SCUDETTO


Co za rozczarowanie. W Bergamo zagramy o wszystko...

16 maja 2021, 19:46, cinassek Aktualności
Co za rozczarowanie. W Bergamo zagramy o wszystko...

Ani jedna bramka nie padła w meczu Milan z Cagliari. Punkt nie pozwolił rossonerim zapewnić sobie awansu do Ligi Mistrzów co oznacza jedno - mediolańczycy zagrają o wszystko w Bergamo z Atalantą...

Pierwsza połowa spotkania nie należała do najciekawszych. W szeregach gospodarzy widać było sporą nerwowość, związaną prawdopodobnie ze stawką w postaci możliwości zgarnięcia awansu do Ligi Mistrzów. Rossoneri próbowali, ale nie potrafili trafić do siatki gości. A to bronił Alessio Cragno, jak po bombie Alexisa Saelemaekersa, a to brakowało precyzji jak w przypadku Ante Rebicia czy Theo Hernandeza. Nieskuteczny z rzutu wolnego był także Hakan Calhanoglu, który trafił w mur. Goście zaś wypuszczali się pod pole karne mediolańczyków od czasu do czasu, ale Gianluigi Donnarumma de facto nie miał pracy. Do przerwy utrzymał się bezbramkowy remis.

Po zmianie stron boiska trener Stefano Pioli reagował zmianami, ale obraz gry się nie zmieniał. Milan miał olbrzymie problemy z konkretami pod bramką Cagliari. Goście z kolei odgryzali się choćby po główkach Leonardo Pavolettego czy Diego Godina - w obu przypadkach fantastycznie interweniował Gianluigi Donnarumma. Mediolańczycy najbliżej celu byli po strzale Calhanoglu, w ostatniej chwili sparowanym przez Cragno.

Nadszedł ostatni kwadrans. Zrobiło się bardzo nerwowo. W samej końcówce próbował zwłaszcza Samu Castillejo, ale nic już nie wskórał. Padł remis 0:0, o wszystko zagramy w Bergamo...

AC Milan - Cagliari Calcio 0:0

Żółte kartki: Kjaer 33', Calabria 58' - Marin 40', Carboni 45+1'

AC Milan: G. Donnarumma - Calabria (63' Dalot), Kjaer, Tomori, T. Hernandez - Kessie, Bennacer (63' Meite) - Saelemaekers (46' Leao), B. Diaz (57' Castillejo), Calhanoglu (89' Mandżukić) - Rebić

Cagliari: Cragno - Ceppitelli (87' Klavan), Godin, Carboni (88' Rugani) - Nández, Deiola (87' Asamoah), Marin (78' Duncan), Lykogiannis - Nainggolan, João Pedro - Pavoletti (78' Cerri)

 

Sędzia główny: Davide Massa (Imperia)

Miejsce: San Siro


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1500 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Oregano
Oregano
16 maja 2021, 23:22
Ale szampaniki w szatni pewnie kur... juz sie chlodzily. Do ch...ja. Trauma jak po Stambule będzie.
1
LunaS
LunaS
16 maja 2021, 23:22
Zobaczcie jaka to by była piękna tragedia jakbyśmy w tym roku spadli z TOP4 ... coś na kształt porażki w Stambule. Może nie ten ciężar - ale oczekiwania nasze, nadzieja, te liderowanie przez wiekszość sezonu, odrodzenie Milanu, Zlatan, nowe nadziej typu Tonali, mega pomocnicy Kessie, Bennacer, jeden z piękniejszych lewych obrońców z bramkami, te wszystkie rekordy .... i to wszystko ma nie starczyć na LM ? Kurde kiedy ta Serie A stała się tak trudna.
1
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:23
Może by była ciut łatwiejsza jakby się umiało sensownie zagrać połowę spotkań w sezonie czyli mecze u siebie
2
Jago
Jago
16 maja 2021, 23:24
Jak to zjebią to ja kończę na rok przygodę z Milanem na pewno. to mnie za dużo kosztuje
1
brzydki
brzydki
16 maja 2021, 23:24
Emeryt Zlatan, Tonali który dalej robi więcej szału łatką "młodego talentu" niż rzeczywistymi umiejętnościami i Bennacer który pół roku grał dobrze a później siedział na L4 xD Faktycznie jest czym postraszyć
1
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:25
Jago
Ta a później zaczną czarować, tu może jakiś transfer, tu jakiś ważny mecz wygrany w ładnym stylu i wracasz
0
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:27
brzydki
Tonali wybitny w tym sezonie nie jest ale ciężko mu też zrobić jakiekolwiek wrażenie jak wchodzi zamiast niego palmowiec z Torino
Edytowano dnia: 16 maja 2021, 23:27
1
LunaS
LunaS
16 maja 2021, 23:29
brzydki - może założyliśmy wszyscy (albo prawie) różowe okulary ... a to wszystko nie jest takie piękne. No kurde ale środek pomocy Kessie Bennacer - jeden z lepszych w Serie A. Bramkarz chyba najlepszy, lewy obrońca strzelający, Calabria na prawdę mega forma, Zlatan Emeryt - ale strzelał, ciągnął to - ba liderem był, a w przeliczeniu na mecze to chyba nadal jest. Może Tonali, Leao, Snikers to przyszłość ... No kurde ciężko mi uwierzyć że to wszystko nie starczyło ... (może starczy ...) ale przykre to jest wszystko. Nigdy lider po półmetku nie wypadł poza TOP4 a teraz stoimy nad przepaścią. Po tylu latach czekania - nigdy nie było takiej nadziei u mnie ...

P.S. I jeszcze mielibyśmy przegrać ten finish z tak tragicznym Juventusem ? Najsłabszym od lat - z tak słabym trenerem ?

No nie mogę w to kur... uwierzyć ...
Edytowano dnia: 16 maja 2021, 23:30
2
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:31
LunaS
Zabrakło 2 sensownych rezerwowych którzy przekonaliby do siebie naszego wielkiego taktyka
1
brzydki
brzydki
16 maja 2021, 23:40
@LunaS - ja tam wcale nie uważam, że Milan jest jakiś wybitny kadrowo. Juventus czy Inter są zdecydowanie lepsze od Milanu, Atalanta dzięki fantastycznej strukturze może nie ma takich fancy nazwisk ale też jako kadra jest po prostu silniejsza.

Milan jest kadrowo gdzieś (z przymrużeniem oczu) na równi z Napoli, Lazio czy Romą. Tam też mają nazwiska, talenty i zdolnych graczy, a obie ekipy z Rzymu już dawno się wyłączyły z walki o LM
2
LunaS
LunaS
16 maja 2021, 23:44
@brzydki
Może faktycznie masz rację - i dziś mi się te różwe okularki spier.... może Kessie Bennacer Theo Calabria, Donnaruma, Kjaer, Tomori, Rebic to nie jest czołówka Serie A.
0
brzydki
brzydki
16 maja 2021, 23:45
Zadaj sobie pytanie kto z tego Milanu mógłby się zaciągnąć do powiedzmy europejskiej czołówki (Bayern, PSG, City, Barcelona i jeszcze kilka takich drużyn) - bo ja tam widziałbym tylko Donnarrumę, a i tak niekoniecznie do pierwszego składu.

Hernandez nie łapie się nawet na powołanie do kadry (xD), a reszta zdolniejszych (Bennacer, Kessie) nie byliby nigdzie nikim więcej niż rezerwowymi. To też chyba pokazuje że nie ma za bardzo kim grać ani straszyć, tylko dziadek Zlatan kręci liczby jak dzik ale wieku i organizmu nie oszuka
0
karp_fso
16 maja 2021, 23:56
Ten sezon to jeden wielki Stambuł xD Pierwsza połowa super, a potem na deski. Pytanie, czy przegramy też w "karnych", tzn. meczu z Atalantą...
1
Olli666
Olli666
16 maja 2021, 23:21
Z atalanta nie mamy cienia szans
Nie jestem w stanie zrozumieć jak można było tak dać dupy. Zmiany załamka mandzu,casti,meite. Dramat
Cagliari grało jakby juve obiecało wszystkim nowy samochód Ferrari.
1
KosaX
KosaX
16 maja 2021, 23:23
Na moje powinien zostac Ismael a Mandzukic powinien wejsc 5-10 minut szybciej.Casti nie dal zlej zmiany robil duzo szumu,Alex dzis byl kompletnie bez formy.Meite to nieporozumienie kompletne.
1
Laudi
Laudi
16 maja 2021, 23:21
Dlaczego w tabeli jesteśmy pod Napoli, skoro w pierwszym meczu wygraliśmy 3:1, a drugi przegrany 0:1, co daje w dwumeczu 3:2 dla nas. Czy nie powinniśmy byc przed nimi?
0
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:22
Nie jesteśmy
0
zbylon
zbylon
16 maja 2021, 23:23
Bo mecze bezpośrednie liczą się dopiero po zakończeniu sezonu. Wcześniej bilans.
1
umbrella
umbrella
16 maja 2021, 23:26
Zbylon ma rację, choć na oficjalnej stronie Serie A też umieścili nas na 3 miejscu.
0
brzydki
brzydki
16 maja 2021, 23:26
^ Nie pisz głupot, mecze bezpośrednie liczą się po rozegraniu dwumeczu między drużynami, który między Milanem a Napoli się już odbył. Milan jest 3, Napoli jest 4 - tylko tabelka na tej stronce, jak i sam serwer - tego nie ogarniają :) Sprawdź sobie na innej
0
Mateusz1982
Mateusz1982
16 maja 2021, 23:21
Takie małe porównanie:
- Rebić szarpany (brak karnego);
- zawodnik Napoli szarpany (karny + brak karnego dla Fioli).
Tak to wygląda, detale...
Dobranoc.
0
Barthezz99
Barthezz99
16 maja 2021, 23:21
Tak na chlodno to pucharze Wloch ktos zgubi punkty. Musimy awansowac, jak nie to przerwa od tych meczy bo deprecha mnie zlapie. A cagliari zagralo tak jakby gralo o zlote majtki. Bolonia nie odda latwo skory Jude.
0
16 maja 2021, 23:20
Tak jak napisal Koncz628 ja tez mam juz tego dosc i za tydzien odpuszczam, ten klub powoduje zbyt duzo negatywnych emocji
4
zbylon
zbylon
16 maja 2021, 23:22
Bo jesteś piknikiem a nie kibicem. Im mniej takich na tej stronie tym lepiej.
1
zbylon
zbylon
16 maja 2021, 23:26
Ojoj ale ultras sie odezwal xD
5
Maxiu
16 maja 2021, 23:27
A co Ty chcesz zbylon? Wszyscy się mają zmuszać do oglądania meczów Milanu chociaż nie mają z tego frajdy?
0
Grande
Grande
16 maja 2021, 23:20
Brak słów. Nie ma co liczyć na jakiekolwiek odpuszczenie Atalanty czy punkty Bologny. Bez względu na to w jakich rozgrywkach zagramy, nie chcę już widzieć Hakana w koszulce Milanu w przyszłym sezonie.
2
D53
D53
16 maja 2021, 23:19
Pioli spanikował. Głupie zmiany , ten nieszczęsny Meite, brak zdjęcia Rebicia , który zaliczył zjazd w dół. Brak napastnika, brak pomysłu na grę. Milan jak zwykle nie umie grać z autobusem naprzeciwko siebie. Brak zimnej krwi. Zagubienie pod bramką przeciwnika.
Nadzieja jest. Atalanta nie będzie się murować, nasza obrona gra w miarę dobrze. Ale szanse są może że 20% nie więcej. Podtrzymuje zdanie, że era Piolego dobiegła końca. Nawet jeśli wygrają w Bergamo to przecież trzeba będzie jakoś zakwalifikować się znowu za rok - z Piolim to niemożliwe, bo nie będzie już tylu punktów od słabych drużyn , z którymi po prostu nie umiemy już wygrywać.
3
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:19
Ciao Gigio! Ciao Fikayo! Vaffanculo Hakan!
5
umbrella
umbrella
16 maja 2021, 23:19
20 strzałów, 4 w światło bramki...
Cóż, dopóki piłka w grze...
0
Ra.V
Ra.V
16 maja 2021, 23:19
Milan czasem boli!
1
milan2002
milan2002
16 maja 2021, 23:24
Ostatnimi laty to klub dla masochistów.
0
Zako
Zako
16 maja 2021, 23:15
Tragedia, chociaż przyznam szczerze, ze przed meczem z Juve tez nie byłem optymistą i łudzę się, ze moze teraz skończy się tak samo....

Nie spodziewałem się takiej postawy Cagliari - załozyłem, ze wyjdą do meczu na luzie i prędzej będą wesoło atakować, aniżeli stawiać taki autobus. Niemniej gdyby grając o nic drużyna zagrała tak z naszym rywalem do miejsca w TOP4 to byłoby mocno aprobowane.

Nasi? Niestety presja ewidentnie dała się we znaki, po takich meczach jeszcze bardziej żenujące są kwoty 6mln/rocznie dla Hakana, skoro w takich sytuacjach piłka odskakuje mu po najprostszym kontakcie, a wrzutki kończą się na pierwszym obrońcy. No i ta zmiana Meite, gdy trzeba strzelić? Jaki to ma sens? Jeżeli Sandro nie jest zdolny do gry albo Pioli ma do niego awersje, to przede wszystkim mógł zostawić Ismę.


Najgorszy z tego wszystkiego jest teraz ten tydzień oczekiwania w ponurym nastroju. Daliśmy ciała, ale pomyśleć jak dużą wagę miał wczorajszy popis Calvarese...no ale nie musielibyśmy na to patrzeć, gdybyśmy zagrali swoje.

DOBRZE, ZE NIE NA SAN SIRO.
1
pawel1989
pawel1989
16 maja 2021, 23:15
Ja niestety mam jak kolega Koncz. Na przyklad dzis...Choc wiedzialem ze, wroce z uroczystosci komunijnej przed rozpoczeciem meczu, to zerkalem na godzine zeby na pewno sie nie spoznic. Po powrocie rzucilem wszystko i siadlem do meczu. Kocham ten klub i ogladam odkad mam internet niemal wszystkie mecze. Od 3 ostatnich sezonow nie opuscilem zadnego. Zrywalem sie z pracy, albo kumulowalem cale przerwy w jedna zeby moc obejrzec cala polowe i pozniej kitralem sie z druga. Nie mozna odmowic im dzisiaj zaangazowania, Cagliari zagralo na 100%, nie mam jak mogli wyjsc z az takim nastawieniem. Nam nie szlo w ataku. Tez nieraz sobie obiecywalem, ze odpuszcze..ale wiecie co? Przychodzi nastepny dzien meczowy i ja poprostu zapominam o tym, że np przegrali ze Spezia. Liczy sie to co w tym danym dniu. Siadam i kibicuje. I w meczu z Atalanta tez bede. Forza Milan.
2
zbylon
zbylon
16 maja 2021, 23:05
Od rana chodziłem poddenerwowany. Obawiałem się mocno tego meczu. Teraz z Atalantą trzeba pokazać się z najlepszej strony i po prostu wygrać. Oni przynajmniej nie postawią autobusu jak Cagliari dzisiaj. Niestety trzeba też powiedzieć chłopakom, że truchtem się meczów nie wygrywa. Za mało ruchu było w pierwszej połowie. W drugiej kiepskie zmiany zabiły mecz. No może Samu na plus jeśli chodzi o zaangażowanie, ale miał też okazje, w których powinien się inaczej zachować. No nic - dawać tu tą Atalantę i FORZA MILAN!!
5
Wlosiu
Wlosiu
16 maja 2021, 23:05
Dzięki Gianluigi że wywalczyłeś dla Nas remis
13
Woolfik92
Woolfik92
16 maja 2021, 23:05
Predzej Bologna pokona Juve niz my Atalante. Brakowalo napastnika przez pol sezonu i teraz to wychodzi. Plus tego wszystkiego jest taki, ze pozbedziemy sie naszych pasozytow pazernych na kase. Jeszcze jest szansa, ale tu wlasciwie trzeba cudu...
6
milan2002
milan2002
16 maja 2021, 23:23
Rozumiem, że pijesz do Gigio. Dzięki niemu nie było dziś 0-2.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
16 maja 2021, 23:05
Nie na serio panowie nie mieści mi się to w głowie, że nie będzie nas w LM po takim sezonie. Jak to nie wypali teraz to ja nie wierzę w politykę kupowania młodych tanich, którzy mają wygrywać mistrzostwa itd. To nie ta liga na taką politykę. Albo przyjdzie ktoś z konkretną kasą na konkretnych piłkarzy albo będziemy się tak bujać koło 4 miejsca co sezon.
0
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
16 maja 2021, 23:50
Chcąc zdobyć jakieś trofeum z młodzieżą to trzeba mieć specjalistów od tego, a my mamy przeciętnego trenejro na ławce. Niestety polityka właścicieli klubu jest taka że kupują i sprzedają z zyskiem i miejmy nadzieję że nie będą wyprzedawać piłkarzy pojedynczo tylko kiedy cała marka "Milan" zyska na wartości to ją sprzedadzą w inne ręce bo jeśli Milan ma być dojną krową to będziemy tak lawirować między miejscami 3-7.
0
urugwajczyk
urugwajczyk
16 maja 2021, 23:04
Wynik jaki jest każdy wie, a wódkę i tak trzeba wypić...
6
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:06
Szkoda, że za błędy
6
tober12
tober12
16 maja 2021, 23:04
Atalnta już z pewnym awansem. Nie nam dzadza wygrać, aby Juve nie weszlo :D jak zagrają na maksa to skończymy na 5 miejscu.
2
ksieciunio
ksieciunio
16 maja 2021, 23:04
Przecież to jest kur.. je.. kalectwo to co oni dzisiaj odpier.olili... Banda dziadów i pozorantów. Do Ligi Mistrzów ale kompromitacji i wstydu.
14
slavio
slavio
16 maja 2021, 23:07
Nie rycz tyle takie realia a co miał Ibra mysle na trybunach jak widział mecz na zywo to masakra
0
viviek89
viviek89
16 maja 2021, 23:04
Ale spokojnie srednia bramek w ostatnich 3 meczach i tak powyzej 2.
2
Michlan
Michlan
16 maja 2021, 23:04
Nawet powyżej 3
0
viviek89
viviek89
16 maja 2021, 23:16
Mialem na mysli ostatnie 3 sezonu...
0
patoo_07
patoo_07
16 maja 2021, 23:04
A ja głupi znowu dałem się nabrać ostatnimi dwoma meczami.
9
siarek
siarek
16 maja 2021, 23:04
fakt... jesteś ;-)
1
Diavo
Diavo
16 maja 2021, 23:03
Tyle lat z Milane ,a coś czuję że jeśli nie zagramy w LM to sporo kibiców przestanie oglądać kolejny sezon z takim zacięciem jak ten.. to jest naprawdę po nad ludzki rozum co się dzieje..
1
Zuber
Zuber
16 maja 2021, 23:20
Tyle lat w bagnie, i sezon jak ten albo tamten co brakło punktu to człowiek traci wiarę.
0
ibra45
ibra45
16 maja 2021, 23:03
jak nie wywala piolego po sezonie to będzie to nieporozumienie :)
5
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
16 maja 2021, 23:18
Nie wywalą, bo sami wtedy polecą.
0
SICKBOY
SICKBOY
16 maja 2021, 23:20
Kontrakt podpisany do 2024 essa xD
Edytowano dnia: 16 maja 2021, 23:22
0
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:21
Trzeba do Giampaolo dzwonić, że troche głupio wyszło xd
0
RockStar
RockStar
16 maja 2021, 23:02
Atalanta nie odpuści, bo jak przegrają to spadną na 4 miejsce. DIABŁY JADĄ DO PIEKŁA!!!
3
Mieszko
Mieszko
16 maja 2021, 23:06
Atalanta będzie walczyć o vice mistrza, rusza na nas ostro, mają na nas patent...zobaczymy
0
16 maja 2021, 23:02
Powtórka z sezonu 18/19... Byłem na San Siro pierwszy raz w życiu
na meczu Milan 1:0 Lazio... po tej wygranej umocniliśmy się na trzecim miejscu a na koniec zabrakło nam 1pkt do Ligi Mistrzów...
Nie wierzę co tutaj się dzisiaj wydarzyło... Chłopaki dzisiaj nie wytrzymali ciśnienia... to co to będzie za tydzień... i jeszcze te zmiany... Brak słów... Nie wiem czy za tydzień serce wytrzyma oglądając ten mecz ale będe wierzył do ostatniego gwizdka! Forza Milan!
0
Ledux
Ledux
16 maja 2021, 23:01
Wejście Meite to nieporozumienie
14
slavio
slavio
16 maja 2021, 23:05
A hauge czekal z mandukicem na lawce Jak byśmy grali o remis … Masakra
2
Koncz628
Koncz628
16 maja 2021, 23:01
Kibicuje Milanowi od 17 lat
Oglądam praktycznie wsyztskie mecze, SopCasty kiedyś i inne kombinowania. Powiedziałem sobie kilka kolejek temu, nie awansują do LM, odpuszczam. Poświęciłem wiele godzin na oglądanie, czekałem zawsze cały tydzień na mecz, a kończyli ligę na 8 miejscu. Mam dosyć. Przykro, ale są ważniejsze rzeczy w życiu. Szkoda moich nerwów i humoru, który przekłada się na prywatne życie.
35
acmti__
acmti__
16 maja 2021, 23:05
Więcej dystansu ziom, bo Cię deprecha dojedzie :D
2
ksieciunio
ksieciunio
16 maja 2021, 23:06
Jeśli mam być szczery to w ten sam sposób podchodziłem - a w zasadzie: chciałem podejść - do meczu dzisiaj. Pełen luz, w życiu są rzeczy ważniejsze i te sprawy. Po ostatnim gwizdku cały się trzęsę. Przede mną nieprzespana noc i frustrujący poniedziałek. Ehh...
11
pawel1989
pawel1989
16 maja 2021, 23:15
Ja niestety mam jak kolega Koncz. Na przyklad dzis...Choc wiedzialem ze, wroce z uroczystosci komunijnej przed rozpoczeciem meczu, to zerkalem na godzine zeby na pewno sie nie spoznic. Po powrocie rzucilem wszystko i siadlem do meczu. Kocham ten klub i ogladam odkad mam internet niemal wszystkie mecze. Od 3 ostatnich sezonow nie opuscilem zadnego. Zrywalem sie z pracy, albo kumulowalem cale przerwy w jedna zeby moc obejrzec cala polowe i pozniej kitralem sie z druga. Nie mozna odmowic im dzisiaj zaangazowania, Cagliari zagralo na 100%, nie mam jak mogli wyjsc z az takim nastawieniem. Nam nie szlo w ataku. Tez nieraz sobie obiecywalem, ze odpuszcze..ale wiecie co? Przychodzi nastepny dzien meczowy i ja poprostu zapominam o tym, że np przegrali ze Spezia. Liczy sie to co w tym danym dniu. Siadam i kibicuje. I w meczu z Atalanta tez bede. Forza Milan.
4
Kuba(Inzaghi)
Kuba(Inzaghi)
16 maja 2021, 23:15
Jak ja Cię rozumiem... też kibicuję od 2004 roku, konkretnie od meczu z Deportivo 4:1 (pierwsza próba - przegrany 4:0 rewanż).
Po dzisiejszym meczu mam rozwaloną głowę, to jest przecież niepojęte, nie po takim sezonie... Obawiam się, że ten sezon może się skończyć tragicznie, ale to jest Milan, nieobliczalny jak zawsze. Trzeba wierzyć do końca, chociaż o jakikolwiek optymizm w tej chwili mega ciężko.
Cały tydzień zepsuty, ehhhh...
Forza Milan!
2
michalmisiu
michalmisiu
16 maja 2021, 23:20
Ja kibicuje o od 1994 i kto kibicuje Milanowi w cyrku się nie śmieje. Przywykniesz
4
acmti__
acmti__
16 maja 2021, 23:25
Tak to jest jak się żyje przeszłością ;)
Pierwsze 3-4 lata posuchy i skończyłem z życiem złudzeniami, że Milan jest w topce. Wystarczy podejść do pewnych rzeczy realnie i miło się zaskakiwać.
Ten sezon jest pierwszym od wielu lat, gdzie ten klub daje mi emocje porównywalne do tego co było kiedyś więc i tak patrzę na wszystko z uśmiechem na ustach. Mecz z Atalantą będzie czymś wyjątkowym od wielu, wielu lat więc cieszmy się tym :)
0
siarek
siarek
16 maja 2021, 23:26
acmti__________________ więcej dystansu czy więcej podkreślników? tak mnie "deprecha" dojechała ale Milan jest mega ważny od "kurwaban" już kilkudziesiętu lat więc proszę bez tesktów "więcej dystansu". Tego chcesz to spoko ale nie oczekuj tego od ludzi którzy "uwlielbiają" rossonerich!!!

ok doczytałem Twój drugi post. Czyli jesteś kibicem "sukcesu" graty i wszystkiego dobrego! teraz Man C.?
Edytowano dnia: 16 maja 2021, 23:29
0
Koncz628
Koncz628
16 maja 2021, 23:27
armii

Bez przesady ;) ale poświęcanie wolnego czasu, np. Nie wyjde z ukochaną gdzieś bo gra Milan i ona to rozumie, nabiera innego znaczenia. Po prostu zmienię priorytety, nie są tego warci.
0
banan1899
banan1899
16 maja 2021, 23:29
Kolego, głowa do góry. Kibicowanie to nie koncert życzeń. Tym się różnimy od "sezonowców", że jesteśmy wierni na dobre i na złe. Kiedy nie było internetu, oglądałem każdy sport po wiadomościach lub panoramie aby zobaczyć wyniki Milanu. Jeśli go nie było kupowałem w poniedziałek "Sport" i szukałem wyniku. Kibicuję temu klubowi od 31 lat i nie przestanę nawet gdy zostaniemy frajerami roku.Też mnie wkur....li dzisiaj. Ale jeszcze wierze, że się uda. Kto wie - może pokonamy Atalantę?
0
Koncz628
Koncz628
16 maja 2021, 23:37
Banan1899

Rozczarowanie podobne do finału LM w 2005 roku, wtedy miałem 11 lat, teraz patrzę na to trochę inaczej, mimo to czuje się podobnie. Postanowiłem, że nie obejrze meczu jeśli nie awansuja, czy uważam się sezonowcem? Nie. Poświęciłem temu klubowi dużą część mojego życia, nie chce, aby mój humor aż tak wpływał na życie prywatne.
1
banan1899
banan1899
17 maja 2021, 08:29
koncz628
Rozumiem i szanuję Twoje zdanie.
JP2 powiedział kiedyś „Ze wszystkich rzeczy nieważnych piłka nożna jest najważniejsza."
1
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:01
Wgl żal dupsko ściska, że pierwszym wyborem do zmiany w linii pomocy w drużynie która niby walczy o LM jest chłop co powinien walczyć o utrzymanie w Serie A w Torino gdzie nie byłby nawet w 5 najlepszych zawodników
4
ibra45
ibra45
16 maja 2021, 23:03
taktyka piolego mistrz XD
1
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:04
Jak słaby musi być Pirlo taktycznie, że Pioli tak go ograł xd
3
Kaziu92
16 maja 2021, 23:01
Przegrywamy ten sezon tylko i wyłącznie dlatego że jakimś cudem Pioli upiera się w najważniejszych momentach dawać szansę CS7. Przecież ten piłkarz nie potrafi zdobyć bramki od tysiąca lat. Zmiana Benacer na Meite? Jak ? Przecież Algierczyk z połamaną nogą jest bardziej kreatywny niż piłkarz Torino w swojej życiowej formie. Tak skrajnych emocji co do trenera nie miałem nigdy. Z jednej strony zespół gra niesamowicie, trzy dni później kombinowanie i walenie głową w mur.
Podniesione ciśnienie przez cały tydzień zafundowanie dzięki naszym grajkom.
BEZCENNE
3
Puszek
Puszek
16 maja 2021, 23:01
Mimo wszystko trochę śmieszne jak komentarze 3 dni temu wynosiły cały skład nad niebiosa, wychwalając klub i bijąc się w piersi jako najwięksi kibice, a zaraz po słabym meczu (który komplikuje, tak, ale wciąż wszystko mamy w nogach), mieszanie wszystkich po kolei z błotem. Łaska kibica Milanu na pstrym koniu jeździ
5
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:02
Nie tylko Milanu, myślę, że każdego kibica. A z tym, że wszystko mamy w nogach to prawda tylko, że te nogi nie domagają
0
OLRevan
OLRevan
16 maja 2021, 23:03
Bo powinno się wymagać od drużyny, która chce grać w LM wygranej z prawie spadkowiczem. Jak tego nie umieją to sorry zasługują na lanie w szczególności w takim momencie sezonu
0
siarek
siarek
16 maja 2021, 23:04
Puszku okruszku... masz rację, że wiele osób już planowało przyszły sezon ale też parę było, którzy się obawiali tego meczu tym bardziej jak prześledzili ostatnie meczy Cagliari. Dlatego z całego serca kibicowałem wczoraj Interowi i jednak się nie myliłem. :(
0
yagi
yagi
16 maja 2021, 23:04
Fakt, a pstry koń się jeszcze dzisiaj zesrał
3
Crimson4
Crimson4
16 maja 2021, 23:01
Nawet nie wiem jak opisać co teraz czuje. To nie złość czy wkurzenie. Tylko pustka i zmęczenie. Ile można to wszytko znosić. Lepiej było chyba przegrać z Juve i zamknac sezon, a nie znów rozbudzać nadzieje, tylko po to żeby potem złamać kibicom serca.
9
Nanti
Nanti
16 maja 2021, 23:05
Nie trzeba opisywać. Wszyscy to czujemy.
0
Willy
Willy
16 maja 2021, 23:00
Pojedziemy ich 5-0, wygramy.Dalej trzeba było zapeszać teraz jest 0-0 po fatalnej grze, rzygać się chce bez farta.
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
16 maja 2021, 23:00
Proponuję po ostatniej kolejce zrobić ankietę na frajerów sezonu: Acmilan, Barcelona, PSG, Liverpool
2
patoo_07
patoo_07
16 maja 2021, 23:00
Klub mem
2
acmti__
acmti__
16 maja 2021, 23:00
Juve dostanie z Bologną i okażą się większymi zje...mi od nas :D
1
Jago
Jago
16 maja 2021, 23:01
pobożne życzenie
3
Cactus
Cactus
16 maja 2021, 22:59
Szukam pozytywów. Atalanta ma finał w środę z Juventusem. Wystawią wszystkie armaty na ten mecz. W niedzielę mogą nieco odpuścić, albo być na tyle zmęczeni, że trochę pary im jednak zabraknie. Warto wierzyć..
3
siarek
siarek
16 maja 2021, 23:00
szukaj. szanuje.
5
LunaS
LunaS
16 maja 2021, 23:01
Mi się wydaje ze jakaś brudna gra pójdzie - My Wam puchar Wy nam LM. Dziś też chłopcy z Cagliari byli jakoś dziwnie mocno zmotywowani ... przecież to nie wyglądało na grę o marchewkę.
3
milanese55
milanese55
16 maja 2021, 23:01
A jak Juve im odpuści finał ? ;)
0
kebi89
kebi89
16 maja 2021, 23:06
Atalanta gra o najlepszy wynik w historii występów w Serie A. To byłby dla nich taki sam sukces jak puchar Włoch, wiec niestety obawiam się, że prędzej zmęczenie ich może dopaść niż odpuszczenie meczu.
0
michalmisiu
michalmisiu
16 maja 2021, 22:59
Breaking news!!!! Mama i babcia jednak widzą Donnarummę w Juventusie.
6
michalmisiu
michalmisiu
16 maja 2021, 23:01
Jesli Kebab to sabotaż to Meite to jeebany Konrad Mazowiecki
Edytowano dnia: 16 maja 2021, 23:05
3
alp41
alp41
16 maja 2021, 22:59
Hakan to jakiś sabotaż.. !
2
siarek
siarek
16 maja 2021, 23:01
zależy jak na to patrzeć... on przecież jest już w Juve ;-)
0
Oregano
Oregano
16 maja 2021, 23:01
Nie lubię piłkarzy, którzy na boisku okazują bezsilność i rozpacz. Niestety Hakan do nich należy.
1
PT86
PT86
16 maja 2021, 22:59
Meite? Już Krunic dał by więcej. Samu superszybki skrzydłowy który ZAWSZE schodzi do lewej bo wyprzedza go każdy obrońca... Jeśli mamy tak grać za każdym razem jak przeciwnik postawi większy pressing to rzeczywiście lepiej nie awansować do LM. Nie ogarniam tej motywacji. Jak można tak spartolic?
2
MrCostacurta
MrCostacurta
16 maja 2021, 22:58
Pozostaje liczyć na morderczy finał Coppa Italia. Najlepiej z dogrywką.
2
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:00
Jak poślemy Meite to Freuler, Pessina czy Malinowskyi będą lepsi z jedną nogą i to w gipsie
4
Rafał0209
Rafał0209
16 maja 2021, 23:01
Już raz Atalanta miała być zmęczona po grze w środku tygodnia, po czym nas rozwaliła 5:0
3
brzydki
brzydki
16 maja 2021, 22:58
Wszystko rozumiem, ale ściągnąć Saelemaekersa i Bennacera i wpuścić Meite oraz Castillejo to przecież jawny sabotaż. To już lepiej było wpuścić chodzącego o kulach Mandżukicia albo Hauge czy innych łebków. Meite to jest zawodnik na Serie B, a Castillejo to chyba na Serie X D
16
Gzikuu
16 maja 2021, 23:02
Pioli największym antybohaterem - fakt. LM mieli nam dać Meite i Samu, których za miesiąc już tu nie będzie? LOL.
0
Lomaxini
Lomaxini
16 maja 2021, 23:05
Hauge to w lodówce czeka na wypożyczenie bo maestro Stefano woli patyczaka który nic nie wnosi i tylko głupio biega
1
rossocarlonero
rossocarlonero
16 maja 2021, 23:14
Niestety chyba już kolejny raz z kolei po ściągnięciu Saelemaekersa gra nieco siadła. Nie mówię, że w pierwszej połowie było kolorowo, ale jednak wprowadzał on wiele dynamiki do gry. A wprowadzenia Meite to totalnie nie rozumiem, on też ma pełne gacie jak wchodzi w ważnych momentach.
Edytowano dnia: 16 maja 2021, 23:15
0
karp_fso
16 maja 2021, 22:58
Ważny punkt na trudnym terenie xD
7
LunaS
LunaS
16 maja 2021, 22:58
Juve teraz obieca Atalancie puchar włoch - za odpowiednie nastawienie do meczu z Milanem ... czarno to widzę. Ja pierdole po prostu jestem załamany. Tak czułem że będzie ciężko - nawet pisałem Grześkowi że może strzeli karpia - ale podskrónie liczyłęm na te chociaż 1-0 ... No cóż - grajmy do końca - nic innego nie zostało jak nadzieja. Cieżar gatunkowy tego meczu po prostu naszych przygniótł ...
3
Marcos Salinas
16 maja 2021, 23:01
Atalancie niczego nie trzeba obiecywać. Dla Gasperiniego wicemistrzostwo to kwestia honoru. Już nie raz sugerował walkę na noże o ten cel.
4
viviek89
viviek89
16 maja 2021, 23:02
Kijowo bo idzie cięższy.
0
LunaS
LunaS
16 maja 2021, 23:04
Mecz będzie ciężki jak cholera - ale może będzie się grało łatwiej - bo Atalanta to nie murarze i będzie otwarty mecz .... Wynik każdy możliwy - ale faworytem nie jesteśmy.
0
Andy89
Andy89
16 maja 2021, 22:58
To jest jakas kur... masakra nie wiem co ze sobą zrobić.Przez całą druga połowę przechodziły mi na myśl wszystkie sytuacje i szanse w przeciągu ostatnich kilku spotkan które nie ulozyly się po naszej myśli jak np ostatnia akcja z sampa K essiego,frajerskie odpuszczenie sassuolo czy Juve z udine albo z wczoraj Juve inter.Pierd... los
3
brzydki
brzydki
16 maja 2021, 22:59
idź se szczel harnasia i do spania a nie przeżywaj tak mordo
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
16 maja 2021, 22:58
Trzeba liczyć że atalanta w środę wygra puchar Włoch i w niedzielę pozwoli wejść nam do LM.
0
Giovanni Parafango
16 maja 2021, 22:58
jak nie jakiś bramkarz gra mecz życia przeciw nam, to kurwa teraz cały zespół xD serio, dawno nie widziałem tak zaciekle broniącego zespołu w meczu dla nich o pietruszke, śmierdzi mi to z daleka umoczonymi paluchami z turynu
1
filipacm
filipacm
16 maja 2021, 22:58
dobra, jak za tydzień wygramy to w LM też mozna jakos powalczyć, jeśli za tydzień sromotnie przegramy, to kompromitacja byłaby też w LM, także o
0
PanPrzemus313
16 maja 2021, 22:58
Lepiej skompromitować się w LM niż się do niej nie dostać - ale to tylko moje zdanie
5
Damy_Rade!
Damy_Rade!
16 maja 2021, 22:57
Mordeczki myslalem zeby wrzucic linka po meczu z Atalanta ale mysle ze po dzisiejszej grze skusze sie teraz :D

https://www.youtube.com/watch?v=8AwVRlXsxlA
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się