SCUDETTO


Brahim chce zostać, a Milan go zatrzymać

15 maja 2021, 09:04, Adam6 Aktualności
Brahim chce zostać, a Milan go zatrzymać

Sobotnie wydanie La Gazetty dello Sport donosi, że Brahim Diaz chciałby występować w Milanie także w kolejnym sezonie. Rossoneri są zadowoleni z występów Hiszpana, zwłaszcza w ostatnich tygodniach, więc chcieliby widzieć go w swoich szeregach na dłużej. Jedną z opcji jest ponowne wypożyczenie pomocnika, jednak Milan i Real muszą wstrzymać się z negocjacjami do końca kampanii, gdyż nie wiadomo jeszcze kto w nowym sezonie będzie trenerem Królewskich i jakie będą jego plany wobec Brahima. 21-latek liczy, że na San Siro dostanie więcej okazji do gry niż w stolicy Hiszpanii. W ostatnich spotkaniach zaczynał mecze od pierwszej minuty i miał wydatny wpływ na zwycięstwa zespołu. 



45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
16 maja 2021, 09:39
Cieszy bardzo ,że złapał formę i to w takim momencie.
0
mror3k
mror3k
15 maja 2021, 12:32
Diaz całkiem fajnie się sprawdził w ostatnich meczach jeśli by się dało go ściągnąć na wypożyczenie jeszcze raz z opcją wykupu za 20 albo 25 i zobaczyć czy zrobi to co Tomori czyli sam się wykupi grą czy nie. Tak właśnie popatrzyłem na listę zawodników których Juventus chce się pozbyć to mnie ciągle zastanawia ten Bernardeschi jakby sie udało za 15-20 go ściągnąć i podpisać kontrakt za max 3 to mógłby być całkiem spoko na prawym Dybala też byłby fajny ale u niego kontrakt będzie za duży i cena z kosmosu.
0
Cuchillo
Cuchillo
15 maja 2021, 12:42
Bernardeschi oczywiście byłby z buta najlepszym prawoskrzydłowym, ale myślę, że powinniśmy liczyć na większy upgrade na tej pozycji...
1
kamilus
kamilus
15 maja 2021, 12:44
Jeśli Bernardeschi miałby kosztować 15-20 mln, to chyba lepiej dołożyć 5-10 mln i postarać się o Berardiego, Ikone albo Dakę. :P
3
dbmat
dbmat
15 maja 2021, 12:53
Bernardeschi gdy grał dla Fiorentiny to był kozak, ostatni sezon dla Violi miał 14 bramek i 5 asyst. Myślę, że jak odejdzie z Juve to znów zacznie grać dobrą piłkę. Czasem jest tak, że zawodnik się blokuje i dopiero zmiana otoczenia mu pomaga. Chłop ma 27 lat więc spokojnie jeszcze coś pogra.

*jednak popieram idee "żadnych dealów z Juve" :)
Edytowano dnia: 15 maja 2021, 12:56
1
Jaca23
Jaca23
15 maja 2021, 12:55
Żadnych Bernardeschich i żadnych dealów z Juve.
9
mror3k
mror3k
15 maja 2021, 13:32
e tam żadnych dealów z Juve historycznie patrząc ofensywne nam wychodzą poza jednym ale wtedy cała drużyna grała poniżej oczekiwań . Za Berardiego pewnie będą krzyczeć 40+ tak samo za Ikone a to nie są zawodnicy którzy zapewnili by jakiś niesamowity skok jakości na pozycji w stosunku do ceny.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
15 maja 2021, 13:44
Żadnego Berardiego interisty a w dodatku równie ograniczonego jak Suso.
1
Barthezz99
Barthezz99
15 maja 2021, 14:03
I dac mu jeszcze opaske kapitana i s.....li po roku. A tak calkiem serio to Paolo lepszy deal bylby. Tyle ze Dybala za duzo chce zarabiac i czeste kontuzje dochodza do tego. Ale gosc ma mega talent.
Deale z Juve srednio wychodza wiec trzeba sie dwa razy zastanowic zanim sie stamtad kogos sicagnie.
0
maciejh
maciejh
15 maja 2021, 14:36
Żadnych wynalazków z jufe
2
artorn
artorn
15 maja 2021, 18:57
Ja bardzo lubię grę Berrardiego, wydaje mi się solidniejszy niż Bernardeschi.
Mam nadzieję że z kontuzjami lepiej już u niego u nas będzie:)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
15 maja 2021, 11:30
Mnie kompletnie ten chłopak nie przekonuje, niezły występ z Juve ale jak pokazały inne mecze nie bardzo daje w lidze rade. Na niego w defensywie musi pracować i Franck i Benek, a on sam w ofensywie nie daje tyle by to zrównoważyć. Wszystko kwestia finansów, jesli ciezko bedzie znalezc kogos innego z powodów finansowych a RM bedzie chciał go zostawic na wypozyczeniu to niech bedzie ale w innym wypadku pozbył bym sie chłopaka.

Tylko mi on przypomina troche Giovinco ? A wszyscy wiemy ze talent ogromny ale nie na serie a
1
SICKBOY
SICKBOY
15 maja 2021, 11:27
Nie wiem, może ja nie pamiętam zbyt dobrze, ale transfer Sandro był rozbity chyba na 3 lata.

Wchodziły do tego jeszcze kryteria łatwych czy trudnych bonusów odpowiednio po 5 milionów za nie.

Ta kwota 75 milionów poniżej podawana za tych trzech zawodników wydaję mi się przez to trochę przeszacowana.

Czuję że Brahim ponownie zostanie wypożyczony tym razem z ustaloną kwotą pierwokupu.

Mam obawy że Milan będzie chciał się targować z Chelsea o kwotę wykupu Tomoriego.

Żywie nadzieję jednak, że nie przyjdzie to do głowy nikomu w strukturach Milanu.
Inaczej równo z 1 lipca możemy się w takim wypadku z nim pożegnać.

Edytowano dnia: 15 maja 2021, 11:30
0
kamilus
kamilus
15 maja 2021, 11:56
Z tego co pamiętam nic nie było rozbite - zwykłe wypożyczenie za 10 mln z opcją wykupu za 15 mln + 10 mln w bonusach (z czego ponoć 5 mln "łatwych" i 5 mln "trudnych").
2
SICKBOY
SICKBOY
15 maja 2021, 12:40
To "zwykle wypożyczenie" wraz z poniżej podanymi cechami poruszanego przez nas kontraktu Sandro, ewoluowało do swoistej antytezy ;)

Jedynie jak widać powyżej, mogłem się pomylić co do formy rozłożonej płatności na okres trzech lat.
Mimo tego że w spektrum wydarzeń przejścia Sandro do Milanu jawiły się przed nami różne formy podjętego kontraktu.

Cóż, łatwiej byłoby szacować z wiedzą, jakie kryteria cechują te bonusy.
0
Cisek666
Cisek666
15 maja 2021, 13:18
Nie tak dawno była informacja, że jeśli tylko wejdziemy do LM to Milan wykupuje Tomoriego bez żadnego targowania.
0
SICKBOY
SICKBOY
15 maja 2021, 14:27
Który z oficjeli o tym poinformował?
0
Cisek666
Cisek666
15 maja 2021, 21:37
https://pilkarskiswiat.com/ac-milan-przekonany-do-wykupu-tomoriego/. Na naszej stronie też była informacja o tym https://www.acmilan.com.pl/news/32848/klub_i_tomori_postanowili_anglik_zostaje_w_milanie_ale_potrzebny_awans_do_ligi_mistrzow
0
SICKBOY
SICKBOY
16 maja 2021, 00:45
Ponowie - który z oficjeli struktur klubowych wypowiedział się jednoznacznie odnośnie tego tematu? Tak widziałem te artykuły, widzialem również Martinez Si czy zęby Cisokho. Nie trzeba iść nawet tak daleko bo Bakayoko mimo wszystko też miał być wykupiony.

Mało kto już pamięta słowa Maldiniego sprzed może to dwóch miesięcy o sytuacji finansowej w czasach postpandemicznych?
0
Jaca23
Jaca23
15 maja 2021, 11:13
Niezależnie od pozostania Hakana powinniśmy przedłużyć o rok wypożyczenie, tym razem z opcją kupna w rozsądnej kwocie.
4
kamilus
kamilus
15 maja 2021, 11:57
Na to musi się zgodzić Real, co moim zdaniem jest mało prawdopodobne.
0
Jaca23
Jaca23
15 maja 2021, 12:53
Bez wątpienia. Ja patrzyłem na sprawę z naszej perspektywy. Jak Real nie pójdzie na taki deal to nic nie poradzimy.
0
Szewa90
Szewa90
15 maja 2021, 10:44
Brahim błysnął w dobrym momencie. Pokazał swój potencjał i udowodnił, że warto z nim dalej współpracować. Mam nadzieję, że Milan i Real dojdą do porozumienia w jego sprawie.
5
ba_acm
ba_acm
15 maja 2021, 10:28
Za darmo to uczciwa kwota transferowa
23
Szewa90
Szewa90
15 maja 2021, 11:18
Ah, The negotiator.:)
5
kamilus
kamilus
15 maja 2021, 10:21
Moim zdaniem zgoda Realu na ponowne wypożyczenie Diaza w większym stopniu niż od samego trenera zależy od kampanii transferowej, jaką będą chcieli przeprowadzić "Królewscy", bo jeśli głównym celem będzie Mbappe, to będą potrzebować naprawdę sporej ilości pieniędzy, więc będą woleli sprzedawać swoich graczy (w tym Brahima) gdziekolwiek, byle za gotówkę. A wykupu trójki Tomori, Tonali i Diaz przez Milan się nie spodziewam.
0
Rafał0209
Rafał0209
15 maja 2021, 10:29
Już widzę jak UEFA da Realowi wydać wielkie pieniądze na Mbappe, jednym słowem Juve i Real mają przerąbane będą im się patrzeć na ręce jak nigdy wcześniej, tylko będą czekać by im dowalić finansowo.
11
kamilus
kamilus
15 maja 2021, 10:33
Jeśli Real uzbiera ze sprzedaży taką kwotę, jaką będą chcieli wydać na Francuza (albo przynajmniej zbliżoną), to UEFA nie będzie mogła zabronić wykonania tego transferu - czyli to kolejny czynnik przemawiający za tym, że będą starali się spieniężyć każdego niepotrzebnego gracza, który jest coś wart.
0
Szewa90
Szewa90
15 maja 2021, 10:46
Jak będzie LM to będzie i kasa na wykupy. Poza tym może sponsorzy sypną coś więcej w związku z awansem do najważniejszych rozgrywek.
0
kamilus
kamilus
15 maja 2021, 10:58
@Szewa90
Wykupy Tomoriego i Tonalego tak, Diaza niekoniecznie. Dlaczego zapytasz? :) Moim zdaniem dlatego, że Real nie będzie chciał oddać Brahima za mniej niż 20 mln, a wydawanie takiej kwoty w sytuacji, gdy potrzebujemy podstawowego prawoskrzydłowego i prawie podstawowego napastnika, nie będzie możliwe ze względu na politykę oszczędzania, którą prowadzimy od ponad roku i będziemy dalej prowadzić.

Będzie tak się dziać ze względu na straty pandemiczne - ostatni budżet zamknęliśmy ze stratą -195 mln, obecny przewiduje się na zamknięcie w okolicy -100 mln (https://www.calcioefinanza.it/2021/05/14/milan-rosso-a-bilancio-2021/). Niby zmniejszenie straty o 100 mln to świetna wiadomość, ale wciąż bylibyśmy ogromnie na minusie, do tego Elliott dąży do tego, by jak najmniej dokładać do klubu, więc prawdopodobnie zobaczymy kolejny raz "oszczędne" mercato.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
15 maja 2021, 11:37
Kamil w wiekszosci sie zgadzam, tyle ze ja nie jestem taki pewny z tymi oszczednosciami elliota. Niejednokrotnie Maldinii wspominał ze jest możliwość od strony włascicieli zainwestowania wiekszej kwoty tyle ze blokuje ich pseudo ffp, przy awansie do LM czasem mozemy sie zdziwic, na pewno nie mam na mysli ogromnych kwot ale nie sadze ze bedziemy az tak oszczedzac.

btw.
w twoich powyższych przemyśleniach nie zapomnij ze rownie dobrze bedziemy potrzebowac kasy na bramkarza i ofensywnego pomocnika przy odpałach hakana i gigio a to juz calkiem zaburzy mercato
2
kamilus
kamilus
15 maja 2021, 12:00
Jeśli chodzi o Elliott to ja jestem niedowiarkiem i dopóki nie zobaczę, to nie uwierzę i wolę opierać się na suchych danych, a te są jednoznaczne - przez dwa ostatnie okienka na transfery wydaliśmy niecałe 30 mln euro i w tym roku również spodziewam się "biedamercato", które i tak zapowiada się na lepsze niż ostatni rok, bo na sam wykup Tomoriego i Tonalego pójdzie ok. 50 mln.

A co do Hakana i Gigio - póki co zakładam, że przynajmniej Turek zostanie, bo zastąpienie Donnarummy to nie jest aż tak duży koszt (Maignan ma kosztować 13-15 mln) jaki by czekał w przypadku Calhanoglu. Gdybyśmy jednak mieli zastąpić obu, to rzeczywiście byłby taki "chaos", że wszelkie przewidywania co do mercato chyba straciłyby rację bytu.
1
matten
matten
15 maja 2021, 10:20
Moim zdaniem mogliby go wypożyczyć na kolejny rok jako uzupełnienie składu, a jeśli Real się nie zgodzi, to odpuścić.
0
Rafalzki
Rafalzki
15 maja 2021, 10:14
moim zdaniem jeśli Turek strzela foszki co do kontraktu to pokazać mu drzwi a Diaz na jego pozycję. Wtedy potrzebujemy jeszcze jeddnego kreatora na zmianę ale z Turkiem jest to samo co z Gigio, moim zdaniem chce za dużo. Trzeba pokazać, że żaden zawodnik nie jest ważniejszy niż klub. Zwłaszcza klub taki jak Milan.
1
Rafał0209
Rafał0209
15 maja 2021, 10:25
Zaraz chwile poczekajmy, Maldini pięknie przeczekuje Donnarumme i Hakana, będzie LM to obaj podrapią się po głowie i przemyślą że jednak gra w pierwszym składzie, w jednym z najbardziej utytułowanych klubów w LM, to jednak gdzie mi będzie lepiej, może nie warto z tego rezygnować i jednak spuścić z tonu jeżeli chodzi o wynagrodzenie, bo gdzie indziej wcale lepiej być nie musi.
4
BadMad
BadMad
16 maja 2021, 13:55
Zawsze mogą zagrac w najbardziej przegranym spośród finalistów PEMK/LM :-D
0
Rafał0209
Rafał0209
15 maja 2021, 10:08
Jaki by trener do Realu nie przyszedł to myślę że nie będzie problemu z wypożyczeniem na kolejny sezon , tam raczej nie ma szans na bycie nawet pierwszym rezerwowym a u nas nie przekonał na tyle by Real go aż tak chciał z powrotem, tylko tym razem spróbować zastrzec jakąś opcje wykupu za rozsądną kwotę, bo jak nam gdzie wyrośnie z niego w przyszłym sezonie gwiazda ligi, to Real poniżej 70 mln nawet nie będzie chciał rozmawiać, a Diaz pokazuje w ostatnich meczach że tkwi w nim ogromny potencjał.
3
krystian.o1979
krystian.o1979
15 maja 2021, 10:00
Diaza trzeba znów wypożyczyć, z opcją wykupu po następnym sezonie. Na kupno jest za wcześnie, tak naprawdę, to Brahim zagrał może 5 bardzo dobrych meczy, trochę mało jak na cały sezon. Ponadto, SerieA jest mocno fizyczną ligą, a jego warunki fizyczne są... tylko trochę lepsze niż Samu C. :)
0
Rafalzki
Rafalzki
15 maja 2021, 10:12
nie zgodzę się, techniczny zawodnik w Serie A zawsze sobie poradzi. Najlepzy przykłąd to Dybala czy Papu Gomez.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
15 maja 2021, 10:21
Dybala( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
dbmat
dbmat
15 maja 2021, 10:53
*Insignie - jest chyba jeszcze mniejszy od Diaza. A Pirlo za czasów gry w Milanie ważył około 65kg.

Chłopak ostatnio pokazał, że potrafi dobrze grać. Wypożyczenie z opcją byłoby super bo jak pokaże, że to nie był pojedynczy występ to warto go brać. Inna sprawa, że Real potrzebuje gotówki i może chcieć go sprzedać już taniej, ale już w te wakacje.
1
GWIDON1979
GWIDON1979
15 maja 2021, 09:48
Na wykup zawodnikow wydamy ok 75 mln, wiec trzeba wypozyczyc 3 lub 4 nowych
Edytowano dnia: 15 maja 2021, 09:49
0
MrAncelotti
MrAncelotti
15 maja 2021, 09:19
Wykup Tonalego i Tomori, zakup Diaza i robi się ok 75 mln do wydania.

A trzeba kupić też kogoś na prawe skrzydło i na szpice.

Myślę, że bez jednej solidnej sprzedaży się nie obędzie, bo z Krunica czy Samu to będzie mało.
Najpewniej Leao, a zostanie Rebic i Hauge jako rezerwowy.
0
mist22
mist22
15 maja 2021, 09:32
Diaz może zostać wypożyczony + potem rozłożenie kwoty zakupu - jeżeli w tym roku i za rok znów dostaniemy się do LM to uważam, że nie będzie z tym najmniejszego problemu.
Edytowano dnia: 15 maja 2021, 09:32
0
Hitsune
Hitsune
15 maja 2021, 09:35
W teorii przynajmniej została jeszcze kasa że sprzedaży suso.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się