SCUDETTO


Wypożyczenie ratunkiem dla Hauge. Norweg zniknął z radarów

19 maja 2021, 20:39, Adam6 Aktualności
Wypożyczenie ratunkiem dla Hauge. Norweg zniknął z radarów

Jens Petter Hauge rozegrał w tym sezonie jedynie 519 minut w Serie A, a ostatni mecz zaliczył na początku kwietnia, przeciwko Sampdorii. Co ciekawe wpisał się wtedy na listę strzelców, ratując Rossonerim remis, ale od tamtej pory nie podniósł się z ławki rezerwowych. Norweg potrzebuje zaufania by się rozwijać, a wygląda na to, że szkoleniowiec Milanu nie jest przekonany do 21-latka. Na chwilę obecną wydaje się, że idealnym rozwiązaniem dla Hauge będzie udanie się na wypożyczenie, najlepiej do któregoś z klubów Serie A. Po dobrym starcie w ekipie Rossonerich, wydawało się że skrzydłowy szybko stanie się nową, młodą gwiazdą zespołu. Rzeczywistość okazała się jednak bolesna dla byłego gracza Bodø/Glimt. 



61 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rafalzki
Rafalzki
20 maja 2021, 12:54
a ja nie traktuję tego w kategoriach błędu, Hauge po przyjściu na fali jeszcze jakoś się prezentował, a po kilku tygodniach kiedy już wchodził na boisko to wyglądał najczęściej poza kilkoma wyjątkami tragicznie albo bardzo słabo. Zgodzę się, że teraz po odpoczynku może przyda mu się wypożyczenie i regularna gra a w kolejnym sezonie faktycznie będzie dla Milanu wartością dodaną.
0
Jaca23
Jaca23
20 maja 2021, 09:52
Kolejny błąd Piolego i jeśli Stefano zostanie obowiązkowo trzeba wysłać Hauge na wypożyczenie, bo widać, że u niego nie pogra. W końcu Krunić na skrzydle musi swoje minuty dostać.
2
lopezito84
lopezito84
20 maja 2021, 09:33
Ok w sumie ten rok niech się ogrywa i łapie trochę więcej minut wyjdzie to na dobre każdemu. Tylko na litość Boską niech to będzie zwykłe roczne wypożyczenie a nie wypożyczenie z opcją/obowiązkiem wykupu.
1
Dusiek
Dusiek
20 maja 2021, 07:37
Hauge z ławki w meczu z Atalanta i strzeli nam zwycięskiego gola. Ależ to byłby scenariusz :)
5
Mirek99999999
Mirek99999999
20 maja 2021, 08:48
Scenariusz możliwy tylko w przypadku kontuzji Krunica, Samu, Meite, Leao, Dalota i reszty "perełek" Pioliego
8
..Adisbdg..
..Adisbdg..
20 maja 2021, 09:26
Hauge od pierwszej minuty w meczu z Atalanta i zalicza wystep ala Brahim z Juve ... jak Mirek napisał marzenia bo Pioli widzi to "cos" w swoich ulubiencach.
Swoja droga widzial ktos Andre Silve u nas nie gral 24 banki poszedl do Eintrachtu po 2 sezonu wartosc pilkarza 44mln.

I kurde tak moze sie skonczyc z Hauge czy Tonalim jak wogole nie beda grali ...
0
Dryzu1899
Dryzu1899
20 maja 2021, 09:41
@..Adisbdg..

Przypominam że Silva (który u nas grał totalne NIC mimo że szanse dostawał) był wymieniony za Rebicia który u nas pokazuje 400% więcej niż pokazywał Andre - i w drugą stronę - Silva we Frankfurcie pokazuje 400% więcej niż u nas. Wszyscy zadowoleni - Ante, Andre, Milan, Eintracht :)
6
..Adisbdg..
..Adisbdg..
20 maja 2021, 10:44
Dryzu a zobacz ilu jest u nas piłkarzy którzy nic nie pokazują a grają. Dałem Silvę jako przykład i mam nadzieję że podobnie nie skończy się z Hauge który mało dostaje tych minut.

Niestety obawiam się że naszych trzech ostatnich trenerów zawsze stawiało na ulubieńców i pomimo że np. jak w meczu z Torino przy wysokim wyniku nic nie mogło się już zepsuć to i tak gracze pokroju Hauge nie dostali szansy. Z Sampa jakoś uratował wynik. Ciekawostką według transfermarket Silva w Serie A rozegrał 61min czyli jak miał coś pokazać
0
Mirek99999999
Mirek99999999
20 maja 2021, 14:16
..Adisbdg..
61 minut zagrał po powrocie z wypożyczenia w Sevilli, a przed wypożyczeniem uzbierał 924 minuty w Serie A i ponad 1000 minut w pozostałych rozgrywkach.
1
Nizial86
Nizial86
20 maja 2021, 07:09
Silva też był słaby i paqueta też a teraz każdy wie jak grają w innych klubach może Pioli poprostu dałby mu szansę zagrac
2
kayser
kayser
20 maja 2021, 08:03
jeszcze wcześniej Ocampos ;)
1
Daman
Daman
20 maja 2021, 08:32
No właśnie, a jak sobie radzi Pagueta ?
0
malaka1995
malaka1995
20 maja 2021, 09:02
Z tego co mi się wydaje to dosyć często w jedenastce tygodnia jest, pyka w Lyonie i tu też by pykał gdyby nie betonowy łeb na ławce
2
roeser
roeser
20 maja 2021, 09:40
Poprzedni rok miał słaby w statach, tylko jedną bramkę strzelił w 12 spotkań i to 23 grudnia. Ale w tym roku się rozkręcił, 8 bramek i 5 asyst w 22 spotkaniach.

BTW nie miałem pojęcia że z De Sciglio tam gra :)
0
Nizial86
Nizial86
20 maja 2021, 11:41
Daman bardzo dobrze nawet bramki strzela
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
20 maja 2021, 06:17
Chłop prawie wyrzucił nas z LE, a trener ma do niego problem. Może rzeczywiście go wypożyczyć, ale pod rządnym pozorem sprzedawać
1
rossocarlonero
rossocarlonero
20 maja 2021, 00:48
Tempo gry robi swoje. Norweg niewątpliwie zmysł do gry ma, pytanie czy dostosuje się do wymagań ligi i wskoczy na wyższy poziom. W słabszych ligach jest czas choćby na poprawienie piłki po przyjęciu a tutaj przeciwnik od razu skasuje taką akcje, zresztą Hauge już niejednokrotnie się o tym przekonał. Nie wiem jak się sprawuje na treningach, choć pewnie nie zachwyca, skoro dostaje tak mało szans. Co by nie mówić, tu jest prawie najwyższa półka, myślę że wypożyczenie i regularna gra byłaby dla niego najlepsza.
Edytowano dnia: 20 maja 2021, 00:50
0
Ledux
Ledux
20 maja 2021, 00:48
Pioli ma ewidentnie jakis problem do niego. Czemu nie wszedł przy wyniku 4:0 z Torino, lub nawet 3:0, kiedy go ogrywać jak nie w takich meczach. Do tego strzela bramke na wagę remisu i od tej pory siedzi na ławce.
13
milan2002
milan2002
20 maja 2021, 08:15
Też tego nie rozumiem.
0
cbvirus
cbvirus
20 maja 2021, 00:13
A może zwolnienie Pioliego szansą dla Hauge? Nie ma zupełnie racjonalnych argumentów dlaczego to Leao czy Castillejo występują jego kosztem
0
ensamh_3t
ensamh_3t
20 maja 2021, 03:12
Castillejo daje najwięcej z tej trójki w defensywie, więc taki jeden argumencik się znajdzie
Edytowano dnia: 20 maja 2021, 03:13
0
Mirek99999999
Mirek99999999
20 maja 2021, 08:53
ensamh_3t
Samu to nie obrońca żeby rozliczać go tylko z gry defensywnej, a zresztą nawet nowocześni obrońcy muszą dawać coś w ofensywie. Gdy wchodzi Samu czy inny Krunic, wiadomo jest, że nie zrobią czegoś z niczego, co najwyżej nie popsują za dużo. Wolę żeby grał Hauge, który może popełni trochę więcej błędów, ale może w każdej chwili dać więcej w ofensywie niż ci dwaj razem wzięci (coś jak Leao gdy akurat mu się chce).
0
PanPrzemus313
20 maja 2021, 10:07
Samu gra na prawej a Hauge na lewej - to tak przede wszystkim

A Leao jest szybszy bardziej dynamiczny i przebojowy

Chociaż sam uważam że Hauge powinien dostać więcej szans to nie udawajmy że Norweg jest jakieś 2 półki nad resztą graczy i by nas zbawił
1
cbvirus
cbvirus
20 maja 2021, 11:55
PanPrzemus313

Hauge jest obunożny i może grać po obu stronach. Leao jest po prostu człapaczem po boisku i nie daje zupełnie nic. Kiedy Hauge wchodził to robił zazwyczaj różnicę. Zdobył bramkę z Napoli czy dał remis z Sampą
0
pazioni
Moderator pazioni
19 maja 2021, 23:56
Szkoda chłopaka.
0
19 maja 2021, 23:45
Nienawidze Piolrgo tak jak on Hauge
5
goat333
goat333
19 maja 2021, 23:56
Bez przesady z tą nienawiścią. Może ma powód że nie gra. Ja tam jestem za odejściem Piolego Ale bardzo go lubue i szanuje.
0
goat333
goat333
20 maja 2021, 00:10
Nie bierz wszystkiego az tak doslownie i na powaznie
0
Gerada
19 maja 2021, 23:07
Dla mnie to taki sam przypadek jak Kalulu na prawej obronie... Obaj posiadają cechy mocno odmienne od wymaganych przez trenera. Nawet jeśli obaj posiadają pewne umiejętności, które wykonują "poprawnie" i/lub "prawidłowo" to nie wpisują się w styl gry zespołu. Hauge gra wolno, fizycznie nie jest demonem prędkości, a i w defensywie jest mało funkcjonalny. Jak dla mnie Norweg ma potencjał czysto techniczny i ma fajny przegląd pola ale za dość ciekawym umysłem nie nadąża tempo realizacji pomysłów. To może być materiał na niezłego gracza na kiedyś ale dziś w moim odczuciu jego występy w Serie A ratują głównie dwa gole w trakcie 522 minut gry... trochę mało.
5
Kadet411
Kadet411
20 maja 2021, 00:51
Dokładnie, w końcu ktoś kto ma podobne zdanie do mnie, wszyscy się wyżywają na trenerze, że chłopak nie gra ale dlaczego? Bo widocznie nie daje jeszcze rady, trener jest na treningach i innych przygotowaniach więc widzi na kogo może liczyć, a na kogo nie i to jest święte, niech go wypożyczą
1
D53
D53
19 maja 2021, 22:51
Mam o to pretensje do Piolego , bo marnuje fajnego chłopaka, który mógł robić różnice w wielu momentach, gdyby mu dać szansę. Dlatego właśnie nie ufam naszemu treneiro bo nie wierzę, że Jens jest aż tak tragiczny, a Pioli nic z niego nie umiał wykrzesać.
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 22:53
5
BakajeTraktore
BakajeTraktore
19 maja 2021, 22:47
Nie wiem o co się wam rozchodzi, ale jak dla mnie to on w ogóle nie ogarnia taktyki...
1
Milanboy
Milanboy
19 maja 2021, 22:07
Gość odstaje od ekipy i to widać, miał jedynie przebłyski, więc niech odchodzi na wypożyczenie, do tego jak on pogra przy Ante?
9
Jaca23
Jaca23
20 maja 2021, 09:56
No nie pogra, bo w kolejce na lewe skrzydło jest u Piolego nawet za Kruniciem.
0
daro12555
daro12555
19 maja 2021, 21:50
Niech go wypożyczą do Spezii lub innego klubu z dołu tabeli lub beniaminka .
1
Damy_Rade!
Damy_Rade!
19 maja 2021, 21:36
Byl gotowy na Milan ale juz Milan na niego nie :D
1
MilanFanJ
19 maja 2021, 21:14
kompletnie nie rozumiem braku zaufania Piolego do Hauge. może trener na treningach widzi coś czego my nie widzimy? no ale dawać szanse Leao a Hauge nie to ja tu czegoś nie kumam... jeśli tak to ma wyglądać w przyszłym sezonie, to rzeczywiście trzeba Norwega ratować wypożyczeniem
17
patoo_07
patoo_07
19 maja 2021, 21:12
Jak bym go dał do takiej Bologni, która stara się grać ofensywny futbol. Ewentualnie Sassuolo, ale oni raczej na suche wypożyczenie nie pójdą.
3
Dusiek
Dusiek
19 maja 2021, 21:49
Albo do Genoi jak w przypadku Suso bylo. Chlop wystrzelil, a pozniej juz przez jakis czas tam u nas dobrze gral :)
2
FanACM
FanACM
19 maja 2021, 21:03
Jens mogl pomoc w koncowce tego sezonu ale beton Pioli widzi to inaczej.
2
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 23:48
lepiej grać leniwym i bez formy lełao albo samu :D beton pioli tak samo zniszczy tonaliego kosztem meite ktory nie lapal sie do 17 torino :D
1
Jaca23
Jaca23
20 maja 2021, 09:54
Przecież nawet Krunić częściej gra na lewym skrzydle niż Hauge, paranoja.
2
Majki85
19 maja 2021, 21:03
To jest minus Piolego. Nie potrafi zaufać młodemu Norwegowi a stawia na zawodników którzy zawodzą (Krunic, Meite, Castijello).
23
MilanHomer
MilanHomer
19 maja 2021, 22:06
W zeszłym seoznie do samego końca stawiał na Łukasza Forza Lazio, mimo że każdy widział jaki grał piach, zamiast dać szansę komukolwiek innemu, kto zostanie na następny sezon.
2
brzydki
brzydki
19 maja 2021, 20:51
Na makaron i pizzę do Gattuso żeby chłopak pojadł bo się odbija od każdego obrońcy, a nie wypożyczenia
1
MilanHomer
MilanHomer
19 maja 2021, 21:31
Racja! Ten sam pomysł z "makaronem i pizzą u Gattuso" pomógł nabrać postury Samu Castillejo... A nie, czekaj ;)
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 21:31
4
brzydki
brzydki
19 maja 2021, 22:22
Przynajmniej teraz Samu na łogień w oczach i biega jak na mefedronie :P
1
roeser
roeser
19 maja 2021, 20:49
No w Serie A niezbyt sobie radził, miewał oczywiście momenty, ale prawie każdy drybling to strata. Natomiast w LE był jednym z najlepszych zawodników i to była absurdalna decyzja, żeby go nie rejestrować na fazę pucharową. Tak się po prostu nie robi, na pewno to chłopa nie zbudowało. Ja na jego miejscu szukałbym raczej transferu definitywnego, te wypożyczenia to zazwyczaj strata czasu.
2
goat333
goat333
19 maja 2021, 20:49
Dobrze że castijeho nie zniknął
5
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
19 maja 2021, 22:00
I wywalczył bezcenny remis z Cagliari ;-)
0
Cimar94
19 maja 2021, 20:44
Legenda głosi, że ktoś kiedyś odszedł na wypożyczenie, a potem wrócił i stanowił o sile naszego zespołu.
0
Rossu
19 maja 2021, 20:48
Suso :P
18
Nelson_Dida
Nelson_Dida
19 maja 2021, 20:49
jakby to nie zabrzmiało, to tak było z Suso XDD
10
brzydki
brzydki
19 maja 2021, 20:49
3x Suso
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 20:50
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
19 maja 2021, 20:50
brzydki

sprzedane
2
Cimar94
19 maja 2021, 20:51
Suso! x4 Rzeczywiście :P
2
Nevi
Nevi
19 maja 2021, 20:43
Racja mógł się zbudować i dać lepszą zmianę niż Leao z Cagliari
Edytowano dnia: 19 maja 2021, 20:44
6
Zirytowany
Zirytowany
19 maja 2021, 20:42
Nie mogę ogarnąć Piolego, dlaczego nie dał mu szansy pograć w meczu z Torino kiedy wynik był na poziomie 4:0.... niczego przeciez nie ryzykował, a dla chłopaka każda minuta na boisku jest ważna.
20
Vol'jin
Vol'jin
19 maja 2021, 20:44
Włoscy trenerzy chyba tak mają^ lepiej wpuścić zadaniowca niż młodego nawet przy pewnym wyniku...

chyba, żę plaga kontuzji to już muszą
5
Bufor85
Bufor85
19 maja 2021, 22:34
Wpisuję się w ten sam szczegół. Bardzo szkoda mi chłopaka. Najlepszym rozwiązaniem byłoby dla niego pozostanie w Bodo a tak teraz traci na swojej jakości. Wydaje mi się, że to nie wina Piolego tylko co niektórych gwiazdeczek w zespole a mam na myśli takiego Castijeho, Rafała czy Krunicia a nawet Meite. Oni niczym tak naprawdę się nie wykazują zwłaszcza Castijeho, który jest z nami dość długo a który nic nie pokazał. Hauge nie zna realiów włoskiej piłki a w tym 516 minutach jakie zagrał jakieś bramki zdobył.
0
ibra45
ibra45
19 maja 2021, 23:50
e tam przeciez lepiej wpuscic meite i krunicia :D dwoch naszych jokerów :D
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się