SCUDETTO


Pioli będzie trenerem Milanu także w przyszłym sezonie. Zarząd docenia pracę Włocha

19 maja 2021, 11:18, Adam6 Aktualności
Pioli będzie trenerem Milanu także w przyszłym sezonie. Zarząd docenia pracę Włocha

Jak donoszą włoskie media, brak awansu do przyszłorocznej Ligi Mistrzów nie sprawi, że Stefano Pioli straci posadę trenera Milanu. Niedzielne spotkanie z Atalantą będzie decydujące, ale nie dla przyszłości 55-latka. Co więcej, klub w pełni ufa Piolemu i chciałby wkrótce przedłużyć z nim umowę na kolejne sezony, mimo że obecna wygasa dopiero za rok. Właściciele i kierownictwo doceniają pracę Włocha, chcą postawić na ciągłość i stabilność projektu. Ich przekonanie opiera się zwłaszcza na fantastycznej pierwszej rundzie tego sezonu, którą Milan zakończył na szczycie tabeli. Najważniejsze osoby w klubie uważają, że Stefano Pioli to właściwy człowiek dla dalszego rozwoju drużyny. 



97 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
20 maja 2021, 09:19
Najważniejsza stabilizacja... bardzo dobra decyzja.
0
plotek
plotek
19 maja 2021, 20:14
Stefek robi robotę, nie ma co znowu praktykować wymiany trenerów i trzeba zostawić i dać szansę rozwinąć skrzydła, to, że strzelaliśmy po dwie bramki w wielu meczach na pewno nie było dziełem przypadku. Trzymam kciuki za LM ale jak się tam nie dostaniemy to wg. mnie nie jest frajerstwo, oprócz Ibry tak naprawdę nie mamy rasowej 9 i to nas zgubiło chociażby w ostatnim meczu. Teraz można gdybać ale wydaje mi się, że jakby Mario zagrał od początku na szpicy to teraz w ogóle nie byłoby tematu i do meczu z Atalantą podchodzilibyśmy inaczej. Niesamowitą presję będą mieli na barkach w tym meczu. Ma on dodatkowy smak i mam nadzieję, że w niedzielę będziemy wiwatować. FORZA
1
pablas84
pablas84
19 maja 2021, 19:17
No i brawo, bardzo dobra decyzja.
Mam tylko pewną uwagę do trenera i zarządu:
Jeżeli klub praktycznie przez cały sezon jest w pierwszej czwórce, a nawet długi okres liderem to mając na końcu sezonu realną szanse na ligę mistrzów to nie można gadać, że może się uda, a może nie uda. Jeżeli celem jest dalszy rozwój, a w trakcie sezonu pojawia się bardzo realna szansa na osiągnięcie czegoś więcej to trzeba o tym głośno mówić i zweryfikować cele w trakcie sezonu na cel - Liga Mistrzów. A wygląda to tak, że mamy dwa ostatnie mecze do rozegrania i brakujące 3 punkty od wielkiego sukcesu (wg mnie sukcesu ponad stan), a tu cały czas się mówi, że obojętnie co nie będzie to i tak jest dobrze. I skończmy też z hasłem wywierania presji, piłkarze to profesjonaliści, którzy mają wiedzieć po co się gra w piłkę i dla jakich celów, zarabiają tyle w rok, co my przez całe życie nie zarobimy, więc skończmy z parasolem ochronnym nad wszystkimi. W takim momencie sezonu jakim jesteśmy ja chce usłyszeć i widzieć od piłkarzy, że nawet ze złamaną nogą chcą pomóc klubowi w osiągnięciu celu, przed którym wszyscy stanęliśmy.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 19:35
Słuszna uwaga. Też mnie razi to pieprznie że może wygramy a może przegramy, w sumie to nie ma znaczenia, ważne aby dobrze zagrać. Od grudnia powiną być jasna komunikacja dla wszystkich. Walczymy o LM i nie ma szans aby się nie udało. To jest cel do którego ciśniemy.
0
HaLi
HaLi
19 maja 2021, 18:17
Jeśli w przyszłym roku nie będzie LM to jedynie można winić za to zarząd klubu. Brak ławki rezerwowej a zwłaszcza brak napastnika wychodzi nam bokiem. Gdyby był zmiennik dla Zlatana myślę że sezon już był by dla nas zakończony z LM ;)
0
milanista1988
milanista1988
19 maja 2021, 17:24
76 punktów (może będzie więcej, może nie) dawało by w sezonie:
2019/2020 - 5. miejsce (my 6., 66 pkt)
2018/2019 - 3. miejsce (my 5., 68 pkt)
2017/2018 - 4. miejsce (my 6., 64 pkt)
2016/2017 - 4. miejsce (my 6., 63 pkt)
2015/2016 - 4. miejsce (my 7., 57 pkt)
2014/2015 - 2. miejsce (my 10., 52 pkt)
W ostatnich latach nawet się nie zbliżyliśmy do tej granicy, więc wynik się broni. A że pechowo może to nie dać czwórki, to inna sprawa. Zakładając najgorszy, ale niestety prawdopodobny scenariusz, zajmujemy 5. miejsce i gramy w LE. Potrzebujemy wtedy trzech piłkarzy do pierwszego składu: bramkarza, ofensywnego pomocnika i napastnika. Reszta może zostać tak jak jest, coś uzupełnić wypożyczeniami...
3
my's
my's
19 maja 2021, 17:35
Dodajmy do tego bilans bramek:
2019/2020 - 63:46
2018/2019 - 55:36
2017/2018 - 56:42
2016/2017 - 57:45
2015/2016 - 49:43
2014/2015 - 56:50

Oczywiście nie jest to Guardiola, ale jestem tego zdania co Ty
1
brzydki
brzydki
19 maja 2021, 17:54
A gdyby babka miała ch*ja, to by była dziadkiem, albo postrachem wsi.

Takie wyliczenia mają sens jedynie w formie ciekawostki, każdy sezon jest inny, konkurencja jest inna i inna liczba punktów jest potrzebna do osiągnięcia LM.

Wynik się nie broni, bo Pioli póki co wygląda na to, że będzie miał 5 miejsce (chyba że zaskoczy z Atalantą!) i mało kogo obchodzi czy on zdobył 15 czy 150 punktów, bo awans do LM dostaje się za miejsce w tabeli, a nie za punkty. Pozdrawiam.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 17:57
7
my's
my's
19 maja 2021, 18:09
@Brzydki

Oczywiście, że jest to ciekawostka, ale jak spojrzysz na całość statystyki przedstawionej przed milaniste1988 to nie sposób nie zauważyć, że od 2014 cały czas jest progres - im więcej pkt. tym wyższe miejsce. Wyjątek to poprzedni sezon, ale wiadomo, że gdyby nie przyszedł Pioli/Ibrahimovic to, że nie było by nawet ligi europy..
W taki sposób, można ocenić pracę zarządu, co roku jakiś mały progres, małe kroczki. Według mnie, na razie to wszystko idzie w dobrą stronę, oczywiście pragnę tej LM tak samo jak Ty, ale jeszcze jej nie przegraliśmy i nie rozumiem, nie akurat może Twojego, ale sporej części użytkowników lamentu i płaczu. Z kryzysu w jakim był Milan nie wychodzi się w rok
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 18:12
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 maja 2021, 19:30
O ile zgadzam się z tym, iż Pioli powinien dostać szansę na odwrócenie trendu, tak nie można porównywać bilansu bramkowego półtorocza, kiedy w składzie mamy napastnika premium w postaci Ibry, przy którym w każdym jego klubie ktoś wznosił się ponad swoją średnią - po powrocie do Milanu Hakan i Rebić, z dorobkiem z kilku poprzednich lat. To nie ma absolutnie żadnego sensu.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 19:31
0
brzydki
brzydki
19 maja 2021, 20:46
@my's: Masz rację co do tego, że z kryzysu nie wychodzi się w rok. Ale wychodzi się, kiedy jest plan na rozwój i drużynę. Plan ma Conte, plan ma zapewne Mourinho, a jaki plan ma Pioli? Żaden - Maldini zajmuje się transferami i co on mu rzuci, to ten dostaje. To samo było przy Gattuso, to samo jest przy Piolim. Zarząd boi się zatrudniać trenera "premium", bo ten sam będzie podejmował decyzje, a oni będą mieli g*wno do gadania. Teraz należy zadać sobie pytanie czy tak to powinno wyglądać w klubie, który ma grać w LM...

Ja jestem zdania, że póki nie przyjdzie prawdziwy trener z topu, to Milan będzie miernotą na arenie międzynarodowej. I nawet jak jakimś cudem wejdą do LM w sobotę albo w przyszłym roku - to co dalej? Wynik trzeba powtórzyć, kolejny cały sezon trzeba grać tak żeby było pewne 4 miejsce, a w samej LM trzeba zagrać dobrze przeciwko Barcelonie, Realowi czy PSG. Wierzysz że z Piolim tak będą grali? Bo ja w to nie wierzę.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 23:14
A nie przyszło Ci do głowy że zarząd nie zatrudnia trenera z topu bo nie stać nas na spełnienie jego zachcianek transferowych? Żaden Mourinho nie będzie firmował swoim nazwiskiem tak przeciętnej kadry jaką mamy a lepszych nie kupimy ze względów finansowych. Tak więc nikogo lepszego niż Pioli nie zatrudnimy bo lepsi nie są zainteresowani żmudnym budowaniem drużyny tylko spijaniem śmietanki z gotowej kadry na którą oczekuje co rok grubego hajsu.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 23:17
0
FanACM
FanACM
19 maja 2021, 16:47
Piolemu się odbije czkawka nie stawianie na Hauge myślę, że setkę która miał Samu aka mój avatar w meczu z Cagliari uderzenie z powietrza Jens trafiłby z zamkniętymi oczami...
0
Jaca23
Jaca23
19 maja 2021, 16:09
Według mnie to błąd jeśli chcemy najpierw się dostać, a później regularnie grać w LM. Zdania nie zmieniam i chętnie widziałbym u nas trenera z topu np. Sarriego w miejsce Piolego, ale jak ma przyjść kolejny Giampaolo czy Donadoni to dziękuję wolę Stefano.

Jeśli chodzi zaś o Serie A, to blado będziemy wyglądać na tle czołówki. Allegri/Zidane, Mourinho, Conte, S.Inzaghi, Gasp, a w Napoli pewnie Spalletti.
1
ksieciunio
ksieciunio
19 maja 2021, 15:57
Stawiamy na stabilność - 5. miejsce co roku!
4
pazioni
Moderator pazioni
20 maja 2021, 00:01
Coś w tym jest.
0
Andy89
Andy89
19 maja 2021, 15:52
Chyba dobra decyzja,ale z przedluzeniem wstrzymalbym się do końca roku
1
brzydki
brzydki
19 maja 2021, 15:36
Dużo szumu o to jaki to Pioli nie jest dobry, a pod koniec wychodzi na to, że Gattuso 2 lata temu zrobił taki sam wynik ze słabszą kadrowo drużyną i bez Zlatana.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 23:23
Nie zrobił takiego samego wyniku tylko znacznie gorszy. Obecny wynik Piolego dwa lata temu dałby 3 miejsce. Zresztą puszczenie Gattuso było grubym błędem bo jak na tamtą kadrę to osiągnął sukces.
0
matten
matten
19 maja 2021, 15:23
Jeśli będzie Liga Mistrzów, to bezapelacyjnie powinien zostać. W innym wypadku można rozważyć alternatywy, ale wątpię, że zarząd sięgnie po jakieś znane nazwisko, a jak ma przyjść kolejny przeciętniak, to wolałbym, aby trener Pioli został na stanowisku.
Nie jest to trener bez wad, ale pokazał w tym sezonie, że potrafi wyciągnąć z tego materiału piłkarskiego, to co najlepsze. Jeśli dostanie parę wzmocnień (poważny zmiennik dla Zlatana, ktoś w miejsce Castillejo do pierwszego składu, ktoś do rywalizacji w pomocy) i uda się zatrzymać trzon zespołu (Kessie, Calhanoglu), to jestem dobrej myśli jeśli chodzi o następny sezon.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 15:26
0
milan2002
milan2002
19 maja 2021, 15:11
Ja tam nie mam do niego aż takiego zaufania. Milan w tym sezonie jest jak taki pływak. Zaczął iście sprinterskim tempem. Później zaczął się kryzys, gdy odzyskał nieco sił to złapał go skurcz i poszedł pod wodę. W rozpaczy wyprysł na powierzchnię łapiąc haust powietrza i znów się zanurzył. Teraz czekamy czy wypłynie na mecie czy jednak utonął.
1
Marcin1995
Marcin1995
19 maja 2021, 14:36
Albo LM albo Pioli powinien wylecieć, chociaż ja bym go zwolnił nawet przy LM, dotychczasowa kariera Stefano nie daje nadziei na lepsze jutro, powinniśmy zainwestować w trenera ja Roma
4
marcinmaly82
marcinmaly82
19 maja 2021, 17:47
Roma to sobie w kolano strzeliła raczej, ja dziękuję za takie inwestycje
0
Jago
Jago
19 maja 2021, 14:28
Ja tam nawet nie mam do niego pretensji. Sezon jak co roku. :(
0
goat333
goat333
19 maja 2021, 14:33
Dokładnie pretensje powinny być kierowane pod adresem ludzi którzy go zatrudnili i chcą przedłużyć. Tutaj trzeba gościa który coś wygrał który nie osra majtek przed meczem z 16 drużyna w lidze. Pioli nie może uczyć się trenerki na topie w drużynie którą potrzebuje lm jak tlenu. Ibra zawsze grać nie będzie a bez niego z Piolim byśmy byli daleko.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 maja 2021, 14:06
Naturalny ruch. Za takie 7 miesięcy należy się nagroda w postaci szansy na korektę swoich błędów. Chociaż tak jak pisałem w połowie tego sezonu szacunek za osiągnięcia ma swoje granice i nie wolno powielić postępowania Leicester/Monaco, które czekały z rozliczeniami zasłużonych trenerów do momentu totalnej zapaści swoich zespołów, bo po prostu cierpliwość niektórych piłkarzy wyczerpie się, a odbudowa fundamentów po degradacji sportowej nie będzie taka szybka i przyjemna . Od przyszłego sezonu historia Piolego musi być oddzielna od przeszłości na zupełnie czystej karcie.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
19 maja 2021, 14:27
Marcos
Mam wrażenie że od jakiegoś czasu pan doznał jakiegoś olśnienia i jaj kiedyś kompletnie nie podobal mi się twój sposób komentowania tak teraz czytam z przyjemnością twoje komentarze. Mądrze napisane
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 maja 2021, 13:57
Przy braku awansu do LM ja pożegnał bym Stefana w blasku i chwałę pod warunkiem że byłaby dostępna opcja albo S.Inzaghiego lub jakiegoś trenera z sukcesem po euro jakis powinien się znaleźć.
Czemu? LM powinna być obowiązkowa po wynikach z pierwszej rundy, a możemy ją przegrać również przez Stefana i beznadziejne wyniki ze słabszymi drużynami, drugi argument to kompletny brak rozwoju a nawet zahamowanie młodych zawodników a to na nich ma opierać się projekt.
5
goat333
goat333
19 maja 2021, 14:03
Oj Simone Inzaghiego to bym bardzo widział. 352 z takim fachowcem mogła by przynieść wkoncu powrót do lm. Dla mnie mega trener, i była by to ciekawa analogia bo z Lazio Stefan też prawie wszedł do lm, nie udało mu się to ostatecznie tak jak najpewniej u nas. Potem przyszedł Simone kilka lat i zrobił z Lazio bardzo mocna co roku drużynę którą wkoncu zagrała w lm i nawet wyszła z grupy. Dla mnie 3x tak.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 23:28
No wlasnie: przyszedł Simone i w kilka lat zrobił silna drużynę. W Milanie by nie zrobił bo nikt kilku lat by mu nie dał. Widzisz różnicę między Lazio a Milanem?
0
GWIDON1979
GWIDON1979
19 maja 2021, 13:22
Gdyby Pioli mial do dyspozycji środkowego napastnika do dyspozycji na caly sezon oprócz Zlatana była by walka o scudetto w tym sezonie
10
Mercik
Mercik
19 maja 2021, 13:42
Dodał bym jeszcze pomocnika który by temu napastnikowi zapewnił kilkanaście asyst ;)
0
landik
landik
19 maja 2021, 14:07
Jakby Pioli zmienił taktyke z lagi na Zlatana nie mając Zlatana z przodu to też może bysmy walczyli o scudetto
1
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 15:24
gdyby babka miala wąsy to by byla dziadek mozna tak powiedziec o kazdym trenerze ostatnich lat gdyby mial sklad to bysmy grali o scudetto/ o gattuso czzemu nikt nie wspomni gdyby mial sklad? a jego pozegnali od razu po sezonie dla mnie juz gattuso> pioli. w grze gattuso podobal mi sie ciagly pressing i naciskanie rywala a tu mamy obsraj majtki typu kaszan i lełao
1
brzydki
brzydki
19 maja 2021, 15:39
- Gdyby Roma lepiej trzymała formę, to grałaby w LM
- Gdyby Lazio miało 2 lepszych rezerwowych to grałoby w LM

Gdyby Atalanta miała więcej pieniędzy to... oh wait, przecież każdy ma jakieś gdyby i takie gdybanie jest bez sensu.
3
AlexTheWind
AlexTheWind
19 maja 2021, 13:11
Ja uważam, że to dobra decyzja i Pioli powinien zostać.

Podzielę się moim spostrzeżeniem, na przykładzie Atalanty i Gasperiniego. Zwłaszcza skoro już gramy z nimi w niedzielę.

Zauważyłem, że wiele razy pośród argumentów za naszą porażką z Atalantą jest postać Gasperiniego, świetnego taktyka z wizją. Tyle, że Gasperini zanim narodził się jako trener w Atalancie (i to też nie od razu, bo początek miał taki sam jak wcześniej w każdym innym klubie, czyli fatalny), był przeciętniakiem, często zwalnianym bardzo szybko. W Atalancie się nie zrazili, dali mu szansę i facet w wieku bodaj 58 lat (czyli mając 3 lata więcej niż Pioli obecnie!) znalazł swoje miejsce, stworzył super drużynę i okazało się, że jednak umie być trenerem. I to jednym z najciekawszych we Włoszech.

Być może Pioli będzie takim Gasperinim dla nas? Z tą różnicą, że gdy już Milan wróci na szczyt to wówczas taki Allegri czy inny Guardiola (nie chodzi mi o konkretne nazwiska!) chętnie przyjdzie kontynować historię legendarnego klubu. Wiem, rozmarzyłem się.

Poza tym, często pojawia się też argument, że z takimi piłkarzami i z takim budżetem jak ma Milan to ktoś tam by zrobił to czy tamto. Nasi piłkarze grając w takim, a nie innym klubie, zarabiając dużo i kosztując więcej niż piłkarze takiej np. Atalanty sprawiają, albo mają sprawiać wrażenie lepszych od zawodników większości drużyn Serie A. Ale czy tacy są? Wielokokrotnie, zwłaszcza na San Siro, udowodnili, że nie. Ta drużyna nie ma nawet prawdziwego napastnika poza dwoma emerytami!

Uważam, że do pewnego stopnia Pioli osiąga wyniki ponad stan. Nie sądzę by udało się sprowadzić trenera z topu, a kolejny eksperyment najprawdopodobniej skończy się katastrofą pokroju Giampaolo. A w najlepszych razie kolejnym sezonem “przejściowym” pełnym kolejnych prób i błędów, na które nie ma już miejsca i czasu. Nie ma też gwarancji, że jakiś sprawdzony lub utalentowany trener z np. Bundesligi sprawdziłby się w warunkach Serie A.

11
Vol'jin
Vol'jin
19 maja 2021, 13:19
Nie ma też gwarancji, że jakiś sprawdzony lub utalentowany trener z np. Bundesligi sprawdziłby się w warunkach Serie A.

Gwarancji obecnie też nie daje żaden trener z włoskiego podwórka, więc nie dziw się, że ludzie chcą "otwarcia" na zagranicznego trenera
3
MilanistaMarek
MilanistaMarek
19 maja 2021, 13:30
Może i masz rację może i nie, ale patrząc na przebieg tego sezonu pierwsza runda cudowna drugą już dość słaba ale to się zdarza w każdym klubie.

Moim zdaniem Pioli nie potrafi sobie radzić z dużą presją i nie potrafi zarządzać drużyną, np: wygrywamy z Torino już 5-0 przy takim wyniku można wprowadzać młodych zawodników dla których każda minuta na boisku się liczy a on wpuszcza Meite czy Samu którzy prawdopodobnie odejdą po sezonie, kolejna sprawa ostatni mecz wprowadza napastnika w 85 minucie gdzie widać że drużynie nie idzie w pierwszej połowie, mecz z Sassuolo wygrywamy 1-0 przeciwnik napiera jest lepszy wtedy wprowadza się obrońcę ażeby bronić dostępu do bramki.

Pioli jest takim trenerem jak idzie dobrze to idzie jak są problemy to nie potrafi tego ogarnąć i tutaj tkwi problem dlaczego z pierwszego miejsca możemy spaść na 5

2
marunio
marunio
19 maja 2021, 13:38
mnie smieszy to, ze wiekszosc osob tutaj uwaza, ze cena=jakosc, ze jesli milan nie wydaje duzo, znaczy, ze nie ma szans postep, ze aktualni pilkarze reprezentuja wysoki(relatywnie) poziom bo kiedys za nich duzo zaplacono albo dostaja wysokie wyplaty. a jak wychodzily milanowi ostatnie drogie transfery? chyba nie trzeba przypominac, ostatnim jako takim, ktory sie sprawdzil byl romek...
1
siwy991
siwy991
19 maja 2021, 14:10
Pytanie za milion dolarów - czy te wyniki to wpływ Piolego czy Ibry? Nie to że nie doceniam Piolego ale każdy z nas wie kto rządzi w szatni
1
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 23:33
Byłeś ostatnio w szatni Milanu że wiesz?
0
MrCostacurta
MrCostacurta
19 maja 2021, 13:06
Takie informacje nie powinny wypływać przed końcem sezonu. Zwłaszcza w obecnej sytuacji. Lepiej by myślał że od tego meczu zależy jego przyszłość.
0
Maestro02
Maestro02
19 maja 2021, 13:12
Wiesz co, oni pewnie i tak już z nim rozmawiali na ten temat wcześniej. Trzeba Piolemu oddać że zrobił z Milanem coś czego od dawna nikt nie umiał, Neapol zdobyty, Juve rozbite 3:0 u nich, wygrana 7:0 z Torino, wygrana z Lazio 3:2 po genialnym meczu, dobry mecz z Fiorentiną. Himeryczna forma i brak planu B kiedy nie idzie to największe minusy. Ciężko mi powiedzieć co bym wolał bo on mi z nerwów robi rollercoaster ale dość często taki gdzie jest super. Trzeba pamiętać że została ostatnia walka.
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
19 maja 2021, 12:50
Na szczęście to nie my decydujemy co się dzieje w klubie i kto odchodzi, a kto przychodzi. Jak tak czytam co poniektóre wypowiedzi to dobrze że zarząd podejmuje takie, a nie inne decyzje, a nam pozostaje ufać. Tym bardziej, że dali podstawy do zaufania, a kto chciałby połowę zarządu i ławkę trenerską wymieniać, to mam nadzieję że dobrze się bawi w football managerze.
10
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 12:49
Dobra decyzja. Do tej pory zmienialiśmy trenerów co rok i jakoś efektów to nie przynosiło. Może czas spróbować nie zmieniać? Trudno robiąc ciągle to samo oczekiwać innych efektów.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
19 maja 2021, 13:10
Dokładnie takie samo podejście było gdy klub przejęli Chińczycy, żeby zachować stabilizację potwierdzili Montellę na stanowisku trenera, jak się skończyło wszyscy wiemy.
2
goat333
goat333
19 maja 2021, 14:07
Montele też zostawili i czy był to dobry wybór? Nie
1
wielki prostownik
wielki prostownik
19 maja 2021, 19:32
Tylko że wyniki Montelli były znacznie gorsze niż Piolego. Taka
mała różnica.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
19 maja 2021, 12:46
Bardzo dobra decyzja
3
Gol
Gol
19 maja 2021, 12:40
A ja bym z oceną poczekał do meczu z Atalantą i wtedy przeanalizował czy Pioli mógł z tą kadrą osiągnąć lepszy wynik czy raczej wyciągnął maksimum. Teraz panuje tutaj duże rozgoryczenie po remisie z Cagliari, gdzie akurat trener zawinił jedynie zbyt późnym wprowadzeniem Mandziukicia, a reszta to już problemy braku chłodnej głowy piłkarzy.

Trzeba pamiętać, że w razie wygranej z Atalantą, Milan zostanie wicemistrzem Włoch z 79 punktami na koncie. Jest to nasz najlepszy wynik od sezonu 2011/12 gdzie również zostaliśmy wicemistrzami (80 pkt), a gdzie tej kadrze do tamtej.

Średnia punktów na mecz Piolego ? Top pośród ostatnich trenerów Milanu od czasu Carlo Ancelottiego.

Wynik w Europie - Ćwierćfinał i minimalna porażka z Manchesterem United (finalistą, a i pewnie zwycięzcą tych rozgrywek), też jak dla mnie do zaakceptowania, patrząc jakie baty dostał Gattuso z dużo słabszym Arsenalem, a potem w fazie grupowej z Olimpiakosem i Betisem.

Nie jestem więc za zwolnieniem Piolego, myślę, że sami piłkarze nie byliby zadowoleni z takiego obrotu spraw, widać, że jest chemia w zespole, jedyne czego brakuje to doświadczenia u młodych piłkarzy i jakości na niektórych pozycjach (niestety prawe skrzydło pod względem ofensywy nie istnieje), atak bez Ibrahimovicia i z nienadającym się do gry Mandziukiciem to również niestety pozycja do wzmocnienia.
6
satoshi
satoshi
19 maja 2021, 21:55
A czy Ci piłkarze będą grać za rok? Brak LM to brak przychodu na poziomie 50-70 mln

Odejście Gigio i Hakana (konieczne wydanie pieniędzy na nowych graczy) i myślę, że nad przyszłością zastanowi się pewnie Kessie, Bennacer (choć ten przez kontuzje raczej chętnego klubu nie znajdzie).

Być może klub nie wykupi Tomoriego (brak kasy) i szukanie kolejnego ŚO

Ten sezon jest kluczowy, a prawdopodobnie był, bo w zwycięstwo z Atalantą ciężko mi uwierzyć
0
Misiegg
Misiegg
19 maja 2021, 12:26
Tak obserwuję i patrzę że większość preferowała by zmianę trenera
Ja na to patrzę z innej perspektywy
W październiku będą 2 lata jak Pioli dołączył jako trener do Milanu
Nam potrzebna jest STABILIZACJA na ławce trenerskiej a nie wymiana co 1 sezon czy 1,5 sezonu trenera bo to bo tamto i znowu rewolucja i wszystko od nowa
Jestem temu przeciwny bo nie chcę znowu oglądać rewolucji w klubie w kółko to samo
Rozumiem gdyby trener robił tragiczne wyniki, gra nie kleiła by się praktycznie w żaden sposób a gdy są wygrane to wymęczone
Teraz popatrzmy na to co Pioli zdążył zrobić z Milanem przez 1,5 sezonu powiedzmy
Wyciągnął nas z tragicznej sytuacji po Giampaolo i uratował poprzedni sezon na 6 miejsce mimo że początek sezonu to był koszmar
Mecze jakie graliśmy w końcówce poprzedniego sezonu napawały ogromnym optymizmem bo jak sobie spojrzymy to potrafiliśmy choćby ograć 3-0 Lazio na wyjeździe, comeback 0-2 na 4-2 z Juve i masę masę meczów które wygrywaliśmy bądź remisowaliśmy w dobrym stylu
Pioli dostał szanse na nowy sezon żeby od początku mieć kontrolę i przygotować się do nowego sezonu mimo że przerwa była bardzo krótka i szybko zaczął się nowy sezon zwłaszcza dla nas z racji eliminacji do LE
Przez pół sezonu liderujemy w Serie A, przez praktycznie cały sezon jesteśmy w TOP 4 może z wyjątkiem 1-2 kolejek, Pioli robi z drużyną 76 PKT lata minęły od tak dobrego wyniku punktowego na koniec sezonu ( przypominam że został nam ostatni mecz z Atalantą więc może to być nawet 79 PKT) , mimo wszystko dalej jesteśmy o KROK od LM.
Gdybyśmy wygrali w niedzieli z Cagliari i zapewnili LM to nie było by tej gadki i WSZYSCY by MR PIOLEGO wysławiali pod niebiosa jaki to on nie jest trener i jak dobrze że go mamy...
NIE NIE NIE
Gramy najlepszy sezon od LAT długich męczących lat i doceńmy to ile radości dała nam ta drużyna w tym sezonie na czele z Piolim
Wiem że zawód będzie spory jeżeli nie uda nam się awansować do LM zwłaszcza że cały czas byliśmy w czołówce...
Dla nas kibiców to będzie ogromny cios jeżeli znowu zajmiemy 5 miejsce mimo że byliśmy już tak blisko :(
Ale wszystko dalej jest możliwe i w niedzielę dalej możemy świętować powrót do LM jeśli wygramy z Atalanta
I jeszcze ten styl o którym wszyscy mówią....
Mnie to specjalnie nie obchodzi
Dla mnie liczą się PKT i miejsce w tabeli jakie zajmiemy na koniec
Wiadomo że było kilka takich meczów w tym sezonie na których mogliśmy przecierać oczy ze zdumienia jak nasi grali
Mało jest takich drużyn które mają zarówno styl jak i wyniki
Podam przykład który mi się teraz nasunął
Manchester United z którymi graliśmy w LE
Wicemistrz Anglii
Finalista LE z szansami na zwycięstwo
Czy zagrali z nami jakiś specjalny futbol i piękny ?
No nie
Na Old Trafford zagraliśmy świetny mecz który mogliśmy wygrać na spokoju
Błąd Meite w drugim meczu przesądził o przegranej mimo że w drugim meczu również w pierwszej połowie graliśmy dosyć dobrze
W lidze też wszystkich meczy nie grali rewelacyjnie a mimo to mają wicemistrzostwo i finał LE
Czy się cieszą ?
Myślę że nawet bardzo jak jeszcze wygrają LE to jeszcze bardziej
Czy będą się przejmować tym w jakim stylu to zrobili ?
Chyba raczej nie będzie ich to zbytnio obchodziło po sezonie

Strasznie długa wypowiedź :D
Ale przechodząc do sedna
Gramy najlepszy sezon od lat i cieszmy się tym bo wyniki i tak są ponad stan
Wiem że dla kibica to będzie ciężka piguła jeżeli przegramy w niedzielę i skończymy na 5 miejscu
Odłóżmy i nie patrzmy w jakim stylu to zrobiliśmy bo nie ma to znaczenia
Poza tym sezon się nie skończył i wszystko jest dalej możliwe
"Pioli to strażak na jeden sezon, drugi sezon ma zawsze tragiczny"
Nie wydaje mi się że jest to tragiczny sezon a przecież ten cytat był wiele razy przywoływany :)

Kibicujmy po prostu w niedzielę i poczekajmy co się stanie
Jestem za pozostaniem Piolego w Milanie
Skoro po takim sezonie mieli by go zwolnić to ja już nie rozumiem...
Nam potrzebna jest STABILIZAJCA a nie rewolucja co roku...
6
roeser
roeser
19 maja 2021, 12:47
Jeżeli w niedzielę nie będzie awansu, to ten sezon będzie olbrzymią porażką, nie ma co się oszukiwać. Z pierwszego miejsca jesienią spaść na piąte na koniec jako pierwsza drużyna w historii, a wszystko się rozstrzygnęło meczem u siebie z 16. drużyną tabeli która o nic nie grała. Po czymś takim chyba musi iść jakiś mocny sygnał, że takie rzeczy w klubie z aspiracjami nie mogą się dziać.
0
Gerada
Gerada
19 maja 2021, 13:53
@ roesner
argument o tym, że graliśmy z drużyną, która o nic nie grała jest maksymalnie chybiony. Bo to argument, który zawsze oznacza, że owej drużynie zabrakło woli walki i determinacji podczas gdy w zespole z Sardynii te elementy był na absolutnie topowym poziomie jak na ich standardy. Nie mam pojęcia czy o cokolwiek grali, ale w tym przypadku to argument zwiększający skalę trudności zadania, a nie zmniejszający...
0
ósmy
ósmy
19 maja 2021, 12:24
Trzeba zdać sobie sprawę, że w przyszłym sezonie Juve będzie miało rzetelnego trenera, Mourinho w Romie przynajmniej w tym pierwszym sezonie też będzie groźny. Napoli ma taką kadrę, że ogarnięty trener - Spaletti - będzie efektywniejszy od Gattuso. A Simone Inzaghi z pewnością nie powtórzy tak słabego sezonu.
Ktoś za Piolego?
Też nie jestem za zmianą trenera 1:1. Skoro ma przyjść później klasy gość typu Gattuso bądź Fonseca, to już faktycznie Stefan powinien zostać.
Ale martwi mnie raczej cos innego.
Martwi mnie kwestia spojrzenia Zarządu, która udaje, że tak naprawdę nic się nie dzieje i nie chce widzieć problemów. Bo po Giampaolo kolejny problem z trenerem, to będzie ich problem.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 maja 2021, 12:41
Ja w takie przetasowania na rynku trenerskim za bardzo nie wierzyłbym. Już z tą telenowelą pt. Sarri w Rzymie włoskie media wystarczająco ośmieszyły się. Tak samo będzie z Allegrim w Juve, Spallem w Neapolu i Gattuso we Florencji.
0
ósmy
ósmy
19 maja 2021, 13:03
Temat Gattuso we Florencji to już przeszłość.
Teraz jest temat Gattuso w Lazio:)
0
Trzesuaf
Trzesuaf
19 maja 2021, 12:21
Ten zarząd jest śmieszny. Ja mam już dosyć Elliota, Gazidisa, Maldiniego i reszty tej bandy, za czasów Chińczyka to była przynajmniej nadzieja. Teraz są wieczne rozczarowania, brak transferów, sprowadzanie dziadów, eksperymenty na ławce trenerskiej. Momenty ładnej gry, a na końcu i tak 5 miejsce jak zawsze.
0
Maestro02
Maestro02
19 maja 2021, 13:01
Jak ten zarząd jest najbardziej ogarniętym zarządem od lat, Theo, Bennacer, Tonali, Rebic, Alexis to bardzo dobre transfery. Piłkarze których wartość urosła znacznie (Ante może nie ma wielkiego wzrostu ale został kupiony na dobrych warunkach). Ustabilizowanie sytuacji finansowej w czasach pandemii gdzie większość dużych klubów ma problemy. Wyniki też ulegają poprawie, przez pół roku być na 1 miejscu w tabeli, grać ponad stan kadrowy itd. Nastroje tutaj są takie że jak nie idzie to zaorac wszystko a jak idzie to już bramy Nieba otwarte.
0
Vol'jin
Vol'jin
19 maja 2021, 13:09
komuś tęskno do Gallianiego z lat 2012-2017 ;]
1
19 maja 2021, 12:20
Sredniak bedzie prowadzil sredniaka, jak zatrudnia trenera z wysokiej polki to bedzie znak ze cele tez sa wyzsze, z Piolim wiemy jakie wlasciciele maja ambicje, czytaj nie specjalne procz zarabiania pieniedzy, ale to obecnej roli Milanu w futbolu i po przez 7 lat zenady przyzmyczailismy sie do tego stanu, dziwniejsze gdyby to Real zatrudniajacy strazaka w trakcie sezonu, zostawil by go na kolejne sezony bo to klub z ciaglego piedestalu
0
kozik___13
kozik___13
19 maja 2021, 12:07
Przyda się trochę stabilności w naszym klubie. Teraz latem dwa, trzy transfery do klubu i parę sprzedaży
1
karp_fso
karp_fso
19 maja 2021, 12:07
Giampaolo też miał pełne zaufanie zarządu.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
19 maja 2021, 12:06
Najważniejsze osoby w klubie uważają, że Stefano Pioli to właściwy człowiek dla dalszego zachowania stołka przez najważniejsze osoby w klubie.
0
urugwajczyk
urugwajczyk
19 maja 2021, 11:57
Zakładam, że gdyby dostał napastnika i skrzydłowego na prawe plus ŚP na poziomie to komentarze poniżej byłyby w innym tonie. Przypomnijcie sobie z jakimi problemami kadrowymi borykał się w tym sezonie a mimo to robił wyniki. Wszyscy dobrze rozumieliśmy że mamy za krótka ławkę na majstra, a do ostatniej kolejki gramy o vice mistrza.
3
Gzikuu
Gzikuu
19 maja 2021, 11:56
Skoro zarząd uważa, że stabilność nie jest istotna, to niech tak będzie. Piolemu trzeba jednak oddać, że przez długi okres potrafił wycisnąć z drużyny max. Może przy przetasowaniach kadrowych znów uczyni to samo. Trzeba mieć nadzieję. Nic innego nam nie pozostało.
2
KrzychuACM
KrzychuACM
19 maja 2021, 11:56
Trener jest ok, brakuje tylko głębi składu bez której nie ma rotacji, a skoro nie ma komu grać to potem trudno oczekiwać żeby w najważniejszych meczach sezonu wszyscy czołowi gracze byli zdrowi.

W przyszłym sezonie kadra musi zostać uzupełniona ilościowo i jakościowo - jeśli gramy na 3 frontach to musi być kadra na te trzy fronty i nie ma co się zasłaniać finansami. Jeśli nie zagramy w pucharach na wiosnę to chociaż będzie szeroki skład na ligę - czyli to czego nam brakowało przez długi czas, a co miał Inter. Kto jest teraz gdzie w tabeli każdy z nas wie :)
2
Vol'jin
Vol'jin
19 maja 2021, 11:53
We Włoszech obecnie nie ma trenera wartego trenowania Milanu.

Ktos powie Spaletti ale on miał ten sam problem co Pioli wiosną i tylko cud go dwa razy uratował przed LE ^ niezła jesień, bardzo słaba wiosna ciągnąć na oparach.(O europejskich pucharach w jego wykonaniu przemilczę :))

Do Sarriego potrzebujesz piłkarzy do jego grania piłką, młodzieży nie wprowadzi zbytnio i bardzo wąska/praktycznie brak rotacji

Jedynie Allegri, ale on raczej do Realu.

z zagranicy to będę się upierał przy Galtierze^ W Niemczech praktycznie ci lepsi trenerzy już pozmieniali kluby. Została niepewna przyszłość Glasnera z Wolfsburga. A Bo Svensson jest ciekawy, szczególnie jak wyciągnął Mainz ze strefy spadkowej, ale to dalej materiał do obserwacji (i zalicza się w ten trend jaki panuje w Niemczech, że ci wszyscy trenerzy Marsch, Svensson, Rose, Hutter, Glasner szlify nabierali w Austrii głownie w Lipsku lub jej filii Lifenring)

2
Rafał0209
Rafał0209
19 maja 2021, 11:50
Wystarczy zadać mu pytanie jaki ma pan pomysł na grę z przeciwnikiem z trójką obrońców i defensywnie nastawionym i go nie ma :) lubię go i szanuje w sumie bo chce dobrze i się męczy i przeżywa jak my jak nie idzie, ale taktycznie to on nie ma dobrego planu A nie mówiąc o wprowadzeniu B czy C kiedy nie idzie.
0
patoo_07
patoo_07
19 maja 2021, 11:50
Proszę z trenerem to jakoś przedłużają zawczasu. A jak z zawodnikiem trzeba usiąść szybciej, to jakoś z głowy wypada :D
0
LaMancha 98
LaMancha 98
19 maja 2021, 11:49
Ci co są za zwolnieniem Piolego niech podadzą kogo zatrudnić w jego miejsce kto da nam gwarancję że w kolejnym sezonie z tą kadrą (brakiem ławki rezerwowych) zdobedziemy wiecej punktów niż w obecnym.
Uważam, że nie ma takiego trenera (może Guardiola, Klopp chociaż jakie oni mają kadry, ile lat budują swoje drużyny i przedewszystkim są dla nas nieosiągalni).
Zdobywamy średnio 2 punkty na mecz, czy jest ktoś na tej stronie co jakby mu powiedzieć przed sezonem że po 37 kolejkach bedziemy mieć 76 punktów to niewziołby tego wyniku w ciemno. Poprostu mamy pecha że tyle punktów może nie dać nam ligi mistrzów, a ci co uważają inaczej niech sprawdzą ile punktów mają 5 drużyny w innych ligach europejskich.
5
Vol'jin
Vol'jin
19 maja 2021, 11:54
efekt końcowy jest jak za Gattuso gdzie strata pkt z drużynami słabszymi kosztuje 4 miejsce ^

brak LM = odejście jak będzie sensowny kandydat co pisałem wyżej
2
LaMancha 98
LaMancha 98
19 maja 2021, 12:07
Owszem efekt końcowy może być ten sam ale mamy prawie 10 punktów wiecej i gramy dużo lepiej.
Z tym co napisałeś wyzej raczej się zgadzam ale nie jestem pewny czy trenerzy z niemiec dają pewną gwarancję wygranych i progresu.
Z Bayernem kazdy trener moze odniesć sukces ale reszta czesto ma dobre początki a później zalicza spory zjazd co raczej jest zależne od szerokosci kadry a u nas też nie jest ona specjalnie szeroka. Jako przykład ostatni sezon Borussii Moenchengladbach.
2
mix17
mix17
19 maja 2021, 11:47
Też doceniam pracę Piolego, ale uważam, że trzeba ściągnąć kogoś lepszego.
1
roeser
roeser
19 maja 2021, 11:39
Wiadomo że w niedzielę percepcja może się trochę zmienić, ale mi sie wydaje, że jakbym jako trener nie dał rady awansować do LM, bo moja drużyna nie była w stanie strzelić bramki u siebie szesnastej drużynie w tabeli, to bym się sam podał do dymisji
0
Gerada
Gerada
19 maja 2021, 11:39
Racjonalna decyzja. Pomijając absolutnie topowych trenerów, których jest na rynku kilku i raczej żaden nie jest dla nas - lepszego od Pioliego nie znajdziemy. W najlepszym razie możemy znaleźć podobnego, który będzie potrzebował po prostu zaczynać budowę od nowa i pewnie trzeba będzie dać mu "zmarnowaną" rundę jesienną na ogarnięcie swoich pomysłów licząc, że "od kolejnego sezonu już będzie świetnie" - czyli powielić to co jest znakiem firmowym "chudych lat" w Milanie...
Stefano robił świetne wyniki kiedy mógł wystawiać dobrych graczy i słabsze, kiedy na boisko wpuszczał ludzi na zasadzie "kto zdrowy to zagra". W moim odczuciu oznacza to, że potrafi robić wyniki kiedy w zespole jest odpowiednia jakość, a tego ja wymagam od trenera. Wymaganie od trenera, że nie mając czołowych graczy i mając bardzo przeciętną zbieraninę rezerwowych będzie kroczył od zwycięstwa do zwycięstwa kazałoby sezon w sezon czuć rozczarowanie faktem, że Cagliari nie walczy o mistrza - bo przecież mają przeciętnych graczy i trener powinien wszystko wygrywać... Zmierzam do tego, że w zespole za Pioliego nastąpił bardzo zauważalny progres i trzeba iść w tym kierunku wymieniając słabsze elementy na lepsze. To jest trochę syndrom tego, ze ludzie w poprzednich latach w pierwszej kolejność chcieli pozbywać się Suso i Hakana, podczas gdy było minimum 10-15 facetów, którzy dawali tej ekipie na 100% znacznie mniej. Progres to nie wymiana najlepszych bo "mogliby być jeszcze lepsi" tylko wymiana najsłabszych na lepszych... Tak i obecnie jest najmniej 10 osób, które warto "zupgradować" przed Piolim i szukanie rozwiązań najpierw tu gdzie coś funkcjonuje nie ma większych szans przynieść pozytywnego efektu...
7
Jaca23
Jaca23
19 maja 2021, 16:15
"Stefano robił świetne wyniki kiedy mógł wystawiać dobrych graczy i słabsze, kiedy na boisko wpuszczał ludzi na zasadzie "kto zdrowy to zagra". " - nie jest to prawda. Jak szło to wygrywaliśmy mecze grając bez 5-6 podstawowych graczy, polecam sprawdzić. Można mówić o słabych zmiennikach, a jak wygląda końcówka sezonu, gdzie mamy praktycznie pełen skład każdy widzi.

Problem z tymi wzmocnieniami jest taki, że my realnie wzmacniamy się od kilku lat, a wyników wciąż nie ma i bardzo prawdopodobne, że jak w tym roku nie wywalczymy top4 to w następnym sezonie będziemy mieli słabszą kadrę, a nie mocniejszą.
0
D53
D53
19 maja 2021, 11:35
Owszem, zrobił wyniki ponad oczekiwania, ale przecież widać, że taktycznie można go łatwo przeczytać. On już nie pokażę nic nowego.
0
vorti
vorti
19 maja 2021, 11:32
Patrząc na całokształt jego pracy to niech zostanie i dostanie wzmocnienia. Graliśmy ciężki sezon i chyba do jakiegoś czasu zagraliśmy najwięcej męczy licząc eliminacje do LE. Gdyby nie to, że często graliśmy bez kluczowych zawodników, a Pioli potrafił wygrać ważny mecz drugim garniturem to myślę, że kilka punktów więcej udałoby nam się uzbierać. Brak napastnika, który może rozegrać cały sezon to też miało wpływ na wyniki... Niech zostanie na kolejny sezon i wtedy należy podjąć decyzję.
6
Jaca23
Jaca23
19 maja 2021, 12:14
Wzmocnienia bez LM dobre haha
0
Yankee Doodie
Yankee Doodie
19 maja 2021, 11:31
Sprowadzić mu zawodników lepszej jakości do większej rotacji i będzie znacznie lepiej
2
LunaS
LunaS
19 maja 2021, 11:36
Kurde że też nikt nie wpadł na to :)
4
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 15:28
bez lm nie bedzie jakoscowych zawodnikow tylko goscie typu meite i krunic :)
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
19 maja 2021, 11:30
Z całym szacunkiem do Pioliego ale to trener na poziomie Sassuolo, fiorentina. Nam potrzebny jest trener który odnosił już sukcesy
5
LunaS
LunaS
19 maja 2021, 11:29
Mało który trener potrafi zrobić różnicę - a taki kosztuje 10 mln i więcej ... w tym roku mieliśmy wszystko aby ten wyniki zrobić - w niedzielę niestety w oczach kibiców Stefan zostanie Trenerjro albo Wuefistą :) Ja bym nie przeceniał roli trenera ... raczej Ci co kompletują zespół.

Jednakże:
https://www.transfermarkt.pl/serie-a/marktwerteverein/wettbewerb/IT1

Potencjał był na TOP4 powinno być TOP4 i by było - gdyby nie to że Atalanta gra ponad stan ... tak na prawdę to Atalanta zajęła nam miejsce. Szkoda że nie gramy o TOP4 z Atalantą :)

Tam w tym linku poniżej można sobie porównać wartość klubów na przestrzeni lat - kliknijcie sobie jakiś np. 2016 i zobaczcie Atalanta - oni dokonują normalnie skoków. My urośliśmy 120 % oni 450 % :) Bardzo dobrze prowadzony klub - chyba najlepsza efektywność jeśli chodzi o wyciskanie wyników sportowych z potencjału kadry. Szkoda że urósł nam taki konkurent. Czasami duże kluby zabijają konkurencję w zarodku - wykupując im co lepszych graczy ...
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 11:43
2
daro12555
daro12555
19 maja 2021, 11:26
Dla mnie jest sprawa prosta jest LM to zostaje jak nie będzie to niech odchodzi .
3
goat333
goat333
19 maja 2021, 11:21
Zajebiscie dajcie mu kontakt do 2035 za pierwszą dobra rundę. Banda debili rządzi tym klubem. Pioli to trener na torino A nie na klub który aspiruje do gry w lm.
8
Milanista95
Milanista95
19 maja 2021, 11:24
Rozumiem że twierdzisz tak tylko dlatego ze nie wygraliśmy ostatniego meczu..
3
Mercik
Mercik
19 maja 2021, 11:27
Ochłoń...zastanów się jakim składem operował w CAŁYM sezonie Pioli, a potem powiedz, że nie zrobił nic dobrego. To co zrobił w pierwszej rundzie to rzeczy graniczące z cudem i to tylko i wyłącznie jego zasługa. Obudził w zawodnikach średniej półki pokłady o wiele lepszej gry. Wiadome było, że będzie spadek formy i to właśnie wyszło w drugiej części. Pod koniec czysty sportowy pech i tyle. Mam nadzieję że zostanie w przyszłym sezonie ale z lepszymi zawodnikami (i LM)
7
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 11:27
dokladnie i teraz nastepny sezon zaczynamy grac tak jak w styczniu lutym i marcu i pyk srodek tabeli jak mister giampalo ;D potem jakiegos siampka zatrudnia zeby dojechal do konca sezonu i tak w kółko typowy milan ehhh :(
6
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 11:29
@Mercik naprawdę? ON ON OBUDZIL? nie rozsmieszaj mnie to wszystko zasluga ibry i kjeara ktory potrząsli tą druzyną, Pioli nie ma jaj i wcale nic w nich nie obudzil moim zdaniem i przekonacie sie o tym w nastepnym sezonie jak zaczniemy zliczac regres z meczu na mecz :)
3
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 11:30
a słowa Piolego po meczu z cagliari ze nie bedzie tragedii i klęski jak nie bedzie LM w tym sezonie to jest dramat i nie da sie tego skomentować po tej wypowiedzi stracił moj szacunek
2
Mercik
Mercik
19 maja 2021, 11:31
ibra45 - oby bez Ibry który pół sezonu przesiedział na ławie ;)
4
jachud3
jachud3
19 maja 2021, 13:16
ibra45 - a co miał powiedzieć, że jak nie awansujemy to jesteśmy śmieciami, frajerami i kupą g...? Ciekawe jakby to wpłynęło na morale drużyny. Przecież powiedział to typowo żeby zdjąć z graczy presję.
1
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 13:36
@jachud3 nie wiem cokolwiek ale taki tekst ze nie bedzie to klęska? to co to bedzie w takim razie? radość ze przez pol sezonu jestesmy mistrzami i na koniec wypadamy z top4 i pobijamy kolejny rekord? :D

1
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 13:38
@Mercik według mnie Ibra wykonal tu większa robote od samego piolego i to jak wpłynął na druzyne i szatnie i te jego gole z napoli interem romą bez niego w takich meczach jest ciężko :)
1
lopezito84
lopezito84
19 maja 2021, 11:21
Też tak sądzę
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się