SCUDETTO


Maignan o krok od Milanu. Klub zdecydował się przyspieszyć działania

24 maja 2021, 17:23, cinassek Aktualności
Maignan o krok od Milanu. Klub zdecydował się przyspieszyć działania

Awans do Ligi Mistrzów prawdopodobnie nie pomoże Milanowi zatrzymać Gianluigiego Donnarummy w swoich szeregach. Jak informuje na ogół dobrze zorientowany w klubowych tematach dziennikarz Daniele Longo, rossoneri postanowili przyspieszyć w kwestii Mike'a Maignana i zamierzają zamknąć transfer Francuza już w najbliższych dniach. Mediolańczycy mają stać na stanowisku, że szanse na przedłużenie kontraktu z Włochem są niewielkie, wobec czego nie będą długo zwlekali. Następcą wychowanka Milanu między słupkami ma być właśnie świeżo upieczony mistrz Francji w barwach LOSC Lille.

Przypomnijmy - według wcześniejszych doniesień rossoneri mają zapłacić za Maignana około 15 mln euro, a sam gracz podpisze 5-letni kontrakt z zarobkami rzędu niespełna 3 mln euro rocznie.



209 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Tarbok
Tarbok
25 maja 2021, 10:50
4x niższy kontrakt niż żądania Gigio, suma odstępnego pewnie podobna do żądań Raioli. Świetna decyzja zarządu, nie ma żadnego powodu dla którego opłacałoby się trzymać Donnarummę. Szkoda, że nie uda się go spieniężyć, no ale nie ma do tego warunków.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
25 maja 2021, 10:00
Gdyby Napoli wygrało z Hellasem inaczej by to wyglądało...
0
AdrianoGalliani
25 maja 2021, 00:49
zdziwionypikaczu.jpg
1
Fanatic
Fanatic
25 maja 2021, 00:42
Uważam donnarumme za świetnego bramkarza który może się stać najlepszym w historii...ale nie będę płakał że odejdzie. W dodatku znalazł się w sytuacji w której nie ma absolutnie żadnych argumentów do obrony swojego postępowania. Argument o braku LM nie istnieje wiec Skoro nie podpisuje kontraktu to wiadomo na czym mu zależy. Natomiast mam nadzieję że to będzie też koniec raioli w Milanie. On zawsze będzie dążył do końca kontraktu i liczył na grubą prowizje ...więc jeśli Romek nie podpisuje kontraktu teraz to też powinien być na liście transferowej i robić tak z każdym zawodnikiem któremu do głowy przyszłaby zmiana agenta na raiole
0
Ernest1899
Ernest1899
25 maja 2021, 00:41
Fajnie, ale szkoda mi trochę tego Gigio... Szkoda, że sam wybrał taka drogę, ale cóż poradzić.
0
Carlo88
Carlo88
25 maja 2021, 00:35
Tym co mi się podoba najbardziej jest to, że Maignan bez względu na wszystko - nawet kosztem LM (dogadał się z Milanem wcześniej) czy perspektywy gry w PL (odrzucił zainteresowanie Tottków) traktował Milan od początku priorytetowo. To dobry sygnał, takich ludzi Milanowi potrzeba. Ciekawy natomiast jestem co teraz z Gigio, może jednak PSG?
2
Vol'jin
Vol'jin
25 maja 2021, 00:32
a Longo zbiera już gratulace na twitterze od dziennikarzy włoskich ^

To go może zbudować podobnie jak swego czasu Protę^

Zaklepanie Francuza przed Euro (niby jedzie jako drugi bramkarz, ale różnie to bywa) to majstersztyk Maldiniego. I nie zostajemy w lipcu bez bramkarza
3
alepadaka
alepadaka
25 maja 2021, 00:24
Maignan jutro testy medyczne. Oby tylko Gigio nie rozmyślił się jak wtedy, gdy ściągnęliśmy Reine, który miał być jego następca a okazał się rezerwowym z wysokim kontraktem, bo dzieciak zmienił zdanie.
0
kamilus
kamilus
25 maja 2021, 00:09
Jeśli ten transfer się potwierdzi (a wszystko na to wskazuje - https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1396948585091158017), to czapki z głów przed Maldinim - w niecałe 48h od awansu załatwił gracza do podstawy. :)
1
KrzysieKSC98
KrzysieKSC98
25 maja 2021, 00:13
Romano nie zwykł się mylić. Wystarczy poczekać na firmowe "here we go" :)
1
kamilus
kamilus
25 maja 2021, 00:16
Już raczej potwierdzone info: https://pbs.twimg.com/media/E2L0yGhWQAAGiUq?format=jpg&name=900x900

:)
2
Qiub
25 maja 2021, 00:07
Romano pisze, że Maignan już praktycznie w Milanie, wow aż tak szybko się tego nie spodziewałem
0
alepadaka
alepadaka
25 maja 2021, 00:02
Maignan podobno wlasnie wylądował w Mediolanie
2
mzbydzi
mzbydzi
24 maja 2021, 23:27
Najwięksi przegrani tego sezonu: Dollar i Hakan... Ich decyzja.
3
mzbydzi
mzbydzi
24 maja 2021, 23:18
Doskonały ruch! Brawo.
1
Barthezz99
Barthezz99
24 maja 2021, 22:42
Gigio i ta cala szopka. Chyba kazdy ma juz dosc. Na 12 baniek to wyoadaloby jednak troche potrafic. Refleks jest, efektowne parady sa ale niestety gra na przedpolu i nogami tragedia. Niech idzie sie realizowac u SZEJKOW albo Jude. Good luck.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
24 maja 2021, 22:33
W pierwszej kolejności trzeba wzmocnić te pozycje na których jest słaba jakość bądź zawodnik odchodzi, prawa pomoc, atak, bramka, rozgrywający, boczny obrońca.

Bramka:
Maignan jak najbardziej 15 mln bardzo dobra cena za takiego zawodnika.

Obrona:
Wrócą zawodnicy Laxald, Conti, Caldara ciężko będzie się ich pozbyć dlatego trzeba dać im szanse, można pomyśleć nad Hesayem za darmo a będzie taki sam jak Dalot, Tomori oczywiście musi zostać wykupiony 28 mln.

Pomoc:
odejście: Hakana
kupno:
Tonali Milan musi go wykupić ponieważ nie ma zawartej żadnej klauzuli ale mają umowę dżentelmeńską że zostanie wykupiony,
De Paul (agent Raiola raczej odpada)
Depay (transfer do Barcy szkoda bo dobry zawodnik)
Może Insignie (ale duże koszty)
Luis Alberto cze Sergiej z Lazio (też duże kwoty)
Ciężko znaleźć pomocnika który będzie kreował akcje na dobrym poziomie
Malinovsky byłby wzmocnieniem

Atak:
Tutaj potrzebne potężne wzmocnienie Ibra ma 40 lat i każdy mecz może być jego ostatnim,
Belotti kibic Milanu kwota za transfer też może wachać się w granicach 30mln ale od wielu lat trzyma dobry poziom,
Vlahowić kwota bardzo wysoka i może okazać się zawodnikiem jednego sezonu,
Może ktoś z ligi angielskiej na przykładzie Lukaku twardy szybki nie bojący się przeciwnika, nie żadne wynalazki za 10/15 mln.
Wypożyczyć Hauge, Maldiniego żeby nabierali doświadczenia zastanowił bym się też nad wypożyczyeniem Leao chociaż na pół roku.

Maldini musi bardzo dobrze zastanowić się nad tym kogo sprowadzić ażeby w kolejnym sezonie wywalczyć już awans bez stresu
0
Zirytowany
Zirytowany
24 maja 2021, 22:42
realnie Maignan, Tomori, Mkhitaryan, Belotti.
1
FanACM
FanACM
24 maja 2021, 22:43
Daj spokój z tym Hysajem to bardzo słaby obrońca. Przez niego Napoli straciło punkty z Cagliari i Hellas em...
2
Rzetelny
Rzetelny
24 maja 2021, 22:46
Skończyłem czytać Twój komentarz na daniu szansy
któremuś z wielkiej trójki na emigracji i zatrudnieniu Hysaja, który zawalil bramkę na 1:1 (często był negatywnie decydujący w gorących meczach).
2
MilanistaMarek
MilanistaMarek
24 maja 2021, 23:16
U nas też było kilku zawodników którzy zawalili bramki.
Patrząc na to co dzieje się na świecie z Covidem to może być tak że jesienią odpadnie kilku graczy przez pozytywny wynik Covid i potrzeba zawodników na zmiany, dlatego pierwszy skład musi być mocny a na rezerwie zostają Ci wirtuozi, niestety nie jesteśmy klubem który będzie ściągał rezerwowych za 15/20 mln jeszcze nie teraz
0
kamilus
kamilus
24 maja 2021, 23:30
@MilanistaMarek
Daj źródło mówiące o tej dżentelmeńskiej umowie w sprawie wykupu Tonalego, bo z tego robi się mit jak z przedłużenia umowy MM w przypadku awansu do LM, gdzie kibice o tym pisali "często i gęsto" mimo, że nie było ani jednego w miarę wiarygodnego źródła mówiącego o czymś takim.
0
Milanista95
Milanista95
24 maja 2021, 22:22
Wielkie TAK! Brawo Maldini
1
dave25
dave25
24 maja 2021, 22:17
Widziałem ostatni jego mecz to wypluł prosta piłkę niczym kepa z Chelsea ale to może przypadek
1
Fushnikov
24 maja 2021, 23:51
ten mecz był miesiąc temu :)
0
Zirytowany
Zirytowany
24 maja 2021, 22:02
https://www.youtube.com/watch?v=4lR_HQwC4k0
refleks na wysokim poziomie.
Edytowano dnia: 24 maja 2021, 22:06
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 maja 2021, 22:40
Niby tak ale z tego filmu jedna rzecz mnie martwi, mianowicie bardzo duża ilość piłek wybijana na wprost przed siebie. Dużo bramek można przez to stracić.
3
Zirytowany
Zirytowany
24 maja 2021, 22:43
To prawda, za dużo wypluwa przed siebie. ale i tak kocur z niego niezły, na pewno lepiej gra nogami niż Gigio.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 maja 2021, 00:44
Dida też wypluwał przed siebie ;]

2
Cuchillo
Cuchillo
24 maja 2021, 21:50
Ten transfer to nie tylko koniec szopki z grubasem i spokój psychiczny kibiców, ale i olbrzymia ulga dla budżetu. Przez pierwsze 2-3 lata od "debiutanckiego" sezonu w LM, będziemy musieli być, lub przynajmniej powinniśmy być w miarę ostrożni z wydawaniem pieniędzy. Dlatego zakontraktowanie bramkarza, który przez 3 lata gry będzie kosztował 27mln (3 lata z 5 letniego kontraktu = 9mln plus 3*6mln pensji brutto) to dużo lepszy pomysł, niż płacenie Dolarowi nawet wyższej kwoty w jeden sezon (20mln pensji brutto plus z pewnością ponad 10 mln dla grubego).
Edytowano dnia: 24 maja 2021, 21:52
3
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2021, 21:39
Oczywiście nie ma na co czekać aż ktoś go sprzątnie. Może to też forma nacisku na Dolara aby się określił ostatecznie.
3
tommyb1
24 maja 2021, 21:37
Apropos Gigio czy ktoś się orientuje czy w przypadku odejścia tak młodego zawodnika z wygaśnięciem kontraktu nie przysługuje nam jakiś ekwiwalent za wyszkolenie od przyszłego pracodawcy??
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 maja 2021, 22:13
Nawet jeśli to nie są dla Milanu poważne kwoty.
2
Szulaj22
25 maja 2021, 07:23
Musi byc transfer do innej ligi i za pieniadze bo z wolnego transferu nic nie przysługuje.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 maja 2021, 21:21
W finansowej rzeczywistości Serie A gdzie zespoły takie jak Milan nie są finansowo konkurencyjne na rynku transferowym w stosunku do najsłabszych drużyn Premisership, płacenie bramkarzowi 10mln jest dużo gorszą inwestycją niż płacenie takiej kwoty ewentualnemu napastnikowi. Innymi słowy dużo większą korzyścią dla zespołu jest płacenie najwyższych kwot tym od których najbardziej zależą strzelone gole. Miło było by mieć kogoś kto mógłby oczekiwać 10mln - żeby myśleć o takich zarobkach w ACM musiał by to być piłkarski półbóg. Może to nie jest sprawiedliwe ale ekonomicznie uzasadnione.
10
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2021, 21:28
Dokładnie. Bramkarz jest ostatnią pozycją na której warto taką kasę inwestować. Lepiej dać te pieniądze jakiemuś kozackiemu pomocnikowi. Świetnych bramkarzy jest na rynku więcej niż klubów które ich potrzebują.
5
ACMilansince1994
ACMilansince1994
24 maja 2021, 21:18
GK Magnian/Dollar, Dracula, i ten z Romy
LO: Theo, transfer, ktoś z primki
PO: Calabria, Conti przynajmniej dać szansę przed sezonem, Kalulu
ŚO: Tomori, Romek, Kjear, Gabbia, Caldara (jak z Contim)
DP: Kessie, Benek, Tonali, Pobega, Krunic
OP: Hakan/transfer, Diaz, Maldini
LP: Rebic, Leao, Hauge
PP: transfer, Salemakers, ktoś z primki
N: transfer, Ibra, Colombo

Potrzebujemy 3 transferów do I składu i jeden rezerwowy na lewą obronę.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 maja 2021, 21:22
A nie wraca jeszcze Laxalt?
1
Carlo88
Carlo88
24 maja 2021, 21:30
Kalulu, Gabbia i Hauge na wypożyczenia muszą się koniecznie udać. Nie ma co blokować ich rozwoju, a cała trójka potencjał ma b. duży.
3
Sieluacm
Sieluacm
24 maja 2021, 22:27
Hahaha
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
24 maja 2021, 21:18
witam Pana.
2
robert150695
robert150695
24 maja 2021, 21:16
Tak dla jaj to piszę, ale widzę komentarze niżej i wydaje mi się, że wg nas wszyscy chcą grać w Milanie:
Hakan -> Messi
Mandżu - > Kane
Dżidżi -> Dudek
0
Corsa
Moderator Corsa
24 maja 2021, 21:11
Pensja dużo mniejsza, a gorszy wcale nie będzie. Gigio niech sobie idzie do Juve, które może podzielić los Barcy, zaliczając regularny regres. Oby w przyszłym sezonie już wypadli z czwórki.
2
adamos
adamos
24 maja 2021, 21:09
Juve az sie pali by liste płacową obciążyć kolejnymi 10 mln. Juve musi sie przebudować podobno 6 zawodników grozi odejście. A na Szczesnego nie ma chętnych.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2021, 21:32
Bo kto zapłaci 6,5 miliona w sumie takiemu sobie bramkarzowi? Równie dobry, jeśli nie lepszy Maignan chce tylko 3. Plus odstępne jeszcze. Jak Juve weźmie Dolara to będą mieli 3 bramkarzy z łączna pensją coś koło 20 baniek netto. To się nazywa Wersal.
Edytowano dnia: 24 maja 2021, 21:33
4
adamos
adamos
25 maja 2021, 09:38
@wielki prostownik
Z tego co media podają, to Gigi życzy sobie 12 mln + 20 mln prowizji dla Grubego, bez wpływow z biletów i Covid mało kto będzie chciał pójść na taki kompromis.
0
AC Kamil
AC Kamil
24 maja 2021, 20:50
Zaczynamy zabawę na giełdzie nazwisk po raz pierwszy przed nowym sezonem: wykup Tomoriego i Tonalego, ponowne wypożyczenie z opcją wykupu Diaza, powrót Pobegi, Donnarumma -> Maignan, Dalot - Emerson (Chelsea), Calhanoglu -> Mkhitaryan, Castillejo -> Berardi, Mandzukic -> Belotti. Oczywiście żeby zrealizować tego typu cele lub jak kto woli marzenia konieczna byłaby sprzedaż niechcianych zawodników, tutaj jak zwykle będzie problem ze sprzedażą Caldary, Contiego i Laxalta, oni wracają do Milanu jak bumerang.
0
krasy
krasy
24 maja 2021, 20:59
Nie wydaje mi się żeby Tonali został wykupiony. ewidentnie Pioli nie widzi go w swojej wizji zespołu.
2
POE
POE
24 maja 2021, 21:02
Mając awans do LM ta zabawa bedzie o wiele przyjemniejsza mimo że mamy dużo zawodników do sprzedania i ich zastąpienia.
Ja liczę najbardziej że w końcu będą się przewijały konkretne nazwiska a nie jakieś chybił trafił
A jak jeszcze zluzuja zasady fair play
to będzie bajka
1
Corsa
Moderator Corsa
24 maja 2021, 21:03
@krasy, Tonali już jest wykupiony, jasno na to wskazuje formuła transferu. Nie wykładasz 10 milionów po to żeby za rok oddać zawodnika bez żadnego zysku.
10
Semper Fideli
Semper Fideli
24 maja 2021, 21:16
Corsa
A Juve czasem nie płaci 10/15 baniek za Morate a wszyscy wiedzą że i tak go nie.wykupia. wiem wiem inna formuła ale mimo wszystko Pioliemu ewidentnie Sandro nie leży
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 maja 2021, 21:36
W tym sezonie nie leżał. Podobnie jak Hauge. Ale nie wiadomo jaki będzie skład na nowy sezon. Pewnie odejdzie Hakan więc może zmienimy ustawienie bo o sensownego następcę będzie bardzo trudno. Kto wie. Poczekajmy spokojnie i zobaczymy. Ja bym go nie skreślał.
1
kamilus
kamilus
24 maja 2021, 21:39
Oczywiście, że Tonali nie jest jeszcze wykupiony, bo o wiele lepiej stracić 10 mln, niż 35 mln. Aczkolwiek i tak wydaje mi się, że go wykupimy. :P
6
mpt1899
mpt1899
24 maja 2021, 22:14
Mam nadzieje, że Berardiego nie bedziemy tu ogladac. Taki Suso, tylko Berardi sie kladzie jak tylko przeciwnik kolo niego przebiegnie. Zreszta juz go z nzmi laczyli i o ile pamietam to on powiedzial, ze będzie czekal na Inter. Niech sie paluje.
0
Corsa
Moderator Corsa
25 maja 2021, 07:25
@Semper Fideli, z Moratą, to zupełnie inna historia, facet został ściągnięty tylko do uzupełnienia składu, swoją cegiełkę z pewnością dodał i swoje zrobił, spłacił dług, a Sandro to przyszłość. Nie jestem entuzjastą jego talentu, ale wszyscy wiemy ile potrafi kosztować młody Włoch. Za 2-3 lata Tonali może być wart 50 baniek tylko dlatego, że prosto kopie piłkę.

Niechęć Piolego jest raczej spowodowana tym, że na chwilę obecną nie ma po co upychać go na siłę do składu. Przed młodym jeszcze wiele pracy, Stefano nie będzie na niego stawiał tylko dlatego, że jest złotym dzieckiem. Z czasem wszystko się rozjaśni, ale jestem pewny, że dopłacimy resztę Brescii. To jedyny ruch transferowy do którego nie mam absolutnie żadnych wątpliwości.

Sam oczywiście bym go pożegnał, bo 35 milionów to za dużo, nic szczególnego jeszcze nie pokazał.
0
Jago
Jago
24 maja 2021, 20:21
I bardzo dobrze!
2
mimi87
mimi87
24 maja 2021, 20:16
Niech idzie do tego juve, przynajmniej człowiek jeszcze bardziej będzie im "kibicował"
4
Rossu
Rossu
24 maja 2021, 20:15
Gigio - >Maignan
Hakan -> RDP/Pellegrini
Weghorst/Vlahović/Belotti/Abraham
Vazquez
Ilicić/Mychitarian


Byłoby to świetne okienko, lecz przeprowadzenie tylu kosztownych transferów nie miałoby raczej miejsca i są to tylko moje małe marzenia. Jak conajmniej dwóch/trzech z nich przyjdzie to będę zadowolony - tutaj póki co na pole position są Maignan, Vazquez i Ilicić lub Mychitarian. Nie mogę się doczekać kampanii transferowej, Maldini i Massara będą mieć dużo roboty, ale będzie to raczej ewolucja niż kolejna rewolucja.
0
mmielczar123
24 maja 2021, 20:30
Weghorst jest niesamowity, ale raczej zostanie w VFL albo przeniesie się do premier league.
0
Rossu
Rossu
24 maja 2021, 20:32
Też mi się tak wydaję. Tottenham wybrał go jako głównego następcę za Kane'a i będzie miał tam pierwszy skład. W Milanie jak Ibra będzie zdrowy to on będzie grał w każdym możliwym meczu.
0
kamilus
kamilus
24 maja 2021, 22:00
Za dużo mamy "dziur" do załatania, by spodziewać się transferów graczy powyżej 30 mln (stąd też próby włączenia Hauge do oferty za RDP). Dodatkowo chodzą słuchy, że chcemy wydać 25-30 mln na napastnika (Belotti ma być głównym celem) i jeśli by się to potwierdziło, to na niego oraz wykupy Tomoriego i Tonalego wydalibyśmy właśnie takie kwoty, tj. w przedziale 25-30 mln, co łącznie na tylko 3 piłkarzy dałoby ok. 80 mln.

A wciąż do obsadzenia byłby prawoskrzydłowy/10 (w zależności od tego, gdzie miałby grać RDP)...
0
Starosta
24 maja 2021, 20:08
Brać i nie zastanawiać się. Bardzo dobry bramkarz. Teraz został mistrzem Francji to zaraz ktoś nam go sprzątnie.
3
24 maja 2021, 20:06
Prawidłowo!
Nic na siłe;) Dzieki Gigio za te wszystkie emocje;)
te dobre jak i te złe;)
Miał szanse zostać legendą ale pieniądze okazały się ważniejsze;)
Jego życie, jego wybór;)
11
Manolas
Manolas
24 maja 2021, 20:02
Panie MaIgnan zapraszamy, będzie Pan tańszy i oszczędzi nam nerwów których my milaniści mamy już dość. Żegnaj gigio byłeś dobrym bramkarzem więc mam nadzieję że katar przedstawi ci godną ofertę. Ufam Maldiniemu !
11
plotek
plotek
24 maja 2021, 19:59
Dawać go a Gigio jak ma spadać to mam nadzieję, że nie do Serie A ...
0
Cisek666
Cisek666
24 maja 2021, 20:35
A kto by go tam chciał z taką pensją? Każdy klub teraz oszczędza, nawet najbogatsze-bo straty idą w setki milionów. Mnie tam trochę szkoda, że odejdzie, ale nie litości dla naciągaczy. Nie chcesz grać za 6,5 - 8 mln (co i tak jest kosmosem w wieku 22 lat), to cytując klasyka : szczęśliwej drogi już czas....
0
kusniak_22
kusniak_22
24 maja 2021, 19:41
Jestem za Gigio niech odejdzie jeśli chce.
2
slavio
slavio
24 maja 2021, 19:55
Niech idzie do najgrozniejszego rywala ...Franck kesssiee zasluguje na opaske kapitana i najwyzsza pensje w ekipie
6
Kaka821
24 maja 2021, 19:27
Jezeli tak sie sprawy maja to w porzadku. Mam za zle Gigio tylko to jak to wszystko rozegral i nie postawil chociazby sprawy w jakikolwiek sposob jasno. Ze strony sportowej akurat zachowal sie profesjonalnie.
Takze Gigio mam nadzieje, ze bedzie ci sie wiodlo, ale nie lepiej niz Milanowi. Zawsze 1 miejsce nizej byloby w porzadku.
17
slavio
slavio
24 maja 2021, 19:30
W sumie może dlatego nie wyjawił jasno swojego planu, aby nie niszczyć atmosfery w szatni...poniekąd nie wiadomo co byłoby, gdyby wszyscy wiedzieli, że Gigio odchodzi...może nie byłoby teraz świętowania wice mistrzostwa.
1
milanista1988
milanista1988
24 maja 2021, 19:27
Z punktu widzenia ekonomii - bardzo dobrze
Z punktu widzenia umiejętności - nie widziałem go w akcji, ale statystyki ma dobre
Z punktu widzenia świętego spokoju - bajecznie :)
25
TR3V0R
TR3V0R
24 maja 2021, 20:05
Umiejętności ma takie same, a nawet lepsze. Na pewno gra dużo lepiej nogami i jest dużo pewniejszy. Oglądałem nie raz mecze Lille bo gdzieś tam po cichu im kibicuje i to co chlop nie raz wyciągał to glowa mala. Na pewno z dollarem tęsknić nie będziemy
2
TR3V0R
TR3V0R
24 maja 2021, 19:21
I cudownie. Czekam mocno na oficjalke. Koniec pieprzenia się z dollarem i jego chorym na leb agentem
16
hvast87
hvast87
24 maja 2021, 20:04
Jakoś z innymi piłkarzami których agentem jest Raiola takich cyrków nie ma.
0
hvast87
hvast87
24 maja 2021, 20:30
Hvast87 - a co z informacją, że grzejący ławkę Romagnoli oczekuje 6-6,5 mln / rok przy przedłużeniu kontraktu?
Jemu w wakacje zostanie tylko rok ważnej umowy i albo go przedłużymy teraz, albo za rok będzie ten sam cyrk...

Agent? Raiola.
3
24 maja 2021, 19:19
Niech już będzie oficjalka...
A Dolar może iść, nawet do Juventusu, zwisa mi to szczerze.
7
hvast87
hvast87
24 maja 2021, 20:52
EDIT: Albo , cofam to wszystko! Dolar błagam - nie odchodź, bo jak zostaniesz to mnie znowu nazwą gorszym sortem kibica i każą spadać z acmilan.com.pl

XD
1
Adi.Milan
Adi.Milan
24 maja 2021, 19:18
Szkoda będzie oglądać Milan bez Gigiego no ale cóż nie może bramkarz zarabiać 12 milionow
2
mabuszmen
mabuszmen
24 maja 2021, 19:18
Jeżeli Gigio miałby zostać to tylko pod warunkiem, że podpisze 5 letni kontrakt w innym wypadku nie zastanawiałbym się wcale, bo za takie przyzwoite pieniądze tak dobrego bramkarza już tak szybko nie kupimy. Pamiętajmy, że na rezerwę gość nie przyjdzie.
1
Ronladinho86
Ronladinho86
24 maja 2021, 19:12
Ja osobiście sprzedałbym Leao i kogoś innego w jego miejsce kupił, ma chłopak talent, ale ma też za słaba głowę, często przez mecz przechodził niezauważony, potrzebny nam zmiennik dla Kessiego. Jeśli odejdzie samu to kogoś na prawe skrzydło(tylko nie ten z realu) jeśli rzeczywiście kupią de Paula to super i oczywiście snajper który zapewni 20 bramek
0
Semper Fideli
Semper Fideli
24 maja 2021, 19:11
Jak najbardziej jestem za tym transferem ale powiedzmy sobie szczerze, czeka nas bardzo dużą rewolucja. Chciałbym alby wypowiedzial się jakiś Paolo na temat Sandro, Hauge, Gabi
0
Ronladinho86
Ronladinho86
24 maja 2021, 19:15
Hauge pewnie zostanie wypożyczony, Sandro zostanie chłopak łapie kontuzej ale zrozumiał już styl gry Stefano więc w kolejnym sezonie będzie grał więcej i częściej. Co do gabbi pewnie zostanie sprzedany gdyż kalulu udowodnił już że ma łeb na karku
0
kamilus
kamilus
24 maja 2021, 19:23
Rewolucja? Bardziej ewolucja, bo dzięki LM nie musimy robić wyprzedaży i potrzebujemy "tylko" bramkarza, napastnika i prawoskrzydłowego. Praktycznie cały blok obronny i pomoc zostają bez zmian, co wydaje mi się najważniejsze, bo przede wszystkim to szczelną defensywą zdobywa się punkty.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
24 maja 2021, 21:11
Kamilus
Pamiętam w ostatnie mercato gdzie upierales się że nie potrzebujemy prawego pomocnika..
Hm mówisz że nie rewolucja ? Lewy obrońca, prawy pomocnik, ofensywny pomocnik, napastnik. Bramkarz. 4 pozycje.do pierwszego składu. Poza tym kompletny brak ławki. Odejście minimum 6.zawodnikow to.nie rewolucja ?
Zobaczymy czy Romek zgodzi się na ławkę itd.
Nie byłbym takim optymista
0
kamilus
kamilus
24 maja 2021, 21:43
Jeśli liczysz graczy "do rotacji" to tak, wtedy można to nazwać rewolucją, bo łącznie będziemy potrzebować ponad 10 graczy. Ale moim zdaniem należy skupić się na podstawowej jedenastce, a tutaj trzon zostanie zachowany, więc dlatego "tylko" ewolucja.

ps.
Ja pisałem, że nie potrzebujemy prawego pomocnika? Owszem, pamięć mam raczej słabą (ach ta skleroza...), ale z tego co mi się wydaje, to już za czasów Leonardo pisałem, że takiego gracza potrzebujemy...
0
ACstach
ACstach
24 maja 2021, 18:59
I to ja rozumiem, teraz jeszcze kogoś za Turka, a ten niech sobie myśli dalej.
2
artorn
artorn
24 maja 2021, 18:58
Czyżby jednak Gigio chodziło o $$ a nie o Ligę mistrzów?:D
2
Castiljeho
Castiljeho
24 maja 2021, 21:18
Juve też zakwalifikowało się do LM, a to oni najbradziej go pożądają, więc teraz będzie kierował się kasą.
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
24 maja 2021, 18:51
Szczerze, to bardzo chciałbym, żeby odszedł Gigio i Hakan. Gigio ze względu na pensję (8mln), na którą według mnie nie zasługuje. No i chyba nie tylko mnie znudził już ten cyrk z przedłużeniem kontraktu. Hakan? mam dość jego wahań formy. Ogólnie uważam, że to nie jest typ zawodnika, który swoimi umiejętnościami jest w stanie zapewnić Milanowi odpowiedni poziom gry.
Reasumując, myślę, że Maignana będzie kozakiem. Jak w przyszłym sezonie w koszulce z #10 zobaczę De Paula, to będę szczęśliwy. Vlahović na atak - marzenie. Natomiast jeśli chodzi o prawe skrzydło, to wierzę w gust Maldiniego.
6
carrygun
carrygun
24 maja 2021, 19:01
I to jest piękny plan / marzenie. Maignan, De Paul, Vlahović. Jako wicemistrzowie Włoch myślę, że jesteśmy w stanie przyciągnąć wiele gwiazd. Serb, jeśli faktycznie się będziemy o niego starać, to myślę że jest w stanie wywrzeć presję na klubie, aby zagrać ze Zlatanem w jednej drużynie. Także to mogłoby być coś pokroju nacisków ze strony Tonalego, po tym gdy dowiedział się że się o niego staramy. Myślę, że De Paul jest mniej realny od Serba i że jednak wybierze Turyn. Chciałbym się miło zdziwić.
1
satoshi
satoshi
24 maja 2021, 18:51
Transfer: 15 mln
Zarobki 30 mln (brutto, 5 lat)
Łącznie: 45 mln

Gigio: 16 mln / rok
3 lata = 48 mln

Odchodzą jeszcze wieczne szopki z przedłużeniem umowy co rok.

A, we Włoszech jest chyba ulga podatkowa jeśli piłkarz zagra minimum 2 lata, więc może być mniej jeszcze. Zależy ile prowizji trzeba
1
Yankee Doodie
Yankee Doodie
24 maja 2021, 18:53
Nie zapominaj o bonusie za podpis, sam gruby podobno chciał 20 mln :)
2
kamilus
kamilus
24 maja 2021, 19:21
Jeśli prawdą jest to, że Juventus ma gotową umowę dla Gigio w postaci:
- pensji 10 mln netto rocznie na 5 lat,
- prowizji dla Mino 20 mln,
- prowizji dla ojca Gigio 3,5 mln,
- oferty zatrudnienia Antonio.

W takiej sytuacji zatrzymanie Włocha w Milanie musiałoby kosztować nas przynajmniej 125 mln przez 5 lat, byśmy przebili tę ofertę, więc moim zdaniem nie mamy szans. Tym bardziej, że jesteśmy na etapie budowy zespołu i uważnie musimy oglądać każdy wydany eurocent.
1
Levy11
Levy11
24 maja 2021, 20:05
Z tego co pamiętam ulga podatkowa obowiązuje przez trzy pierwsze lata gry dla obcokrajowca.
Także dla nas jest to korzystne.
Donek nie chciał i tak podpisać jedyne co można powiedzieć dobrego to to, że grał na boisku fer. Niestety kasa Misiu kasa
0
Levy11
Levy11
24 maja 2021, 20:05
Z tego co pamiętam ulga podatkowa obowiązuje przez trzy pierwsze lata gry dla obcokrajowca.
Także dla nas jest to korzystne.
Donek nie chciał i tak podpisać jedyne co można powiedzieć dobrego to to, że grał na boisku fer. Niestety kasa Misiu kasa
0
marunio
marunio
24 maja 2021, 20:21
2 lata + byl w tym roku news, ze paniom w fiskusie sie cos zle wpisalo do ustawy i mozliwe, ze nie bedzie mozna wogole kozystac z tej ulgi i miala byc aktualizacja ustawy/rozwiazanie przez sad ale nie bylo relacji z tego pozniej tutaj jesli wogole do jakiegos rozwiazania doszlo
0
carrygun
carrygun
24 maja 2021, 18:48
Maignan to świetny bramkarz. Sportowo nie stracimy na odejściu Włocha o ile Mike faktycznie przyjdzie na jego miejsce. Stracimy wizerunkowo, jeśli Donnarumma zamieni Mediolan na Turyn. W tej sytuacji jednak nie ma innego wyjścia. Nie można tworzyć wyjątków i kominów płacowych w momencie, kiedy piłkarz pokroju Kessiego żąda 5 milionów i negocjacje wciąż trwają. Z perspektywy uzdrawiania finansów w klubie pożegnanie Gigio wydaje się najlepszym i pewnie jedynym wyjściem, bo hiena nazywana agentem nie pozwoliłaby na przedłużenie kontraktu z niewielką prowizją dla siebie w celu sprzedaży za 6-12 miesięcy.
1
rk140685
rk140685
24 maja 2021, 19:17
Niech idzie do Turynu i niech to oni sie martwia kominami placowymi. Maja juz teraz na utrzymaniu kilku darmozjadow,ktorych ciezko bedzie sie im pozbyc przez ich pensje. Arthur,Ramsey zarabiaja gruby hajs i jesli ktos bedzie chcial przyjsc bedzie tez oczekiwal wysokiej pensji. Jak ktos zobaczy,ze bramkarz dostaje u nich 10 mln to pomysli,ze on tez tyle moze ...ha ha smiech na sali
4
Milanista_1979
Milanista_1979
24 maja 2021, 18:45
Margiorno... dziwisz się kibicom, że mają żal do Gigio? Propozycja 8 mln to mało? Ile ma zaproponować zarząd? 10, 15 mln? Za dwa lata 20 mln?
0
Margiorno
Margiorno
24 maja 2021, 18:49
Nie mam żalu. Czuję smutek że odejdzie. Czemu mam mieć żal ? Że się nie dogadali ? On chciał x pieniędzy klub proponował y, nie dogadali się i trudno, drogo się rozchodzą
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się