SCUDETTO


Milan z awansem do Ligi Mistrzów już w sobotę, przed swoim meczem? To możliwe

13 maja 2021, 08:38, cinassek Aktualności
Milan z awansem do Ligi Mistrzów już w sobotę, przed swoim meczem? To możliwe

Blisko, blisko, coraz bliżej, o krok... Lada chwila możemy świętować upragniony awans do Ligi Mistrzów po siedmiu latach nieobecności w europejskiej elicie. Niewykluczone, że nadejdzie on już w sobotę, 15 maja, a więc na 24 godziny przed potyczką z Cagliari na San Siro. Stanie się tak, jeżeli w meczu rozgrywanym o godzinie 18:00 Juventus przegra z Interem, a w starciu o 20:45 Lazio nie wygra derbów Rzymu z Romą będąc w roli gości. Jeśli natomiast warunki te nie zajdą, istnieje mnóstwo innych kombinacji. Najpierw należy jednak poczekać na rozstrzygnięcia w Turynie i Rzymie - wtedy sytuacja stanie się dużo jaśniejsza.



63 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 maja 2021, 19:09
Niech Atalanta wygra a Juve chociaż remis. Niech ten mecz z Cagliari nie będzie o nic bo lepszy smak będzie miał awans po wygranym meczu.
1
marcinomilano
marcinomilano
14 maja 2021, 10:06
Zastanawiałem się nad tym wczoraj i doszedłem do wniosku, że chyba jednak wolałbym, żeby z Cagliari zagrali już o nic :D
0
Rafał0209
Rafał0209
13 maja 2021, 18:13
Żadna Atalanta nie straci punktów z marną Genoa, bądźmy poważni co to za scenariusze, Conte zrobi wszystko by upokorzyć Juve co jest niemalże w 99% pewnie, bo Juve zupełnie nic nie gra, już myśle w sobotę będziemy świętować awans.
3
Vol'jin
13 maja 2021, 21:44
jeden szkopuł Atalanta ma po meczu z Genoą, finał pucharu Włoch z Juve.

Nie zdziwię się jak Gasperini wystawi nieco rezerwowy skłąd i może byc różnie
1
Adamek189
Adamek189
13 maja 2021, 16:53
Liczyłem że Sassuolo załatwi sprawę ale to nic. Ważne by wygrać z Cagliari i z pewnym awansem do LM przystąpić do meczu z Atalantą (komfort psychiczny dodałby pewności siebie w walce o 2 miejsce)
1
primo2p
primo2p
13 maja 2021, 14:07
Wygrywamy z Cagliari i nic nas nie interesuje. Po cichu liczę, że może złapaliśmy rytm i nawet wicemistrzostwo jest możliwe. Ale biorę 4 miejsce z radością.
1
gieemce
gieemce
13 maja 2021, 15:23
Nie interesuje nas nic jak mamy 3 pkt z Cagliari i 1 minimum z Atalanta, bez tego wygrana z Cagliari nam nic nie da. Atalanta przegra z Genoa i ogra nas jesteś poza LM jesli Napoli i Juve zgarnie komplet
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 maja 2021, 19:07
@up - tylko przegrana Atalanty z Genoą może spowodować, że wygrana z Cagliari nam nie da awansu. Szanse ? 0,0001% jak dla mnie. Mecz drużyny, która gra o nic i drużyny która jest w gazie i może sobie zapewnić awans do LM. Tam wynik może być tylko 1 a wtedy my ogrywamy Cagliari i z buta wracamy do LM.
0
gieemce
gieemce
13 maja 2021, 19:37
Wiesz Grzesiek imienniku ty mój, opcje są 3 w meczu Atalanty wygrana gości gospodarzy i remis. Nie wierze w proroków, także pewne będzie jak będzie po meczu :)
2
xpw99
xpw99
13 maja 2021, 20:32
Przecież wygrana z Cagliari daje nam LM bez względu na wszystko inne. Wynik Atalanty jest bez znaczenia dla nas.

edit. Widzę niżej coś o jakiejś małej tabeli. Wydawało mi się że po prostu patrzymy na bezpośrednie starcia między drużynami
Edytowano dnia: 13 maja 2021, 20:34
0
marcinomilano
marcinomilano
14 maja 2021, 10:08
Tak jak wspomniał @Vol'jin, Atalanta w środku tygodnia ma jeszcze finał PW z Juventusem i może będą chcieli zagrać luźniej z Genoą, albo nieco osłabionym składem. Ale mimo wszystko rozum podpowiada, że co najmniej remis tam będzie. Destro i ekipa są już na wakacjach i pewnie im się średnio chce biegać
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 maja 2021, 10:58
xpw99 - niestety ewentualna przegrana Atalanty nam może namieszać i wygrana z Cagliari wtedy nie wystarczy. W zasadzie wystarczy nam remis/wygrana Atalanty i wtedy przy wygranej z Cagliari zapewniamy sobie awans.
0
adamos
adamos
13 maja 2021, 13:04
nie ma co kalkulować trzeba wygrać...
2
Trybikow01
Trybikow01
13 maja 2021, 12:55
My i Napoli wygrywamy wszystko do końca tyle w temacie
1
FanACM
FanACM
13 maja 2021, 12:29
O co chodzi z tą mała tabela wytłumaczy mi ktoś? bo trochę mnie to niepokoi
1
marcinomilano
marcinomilano
13 maja 2021, 13:59
Mała tabela jest w momencie, gdy jest kilka drużyn o tej samej liczbie punktów. Wtedy po prostu wydziela się te drużyny w osobną tabele i bierze pod uwagę punkty i bramki tylko z bezpośrednich meczów. My jesteśmy w takiej sytuacji, że w przypadku małej tabeli z Napoli i Juve, zajmujemy w niej 1 miejsce. Jeśli jednak do tej tabeli dołączy Atalanta, to robią się problemy, bo w przypadku porażki w ostatniej kolejce, będziemy za Napoli, Juve i Atalantą (z Napoli i Juve mamy tyle samo pkt ale lepszy bilans bramkowy w bezpośrednich meczach, ale Juve i Napoli zdobyli jakieś pkt z Atalantą, a my w przypadku przegranej nie). Dlatego dla nas najlepszym możliwym rozwiązaniem jest wygranie z Cagliari, przy jednoczesnej wygranej Atalanty.
2
marcinomilano
marcinomilano
13 maja 2021, 14:03
Btw wygrana z Cagliari jest też o tyle istotna, że jeśli np. zremisujemy, to nagle mocno zacznie nam zagrażać Lazio, bo te może zdobyć jeszcze 9 pkt i np. przy naszym remisie z Cagliari i porażce z Atalantą zaczyna nam grozić równy dorobek punktowy z Lazio.

Generalnie jest baardzo dużo zmiennych, najlepiej byłoby wyliczyć prawdopodobieństwo :D Jednak przy tylu kombinacjach nie ma sensu się zbytnio przejmować, bo trochę to nie ma sensu a można jedynie nabawić się bólu głowy, lepiej po prostu skupić się na tym, żeby wygrać z Cagliari. No i trzymać kciuki za Atalantę, dla nich to też jest istotny mecz, więc mam nadzieję, że nie spartolą tego.
2
xpw99
xpw99
13 maja 2021, 20:36
Ale w takiej małej tabeli jak piszesz, przy takich samych punktach i porażce z Atalantą jesteśmy chyba i tak jesteśmy nad Juve i Napoli?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 maja 2021, 11:02
W tabelce z Juve i Napoli tak, z Atalantą i Juve mamy najgorszy bilans.
0
Moris
Moris
13 maja 2021, 11:29
A co w przypadku gdy Atalanta zremisuje z Genoa,a my wygramy z Cagliari? Pewny i tak awans do LM bez patrzenia na mecz pomiędzy nami?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 maja 2021, 11:39
Tak. Wtedy jedyna możliwość to zrównanie się punktami z Juve na koniec, co daje nam awans.
3
Levy11
Levy11
13 maja 2021, 12:05
Tak jak napisali w artykule, tylko strata punktów przez Juve i Lazio, wygranej Atalanta i oczywiście naszej wygranej daje nam awans.
1
Jaca23
Jaca23
13 maja 2021, 11:20
Nie skreślałbym jeszcze Lazio, stać ich żeby zanotować komplet zwycięstw w ostatnich 3 meczach. Jednak mam nadzieję, że Roma postawi się w derbach, urwie chociaż remis i będziemy mieli ich z głowy.

Patrząc jak gra Juvetnus jestem spokojny. Dostaną lanie od Interu i tyle widzieli LM. Conte po ostatniej akcji na pewno im nie odpuści, a taktycznie zje amatora Pirlo. Liczę na zapewnione top4 już w sobotę.
3
hunga
hunga
13 maja 2021, 10:14
Atalanta to maszyna my to koty zobaczymy kto wygra . Łatwo nie będzie ale czuje ze to będzie mecz o nic.
0
13 maja 2021, 09:52
Porażka Juve może stworzyć ciekawy scenariusz. Otóż, w przypadku porażek Milanu i remisów Napoli do końca sezonu, Juve może kosztem Partenopei znaleźć się na 4 miejscu.
2. Atalanta 78-81 pkt
3. Milan 75 pkt
4. Juve 75 pkt
5. Napoli 75 pkt
Atalanta i Milan w tym wariancie są bezpieczni, niezależnie od tego jakie zanotują wyniki w ostatnich dwóch kolejkach. Nie jest wszakże możliwe by oba kluby skończyły z 75 punktami.
JEDNAKŻE, są nikłe szansę że tu namiesza Lazio i wypchnie dwa z powyższych klubów poza Top 4. Prawdopodobieństwo jest bardzo znikome, ale warto to zaznaczyć.

W przypadku wygranej Juve z Interem, wciąż możliwa niestety mała tabela, jeżeli Atalanta przegra z Genoą, a Milan wygrywając z Cagliari przegra z Atalantą.
2. Napoli 79 pkt
3. Atalanta 78 pkt
4. Juve 78 pkt
5. Milan 78 pkt
Nie jest możliwe w tym wariancie by Napoli zrównało się punktami z resztą. Zresztą, nawet jeśli by tak było, to Milan przegrywa w małej tabeli.
Co ciekawe, jeżeli Atalanta wygra z Genoą, przegra z nami, a Milan przegra z Cagliari, to wtedy w małej tabeli wypada Juve.

Krótko mówiąc. Możliwości wciąż jest wiele, nic nie jest skończone i trzymamy kciuki za Inter :)

Chciałbym tu przekazać brawa dla Interu za postawę fair play. Grając do końca pokazują taką postawę. Nie jak Juve w ostatnich sezonach, które odpuszczało, co nie było fair wobec reszty. Oby ich za to spotkała należyta kara teraz.. i za inne przewiny z ostatnich lat :)


Tak w ogóle, to powyższe to tylko w ramach ciekawostki. Ja jestem przekonany, że możemy się nie zatrzymać do końca sezonu i skończyć jako wicelider z 81 pkt.
Forza Milan!
Edytowano dnia: 13 maja 2021, 09:53
16
LunaS
LunaS
13 maja 2021, 10:03
Może być tak że w ostatnim meczu Atalancie i Milanowi starczy remis ? Wtedy może by się Panowie dogadali i poklepali sobie na 0-0 :)
0
szfarceneger
szfarceneger
13 maja 2021, 10:06
Tak. Wystarczy, że Milan i Atalanta wygrają w 37 kolejce i niezależnie od pozostałych wyników będą mieć pewne miejsce w LM.
1
mix17
mix17
13 maja 2021, 10:07
Dobrze myślę, że jak Atalanta wygra z Genoą, a my z Cagliari to obie te drużyny mają pewny awans bez względu na wyniki Juventusu? Jak Juve wygra też z Interem to wtedy mamy taką sytuacje:
2. Atalanta 78
3. Milan 78
4. Juventus 75

Czyli w ostatniej kolejce jaki byśmy wynik nie mieli z Atalantą to obie te ekipy przechodzą do LM, a Juve nawet jak wygra ostatni mecz to co najwyżej zrówna się w punktach z nami lub z Atalantą, ale przez bezpośrednie mecze będzie niżej w tabeli. Chyba, że jeszcze Napoli może namieszać i tabela jeszcze inaczej się ułoży.

E: Dobra Napoli już nie może mieć 78 punktów, więc jak wygramy następny mecz i Atalanta tak samo, to już nie będzie żadnych małych tabel i mamy pewny awans do LM z Atalantą, bez względu na wyniki Juventusu i Napoli.
Edytowano dnia: 13 maja 2021, 10:18
2
hunga
hunga
13 maja 2021, 10:12
Będziemy nad Juve bo mamy lepszy bilans. Ja wygramy z Cagliari to Juve nas nie wyprzedzi.
1
hunga
hunga
13 maja 2021, 10:20
W ogóle jest też kompletnie nieprawdopodobna (ale matematycznie owszem) sytuacja gdy Atalanta, Milan, Lazio, Juve i Napoli będą mieć 76 pkt. Wtedy wypada Lazio i Milan.
2. Atalanta
3. Napoli
4. Juve
5-6. Milan
5-6. Lazio
Miejsca Milanu i Lazio zależą od finalnego bilansu bramkowego.
0
hunga
hunga
13 maja 2021, 10:22
mix 17 - zgadza się.
0
mix17
mix17
13 maja 2021, 10:30
To oby Atalanta i Milan wygrali, będzie fajny meczyk o drugie miejsce bez spinania się, że możemy z ligi mistrzów wypaść
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 11:55
Juventus traci do nas 3 punkty, my wygrywając z Cagliari i przegrywając z Atalanta mamy 78 oczek

Atalanta przegrywając z Genuą i wygrywając z nami też ma 78 oczek ale będzie przed nami bo mają lepszy bilans

Juve wygrywając dwa mecze też ma 78 oczek ale będzie za nami że względu na bilans bramkowy

Napoli wygrywając dwa macze będzie miała 79 oczek i będzie wiceliderem jeśli zremisuje jeden mecz to LE kosztem Juve

Lazio wygrywając trzy mecz (jeden mają zaległy) będą mieli 76 oczek przy wygranej Milanu z Cagliari nas nie wyprzedza

Finalnie jeśli wygramy z Cagliari zakończymy sezon na 4 miejscu ponieważ mamy lepsze bezpośrednie mecze z Juve i Napoli

Czytałem na ten temat i chyba taki rozwiązanie jest logiczne czy mogę się mylić?
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 12:00
Jeżeli Juve, Milan i Atalanta będą mieć 78 to wtedy mała tabel jak dałem wyżej. Niestety na naszą niekorzyść.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 12:03
Dlaczego robisz mała tabele jak my mamy lepszy bilans meczów z Juve a to liczy się w pierwszej kolejności, później jest dopiero robiona tabela, nawet podczas meczu komantatorzy mówili że bramka Tomoriego jest bardzo ważna w kontekście awansu
Edytowano dnia: 13 maja 2021, 12:04
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 12:30
Bilans bezpośredni liczysz jeżeli dwie drużyny mają tyle samo punktów. W przypadku trzech i więcej liczysz małą tabelę.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 12:44
Nie ma co rozmyślać ale w takiej sytuacji Atalanta będzie chciała wygrać z Genuą, a później Pioli i Gasperini niech pogadają i zagrają na remis, inter też będzie chciał wygrać z Juve przez ostatnie zajścia między Conte a zarządem Juve
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 12:49
Tak po prawdzie, to jedyne co nas może martwić to ewentualna porażka Atalanty z Genoą. Wtedy z Atalantą możemy grać o życie.
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 12:59
Wydaje mi się że Inter Atalanta wolały by pomóc Milanowi niż Juve, a z drugiej strony Atalanta walczy do końca i nie powinna odpuszczać meczu z Genuą
0
Dohtor
Dohtor
13 maja 2021, 09:45
Nie oglądać się na nikogo. Zmiażdżyć ich wszystkich ! :D
Najbardziej chciałbym abyśmy zdewastowali Atalante...
6
patoo_07
patoo_07
13 maja 2021, 10:06
O zgwałceniu Atalanty w ostatniej kolejce to chyba marzy każdy z nas :D Bardzo ich nie lubię, mały klubik, od 3 lat coś grają, a wyżej srają niż dupę mają. Bardzo bym chciał, żeby zostali sprowadzeni na ziemię, bo trochę odlecieli.
9
Miguś
Miguś
13 maja 2021, 13:05
Prostacka wypowiedź na temat Atalanty na na poziomie prezesa Juve. Brawo patoo_07
3
patoo_07
patoo_07
13 maja 2021, 15:42
Daj spokój. Nigdzie nie mówię, że nie grają pięknie, ani że nie zasługują na miejsce w którym są. Bardziej mi chodzi, o arogancję jaka narosła w zawodnikach tego klubu, po kilku dobrych sezonach. To irytuje i to na pewno nie tylko mnie. Z tego samego powodu nie trawie w tym momencie żadnego zawodnika Liverpoolu, a w szczególności Arnolda (oni chociaż wygrali trofea, żeby się tak zachowywać). Wspomniany Anglik to w ogóle jakby pozjadał wszystkie rozumy i bardzo się cieszę, że ten sezon mocno zweryfikował jego umiejętności. Jak Liverpool był w gazie i nie musiał za dużo bronić, to Arnold uchodził za najlepszego prawego obrońcę na świecie i mu z lekka odbiło. Jak Liverpool miał dołek, to uwidoczniły się jego olbrzymie braki w defensywie i trochę spokorniał. Takiego samego sprowadzenia do parteru życzę Atalancie. Nie mówię, że mają zaraz "walczyć o spadek", ale nabrać pokory. Biorąc pod uwagę np. pyskówkę Zapaty do Ibry w meczu na San Siro. Gość strzelił kilka bramek i mu się wydaje, że jest gwiazdą, a nic w życiu nie wygrał. O takie zachowania mi chodzi. Na szczęście Zlatan szybko go zgasił mówiąc, że strzelił więcej bramek w karierze, niż Zapata zagrał meczów. Więc nie jest to prostacka wypowiedź, tylko wymagam od nich odrobiny szacunku. To, że zawodnicy grają ładną piłkę i piszą nową historię klubu, nie znaczy, że wszyscy muszą ich kochać. Mnie irytują i tyle :)
Edytowano dnia: 13 maja 2021, 15:43
0
tysiok
tysiok
13 maja 2021, 09:35
Po meczu z Sassuolo załamałem się i obiecałem sobie, że to już koniec sezonu i koniec marzeń o lidze mistrzów.
Najbardziej na tą chwilę marzy mi się pogrom Atalanty w ostatnim spotkaniu i to tak na poziomie 5:0..
Ta nasz porażka z Atalantą tkwi mi w pamięci jak porażka 4:0 z Deportivo LA Coruna.
6
Siwus
Siwus
13 maja 2021, 11:11
Ja to się trochę cieszę, że tego meczu z Hiszpanami nie oglądałem bo jeszcze piłką się nie interesowałem :) chociaż złych wspomnień nie mam
0
LunaS
LunaS
13 maja 2021, 09:18
No przydałby się jakiś gwałt Interu na Juve. Może by się im spodobało ...
13
Beny
Beny
13 maja 2021, 09:18
Milan ma w sobie coś pięknego. Wielu moich przyjaciół interesuje się piłką i mam wrażenie, że każdego z nich niesamowicie cieszy i elektryzuje myśl o powrocie mimo to, że nie są Milanistami. Mamy wszystko w swoich rękach i wierzę, że tego nie wypuścimy, ale mimo wszystko liczę, że Inter przejedzie się po juvkach. Conte i Marotta pewnie nie mogą się doczekać tego meczu. Oby juvki nie zrobiły szpaleru to jeszcze bardziej podku...zdenerwują gorszych kuzynów :D
2
LunaS
LunaS
13 maja 2021, 09:19
Milan ma w sobie romantyzm ...
6
SICKBOY
SICKBOY
13 maja 2021, 10:10
Tylko UEFA ma go najwięcej.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
13 maja 2021, 09:14
Moim zdaniem LM w sobotę jest bardzo prawdopodobna. Jakoś nie wierzę aby stara lampucera w obecnej formie była w stanie postawić się Interowi walcującemu ostatnio wszystko co mu stanie na drodze. A Lazio jak Lazio raz wygra raz zgubi punkty byle gdzie a w derbach też nie są murowanym faworytem. Oni już chyba sami nie wierzą w LM. Tak czy inaczej trzeba w niedzielę pyknąć Cagliari i sprawa będzie załatwiona.
1
marcinomilano
marcinomilano
13 maja 2021, 09:12
Oby tylko Atalanta nie zrobiła nam psikusa i nie przegrała z Genoą.
10
pipobytom
pipobytom
13 maja 2021, 09:34
Czemu ? co nam odbiera porażka Atalanty?
0
xodos
xodos
13 maja 2021, 09:39
Może dojść do małej tabeli gdzie Milan będzie ostatni,
2
pazioni
Moderator pazioni
13 maja 2021, 09:07
Bardzo chciałbym już się cieszyć w sobotę ,ale to że będzie top 4 jestem przekonany w 1899%
1
TR3V0R
TR3V0R
13 maja 2021, 08:50
Jest to wielce prawdopodobne, że Inter wygra z jufkami. Mniej prawdopodobne jest to, że Lazio nie wygra, jednak szansa zawsze jest, bo Roma może zaskoczyć, a wystarczyłby tylko remis. Mocno trzymam kciuki, jednak po wczorajszym meczu, gdzie widziałem naszych chłopaków bawiących się piłką i cieszących grą, jestem spokojny o mecz z Cagliari, nawet z Atalantą, z ktorą uważam że możemy powalczyć o zwycięstwo nawet mimo zapewnionego awansu do LM.
1
kamilus
kamilus
13 maja 2021, 08:57
Wygrana Lazio wcale nie jest taka pewna, bo już wczoraj mogli stracić punkty i bramki - tutaj skrót (https://www.youtube.com/watch?v=imaeV9okbas), gdzie Parma mogła strzelić nawet 2 gole, a Roma jest od nich znacznie lepsza.
1
TR3V0R
TR3V0R
13 maja 2021, 09:53
może i tak, nie śledzę zbytnio Rzymian. Ale rzeczywiście z tą Parmą mogli już stracić punkty. W takim razie mocno trzymamy kciuki za Inter i Romę
0
Gianni Rivera
13 maja 2021, 08:47
Awans awansem, ale czy tylko ja odnoszę wrażenie, że brak Ibry znów nam służy? Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, jak wiele dał nam mentalnie, ale na boisku mimo wszystko był niejako przeszkodą - piłkarze starali się grać na niego. W meczach, w których nam nie szło, widoczna była taktyka "na skrzydła i wrzutka w pole karne na Zlatana". Taktyka widoczna nawet wtedy, kiedy na boisku Zlatana nie było, bo zastępował go Leao. W meczach z Juventusem i Torino Milan zaś wrócił do tego, co pokazywał pod koniec zeszłego i na początku aktualnego sezonu - szybka gra środkiem, wymiana piłek na jeden kontakt, dużo podań prostopadłych. Wrzutek zaś było jak na lekarstwo, szczególnie w meczu z Torino.
26
MilanistaMarek
MilanistaMarek
13 maja 2021, 08:58
W Milanie potrzebny jest napastnik typu Belotti, szybki potrafi grać głową i już od wielu sezonów gwarantuje dwucyfrową liczbę goli, Zlatan ma swoje lata i co prawda strzela bramki ale jesteśmy przewidywalni kiedy on gra i wprowadza bardzo dużo zamieszania w naszych szeregach, statystyki mówią że lepiej idzie nam bez niego niż z nim ale bez naprawdę dobrego napastnika nic nie zdziałamy więcej niż teraz
3
artorn
artorn
13 maja 2021, 09:07
Belotti:( jak ja bym go chciał w Milanie;D
1
Siwus
Siwus
13 maja 2021, 11:07
Może to być trochę casus Ronaldo z Juve. Niby strzelił masę goli ale drużyna gra typowo pod niego. W ostatniej dekadzie zawodnicy z Turynu najlepiej grali posiadając kolektyw jako zespół. Przykład sezon 14/15 gdzie najlepszym strzelcem był Tevez z 20 golami.
0
looko
looko
13 maja 2021, 08:44
Taki scenariusz jest możliwy więc musimy alkohol naszykować na wszelki wypadek na sobotę, a nie niedzielę:)
10
eMJay
eMJay
13 maja 2021, 09:10
A najlepiej i na sobotę i na niedzielę :)
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się