
Gol
7 maja 2021, 13:50
Nesta_13 - Pazzini w sezonie 12/13 był naszym najlepszym strzelcem.

Cassano też swój wkład w drużynę w sezonie 10/11 i 11/12 miał.

Pirlo z Milanu do Juventusu odszedł w podobnych okolicznościach, jeżeli potrzebujesz bliźniaczego porównania.
Też się nie dogadał z Zarządem na nowy kontrakt, a Juventus nie szemrał i spełnił jego wymagania.
Grał u nas długo i był jednym z ulubionych piłkarzy wielu kibiców. Jeżeli jesteś dobry, dużo zarabiasz i chcesz grać na poziomie w Serie A to do wyboru masz 3 kluby, Milan, Inter i Juventus. Napoli, Lazio i Roma nie płacą już takich pieniędzy jak wyżej wymieniona trójka, a już na pewno nie dadzą bramkarzowi (bo to jest kluczowe) 12 mln za sezon gry, bo na taki wydatek to może sobie pozwolić z 10 drużyn na świecie i w tej 10 nie ma Milanu.

Mnie trochę rozbrajają takie porównania, no bo wiadomo, że każdą sytuacja jest inna i do każdej trzeba podejść indywidualnie. Mi tam sytuacja z Gigo szczerze mówiąc jest obojętna, jest to dobry zawodnik, ale bramkarz to bramkarz, a Gigo mimo masy fenomenalnych parad i wielokrotnego ratowania tyłka naszej drużynie, jest do zastąpienia.

Czy Gigo jest obecnie kluczowy ? No jak dla mnie kluczowy w tym sezonie jest Zlatan, po nim Kjaer, Kessie i Hakan. Nie zaliczyłbym Gigo do tej grupy, bo dla mnie jego obecność w pierwszym składzie nie wpływa na zespół w taki sposób co jednego z 4 w/w piłkarzy, no ale możesz uważać inaczej.

No i Gigo też już wcześniej były problemy, jak mają się one cyklicznie pojawiać co odnowienie umowy, to ja bym spasował, niech sobie idzie gdzie chce, nie ma sensu się szarpać z Raiolą i urządzać wielkiej szopki bo otyły Pan chce zarobić.
0
JerryRossoneri
JerryRossoneri
7 maja 2021, 09:30
Brak Romagnoliego really?
3
kayser
kayser
7 maja 2021, 09:49
też tak pomyślałem w pierwszej chwili, ale jednak Tomori jest szybszy i silniejszy
0
deshaun
deshaun
7 maja 2021, 10:48
JerryRossoneri = Dybala?
1
Orzelek79
Orzelek79
7 maja 2021, 09:27
Chiesa się wykurował, szkoda ale jak gramy w hicie to lepiej że w optymalnych składach. Na samą myśl o tym meczu ciarki mnie przechodzą. Waga tego meczu jest ogromna . Choć uważam że nawet porażka nie oznacza braku top 4 . Tyle tylko że Napoli musiałoby wygrać maksymalnie 2 spotkania z 4 a my nie przegrać z Atalanta ,co wydaje się mało realne. Sassuolo wmieszało się w grę o puchary a gra z Juve I Lazio. Tam nie ma presji ale chęci na puchary są na pewno. W tym upatruje naszą szansę.
2
hyrus13
hyrus13
7 maja 2021, 09:17
Obie drużyny są bez formy i boję się, że mecz rozstrzygną indywidualność, a tych niestety znacznie więcej ma Juventus. Warto też do składów podać rezerwowych i w pełni będziemy świadomi z czym się w niedzielę mierzy Milan.

Ja bym sobie życzył ambitnej gry od 1 min. Mam nadzieję, że nie będziemy mieć powtórki z Rzymu, kiedy piłkarze Milanu pojawili się na murawie po kwadransie.
1
limak79b@wp.pl
[email protected]
7 maja 2021, 09:13
trzeba zrobić swoje i tyle dobrze że na wyjezdzie gramy
znak zapytania czy tomori czy romanioli powinien grać
0
deshaun
deshaun
7 maja 2021, 09:05
Ktoś wie czy w drugiej połowie Donnaruma zmienia koszulkę i gra w Juve?
3
hyrus13
hyrus13
7 maja 2021, 09:18
Korzystając z wyjazdu do Turynu w przerwie na środku murawy podpisze kontrakt.

Naprawdę nie wiem po co tak gadać. Będzie co będzie, to jest jego życie i jego kariera.
1
deshaun
deshaun
7 maja 2021, 09:25
hyrus13

możesz mi wierzyć lub nie, ale ja do niego nic nie mam. Jeśli odejdzie do Juve to na pewno nie będę go wyzywał od sprzedawczyków jak to mają tu niektórzy w zwyczaju. Możemy się oszukiwac, może być nawet tak że wejdziemy do LM kosztem Juve, ale trzeba być ślepym by twierdzić, że bycie aktualnie w Milanie jest lepsze niż bycie w Juve. Jesteśmy na innym etapie: my dopiero chcemy być na topie, a Juve na topie było i zalicza zjazd - niemniej nadal jest przepaść między nami. Więc ja go rozumiem, że chce odejść, oczywiście forma odejścia mogłaby być inna, ale takie życie.

Ale jeśli ktoś 'śmieszkuje' z tego to nie mam z tym problemu. Jeśli śmieszą mnie żarty z Żydów i Murzynów to znaczy, że jestem antysemitą i rasistą? Nope.
4
hyrus13
hyrus13
7 maja 2021, 12:12
@deshaun No dobra, nie widziałem, że śmieszkujesz.
0
tober12
tober12
7 maja 2021, 09:04
Ostatnią porażkę można wytłumaczyć brakiem składu. Na niedzielę mamy pełną kapelę, jednak forma już nie ta. Z drugiej strony Juve też nie zachwyca. Zaważy tutaj głowa, kto wytrzyma ciśnienie tego meczu, wygra.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 maja 2021, 09:02
Tomori ostatnio popełnia mnóstwo błędów i nie umie grać głową, to chyba zły pomysł jest. Benek też pod formą
1
marcinomilano
7 maja 2021, 09:02
Chiesa jednak się wyrobi? Mógłby jeszcze sobie odpocząć.
Edytowano dnia: 7 maja 2021, 09:03
0
Orzelek79
Orzelek79
7 maja 2021, 09:29
Boli.
0
kozik___13
7 maja 2021, 08:53
Najważniejsze to nie przegrać tego meczu. Ile ja bym dał za takie zwycięstwo jak w poprzednim sezonie 4:2
2
paweł_piotr
paweł_piotr
7 maja 2021, 08:56
*Najważniejsze to nie przegrać i nie zremisować tego meczu ;)
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się